Gevonde,MikeOO schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:50:
[...]
Blijft het lampje door steeds in te drukken wel steeds knipperen zoals in het filmpje?
Probeer ook eens om Allow hardware for 5 minutes aan te zetten als je dat probeert. Volgens mij hoeft het niet maar kan verder geen kwaad.
Zit zelf op de onderdelen te wachten zodat ik de gateway kan verwijderen en via de stick kan gaan flashen en testen. Maar spullen zijn nog onderweg dus moet het doen met Google om voor nu mee te denken![]()
Maak ook even een screenshot van je instellingen van de stick in Domoticz. Kunnen we wat beter zien hoe het allemaal staat ingesteld.
Nu kan het ook zijn dat het eens een paar keer moet testen. Met de gateway lukt het mij soms ook niet in 1x iets aan te melden en moet ik het een paar keer uitvoeren en dan ineens verschijnt het in de App.
En zorg ook dat je het hele systeem een keer herstart. Sommige zaken werken pas goed na een herstart. Dus niet alleen Domoticz service maar je gehele systeem waarop het draait.
hij ontvangt de signalen van de MI.
Wat een blunder van mij, maar wel weer een leerproces. in de domo bij de hardware stond bij de zigbee de zigbee pairing uit... en ook de debug.
deze aangezet en er komt een signaal binnen, :-) zie de shake van de cube. alleen zie ik deze nog niet in de hardware/apparaat.
De wireless switch van Mi zou er ook moeten werken, maar ontvang ik
Cannot get the Node Descriptor of the Device: 0x00158d00022b0a01 (Error: Timed out after 10000 ms)