Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Jackal131 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:03:
[...]

Sinds wanneer? In een party van 8 man met 6 PS4 Pro spelers zijn de mensen met de 'normale' PS4 9 van de 10 keer eerder in een game... Een enkele keer is iemand met een PS4 Pro eerder in de game.
Grappig, bij onze party's zijn het altijd de pro spelers die eerder zijn. Klinkt verkeerd, pro spelers, ik bedoel eigenaren van een ps pro.

Anyway, lekker boeiend verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
bram1984 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:02:
[...]

Dan level je wat extra en kom je later terug. Het kan ook nog wel eens helpen door bijvoorbeeld serrated wapens te gebruiken (effectief bij beatst, net als vuur).

Ik heb maar echt bij één baas enorme moeite en meer dan 40 pogingen nodig gehad, en dat was een optionele in de DLC.

Welke baas bedoel je in de dungeons? Amygdala?
Geloof het wel ja, dat is die enorm grote toch? Door de camerahoeken kon ik zelf niet meer zien wat ik aan het doen was, en al helemaal niet meer wat hij aan het doen was. Dan lag ik weer na drie klappen, al je zooi kwijt en opnieuw beginnen. Dan ben ik er na een poging of 500 wel klaar mee. Het is niet dat ik gelijk opgeef, maar als ik tijdens het gamen iedereen die me ook maar aankijkt de meest verschrikkelijke besmettelijke ziektes aan het toewensen ben, dan heb ik niet meer het idee dat ik voor mijn plezier aan het gamen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 20:50

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:19:
PlayStation Europe

Introducing the Glacier White PlayStation 4, out 24th January:

https://blog.eu.playstati...ation-4-out-24th-january/

[afbeelding]
gloeiende :(, dan zal de Pro ook weldra in het wit te krijgen zijn. Maar ja, heb nu al een zwarte gekocht.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Grappig, bij onze party's zijn het altijd de pro spelers die eerder zijn. Klinkt verkeerd, pro spelers, ik bedoel eigenaren van een ps pro.

Maar dient men niet enkel naar de specs van de HDD te kijken om te weten welke sneller is?

Er zijn zoveel meer factoren waarom iemand eerder of later in een online game kan verschijnen dan enkel de snelheid van de HDD die in PS4 slim/Pro zit. Met name als de specs van de HDD's in beide systemen niet vergeleken worden zegt dit helemaal niks.

Denk aan internet provider, indien iemand de game host etc.
Wellicht is het zo dat wanneer je de schijven van beide systemen wisselt de PS4 slim alsnog sneller blijkt te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 10-01-2017 11:34 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Door een andere indeling van het huis ga ik met mijn PS4 Pro naar een ruimte waar geen 1 Gbit LAN beschikbaar is (komt er in de toekomst wel). Nu heb ik wel een 5 GHz Band Router en is de afstand relatief kort tussen de router en de PS4 Pro.

Wat is jullie praktijk ervaring met Wireless online gamen, veel storingen? Ik weet dat LAN OP is, maar ik ben toch benieuwd naar jullie praktijk ervaring in het dagelijks wireless online gamen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Jumpman schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:35:
Door een andere indeling van het huis ga ik met mijn PS4 Pro naar een ruimte waar geen 1 Gbit LAN beschikbaar is (komt er in de toekomst wel). Nu heb ik wel een 5 GHz Band Router en is de afstand relatief kort tussen de router en de PS4 Pro.

Wat is jullie praktijk ervaring met Wireless online gamen, veel storingen? Ik weet dat LAN OP is, maar ik ben toch benieuwd naar jullie praktijk ervaring in het dagelijks wireless online gamen.
Hangt (uiteraard) af van de kwaliteit van de verbinding, maar mijn ervaringen zijn redelijk slecht. Dan maar kabel doortrekken, dacht ik toen en sindsdien geen klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Ik ervaar geen enkel probleem met wireless gaming. Sterker nog de snelheden zijn soms nog sneller volgens de PS4 internet check dan via kabel. Om die reden heb ik het maar bij wireless gehouden zodat ik een ander device met kabel kon aansluiten. Nu staat mijn PS4 Pro wel in de woonkamer waar ook de wireless router staat en is de connectie sterkte bijna altijd 100%. (Betreft glasvezel)

[ Voor 20% gewijzigd door ThaBEN op 10-01-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

ChrisLNFF schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Ik merk geen verschil met laden in BF1, maar wel met frame-rate. Maatje heeft de pro en ik de slim (onlangs aangeschaft). Hij heeft een veel stabielere gameplay online dan ik. Resulteert vaak in een oneerlijke 1on1 battle wanneer er +20 man in de server zit, omdat ik gewoon meer last van vertraging en perfectie heb met schieten dan hij. Waarschijnlijk is dit onderwerp al vaker aangesneden, maar heb het hier niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yucko schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:31:
[...]

gloeiende :(, dan zal de Pro ook weldra in het wit te krijgen zijn.
Oooeeh hoop t! Can't... resist... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

DarkSide

theres no place like ::1

[...]

gloeiende :(, dan zal de Pro ook weldra in het wit te krijgen zijn. Maar ja, heb nu al een zwarte gekocht.
Dan kijk je toch bij dbrand.

Is goedkoper dan een nieuwe PS4 pro. En je kan hem uniek maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat wordt sowieso nooit zo mooi als dat het van Sony komt..

En afgezien daarvan.. Wel eens geprobeerd een skin oid. op iets te plakken? Scheef en bubbels .. heb daar echt het geduld en precisie niet voor _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb jaren lang prima draadloos gespeeld op de Xbox 360, vooral de CoD's.

Voor de PS4 (Pro) heb ik sinds het begin al een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Licht vooral aan je netwerk ook he. Ik heb wel een versterker hangen voor mijn Wifi. Heb nooit problemen met online gaming in ieder geval.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Wat is jullie praktijk ervaring met Wireless online gamen, veel storingen?
Bij mij werkt de wireless verbinding van de ps4 geweldig (met bv bf4). Geen problemen met online gamen. Heeft ook veel betere connectie dan bijvoorbeeld mijn tv (als ik bijv netflix vergelijk).
Ik heb het gewoon uitgeprobeerd en het werkte goed; dus dat zou ik jou ook adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de wifi dan ook verbeterd? De org ps4 had een slechte wifi chip volgens mij

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vanavond ook maar een wireless netwerk realiseren. Ik kan de router gewoon één vertrek ernaast inpluggen, dus ik verwacht wel een hoge snelheid te hebben in de ruimte met de PS4 Pro. Bedankt voor jullie antwoorden.
Sagat schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:44:
Is de wifi dan ook verbeterd? De org ps4 had een slechte wifi chip volgens mij
PS4 Pro heeft betere Wi-Fi ook 5 GHz Band.

[ Voor 87% gewijzigd door Jumpman op 10-01-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

je moet het idd wel netjes doen. En dat jij geen gedudl en precisie heeft kan dbrand niet aan doen ;)

Maar waarschijnlijk ziet een originele witte PS4 er wel mooier uit.
Sowieso ook een compleet witte DS4. Dat lukt je iig niet met een skin

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Ik heb de PS4 via een powerline adapter aangesloten op de router (30mbps (internet lijn is 50mbps)) en heb nooit echt lag (titanfall meestal tussen de 40 en 50 ms).

Op Wifi heb ik nooit geprobeerd of dat enig verschil geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Tales of Berseria demo, Hatsune Miku, new DLC for Let it Die, more:

https://blog.eu.playstati...a-demo-hatsune-miku-more/

Afbeeldingslocatie: https://c8.staticflickr.com/1/759/32092140031_f3a9313754_m.jpg

(Rustig begin van het nieuwe jaar 2017)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 16:34
Voor mijn vriendin zoek ik voor de PS4 een spel wat lijkt op SSX van vroeger, aangezien zij hier nog steeds over praat dat zij dit zo goed kon op de PS2 :+ .
Ik heb ‘Snow’ gevonden, maar krijg niet de indruk dat dit een goede optie is. Hebben mensen hier misschien wat ideeën?

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ik mis ook de goede snowboard-games (Amped op Xbox en Amped 2 waren echt geweldig!), maar Steep schijnt aardig te zijn. Is wel veel minder lollig/flashy dan SSX, maar volgens mij is er niet echt een SSX-game voor de huidige consoles).
Vitamine schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:28:
Voor mijn vriendin zoek ik voor de PS4 een spel wat lijkt op SSX van vroeger, aangezien zij hier nog steeds over praat dat zij dit zo goed kon op de PS2 :+ .
Ik heb ‘Snow’ gevonden, maar krijg niet de indruk dat dit een goede optie is. Hebben mensen hier misschien wat ideeën?

[ Voor 46% gewijzigd door TheProf82 op 10-01-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Jammer dat je iets zoekt voor de PS4. Een tijd geleden was SSX voor de PS3 gratis bij je PLUS lidmaatschap. _/-\o_

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:03
Jasphur schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:31:
[...]

Jammer dat je iets zoekt voor de PS4. Een tijd geleden was SSX voor de PS3 gratis bij je PLUS lidmaatschap. _/-\o_
SSX? Hoelang geleden is dat, want die kan ik mij niet herinneren hoor haha! Tenzij jij een compleet andere SSX bedoeld die ik in gedachten heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steep?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
djmelvee schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:12:
[...]

SSX? Hoelang geleden is dat, want die kan ik mij niet herinneren hoor haha! Tenzij jij een compleet andere SSX bedoeld die ik in gedachten heb..
PlayStation 3-owning Plus subscribers will get EA Canada's SSX, the series reboot from 2012

In december 2015 zat ie in Ps Plus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
dutchgio schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:38:
[...]

PlayStation 3-owning Plus subscribers will get EA Canada's SSX, the series reboot from 2012

Wajooo, even checken of ik die ook heb dan haha! Jammer alleen dat ik geen PS3 meer heb.. :')

Nb: 1000e post, woehoe. :D

edit:

verrek, vet dit! Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/39129569f1f872181b0a087f06b9faca.png

[ Voor 12% gewijzigd door djmelvee op 10-01-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
dutchgio schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:38:
[...]

Jezus. Dan is dat wel meer dan een tijdje geleden :o

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wellicht januari 2016, gezien de screenshot van hierboven. Dan valt het wel weer mee. :)
De aankondiging was dan nog in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivoor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11-2024
Zou leuk zijn als er een witte Pro komt. Zit sowieso te hopen op een interessante bundel, die zijn er momenteel helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:43
Ik weet noet of het al gepost is maar bij deze, de nieuwe ps4 platinum headset is te koop bij Nedgame.

https://www.nedgame.nl/pl...tinum-headset/3877347155/

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Amaze86 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:15:
Ik weet noet of het al gepost is maar bij deze, de nieuwe ps4 platinum headset is te koop bij Nedgame.

https://www.nedgame.nl/pl...tinum-headset/3877347155/
Heb je voor 3D audio niet meer channels nodig? Dus eigenlijk 7.1.2 of 5.1.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van een zilveren pro zou ik wel vochtig van kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carnivoor schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:49:
Zou leuk zijn als er een witte Pro komt. Zit sowieso te hopen op een interessante bundel, die zijn er momenteel helemaal niet..
Sony hoeft ook niet, 'iedereen' die een spelcomputer wil koopt een sony, de casual/jongeling een 2e hands ps4 , de intermediate een slim, en de serieuzere/power user (op console gebied, wil geen mustard race mensen triggeren :P ) een pro. De xb S is geen serieuze bedreiging atm, de scorpio nog ver weg en zeer wsl veel duurder, en nintendo.......tjsa ik hou van ze, maar heb geen wii u, heb zeer weinig op mijn wii gespeeld.....to be honest de laatste console waar ik happy mee was van hun was de snes. Dus ja.....zal wsl geen bedreiging worden. Zelfs bij wii achtige successes, moeten ze wat 2-3 jaar vol verkopen om maar enigsinds in de buurt te komen en als de ps4 op deze voet doorgaat is het gewoon ondenkbaar dat ze in de buurt komen.

Oh en VR.....geef er zelf geen vliegende etc om, maar kan me zo voorstellen dat veel mensen ook hierom voor Sony kiezen.

TLDR: Sony heeft imho weinig redenen om mooi bundels te maken, misschien over paar maandjes als de general intresse afzakt / rustige lente/zomer periode start.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bundels zullen wel komen met de release van Horizon en misschien met RE7 ivm de VR (?)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
DarkSide schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:17:
[...]

Dan kijk je toch bij dbrand.

Is goedkoper dan een nieuwe PS4 pro. En je kan hem uniek maken.
Dbrand ziet er goed uit, maar ik kon nergens op de site een FAQ vinden wat het bestickeren met de garantie van bv je PS4 pro doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

seez schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:16:
[...]

Dbrand ziet er goed uit, maar ik kon nergens op de site een FAQ vinden wat het bestickeren met de garantie van bv je PS4 pro doet?
Ik ook niet. Maar een sticker op een apparaat plakken kan nu niet echt je PS4 stuk maken.
Het is wat anders als jij de kast gaat modden en de ventilatie gaten dicht zet of zo.

Ik zit er ook nog naar te kijken. Heb een Blauwe PS4 en zou hem gewoon zwart of wit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
seez schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:16:
[...]

Zolang je de stickers niet over de ventilatieroosters plakt dan zal er geen probleem zijn lijkt me :P
En als ie kapot gaat trek je de sticker er toch gewoon af voordat je 'm inlevert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DarkSide schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:20:
[...]

Ik ook niet. Maar een sticker op een apparaat plakken kan nu niet echt je PS4 stuk maken.
Het is wat anders als jij de kast gaat modden en de ventilatie gaten dicht zet of zo.

Ik zit er ook nog naar te kijken. Heb een Blauwe PS4 en zou hem gewoon zwart of wit willen.
Je hebt een blauwe maar wil naar wit (wat aangekondigd is) of naar zwart wat de standaardkleur is? Waarom heb je dan een blauwe (lol hoe kom je uberhaupt aan een blauwe?) gekocht?

Maar oplossing lijkt me simpel, er van uitgaande dat je ps4 verder er mooi uitziet verpats je die dan toch en koop je een witte of zwarte terug? Omdat blauw zeldzaam is lijkt me dat je dit dan met minimale kosten of zelfs winst kan doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
[...]

https://dbrand.com/shop/sony-ps4-pro-skins

https://plastidip.nl/plas...sti-dip-spray-matte-white

8)
poor Leno schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:20:
Dat wordt sowieso nooit zo mooi als dat het van Sony komt..

En afgezien daarvan.. Wel eens geprobeerd een skin oid. op iets te plakken? Scheef en bubbels .. heb daar echt het geduld en precisie niet voor _O-
Dat viel me echt mee met mijn ervargin met Dbrand skins. De pasvorm is sowieso naadloos goed, en het is van dat industriele 3M plakspul, best dik. Als je zo'n houtnerf skin pakt, zit er ook echt een beetje relief en 'putjes' in.

En anders Plastidippen: dat kun je er later weer heel makkelijk vanaf trekken (is spuitbare vloeibare latex). Geeft ook mooie resultaten als je een beetje geduldig in lagen spuit :)

Dus als je perse een witte PS4 wilt(en een zwarte hebt) :+

[ Voor 53% gewijzigd door Geronimous op 11-01-2017 10:48 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Sagat schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:22:
[...]

Je hebt een blauwe maar wil naar wit (wat aangekondigd is) of naar zwart wat de standaardkleur is? Waarom heb je dan een blauwe (lol hoe kom je uberhaupt aan een blauwe?) gekocht?

Maar oplossing lijkt me simpel, er van uitgaande dat je ps4 verder er mooi uitziet verpats je die dan toch en koop je een witte of zwarte terug? Omdat blauw zeldzaam is lijkt me dat je dit dan met minimale kosten of zelfs winst kan doen.
Ik heb de Uncharted 4 special edition. En die is blauw. Met een blauwe controller.
Maar mijn receiver is zwart. En mijn NAS en HUE bridge zijn wit.
Dus hij valt een beetje uit de toon.

En zelf nog geen behoefte een een Pro. Dus Ps4 verkopen voor 200 (als je dat er nog voor krijgt nu de slim goed in de aanbieding is). En dan 200,- uitgeven voor een pro (welke nog niet in wit is).

Is zonde. Dan beter 30,- uitgeven aan wat stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DarkSide schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:52:
[...]

Ik heb de Uncharted 4 special edition. En die is blauw. Met een blauwe controller.
Maar mijn receiver is zwart. En mijn NAS en HUE bridge zijn wit.
Dus hij valt een beetje uit de toon.

En zelf nog geen behoefte een een Pro. Dus Ps4 verkopen voor 200 (als je dat er nog voor krijgt nu de slim goed in de aanbieding is). En dan 200,- uitgeven voor een pro (welke nog niet in wit is).

Is zonde. Dan beter 30,- uitgeven aan wat stickers.
Ik zou die uitvoering zo mooi mogelijk houden als mogelijk is, dit is zo'n console die veel waard gaat worden later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Jumpman schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Ik zou die uitvoering zo mooi mogelijk houden als mogelijk is, dit is zo'n console die veel waard gaat worden later.
Dus ik kan stoppen met werken :9
en straks mijn Uncharted versie op Ebay verkopen.

Zal hem dan ook maar niet meer gebruiken >:)

Maar serieus. Waarom zou je voor een blauwe Uncharted 4 versie over 2 jaar extra geld willen uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

Jumpman schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Dat gaat niet gebeuren, het is geen zeldzaam model en is gewoon wereldwijd verkrijgbaar. Er is geen enkele factor waarom dit model ooit geld waard zou worden. Zeg nooit, nooit natuurlijk, maar ik vermoed van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DarkSide schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:18:
[...]

Dus ik kan stoppen met werken :9
en straks mijn Uncharted versie op Ebay verkopen.

Zal hem dan ook maar niet meer gebruiken >:)

Maar serieus. Waarom zou je voor een blauwe Uncharted 4 versie over 2 jaar extra geld willen uitgeven.
Verzamelobject.

Ik heb hier een paar consoles die inmiddels het dubbele van de nieuwprijs doen op de verkoopwebsites. Je moet wel aan een langere termijn dan twee jaar denken.
Dhrax schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:28:
[...]

Dat gaat niet gebeuren, het is geen zeldzaam model en is gewoon wereldwijd verkrijgbaar. Er is geen enkele factor waarom dit model ooit geld waard zou worden. Zeg nooit, nooit natuurlijk, maar ik vermoed van niet.
We zullen zien. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 11-01-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er zijn inderdaad consoles die wel meer waard worden, kijk maar naar N64 consoles. De wat gelimiteerdere versies daar van zijn nog steeds meer dan 100 euro waard.

Maar dan heb je het wel over een jaar of 10/20 na de release en liefst met doos en berg papier die er bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Dhrax

Prog Lord

LOTG schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:31:
Er zijn inderdaad consoles die wel meer waard worden, kijk maar naar N64 consoles. De wat gelimiteerdere versies daar van zijn nog steeds meer dan 100 euro waard.
100 EUR "verzamelwaarde" terwijl de nieuwprijs hier omgerekend ver boven lag. Dit lijkt me een zeer slechte deal of begrijp ik je verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:31:

Maar dan heb je het wel over een jaar of 10/20 na de release en liefst met doos en berg papier die er bij zat.
als er over 10 jaar de HDMI versie komt net als de nes mini, ga ik echt niet voor die oude rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dhrax schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:33:
[...]

100 EUR "verzamelwaarde" terwijl de nieuwprijs hier omgerekend ver boven lag. Dit lijkt me een zeer slechte deal of begrijp ik je verkeerd ?
Ik zeg ook boven de 100 euro, het verschilt per console maar er zijn varianten die 200-300 euro waard zijn,

En 100 euro voor een gebruikte console vind ik persoonlijk veel geld, levensduur is immers niet oneindig.

Zelfde geld overigens voor een NES of SNES, en zelfs de spellen daar van blijven hun waarde behouden.

Dat zie ik niet gebeuren voor disc based systemen (kijk naar PC spellen), en al helemaal niet nu alles digitaal word.

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 11-01-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Er zullen altijd weer mensen zaken blijven aankopen, omdat ze het in hun jeugd hebben gehad. En dan zijn juist de consoles waar minder van gemaakt zijn interessant (zeker als ze compleet met verpakking en boekjes zijn).

Bij de witte PS4 Slim vind ik het erg jammer dat er nog zo'n zwarte rand zichtbaar is, ik vond de initiële witte PS4 (CUH-11XX en CUH-12XX) mooier.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Precies 3 jaar geleden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EOIBue7q12zN5elHFBmXWhru/full.jpg

Nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rLbsDkAxf61Qx6xmytxmO7ub/full.jpg

Vandaag 3 jaar geleden kreeg ik mijn eerste PS4.

Elke dag heb ik erop gespeeld en erg van genoten.

Inmiddels heb ik een PS4 Pro, Yamaha receiver en speakers set.

(Op naar de volgende 3 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Nou, gefeliciteerd vent!

[ Voor 46% gewijzigd door djmelvee op 11-01-2017 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:30:
Precies 3 jaar geleden:

[afbeelding]

Nu:

[afbeelding]

Vanaf nu elke dag een foto maken en dan over 3 jaar zo'n filmpje er van maken. Verkleurt hard trouwens zo'n TV meubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Beakzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Vanaf nu elke dag een foto maken en dan over 3 jaar zo'n filmpje er van maken. Verkleurt hard trouwens zo'n TV meubel.
Zo te zien is bovenste foto met flits, onderste foto zonder.. :+

Donkerder zal een houten meubel trouwens nooit worden.

[ Voor 8% gewijzigd door djmelvee op 11-01-2017 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
djmelvee schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:43:
[...]

Zo te zien is bovenste foto met flits, onderste foto zonder.. :+

Donkerder zal een houten meubel trouwens nooit worden.
Zal de volgende keer wel de juiste emoticons er bij zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:24

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Al die lelijke doosjes weg of iig uit het zicht zorgt wel voor een ontzettende verbetering zeg!

[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 11-01-2017 13:53 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djmelvee
Beakzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:50:
[...]

Zal de volgende keer wel de juiste emoticons er bij zetten :+
Bedankt, dat geeft mij een fijn gevoel. :D Haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:52:

Bij de witte PS4 Slim vind ik het erg jammer dat er nog zo'n zwarte rand zichtbaar is, ik vond de initiële witte PS4 (CUH-11XX en CUH-12XX) mooier.
Die heb ik, en er is daar ook gewoon een zwarte rand zichtbaar hoor :?

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/white-glacier-ps4-screen-02-ps4-eu-05aug15?$MediaCarousel_SmallImage$

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:30:
Precies 3 jaar geleden:

[afbeelding]

Nu:

[afbeelding]

Drie jaar verder, maar ik mis wel wat. :)

Afbeeldingslocatie: https://brobible.files.wordpress.com/2015/08/dan-bilzarian-video-games2.jpg?quality=90&w=650
poor Leno schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:56:
[...]

Die heb ik, en er is daar ook gewoon een zwarte rand zichtbaar hoor :?

[afbeelding]
Valt misschien minder op, ik blijf sowieso een zwak houden voor het design van de oude PlayStation 4.

[ Voor 82% gewijzigd door Jumpman op 11-01-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
-

[ Voor 99% gewijzigd door Jumpman op 11-01-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Aangezien ik nog niet lang een PS4 heb, hier toch maar even navragen voor de zekerheid: kan ik op amazon.co.uk gewoon overwatch bestellen of zijn er verschillende versies die hier misschien niet zouden werken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
Alle ps4 games zijn regio vrij. Dus je kunt ook import discs spelen.

Maar alle DLC is wel regio gebonden en kan alleen gekocht worden op de PS store van dezelfde regio als waar de game vandaan kwam.

Dus als jij bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn uit Japan besteld, kun je de dlc enkel aanschaffen via de Japanse PSN store.

Games uit de UK werken wel gewoon met NL PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ok thanks dat is duidelijk. Zie nu wel dat ik met levering en wisselkoers op 51.5 euro uitkom ipv de 45 die ik verwachtte, dus dat is al een kleiner verschil met de 55 euro in mediamarkt :D Blijft toch jammer dat ik net met één dag de 35 euro deal gemist heb...

[ Voor 16% gewijzigd door Yohsoog op 11-01-2017 19:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:14
Jumpman schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:01:
[...]

Drie jaar verder, maar ik mis wel wat. :)

[afbeelding]
Nou, ik weet wel wat ik ik in zo'n situatie zou doen!

.......het scherm lager hangen, zo krijg je toch een stijve nek? :'(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat bij het uit de sleep halen van de ps4 dat hij klaagt over een dirty disc en mijn draaiende spel wil afsluiten en de disc uitspugen.
Als ik hem erna weer erin doe werkt ie wel weer gewoon.

Iemand anders die daar last van heeft/gehad? (Is de oude dikke witte ps4)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
In Japan komt een nieuwe Playstation/PSVR bundel voor omgerekend $850.-

- 500GB PS4 Slim (zwart of witte versie)
- PSVR headset
- PS Camera
- 2 PS Move controllers
- 3 maanden gratis PS+
- 5 spellen waaronder de PSVR exclusive PlayStation VR Worlds

Afbeeldingslocatie: http://pureplaystation.com/wp-content/uploads/2017/01/psvr-bundle.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pureplaystation.com/wp-content/uploads/2017/01/psvr-white-bundle.jpg

Meer info: Pure Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik pas 1 keer een spel voor de volle 50-60 euro gekocht - dat was het eerste spel bij aanschaf van m'n PS4. Daarna altijd gewacht op leuke aanbiedingen omdat ik van mening ben dat ik niet perse het nieuwste van het nieuwste moet spelen; voor mij is een game 6 maanden na release ook nieuw als ik het voor het eerst opstart.

Nu moet ik na alle filmpjes van Horizon toch wel bekennen dat dit een goede kanshebber is om weer eens de volle mep voor te gaan betalen. De opbouw naar release doen ze best wel goed. Wauw!

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
ThaBEN schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:01:
In Japan komt een nieuwe Playstation/PSVR bundel voor omgerekend $850.-

- 500GB PS4 Slim (zwart of witte versie)
- PSVR headset
- PS Camera
- 2 PS Move controllers
- 3 maanden gratis PS+
- 5 spellen waaronder de PSVR exclusive PlayStation VR Worlds

[afbeelding]
[afbeelding]

Meer info: Pure Playstation
Vaag, geen PRO versie? Dat leek mij logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:13:
[...]

Vaag, geen PRO versie? Dat leek mij logischer.
De slim is populaired in Japan dan de pro.
850 dollar is trouwens helemaal geen goeie deal.

[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-01-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nieuwevolger schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:22:
[...]

Dat kan, maar de PRO is juist om beter VR te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
LOTG schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:23:
[...]

Dat kan, maar de PRO is juist om beter VR te kunnen doen.
Ja precies, dat vind ik ook jammer. Met name gezien deze bundels bedoeld zijn voor mensen die nog geen PS4 hebben.

Ik begrijp het wel vanwege de prijs maar indien je nog geen PS4 bezit zou ik je aanraden om direct de pro aan te schaffen i.p.v. de slim met het oog op de toekomst. (Tenzij je een casual gamer bent.)

Anders loop je binnen een jaar alweer achter met de laatste nieuwe ontwikkelingen en ben je alsnog duurder uit indien je besluit op een later moment een Pro aan te schaffen.

Met name in de aanloop naar de XBOX Scorpio release verwacht ik dat Sony steeds harder gaat inzetten op Pro als basisplatform. Waarschijnlijk worden games tegen die tijd standaard in Pro modus ontwikkeld om het maximale eruit te halen en dan gedowngrade naar standaard PS4.

Als dat zo is zullen de grafische verschillen steeds groter worden tussen PS4 en PS4 Pro dan enkel een verhoogde resolutie/framerate via een Pro patch.

En PSVR werkt inderdaad beter op de Pro dus vreemd dat ze niet gelijk een bundel aanbieden die het maximale uit de PSVR haalt. Als je toch al van plan bent een compleet pakket aan te schaffen van circa $850 ben je waarschijnlijk ook wel bereid om $100 extra neer te leggen indien je dan de Pro zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:22:
[...]

850 dollar is trouwens helemaal geen goeie deal.
Je hebt gelijk. Als je alle hardware los koopt ben je precies hetzelfde kwijt. (805 euro). Je krijgt bij de bundel VR Worlds gratis a 40 euro... niet bepaald een goede deal. Maar dit is dan de aanbevolen verkoopprijs, wellicht dat retail ketens gaan stunten met de prijs.

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 12-01-2017 10:07 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Vraag, wederom.

Dus net een PS4 pro aangeschaft, bevalt me goed.

Net Dynasty Warriors 8 Complete Edition gekocht, in case. (oke, je mag discusieren over dit spel, maar ik speel dit al met mijn kids sinds de Xbox 1 en dat willen we voortzetten).
Nu zit er bij deze game een DLC bonus poack.

Afijn, ik start de game een keer op, sluit af, hij heeft zijn updates gedaan en ik log in op mijn PC op mijn Store account. Maar als ik daar alles van DW8 Extreme legends opzoek, dan moet ik zowel voor de game als voor de DLC nog betalen. Ik vat dat niet. Die game zit toch in mijn library of zoiets (oke, ik kom van Steam af)? Moet ik dan alles toevoegen op de PS$ en niet op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Jeroenimoes schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:06:
[...]

Je hebt gelijk. Als je alle hardware los koopt ben je precies hetzelfde kwijt. (805 euro). Je krijgt bij de bundel VR Worlds gratis a 40 euro... niet bepaald een goede deal. Maar dit is dan de aanbevolen verkoopprijs, wellicht dat retail ketens gaan stunten met de prijs.
Er staat toch, 5 spellen waaronder de de bundel VR worlds: dus VR worlds + nog 4 spellen? Dan wordt het wat interessanter natuurlijk.

Al staat alleen VR worlds op de doos...

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 12-01-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
maartend schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:25:
Vraag, wederom.

Net Dynasty Warriors 8 Complete Edition gekocht, in case. (oke, je mag discusieren over dit spel, maar ik speel dit al met mijn kids sinds de Xbox 1 en dat willen we voortzetten).

Afijn, ik start de game een keer op, sluit af, hij heeft zijn updates gedaan en ik log in op mijn PC op mijn Store account. Maar als ik daar alles van DW8 Extreme legends opzoek, dan moet ik zowel voor de game als voor de DLC nog betalen. Ik vat dat niet. Die game zit toch in mijn library of zoiets (oke, ik kom van Steam af)? Moet ik dan alles toevoegen op de PS$ en niet op de PC?
Kijk je bij de juiste versie (PS4 niet PS3)?

Sowieso weet ik niet wat precies het verschil is maar ik zie alleen xtreme legends complete edition.

[ Voor 5% gewijzigd door LOTG op 12-01-2017 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 20:50

Yucko

One clown to rule them all !

maartend schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:25:
Vraag, wederom.

Voor die DLC lijkt me dat je eerst een code moet invoeren in de store zodat hij aan je library wordt toegevoegd (staat meestal op een losse flyer in je case). Hoe moet de store anders weten dat je recht hebt om het DLC bonus pack te mogen downloaden zonder extra kosten?

En dat je in de store voor de game nog zou moet betalen is logisch, dat is nl. de digitale (alsin: download) versie ipv de disc versie die jij hebt.

Voor het gebruik van de DLC maakt het trouwens niet uit welke versie (disc of download) van het spel je hebt ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Yucko op 12-01-2017 10:52 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Nu online
Bartske schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:25:
[...]

Er staat toch, 5 spellen waaronder de de bundel VR worlds: dus VR worlds + nog 4 spellen? Dan wordt het wat interessanter natuurlijk.

Al staat alleen VR worlds op de doos...
Daar heb ik inderdaad over heen gelezen :) Dank!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YakuzA schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 21:39:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat bij het uit de sleep halen van de ps4 dat hij klaagt over een dirty disc en mijn draaiende spel wil afsluiten en de disc uitspugen.
Als ik hem erna weer erin doe werkt ie wel weer gewoon.

Iemand anders die daar last van heeft/gehad? (Is de oude dikke witte ps4)
Is het 'het' launch PS4 probleem?

https://www.google.nl/#q=eject+problem+ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Yucko schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Voor die DLC lijkt me dat je eerst een code moet invoeren in de store zodat hij aan je library wordt toegevoegd (staat meestal op een losse flyer in je case). Hoe moet de store anders weten dat je recht hebt om het DLC bonus pack te mogen downloaden zonder extra kosten?

En dat je in de store voor de game nog zou moet betalen is logisch, dat is nl. de digitale (alsin: download) versie ipv de disc versie die jij hebt.

Voor het gebruik van de DLC maakt het trouwens niet uit welke versie (disc of download) van het spel je hebt ;)
Thnx, blijkt idd een code in te staan. En ik keek dus verkeerd naar die store. Niet als dat het 2 verschillende versies zouden zijn, meer zoiets als je hebt het spel. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik zou kunnen proberen of het magische schroefje helpt. Misschien is het een kwestie van ander probleem maar dezelfde oplossing.

Het lijkt een ander probleem omdat ik geen last heb van uit zichzelf br's ejecten.
Ik krijg dit scherm te zien af en toe als hij uit REST mode komt. In andere gevallen nooit gezien:
http://s8.postimg.org/erw20tqzp/Does_Not_Play.jpg
Zodra ik dan eject klik (X) en disc er weer in doe dan gaat het helemaal goed, maar dan kan ik mijn game natuurlijk niet resumen :( .

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 12-01-2017 13:50 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Reclame maken voor de game Gravity Daze 2 (buiten Japan bekend als Gravity Rush 2), dat doet PlayStation in Japan met een maf promotiespotje over een schattige kat die de zwaartekrachtwet van Newton uitdaagt:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0lQMXyNUmDs]

[ Voor 9% gewijzigd door Tweakmans op 12-01-2017 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Sign up for the next #PS4 system software beta program today:

https://blog.eu.playstati...tware-beta-program-today/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C1-Ko9cXgAAq_fr.jpg

(Ik ga me zo inschrijven, wie nog meer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:06:
Reclame maken voor de game Gravity Daze 2? Dat doet PlayStation in Japan met een maf promotiespotje over een schattige kat die de zwaartekrachtwet van Newton uitdaagt:

[video]
Gravity Daze? Is dat weer iets anders dan Gravity Rush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:13:
Gravity Daze? Is dat weer iets anders dan Gravity Rush?
Nee, dat is de originele titel in Japan. In de rest van de wereld heet de game inderdaad Gravity Rush. Zal het voor alle duidelijkheid in het bericht even aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakmans op 12-01-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:10:
PlayStation Europe

[afbeelding]

Ik heb me ingeschreven!
Is er al bekend welke nieuwe features er komen?
Normaal gesproken houden ze alleen een beta test indien er daadwerkelijk grote wijzigingen komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:16:
[...]

Nee, dat is de originele titel in Japan. In de rest van de wereld heet de game inderdaad Gravity Rush. Zal het voor alle duidelijkheid in het bericht even aanpassen.
Oké dat wist ik helemaal niet. Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaBEN schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:18:
Ik heb me ingeschreven!
Is er al bekend welke nieuwe features er komen?
Normaal gesproken houden ze alleen een beta test indien er daadwerkelijk grote wijzigingen komen _/-\o_
Het zal binnenkort wel bekend gemaakt worden wat er nieuw is in deze 4.50 beta die begin februari start.

Ik zit er al klaar voor.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guerilla cambridge wordt gesloten, telleurstellend dit van Sony. Ik had gehoopt dat ze wel een keer klaar waren met alles te sluiten.
http://www.insidegamer.nl...it-binnenkort-zijn-deuren

[ Voor 25% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-01-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:10:
PlayStation Europe

[afbeelding]

Hier ook, heb bij de afgelopen twee beta tests ook meegedaan.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Hoogste tijd voor wat nieuwe exclusives zie ik ...Klaar zitten voor een beta test van de besturingssoftware :+ Ben je dan echt ontevreden met wat het nu is of is het toch om je speciaal te voelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Meer stabiliteit is natuurlijk altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
waarom zou je meedoen met beta's lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djmelvee
ilyasse15 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:22:
waarom zou je meedoen met beta's lol
waarom niet lol

:/

[ Voor 5% gewijzigd door djmelvee op 12-01-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Een beta van een OS... ik ga er niet aan beginnen. Een beta van een spel vind ik nog tot daar aan toe, als er een fout in zit of het crasht vind ik het niet er (start ik een ander spel op). Echter bij een crash / bug in de beta van een OS is wat vervelender.

Maar dan wel een vraag aan de beta testers... doen jullie het zodat je de laatste versie kunnen zien / testen maar that's it? Of geven jullie ook feedback erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Denk dat de meesten het doen om zo snel mogelijk de nieuwe features te hebben.
Ik heb btw aan alle betas's meegedaan en nog nooit een probleem gehad.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Kan je eigenlijk op meerdere PS 4 's tegelijk spelen met 1 PSN account ?
Ik heb in huis nu 4 consoles (xbox360/one en dan PS3/PS4), de oude worden amper gebruikt.
Op mijn kamer heb ik nu de One staan en de PS4 staat beneden bij de hoofd TV.

Aangezien de line up van de Xbox gewoon heel erg tegenvalt en ik er weinig vertrouwen in heb, wil ik er een PS4 pro bijkopen en die in mijn mancave zetten.
De One gaat dan naar mijn zoon.

Nu is mijn vraag : als iemand beneden op de PS4 onder mijn account (online) speelt kan ik dan toch ook boven op de Pro inloggen en (online) spelen onder diezelfde account ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Iusedto schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:01:
Ik heb in huis nu 4 consoles (xbox360/one en dan PS3/PS4), de oude worden amper gebruikt.

Aangezien de line up van de Xbox gewoon heel erg tegenvalt en ik er weinig vertrouwen in heb, wil ik er een PS4 pro bijkopen en die in mijn mancave zetten.

Nu is mijn vraag : als iemand beneden op de PS4 onder mijn account (online) speelt kan ik dan toch ook boven op de Pro inloggen en (online) spelen onder diezelfde account ?
nope, dan wordt de andere uitgelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Het hele idee achter het testen van een beta, is dat je de beta test. :')

Oftewel, er wordt ook van je verwacht eventuele fouten etc. op te sporen en door te geven. In ruil daarvoor krijg je als eerste toegang tot de nieuwste functies. Deze kunnen echter ook niet geheel werken hoe ze zouden moeten werken, maar dat is wat bekend is voordat je je überhaupt opgeeft voor het testen van een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb al sinds de release van het Xbox One preview programma preview release er op. Werkt doorgaans prima, maar soms heb je last van vreemde crashes of freezes. Nooit ernstige problemen gehad, maar dit is wat je kunt verwachten van preview builts (zelfde als de Windows 10 previews die ik ook al lang draai).

Echt stuk zullen ze je console niet maken (althans niet meer dan release builds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:30

Gregory76

Sony PlayStation freak

Iusedto schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:01:

Gewoon een tweede accountje aanmaken en Gamesharen. Dat is het gemakkelijkst.
http://ca.ign.com/wikis/p...e_with_Family_and_Friends

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Pagina: 1 ... 5 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!