Hap and Leonard, widow,justified,bosch, man in the high castle. En nog veel meer.Tomba schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:44:
For what its worth; de Amazon Prime app op mijn Panasonic Tv werkt uitstekend. Leuk om The Grand Tour en American Gods te kijken (verder nog bar weinig interessants kunnen ontdekken helaas)
XBL gamertag StayingPow3r
Eerste 2 ga ik eens checken, de andere 3 reeds geprobeerd maar niet mijn ding. The Boys kon nog wel wat worden denk ik.Mr. Freeze schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:11:
[...]
Hap and Leonard, widow,justified,bosch, man in the high castle. En nog veel meer.
[edit]helaas nog niet dus...[/edit]
[ Voor 36% gewijzigd door KillerBee op 19-04-2019 15:37 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Stel ik wil de volgende film huren: klik, kan ik deze dan via de app op mijn tv bekijken? Of is het een afspraak dat dit soort content in de EU nog niet aangeboden wordt via Amazon?
Trouwens, series kijken via Amazon Prime gaat prima!
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 20-04-2019 15:11 ]
Als ik jou was vroeg ik dit even zelf na bij Amazon.Yonix schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 15:11:
Even een vraagje: de Amazon Prime Video-app op mijn Samsung Q8FN-televisie biedt niet de mogelijkheid om een film te huren. Echter, de website (US) wel.
Stel ik wil de volgende film huren: klik, kan ik deze dan via de app op mijn tv bekijken? Of is het een afspraak dat dit soort content in de EU nog niet aangeboden wordt via Amazon?
Trouwens, series kijken via Amazon Prime gaat prima!
Nu ook eindelijk te kijken.KillerBee schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:03:
Het vijfde seizoen van Bosch is vandaag toegevoegd.
[edit]helaas nog niet dus...[/edit]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Het zou tijd worden...

Gisteren geprobeerd en kijkt idd lekker weg, goede chemie tussen beide hoofdrolspelers. Bedankt voor de tip!Mr. Freeze schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:14:
@Tomba had je hap and leonard nog geprobeerd? Zoja, wat vond je ervan? Ik in ieder geval geweldig, hbo waardig zullen we maar zeggen.
Misschien vanwege de Nederlandse ondertitels? (Die ik overigens vaak erg zwak vind bij Amazon)KillerBee schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:12:
[...]
![]()
Het zou tijd worden...beetje jammer dat wij hier in NL kennelijk bij sommige Originals langer moeten wachten dan de rest van de wereld
[ Voor 35% gewijzigd door Tomba op 24-04-2019 09:19 ]
Ik zou niet durven zeggen dat dit de reden is, maar het in het Duits nasynchroniseren lijkt me véél meer werkTomba schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:18:
[...]
Misschien vanwege de Nederlandse ondertitels? (Die ik overigens vaak erg zwak vind bij Amazon)
De markt voor Duitstalig is natuurlijk stuk groter dan die 20 miljoen potentiële Nederlandstalige gebruikersKillerBee schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:41:
[...]
Ik zou niet durven zeggen dat dit de reden is, maar het in het Duits nasynchroniseren lijkt me véél meer werk![]()
On that note vraag ik me wel af waarom de vertalingen van Amazon (en Netflix) zo slecht zijn. Lijken soms wel gewoon machine vertalingen of gedaan door een persoon die de episode zelf niet eens kijkt terwijl hij vertaalt.
psn: t-zakje
Bij netflix verdenk ik ze nog wel eens scene vertalingen te gebruikenSebastiaan92 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:05:
Bij Netflix wordt af en toe inderdaad de context niet meegenomen. Bij Amazon lijkt het soms machinaal vertaald. Vertalingen die gewoon te letterlijk zijn gedaan.
Sowieso vreemd; de (in mijn ogen) top Prime Original Comrade Detective is in NL helemaal niet te kijken

[ Voor 35% gewijzigd door Tomba op 24-04-2019 11:00 ]
Letterlijk vertalen als een politieagent zegt 'I will eat my gun' als 'ik zal mijn pistool opeten' is wel een typische machine vertalingsfout.Sebastiaan92 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:05:
Bij Netflix wordt af en toe inderdaad de context niet meegenomen. Bij Amazon lijkt het soms machinaal vertaald. Vertalingen die gewoon te letterlijk zijn gedaan.
Netflix is vaak meer slordigheid van de vertaler(s). In Derry Girls (een lastige om te vertalen) werd 'Aunt Mary' vertaald als 'Tante Sarah', een domme fout maar goed verklaarbaar aangezien zowel tante Sarah als Mary in de scene zaten. De Engelse vertaling was wel correct dus ze vertalen niet daarvan.
Maar ook bij the grand tour is het vaak huilen met de pet op omdat de vertaler geen enkel verstand van auto's heeft.
Ik heb vaak dat ik uiteindelijk maar overschakel op de Engelse ondertiteling. Dat is bijna altijd gewoon goed.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het was een 'intern probleem' - ik had zaterdag een ticket ingeschoten en kreeg toen bijzonder snel al een reactie dat er een verzoek gedaan was om Season 5 alsnog toe te voegen...wel met de waarschuwing dat het enige tijd kon duren. Dat blijkt dus.Tomba schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:18:
[...]
Misschien vanwege de Nederlandse ondertitels? (Die ik overigens vaak erg zwak vind bij Amazon)
[ Voor 11% gewijzigd door RTB op 24-04-2019 15:14 ]
Als betalende kijker voel ik me bij zo’n vertaling gewoon geminacht; niet het gevoel dat je als Amazon (Prime - dus premium nog wel) op wilt roepen......
De app werkt goed, de interface is alleen wat minder naar mijn idee. Versneld heen en weer spoelen kan niet met een druk op de knop maar je moet pauzeren, links of rechts met de cursor gaan naar << of >> en dan weer die activeren. Om te stoppen met snelzoeken moet je weer terug naar > en die indrukken. Ondertitels wisselen is ook wat meer gedoe dat je uit het startmenu voor de serie moet doen.melvin95 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:10:
Heeft iemand ervaring met de Amazone Prime video app op de PS4? Is dit vergelijkbaar met een app zoals Netflix?
De X-Ray functie die de acteurs en muziek in de scene van dat moment laat zien is wel top.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Anoniem: 49090
10 mei nieuwe seizoen sneaky pete
En 31 mei good omens. De basis lijkt erg goed te zijn. Het boek zelf nooit gelezen, maar de schrijvers hebben wel een goede reputatie. Kan wel eens een extreme topper worden.
[YouTube: Good Omens - Official Trailer | Prime Video]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
CBS Studios Intl. heeft de distributierechten in handen van aparte series. In dit geval heeft CBS Studios Intl. deze rechten verkocht aan Amazon Prime voor wereldwijde distributie vandaar dat deze niet op Netflix te zien zal zijn.Willybubba schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:59:
Blijkbaar komt de Picard-Star Trek serie exclusief op Prime. Best apart, de rest staat (nog) op Netflix...
Zie ook: https://deadline.com/2019...an-luc-picard-1202613248/
De nieuwe serie NOS4A2 is vandaag toegevoegd, deze valt in het genre horror / fantasy
Die is goed! Gewoon super. Alles. Heel origineel verhaal. Spannend en meeslepen.KillerBee schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:14:
https://www.primevideo.co...m_hom_c_LSHovs_KkNwcd_1_2
De nieuwe serie NOS4A2 is vandaag toegevoegd, deze valt in het genre horror / fantasy.
Klinkt positief iigOlga2000 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:47:
[...]
Die is goed! Gewoon super. Alles. Heel origineel verhaal. Spannend en meeslepen.
Als je dat voor de kerst wil bewaren moet je zeker niet beginnen met kijken. Je wordt meteen in het verhaal gezogen. Echte binge serie. Niet te stoppen met kijken. Ik wilde even 1 aflevering kijken om te zien wat het is. Ik zit nu bij 5-de!KillerBee schreef op zondag 9 juni 2019 @ 22:53:
[...]
Klinkt positief iig, ik ben er nog niet aan begonnen, er staat op het moment nog zoveel op m'n lijstje. Misschien bewaar ik deze wel voor de kerstperiode
This title is for sale, please send me a PM
Hier op W10 met Firefox doet ie het in ieder geval nog wel...the-body schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:35:
Bij mij werkt de zoekfunctie niet meer op Amazon Video. Na het klikken op het loepje krijg ik direct de melding "Deze site is niet bereikbaar" . Meer mensen last van? Is op mijn Macbook btw met Chrome.
Cookies wissen en de cache heeft het probleem opgelostMr. Freeze schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:42:
[...]
Hier op W10 met Firefox doet ie het in ieder geval nog wel...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Euh.... 14 dagen wachten is toch geen big deal?SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:09:
Nu is captain marvel uitgekomen op Amazon, maar enkel nog US. Doet Amazon ook een IP/region check bij afspelen van de video zelf? NL release is pasde 26ste (hoe help je piraterij nog een handje..), dat ik toch wil proberen dat ding via Amazon US te kijken.
Wel als ik volgende week vrijdag naar endgame gameesje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:43:
[...]
Euh.... 14 dagen wachten is toch geen big deal?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je hebt geluk.SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:45:
[...]
Wel als ik volgende week vrijdag naar endgame ga
Captain Marvel hoef je niet perse gezien te hebben.
https://www.thescreenlife...-infinity-war-en-endgame/
Infinity War wordt wel aangeraden.
Niet perse, dat wist ik al (net als bv antman/wasp), maar het blijft weer scheef dat een 'globaal' platform (niet alleen amazon, maar ook iTunes en MS store) aparte releasedatum houden per regio.meesje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:18:
[...]
Je hebt geluk.
Captain Marvel hoef je niet perse gezien te hebben.
https://www.thescreenlife...-infinity-war-en-endgame/
Infinity War wordt wel aangeraden.
Maar probleem opgelost, Xbox kan je vrij regio wisselen, dus kunnen we hem nu daar kijken
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2019 15:31 ]
Dat is nu eenmaal een gegeven. Voor sommige mensen reden genoeg om weer via de illegale weg aan de slag te gaan.SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:29:
[...]
Niet perse, dat wist ik al (net als bv antman/wasp), maar het blijft weer scheef dat een 'globaal' platform (niet alleen amazon, maar ook iTunes en MS store) aparte releasedatum houden per regio.
Maar probleem opgelost, Xbox kan je vrij regio wisselen, dus kunnen we hem nu daar kijken
Je kunt trouwens ook twee weken later naar Endgame. Probleem opgelost.
Ik ben trouwens benieuwd wanneer Captain Marvel naar Netflix (NL) komt (en ook Black Panther).
Dat is voor mij nog steeds de reden om aardig wat illegaal binnen te halen, games is dat nagenoeg niet meer nodig, maar blijkbaar series en films doen ze dit nog steeds. Ik wil er met alle liefde voor betalen, maar als ze moeten gaan doen met data voor verschillende regio's, ben ik er ook vrij snel klaar mee.meesje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:34:
[...]
Dat is nu eenmaal een gegeven. Voor sommige mensen reden genoeg om weer via de illegale weg aan de slag te gaan.
Je kunt trouwens ook twee weken later naar Endgame. Probleem opgelost.![]()
Ik ben trouwens benieuwd wanneer Captain Marvel naar Netflix (NL) komt (en ook Black Panther).
Ach, ik kijk het wel wanneer het op Netflix staat. En wanneer Disney+ in NL, dan bij hun een abonnement om Marvel en Star Wars te kunnen kijken.SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:44:
[...]
Dat is voor mij nog steeds de reden om aardig wat illegaal binnen te halen, games is dat nagenoeg niet meer nodig, maar blijkbaar series en films doen ze dit nog steeds. Ik wil er met alle liefde voor betalen, maar als ze moeten gaan doen met data voor verschillende regio's, ben ik er ook vrij snel klaar mee.
Al gezien, blijft top serie.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
In 1 dag?? S2 staat er nog maar net op
[edit]dit seizoen is natuurlijk al eerder uitgezonden, meh
[ Voor 16% gewijzigd door KillerBee op 15-06-2019 12:28 ]
In de Zuid Amerika en deel van Azie wordt het uitgezonden door een pay TV zender van Sony, AXN. In Scandinavie heb je nog Viaplay. Daar buiten heeft Amazon de rechten. AXN zond seizoen twee al in Maart uit. Dan weet je hoe het gaat....KillerBee schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:26:
[...]
In 1 dag?? S2 staat er nog maar net op
[edit]dit seizoen is natuurlijk al eerder uitgezonden, meh![]()
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En
alle
dialogen
hebben
pauzes
tussen
de
woorden.
Om gek van te worden.
Ik ben zelf niet zo bekend met Amazon Prime, maar kan je geen VPN gebruiken ?SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:09:
Nu is captain marvel uitgekomen op Amazon, maar enkel nog US. Doet Amazon ook een IP/region check bij afspelen van de video zelf? NL release is pasde 26ste (hoe help je piraterij nog een handje..), dat ik toch wil proberen dat ding via Amazon US te kijken.
Thousands petition Netflix to cancel Amazon Prime's Good Omens
netflix op twitter:
ok we promise not to make any more
amazon op twitter:
Hey @netflix, we'll cancel Stranger Things if you cancel Good Omens.
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-06-2019 07:07 ]
Amazon kijkt naar de regio op basis van je adresgevens. Wellicht dat je daarnaast ook nog vpn moet gebruiken.ramon89 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:10:
[...]
Ik ben zelf niet zo bekend met Amazon Prime, maar kan je geen VPN gebruiken ?
Only in America!ArthurMorgan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 07:06:
LOL
Thousands petition Netflix to cancel Amazon Prime's Good Omens
netflix op twitter:
ok we promise not to make any more
amazon op twitter:
Hey @netflix, we'll cancel Stranger Things if you cancel Good Omens.
![]()
Met een VPN zou het moeten werken, kan wel zo zijn dat het laden van Prime Video zelf erg langzaam gaat. Maar vorig jaar heeft het nog gewerkt.Anoniem: 49090 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:36:
[...]
Amazon kijkt naar de regio op basis van je adresgevens. Wellicht dat je daarnaast ook nog vpn moet gebruiken.
Update: Inmiddels staat de serie online en heb ik zojuist de eerste aflevering gekeken. Verdict (so far): Hell yeah!Yonix schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 00:18:
Damn, had eigenlijk gehoopt dat 'The Boys' al te zien zou zijn, maar vooralsnog staan alleen de trailers online.
[YouTube: THE BOYS Final Trailer (2019)]
Ik krijg alleen afl. 9 niet geladen.
Alle andere afleveringen doen het wel, ook 10
Hebben meer mensen daar last van, of kan ik zelf iets doen?
Kijk je via een appleTV toevallig? Daar laad hij bij mij ook niet. Via de ios app kan ik aflevering 9 wel gewoon kijken.Marcella234 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:53:
Ben Absentia seizoen 2 aant kijken! Goede serie
Ik krijg alleen afl. 9 niet geladen.
Alle andere afleveringen doen het wel, ook 10
Hebben meer mensen daar last van, of kan ik zelf iets doen?
Krijg de foutmelding: unable to play your video at this time. Please try again later
[ Voor 9% gewijzigd door Domino op 26-07-2019 10:51 ]
Via Apple TV iddDomino schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:50:
[...]
Kijk je via een appleTV toevallig? Daar laad hij bij mij ook niet. Via de ios app kan ik aflevering 9 wel gewoon kijken.
Krijg de foutmelding: unable to play your video at this time. Please try again later
In de app kan ik m idd wel kijken
Dan daar maar kijken of streamen
Bedankt, ligt het iig niet aan mij😜
- Geen tweede seizoen voor 'Too Old to Die Young' en 'The Romanoffs'
- Geen derde seizoen voor 'Patriot'
- 'The Expanse' krijgt een vijfde seizoen
- 'Carnival Row' krijgt een tweede seizoen, terwijl S1 nog uit moet komen
- 'Good Omens' kan een tweede seizoen krijgen
- Fleabag kan eveneens een derde seizoen krijgen
- Blake Lively en Lena Waithe gaan zowel films en series maken voor Amazon
- Connie Britton en Forest Whitaker gaan alleen series maken voor Amazon
- John Krasinski gaat ook series maken voor Amazon, naast Jack Ryan
- Janelle Monae zal de hoofdrol in Homecoming S2 spelen
EDIT: er is nu ook een trailer uitgebracht van de aankomende romcom-anthologie serie 'Modern Love'
[ Voor 13% gewijzigd door VirinR op 27-07-2019 22:44 ]
En dan komt volgend jaar Star Trek Picard ook...
Hoera
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Al die science fiction series met geluid in de ruimte en overal zwaartekracht als op aarde.....Spooksel schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:24:
Met The Expanse Seizoen 4 nog niet eens uit en seizoen 5 al aangekondigd was ik al verkocht hoor
En dan komt volgend jaar Star Trek Picard ook...
Hoera
Is het in de serie "the expanse" beter? Op star trek inmiddels wel afgeknapt.
Nee, volgens mij is er momenteel geen enkele serie die dat realistisch doet. Ik hou het er zelf altijd maar op dat ruimteschepen bepaalde uitstoot hebben of een veld eromheen bouwen (voor lightspeed) en dat daar de explosies maar in plaats vinden. Anders ga je je er inderdaad aan storen. Hollywood moet wat nieuws verzinnen om ruimte interessant te maken. En ik denk dat toekomstige generaties zullen lachen dat we dit nog steeds blijven doen...Mr. Freeze schreef op zondag 28 juli 2019 @ 09:17:
[...]
Al die science fiction series met geluid in de ruimte en overal zwaartekracht als op aarde.....
Ja net seizoen 1 gezien smaakt naar meer. Momenteel nu een 9.1 op imdb. Wel jammer, dat het slechts 8 afleveringen zijn.Anoniem: 224360 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:08:
The boys goede tip hier! Heerlijke serie.
Mr. Freeze schreef op zondag 28 juli 2019 @ 09:17:
[...]
Al die science fiction series met geluid in de ruimte en overal zwaartekracht als op aarde.....
Klopt, je hoort inderdaad wel geluids effecten bij het vuren van dingen als RCS thrusters enzo. Bij het vuren van torpedo's hoor je 1x een soort van effect als ze opstarten, of bij het vuren van gatling guns hoor je dat ook. Maar wat ze gelukkig niet doen is van die enorme debiele grote vuurbal explosies die nergens opslaan, of Armageddon style dat je nog doodleuk een soort van kampvuurtjes na zit branden in een vacuum omgevingMartinspire schreef op zondag 28 juli 2019 @ 11:01:
[...]
Nee, volgens mij is er momenteel geen enkele serie die dat realistisch doet. Ik hou het er zelf altijd maar op dat ruimteschepen bepaalde uitstoot hebben of een veld eromheen bouwen (voor lightspeed) en dat daar de explosies maar in plaats vinden. Anders ga je je er inderdaad aan storen. Hollywood moet wat nieuws verzinnen om ruimte interessant te maken. En ik denk dat toekomstige generaties zullen lachen dat we dit nog steeds blijven doen...

Een voorbeeld uit The Expanse van een gevecht met schepen:
[YouTube: Battle of Thoth Station in The Expanse (1/4)]
Het is opgeknipt in 4 kortere delen en hier en daar zijn er wat knipjes in gemaakt ivm copyright enzo maar het geeft wel heel goed weer hoe The Expanse ermee omgaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Spooksel op 28-07-2019 23:54 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Anoniem: 224360
Moet steeds glimlachen bij de heldennaam 'Black Noir', ben bij aflevering 5, geen idee wat hij doet behalve volledig zwart zijn.Anoniem: 49090 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:49:
[...]
Ja net seizoen 1 gezien smaakt naar meer. Momenteel nu een 9.1 op imdb. Wel jammer, dat het slechts 8 afleveringen zijn.
Een spoiler over wie hij is en wat hij doet in de stripboeken:Anoniem: 224360 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:27:
[...]
Moet steeds glimlachen bij de heldennaam 'Black Noir', ben bij aflevering 5, geen idee wat hij doet behalve volledig zwart zijn.
En op ComicCon is afgelopen week ook seizoen 2 aangekondigd!
Het blijft wel een treurige bende. En het hele ecosysteem hangt brak aan elkaar.
De app op de televisies is bijvoorbeeld niet te vinden met keyword 'amazon'.
De Android app ondersteunt nu Chromecast maar je moet wel een keer extra klikken om te starten.
Ondertiteling is een waar avontuur om aan te zetten.
De ondertiteling transparant weergeven via de Chromecast gaat niet via de bestaande instelling op de website maar vereist dat je de accessibility instellingen van je telefoon aanpast! WTF
Met de tv app lopen video en audio niet lipsync...
En dan is er nog het magere content aanbod.
En dat magere aanbod wordt ook matig onder de aandacht gebracht. Als ik de app of website open dan stond op elke content plek de Grand Tour alsof je naar nu.nl gaat en alle reclameplekken laten hetzelfde zien. Start je content dan krijg je afschuwelijke trailers voor andere content.
Maar als je het eenmaal werkend hebt dan zijn er wel een paar dingen om te kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door Rukapul op 13-08-2019 19:21 ]

Heel gaaf lijstje joh, nu zie je eigenlijk pas dat prime behoorlijk wat goeds te bieden heeft, alleen je ziet het niet zo gauw. Voor mij mag je deze vaker postenrobcoenen schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:55:
Ik heb een lijstje gemaakt met daarop de beste films de beschikbaar zijn op Amazon Prime (gebaseerd op een combinatie van ratings van IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd, diverse lijsten van erkende critici). Mocht iemand interesse hebben > link![]()
[Afbeelding]
Thanks. Mocht je ook een Netflix abonnement hebben dan heb ik nog een lijstje voor je.Mr. Freeze schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 07:41:
[...]
Heel gaaf lijstje joh, nu zie je eigenlijk pas dat prime behoorlijk wat goeds te bieden heeft, alleen je ziet het niet zo gauw. Voor mij mag je deze vaker posten
Iets anders: ik draai Prime op de Nvidia Shield. Elke keer als ik even een serie pauzeer en de Shield gaat even later naar de screensaver wordt de Prima app afgesloten. Is dat bij anderen ook zo?
Mja, het blijft fictie uiteraard:) Maar het heeft wel een iets realistischer setting, bijvoorbeeld de zwaartekracht aan boord van schepen komt door een constante acceleratie van 1G. De allereerste aflevering van The Expanse maakt dan ook al direct duidelijk dat men niet zomaar eventjes van richting verandert:Mr. Freeze schreef op zondag 28 juli 2019 @ 09:17:
[...]
Ik vond hem ook geweldig al komt ook deels omdat ik de tekenfilm vroeger al met veel plezier keekD-Three schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 01:49:
Met plezier The Tick uitgekeken, jammer dat er geen vervolg komt. Tick, Superian, Overkil,... Die karakters zijn erg leuk neergezet en een ideaal licht en kort tijdverdrijf. Al kan ik mij wel inbeelden dat velen het niks vinden. Spoon!
De app van en tv heb ik geen ervaring mee maar op de Shield loopt het best wel goed eigenlijk alleen het vooruit of terug kijken kan beterRukapul schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:01:
Omdat ik even Prime nodig had toch Prime Video maar weer een kansje gegeven.
Het blijft wel een treurige bende. En het hele ecosysteem hangt brak aan elkaar.
De app op de televisies is bijvoorbeeld niet te vinden met keyword 'amazon'.
De Android app ondersteunt nu Chromecast maar je moet wel een keer extra klikken om te starten.
Ondertiteling is een waar avontuur om aan te zetten.
De ondertiteling transparant weergeven via de Chromecast gaat niet via de bestaande instelling op de website maar vereist dat je de accessibility instellingen van je telefoon aanpast! WTF
Met de tv app lopen video en audio niet lipsync...
En dan is er nog het magere content aanbod.
En dat magere aanbod wordt ook matig onder de aandacht gebracht. Als ik de app of website open dan stond op elke content plek de Grand Tour alsof je naar nu.nl gaat en alle reclameplekken laten hetzelfde zien. Start je content dan krijg je afschuwelijke trailers voor andere content.
Maar als je het eenmaal werkend hebt dan zijn er wel een paar dingen om te kijken.
Ik ben het wel helemaal eens met de trailers als je iets gaat kijken. Zwaar irritant en niet echt binge waardig
Yep dat is hier dus ook.the-body schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:21:
Ik krijg nu steeds reclame voor andere Primecontent als ik een serie opstart. Ongelooflijk irritant en wmb ook not done voor een betaalde dienst.
Iets anders: ik draai Prime op de Nvidia Shield. Elke keer als ik even een serie pauzeer en de Shield gaat even later naar de screensaver wordt de Prima app afgesloten. Is dat bij anderen ook zo?
[ Voor 14% gewijzigd door Arjantje72 op 23-08-2019 08:28 ]
De eerste paar afleveringen dacht ik "WTF ben ik aan het kijken" zo bizarAnoniem: 49090 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:49:
[...]
Ja net seizoen 1 gezien smaakt naar meer. Momenteel nu een 9.1 op imdb. Wel jammer, dat het slechts 8 afleveringen zijn.
Maar het steekt bizar goed in elkaar, de individuele verhalen en personages zijn gewoon erg leuk. Heb t in 2 dagen weg gekeken.
I am the great Cornholio!
Visueel is dat een plaatje. Adembenemend. Amazon biedt het in 4K aan met HDR.
Het is een serie die je gezien moet hebben. Jammer dat er slechts 8 afleveringen zijn.
Maar wat is die reclame irritant zeg. Laat me op z'n minst trailers zien die bij mijn kijk- en koop-profiel passen (Amazon houdt dit ongetwijfeld bij).
Met de zoekfunctie heb ik in dit topic wel de vraag al een paar keer voorbij zien komen, een antwoord zag ik nog niet voorbij komen.
Overigens zit ik nu nog in de proefmaand, wellicht zijn dan nog niet alle opties zichtbaar?
@Rens Nog een aanvulling hierop. Volgens mij heb je niet de mogelijkheid om meerdere profielen aan te maken (zoals bij Netflix) en heb je max twee gelijktijdige streams.ArthurMorgan schreef op woensdag 4 september 2019 @ 06:46:
Net als bij Netflix zullen ze dan gewoon moeten inloggen met jouw gegevens. Er is niet een deel-functie of iets dergelijks.
Van The Boys heb ik een paar fragmenten van een aflevering bekeken en het leek mij ook wel iets.
De interface van Amazon kan pakken beter. Bijna geen mogelijkheid om te filteren. ls je door genres bladert kom je soms verschillende keren dezelfde film of serie tegen. Bij Netflix vond ik het ook niet zo gemakkelijk om de 'goede' zaken terug te vinden maar Amazon lijkt er nog moeilijker in.
Ja dat is ook knap irritant ja, met een verschillend plaatje voor elk seizoen...the-body schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:48:
Interface is idd om te huilen. Je kunt niet eens zien wat je al gekeken hebt (ik gebruik de Nvidia Shield) en op het homescreen zie ik vaak 2x dezelfde serie die ik al gekeken heb. O ja, alle aanbevelingen bestaan ook uit al bekeken films/series. Maar goed, het gaat om de content.
Ze zien seizoenen als series lijkt het wel

Zonde, ik las op internet dat het bij de Engelse variant wel mogelijk was (https://www.expertreviews...-amazon-prime-prime-video).meesje schreef op woensdag 4 september 2019 @ 07:30:
[...]
@Rens Nog een aanvulling hierop. Volgens mij heb je niet de mogelijkheid om meerdere profielen aan te maken (zoals bij Netflix) en heb je max twee gelijktijdige streams.
Hier op het forum geen mensen die dit ook in Nederland voor elkaar hebben gekregen?
Ah, een Amazon Household. Een beetje hetzelfde als een Apple Family. Ieder moet echt z’n eigen account hebben. Dat is een andere werking dan Netflix (account delen waarbinnen meerdere profielen). Dat van Amazon ben ik destijds (tijdens mijn proefperiode) niet tegen gekomen. Eerlijk gezegd ook niet verder in verdiept.Rens schreef op donderdag 5 september 2019 @ 20:44:
[...]
Zonde, ik las op internet dat het bij de Engelse variant wel mogelijk was (https://www.expertreviews...-amazon-prime-prime-video).
Hier op het forum geen mensen die dit ook in Nederland voor elkaar hebben gekregen?
De 3 vervolg films van Kabaneri staan op Netflix. Mooi voorbeeld van versplintering. Het toeval is dat ik prime video probeer om ik de serie wilde zien (in de films zijn geen goede standalones).ErikT738 schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:20:
Omdat ik gratis verzending nodig had heb ik nu ook een maandje of twee Prime. Ik heb al ontzettend genoten van The Boys, Good Omens en Kabaneri of the Iron Fortress. Verder is het ook wel fijn dat ik Vinland Saga niet meer op een minder legale manier hoef te kijken. Carnival Row en The Tick staan nog op mijn lijstje voor de komende weken.
Maar wat is die reclame irritant zeg. Laat me op z'n minst trailers zien die bij mijn kijk- en koop-profiel passen (Amazon houdt dit ongetwijfeld bij).
Content vindt ik tot nu toe mager en die ondertitels met zwarte balken echt walgelijk (cast via de app naar een Chromecast). Disney is tenminste zo slim geweest om de interface van Netflix grotendeels te kopiëren.
Update: bedankt @Rukapul voor de oplossing van de ondertiteling. Blijk maar weer dat GOT vol met oplossing zit
[ Voor 5% gewijzigd door Th3Eagle op 22-09-2019 13:21 ]
Ik kijk niet via een VPN, ik heb een Engelse Fire TV Stick en een Engelse Prime Video afgesloten met een Engelse creditcard (Skrill) gewoon hier in Nederland.meesje schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:26:
[...]
Via primevideo.com kan ik deze serie niet vinden (in het NL aanbod). Kijk jij via VPN naar het aanbod van een ander land?
Het aanbod is in Engeland en stuk ruimer, je hebt alleen geen NL subs. Wel Engelse of geen subs, maar dat maakt voor mij gelukkig niet uit.
Zojuist de laatste aflevering gekeken, top! Smaakt naar meer, en het einde biedt daar imo ook wel mogelijkheden toe.Olga2000 schreef op zondag 1 september 2019 @ 18:12:
Carnival Row is een meesterwerk! Er zijn drie verhaallijnen. Elke afzonderlijk is al super interessant, maar als serie vordert komen ze steeds dichter en dichter bij elkaar. Hoe wel sommige zaken kan je zien aankomen, stoort het totaal niet.
Visueel is dat een plaatje. Adembenemend. Amazon biedt het in 4K aan met HDR.
Het is een serie die je gezien moet hebben. Jammer dat er slechts 8 afleveringen zijn.
Ik had Prime willen opzeggen na Row, inruilen voor Disney+ (waar ik nu de trial van heb). Maar ik kom er net achter dat The Expanse er ook op staat, en ik zit nu middenin de boeken daarvan. Dus ik vrees dat we nog even met drie streaming-diensten blijven spelen voorlopig...
Nomen nescio