Sony hoeft ook niet, 'iedereen' die een spelcomputer wil koopt een sony, de casual/jongeling een 2e hands ps4 , de intermediate een slim, en de serieuzere/power user (op console gebied, wil geen mustard race mensen triggeren

) een pro. De xb S is geen serieuze bedreiging atm, de scorpio nog ver weg en zeer wsl veel duurder, en nintendo.......tjsa ik hou van ze, maar heb geen wii u, heb zeer weinig op mijn wii gespeeld.....to be honest de laatste console waar ik happy mee was van hun was de snes. Dus ja.....zal wsl geen bedreiging worden. Zelfs bij wii achtige successes, moeten ze wat 2-3 jaar vol verkopen om maar enigsinds in de buurt te komen en als de ps4 op deze voet doorgaat is het gewoon ondenkbaar dat ze in de buurt komen.
Oh en VR.....geef er zelf geen vliegende etc om, maar kan me zo voorstellen dat veel mensen ook hierom voor Sony kiezen.
TLDR: Sony heeft imho weinig redenen om mooi bundels te maken, misschien over paar maandjes als de general intresse afzakt / rustige lente/zomer periode start.