Hij is te zien klaar met laden. Wat je kan doen in je nodes (sensoren ) toevoegen. Dat doe je door rechtsboven op "Node beheer" te drukken, en dan Sensor toevoegen.
Vaak moet je dan op de node 3 keer snel achter elkaar op een knop drukken (de B button) en dan zou je een melding op domoticz moeten krijgen dat is toegevoegd.
Tip: Doe dit op de locatie waar de sensor komt, en met een mobiel apparaat waar je de Domoticz interfase voor je neus hebt.
Geen probleem, we hebben het allemaal moeten leren. En daar is dit topic tenslotte ook voor!
renedis schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:04:
[...]
Pushover was makkelijk, geen specifieke reden.
Je kan bij Pushover groepen aanmaken en daar per telefoon users aan hangen.
Naast Pushover maak ik ook gebruik van telegram voor m'n deurbel melding naar m'n telefoon (incl foto).
Ow ja, dat was de reden waarom ik Pushbullet op een gegeven moment niet meer gebruikte. De snapshots kunnen niet mee met de notificatie.
Maar als ik Pushover intregreer dan moet ik 2 keer ff de app kopen (2 google accounts) en een groep aanmaken waar we beide in zitten dus. Maar wat ik nu niet begrijp: de API en KEY zitten toch vast aan je account en niet aan een groep?
Edit:
Ah gevonden, je krijgt een nieuwe key daarvoor.
Thanks

ga even het een en ander in test zetten!
[
Voor 30% gewijzigd door
luigi87 op 30-08-2017 15:55
]