Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:31:
De rapporteerknop bij het topic kan je denk ik beter gebruiken dan een discussie aan te gaan, ik heb hem ingedrukt en het gemeld trouwens (van 2 users), hoop dat het opgelost wordt, vind het ook een wat onhandige actie. Ik heb een abonnement op prime, maar niet de luxe dat ik zoals sommigen hier een serie in 1 keer kan bekijken en ik verwacht geen spoilers in een topic over een videodienst. Ik meen trouwens dat het beleid dat Killerbee aangeeft alleen van toepassing was op topics over een specifieke serie, maar ik wacht wel even af wat eruit komt. Als iedereen wat rekening met elkaar kan houden is het wel fijner vertoeven hier.
Voor wat het waard is, ik heb zelf ook de rapporteer knop gebruikt, simpelweg omdat er hier imo eenduidig beleid dient te komen (voor zover ik kan nagaan is deze er niet echt, of iig niet duidelijk genoeg naar mijn mening). Zo te zien is er kennelijk geen enkele moderator actief in dit subforum (al dagen niet), daarom verwacht ik eigenlijk ook niet dat er hier een duidelijk(er) beleid voor zal worden opgesteld.
Ik vind het uiteraard erg jammer dat @
FreshMaker zulke harde (en deels onware) uitingen doet aan mijn adres, zonder mij persoonlijk te kennen. Maar goed, het zal wellicht de 'hitte van het moment' zijn geweest.
Echter herhaal ik nogmaals dat ik slechts reageerde op een vraag, puur uit behulpzaamheid (en ik vind het toch wel wat jammer dat de poster die de vraag stelde, zich niet in deze discussie heeft gemengd, alleen voor het geven van een thumbs-up en hier zit ik ook weer niet op te wachten, te midden van een verhitte discussie). Dat er van behulpzaamheid vervolgens iets heel negatiefs wordt gemaakt (aandachttrekkerij), betreur ik zeer, dat is totaal niet de persoon die ik ben. Wat dat betreft had het, vind ik, wat handiger geweest om dit via PM voort te zetten FreshMaker, i.p.v. een ongefundeerde beschuldiging te plaatsen. Ik begrijp dat je boos was, maar correct is het natuurlijk niet. Op een PM had ik absoluut gereageerd.
Ook voor wat het waard is: ik heb gisteren alsnog de spoiler tags toegevoegd, ondanks dat het beleid (en de regels omtrent het plaatsen van spoilers) naar mijn mening echt duidelijker mag (en moet). Voor content op streamingdiensten is dit beleid er (voor zover ik dus kan nagaan) nog niet.
Mijn excuses aan diegenen die ik hiermee voor het hoofd heb gestoten, dit was zeker niet mijn bedoeling.