Klopt. Bij mij ook, vandaar mijn opmerking bij de post van @Veefje, in wiens link wordt gesproken over “Apple TV 4k en eerdere versies”. Niet alle eerdere versies dus. Beschikbaarheid begint bij de Apple TV 3.
ik heb net een amazon fire tv stick 4K laten overkomen via conrad. dit is een belgische site waar je het toestel kan bestellen en ik ondervind ook het error 5505 probleem.
vind het ook spijtig dat men op de website niet aanhaalt dat dit niet kan gebruikt worden in België.
vind het ook spijtig dat men op de website niet aanhaalt dat dit niet kan gebruikt worden in België.
Conrad is overigens Duits. Conrad Benelux B.V. werkt vanuit Oldenzaal, Nederland.
Wel jammer dat je een ding gekocht hebt dat niet werkt. Retourneren?
Wel jammer dat je een ding gekocht hebt dat niet werkt. Retourneren?
[ Voor 30% gewijzigd door Rallye op 07-12-2017 23:07 ]
Morgen eindelijk weer een nieuwe aflevering van The Grand Tour. Weet iemand hoelaat afleveringen op Prime verschijnen? Is dat net zoals op Netflix in de morgen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze staan erop, maar in tegenstelling tot vorig jaar, geen Nederlandse ondertiteling. Valt me best wel tegen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
@trevor: blijft eigenlijk grappig dat zo een groot bedrijf dat niet beter voor elkaar heeft. Zeker een titel als The Grand Tour, wat 1 van hun meest bekeken series is, moet je ondertitelen. De kleinere serie oke, maar de grotere titels waarmee je leden wilt werven moeten ondertiteld zijn. Maar goed, we hebben het hier al vaker over gehad: Amazon lijkt er niet heel veel moeite in te steken. Iig minder moeite dan ze doen voor de grotere landen/gebieden met wereldtalen als Duitsland, USA/UK en Frankrijk.
Het wordt op zich wel beter. House, Heroes, Heroes Reborn, Jay Leno's garage en nog een aantal andere zijn deze week toegevoegd en wel ondertiteld. Dus het wordt wel beter, maar echt veel en veel te traag.
Had seizoen 1 dan NL ondertitel? Die kon ik van de week (via de xbox) niet vinden.
Ik heb volgens mij vorig jaar ook zonder ondertitels gekeken (PS4).
The Grand Tour is overigens niet het moeilijkste engels. Ook geen vreemde accenten.
Hoewel ik de woordgrap waar bij Top Gear (keek ik op de BBC dus zonder ondertitels) waar het meeste gedoe over is geweest dan wel weer gemist had (zie YouTube: Top Gear Burma Special "There's a slope on it" HQ Cla... en http://www.telegraph.co.u...ist-term-Ofcom-rules.html).
The Grand Tour is overigens niet het moeilijkste engels. Ook geen vreemde accenten.
Hoewel ik de woordgrap waar bij Top Gear (keek ik op de BBC dus zonder ondertitels) waar het meeste gedoe over is geweest dan wel weer gemist had (zie YouTube: Top Gear Burma Special "There's a slope on it" HQ Cla... en http://www.telegraph.co.u...ist-term-Ofcom-rules.html).
[ Voor 94% gewijzigd door Rallye op 08-12-2017 09:28 ]
We spreken toch wel woordje over de grens????😉
Snap dat gedoe met ondertiteling niet zo.....
@dinandus Engels is voor jou geen probleem en voor mij ook geen probleem. De meeste screeners die ik binnenkrijg hebben ook geen ondertiteling. Maar we kunnen ons niet als maatstaf nemen, we moeten het los van onszelf zien. Dit is meer vanuit het oogpunt van hun klanten. Willen ze de dienst groter maken, dan moet het tot in de puntjes verzorgd zijn. Vergeet niet dat heel veel Nederlanders verwachten dat er ondertiteling aanwezig is en niet iedereen even goed Engels begrijpt.
@Verwijderd Klopt, maar dat zijn voornamelijk oudere series. De enige nieuwe series die meteen ondertiteling hadden, waren American Gods, 4 Blocks en Start Up.
@Verwijderd Klopt, maar dat zijn voornamelijk oudere series. De enige nieuwe series die meteen ondertiteling hadden, waren American Gods, 4 Blocks en Start Up.
ten eerste ben ik doof, dus verstaan gaat sowieso niet, maar daarnaast hebben de engelse ondertitelaars de gewoonte om de ondertiteling slechts in beeld te hebben zolang de zin wordt uitgesproken. Zeker als mensen snel spreken mis ik heel vaak net de laatste woorden. Nederlandse ondertitelaars gebruiken vaak net een seconde meer of zo als dat kan. (Plus dat ik dat waarschijnlijk ook net wat beter/sneller kan dan Engels.)dinandus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:53:
We spreken toch wel woordje over de grens????😉
Dit bedacht ik me opeens... Dan wel helemaal bizar.Elvhenk schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:46:
The Grand Tour wordt ook Nederlands ondertiteld, ik weet niet of dat vorig jaar ook zo was.
How do I know? Ik ben degene die 'm gaat ondertitelen.
Haha niet doorgewerkt zie ikTrevor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:27:
[...]
Dit bedacht ik me opeens... Dan wel helemaal bizar.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hah, ik kan je verzekeren dat ie ondertiteld is dus.Trevor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:54:
Ze staan erop, maar in tegenstelling tot vorig jaar, geen Nederlandse ondertiteling. Valt me best wel tegen.
Maar geen idee hoe dat dan doorwerkt. Ik heb zelf geen Amazon dus ik weet niet hoe het eruit ziet.
Ik parafraseer soms, als de hele zin er in het Nederlands niet oppast. Meestal is dat een probleem met de tijd, niet de lengte van de zin. Maar in het Engels kun je iets vaak compacter zeggen dan in het Nederlands. De software wijst een bepaalde leessnelheid toe (zoveel karakters per seconde) en als je er overheen gaat, wordt het rood. Een paar karakters kan wel, maar niet teveel.Trevor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:23:
[...]
ten eerste ben ik doof, dus verstaan gaat sowieso niet, maar daarnaast hebben de engelse ondertitelaars de gewoonte om de ondertiteling slechts in beeld te hebben zolang de zin wordt uitgesproken. Zeker als mensen snel spreken mis ik heel vaak net de laatste woorden. Nederlandse ondertitelaars gebruiken vaak net een seconde meer of zo als dat kan. (Plus dat ik dat waarschijnlijk ook net wat beter/sneller kan dan Engels.)
Dat verschilt ook per klant, dus Netflix heeft andere regels dan Amazon etc.
Maar soms moet ik dus "indikken" zonder aan betekenis te verliezen. Dat lukt eigenlijk altijd wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Elvhenk op 08-12-2017 10:47 ]
Waar zie jij wat er is toegevoegd? Ik moet zeggen dat ik nogal lastig een overzicht krijg van wat er allemaal opstaat. NCIS vind je bijvoorbeeld niet via het kopje "Drama TV" of "Crime TV". Die krijg ik alleen tevoorschijn als ik er specifiek op zoek. En House staat geen eens op pagina één van de zoekresultaten als je zoekt op House.Trevor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:17:
Het wordt op zich wel beter. House, Heroes, Heroes Reborn, Jay Leno's garage en nog een aantal andere zijn deze week toegevoegd en wel ondertiteld. Dus het wordt wel beter, maar echt veel en veel te traag.
psn: t-zakje
House kwam ik tegen via de nederlands ondertitelde afdeling. Maar inderdaad het is allemaal erg onoverzichtelijk. Het is dat ik regelmatig die categorie bij hou en heroes reborn een melding had op https://primevideoaanbod.nl/amazon-prime-video-aanbod/ en justwatch. Maar ik weet heel zeker dat de oude serie van heroes er nog niet lang opstaat. Want ik heb een week of 2 geleden nog erop gezocht geloof ik. Doe ik bij alle 3 de grote nederlandse streaming sites regelmatig op series die ik wil zien.
@Sebastiaan92 Trevor noemde het al, maar de app Just Watch is een goede app om het streamingaanbod bij te houden.
https://www.justwatch.com/nl
https://www.justwatch.com/nl
Op mijn Apple TV 3 verscheen app ook vanzelf. Ik krijg echter ondertiteling niet aan de praat. Ook al bv Engelse ondertitels zijn beschikbaar en ik selecteer ze, er worden geen ondertitels getoond. Iemand zelfde probleem?
Dat is raar, ik heb ook de Apple TV3 en hier werkt het wel. Ik heb het getest met Heroes Reborn.
Net op de Apple TV 3 geprobeerd, eerst The Grand Tour. Geen Nederlandse ondertitels, daarom voor Engels gekozen. Geen surround? Nee. Dus naar de PS4. Ook geen Nederlandse ondertitels, maar wel surround. Vreemd.
Geldt ook voor The Man in the High Castle, geen surround op de Apple TV 3, wel op de PS4. Toch jammer. Hoe is dat bij jullie?
Geldt ook voor The Man in the High Castle, geen surround op de Apple TV 3, wel op de PS4. Toch jammer. Hoe is dat bij jullie?
Klopt, las al dat er op dit moment nog geen 5.1 geluid met de ATV is, maar hopelijk gewoon een bug.
Turns out dat je wel Amazon Prime kan kijken via de app op FireTV met Alexa. Heel raar allemaal. Bij de gewone interface zoals startscherm (amazon video?) lukt het niet (error 5505).
Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?TheVulture schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:59:
Turns out dat je wel Amazon Prime kan kijken via de app op FireTV met Alexa. Heel raar allemaal. Bij de gewone interface zoals startscherm (amazon video?) lukt het niet (error 5505).
https://www.amazon.fr/mn/...ct#/home/settings/paymentjasper2603 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:05:
[...]
Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Adres op frankrijk gezet en factory reset gedaan. Bij "Vos Applis et Jeux" op firetv heb ik Amazon Prime Videos app staan (zag dit eerst niet volgens mij) videos werken daar gewoon (en vaak met Nederlandse ondertitels).
Ik zou denken dat dit ook werkt voor Nederlanders, maar dan met amazon.de en een duits adres?
EDIT: Heb Duitse Amazon FireTV Stick met Alexa-spraakbesturing en woon in België.
[ Voor 6% gewijzigd door TheVulture op 09-12-2017 22:25 ]
Ga het proberen bedankt voor de tip!TheVulture schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:22:
[...]
https://www.amazon.fr/mn/...ct#/home/settings/payment
Adres op frankrijk gezet en factory reset gedaan. Bij "Vos Applis et Jeux" op firetv heb ik Amazon Prime Videos app staan (zag dit eerst niet volgens mij) videos werken daar gewoon (en vaak met Nederlandse ondertitels).
Ik zou denken dat dit ook werkt voor Nederlanders, maar dan met amazon.de en een duits adres?
EDIT: Heb Duitse Amazon FireTV Stick met Alexa-spraakbesturing en woon in België.
Ik heb deze week weer eens een proefabo op Amazon Prime genomen; vorige keer was Prime Video net uitgebracht en stelde het niet veel voor, nu gelukkig wel wat beter. Ik heb het geluk dat ik een Sony TV heb, waar de app standaard op staat.
Tot nu toe gematigd positief over het aanbod, maar de app valt me tegen. Mijn vrouw wilde Downton Abbey kijken. Opgezocht in de TV-app, niet gevonden.
Opgezocht in de app op mijn telefoon, staat er netjes op. Afspelen gestart, werkt allemaal prima. En pas daarna stond ie ineens op de TV ook bij de "verder kijken"-afdeling, en werd ie met de search ook gevonden. Erg apart.
Tot nu toe gematigd positief over het aanbod, maar de app valt me tegen. Mijn vrouw wilde Downton Abbey kijken. Opgezocht in de TV-app, niet gevonden.
Nomen nescio
Coming soon: https://www.primevideo.com/help?nodeId=202064920VFRRijder schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:05:
Klopt, las al dat er op dit moment nog geen 5.1 geluid met de ATV is, maar hopelijk gewoon een bug.
De film Elysium (met o.a. Matt Damon) is vandaag toegevoegd.
Ik heb deze nog niet gezien, dus komt mooi uit
Ik heb deze nog niet gezien, dus komt mooi uit
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Hi, vorig jaar heb ik gebruikt gemaakt van Prime Video via de Amazon.com. Ik probeer het sinds enkele weken geleden weer, maar loop steeds tegen iets irritants aan: de ondertiteling gaat in de loop van de film steeds meer achterlopen. Ik beheers het gesproken Engels prima, maar hoor soms niet alles vanwege ander filmgeluid. Ik heb daarom er graag (Engelse) ondertiteling bij.
Ik heb het destijds en nu weer met verschillende films geprobeerd, en via verschillende devices: Samsung smart app, Xbox One app, Apple TV, iphone. Maar overal hetzelfde.
Ik las vorig jaar bij Amerikaanse gebruikers dat dit een bekend probleem is. Maar hier hoor ik er niemand over. Wie heeft dit nog meer? Als voorbeeld: Last Action Hero. Vorige week (voor het allereerst....) gezien, en aan het einde van de film liep de ondertiteling wel 5 seconden achter. Dank!
Ik heb het destijds en nu weer met verschillende films geprobeerd, en via verschillende devices: Samsung smart app, Xbox One app, Apple TV, iphone. Maar overal hetzelfde.
Ik las vorig jaar bij Amerikaanse gebruikers dat dit een bekend probleem is. Maar hier hoor ik er niemand over. Wie heeft dit nog meer? Als voorbeeld: Last Action Hero. Vorige week (voor het allereerst....) gezien, en aan het einde van de film liep de ondertiteling wel 5 seconden achter. Dank!
Same here. Amazon Prime app die ingebouwd zit bij Samsung Smart TV's. Super irritant.Feiraco1976 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:54:
Hi, vorig jaar heb ik gebruikt gemaakt van Prime Video via de Amazon.com. Ik probeer het sinds enkele weken geleden weer, maar loop steeds tegen iets irritants aan: de ondertiteling gaat in de loop van de film steeds meer achterlopen. Ik beheers het gesproken Engels prima, maar hoor soms niet alles vanwege ander filmgeluid. Ik heb daarom er graag (Engelse) ondertiteling bij.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Die 5 seconden op een film van 90 minuten lijkt wel het verschil tussen 24 fps van de TV en de 23.976 fps van de film: Wikipedia: 24p
Misschien is er ergens een instelling waarmee je dat kan aanpassen.
Misschien is er ergens een instelling waarmee je dat kan aanpassen.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ik herken het probleem niet, maar heb de afgelopen tijd ook vooral Man in the High Castle en Grand Tour gekeken; TV- series dus.
Man in the High Castle is overigens een aanrader!
Man in the High Castle is overigens een aanrader!
Hallo, ik kan het niet echt terug vinden in het topic (in ieder geval geen 100% uitsluitsel). Vorig jaar Amazon prime US genomen, want NL had de GT niet in UHD HDR (belachelijk btw) en uberhoubt niks in 4K HDR. Is dit nu wel het geval en kan ik prime video afsluiten op mijn NL account? Of moet ik weer mijn US account gebruiken (is volgens mij ook vors duurder)?
Alle seizoenen van Grimm staan erop.
Best wel verrassend eigenlijk, aangezien Grimm óók op Netflix staat.
Het kan dus wél...
Best wel verrassend eigenlijk, aangezien Grimm óók op Netflix staat.
Het kan dus wél...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Niet-exclusieve deals zijn goedkoper. Dus bij de series die niet echt extra publiek trekt kiezen ze sneller voor puur de rechten, en niet de exclusieve rechten. The Good Wife staat gewoon op alle 3 de nederlandse streamingdiensten bijvoorbeeld.
Net begonnen met Prime Video en de films en series lijken nieuwer dan Netflix. Het is goedkoper en gratis HD. De collectie is nog iets kleiner dan Netflix.
Op een kleine slaapkamer CRT TV is de Prime Video app op PS3 helaas met erg kleine lettertjes. Wellicht dat ze daar nog wat aan kunnen doen.
Op de PS3 app heb je gelukkig óók 1080P (in The Grand Tour).
Op een kleine slaapkamer CRT TV is de Prime Video app op PS3 helaas met erg kleine lettertjes. Wellicht dat ze daar nog wat aan kunnen doen.
Op de PS3 app heb je gelukkig óók 1080P (in The Grand Tour).
NL versie heb ik 4K HDR op mijn LG Oled E7KiefDelicious schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:30:
Hallo, ik kan het niet echt terug vinden in het topic (in ieder geval geen 100% uitsluitsel). Vorig jaar Amazon prime US genomen, want NL had de GT niet in UHD HDR (belachelijk btw) en uberhoubt niks in 4K HDR. Is dit nu wel het geval en kan ik prime video afsluiten op mijn NL account? Of moet ik weer mijn US account gebruiken (is volgens mij ook vors duurder)?
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Top, dank dat wilde ik even weten!Hooglander1 schreef op maandag 25 december 2017 @ 02:23:
[...]
NL versie heb ik 4K HDR op mijn LG Oled E7
De eerste zin klopt niet. Juist de films op Prime Video zijn oud en Netflix heeft meer nieuwe series dan Prime. Voegen ook frequenter en vaker toe en hebben meer eigen Originals en exclusieve deals met andere netwerken: ze hebben bijvoorbeeld deals met The CW, USA Network en E4. Daarnaast zijn bijvoorbeeld series als Better Call Saul en Fargo wekelijks te zien wanneer worden uitgezonden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook Prime Video, maar Netflix is nog steeds in alles de bovenliggende partij. Alleen de Prime Video die beschikbaar is in de UK, US en DE kan een beetje wedijveren met Netflix.W00fer schreef op maandag 25 december 2017 @ 02:09:
Net begonnen met Prime Video en de films en series lijken nieuwer dan Netflix. Het is goedkoper en gratis HD. De collectie is nog iets kleiner dan Netflix.
Ik zie films uit 2009 en 2010 op Netflix en uit 2011 en 2012 op Amazon. Ik heb het niet over de Amerikaanse originals. Sowieso zit Amazon Prime technisch ook veel beter in elkaar dan Netflix.Veefje schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:50:
[...]
De eerste zin klopt niet. Juist de films op Prime Video zijn oud en Netflix heeft meer nieuwe series dan Prime. Voegen ook frequenter en vaker toe en hebben meer eigen Originals en exclusieve deals met andere netwerken: ze hebben bijvoorbeeld deals met The CW, USA Network en E4. Daarnaast zijn bijvoorbeeld series als Better Call Saul en Fargo wekelijks te zien wanneer worden uitgezonden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook Prime Video, maar Netflix is nog steeds in alles de bovenliggende partij. Alleen de Prime Video die beschikbaar is in de UK, US en DE kan een beetje wedijveren met Netflix.
Adaptieve bitrate schakelt sneller, ondertitels in verschillende smaken (met of zonder kleur, met of zonder achtergrond). Per device schakelbare ondertitelgrootte (terwijl Netflix 1 setting heeft voor alle apparaten, waardoor je dus op je mobieltje te kleine subs hebt en op je tv net groot genoeg).
Netflix heeft wél meer Nederlandse ondertitels en continu updates voor de app mits je in de beta zit. Maar weer mindere prestaties. Zo speelt Amazon in élke browser 1080 terwijl Netflix op Chrome alleen 720 haalt.
Overigens is de nieuwe Netflix SuperHD codec die 1080 haalt in slechts 2.67mbit (te zien via de nieuwe film Bright met Will Smith) wel erg indrukwekkend.
https://www.imore.com/net...ression-so-why-isnt-apple
Waarschijnlijk is dit al x265, welke in de technische presentatie naar voren komt (vanaf 1 uur)
Ik hoop dat Amazon dit ook gaat doen, komt de kwaliteit alleen maar ten goede (en zeker bij downloads)
http://www.streamingmedia...ient-than-VP9-113346.aspx
S1 van de serie Hap and Leonard is afgelopen week toegevoegd. Speelt zich af in de jaren '80. Heb 'm al afgekeken, kan niet anders zeggen dan: aanrader
, zeker als je van het jaren '80 sfeertje houd.
Helaas zonder NL subs (wél Engelse subs).
[edit]
En vandaag toegevoegd:
Law & Order UK, 4 seizoenen (incl. NL subs)
Parks and Recreation, 7 seizoenen (incl. NL subs)
Helaas zonder NL subs (wél Engelse subs).
[edit]
En vandaag toegevoegd:
Law & Order UK, 4 seizoenen (incl. NL subs)
Parks and Recreation, 7 seizoenen (incl. NL subs)
[ Voor 30% gewijzigd door KillerBee op 31-12-2017 11:39 ]
Zetten ze het nieuwe seizoen van Grimm erop, ik blij... begin bij de eerste aflevering... he? ik herken niks van de terugblik....
Hebben ze weer de volgorde van de afleveringen niet goed staan. Gelukkig valt het wel mee dit keer (het is niet de enige serie waarbij dit het geval is) alleen aflevering 3 als aflevering 1, rest staat geloof ik wel goed, maar toch erg slordig.
Hebben ze weer de volgorde van de afleveringen niet goed staan. Gelukkig valt het wel mee dit keer (het is niet de enige serie waarbij dit het geval is) alleen aflevering 3 als aflevering 1, rest staat geloof ik wel goed, maar toch erg slordig.
Kijk nu naar de eerste aflevering van Jay Leno’s Garage. Met Nederlandse ondertitels. Dat hadden ze net zo goed niet kunnen doen. Ik zit nu een paar maal terug te spoelen omdat ik de vertaling niet begrijp.
Carroll Shelby “put a Detroit Locker rear end on” een Ford Mustang. Hij plaatste geen “Detroit Locker achterkant”, maar een sperdifferentieel. Een “naturally aspirated” motor heeft geen “normale luchtinlaat”, maar is een motor die lucht krijgt zonder turbo. Een “Big Block” motor is een term die geen vertaling nodig heeft. ”Higher trim level” is niet “meer trim”, maar meer opties. Een “paddle shifter” is geen “versnellingsregelaar” (wat is dat trouwens), maar een automaat met “flippers” aan het stuur. “Dyno tested” is niet ”dyno-getest” maar “gemeten op de rollenbank”. Een Corvette 0-6 bestaat niet, wel ze Z06 (“ZeeOsix”, zoals ook gezegd wordt). En dan ontbreken regelmatig de spaties tussen woorden, wat het lezen erg vermoeiend maakt. Ongeïnspireerd vertaald. Echt, doe het dan niet.....
Wel grappig dat het geluid (stereo, zowel op de PS4 als op de Apple TV) in andere vorm bij mijn Marantz sr6006 terechtkomt. Van de PS4 kan ik geen “Dolby PL II Movie” maken, maar van de Apple TV wel.
Carroll Shelby “put a Detroit Locker rear end on” een Ford Mustang. Hij plaatste geen “Detroit Locker achterkant”, maar een sperdifferentieel. Een “naturally aspirated” motor heeft geen “normale luchtinlaat”, maar is een motor die lucht krijgt zonder turbo. Een “Big Block” motor is een term die geen vertaling nodig heeft. ”Higher trim level” is niet “meer trim”, maar meer opties. Een “paddle shifter” is geen “versnellingsregelaar” (wat is dat trouwens), maar een automaat met “flippers” aan het stuur. “Dyno tested” is niet ”dyno-getest” maar “gemeten op de rollenbank”. Een Corvette 0-6 bestaat niet, wel ze Z06 (“ZeeOsix”, zoals ook gezegd wordt). En dan ontbreken regelmatig de spaties tussen woorden, wat het lezen erg vermoeiend maakt. Ongeïnspireerd vertaald. Echt, doe het dan niet.....
Wel grappig dat het geluid (stereo, zowel op de PS4 als op de Apple TV) in andere vorm bij mijn Marantz sr6006 terechtkomt. Van de PS4 kan ik geen “Dolby PL II Movie” maken, maar van de Apple TV wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Rallye op 06-01-2018 00:48 ]
Heb sinds een maand Amazon Prime (inc Video dus) in Nederland maar kijk nog steeds via de computer.
Heb vele fora gelezen, weet dus dat er geen app is voor mijn Philips 4K tv of ChromeCast Ultra, en zoek nu een "betaalbare" player met ondersteuning voor Prime Video op de televisie. Met betaalbaar bedoel ik <150 euro, dus geen Playstation of AppleTV. 4K zou mooi zijn maar Full HD is ook goed.
Bestaat zoiets in Nederland? Of kun je een in Duitsland gekochte Firestick hier gebruiken?
Heb vele fora gelezen, weet dus dat er geen app is voor mijn Philips 4K tv of ChromeCast Ultra, en zoek nu een "betaalbare" player met ondersteuning voor Prime Video op de televisie. Met betaalbaar bedoel ik <150 euro, dus geen Playstation of AppleTV. 4K zou mooi zijn maar Full HD is ook goed.
Bestaat zoiets in Nederland? Of kun je een in Duitsland gekochte Firestick hier gebruiken?
Playstation 3 van Marktplaats nemen voor een paar tientjes, heb je meteen een Blu-ray speler en Youtube en Netflix etc etc etc...Twiekiebird schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:36:
Heb sinds een maand Amazon Prime (inc Video dus) in Nederland maar kijk nog steeds via de computer.
@Twiekiebird: geen idee wat voor Philips tv je hebt, voor veel nieuwere tv's is de Amazon App wel beschikbaar.
Of je gaat voor een Xbox One S, heb je ipv een blu Ray player gelijk een Ultra HD player.
En eventueel ondersteuning voor Dolby Atmos.
Of je gaat voor een Xbox One S, heb je ipv een blu Ray player gelijk een Ultra HD player.
[ Voor 38% gewijzigd door dinandus op 10-01-2018 15:46 . Reden: aanvullende info ]
De Blu-ray speler in de xbox one s zuigt, doet moeilijk over schijfjes die het op de playstation 4 wel doen.dinandus schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:40:
@Twiekiebird: geen idee wat voor Philips tv je hebt, voor veel nieuwere tv's is de Amazon App wel beschikbaar.
Het kan aan mijn exemplaar liggen maar ik heb de afdeling garantie van microsoft nog niet gevonden.
Prime video is vandaag heel erg stuk op de pc.
Las een stukje terug wat over ondertitels, de Engelse subs bij House doen het goed, keek laatst een film as good as it gets en daar liep het steeds verder achter.
Er verdwijnen ook films, de Blues brothers is zoek...
[ Voor 3% gewijzigd door bouwfraude op 10-01-2018 16:21 ]
Bij de aflevering van The Grand Tour vandaag zie ik voor het eerst mijn receiver 5.1 geluid aangeven.
Briljante aflevering trouwens met de Jags in Colorado.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik ga vanavond kijken, zal ook de Apple TV even checken of 5.1 nu voor elkaar is. Bij Amazon staat 5.1 bij de Apple TV overigens nog op “coming soon”, zie https://www.amazon.com/gp...lay.html?nodeId=201460880
Edit: nope, op de Apple TV 3 nog geen surround.
[ Voor 9% gewijzigd door Rallye op 12-01-2018 19:41 ]
Thanks. Ik heb sinds gisteren een proef abbo genomen op Prime video. Wij kijken nu via de PS4 maar was ook benieuwd of het kon met de ATV3. Had nog geen zin om deze opnieuw aan te sluiten, maar hoeft dus voorlopig ook niet zolang er geen 5.1 ondersteuning is.Rallye schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:10:
Ik ga vanavond kijken, zal ook de Apple TV even checken of 5.1 nu voor elkaar is. Bij Amazon staat 5.1 bij de Apple TV overigens nog op “coming soon”, zie https://www.amazon.com/gp...lay.html?nodeId=201460880
Wij waren opzoek naar een extra aanbieder naast Netflix voor films. Film1 vind ik net iets te prijzig voor het aanbod, en had ergens gelezen dat Amazon Prime qua films wel een leuk aanbod heeft. Het aanbod doorgelopen en ben nog niet helemaal happy. Wel veel bekende titels, maar merendeel ken ik al. Ben dus wel benieuwd of het aanbod regelmatig wordt aangevuld. Wat is hier de ervaring mee?
Mubi heeft een bijzonder aanbod, 50 euro per jaar. Maar ik kreeg een mail dat de prijs omhoog ging naar 70 per jaar ofzoiets.
Je moet wel van de wat aparter soort films houden en ze hebben maar 30 films te bekijken (iedere dag een nieuwe, de oudste vervalt dan). Denk aan jaren 40 films, art house dingen, etc.
Ik heb liever Mubi samen met Amazon dan Netflix. Het is ook nog eens goedkoper (of hetzelfde), Netflix is 120 per jaar? Amazon is 50 en Mubi 50 (of 70). Anyway, ik kijk geen series (op Seinfeld na, ook te zien bij Amazon), dus als je dat wel doet dan is mijn advies wellicht niet relevant.
Je moet wel van de wat aparter soort films houden en ze hebben maar 30 films te bekijken (iedere dag een nieuwe, de oudste vervalt dan). Denk aan jaren 40 films, art house dingen, etc.
Ik heb liever Mubi samen met Amazon dan Netflix. Het is ook nog eens goedkoper (of hetzelfde), Netflix is 120 per jaar? Amazon is 50 en Mubi 50 (of 70). Anyway, ik kijk geen series (op Seinfeld na, ook te zien bij Amazon), dus als je dat wel doet dan is mijn advies wellicht niet relevant.
Ik heb bij Grand Tour en JC van Johnson iig 5.1 op de ATV4K.
Ik heb op de NVIDIA Shield TV Pro (2015) 5.1 surround. Het is vaak (als de Shield TV uit standby komt) wel nodig om de app eerst af te sluiten ( dus zodat deze niet nog in de achtergrond actief is) en dan weer opstarten om 5.1 surround te krijgen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ben wel eens de app van Mubi tegengekomen maar nooit gekeken naar het aanbod. Wel interessant als je houdt van arthouse.Verstekbakker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 21:31:
Mubi heeft een bijzonder aanbod, 50 euro per jaar. Maar ik kreeg een mail dat de prijs omhoog ging naar 70 per jaar ofzoiets.
Jammer dat je een cc nodig hebt voor prime. Ik ben zon iemand die daar beter niet aan kan beginnen, zeg maar
Ik betaal prime video gewoon met mijn bank account...
amazon.de - mijn account - betaalmethoden. Bank en Ideal kan allebei ook daar. Vervolgens gewoon via dat account je prime abonnement regelen (niet doen alsof je in duitsland woont, gewoon je nederlandse gegevens gebruiken.)
amazon.de - mijn account - betaalmethoden. Bank en Ideal kan allebei ook daar. Vervolgens gewoon via dat account je prime abonnement regelen (niet doen alsof je in duitsland woont, gewoon je nederlandse gegevens gebruiken.)
krijg je dan niet alleen maar duitse menu's? Ik spreek geen duitsTrevor schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:51:
Ik betaal prime video gewoon met mijn bank account...
amazon.de wel eens bezocht? Volgens mij niet anders had je deze vraag niet gesteld.Gayguy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:38:
[...]
krijg je dan niet alleen maar duitse menu's? Ik spreek geen duits
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hebben jullie allemaal nog HDR ondersteuning geen bij somige series?
Op mn Philips 7601 met android 7 is het na eerst vlekkeloos gewerkt te hebben van de ene op de andere dag verdwenen, nu ze een andere lay out hebben geïntroduceerd bij Amazon Prima.
Ook zijn er bij opstarten van de serie wat stotteringen in zowel beeld als geluid?
Mischien beter met een externe App kijken?
Welke raden jullie aan: een X box One S, een PS4 Pro, eventueel op een Panasonic UHD player?
Welke zou het beste beeldresultast geven inclusief correcte HDR ondersteuning?
Op een Chromecast Ultra loopt geloof ik geen Amazon App?
Ik las dat de Apple 4K het beste Stream resultaat weergeeft, aldus diverse internet forums, maar om ju nog een extra apparaat te kopen?
Volg op moment Mc Mafia, leuke serie.
Op mn Philips 7601 met android 7 is het na eerst vlekkeloos gewerkt te hebben van de ene op de andere dag verdwenen, nu ze een andere lay out hebben geïntroduceerd bij Amazon Prima.
Ook zijn er bij opstarten van de serie wat stotteringen in zowel beeld als geluid?
Mischien beter met een externe App kijken?
Welke raden jullie aan: een X box One S, een PS4 Pro, eventueel op een Panasonic UHD player?
Welke zou het beste beeldresultast geven inclusief correcte HDR ondersteuning?
Op een Chromecast Ultra loopt geloof ik geen Amazon App?
Ik las dat de Apple 4K het beste Stream resultaat weergeeft, aldus diverse internet forums, maar om ju nog een extra apparaat te kopen?
https://www.primevideo.co...LPXEOVLCL97XOCEIZZBCJY57/
Absentia is toegevoegd, een nieuwe Prime Original serie.
After being declared dead in absentia, an FBI agent must reclaim her family, identity and innocence when she finds herself the prime suspect in a string of murders.
After being declared dead in absentia, an FBI agent must reclaim her family, identity and innocence when she finds herself the prime suspect in a string of murders.
Is wel de moeite waard. Met Stana Katic, de hoofdrolspeelster van Castle. Zeg maar een 7’tje.KillerBee schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:48:
https://www.primevideo.co...LPXEOVLCL97XOCEIZZBCJY57/
Gisteren de eerste drie afleveringen gekeken van Absentia, tot nu toe bevalt ie goed!
Als je voornamelijk van actie houdt, zal deze serie waarschijnlijk niet 'je ding' zijn, maar ik vind het absoluut een goede misdaad / thriller (met een vleugje whodunnit
).
Als je voornamelijk van actie houdt, zal deze serie waarschijnlijk niet 'je ding' zijn, maar ik vind het absoluut een goede misdaad / thriller (met een vleugje whodunnit
Iemand enig idee wanneer de McLaren documentaire "Grand Prix Driver" in Nederland te kijken is? Ik bedoel, ik kan hem wel illegaal verkrijgen, maar betaal er tenslotte toch al voor...
[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 12-02-2018 19:10 ]
Haha ik wilde net een account aan gaan maken om deze docu te kunnen zien, staat ie er niet op xDMartinspire schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:10:
Iemand enig idee wanneer de McLaren documentaire "Grand Prix Driver" in Nederland te kijken is? Ik bedoel, ik kan hem wel illegaal verkrijgen, maar betaal er tenslotte toch al voor...
Amazon Video blijft me verassen: goed aanbod welke ook redelijk wordt uitgebreid.
Maar tussen wat ik als serie volg op mn Philips TV, waar helaas de HDR ondersteuning vanuit Amazon is verwijderd, kijk ik o.a. McMafia (HD geen HDR)en Electric Dreams (UHD en HDR) welke inbegrepen zijn in mijn Prime Abo.
Heb ook een Panasonic UB900, en hier ondersteunt Amazon nog steeds de HDR functie, mooi dus denk ga hier Electric Dreams inclusief HDR ondersteuning verder af kijken. Echter wat schetst mijn verbazing: ondanks ook hier met dezelfde account ingelogt te zijn: beide hiervoor genoemde series moet ik tegen betaling verder kijken....
Strange...... uitloggen en opnieuw inloggen, zelfs opnieuw de App geladen, blijft zelfde resultaat.
Vanmiddag maar eens met de Xbox One S proberen, hier is de HDR echter bij elke serie doorgaand geactiveerd (net als bij de Netflix app), of is dit inmiddels al aangepast?
Maar tussen wat ik als serie volg op mn Philips TV, waar helaas de HDR ondersteuning vanuit Amazon is verwijderd, kijk ik o.a. McMafia (HD geen HDR)en Electric Dreams (UHD en HDR) welke inbegrepen zijn in mijn Prime Abo.
Heb ook een Panasonic UB900, en hier ondersteunt Amazon nog steeds de HDR functie, mooi dus denk ga hier Electric Dreams inclusief HDR ondersteuning verder af kijken. Echter wat schetst mijn verbazing: ondanks ook hier met dezelfde account ingelogt te zijn: beide hiervoor genoemde series moet ik tegen betaling verder kijken....
Strange...... uitloggen en opnieuw inloggen, zelfs opnieuw de App geladen, blijft zelfde resultaat.
Vanmiddag maar eens met de Xbox One S proberen, hier is de HDR echter bij elke serie doorgaand geactiveerd (net als bij de Netflix app), of is dit inmiddels al aangepast?
Je zou eens kunnen kijken of er een landeninstelling op een ander land staat, of dat er een dns service van panasonic gebruikt wordt die je om kunt zetten naar bijvoorbeeld die van google.
Heb inderdaad de landinstelling van DE naar NL geprobeerd, echter daar is helaas nog geen Amazon Prime in terug te vinden, wat mij wel verbaasd. Dus weer terug op NL gezet.
Heb de UB900 sinds april 2016, en toen al op DE gezet, want Amazon Video was toen nog niet in NL, en sinds dat tijdstip altijd tevreden gewerkt en gekeken naar Amazon Prime, al was niet alle content in NL beschikbaar.
Wat bedoel je precies met omzetten van dns service? Ben leek op dit gebied.
Heb de UB900 sinds april 2016, en toen al op DE gezet, want Amazon Video was toen nog niet in NL, en sinds dat tijdstip altijd tevreden gewerkt en gekeken naar Amazon Prime, al was niet alle content in NL beschikbaar.
Wat bedoel je precies met omzetten van dns service? Ben leek op dit gebied.
The Grand Tour doet nog wel in HDR op een LG tv.dinandus schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:53:
Hebben jullie allemaal nog HDR ondersteuning geen bij somige series?
McMafia keek ik op de BBC (ik had hem opgenomen) maar aflevering twee was niet de week er op maar de volgende dag... Dan maar verder kijken op Amazon. Verder 8 seizoenen House gekeken (zonder de reclame blokken van SBS6) Het film aanbod vind ik nog steeds wat mager.
Ik ga volgende week naar Engeland en wil daarvandaan een Fire tv stick mee nemen.
Mijn vraag is heb ik er wel wat aan in Nederland?
Mijn vraag is heb ik er wel wat aan in Nederland?
Kijk ook eens in het topic over de Fire TV: Amazon Fire TV
Volgens mij werkt alleen de Basic Stick. Die met Alexa dus niet, maar volgens mij is dat de enige die ze in het VK leveren.....
Volgens mij werkt alleen de Basic Stick. Die met Alexa dus niet, maar volgens mij is dat de enige die ze in het VK leveren.....
Bedankt.
Ik had nog niet verder gezocht. Ik ga even kijken
Ik had nog niet verder gezocht. Ik ga even kijken
Verwijderd
Dat amazon prime video laat wel zien dat het bij de grote jongens gaat horen:
The first two seasons of Lord of the Rings tv show will cost more than the entire Peter Jackson movie trilogy
https://www.reuters.com/a...eo-revealed-idUSKCN1GR0FX
The first two seasons of Lord of the Rings tv show will cost more than the entire Peter Jackson movie trilogy
Werkelijk bizar wat een bedragen, ik kijk er erg naar uit.Reuters have some interesting number-crunching and analysis of Amazon's foray into TV production, including some information on the upcoming Lord of the Rings TV show
As related previously, Amazon is making a prequel television series, which will be set between the events of The Hobbit and The Lord of the Rings. It is unclear if the TV series will be part of the movie canon, using a similar visual style, costumes etc, or will be a whole new screen adaptation of the series. We do know that, so far, Peter Jackson and his team have not been consulted about the new project at all, although New Line (who produced the original Lord of the Rings movie trilogy) and Warner Brothers (who own New Line) are involved.
According to the Reuters report, Amazon have paid $250 million for the rights (confirming the original reports) and are potentially budgeting £250 million for the first two seasons alone. This means that the set-up costs and the budget for the first two seasons of the Lord of the Rings show will cost more than the entire Peter Jackson movie trilogy, including marketing. Which seems insane. More bananas is that Lord of the Rings is expected to run for five seasons, so the budget for the entire series will be more than twice that amount.
So far, Amazon have not announced a showrunner, any casting or any writers for the new project. Originally it seemed that Amazon wanted the show to air to help combat the expect major launch of the new Disney/Fox streaming service in late 2019, which will be propelled by the first-ever Star Wars live-action show, but that now looks impossible, so LotR will likely not air until 2020 at the earliest.
Amazon heeft de inhoud inmiddels aangepast: “5.1 Audio: Yes, available for most videos on Apple TV 4K and Apple TV (4th Gen)”Rallye schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:10:
Voor mijn Apple TV 3 zal het dus wel niets meer worden.....
Ik merk dat Nederlands ondertiteld aanbod steeds groter wordt.
Verder voor mij blijvertje omdat ik Prime met gratis bezorging uit Duitsland heb bij.
Ik heb ook Apple tv 3. Dat ding is 6 jaar oud. Ik heb nog geen 4K tv, maar als het zover is, zal Apple tv 4K ook bij komen.
Verder voor mij blijvertje omdat ik Prime met gratis bezorging uit Duitsland heb bij.
Ik heb ook Apple tv 3. Dat ding is 6 jaar oud. Ik heb nog geen 4K tv, maar als het zover is, zal Apple tv 4K ook bij komen.
Ik kom ook dit topic maar eens kijken. Bestel veel bij Amazon, met name luiers en babydoekjes voor de kids, en nu toch een keer Amazon prime gedaan. Gewoon ter proef, want ik weet niet of ik het naast mijn Netflix,spotify,eweka,apple icloud en sinds kort bol select en dota+ kan blijven houden. Maar goed, gebruik alles behoorlijk, dus misschien blijf ik erbij.
Ik lees dat veel mensen het aanbod van Prime videos goed vinden, maar als ik er zo doorheen blader zie ik alleen veel oude series/films. En helaas geld dit niet voor tekenfilms. Zie een aantal tekenfilms van Cartoon Network, maar niet de serie's die ik vroeger keek. Zitten wel een aantal series bij die ik op dit moment download, zoals fear the walking dead, maar over het algemeen blijft mijn download list van sickbeard hetzelfde nu ik dit erbij heb. Maar misschien kijk ik niet goed en moet ik er iets beter in verdiepen.
Ik lees dat veel mensen het aanbod van Prime videos goed vinden, maar als ik er zo doorheen blader zie ik alleen veel oude series/films. En helaas geld dit niet voor tekenfilms. Zie een aantal tekenfilms van Cartoon Network, maar niet de serie's die ik vroeger keek. Zitten wel een aantal series bij die ik op dit moment download, zoals fear the walking dead, maar over het algemeen blijft mijn download list van sickbeard hetzelfde nu ik dit erbij heb. Maar misschien kijk ik niet goed en moet ik er iets beter in verdiepen.
[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 25-03-2018 16:18 ]
Het aanbod is ook niet zo denderend. Prime heeft zeker een aantal hele goede series, maar qua kwantiteit is het aanbod (nog) steeds niet zoals het zou moeten zijn. Zeker niet als je kijkt naar wat dezelfde dienst aan content heeft in de UK, DE en US. Je zou verwachten dat ze dat na meer dan een jaar in NL zouden hebben aangepast, maar nee. Ik kijk nog steeds bijna elke dag of er nieuwe goede titels zijn bijgekomen, maar het blijft beperkt. Als er al wat bijkomt zijn het oudere titels. Uitstekende series zoals Friday Night Lights en Parenthood (aanraders!) zijn bijvoorbeeld onlangs toegevoegd, maar dat zijn ‘oudere’ series. The Looming Tower is dan wel een nieuwe titel die erop staat, die een aantal weken na de release in de US beschikbaar was. Ik verwacht ook niet meer dat Prime het Netflix qua content echt moeilijk gaat maken in NL. Ik blijf Prime houden, omdat het voor mij wel handig is en er staan zeker series op die ik erg waardeer, maar Netflix blijft de koploper.grote_oever schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:12:
Ik kom ook dit topic maar eens kijken. Bestel veel bij Amazon, met name luiers en babydoekjes voor de kids, en nu toch een keer Amazon prime gedaan. Gewoon ter proef, want ik weet niet of ik het naast mijn Netflix,spotify,eweka,apple icloud en sinds kort bol select en dota+ kan blijven houden. Maar goed, gebruik alles behoorlijk, dus misschien blijf ik erbij.
Ik heb onlangs toch maar een jaarabonnement genomen, kost 49 euro, dus omgerekend zo'n 4 euro per maand. Voor een streaming dienst 'erbij' (naast Netflix), vind ik het prima.
Net als @Veefje gebruik ik Netflix het meest, APV gebruiken we zo nu en dan (en dan vind ik die 4 euro p/m best netjes). Laatst had Netflix in de avond een storing, toen lekker een avondje APV gekeken, kwam dus wel heel goed uit
(er staan best leuke en ook nieuwere series op, het is niet helemaal kommer en kwel imho
).
Net als @Veefje gebruik ik Netflix het meest, APV gebruiken we zo nu en dan (en dan vind ik die 4 euro p/m best netjes). Laatst had Netflix in de avond een storing, toen lekker een avondje APV gekeken, kwam dus wel heel goed uit
Nog even kort vraagje. Het ziet er na uit dat je geen gebruikers kunt aanmaken in Prime video. Ik heb al een leeftijdsfilter speciaal aangemaakt voor content dat anders is als alle leeftijden, maar kan je de overige content ook verbergen? Ik heb namelijk een iPad van mijn zoon en Zn account staat voor Netflix keurig in kindermodus, maar kom nauwelijks in de buurt bij prime video. Leeftijdsfilter laat het content wel zien, maar je hebt een code nodig. Dus zijn paw patrol staat nu naast mijn fear the walking dead als “verder kijken”. Kan dit anders? Ik denk het haast niet, want heb niks kunnen vinden. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
@KillerBee Het is zeker niet kommer en kwel. Er staan écht goede series op. Een aantal van de betere series ooit gemaakt, Justified, The Shield en Friday Night Lights staan erop. Er zijn goede Amazon Originals en er is een aardige reeks van uitstekende tot goede series te vinden. Het probleem is alleen dat er weinig overblijft als je de desbetreffende series al hebt gezien. Dan ben je dus echt aan het zoeken naar wat je kunt kijken, terwijl je bij Netflix echt het idee hebt dat er meer wordt toegevoegd dan je ooit de tijd hebt om naar te kijken. Zodra je je kont keert staat er weer een nieuwe goede serie op. Het ligt gwn aan mijn eigen verwachting, want ik dacht altijd dat een gigant als Amazon tot minimaal hetzelfde in staat zou moeten zijn. Maar het feit dat veel content bij aanvang van de dienst (en nu nog niet) niet gelokaliseerd was/is zegt eigenlijk al genoeg. Prime zal zo nooit écht voet aan de grond krijgen in NL. Vind ik wel jammer, want APV is zeker niet verkeerd.
https://www.primevideo.co..._hm_hom_c_KPskct_brws_6_3
Deze serie is nog maar net begonnen: The Terror, absolute aanrader!
Eerste twee afleveringen staan erop.
Ik wist niet eens dat deze op Prime stond, ik heb de eerste twee afleveringen gedownload. Nu verder kijken via Prime!
Ik wist niet eens dat deze op Prime stond, ik heb de eerste twee afleveringen gedownload. Nu verder kijken via Prime!
The Exorcist en This Is Us staan nu op Prime. Wel alleen het eerste seizoen.
Ja, wauw! Ik dacht eerst dat het niks voor mij was. Maar serie is erg goed. Setting, acteurs, verhaal...KillerBee schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:46:
https://www.primevideo.co..._hm_hom_c_KPskct_brws_6_3

Prime heeft begin deze week nog eens drie afleveringen toegevoegd, dus we mogen weer even verder met kijken

Ik wil iedere aflevering een 10 geven! Maar vooral aflevering 3 is OMG!
Gisteren is een nieuw seizoen (S3) van Bosch toegevoegd. Op 13 april a.s. wordt vervolgens S4 toegevoegd.
Afleveringen 6 t/m 8 van The Terror zijn erop gezet
.
De laatste twee afleveringen zullen dan -vermoed ik- volgende week wel toegevoegd worden.
[edit]gisteren nog niet, maar de laatste twee afleveringen (t/m 10) staan er nu ook op
De laatste twee afleveringen zullen dan -vermoed ik- volgende week wel toegevoegd worden.
[edit]gisteren nog niet, maar de laatste twee afleveringen (t/m 10) staan er nu ook op
[ Voor 25% gewijzigd door KillerBee op 11-04-2018 12:23 ]
Snap niet helemaal wat is mis in serie met geblikte voedsel. Lood? En hoe precies heeft die arts het ontdekt? Door aapje te voeren?KillerBee schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 14:38:
Afleveringen 6 t/m 8 van The Terror zijn erop gezet.
Olga2000 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:18:
[...]
Snap niet helemaal wat is mis in serie met geblikte voedsel. Lood? En hoe precies heeft die arts het ontdekt? Door aapje te voeren?
spoiler: serie The Terror
Is in aflevering 5 of 6 gezegd dat de blikken (ik weet niet of ze het specifiek over de blikken of over de inhoud hadden
) iets van een fabricagefout hadden. De bemanning heeft idd heel geleidelijk (over al die jaren dat ze daar vast zitten) loodvergiftiging opgelopen. Hierdoor raken ze ook behoorlijk van het padje af.
De arts had al een vermoeden door het inspecteren van het tandvlees van meerdere bemanningsleden, toen is hij het aapje -bij wijze van proef- gaan voeren met de blikken, met dit tot gevolg.
De arts had al een vermoeden door het inspecteren van het tandvlees van meerdere bemanningsleden, toen is hij het aapje -bij wijze van proef- gaan voeren met de blikken, met dit tot gevolg.
[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 17-04-2018 18:04 ]
En het is zo ver ! Het is een serie waarbij de zaak me nauwelijks boeit maar de sfeer van LA de hoofdrol speelt. Het is Heat: The Series wat ook niet raar is met Pieter Jan Brugge als producent van beiden.KillerBee schreef op donderdag 5 april 2018 @ 08:04:
Gisteren is een nieuw seizoen (S3) van Bosch toegevoegd. Op 13 april a.s. wordt vervolgens S4 toegevoegd.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Wel even aan gedacht, maar niet gedaan vanwege het (zo'n beetje standaard) forum beleid die hier op geldt:Rallye schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:54:
Misschien even een spoiler-alert?
Ik heb er nu wel even een spoiler alert waarschuwing bij gezetAflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door KillerBee op 13-04-2018 10:37 ]
KillerBee schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:35:
Ik heb er nu wel even een spoiler alert waarschuwing bij gezet
spoiler:
zoals ik nu.
Je kan ook [spoiler][/spoiler] tags gebruiken,
Lees mijn reactie boven je nog eens, en dan specifiek de tweede quote...Wild Chocolate schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 19:55:
[...]
spoiler:zoals ik nu.Je kan ook [spoiler][/spoiler] tags gebruiken,
Zullen we weer ontopic gaan?
[ Voor 6% gewijzigd door KillerBee op 13-04-2018 20:41 ]
Toch zou je het alsnog kunnen doenKillerBee schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:40:
[...]
Lees mijn reactie boven je nog eens, en dan specifiek de tweede quote...
Zullen we weer ontopic gaan?
in de 'eigen' topics ( zoals TWDD kan je verwachten dat iemand er over begint, dan heb je de keuze om het topic al te openen.
Maar in een topic over de dienst zelf, had ik niet verwacht dat dit bekend zou worden gemaakt.
Ik baal nu wel een beetje, want ik was op de resterende afleveringen aan het wachten ...
Bedankt dat je niet naar anderen luisterde
Nogmaals: dit is het forum beleid, als je het hier niet mee eens bent, moet je klagen bij het forumbeheer, niet hier.FreshMaker schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:44:
[...]
Ik baal nu wel een beetje, want ik was op de resterende afleveringen aan het wachten ...
Bedankt dat je niet naar anderen luisterde
Verder reageerde ik puur op een vraag van iemand. Dit is een forum, op een forum worden vragen gesteld én beantwoordt. Als je het hier ook niet mee eens bent, dan niet bij mij klagen.
Jammer dat je zo reageert, maar ik doe in dit geval niets anders dan me aan het gestelde beleid houden: de serie is uitgezonden danwel staat compleet op Prime, er hoeven dus geen tags gebruikt te worden.
Punt.
[ Voor 6% gewijzigd door KillerBee op 13-04-2018 23:02 ]
Zoals jouw quote ook zegt, het hoeft niet, het is dus ook niet verboden. Maar in een algemeen topic, waarin vooral veel besproken wordt over welke series nog te gaan kijken, zou het wel getuigen van een beetje rekening houden met anderen. In een topic over een serie zelf, zou het topic onleesbaar worden, en dat weet je wanneer je zo'n topic opent.KillerBee schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 23:01:
[...]
Nogmaals: dit is het forum beleid, als je het hier niet mee eens bent, moet je klagen bij het forumbeheer, niet hier.
Verder reageerde ik puur op een vraag van iemand. Dit is een forum, op een forum worden vragen gesteld én beantwoordt. Als je het hier ook niet mee eens bent, dan niet bij mij klagen.
Jammer dat je zo reageert, maar ik doe in dit geval niets anders dan me aan het gestelde beleid houden: de serie is uitgezonden danwel staat compleet op Prime, er hoeven dus geen tags gebruikt te worden.
Punt.