Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:01
Th3Eagle schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:07:
[...]

De 3 vervolg films van Kabaneri staan op Netflix. Mooi voorbeeld van versplintering. Het toeval is dat ik prime video probeer om ik de serie wilde zien (in de films zijn geen goede standalones).

Content vindt ik tot nu toe mager en die ondertitels met zwarte balken echt walgelijk (cast via de app naar een Chromecast). Disney is tenminste zo slim geweest om de interface van Netflix grotendeels te kopiëren.

Update: bedankt @Rukapul voor de oplossing van de ondertiteling. Blijk maar weer dat GOT vol met oplossing zit _/-\o_
Ik had ze gezien inderdaad, ik snap echt niet hoe Netflix verwacht dat mensen deze los van de serie kijken.

Inmiddels ben ik bijna klaar met Dororo en heb ik net Carnival Row afgekeken. Wat een goede serie zeg, mooi hoe alles samenkomt! Ik denk dat ik de dienst binnenkort opzeg maar zodra seizoen 2 er op staat kom ik zeker terug! Hetzelfde geldt voor The Boys trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-05 08:08
ErikT738 schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:46:
[...]

Ik had ze gezien inderdaad, ik snap echt niet hoe Netflix verwacht dat mensen deze los van de serie kijken.

Inmiddels ben ik bijna klaar met Dororo en heb ik net Carnival Row afgekeken. Wat een goede serie zeg, mooi hoe alles samenkomt! Ik denk dat ik de dienst binnenkort opzeg maar zodra seizoen 2 er op staat kom ik zeker terug! Hetzelfde geldt voor The Boys trouwens.
Ik heb nu het zelfde. Jack Ryan S2 komt in november en mijn wederhelft wil nog wat series zien. Als er echter niet meer veel bijkomt dan zeg ik weer in januari op.

Anoniem: 754913

Ik heb sinds kort Amazon Prime maar ben er nog niet geheel in mee.
Op zowat 90% van de titels komt er steeds "Deze video is niet beschikbaar op jouw locatie" en kan ik het dus niet bekijken. Een VPN herkent hij meteen en vraagt om deze af te zetten.

Doe ik iets verkeerd? Heeft iemand tips?

Thanks! :*)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Anoniem: 754913 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:10:
Ik heb sinds kort Amazon Prime maar ben er nog niet geheel in mee.
Op zowat 90% van de titels komt er steeds "Deze video is niet beschikbaar op jouw locatie" en kan ik het dus niet bekijken. Een VPN herkent hij meteen en vraagt om deze af te zetten.

Doe ik iets verkeerd? Heeft iemand tips?

Thanks! :*)
Dat heb ik echt nog nooit gezien.

Via wat voor device kijk je? Reboot geprobeerd na het uitschakelen van VPN?

Zelf kijk ik niet via VPN trouwens, thuis wel eens geprobeerd met Netflix, maar casten ging niet goed, hierdoor was mijn regio een beetje van slag en zag ik van alles door elkaar. Na een reboot was dat gefikst. Vandaar mijn suggestie.

[ Voor 17% gewijzigd door Ossi op 26-09-2019 12:14 ]

Ossi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:12:
[...]

Dat heb ik echt nog nooit gezien.

Via wat voor device kijk je? Reboot geprobeerd na het uitschakelen van VPN?

Zelf kijk ik niet via VPN trouwens, thuis wel eens geprobeerd met Netflix, maar casten ging niet goed, hierdoor was mijn regio een beetje van slag en zag ik van alles door elkaar. Na een reboot was dat gefikst. Vandaar mijn suggestie.
Ja, echt al verschillende dingen geprobeerd...
Ik kijk via een Macbook via Google Chrome. Heb nu ook eens getest via de applicatie op een iPhone en identiek het zelfde probleem. Zowel via de .de versie als .com versie
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/8k1d6cbeinlu4.19.30.png

• Ossi
Anoniem: 754913 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:21:
[...]

Ja, echt al verschillende dingen geprobeerd...
Ik kijk via een Macbook via Google Chrome. Heb nu ook eens getest via de applicatie op een iPhone en identiek het zelfde probleem. Zowel via de .de versie als .com versie
[Afbeelding]
Ik kijk nooit via de browser, maar ik ben daar nu even ingelogd op primevideo.com
Bovenaan het wereldbolletje staat op NL.

Als ik zoek op Vikings, dan krijg ik die serie überhaupt niet te zien. Ik vermoed dat jouw browser op de een of andere manier nog via een vpn gaat?
Maar je telefoon heeft het ook? In welk land ben je eigenlijk?

Ossi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:23:
[...]

Ik kijk nooit via de browser, maar ik ben daar nu even ingelogd op primevideo.com
Bovenaan het wereldbolletje staat op NL.

Als ik zoek op Vikings, dan krijg ik die serie überhaupt niet te zien. Ik vermoed dat jouw browser op de een of andere manier nog via een vpn gaat?
Maar je telefoon heeft het ook? In welk land ben je eigenlijk?
Ik heb nu inderdaad Vikings als voorbeeld gebruikt. Maar ik kon evengoed de Minions, Transformers, Mission Impossible nemen.

Ik woon in België

Edit: ik probeer nu via primevideo.com en krijg inderdaad betere resultaten nu! De link die ik gebruikte was: https://www.amazon.com/gp/video/storefront/

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 754913 op 26-09-2019 13:40 ]

• Ossi
Anoniem: 754913 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:37:
[...]

Ik heb nu inderdaad Vikings als voorbeeld gebruikt. Maar ik kon evengoed de Minions, Transformers, Mission Impossible nemen.

Ik woon in België

Edit: ik probeer nu via primevideo.com en krijg inderdaad betere resultaten nu! De link die ik gebruikte was: https://www.amazon.com/gp/video/storefront/
Dat verklaart al een verschillend aanbod. De dienst is ook echt live in België, of probeer je het met een omweg werkend te krijgen? :P

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 03:01
Ossi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:44:
[...]

Dat verklaart al een verschillend aanbod. De dienst is ook echt live in België, of probeer je het met een omweg werkend te krijgen? :P
Het is waar je perongeluk je account hebt aangemaakt.
Ik heb perongeluk een Engels Prime Video abonnement afgesloten, een vriend was in Engeland en heeft een Fire TV Stick gekocht voor mij daar, en ik had de prijs op de Engelse Amazon opgezocht, zodoende stond ik nog op de Engelse site toen ik een abonnement afsloot, en daarbij heb ik al jaren een "Engelse" Skrill creditcard. Dus gewoon in Nederland een Engelse Prime Video afgesloten. Ik vind dat niet erg, het aanbod is een stuk ruimer, alleen je hebt alleen maar Engelse ondertiteling of bij sommige films en series geen ondertiteling. Maar dat maakt voor mij niet uit.

• nwagenaar
  • Laatst online: 14:38

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik heb een Amerikaanse Prime abonnement indertijd afgesloten middels een reguliere Debet Card (Mastercard); ondanks dat krijg ik in Nederland alleen toegang tot Nederlandse content.

Je heb weliswaar de mogelijkheid "Watch while abroad"-content te downloaden; maar voor zover ik kan beoordelen zijn dit ook gewoon titels die je in Nederland kunt bekijken.

Dus ja, als ik Amerikaanse/Engelse content wil kijken dan ben ik genoodzaakt om aanvullende technische hulpmiddelen in te zetten.

Mijn Neo Geo MVS collectie

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 03:01
nwagenaar schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:44:
Dus ja, als ik Amerikaanse/Engelse content wil kijken dan ben ik genoodzaakt om aanvullende technische hulpmiddelen in te zetten.
Gelukkig hoef ik dat niet, maar als ik inlog op amazon.com krijg ik ook dat abroad gedoe. Maar als ik kijk via de Fire TV Stick of amazon.co.uk op de laptop of via de Android app en Chromecast krijg ik hier in Nederland gewoon de Engelse voorgeschoteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:58
Vandaag staat er een recensie van the boys in de Volkskrant. 4 van de 5 beschikbare ⭐️ worden gegeven.
De laatste alinea citeer ik even:” Wat het totaalpakket aan films en series betreft, kan Amazon Prime niet tippen aan Disneys nieuwe streamingdienst. Maar deze slag is voor de makers van The Boys.”

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:00
O.a. genoten van The Savage X Fenty Show, docu van en met Rihanna.
Ook Absentia, 2e seizoen in HDR10+, en als topper Carnival Row.
Fleabac niet te vergeten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Hebben ze wat aangepast met de “advertenties” voor je iets aanzet?

Ben The Office aan het kijken en begin net aan S9. Voorheen eigenlijk nooit een trailer voor een aflevering maar kom nu al de derde tegen. Blijkbaar als je “volgende” doet sla je heel de episode over :(

Zwaar irritant, zeker nu het de mate waarin het gebeurt zo hoog is..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:34
Jack Ryan S2 is een dag eerder verschenen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
VirinR schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:57:
Jack Ryan S2 is een dag eerder verschenen :)
Ik ben ook al over de helft, leuke serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Afgelopen nacht uurtje extra doorgekeken, ofwel alle 8 van Jack Ryan in een avond gedaan.
Blijft top.
Wat ik me afvraag, 1e seizoen was in DV en met DA ondersteuning, nu zag ik het op mijn OLED 854 in HDR10+ en helaas geen DV en geen DA track meer, dus maar sound in Auro3D 3D gedaan.
Iemand wel een DA track bij serie 2?
Nu verder met See, wel in DV en DA, retescherp beeld trouwens van Apple+.

[ Voor 1% gewijzigd door dinandus op 02-11-2019 20:40 . Reden: aanvulling tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Jack Ryan seizoen 2 nu ook afgekeken. Wanneer komt seizoen 3? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Sindskort ook Amazon! Afgezien van de wat rare 'bugjes' en logica vind ik het aanbod superleuk :D

Nu ben ik me super aan het vermaken met de detectiveserie Monk, keek ik voeger altijd! :>

En voor degenen die de serie niet kennen, is The Shield echt een brute serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:44
dinandus schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:39:
Afgelopen nacht uurtje extra doorgekeken, ofwel alle 8 van Jack Ryan in een avond gedaan.
Blijft top.
Wat ik me afvraag, 1e seizoen was in DV en met DA ondersteuning, nu zag ik het op mijn OLED 854 in HDR10+ en helaas geen DV en geen DA track meer, dus maar sound in Auro3D 3D gedaan.
Iemand wel een DA track bij serie 2?
Nu verder met See, wel in DV en DA, retescherp beeld trouwens van Apple+.
Nee, ik kijk op AppleTV 4K en hier ook geen Atmos. Ik zie de indicator op mijn receiver niet aan gaan zoals je wel bij bv Netflix en nu AppleTV+ en Disney ziet (dus dat er MAT info meekomt).

Jammer dat het nou weer HDR10+ is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 10:43
Is het iemand al gelukt om in Nederlandse Video Prime z'n account te delen met zijn "familie".

Volgens Amazon moet je een "house hold" kunnen aanmaken waarin je volwassen en kinderen kan aanmaken.

Ik krijg een Nederlandse support pagina https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=201910370 Maar de optie "familie lid uitnodigen" heb ik simpelweg niet onder kopje "lidmaatschaap beheren".

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-05 22:14
Klopt. Amazon Household werkt niet in Nederland, ondanks de Nederlandse uitleg: https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=201910370

De vraag is vervolgens of het, als je het aan de gang krijgt, ook voor Prime Video werkt: “ Andere voordelen van het Amazon Prime-lidmaatschap, zoals Prime Instant Video, Prime Music en de Uitleenbibliotheek voor Kindle-bezitters, kunnen niet worden gedeeld.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
BroederM schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:46:
Is het iemand al gelukt om in Nederlandse Video Prime z'n account te delen met zijn "familie".

Volgens Amazon moet je een "house hold" kunnen aanmaken waarin je volwassen en kinderen kan aanmaken.

Ik krijg een Nederlandse support pagina https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=201910370 Maar de optie "familie lid uitnodigen" heb ik simpelweg niet onder kopje "lidmaatschaap beheren".
Stuur even een email naar support die helpen je vast wel verder !

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Weet iemand waarom Mr. Robot Seizoen 4 niet beschikbaar is op Prime?

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 10:43
BroederM schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:46:

Gelukt, wat een werk zeg, maar volhouder wint.

Ga naar "content en apparaten beheren", en dan naar "voorkeuren".

Dan naar "Household en Familiebibliotheek"

Problemen?
Heb je langregio ingevoerd? zo niet komt de optie "household" niet beschikbaar.

Blijf je problemen houden (zoals ik) Kies voor de Duits website. Daar kon ik 2de volwassen toevoegen en vervolgens werkte alles op de nederlandse site wel.

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Ik krijg het nog niet voor elkaar. Wat is langregio?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:58

Mach

[END]Avengers

Vooruitlopend op seizoen 4 Amazon prime maar eens installed.

Lijken best een aantal leuke dingen op te staan.

Jack 𝐑𝐲𝐚𝐧
The Purge
The man in the high castle.

Hou mij aanbevolen voor meer tips :)

DUGG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
Mach schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:18:

Jack 𝐑𝐲𝐚𝐧
The Purge

The boys

Geweldige serie over foute superhelden, die een soort franchise runnen.

Seizoen 2 komt er aan, check ook de teaser.

Absentia (s1 was sterker dan s2, maar goeie thriller serie)
Carnival Row (fantasy serie, goed)
Undone (animatie serie, niet voor de kids)

Ik zou wegblijven van het bewierookte Ms. Maisel. Nooit begrepen wat daar goed aan is.

[ Voor 20% gewijzigd door loekf2 op 07-12-2019 20:03 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Laatst online: 12:14
Ik vond zelf Deutschland '83 wel interessant. Jammer dat het vervolg (Deutschland '86) er niet op staat. Ik lees op de Duitse Wikipedia, dat Amazon wel de uitzendrechten heeft voor het 2e seizoen. Bovendien is de titel op Amazon nu veranderd in "Deutschland", dus ik heb goede hoop dat eerdaags seizoen 2 er ook voor ons op komt.

EDIT: Ik lees ook dat er een derde seizoen is aangekondigd, Deutschland '89, dat zich dus af zal spelen in de aanloop naar de val van de muur.

[ Voor 18% gewijzigd door Wild Chocolate op 07-12-2019 20:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

loekf2 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:54:
[...]

The boys

Absentia (s1 was sterker dan s2, maar goeie thriller serie)
Carnival Row (fantasy serie, goed)
Undone (animatie serie, niet voor de kids)

Ik zou wegblijven van het bewierookte Ms. Maisel. Nooit begrepen wat daar goed aan is.
Thx. Wordt een flink lijstje zo >:)

DUGG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ossi
Mach schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:18:

Jack 𝐑𝐲𝐚𝐧
The Purge

Persoonlijk zou ik The man in the high castle skippen. Wat een wazige serie. Ik kan alleen niet echt zeggen waarom, zonder de clou te verklappen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:38

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

@Mach
Wild Chocolate schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:20:
Ik vond zelf Deutschland '83 wel interessant. Jammer dat het vervolg (Deutschland '86) er niet op staat. Ik lees op de Duitse Wikipedia, dat Amazon wel de uitzendrechten heeft voor het 2e seizoen. Bovendien is de titel op Amazon nu veranderd in "Deutschland", dus ik heb goede hoop dat eerdaags seizoen 2 er ook voor ons op komt.

EDIT: Ik lees ook dat er een derde seizoen is aangekondigd, Deutschland '89, dat zich dus af zal spelen in de aanloop naar de val van de muur.
Daar waar ik Deutschland 83 geweldig vond kwam ik niet door Deutschland 86 heen. Kan niet precies zeggen waarom, het verhaal deed me te weinig denk ik.
[...]

The boys

[..]
Van The Boys echt van begin tot eind genoten, kijk echt uit naar seizoen 2.
Verder;
Jack Ryan
Good Omens

[ Voor 32% gewijzigd door Tomba op 08-12-2019 15:03 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 20:29
the-body schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:48:
Weet iemand waarom Mr. Robot Seizoen 4 niet beschikbaar is op Prime?
uitzend rechten ligt volgens mij bij npo, net als vorige seizoenen is dus eerst wachten waneer op tv hier en dan pas op amazon prime(voor nl dan he)

[ Voor 14% gewijzigd door devil-strike op 08-12-2019 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Dank voor de tips. Kom ik voorlopig wel een eindje mee op weg

Nu halverwege Jack Ryan. Kijkt lekker weg. Maar moet alleen ff wennen aan het feit dat Jack is gemodelleerd naar de Ryan sr. En niet naar Jack jr uit de boeken.

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 224360

@Mach naast de genoemde series:
- Preacher
- American gods
- Sneaky Pete
- The terror
- Fleabag
- The tick

Heb nog niet alles daarvan zelf bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:52
Vind dat Hannah ook nog wel genoemt mag worden, maar verder is het aanbod maar matig. Het is dat ik regelmatig iets op amazon bestel en middels de bezorgkosten het abbo geld er wel uithaal. Moet wel zeggen dat de kwali van die paar series wel goed is, geen slappe hap. Vooral Carnival row, Good omens, The terror s01 en American gods. Nu nog nieuw seizoen van the Grand tour....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb ik al die tijd of recent iets gemist of... Sinds wanneer kan je een HBO subscription kopen bij Amazon Prime?

-edit- Ah, mystery solved. M’n Prime was opeens verhuist naar de VS omdat ik iets gekocht had in de VS (VS adres + CC). Beetje apart. Maar dan kom je in Travel Mode waar HBO serieus zo’n beetje ‘t enige is dat je kan kijken op wat Originals na :P Wel goed om te weten dat de optie er is, binnenkort maar weer eens terugzetten en een maandje HBO spul bingen. :+

[ Voor 62% gewijzigd door WhatsappHack op 09-12-2019 02:39 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Laatst online: 06-01-2021
[...]

Zo zie je maar wat mensen verschillend zijn Ms Maisel is een heerlijke serie die makkelijk wegkijkt en ons beiden weer weet te vermaken met seizoen 3 !!

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
Man in the high castle vond ik ook erg goed. Eind was inderdaad vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:01
BroederM schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:48:
[...]

Problemen?

Blijf je problemen houden (zoals ik) Kies voor de Duits website. Daar kon ik 2de volwassen toevoegen en vervolgens werkte alles op de nederlandse site wel.
Deel je in dit geval alleen de Prime voordelen (gratis bezorging en series kijken) of ook je betaalmethoden? Ik wil graag met m'n zusje delen maar ik vind het niet zo nodig dat ze op mijn naam dingen zou kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

devil-strike schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:36:
[...]

uitzend rechten ligt volgens mij bij npo, net als vorige seizoenen is dus eerst wachten waneer op tv hier en dan pas op amazon prime(voor nl dan he)
Daar heb ik ook al naar zitten zoeken.
Ooit S1 en S2 gekeken, maar daarna stopte het in Nederland.

En volgens dit:
https://www.vpro.nl/programmas/mr-robot.html
Het eerste seizoen van Mr. Robot werd begin 2016 uitgezonden bij de VPRO en is helaas wegens beperkte beeldrechten hier niet meer terug te zien. Het tweede seizoen werd in oktober van hetzelfde jaar uitgezonden bij de NTR.
houdt het bij S2 ook op...

Wel opvallend trouwens dat als je zoekt naar 'Mr Robot kijken' in Nederland dat er heel veel te vinden is over het verhaal, de acteurs, etc. etc. Maar bar weinig over hoe je nou daadwerkelijk S3 en S4 kunt bekijken...(?) :?

ben nu trouwens bezig met de HD van Xs4all, want 203 (Amazon Prime) is bij ons niet beschikbaar op de STB. Ondanks dat we zowel een 2260 alsmede een 2952 hebben.
En volgens dit:
https://www.xs4all.nl/ser...kt-amazon-prime-video.htm
zou 'ie vanaf 9 december beschikbaar moeten zijn...

[ Voor 15% gewijzigd door ehtweak op 11-12-2019 21:48 ]

Mooie Plaatjes   

• VirinR
ehtweak schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:01:
[...]

Daar heb ik ook al naar zitten zoeken.
Ooit S1 en S2 gekeken, maar daarna stopte het in Nederland.

En volgens dit:
https://www.vpro.nl/programmas/mr-robot.html
Het eerste seizoen van Mr. Robot werd begin 2016 uitgezonden bij de VPRO en is helaas wegens beperkte beeldrechten hier niet meer terug te zien. Het tweede seizoen werd in oktober van hetzelfde jaar uitgezonden bij de NTR.
houdt het bij S2 ook op...

Wel opvallend trouwens dat als je zoekt naar 'Mr Robot kijken' in Nederland dat er heel veel te vinden is over het verhaal, de acteurs, etc. etc. Maar bar weinig over hoe je nou daadwerkelijk S3 en S4 kunt bekijken...(?) :?

ben nu trouwens bezig met de HD van Xs4all, want 203 (Amazon Prime) is bij ons niet beschikbaar op de STB. Ondanks dat we zowel een 2260 alsmede een 2952 hebben.
En volgens dit:
https://www.xs4all.nl/ser...kt-amazon-prime-video.htm
zou 'ie vanaf 9 december beschikbaar moeten zijn...
Seizoen 3 van Mr. Robot is te bekijken op Amazon Prime.
Ik weet alleen niet wanneer S3 hierop is uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09
Voor wie nog iets zoekt om straks op te zetten, seizoen 4 van The Expanse is uit!
[Serie] The Expanse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
D-Three schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:07:
Voor wie nog iets zoekt om straks op te zetten, seizoen 4 van The Expanse is uit!
[Serie] The Expanse
En EP1 van seizoen 4 Clarkson & Co ... The Grand Tour Seamen....

(tja.. scheelt een letter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
loekf2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:12:
[...]

En EP1 van seizoen 4 Clarkson & Co ... The Grand Tour Seamen....

(tja.. scheelt een letter)
Hahaha, ja ik zag m ook al langskomen :')

Ik ben nu een eindje in the purge bezig. Toffe serie zeg. Behoorlijk intens en heftig, kijkt net ff lekkerder weg dan de films.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Supernatural is toegevoegd vandaag. Eindelijk mag ik wel zeggen :)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
ArthurMorgan schreef op zondag 15 december 2019 @ 07:57:
Supernatural is toegevoegd vandaag. Eindelijk mag ik wel zeggen :)
:? Die staat er al maanden op.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Atomsk schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:08:
[...]

:? Die staat er al maanden op.
In Nederland is die vandaag toegevoegd. Andere landen hadden die wel, maar Nederland niet. Overigens is de ondertiteling een beetje wisselvallig als je graag Nederlandse hebt. Een aantal afleveringen hebben die wel, andere weer niet, zie er zo snel geen patroon in. Maar op basis van het verleden komt dat later wel goed verwacht ik. (zelf kijk ik wel gewoon met engels waar dat moet ;) )

edit: https://www.justwatch.com/nl/provider/amazon-prime-video/new

op deze site staat het volledige aanbod, met een klein beetje vertraging: https://primevideoaanbod.nl/amazon-prime-video-aanbod/ als je daar zoekt staat supernatural (en de mentalist, ook vandaag toegevoegd) er niet tussen. Morgen of overmorgen wel ;)

Dus grote kans dat je via een ander land kijkt.

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-12-2019 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
ArthurMorgan schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:31:
[...]

Dus grote kans dat je via een ander land kijkt.
Ja, klopt. Ik kijk nu Prime via Amazon.fr. Die had enige tijd geleden een "Prime Jeune" aanbieding, waardoor ik nog tot april volgend jaar gratis kan kijken (de aanbieding is er nog steeds maar je moet nu bewijzen dat je bij een Franse onderwijsinstelling studeert). Nadeel is wel dat sommige series (zelfs Amerikaanse) alleen Franse audio én ondertiteling hebben.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-05 23:46
D-Three schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:07:
[Serie] The Expanse
Ja! Ik heb gisteren meteen in een dag de hele seizoen gezien. Deze serie wordt met seizoen beter en beter.
Dit keer 10 afleveringen. Anders zou in een dag kijken niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
VirinR schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:39:
[...]
Seizoen 3 van Mr. Robot is te bekijken op Amazon Prime.
Ik weet alleen niet wanneer S3 hierop is uitgekomen.
van oktober tot december 2017.
Gisteren was de bitrate op de TV weer belabberd, niet vlot naar HD en 1080 willen, daarvoor maanden geen last gehad.

Met seizoen 4 van Mr. Robot zijn ze ook begonnen alleen niet zichtbaar in Nederland.

This video is currently unavailable
to watch in your location

1. 401 Unauthorized
This video is currently unavailable
October 6, 2019
1h 18+ Subtitles Audio Languages

xmas time. elliot+mrrobot are BAK. darlene deals with real sh*t. tyrell's bored. dom's paranoid AF.

[ Voor 50% gewijzigd door bouwfraude op 21-12-2019 11:52 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Voor de filmliefhebbers die zich vervelen deze vakantie. Ik heb een lijst gemaakt, welke beschikbaar is in Excel, met daarin de beste films aller tijden op basis van recensies op IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd, erkende lijsten van critici etc.

Naast deze Excel heb ik een overzicht gemaakt welke films beschikbaar zijn op Prime Video.

Mochten jullie (legaal) filmtips zoeken dus dan hoop ik jullie hiermee een beetje geholpen te hebben. :)

Van de 1065 films zijn er 60 beschikbaar op Amazon Prime Video.

[ Voor 28% gewijzigd door robcoenen op 24-12-2019 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:45

Mr. Freeze

¡GO!

@robcoenen mooi en handig lijstje, ga ik zeker gebruiken. Maar als ik de (iOS) app gebruik van Letterboxd zie ik alleen zwarte vakje met daarin enkel de titel. Is dit correct of is het de bedoeling dat de filmhoezen worden weer gegeven? Hoe dan ook blij met je werk waarvoor dank.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:47
Wel jammer dat er nog steeds iet via iDEAL betaald kan worden of via pre paid kaarten. Nu Disney+ er ook is zou je denken dat ze het hebben toegevoegd:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nietdatikweet schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:04:
Wel jammer dat er nog steeds iet via iDEAL betaald kan worden of via pre paid kaarten. Nu Disney+ er ook is zou je denken dat ze het hebben toegevoegd:(
Via bank incasso betalen is gewoon mogelijk. Good enough for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:47
Oh nice, kan ik daarmee ook een hbo pakket erbij nemen via vpn? Weet jij dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 20:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heb het nu even als proef vanwege de feestdagen en The Expanse. Bevalt op zich prima. De app is simpeler, scheelt weer 'in your face'-meuk waar je toch niets mee doet. Nadeel is reclame ingebakken tussen de afleveringen, dat had ik bij Netflix juist uitgezet.

Het viel mij wel op dat ik een seizoen van House vond waar geen Nederlandse ondertiteling getoond wordt. Je kunt het wel kiezen maar dan zie je niets, op Engels doet hij het wel. Is dat iets in de cliënt of is dat de standaard manier om aan te geven dat er geen Nederlands is?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nietdatikweet schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:24:
Oh nice, kan ik daarmee ook een hbo pakket erbij nemen via vpn? Weet jij dat toevallig?
Geen idee eerlijk gezegd, heb het in ieder geval over Amazon Deutschland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Mr. Freeze schreef op woensdag 25 december 2019 @ 12:07:
@robcoenen mooi en handig lijstje, ga ik zeker gebruiken. Maar als ik de (iOS) app gebruik van Letterboxd zie ik alleen zwarte vakje met daarin enkel de titel. Is dit correct of is het de bedoeling dat de filmhoezen worden weer gegeven? Hoe dan ook blij met je werk waarvoor dank.
Het moet er binnen de iOS app zo uitzien.

• dinandus
Gisteren in een sessie de eerste 10 delen van 1e seizoen Absentia afgekeken. Vandaag volgt het tweede seizoen. Het werd een mooie erg spannend verhaal met diverse plotwendingen, een eervolle melding waard.

• D-Three
Gonadan schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:38:
Het viel mij wel op dat ik een seizoen van House vond waar geen Nederlandse ondertiteling getoond wordt. Je kunt het wel kiezen maar dan zie je niets, op Engels doet hij het wel. Is dat iets in de cliënt of is dat de standaard manier om aan te geven dat er geen Nederlands is?
Welk seizoen?

• Gonadan
  • Laatst online: 20:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Seizoen zeven uit m'n hoofd.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
Gonadan schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:48:
[...]

Seizoen zeven uit m'n hoofd.
Net even vlug aflevering 1 & 7 bekeken uit dat seizoen in de Android app en ik krijg gewoon Nederlandse ondertiteling te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
Prachtige film over de eerste vlucht voor het weer nader te bestuderen, en met een auro3D upmix midden in de heftige onweersbuien: " The Aeronauts" met Eddie Redmayne, Felicity Jones
Een Amazon Original in 4K.
Andere topper: Guava Island met o.a. Rihanna en Donald Glover.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• peacelord
Zojuist seizoen 3 van ‘The marvelous mrs Maisel’ gekeken. Wat een top serie is dat. Mijn persoonlijke Prime favoriet na zo’n 1,5 jaar lidmaatschap. Geestig, goed acteerwerk, mooie scripts, prachtige decors en kostuums. Voor iedereen die van cabaret/standup houdt en die wat heeft met de jaren 50/60 van de vorige eeuw in de VS een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 15:06
Heb nu sinds begin deze week Primevideo om de Expanse te kunnen kijken. Heerlijke serie is dat en op Prime echt prima beeldkwaliteit. Echter geen Nederlandse subs? Niet dat ik die echt nodig heb maar maakt het soms iets makkelijker.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:08
In de ios app iig wel, net voor je gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hier ook gewoon Nederlandse subs. Weet je zeker dat je en abonnement hebt op de Nederlandse primevideo, dus via amazon.de, maar met land Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 15:06
Lijkt iets te zijn met de app op onze lg oled. Als ik via android naar Chromecast cast dan heb ik inderdaad wel Nederlandse subs

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Webgnome schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:20:
Lijkt iets te zijn met de app op onze lg oled. Als ik via android naar Chromecast cast dan heb ik inderdaad wel Nederlandse subs
Er zat voorheen een bug in de LG Prime app, dat wanneer je de subs aanzette vanuit de film/aflevering, dat alle subs en audiotalen verdwenen uit het selectiemenu. Kwamen dan ook niet meer terug bij afsluiten/opnieuw starten. Zou er niet meer in moeten zitten dacht ik.

Vervelend is wel dat de kleuren v/d subs momenteel niet meer goed toegewezen worden en dat een halfdoorzichtige achtergrond niet meer mogelijk is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Voor het wat rustiger werk, een reis programma in Japan van James May op Amazon Prime Video

Sneeuwballen competitie op Haikkaido |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:21
beste medetweakers, ik heb in het topic gezocht en zag de vraag al enkele keren passeren maar heb geen werkend antwoord kunnen vinden, is het mogelijk om mijn lidmaatschap(prime video) te delen met familieleden, zo ja hoe, want ik ben verdwaald in de instellingen van amazon?

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
BroederM schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:48:
[...]

Problemen?

@izzet3838 Heb je deze oplossing geprobeerd? Ik kreeg dit namelijk niet voor elkaar. Jij dus ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Hoe kan het dat het verschil van HDR zo ongelofelijk groot is in vergelijking met die van Netflix? Op prime ziet het er zoveel beter uit! Echt genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:45

Mr. Freeze

¡GO!

Drial schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:29:
Hoe kan het dat het verschil van HDR zo ongelofelijk groot is in vergelijking met die van Netflix? Op prime ziet het er zoveel beter uit! Echt genieten.
Scheelt wel een beetje per film of serie, maar het allermooiste vind ik The Grand Tour, volgens mij is die ook echt in 4k geschoten.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
De horrorfilm Us met Lupita Nyong'o is nu beschikbaar op Amazon Prime.
Ook Mary Queen of Scots, Little, Shazam en Detective Pikachu zijn recent toegevoegd.
Dit zijn allemaal grote bioscoopfilms die toch snel op Amazon belanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
Oeh, net gezien dat aflevering 1 van Picard er op staat! Maar ik wou net gaan slapen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
VirinR schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:28:
De horrorfilm Us met Lupita Nyong'o is nu beschikbaar op Amazon Prime.
Ook Mary Queen of Scots, Little, Shazam en Detective Pikachu zijn recent toegevoegd.
Dit zijn allemaal grote bioscoopfilms die toch snel op Amazon belanden.
Dank voor de tips. Weet je toevallig een site / social kanaal waar je dit soort nieuws kunt volgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
Exocet schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 09:04:
[...]

Dank voor de tips. Weet je toevallig een site / social kanaal waar je dit soort nieuws kunt volgen?
Ik gebruik zelf JustWatch.
Hierbij kies je zelf je streamingdiensten waarna je zelf ziet wat er nieuw is.
Overigens komen niet alle toevoegingen op JustWatch. Zo is Us niet zichtbaar bij Amazon Prime in JustWatch.
Het aantal nieuw toegevoegde films/series kunnen dus meer zijn dan getoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
Prachtige start van Star Trek Picard, ervan genoten, veelbelovend.
Alleen jammer dat er geen DA en geen HDR10+, DV ondersteuning is....

Nu verder kijken met Treadstone, een andere Amazon Original topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Vie mij ook op inderdaad. Leuke serie - ik had hem trouwens graag gebinged!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
De serie Hunter is van start gegaan met een pilot aflevering van een anderhalf uur.
Gelijk de eerste 3 afleveringen afgekeken.
Gaat over Nazi Hunters in de zeventiger jaren, met geregeld een terugblik tijdens de nazi tijd in de bezettingstijd.
Mooi tijdsfeer weergave van de jaren 70 en beeld technisch erg goed, in UHD met goede HDR effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:36
Net een 30 dagen proefperiode begonnen met Amazon prime 😉
We houden hier van series, welke zijn de topppers bij primevideo? 30 dagen is natuurlijk niet lang, we hebben Netflix maar misschien houden we primevideo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
The marvellous mrs. Maisel
The man in the high Castle
Fleabag
Bosch
Jack Ryan

Dan ben je de eerste maand wel onder de pannen. Blijft wel een kwestie van smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Top, bedankt, ik zal ff kijken.
Hier houden we van thrillers, politie-rechtbank en sciencefiction series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dan zeker Star Trek - Picard (is nu nog bezig) en The Expanse kijken, als je liefhebber bent van scifi.

Naast de al eerder genoemde tips, hier nog enkele toppertjes:
The Night Manager
Treadstone (gebaseerd op Jason Bourne)
The Terror (eigenlijk is alleen S1 echt de moeite waard)
Goliath
Taken
Hap and Leonard

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 22-02-2020 17:33 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Alle delen van Harry Potter zijn toegevoegd. Op dit moment nog wel zonder Nederlandse ondertiteling, wel met Engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
ArthurMorgan schreef op zondag 1 maart 2020 @ 05:37:
Alle delen van Harry Potter zijn toegevoegd. Op dit moment nog wel zonder Nederlandse ondertiteling, wel met Engelse.
En vandaag zijn ook alle seizoenen van Psych en The Fresh Prince of Bel-Air toegevoegd. Daarnaast zijn 11 seizoenen van The Big Bang Theory toegevoegd. Wel opmerkelijk gezien de laatste twee series ook op Netflix staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

ArthurMorgan schreef op zondag 1 maart 2020 @ 05:37:
Een aantal heeft wel al subs. Het idiote bij Amazon is dat je die niet kunt selecteren als de flim al speelt, maar je moet eerst uit de film, en dan naar "ondertitels" navigeren. UI van Prime blijft om te janken, is duidelijk geen prio voor Amazon. Maar de prijs is meer dan prima, dus ik kan er mee leven ;)

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
In de nieuwste app op mijn LG C9 tv kan ik eindelijk wel tijdens de film kiezen voor andere talen. (Op de 2 jaar oudere B7 kan dat nog steeds niet.) Wat dan wel weer een nadeel van de nieuwste app is is dat ik elke kaar naar het ondertitelmenu moet om mijn voorkeursstijl weer te actieveren, omdat die nu altijd begint met de standaardversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 22:52
ik zag dat ik één van mijn favoriete series Law & Order kon zien, maar ze hebben niet alle spin off's maar een maandje proberen ,, kan wel , en wat ze vragen vind ik redelijk , dus account je aangemaakt.

blijkt dat ook bij proef periode ook een creditcart moet opgeven anders doet ie niks , dus ik berichtje naar support , dat ik geen credit cart heb en die ook niet alleen voor hun ga aanschaffen .

krijg ik snel antwoord, dat ik een iban kan opgeven, maar dat werkt niet en kan ook geen andere methode selecteren , maar als ik dat terug stuur is die mail onbezorgbaar ...

beetje jammer, nou schijn je ook van die waarde kaarten te hebben, van google of amazone, die kan je overal wel kopen ,, zou een idee zijn maar als ik dat niet ergens kan selecteren word dat nog een dingetje

interface is niet zo handig als die van netflix, maar daar werk ik om heen om op m'n computer uit te zoeken wat ik zou willen kijken dat op de kijk list te zetten en dan dan als het zou werken kijken

had nog een android box ,, app erop gezet , jammer dat m'n smart tv geen app heeft ,,,

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Waar woon je en waar heb je een account?

Ik woon in nederland, heb een account bij amazon.de met een iban account waarmee ik betaal.

En wat voor TV heb je? Mijn oude Samsung uit 2012 had zelfs al een primevideo app. Ook de LG en Philps tv's hebben gewoon een app.
---
Jiskefet staat ook op Prime nu. Voor mij (slechtorend) helaas alleen wel zonder ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Laatst eens Dark/Web gekeken: mijn god, wat slechte serie. Je krijgt al snel het gevoel dat Amazon een soort Dark Mirror wil maken, alleen weten ze niet hoe. Wat je dan krijgt is een overdreven en ongeloofwaardige serie met simplistische en bombastische verhalen. In de eerste aflevering komt de motivatie van de anonieme hacker niet erg uit de verf: een taxichauffeur dwingen om vigilante te worden? Na de 2e aflevering ben ik maar gestopt: in een paar stappen van een cliché social media app naar een geheime organisatie die mensen per lichaamsdeel "veilt", kidnapped en doodmartelt voor sensatiebeluste enge types? Wut? :?

Future man is ook al zoiets. Het probeert grappig te zijn, maar is net wat te banaal.

Picard is wel een goede serie gelukkig, die langzaam steeds beter wordt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Atomsk op 06-03-2020 12:41 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
ArthurMorgan schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:00:
Waar woon je en waar heb je een account?

Ik woon in nederland, heb een account bij amazon.de met een iban account waarmee ik betaal.

En wat voor TV heb je? Mijn oude Samsung uit 2012 had zelfs al een primevideo app. Ook de LG en Philps tv's hebben gewoon een app.
---
Jiskefet staat ook op Prime nu. Voor mij (slechtorend) helaas alleen wel zonder ondertitels.
Twente ,, kreeg van de helpdesk dat ik idd bij amazone.een iban kon gebruiken.

LG tv , daar staat wel een netflix en youtube app op maar geen primevideo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Net ook begonnen, maar zeer teleurstellende downloads. Heb hem op BEST staan, dan is de kwaliteit nog zeer teleurstellend. Ook echt mini downloads van 340MB 240MB voor een serie van 50 minuten. Ik kijk voornamelijk onderweg, maar dit heeft weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
dj.verhulst schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 22:16:
[...]

Twente ,, kreeg van de helpdesk dat ik idd bij amazone.een iban kon gebruiken.

LG tv , daar staat wel een netflix en youtube app op maar geen primevideo,
Oude model? Hier op mijn C9 well een primevideo app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ook op een oude LCD uit 2015 heb ik hem gewoon staan. Heb je buiten gewoon onderin, ook in de content store gekeken? (en hem op Nederland ingesteld, geen idee of dat moet, maar bij een oude samsung van me moest dat wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
chulin schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:45:
[...]

Oude model? Hier op mijn C9 well een primevideo app
eerst kreeg ik met een regelmaat updates, en kwamen er dingen bij of verdwenen maar nu al een tijd niks meer.

deze TV heb ik al een tijd . maar werkt verder prima, 47" , mooi beeld die ga ik niet vervangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Heeft iemand al uitgezocht of het nou verstandig is om je Duitse Prima abo per vandaag om te zetten naar een Nederlands Prime abo? Nederland is met 2,99 in ieder geval de goedkoopste variant, maar ik heb geen idee of er al een vergelijk tussen de 2 varianten is gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik denk dat het er ook aan ligt of je ook dingen besteld bij amazon.de. Zo niet kun je rustig overstappen, anders zou ik het nog niet doen omdat het aanbod bij .nl echt kleiner is. Voordeel is dan dat je weer proefperioden krijgt, de prijzen zijn verder precies hetzelfde. (al kan ik op de website zo snel die 5,99 en 49 terugvinden, ik meende wel gelezen te hebben dat die 2.99 voor een half jaar gold...)

/edit: wel bijzonder dat ik bij .de wel gewoon iban kan gebruiken en bij .nl verplicht ben creditcard in te voeren.

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-03-2020 08:55 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 34 Laatste