Het is een partij die ik zelf in arm heb genomen, echter die echt traditioneel is en niet zo veel met Domotica heeft. Denk dat als ik hem letterlijk zeg wat die moet bestellen, dat die dat geen probleem vind. Echter daarom ook al mijn misschien wat simpele vragen, omdat ik hem dus alles moet voorkauwen, als ik afwijk van een standaard installatie.DjAntoon schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:22:
[...]
Ja, zou ik wel doen, mocht je ooit verkopen dan is dat wel makkelijker...
[...]
Ik zou de schakelaars gewoon laten zitten, als je met z wave werkt vind ik het grote voordeel dat als je controller plat ligt, alles nog gewoon werkt. Is beter voor de verhouding met het vrouwtje...
[...]
Ja impuls werkt handiger als je dimmers wilt gebruiken, anders moet je het dimlevel met een app of automatisch laten doen. Kun je geen dealtje maken met de installateur dat je de normale schakelaars in mag ruilen na de oplevering?
Als hij na oplevering het schakelmateriaal moet terugnemen, daar zal die niet vrolijk van worden. Bij levering alles puls drukkers makers zie ik hem wel doen. Maar weet niet hoe dat zit met oplevering en keuring, omdat je met die puls drukkers niet de reguliere verlichting kan schakelen zolang de Fibaro componenten geïnstalleerd zijn. Andere optie is dat ik zelf voor oplevering die modules installeer. Van de aannemer mag ik prima op de bouw komen, maar weet niet hoe zo'n keuring werkt en aan welke eisen de installatie moet voldoen dan.
[ Voor 22% gewijzigd door GAEvakYD op 16-10-2017 22:41 ]
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.