Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

• Rallye
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 12:05
Daarmee kan ik je niet helpen. Heb geen Kindle.

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

https://primevideoaanbod.nl/amazon-prime-video-aanbod/

Het was lange tijd stil, maar vandaag is er eindelijk eens content toegevoegd, en redelijk wat dit keer.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Discipline
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:58
nellestm schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:28:
Iemand hier die op een fire tv basic kijkt met een op amazon.de geactiveerde amazon prime abonnement?
Zodra ik mij fire tv basic activeer op mijn account heb ik totaal geen prime video meer op de stick. Kijken op primevideo.com gaat prima ook op de ipad. Gister een uur zitten chatten met amazon. Hun advies aan het eind was subscription cancelen op amazon.de en opnieuw aanmelden op amazon.com.
Ik heb precies hetzelfde, heel irritant. Laat me weten als je de oplossing hebt :-)

• Rallye
nellestm schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 09:28:
Iemand hier die op een fire tv basic kijkt met een op amazon.de geactiveerde amazon prime abonnement?
Zodra ik mij fire tv basic activeer op mijn account heb ik totaal geen prime video meer op de stick. Kijken op primevideo.com gaat prima ook op de ipad. Gister een uur zitten chatten met amazon. Hun advies aan het eind was subscription cancelen op amazon.de en opnieuw aanmelden op amazon.com.
Ik vraag mij sterk af of je met een .com Amazon Prime abbo in Nederland Prime video kunt ontvangen. Alle Nederlandse Prime-voordelen zijn verbonden aan Amazon.de

• Mr Magic
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 11:10
ArthurMorgan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:15:
Ondertiteling kun je op je pc op de site aanpassen.
Kun je dit eens toelichten?

De website geeft je de mogelijkheid een aantal "subtitle presets" te configureren. Ik heb de ondertitels via de website aangepast naar zo groot mogelijk en met een zwarte outline. Maar de Android TV app op de Shield en in m'n Philips Smart TV neemt deze settings niet over :( De app lijkt alleen een eigen ondertitel-configuratie te hebben, waarvan het font inderdaad te klein is en er ook geen zwarte outline te kiezen is zoals op de website.

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11:44

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zojuist ook mijn abbo aangepast en de subs gewijzigd naar een gele kleur ipv wit. Op Netflix is de ondertiteling véél te fel bij het kijken van HDR content. Geel kijkt sowieso prettiger vind ik zelf.

Ik zal vanavond even kijken of mijn tv de instellingen overneemt. Of dat ik het daar nogmaals kan instellen (LG Oled tv app).

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Haas
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15:03
Rallye schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 02:40:
PrimeMusic doet het volgens mij nog niet. Zou mooi zijn als je dat zou kunnen streamen naar een Chromecast, maar Amazon en Chromecast doen het niet altijd samen. PrimeVideo kan bijvoorbeeld niet via de Chromecast......
Amazon verkoopt inmiddels wel Chromecast. Hopelijk komt de integratie met hun apps nu ook snel op gang. ;)

PC: AMD Ryzen 5 2600 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | Corsair Vengeance LPX 16GB | Samsung 970 Evo 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | MSI GeForce GT 1030 | Dell UltraSharp UP2516D | LAPTOP: Apple MacBook Pro 13" | MOBIEL: Xiaomi Pocophone F1

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 22-03 06:34
Als je een beetje van Westworld, Trumanshow, Mr Robot, Blacklist, X-Files houdt is Homecoming (PrimeOriginal) echt een aanradertje!

CyberMania wijzigde deze reactie 06-01-2019 19:27 (4%)

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Seizoen 2 van Taken is vandaag toegevoegd.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-03 11:36
Hoe zit het precies met het landgebonden aanbod?
Ik heb logischerwijs een Prime trial gestart via amazon.de, maar ik kan helaas geen Vikings kijken, want die zit weer in het UK aanbod en niet in het DE aanbod.

Nu kan ik ook inloggen met hetzelfde account voor een UK Prime, zijn hier regels aan gebonden of kan je letterlijk gewoon kiezen welk aanbod je wilt en daar je abbo laten lopen?

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• Hobbykok
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-03 18:38
Rynji schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:01:
Ik heb logischerwijs een Prime trial gestart via amazon.de, maar ik kan helaas geen Vikings kijken,
Ik heb een abonnement via de Nederlandse site, maar kan jij nu ook Duits materiaal zien? Vrienden van mij die in Duitsland wonen hebben 10 keer zoveel aanbod als ik heb.

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Hobbykok schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:06:
[...]

Ik heb een abonnement via de Nederlandse site, maar kan jij nu ook Duits materiaal zien? Vrienden van mij die in Duitsland wonen hebben 10 keer zoveel aanbod als ik heb.
Zou ook gewoon het NL aanbod moeten zijn. Had mijn trial ook via .de maar je kan echt geen .de Prime afnemen a €7,99 (je krijgt gewoon het, inmiddels €5,99, als tarief voorgeschoteld). Ook met een Duits abo kan je in het buitenland (NL bijv.) niet alles zien

Vikings in namelijk wel gewoon aanwezig in het .de aanbod: https://www.amazon.de/gp/...=atv_dp_season_select_atf

• Olga2000
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 18-03 18:49
apis29 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:39:
[...]

Zou ook gewoon het NL aanbod moeten zijn. Had mijn trial ook via .de maar je kan echt geen .de Prime afnemen a €7,99 (je krijgt gewoon het, inmiddels €5,99, als tarief voorgeschoteld). Ook met een Duits abo kan je in het buitenland (NL bijv.) niet alles zien

Vikings in namelijk wel gewoon aanwezig in het .de aanbod: https://www.amazon.de/gp/...=atv_dp_season_select_atf
Als het Vikings gaat, dan Ziggo heeft die anders met VPN proberen.

• Hobbykok
Olga2000 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 21:57:
[...]

Als het Vikings gaat, dan Ziggo heeft die anders met VPN proberen.
ik ben heel benieuwd of een vpn werkt. Ik heb wat jaren hulu gehad, maar het was een extreem gekloot om een usa creditcard als Hollander te bemachtigen, als een vpn werkt voor primevideo.

Er is hier toch wel iemand met een betaalde vpn aanwezig? Ik ben heel benieuwd. Het usa of duitste aanbod is zoveel beter namelijk.Ik weet alleen niet of dat hier wel besproken mag worden? Zo niet, dan verwijder ik mijn vraag.

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-03 11:36
Kameraad van me heeft een amazon.co.uk account, toendertijd aangemaakt als student in de UK. Als ik op mijn TV inlog op zijn account krijg ik wel het UK aanbod, inclusief Vikings. Heb geen Ziggo by the way.

Dus direct vanaf IP wordt het niet bepaald, gezien letterlijk een account switch genoeg is.
Misschien is het gebaseerd op het adres van je account, of waar je je account gemaakt hebt op het moment van registratie.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• apis29
  • Niet online
Ik las het net verkeerd inderdaad: EU-landen worden niet als buitenland gezien, ook voor een .DE account
Dat 'watch abroad' gold voor niet-EU landen: https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=202021900
https://www.amazon.co.uk/...lay.html?nodeId=202021900
Als je in je account Nederland als land hebt dan krijg je idd gewoon het NL video aanbod dus je moet wel een echt Duits account maken https://www.amazon.co.uk/...l?nodeId=GXUAEUR29Z3848SY.

Edit: ik zie nu dat je wel Duitsland als land/Prime abo kan kiezen, nu €0,99 voor een week. Maar dan loop je tegen een error aan: your billing address does not match the Prime program you are signing up for.
Mogelijk werkt het wel als je nog een Duits adres toevoegd aan je account als billing address (maar misschien loop je dan weer tegen een mismatch fout aan met je creditcard maatschappij bij het afrekenen)

apis29 wijzigde deze reactie 23-01-2019 23:43 (55%)

• Rallye
Wat is dat nou? Wil ik aflevering 3 van The Grand Tour zien, moet ik eerst reclame voor een programma over voetbal kijken? Ergerlijk.

• rimarsa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02-02 19:39
Heb tv stick gekocht en prime abonnement afgesloten, nu kan ik op al mijn apparaten prime video bekijken behalve op de tv stick. Krijg error code en iets met verkeerde regio. Iemand een idee?

• rimarsa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02-02 19:39
error code 5505
video unavailable

• Rallye
Wat voor TV Stick heb je gekocht? De Basic (die officieel voor Nederland geschikt is en zoals die bij mij ook werkt) of een andere? Heb je de juiste abonnementsgegevens ingevoerd?

Kijke anders ook eens in deze discussie: Amazon Fire TV

Rallye wijzigde deze reactie 29-01-2019 08:39 (19%)

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10:44

Yucko

One clown to rule them all !

Rallye schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:24:
Wat is dat nou? Wil ik aflevering 3 van The Grand Tour zien, moet ik eerst reclame voor een programma over voetbal kijken? Ergerlijk.
heb ik ook bij het kijken van bv. Mr. Robot.

Ik druk in zo'n geval op "Back" (ATV) en start de episode opnieuw en dan slaat hij de reclame over

 MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• Rallye
Zal eens kijken of dat op de PS4 ook werkt.

• Mr. Freeze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:05
rimarsa schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:54:
error code 5505
video unavailable
Heb je hier wat aan? gewoon duckduckgo hoor ;-)

YouTube: ERROR 5505 amazon fire stick solution

• Hobbykok
apis29 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 23:09:
Ik las het net verkeerd inderdaad: EU-landen worden niet als buitenland gezien, ook voor een .DE account
Dat 'watch abroad' gold voor niet-EU landen: https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=202021900
https://www.amazon.co.uk/...lay.html?nodeId=202021900
Als je in je account Nederland als land hebt dan krijg je idd gewoon het NL video aanbod dus je moet wel een echt Duits account maken https://www.amazon.co.uk/...l?nodeId=GXUAEUR29Z3848SY.

Edit: ik zie nu dat je wel Duitsland als land/Prime abo kan kiezen, nu €0,99 voor een week. Maar dan loop je tegen een error aan: your billing address does not match the Prime program you are signing up for.
Mogelijk werkt het wel als je nog een Duits adres toevoegd aan je account als billing address (maar misschien loop je dan weer tegen een mismatch fout aan met je creditcard maatschappij bij het afrekenen)
mmm, ik ga eens testen. Een vriend van mij is getrouwd met een Duitse en woont nu daar, genoeg mogelijkheden. Hij heeft trouwens niet eens netflix omdat amazon zo veel beter is dan netflix nederland...

nadeel is wel dat ik al dat spul dan in het Duits krijg, Nederlandse ondertitels zijn dan ver te zoeken. Meestal is engels als originele taal wel beschikbaar.

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23-03 08:10
Alle 7 seizoenen van 30 Rock staan nu op Prime!

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Ja gisteren gelijk aan begonnen. De hoeveelheid content die wordt toegevoegd blijft vrij karig, maar er zitten wel vaak echt dingen bij die ik zeer kan waarderen.

I got a bad feeling about this.

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23-03 08:10
Met het filmaanbod is het inderdaad wat karig, maar inderdaad The Office, Parks & Rec, 30 Rock en de Amazon Originals (Mrs. Maisel, Jack Ryan en Homecoming) zijn echt goede series op Prime.
Als je wilt weten wat er recent is toegevoegd aan Prime, Netflix of Videoland: gebruik dan https://www.justwatch.com/nl/tv-series/new. Hiermee kan je per streamingservice kijken wat er nieuw is.

• apis29
  • Niet online
Hobbykok schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 00:09:
[...]

mmm, ik ga eens testen. Een vriend van mij is getrouwd met een Duitse en woont nu daar, genoeg mogelijkheden. Hij heeft trouwens niet eens netflix omdat amazon zo veel beter is dan netflix nederland...

nadeel is wel dat ik al dat spul dan in het Duits krijg, Nederlandse ondertitels zijn dan ver te zoeken. Meestal is engels als originele taal wel beschikbaar.
:) , ja de laatste keer dat ik er naar keek goldt die EU-regel nog niet en had het weinig zin een Duits account te nemen. Voor mij zal het ook geen probleem zijn er aan te komen (grotere probleem is eerder tijd om te kijken :+ , toen ik een trial maand had genomen heb ik welgeteld 1 aflevering van iets gekeken).

Edit: en zoals hieronder staat is de kwaliteit van de NL vertaling nou ook niet meteen je van het ...

apis29 wijzigde deze reactie 04-02-2019 20:44 (6%)

• Rallye
Ik zit me toch wel een beetje te ergeren aan de vertaling van The Grand Tour. Naast slordig is de vertaler ook niet echt met auto’s bezig.

“The ride is not good” wordt vertaald als “Het ritje is niet goed”. Track (Clarkson legt het nog uit: “the gap between the wheels”) wordt vertaald als Panhardstang (???) waar duidelijk spoorbreedte bedoeld wordt. Een “glorified shed” zou ik zelf niet als “verheerlijkte schuur” vertalen, dat is te letterlijk.
“The wider track” wordt vertaald als “de bredere baan” terwijl weer spoorbreedte bedoeld wordt.

Zelfs dt-fouten: “Je hebt tijd verspilt”.

• CyberMania
VirinR schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 09:33:
Met het filmaanbod is het inderdaad wat karig, maar inderdaad The Office, Parks & Rec, 30 Rock en de Amazon Originals (Mrs. Maisel, Jack Ryan en Homecoming) zijn echt goede series op Prime.
Als je wilt weten wat er recent is toegevoegd aan Prime, Netflix of Videoland: gebruik dan https://www.justwatch.com/nl/tv-series/new. Hiermee kan je per streamingservice kijken wat er nieuw is.
Homecoming is echt een aanrader idd!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Seizoen 3 van Hap & Leonard is gisteren toegevoegd.
Gisteravond gelijk de eerste drie afleveringen gekeken, heerlijke serie! :)

• peacelord
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:37
Klopt het dat het aanbod in Nederland afwijkt van dat in de VS? Ik kijk wel eens op Amerikaanse websites m.b.t. leuke content en kan die vervolgens vrijwel nooit vinden als ik dan ga zoeken op Prime. De interface v.w.b. zoeken vind ik overigens behoorlijk knudde.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

peacelord schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:03:
Klopt het dat het aanbod in Nederland afwijkt van dat in de VS? Ik kijk wel eens op Amerikaanse websites m.b.t. leuke content en kan die vervolgens vrijwel nooit vinden als ik dan ga zoeken op Prime. De interface v.w.b. zoeken vind ik overigens behoorlijk knudde.
Absoluut. Sterker nog, het wijkt zelfs sterk af van het Duitse content aanbod (welke veel beter/uitgebreider schijnt te zijn), terwijl wij toch 'via' Amazon.de aan ons abonnement komen.

• peacelord
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:37
Neerlandsche Prime kijkers verenigt u! Laten we Bezos een mailtje sturen en deze misstand aan gaan kaarten.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

https://primevideoaanbod....p-naar-release-seizoen-4/

Seizoen 1-3 van de scifi serie The Expanse vanaf morgen beschikbaar.

• Rallye
Weer de Grand Tour-vertaling. Gewoon erg slecht. Geen kennis van auto’s, maar bovendien lijkt het soms ook alsof er zonder beeld wordt vertaald.....

“Twitchy” wordt vertaald als “trekkerig”, terwijl dat voor mij juist iets slooms inhoudt en niet de beweeglijkheid die ook in twitchy zit.
“Four wheel steering” wordt vertaald als “vierwielaandrijving”.
“If you drove the car too hard” wordt vertaald als “als je te hard zou rijden”, terwijl de zin daarna is dat dat juist snelheid kost.....
“The gearbox started to let go” wordt vertaald als dat “de versnellingsbak losliet”....
“As the 1965 season rolled on” wordt vertaald als “toen het seizoen 1965 eraan kwam”, terwijl de context is dat je juist midden in het seizoen zit...
“Nimble” wordt vertaald als “behendig”, wat lijkt alsof je het over de berijdster hebt in plaats van de auto.
“Designed from scratch” wordt vertaald als “vanuit het niets”, waar ik iets als “vanaf nul” zou zeggen. Vanuit het niets lijkt meer plotseling, wat niet bedoeld kan zijn....

Rallye wijzigde deze reactie 10-02-2019 22:06 (3%)

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:53
Ben met Prime alweer een paar maanden geleden gestopt.
Bijna geen content, zeker in NL maar ook Dld en zeker niet voor het geld dat je er voor moet neerleggen.
En om voor enkele series zoveel te blijven betalen is gewoon te gek.
Als er iets leuks is moet je bijna altijd extra betalen.
Netflix heeft gewoon 1000x meer content.

• Hobbykok
snah001 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:24:
Ben met Prime alweer een paar maanden geleden gestopt.
Bijna geen content, zeker in NL maar ook Dld en zeker niet voor het geld dat je er voor moet neerleggen.
Ik kijk ook amper, maar gebruik het momenteel voor mijn foto backups en ben te lui dat om te zetten (heb nogal wat foto's namelijk en een andere service instellen op mijn nas kost me zo een halve dag).

Ik hoop dat ze maar snel met lord of the rings komen, daar kijk ik wel naar uit.
Bedenk me net dat ik niet eens meer de app van amazon op mijn nvidia shields heb staan, toch maar weer even installeren, anders kan ik net zo goed amazon's cloud weer nemen ipv dit. Komt inderdaad niet veel op, momenteel kijk ik wat videoland en netflix en dat bevalt toch beter (film1 heb ik opgezegd, is ook al niet veel soeps).
Rallye schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:01:
Weer de Grand Tour-vertaling. Gewoon erg slecht. Geen kennis van auto’s, maar bovendien lijkt het soms ook alsof er zonder beeld wordt vertaald.....
Ze hebben waarschijnlijk de "fantastische" vertalers van netflix ingehuurd, dat is o.a. bij een paar star trek series ook echt bizar slecht. Zelf kijk ik als het even kan (lees kinderen op bed zodat het rustiger in huis is) zonder ondertiteling , dus het valt me niet altijd op, maar als je hem aan hebt staan :X

Maar het brengt ook wel goede herinneringen naar boven naar de oude bierdopje site, daar was ook weleens een vertaling door een 13 jarig jochie gemaakt, maar daar betaalde je niet voor...

Hobbykok wijzigde deze reactie 10-02-2019 23:29 (52%)

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:53
*knip* nope.

Albantar wijzigde deze reactie 11-02-2019 11:07 (89%)

• Mattor
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:45
Zojuist aangemeld voor Prime via amazon.de, om The Expanse te kunnen kijken. Helaas lukt dit niet. Als ik via Amazon.de doorklik naar Primevideo.com of direct hierheen ga in de browser ben ik uitgelogd, inloggen lukt ook niet. Ik voer de correcte gegevens in, maar het enige wat het scherm doet is verversen en mijn wachtwoord weghalen.

Als ik bij Amazon.com inlog en dan doorklik ben ik wel ingelogd, maar kan ik The Expanse niet kijken, daar hij zegt dat deze niet beschikbaar is mijn regio. Hij geeft als het ware aan dat ik abroad kijk.

Nu ik opnieuw inlog op .de en gelijk doorklik naar Prime kom ik er wel, maar ook dan zegt hij dat The Expanse niet beschikbaar is in mijn regio...

Doe ik nou iets fout, of kunnen wij hem echt niet kijken in NL? Dacht toch echt begrepen te hebben dat dit gewoon kon. Ook adhv berichten hierboven.

• !kk3
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:53
Bij mij start het gewoon dus is blijkbaar beschikbaar in NL

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13:07
@Mattor Geen probleem hier met The Expanse. Heb het via de app geprobeerd en via de website en beide werken gewoon.

• Hobbykok
Mattor schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:39:
Zojuist aangemeld voor Prime via amazon.de, om The Expanse te kunnen kijken.
Ik heb mij toendertijd aangemeld via https://www.primevideo.com/ en dat werkt.

• CyberMania
Ik kan ook gewoon The Expanse kijken op mijn Amazon.de prime account. Echt een triple A-serie.

CyberMania wijzigde deze reactie 12-02-2019 22:06 (15%)

• Mattor
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:45
Dank u allen voor de snelle reacties. Ik had wellicht iets minder snel gefrustreerd moeten raken en minder snel hier moeten vragen, maar even verder kijken dan mijn neus lang is.

Zojuist via de app geprobeerd en dat werkte, toen dus via privévenster in mijn browser en dat ging ook gewoon. Ligt dus niet aan Amazon, maar aan de cookies o.i.d. in mijn browser. 8)7

Sorry voor de vervuiling, weer over naar de orde van dit topic! ;)

• boss-20
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-02 15:00
Iemand enig idee hoe ik NL ondertitelingen krijg op de web app voor The Man In The High Castle? Op de app op de telefoon / tablet werkt het namelijk wel.

• Venzio
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13-03 16:44
Ik weet niet zeker of het hier thuis hoort, excuses daarvoor.

Weet iemand waar ik de 4K Amazon stick in Nederland kan bestellen? Ik vind het niet erg om iets extra's te betalen eventueel.

• Rallye
Weet je zeker of die gaat werken als je hem hebt? Zie ook Amazon Fire TV

Rallye wijzigde deze reactie 15-02-2019 22:01 (79%)

• Mr. Freeze
Is Bosch een serie vergelijkbaar met True Detective?

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Mr. Freeze schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 00:10:
Is Bosch een serie vergelijkbaar met True Detective?
Totaal niet, Bosch is een (imho) sterke en leuke serie op zichzelf, die totaal niet te vergelijken is met True Detective (lees: appels en peren).

• Rallye
De vertaling van de Grand Tour was niet zo brak als de afgelopen weken, wellicht omdat de aflevering wat minder autotechnisch was, maar toch:
- “Disc brakes all ‘round” wordt vertaald als “omlopende schijfremmen”;
- “omdat de motor turbo-charged is” telt niet als vertaling;
- even googelen had de vertaler kunnen leren dat een Lancia 832 niet bestaat. Dat ding heet 8.32, met een punt ertussen dus, wat aangeeft aan dat het om een achtcilinder met 32 kleppen gaat;
- bij een rit met drie Italiaanse auto’s die is bedoeld om aan te tonen dat die dingen snel kapot gaan (wat ook gebeurt) is “verfijnd” wellicht niet de juiste vertaling van “delicate”.

Kortom, net zoals de afgelopen weken ontbreekt het ook in deze vertaling aan gevoel, zowel voor het programma (gericht op liefhebbers) als voor het verhaal van het programma. Met iets meer inzet had de vertaling kunnen bijdragen aan de lol van het programma, in plaats van er afbreuk aan te doen.

• kdbruin
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23-03 11:50
Rallye schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:52:
De vertaling van de Grand Tour was niet zo brak als de afgelopen weken, wellicht omdat de aflevering wat minder autotechnisch was, maar toch:
Ach, geheel niet bij Amazon, maar zat gisteren Donna Hay Basics to Brilliance te kijken op 24Kitchen en daar werd "sugar" toch echt vertaald als "zout" :'(

• Hobbykok
Klopt deze site met het aanbod van Prime wel?

Ik zag daar mamma mia staan en die wilde mijn vrouw en schoonmoeder vorige week op vakantie kijken, maar hij was onvindbaar in de amazon app? Ik zoek meer films en zie die niet staan?

Heeft iemand misschien een site die wel klopt?

• Gaat niet door158
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14:33
Hobbykok schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:16:
Klopt deze site met het aanbod van Prime wel?

Ik zag daar mamma mia staan en die wilde mijn vrouw en schoonmoeder vorige week op vakantie kijken, maar hij was onvindbaar in de amazon app? Ik zoek meer films en zie die niet staan?

Heeft iemand misschien een site die wel klopt?
Probeer eens https://www.justwatch.com/nl

• Hobbykok
vanaf 1 maart: The Widow
Vanaf 11 maart: American Gods seizoen 2
Vanaf 29 maart: Hanna

Weer wat moois erbij dus komende maand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 12:12

Rivanov

Apple freak

Kan op één of andere manier geen trial activeren? Hij accepteert m'n betaalgegevens opeens niet meer. Voorheen nooit problemen mee gehad. Storing aan Amazon kant misschien?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr. Freeze
Rivanov schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:28:
Kan op één of andere manier geen trial activeren? Hij accepteert m'n betaalgegevens opeens niet meer. Voorheen nooit problemen mee gehad. Storing aan Amazon kant misschien?

[Afbeelding]
Heb je ooit eerder een proefabo gehad met dezelfde betalingsmogelijkheid, maar met andere email?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 12:12

Rivanov

Apple freak

Mr. Freeze schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:54:
[...]

Heb je ooit eerder een proefabo gehad met dezelfde betalingsmogelijkheid, maar met andere email?
Jep. Zou dat het zijn?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik vind de foutmelding dan wat vaag. Maar op zich zie je wel steeds vaker dat er voor proefabonnementen wordt gekeken naar de betaalmethode. Dat is een betere methode om het echt beperkt te houden tot 1 periode. In plaats van al je mailadressen ;)

• ringlord_oc
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-03 18:19
Venzio schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:03:
Ik weet niet zeker of het hier thuis hoort, excuses daarvoor.

Weet iemand waar ik de 4K Amazon stick in Nederland kan bestellen? Ik vind het niet erg om iets extra's te betalen eventueel.
https://www.amazon.de/Ama...enung-Alexa/dp/B079QHMFWC

https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=201624360

Deze stick werkt niet in België (wel NetFlix, maar niet de Prime app)

Het is mij enkel gelukt om via een omweg (dmv installeren Amazon Prime voor Shield TV) prime te kijken op deze stick

• mithe
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 12:04
Pfff die reclame tegen woordig... Als ik de serie Psych af heb, dan vliegt mijn abbo er gelijk uit! Ik hoef gelukkig nog maar anderhalf seizoen en een film.

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12:49
mithe schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:38:
Pfff die reclame tegen woordig... Als ik de serie Psych af heb, dan vliegt mijn abbo er gelijk uit! Ik hoef gelukkig nog maar anderhalf seizoen en een film.
Hebben ze echt reclame, dat is nogal een Deal breaker.

• mithe
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 12:04
Arjantje72 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:18:
[...]

Hebben ze echt reclame, dat is nogal een Deal breaker.
Ik heb denk ik elke 2 afleveringen reclame over bijvoorbeeld voetbal, het is wel voor prime zelf (nu toe). En het is niet te omzeilen als je bijvoorbeeld refreshed of terug gaat en opnieuw probeert.

• Arjantje72
Dat is belachelijk, betalen om reclame te kijken.
Dat gaat hem niet worden voor mij.

Netflix wordt een stuk duurder: https://www.totaaltv.nl/n...er-maand-stap-dichterbij/
Videoland heeft geen surround
en Prime reclame?
Wordt er niet beter op zo.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

De laatste serie die ik keek op Amazon, is al weer een paar weken geleden (sindsdien alleen enkele films gekeken), maar ik heb echt nog nooit reclame (ook niet voor Prime) gezien hoor :? , ook niet na 3 afleveringen achter elkaar kijken. [edit] ik kijk trouwens niet via een app, maar met een browser, weet niet of dit iets uitmaakt in dit geval.

KillerBee wijzigde deze reactie 06-03-2019 09:41 (18%)

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:04
Op de PS4 heb ik nu vaak ook reclame voor andere series. Alleen door te spoelen, en niet een knop om die trailer in één klap over te slaan.

psn: t-zakje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hobbykok
Gaat allemaal de verkeerde kant op met al die diensten, laat amazon eens een mooiere vormgeving van de app maken ipv dit soort onzin.

Ik ga dit in iedergeval nemen, ik zal ze eens mailen of ik in de beta mag:
https://www.totaaltv.nl/n...mingsdienst-in-nederland/

Lijkt disney+ je wat, hier kan je je al opgeven: https://preview.disneyplus.com/nl/
Ik denk dat ze straks ook met een beta aanmeldlink komen, erg interessant. Hoop dat hierdoor amazon en netflix normaal gaan doen.

Hobbykok wijzigde deze reactie 06-03-2019 21:29 (58%)

• monic39
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 11:58
Ik kijk dagelijks enige tijd naar Prime (div. series) maar heb nog nooit 1 reclame gezien.

• Arjantje72
monic39 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:25:
Ik kijk dagelijks enige tijd naar Prime (div. series) maar heb nog nooit 1 reclame gezien.
Via de pc? Want zo te lezen daar wel :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb die reclames soms ook op de smart tv. Maar wel echt zelden...

• Rallye
Is niet zozeer reclame als wel trailers voor eigen programma’s. Bijna net zo storend trouwens....

• monic39
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 11:58
Arjantje72 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:05:
[...]

Via de pc? Want zo te lezen daar wel :)
nee ik kijk via de app op samsung blu ray speler, bedraad verbonden met internet en tv

• CyberMania
monic39 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:25:
Ik ook niet.

• Arjantje72
Wat raar bij sommige wel en de andere niet.
Misschien een test? Ik zal het zelf binnenkort eens proberen.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Binnenkort Good Omens op Prime. Zou dolgraag een abo nemen, maar ik heb nog steeds geen manier om Prime op mijn televisie te krijgen zonder met laptop en kabels te knoeien.
Geen chromecast support, de xbox app is niet beschikbaar in Belgische regio (WTF??), geen app voor mijn iets oudere Sony Bravia (wel een miljoen andere video apps), geen plugin voor plex.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat amazon helemaal geen subscribers WIL hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14:52
boe2 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:39:
Binnenkort Good Omens op Prime. Zou dolgraag een abo nemen, maar ik heb nog steeds geen manier om Prime op mijn televisie te krijgen zonder met laptop en kabels te knoeien.
Geen chromecast support, de xbox app is niet beschikbaar in Belgische regio (WTF??), geen app voor mijn iets oudere Sony Bravia (wel een miljoen andere video apps), geen plugin voor plex.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat amazon helemaal geen subscribers WIL hebben.
Je hebt toevallig geen Apple TV 3 of 4(k)? Voor deze devices is er wel een Amazon app beschikbaar.

• Arjantje72
Mediaspeler zoals de Shield werkt het ook op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 11:11

Destruction

(ex-)Automonteur

*knip, weg.

Destruction wijzigde deze reactie 12-03-2019 01:12 (99%)

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Yamaha XJ900S '95 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Rallye
Wekelijkse aflevering van vertaalcommentaar bij de Grand Tour :) . Deze keer lijkt de vertaler zich niet te realiseren (ondanks de hint in dezelfde zin en de verwijzing naar de Battle of Britain iets verderop) dat Douglas Bader iets met vliegtuigen deed: “dat Douglas Bader strakkere bochten kan rijden in zijn Hurricane dan andere piloten omdat hij geen benen had”. Joh, als je iets niet weet dan google je toch even: Wikipedia: Douglas Bader en Wikipedia: Hawker Hurricane

Mijn conclusie blijft staan: deze vertaler heeft geen culturele baggage (noch interesse), geen kennis van en interesse in auto’s en meer in het algemeen gewoon geen zin....... doodzonde.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23-03 21:54

steveman

"Be curious"

Aha, dus daar was dan de door de muur crash van de promo van vorig seizoen :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-03 14:58
Destruction schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:46:
* Destruction is in een virtueel stoeipartijtje beland met Amazon.

Na de free trial hadden ze me op een subscription gezet voor 12.99 dollar/month, dat is dan weer niet helemaal mijn bedoeling. Ze adverteerden destijds met 3.99/month, dat vind ik nogal een verschil :P

Amazon Service heeft daarop mijn subscription beeindigd en een link gestuurd met de abbo vorm die ik dan wél moet hebben.... En nu is volgens hun site mijn adres niet bestaand :') :D

Oh well, als ik volgende week maar weer TGT kan kijken :Y)

[edit@10-03] fixed
Gok ik dat je dat via Amazon.com hebt lopen? Probeer eens via Amazon.de. Op Amazon.de staat momenteel 5,99 per maand. De content is wel iets anders dacht ik, maar TGT staat er in ieder geval op. :)

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• Tsurany
  • Niet online
Cerenas schreef op maandag 11 maart 2019 @ 07:43:
[...]

Gok ik dat je dat via Amazon.com hebt lopen? Probeer eens via Amazon.de. Op Amazon.de staat momenteel 5,99 per maand. De content is wel iets anders dacht ik, maar TGT staat er in ieder geval op. :)
Dat is echt een dramatisch systeem. Paar maanden terug kreeg ik maar incasso's voor Amazon Prime terwijl op Amazon.com stond dat hij duidelijk geannuleerd was en op Amazon.nl niks te vinden was. Blijkt dat je op Amazon.de een subscription kan hebben lopen die niet bij Amazon.com of Amazon.nl terug te vinden is... 8)7

En dat Amazon.de in het Engels in te stellen is maakt het zeker niet duidelijker... hoe moet je ooit doorhebben op welke Amazon je zit?

• Osxy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:34

Osxy

Holy crap on a cracker

Tsurany schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:06:
[...]

Dat is echt een dramatisch systeem. Paar maanden terug kreeg ik maar incasso's voor Amazon Prime terwijl op Amazon.com stond dat hij duidelijk geannuleerd was en op Amazon.nl niks te vinden was. Blijkt dat je op Amazon.de een subscription kan hebben lopen die niet bij Amazon.com of Amazon.nl terug te vinden is... 8)7

En dat Amazon.de in het Engels in te stellen is maakt het zeker niet duidelijker... hoe moet je ooit doorhebben op welke Amazon je zit?
Primae is inderdaad land afhankelijk.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Osxy schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:09:
[...]

Prima is inderdaad land afhankelijk.
Autocorrectie volgens mij ook :+

Maar het is deels land afhankelijk, ik heb .de prime, maar ik kan wel via US en UK prime dingen kopen, enkel voor TV/series is het wel land-afhankelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-03 14:58
Een voordeel is wel dat je trials in meerdere landen kan hebben. Ik had eerst de Prime trial in co.uk lopen, vervolgens in .de. :+

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True