Klopt ja en volgens mij moet het werken. Ik had zelf een virtuele prepaid cc van pay2d en op deze manier een gratis maand prime. Enige wat ik vreemd vind en dit heb ik alleen nog meegemaakt bij de engelse amazon. Als ik kijk bij account en vervolgens het prime membership staat er niet, dat deze actief en alleen een melding, dat deze binnenkort actief wordt, terwijl ik nu wel toegang heb tot al het prime materiaal.Anoniem: 738905 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 10:43:
[...]
Dan moet je denk ik ook een creditcard toevoegen? Ik heb maar 1 creditcard, werkt het ook als je dezelfde creditcard van je Nederlandse account aan een Engelse account koppelt?
Vandaag moet dus Jack Ryan erop komen te staan. Ben benieuwd hoe laat ie komt
Edit: Hij staat er inmiddels op met ook al Nederlandse ondertiteling. Mooi, vanavond maar even voor gaan zitten.
Edit: Hij staat er inmiddels op met ook al Nederlandse ondertiteling. Mooi, vanavond maar even voor gaan zitten.
[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 31-08-2018 10:59 ]
Yes Jack Ryan eerste pilot aflevering gekeken, gaat zeker leuk worden.
En de beoogde Dolby Atmos track zit er gelijk bij, tenminste bij de UHD versie, helaas nog geen HDR of HDR10+.
Gekeken via de 65OLED 873, en tegen verwachting in dus met Atmos ondersteuning via de Prime App van de oled zelf. Gaat in tegenstelling bij normaal aangeboden Atmos tracks op mijn AVR 2400H niet automatisch in een Atmos weergave over, maar even je verschillende geluids instellingen doorlopen. Naast DD+ dus ook een Dolby Atmos geluids track, en ook wel de meerwaarde hoor je o.á. bij de overvliegende vliegtuigen en het aansluitende bombardement.
En de beoogde Dolby Atmos track zit er gelijk bij, tenminste bij de UHD versie, helaas nog geen HDR of HDR10+.
Gekeken via de 65OLED 873, en tegen verwachting in dus met Atmos ondersteuning via de Prime App van de oled zelf. Gaat in tegenstelling bij normaal aangeboden Atmos tracks op mijn AVR 2400H niet automatisch in een Atmos weergave over, maar even je verschillende geluids instellingen doorlopen. Naast DD+ dus ook een Dolby Atmos geluids track, en ook wel de meerwaarde hoor je o.á. bij de overvliegende vliegtuigen en het aansluitende bombardement.
Via AppleTV is er wel HDR beschikbaar (maar helaas nog geen atmos). Maar de pilot is zeker gaaf en ben zeer benieuwd naar de rest van het seizoen! Hoop dat ze dit vast kunnen houden, zal zeker wel een flink budget hebben.dinandus schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 01:33:
Yes Jack Ryan eerste pilot aflevering gekeken, gaat zeker leuk worden.
De eerste aflevering van Jack Ryan is een mooie starter. John Krasinski past beter in de rol van Jack Ryan als dat ik van te voren dacht. Persoonlijk vind ik het jammer dat de serie niet tijdens de koude oorlog speelt, maar het is wel begrijpelijk.
Anoniem: 738905
Ik ga vanavond ook kijke, wel jammer dat er maar 1 episode op staat, had gehoopt dat heel seizoen 1 gelijk zou komen. Ik ben wat verwend met netflix
@Anoniem: 738905, het hele seizoen staat er ook op hoor, bestaat uit 8 afleveringen.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ik ben net klaar aflevering 5 van Jack, en via de X Box One S met HDR ziet het er nog een stuk beter uit dan viá de prime App op de OLED zelf. Scherper veel minder beeldruis, en vol kleurijker vanwege de HDR.
Trouwens HDR bug is ook op de One S nu verholpen.
Echter nog geen Atmos ondersteuning op de One S zoals met de Netflix App.
Ze maken het er niet makkelijker op, wel Atmos via mijn Oled, naar ga voor betere beeld, en de AVR op Neural X...is ook prima sound...
Update: ook via de X Box One S toch Dolby Atmos ondersteuning bij Jack Ryan.
Had de geluid instellingen verkeerd staan bij de instellingen van de audio van de X Box.
Denk dat ik ook gezien heb waardoor het beeld er stuk beter uitziet via de App van de Xbox dan de App van de tv zelf, afgezien van wel of geen HDR ondersteuning: tv aop streamt met circa 69 Mbps terwijl de Xbox 152 Mbps doet.
Een dergelijk groot verschil had ik niet verwacht.
Trouwens HDR bug is ook op de One S nu verholpen.
Echter nog geen Atmos ondersteuning op de One S zoals met de Netflix App.
Ze maken het er niet makkelijker op, wel Atmos via mijn Oled, naar ga voor betere beeld, en de AVR op Neural X...is ook prima sound...
Update: ook via de X Box One S toch Dolby Atmos ondersteuning bij Jack Ryan.
Had de geluid instellingen verkeerd staan bij de instellingen van de audio van de X Box.
Denk dat ik ook gezien heb waardoor het beeld er stuk beter uitziet via de App van de Xbox dan de App van de tv zelf, afgezien van wel of geen HDR ondersteuning: tv aop streamt met circa 69 Mbps terwijl de Xbox 152 Mbps doet.
Een dergelijk groot verschil had ik niet verwacht.
[ Voor 63% gewijzigd door dinandus op 05-09-2018 00:20 ]
Dat Jack Ryan is wel een onverwachte steengoede parel zeg, ook helemaal de setting waar ik gek op ben. Gaat dit een langlopende serie worden? Tom Clancy heeft genoeg boeken geschreven...
Dacht ik ook van Sniper, maar daar ben ik in derde seizoen afgehaakt. Setting van seizoen 1 is leuk, maar de overige seizoenen vielen zwaar tegen. Kan zo zijn dat je na seizoen 2 klaar bent met Jack RyanAnoniem: 738905 schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:05:
Dat Jack Ryan is wel een onverwachte steengoede parel zeg, ook helemaal de setting waar ik gek op ben. Gaat dit een langlopende serie worden? Tom Clancy heeft genoeg boeken geschreven...
Shooter bedoel je denk ik in plaats van Sniper? Van shooter was seizoen 2 echt matig in iedergeval. Of is er een sniper serie op amazon? Ik ben wel gek op sniper series, maar dat wast ik niet.grote_oever schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:17:
Dacht ik ook van Sniper, maar daar ben ik in derde seizoen afgehaakt. Setting van seizoen 1 is leuk, maar de overige seizoenen vielen zwaar tegen. Kan zo zijn dat je na seizoen 2 klaar bent met Jack Ryan
Ik heb wel het idee dat Amazon voor kwaliteit gaat, ik kijk heel erg uit naar The Terror seizoen 2 (en nu ook Jack Ryan seizoen 2). Laten we hoop houden dat het goed gaat worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 02-09-2018 22:30 ]
Oeps, bedoel inderdaad Shooter. Volgens mij zijn ze ook gestopt met Shooter, maar er komt misschien nog wel een 4de seizoen: https://tvseriesfinale.co...-four-on-usa-network-but/Anoniem: 738905 schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:29:
[...]
Shooter bedoel je denk ik in plaats van Sniper? Van shooter was seizoen 2 echt matig in iedergeval. Of is er een sniper serie op amazon? Ik ben wel gek op sniper series, maar dat wast ik niet.
Ik heb wel het idee dat Amazon voor kwaliteit gaat, ik kijk heel erg uit naar The Terror seizoen 2 (en nu ook Jack Ryan seizoen 2). Laten we hoop houden dat het goed gaat worden.
Maar goed; even een uitstapje. Ik ga in iedergeval Jack Ryan wel kijken. Hopen meer dan 2 seizoenen
[ Voor 20% gewijzigd door grote_oever op 02-09-2018 23:10 ]
Ik vind Shooter dan juist weer 1 vd beste series van het moment. 
Heeft Amazon toevallig Anger Management? Zag op Veronica vd week wat afleveringen voorbij komen en ik vond het erg leuk.
Heeft Amazon toevallig Anger Management? Zag op Veronica vd week wat afleveringen voorbij komen en ik vond het erg leuk.
Your Friendly Neighborhood Moderator
@Jorgen Even voor je gekeken, maar helaas, Anger Management staat er niet tussen.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dag medetweakers,
Ik heb sinds eind vorig jaar de amazon fire tv stick (de internationale versie zonder spraakherkenning),
als Vlaming heb ik deze via amazon.fr moeten kopen (ja moeten, want alleen de franse site levert deze dingen in België) en men prime abonnement heb ik bij amazon.de
Alles heeft perfect gewerkt tot dit weekend, ik wou naar jack ryan kijken en men prime video app is gewoon verdwenen. Deze is echt nergens meer te vinden, niet bij categorie entertainment, nergens.
Ik heb de stick al verschillende keren gereset en mijn account gedeletet en terug ingesteld maar geen prime video app. De stick werkt voor de rest perfect, netflix gaat
, YouTube gaat, games gaan, alleen geen prime video...
Ik heb naar amazon.de gebeld (in het engels), daar zeggen ze dat mijn account in orde is, geen probleem en verwijzen ze mij door naar amazon.fr.
Ik heb naar amazon.fr gebeld, klantendienst daar alleen in het frans uiteraard
, daar zeggen ze dat dit nooit kan gaan want hun franse apparaten werken alleen met franse prime abonnementen. Wat? Ze geloofden mij niet dat ik al 9 maanden naar prime kijk via een duits abonnement op een frans apparaat, impossible monsieur... en ze verwezen mij terug door naar amazon.de pfff
Mama mia, hoog tijd voor een belgische amazon site want dit is echt belachelijk.
Moet ik nu echt nog eens 49 euro betalen voor een frans prime abonnement zodat dit terug zou gaan?
Amazon is toch Amazon? Op men iPhone en iPad gaat de app zonder problemen en doet men niet moeilijk over in welk land het abonnement loopt, alleen zit ik nog met die oude dumb-tv.
Spijtig dat prime video niet compatibel is met Chromecast want dan had ik dit stuk ***** nooit aangeschaft.
Ik heb sinds eind vorig jaar de amazon fire tv stick (de internationale versie zonder spraakherkenning),
als Vlaming heb ik deze via amazon.fr moeten kopen (ja moeten, want alleen de franse site levert deze dingen in België) en men prime abonnement heb ik bij amazon.de
Alles heeft perfect gewerkt tot dit weekend, ik wou naar jack ryan kijken en men prime video app is gewoon verdwenen. Deze is echt nergens meer te vinden, niet bij categorie entertainment, nergens.
Ik heb de stick al verschillende keren gereset en mijn account gedeletet en terug ingesteld maar geen prime video app. De stick werkt voor de rest perfect, netflix gaat
Ik heb naar amazon.de gebeld (in het engels), daar zeggen ze dat mijn account in orde is, geen probleem en verwijzen ze mij door naar amazon.fr.
Ik heb naar amazon.fr gebeld, klantendienst daar alleen in het frans uiteraard

Mama mia, hoog tijd voor een belgische amazon site want dit is echt belachelijk.
Moet ik nu echt nog eens 49 euro betalen voor een frans prime abonnement zodat dit terug zou gaan?
Amazon is toch Amazon? Op men iPhone en iPad gaat de app zonder problemen en doet men niet moeilijk over in welk land het abonnement loopt, alleen zit ik nog met die oude dumb-tv.
Spijtig dat prime video niet compatibel is met Chromecast want dan had ik dit stuk ***** nooit aangeschaft.
Wel vreemd inderdaad. De Fire TV zonder Alexa moet het gewoon doen in NL. Oplossing: nog een poosje wachten en anders een Apple TV3 scoren.
Wellicht is een nvidia shield interessant om aan te schaffen? Als je nog wat gamed heb je gelijk toegang tot de beta van nvidia's geforce now wat echt geweldig is, verder een uitstekende android tv mediaspeler en chromecast ingebouwd en ze werken samen met amazon en de app werkt meer dan goed.Swiss Recon schreef op maandag 3 september 2018 @ 14:27:
Ding is alleen niet heel goedkoop, maar het voelt vast beter dan 45 euro aan amazon.fr betalen.
De tv-versie van The Purge is vanaf vandaag te zien op Prime. En Jack Ryan is inderdaad goed.
ze zijn wel goed op dreef. Nu nog lord of the rings en nieuwe topgear afleveringen (zo blijf ik het noemen) en ik ben heel tevreden.Veefje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 21:34:
De tv-versie van The Purge is vanaf vandaag te zien op Prime. En Jack Ryan is inderdaad goed.
The purge lijkt me ook vet zeg.
Jack Ryan niet echt wat voor mij maar toch maar even de pilot checken zo.
Ze zijn idd wel goed bezig vooral benieuwd naar lotr natuurlijk
Jack Ryan niet echt wat voor mij maar toch maar even de pilot checken zo.
Ze zijn idd wel goed bezig vooral benieuwd naar lotr natuurlijk
Playstation 5
Anoniem: 49090
Iemand toevallig de serie Jean Claud van Johnson gezien? Scoort op imdb best 7.8 en zie deze hier tot heden niet voorbij komen.
Wat ik bij prime nog wel jammer vind, dat ze niet uitgezonden aflevering niet laten zien. Nu bij the purge zie je 1 seizoen en 1 aflevering en geen idee wanneer de volgende aflevering is en hoelang de serie duurt.
Wat ik bij prime nog wel jammer vind, dat ze niet uitgezonden aflevering niet laten zien. Nu bij the purge zie je 1 seizoen en 1 aflevering en geen idee wanneer de volgende aflevering is en hoelang de serie duurt.
The Purge is wekelijks een nieuwe aflevering. En er is nog altijd Google, hé. Je bent zo achter de informatie die je zoekt.Anoniem: 49090 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:15:
Iemand toevallig de serie Jean Claud van Johnson gezien? Scoort op imdb best 7.8 en zie deze hier tot heden niet voorbij komen.
Anoniem: 49090
Dat weet ik, maar vergeleek het met netflix die doen, dit wel met nieuwe series.Veefje schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:34:
[...]
The Purge is wekelijks een nieuwe aflevering. En er is nog altijd Google, hé. Je bent zo achter de informatie die je zoekt.
Zeker met het feit, dat ze vaak ook content met x-ray vullen, die feature mag netflix wel weer van hun onder andere naam inbouwen
Je hebt gelijk. Netflix is zeker duidelijker en overzichtelijker.Anoniem: 49090 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 15:25:
[...]
Dat weet ik, maar vergeleek het met netflix die doen, dit wel met nieuwe series.
Zeker met het feit, dat ze vaak ook content met x-ray vullen, die feature mag netflix wel weer van hun onder andere naam inbouwen
Net gezien dat mijn amazon.fr abonnement automatisch is vernieuwd, had daar gewoon niet op gelet. Mail gestuurd met vraag of ik dit nog kan annuleren. Is er eigenlijk verschil tussen een frans of nederlands/duits prime abonnement (ik woon in Belgie). Gebruik dat eigenlijk niet zo heel veel, maar is wel handig dat je soms korting of gratis verzending krijgt.
Bij een NL Prime abonnement zit ook Prime Video. Heeft een Frans abonnement dat ook? Geen idee of er dan nog verschillen tussen Nederland en Belgie zijn....
[ Voor 30% gewijzigd door Rallye op 11-09-2018 07:35 ]
Ja dat zit er bij een fr abonnement ook in, maar als ik spullen wil bestellen dan heb ik enkel op de amazon.fr prime voordelen, en niet op de .de of andere sites. Eigenlijk stom dat dit niet over heel europa is.
Mee eens. Dat soort series zijn totaal niet mijn ding, maar ik kon niet stoppen met kijken. Super goed!Anoniem: 738905 schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:05:
Jack Ryan krijgt in iedere geval tweede seizoen. Alle afleveringen op 31-08-2019 te bekijken.
Zo lang wachten!!!
Ik heb nog maar 3 episodes gekeken, ik luister nu trouwens de audioboeken van lee child (Jack Ryan's reeks), deel 1 t/m 9 (uit mijn hoofd) staan op storytel.Olga2000 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:59:
[...]
Mee eens. Dat soort series zijn totaal niet mijn ding, maar ik kon niet stoppen met kijken. Super goed!
Jack Ryan krijgt in iedere geval tweede seizoen. Alle afleveringen op 31-08-2019 te bekijken.
Zo lang wachten!!!![]()
![]()
Boek 1 is alleen niet gelijk aan de serie, dus ik heb geen idee of dit nu gebasseerd is op een boek of dat het gewoon een compleet nieuw verhaal is, maar ik ga het liever niet opzoeken omdat ik geen spoilers wil. De Jack Ryan uit de boekenreeks is wel meer een oud militair dan volgens mij in de tv serie, als ik straks seizoen 1 gekeken heb ga ik wel even uitzoeken hoe dat nu precies zit (of iemand moet het hier weten).
Tot nu toe vind ik de jack ryan uit de boeken wel toffer dan die gozer uit de tv serie, meer een bad ass gozer. In hoofdstuk 4 van het 1e boek laat hij toch zien dat hij niet een lullig gozertje is dat op kantoor werkt en dat is in de serie wel meer het geval (al kan hij ook van zich afbijten).
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 22-09-2018 23:26 ]
Heeft iemand the Terror gezien? Meestal haak ik bij alles vrijwel meteen af, dat is ook de reden dat ik Netflix heb opgezegd, maar deze is echt bijzonder goed en verveelt geen seconde. Vooral of het nu om een bijzonder lelijk uitgevallen ijsbeer of toch om iets anders gaat blijft spannend. Ik kijk al uit naar het tweede seizoen.
Vond the terror ook fantastisch. Tweede seizoen heeft wel een heel ander verhaal en setting. Het is een anthology serie. Als ik dat goed schrijf tenminste.
The Terror wordt hier op de forum eerder besproken. Erg goede serie.gold_dust schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:16:
Heeft iemand the Terror gezien? Meestal haak ik bij alles vrijwel meteen af, dat is ook de reden dat ik Netflix heb opgezegd, maar deze is echt bijzonder goed en verveelt geen seconde. Vooral of het nu om een bijzonder lelijk uitgevallen ijsbeer of toch om iets anders gaat blijft spannend. Ik kijk al uit naar het tweede seizoen.
Werd begroet door een vraag of ik de interface in engels wilde houden. Zo te zien is de UI nu ook in Nederlands.
(AppleTV)
PS: Man in the high castle komt 5 October.
(AppleTV)
PS: Man in the high castle komt 5 October.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mede door verschuivingen in series op Netflix en de teleurstelling van Videoland toch maar eens kijken naar PrimeVideo. Klopt het dat je met primevideo.com op wereldbolletje NL kan zien wat het aanbod in Nederland is?
Want dan mis ik toch wat titels die ik daar al wel had verwacht.
Want dan mis ik toch wat titels die ik daar al wel had verwacht.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sinds vandaag heb ik een raar probleem, ben naar Startup aan het kijken S2 aflevering 6 en nu zijn de ondertitels opeens in het Duits. Dit terwijl het wel ingesteld staat op Nederlands.
Dit gebeurt op meerdere apparaten (ATV4, LG WebOS, Ipad etc.)
Kan iemand een test doen?
Dit gebeurt op meerdere apparaten (ATV4, LG WebOS, Ipad etc.)
Kan iemand een test doen?
Mensen die prime video via Amazon prime kijken betalen vanaf vandaag meer, namelijk €5,99 i.p.v. €3,99.
Of 50 per jaar.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Ik zag gisteren dat enkele afleveringen van TV-shows een 'skip intro' knop hebben gekregen. Erg handig
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Ik had al in mijn agenda gezet dat ik mijn Prime-abbo op 8 oktober even moest omzetten naar jaarbetaling. Toch bijna twee jaar korting op Prime (eerst alleen video) gehad.....
[ Voor 24% gewijzigd door Rallye op 01-10-2018 12:56 ]
Mr. Robot S3 is nu beschikbaar op Prime Video!
Hopelijk hoeven we niet lang te wachten als S4 uitkomt.
Hopelijk hoeven we niet lang te wachten als S4 uitkomt.
De Fire TV Stick basic is nu te verkrijgen via de Nederlands/Duitse site: https://www.amazon.de/Fir...re+tv+stick+basic+edition Voor Prime-leden 38,77, inclusief verzendkosten.
Het 3e seizoen van The Man in the High Castle staat er nu ook op.
Het geneuzel met de regio locks op die FireTVs is toch wel echt zielig. Gisteren de 4K stick aankondigen, maar alleen te koop en werkend in Duitsland, UK, US en India.Rallye schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:28:
De Fire TV Stick basic is nu te verkrijgen via de Nederlands/Duitse site: https://www.amazon.de/Fir...re+tv+stick+basic+edition Voor Prime-leden 38,77, inclusief verzendkosten.
Man in the high castle S3 sinds vandaag btw, op AppleTV in 4K en HDR10 zo te zien, en met zowaar NL ondertitels.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vermoedelijk nu ook in 4K op de Nvidia Shield (Android TV), kan het alleen niet testen omdat ik geen 4K tv heb. Feitelijk kan je beter een Apple TV of Android TV kopen ipv zo'n stick. Tussen de 150 en 220 euro ben je dan kwijt, maar je hebt al dat gedonder niet meer.loekf2 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:00:
Man in the high castle S3 sinds vandaag btw, op AppleTV in 4K en HDR10 zo te zien, en met zowaar NL ondertitels.
Wel bizar dat Amazon die sticks zo tegen zit te houden, als ze nu ook nog eens Amazon Prime books hier gaan lanceren, maar het schiet maar niet op. Best triest, het is er toch gewoon, waarom dan al die regio locks?
Ok, Man In The High Castle S3 gebinged. Veel beter dan S2 moet ik zeggen. Leuke cliffhanger(s). Als ik naar IMDB kijk komt er zeker een S4.
Ik vind de UI tergend traag. Beste werkt toch een AppleTV of een Shield, heb je ook HDR10 en 4K met een 4K TV. Weet alleen niet 100% zeker of een Shield ook HDR10 doet.Rallye schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:39:
We gaan zien hoe de Fire TV werkt. Vandaag komt mijn Basic.
[ Voor 11% gewijzigd door loekf2 op 06-10-2018 20:03 ]
[YouTube: Watch Amazon's Good Omens Trailer]
[ Voor 50% gewijzigd door Psyonara op 06-10-2018 21:49 ]
HDR10 zat wel een keer in een update van de Shield, maarja, of het in de app werkt weet ik niet. Volgens Nvidia werkt het wel (maar ik kan het niet testen): https://nvidia.custhelp.c...eo-in-4k-hdr-on-shield-tvloekf2 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:02:
[...]
Ik vind de UI tergend traag. Beste werkt toch een AppleTV of een Shield, heb je ook HDR10 en 4K met een 4K TV. Weet alleen niet 100% zeker of een Shield ook HDR10 doet.
Misschien zijn die 4k sticks wel sneller? Maar ik vermoed niet echt gezien dat het toch een vrij klein doosje is.
Zou wel fijn zijn als Amazon die app eens wat beter maakt, ik kan gewoon nergens vinden wat nieuw is en moet dan op een website kijken zoals https://primevideoaanbod.nl/ , er is werkelijk nooit in de app op in iedergeval de shield te zien wat er toegevoegd is , soms zie ik wel een serie die er nog aankomt, maar zonder deze website lijkt het elke keer alsof er niets nieuws is. Net zo'n "fantastische" vormgeving als de marvel unlimited app / website (voor wie onbeperkte Marvel stripboeken leest net als ik nu). Misschien zijn ze in Amerika anders dan hier, maar ik zie toch echt graag nieuw spul voorbij komen.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 06-10-2018 22:20 ]
Vanavond de Fire Stick aangesloten. Snelheid UI valt me mee. Zeker niet langzamer dan mij Apple TV 3rd gen. Nog niet veel kunnen kijken.
[ Voor 11% gewijzigd door Rallye op 06-10-2018 23:15 ]
@dinandus
Nee, zie hierboven. Ik heb dus de Fire TV stick Basic gekocht, die nu officieel via de Nederlands/Duitse Amazon-site leverbaar is. In gebruik nemen ging soepel, veel meer heb ik er dit weekend nog niet mee kunnen doen.Rallye schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:39:
We gaan zien hoe de Fire TV werkt. Vandaag komt mijn Basic.
Ik heb ook de fire tv stick vrijdag besteld en zaterdag binnen gekregen. Ik keek voorheen via mijn laptop op de tv via de browser. Ik had dus geen Dolby digital voorheen. Nu dus wel.In gebruik nemen ging vlot. UI loopt soepel voor mij. Ik heb geen behoefte aan 4k omdat ik geen 4k tv heb en op een 55"tv ga ik dat toch niet zien op 5m afstand. Een paar afleveringen Man in the high Castle gekeken. Ik twijfelde om hem bedraad aan te slutien omdat op dezelde plek een 1e generatie Chromecast stond. Die wil soms haperen. tot dusver geen last van gehad. Netflix en youtube via firefox geinstalleerd.
Voor het geld een prima apparaat. Er zit maar 3 euro prijsverschil tussen de versie met de Alexa remote. die is echter niet leverbaar in NL. Snap niet dat zo moeilijk doen. Ik hoef niet perse een Nederlandse variant. Engels is prima.
Voor het geld een prima apparaat. Er zit maar 3 euro prijsverschil tussen de versie met de Alexa remote. die is echter niet leverbaar in NL. Snap niet dat zo moeilijk doen. Ik hoef niet perse een Nederlandse variant. Engels is prima.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Ik probeer Doctor Who te kopen voor Prime Video op Amazon.de, staat keurig in het Nederlands hoe je moet kopen en zo, maar bij het betalen gaat 'ie zeuren over een creditcard die moet zijn uitgegeven door een Duitse bank. Doe ik iets verkeerd?
Kan ik überhaupt content kopen op Prime? Zo ja, hoe? Zo nee, waarom dan al die tekst vertalen naar Nederlands :-P
Kan ik überhaupt content kopen op Prime? Zo ja, hoe? Zo nee, waarom dan al die tekst vertalen naar Nederlands :-P
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Een paar maanden na deze positieve ervaring met ondertiteling lopen de ondertitels voor de film Collateral helaas weer achter. Het loopt op tijdens de film; rond de 51ste minuut loopt het wel 3-4 seconden achter.Feiraco1976 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:35:
[...]
Ik heb sinds een jaartje weer Prime geprobeerd, en ik zie nu veel Nederlandse ondertiteling EN (belangrijker nog....) ondertiteling die synchroon loopt met de film... En dus niet meer 5 seconden achterloopt... Wie heeft ook een betere experience?
Ik had al eerder aangegeven dit probleem te hebben, en wel op 5 devices (web, iphone, Apple TV, Samsung smart TV, Xbox One).
Wie heeft ook vertraging met ondertiteling? Het maakt niet uit in welke taal de ondertiteling is.
Dankje Rallye! Goed om te horen.
Zou iemand eens COLLATERAL kunnen checken?
Ook geen onaardige film trouwens.
Is dat met Cruise en Fox?Feiraco1976 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:22:
Dankje Rallye! Goed om te horen.
Zal eens kijken.
Ja de subs lopen achter, zelfs met direct scrollen naar 51:00.
[ Voor 10% gewijzigd door Domino op 19-10-2018 14:46 ]
Anoniem: 1129705
Probleem om ondertiteling in te stellen op TV box met android 8
Ik kijk amazon video in Spanje met een TVbox met amazon 8.
Via het ballonetje in de bovenhoek kan ik wel het scherm gesproken taal en taal ondertiteling openen, het vak ondertitels met de lijst met talen kan ik selecteren, maar ik dan niet scrollen naar beneden in de lijst. Als ik op het pijltje druk wordt "sluiten" geactiveerd. Ook mijn muis pointer verdwijnt. Dit zowel met de originele afstandsbediening van de box als een extra bluetooth afstandsbediening. Beide afstandbedieningen werken perfect in andere apps.
Heeft er iemand anders een gelijkaardig probleem?
Ik heb al geprobeerd de taal in te stellen op mijn telefoon (ook android
hopende dat deze instelling overgenomen wordt op de tv box; maar niet dus.
Ik hoor graag gelijkaardige ervaringen en een eventuele oplossing.
Bedankt.
Ik kijk amazon video in Spanje met een TVbox met amazon 8.
Via het ballonetje in de bovenhoek kan ik wel het scherm gesproken taal en taal ondertiteling openen, het vak ondertitels met de lijst met talen kan ik selecteren, maar ik dan niet scrollen naar beneden in de lijst. Als ik op het pijltje druk wordt "sluiten" geactiveerd. Ook mijn muis pointer verdwijnt. Dit zowel met de originele afstandsbediening van de box als een extra bluetooth afstandsbediening. Beide afstandbedieningen werken perfect in andere apps.
Heeft er iemand anders een gelijkaardig probleem?
Ik heb al geprobeerd de taal in te stellen op mijn telefoon (ook android
Ik hoor graag gelijkaardige ervaringen en een eventuele oplossing.
Bedankt.
Geen oplossing, maar ik begrijp dat je op die TV-box de prime-video-app uit de Android store installeert?
Top, dankjewel Domino! Dan lijkt het echt aan bepaalde films te liggen dat de ondertiteling tijdens de film steeds mee achter gaat lopen. Ongeacht het moment dat je de film opstart.Domino schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:43:
[...]
Is dat met Cruise en Fox?
Zal eens kijken.
Ja de subs lopen achter, zelfs met direct scrollen naar 51:00.
Dat is best slecht.
Ik heb de film Q&A gezien (ook best goed), en daar was de ondertiteling prima.
Amazon prime begint toch een leuke collectie te krijgen aan materiaal, csi en ncis erbij (niet alle seizoenen), ook mijn echte favoriet waar ik echt heel heel heeeeeeel blij van ben: inspector gadget (de originele tekenfilms met 80+ afleveringen).
Echt jammer dat ik het alleen maar kan vinden met een app op de ipad die niet eens van amazon is, de app zelf is zo bagger dat ik nooit wat nieuws zie staan, maar er komt bijna dagelijks momenteel materiaal bij en leuk spul. Wel wat ouder, maar dat vind ik meer dan prima. Ik hoop nu op he-man master of the universe.
Echt jammer dat ik het alleen maar kan vinden met een app op de ipad die niet eens van amazon is, de app zelf is zo bagger dat ik nooit wat nieuws zie staan, maar er komt bijna dagelijks momenteel materiaal bij en leuk spul. Wel wat ouder, maar dat vind ik meer dan prima. Ik hoop nu op he-man master of the universe.
Misschien zit er een usb poort op en kan je een usb toetsenbord koppelen?Anoniem: 1129705 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:42:
Probleem om ondertiteling in te stellen op TV box met android 8
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 23-10-2018 22:38 ]
Net even amazon video geprobeerd. Aardig wat content, maar helaas veel zonder NL ondertiteling, en geen 4k films.
Goede tip trouwens, inmiddels heel seizoen 1 afgekeken. Zeer leuke serie en prima materiaal voor een seizoen 2.Anoniem: 738905 schreef op zondag 2 september 2018 @ 22:05:
Na wat afleveringen van The Romanoffs wil ik wel een Prime abbo.
Imperfectionist.
Homecoming is wel weer super Sam Esmail zoals in Mr. Robot. Lange takes met bijzondere camerabewegingen, spelen met aspect ratios en een plot dat je behoorlijk laat gissen. Ook lekker korte 30 minuten afleveringen, dat mogen meer series wel doen, niet alleen maar sitcoms.
Wel denk je steeds 'ah, dit is Julia Roberts' en niet haar karakter. Ze is zo'n celebrity die moeilijk aan haar status ontkomt.
Wel denk je steeds 'ah, dit is Julia Roberts' en niet haar karakter. Ze is zo'n celebrity die moeilijk aan haar status ontkomt.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Jack Reacher (Lee Child) krijgt ook een tv serie , ik meen bij CBS. Als je Jack Reacher leuk vind zou ik zeker ook naar Jack Reacher uitkijken in de nabije toekomst. Ik heb alleen geen idee waar die uitgezonden gaat worden, maar de laatse dagen komt er wat meer nieuws naar buiten en volgens mij beginnen ze binnenkort met filmen (zonder Tom Cruise, die bevalt veel mensen niet als Jack, Tom past ook niet echt in die rol).grote_oever schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:38:
[...]
Goede tip trouwens, inmiddels heel seizoen 1 afgekeken. Zeer leuke serie en prima materiaal voor een seizoen 2.
Jack Reacher is een lange forse kerel, en dan kiezen ze een van de kleinste acteurs van Hollywood...Dus de films allemaal overgeslagen. Hopelijk de serie beter verteerbaar inderdaad. En op een stream dienst hier.
Word de normale firetv ge-geo-blocked in Nederland, en moet je dus een basic kopen, of klopt dit niet?
[ Voor 11% gewijzigd door rVercors op 03-12-2018 17:49 ]
Nee, die wordt niet naar Nederland geleverd......
Mocht je hem hier toch krijgen dan zijn er problemen met de instellingen en is niets gegarandeerd.....
Mocht je hem hier toch krijgen dan zijn er problemen met de instellingen en is niets gegarandeerd.....
Leuke serie, speelt in Berlijn, in de onderwereld en clubscnene wereld, en een flinke pschygo: BEAT.
Veel alternatieve club scènes, een insider van de clubwereld wordt infiltrant voor een Europese Criminelen Opsporings Dienst.
Kom weekend wel door met deze topper.
Veel alternatieve club scènes, een insider van de clubwereld wordt infiltrant voor een Europese Criminelen Opsporings Dienst.
Kom weekend wel door met deze topper.
De gebruiksvriendelijkheid van Prime is echt ondermaats. Bij lopende series wordt bijvoorbeeld helemaal niet aangegeven wanneer een aflevering beschikbaar is. In plaats daarvan staat er een algemene "niet beschikbaar in jouw regio" bij, wat je nogal op het verkeerde been zet.
De ondertiteling is bij Prime ook te klein en heeft nauwelijks een rand, waardoor het wegvalt tegen een witte achtergrond. Als Amerikaans bedrijf hebben ze blijkbaar geen interesse daarin. Qua interface en gebruiksgemak loopt prime echt ver achter op NetFlix. Blij dat ik maar een gratis abo heb via Amazon.fr.
De ondertiteling is bij Prime ook te klein en heeft nauwelijks een rand, waardoor het wegvalt tegen een witte achtergrond. Als Amerikaans bedrijf hebben ze blijkbaar geen interesse daarin. Qua interface en gebruiksgemak loopt prime echt ver achter op NetFlix. Blij dat ik maar een gratis abo heb via Amazon.fr.
[ Voor 42% gewijzigd door Atomsk op 29-12-2018 17:18 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Ondertiteling kun je op je pc op de site aanpassen.
Op android tv kan je hem ook aanpassen, ook met grijs vlak erachter (anders heb je inderdaad last dat je het soms niet ziet) e.d. , daar ben ik wel tevreden over, meer opties dan op netflix bijvoorbeeld. Nadeel vind ik wel dat ik soms geen ondertiteling heb, dan is het een serie of film met alleen engelse ondertiteling en dat pakt hij dan niet standaard, per taal moet je de 1e keer aangeven dat je ondertiteling wilt en in welke taal, dat stoort me wel.
Net als netflix is amazon geen Nederlands bedrijf en ze snappen ondertiteling niet echt. Maar het is dus wel in te stellen naast de pc op android tv, geen idee of hij het dan ook overneemt op andere apparaten.
Maar de interface, doe daar wat aan. Mijn god. Het is dat ik wel via bepaalde sites weet wat leuk is en dat kan kijken, maar echt uitnodigend is het allemaal niet. Maar het werkt verder prima.
Net als netflix is amazon geen Nederlands bedrijf en ze snappen ondertiteling niet echt. Maar het is dus wel in te stellen naast de pc op android tv, geen idee of hij het dan ook overneemt op andere apparaten.
Maar de interface, doe daar wat aan. Mijn god. Het is dat ik wel via bepaalde sites weet wat leuk is en dat kan kijken, maar echt uitnodigend is het allemaal niet. Maar het werkt verder prima.
Jawel, maar het is nog steeds te klein. Wanneer je eens een keer hard subs tegenkomt, zijn die bijna 2x zo groot.ArthurMorgan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:15:
Ondertiteling kun je op je pc op de site aanpassen.
_██_
(ಠ_ృ)
Marvelous mrs Maisel serie 2 staat er inmiddels sinds 5 december op en die heb ik ook verslonden. Wat een topserie. Cast, script, decors en kleding echt zeer sterk. Aanrader!Olga2000 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:27:
[...]
Op AppleTV is ook voorzien van Ned ondertitels. Ik begon meteen te kijken. Heel leuke serie! Ook een aanrader.
[ Voor 3% gewijzigd door peacelord op 27-12-2018 16:18 ]
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Iemand hier die op een fire tv basic kijkt met een op amazon.de geactiveerde amazon prime abonnement?
Zodra ik mij fire tv basic activeer op mijn account heb ik totaal geen prime video meer op de stick. Kijken op primevideo.com gaat prima ook op de ipad. Gister een uur zitten chatten met amazon. Hun advies aan het eind was subscription cancelen op amazon.de en opnieuw aanmelden op amazon.com.
Zodra ik mij fire tv basic activeer op mijn account heb ik totaal geen prime video meer op de stick. Kijken op primevideo.com gaat prima ook op de ipad. Gister een uur zitten chatten met amazon. Hun advies aan het eind was subscription cancelen op amazon.de en opnieuw aanmelden op amazon.com.
Marco......
@nellestm Ik heb een Duits Prime abonnement, maar volgens mij heb ik mijn Primevideo abonnement destijds "gewoon" via Primevideo.com afgesloten. Je kon toen als het goed is nog geen "volledig" Prime abonnement afsluiten vanuit Nederland. Inmiddels heb ik dat wel, via jaarlijkse betaling.
Ik heb net voor kerst een Firetv stick basic gekocht, en die werkt naar behoren.
Ik heb net voor kerst een Firetv stick basic gekocht, en die werkt naar behoren.
Zijn er mensen die een prime video abbo hebben maar geen amazon prime.
Zo ja, kun je twitch prime koppelen met je prime video? Dat zou volgens de helpdesk de enige manier voor NL zijn om twitch prime te krijgen.
Iemand die aan alle bovenstaande voldoet en twitch prime kan koppelen?
Zo ja, kun je twitch prime koppelen met je prime video? Dat zou volgens de helpdesk de enige manier voor NL zijn om twitch prime te krijgen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ok bedankt je hebt dezelfde weg bewandeld als ik. Alleen ben ik eergister pas over gestapt op amazon prime. Nog maar eens een chat sessie aan wagen dus..Wild Chocolate schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:02:
@nellestm Ik heb een Duits Prime abonnement, maar volgens mij heb ik mijn Primevideo abonnement destijds "gewoon" via Primevideo.com afgesloten. Je kon toen als het goed is nog geen "volledig" Prime abonnement afsluiten vanuit Nederland. Inmiddels heb ik dat wel, via jaarlijkse betaling.
Het zou moeten werken.
Marco......
Waarom dan niet gewoon een volledig Prime abbo? Ik heb daar ook een Twitch account aan gekoppeld.Bad Brains schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:15:
Zijn er mensen die een prime video aboo hebben maar geen amazon prime.
Yup, dat is geen probleem. Ik heb het een jaar geleden gewoon kunnen doen (of dat nu ook nog kan weet ik niet).Bad Brains schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:15:
Zijn er mensen die een prime video aboo hebben maar geen amazon prime.
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Ik heb ook Prime (via Amazon.de), geüpgrade via een oorspronkelijk Prime Video-abonnement. De Fire-stick (Basic, dus zonder Alexa) werkt bij mij goed. Twitch heb ik pas als extra bij Prime gekregen volgens mij, dat had ik nog niet met enkel Prime video. Ik weet niet precies wat Twitch prime is trouwens...
[ Voor 14% gewijzigd door Rallye op 29-12-2018 17:10 ]
Ik had aan prime trial en volgens de helpdesk (die niet zo behulpzaam/belezen zijn als het gaat over twitch) gewoon zou moeten werken. En onderaan staat als je uit deze landen komt waaronder NL je moet subscriben met een primevideo account. Ook zijn er ik wil bijna zeggen honderden en dat zal er dichtbij komen weirde af- en bijschrijvingen op de CC gedaan sinds ik daar mee bezig was. Amazon snapte er niets van en was verre van behulpzaam.Wild Chocolate schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:56:
[...]
Waarom dan niet gewoon een volledig Prime abbo? Ik heb daar ook een Twitch account aan gekoppeld.
Dank voor je antwoord, waarom nu niet gekoppeld? Geen primevideo meer?edie schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 12:10:
[...]
Yup, dat is geen probleem. Ik heb het een jaar geleden gewoon kunnen doen (of dat nu ook nog kan weet ik niet).
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik vind het een enorm kut programma.
Vergeet altijd de ondertiteling instelling of haalt ze halverwegen weg. Taal instellingen werken raar. Seizoenen worden vervelend getoond en zijn niet fijn.
MAAR er staan leuke series op! Psych en community center bijvoorbeeld.
En het kost maar 5~ euro
Vergeet altijd de ondertiteling instelling of haalt ze halverwegen weg. Taal instellingen werken raar. Seizoenen worden vervelend getoond en zijn niet fijn.
En het kost maar 5~ euro
Ik heb het nog steeds Prime Video (met de Twitch Prime koppeling). Maar het kon zijn dat het maken van de koppeling is veranderd sinds ik het heb gemaaktBad Brains schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:40:
[...]
Dank voor je antwoord, waarom nu niet gekoppeld? Geen primevideo meer?
Op welk device kijk je?mithe schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 18:48:
Ik vind het een enorm kut programma.
En het kost maar 5~ euro
Dat van die ondertitels herken ik niet. De rare weergave van seizoenen wel. Ik wilde laatst voor wat testwerk op mijn nieuwe Sonos Beam het begin van de eerste aflevering van The Grand Tour hebben (vanaf de PS4). Dat moest via de zoekfunctie. Je kunt niet vanuit seizoen 2 (die meteen in de lijst staat al heb ik die al gezien) naar seizoen 1.
Ik betaalde ook altijd 5 euro, maar nu 7 ofzo meen ik. Die 5 euro was meen ik de eerste zes maand.
Bij een jaarabonnement betaal je 49 euro, dit is 4 euro en een beetje per maand
Zojuist ook maar even m’n Prime abbo aangepast van maandelijks naar jaarlijks. De content op PrimeVideo wordt steeds beter, voordelen bij bestellingen op amazon.de en onbeperkt opslag van foto’s. En dat voor iets meer dan €4 per maand.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bedankt voor de tip KillerBee. Ik heb er nu ook een jaarabonnement van gemaakt.
Hoe zit het trouwens met PrimeMusic in NL? Kunnen we al streamen naar Chromecast Audio/Video?
Hoe zit het trouwens met PrimeMusic in NL? Kunnen we al streamen naar Chromecast Audio/Video?
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Maak nou wat vreemds mee. Gisteren 2 aflevering gekeken van law & order uk. Vandaag onvindbaar. Ik terug gezocht in mijn kijkhistorie; niet beschikbaar in uw regio. Vreemd hoor.
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
PrimeMusic doet het volgens mij nog niet. Zou mooi zijn als je dat zou kunnen streamen naar een Chromecast, maar Amazon en Chromecast doen het niet altijd samen. PrimeVideo kan bijvoorbeeld niet via de Chromecast......
Ik ga ook een jaarabonnement afsluiten, bedankt voor de tip
even voor de zekerheid: ik kan nog geen jaarabonnement nemen op prime video + kindle unlimited (boeken erbij)??
even voor de zekerheid: ik kan nog geen jaarabonnement nemen op prime video + kindle unlimited (boeken erbij)??
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 01-01-2019 11:21 ]