Bij mij op de PS4 heb ik via een V.S.-account de app geïnstalleerd. Die werkt echter op alle andere accounts.
Vraagje aan jullie; ik ben er aan het denken om Amazon PrimeVideo eens uit te gaan proberen. Nu zie ik dat ik een PrimeVideo abo af kan sluiten via primevideo.com voor wat uiteindelijk €6 p/m gaat zijn, maar ook dat je bij de Duitse Amazon website een "volwaardig" Prime abo af kan sluiten voor €5.75 p/m (bij jaarlijkse betaling); goedkoper dus en met andere bijkomende voordelen.
Nu lijkt me dat dit laatste niet mogelijk is voor niet in Duitsland wonende mensen, anders zou iedereen dat toch doen.. Maar ik wilde het toch even vragen; is dit tweede mogelijk als je niet in Duitsland woont? En zo ja, zijn er dan andere nadelen? Bijv. alleen toegang tot de videodienst via een VPN, alleen Duitstalige audio (wat ik hier ergens voorbij zag komen) o.i.d.. (NL-ondertitels boeien me trouwens niet.)
Nu lijkt me dat dit laatste niet mogelijk is voor niet in Duitsland wonende mensen, anders zou iedereen dat toch doen.. Maar ik wilde het toch even vragen; is dit tweede mogelijk als je niet in Duitsland woont? En zo ja, zijn er dan andere nadelen? Bijv. alleen toegang tot de videodienst via een VPN, alleen Duitstalige audio (wat ik hier ergens voorbij zag komen) o.i.d.. (NL-ondertitels boeien me trouwens niet.)
Ik heb zelf een Amazon Prime abo afgesloten, en kan gewoon met Engels gesproken taal kijken.
De eerste maand dat het in Nl beschikbaar kwam had ik inderdaad Duitstalig, maar nu al tijdje de taalkeuze.
Gelukkig hoeft voor het in 4K kijken niet zoals bij Netflix apart meer betaald te worden.
Heb hiervoor begin februari 49 € betaald, nog net het oude tarief, is volgens mijn nu 69 Euro geworden.
Wat voor andere voordelen je ervan verwacht weet ik niet, want o.a. de gratis verzending van je bestellingen
worden alleen binnen Duitsland gratis geleverd. Dit geeft dus geen voordelen. Trouwens iets van een VPN heb je niet nodig, loopt bij mijn gewoon over de standaard internet verbinding.
Zit alleen nog te wachten tot een update van de app zodat ik ook in HDR kan gaan kijken, zal wel kwestie van tijd zijn....
Veel plezier vast.
De eerste maand dat het in Nl beschikbaar kwam had ik inderdaad Duitstalig, maar nu al tijdje de taalkeuze.
Gelukkig hoeft voor het in 4K kijken niet zoals bij Netflix apart meer betaald te worden.
Heb hiervoor begin februari 49 € betaald, nog net het oude tarief, is volgens mijn nu 69 Euro geworden.
Wat voor andere voordelen je ervan verwacht weet ik niet, want o.a. de gratis verzending van je bestellingen
worden alleen binnen Duitsland gratis geleverd. Dit geeft dus geen voordelen. Trouwens iets van een VPN heb je niet nodig, loopt bij mijn gewoon over de standaard internet verbinding.
Zit alleen nog te wachten tot een update van de app zodat ik ook in HDR kan gaan kijken, zal wel kwestie van tijd zijn....
Veel plezier vast.
Top, bedankt voor de opheldering!
Wel raar eigenlijk, waarom zou je dan een los PrimeVideo abo afsluiten terwijl dat duurder is?
Een ander voordeel zou de PrimeMusic dienst zijn, eens kijken of die Spotify kan vervangen
Wel raar eigenlijk, waarom zou je dan een los PrimeVideo abo afsluiten terwijl dat duurder is?

Een ander voordeel zou de PrimeMusic dienst zijn, eens kijken of die Spotify kan vervangen
Maar app op iPad doet het wel? Kan ik AirPlay naar Apple Tv?
Nog een vraagje trouwens; als je het volwaardige Amazon Prime abo afsluit via de Duitse Amazon, krijg je bij PrimeVideo dan toch het Nederlandse aanbod te zien, of het Duitse (wat groter is heb ik gehoord)?dinandus schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:29:
Ik heb zelf een Amazon Prime abo afgesloten, en kan gewoon met Engels gesproken taal kijken.
Ik heb een UK prime abo, maar ik kan in NL geen American Gods kijken door "Service Area Restriction". Maar American Gods is wel een Amazon Original. Iemand een idee waarom ik die dan toch niet buiten de UK mag kijken met een UK abo? ( Hij staat niet in de lijst van "Watch abroad" )
[ Voor 12% gewijzigd door Woy op 10-05-2017 16:18 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
De app van Prime werkt toch niet met Airplay (noch met Chromecast)?Olga2000 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:25:
Maar app op iPad doet het wel? Kan ik AirPlay naar Apple Tv?
@Raymon89 Heb het NL aanbod denk ik, want ik kan net als @Woy helaas gisteren nog geen American Gods kijken, kwam melding dat ik me bij Prime moest aanmelden in beeld??
Heb ik maar enige afleveringen van The Man in the High Castle verder afgekeken, dat ging vlekkeloos.
Op Cromecast helaas geen Amazon Prime app, jammer want gebruik zelf deze voor YouTube in HDR.
Heb ik maar enige afleveringen van The Man in the High Castle verder afgekeken, dat ging vlekkeloos.
Op Cromecast helaas geen Amazon Prime app, jammer want gebruik zelf deze voor YouTube in HDR.
[ Voor 14% gewijzigd door dinandus op 10-05-2017 16:39 ]
@dinandus blijkbaar is het in bij Amzon inderdaad anders dan bij Netflix. Bij Netflix kun je gewoon het aanbod van het land waar je je bevind kijken. Bij Amazon kun je alleen een geselecteerd "watch abroad" aanbod bekijken als je niet in het land van je abo bent, en dat is nog selectiever dan puur de Amazon Originals, want ook bijvoorbeeld Sneaky Pete kan ik alleen bekijken als ik in de UK ben.
Wat mij betreft wel vrij schraal, want er is dus een grote kans dat je op vakantie niet een je favoriete Amazon serie kunt kijken.
Wat mij betreft wel vrij schraal, want er is dus een grote kans dat je op vakantie niet een je favoriete Amazon serie kunt kijken.
[ Voor 19% gewijzigd door Woy op 10-05-2017 16:43 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Kijk, daar komt de aap uit de mouw. Blijkbaar dus toch beter om een abo in eigen land af te sluiten.
Staat American Gods wel in het Nederlandse aanbod?
EDIT: Een Google search leert me van wel. Dat wordt dan dus waarschijnlijk toch gewoon een NL PrimeVideo abo voor mij.
Staat American Gods wel in het Nederlandse aanbod?
EDIT: Een Google search leert me van wel. Dat wordt dan dus waarschijnlijk toch gewoon een NL PrimeVideo abo voor mij.
[ Voor 28% gewijzigd door Raymon89 op 10-05-2017 16:57 ]
@Raymon89 ja inderdaad, in het NL aanbod zit het wel ( Het is gewoon wereldwijd beschikbaar ), maar blijkbaar alleen te bekijken in het land van het abo zelf. Daarmee is de waarde van Amazon Prime voor op vakantie meteen een heel stuk gereduceerd.
In Watch Abroad staan momenteel alleen de volgende series: The Grand Tour, Goliath, The Man in the High Castle, Red Oaks, Hand of God, The Patriot, The Newyorker, This is me, en nog een aantal kinderseries.
In Watch Abroad staan momenteel alleen de volgende series: The Grand Tour, Goliath, The Man in the High Castle, Red Oaks, Hand of God, The Patriot, The Newyorker, This is me, en nog een aantal kinderseries.
[ Voor 31% gewijzigd door Woy op 10-05-2017 17:54 ]
kleine update, kan nog steeds geen American Gods kijken, tja, zal wel komen dat ik aangemeld bij de Duitse Amazon dienst, kijk eerst verder alle afleveringen van Man in the High Castle maar af.
Wel positief: helaas hier geen aparte Panasonic UB 900 treath: Amazon, of beter Panasonic heeft nu een 1.74 software update sinds vandaag, inclusief HDR ondersteuning.
Kortom langzamerhand komt er wat verbetering in de manier hoe te kijken, nu nog wat meer rechten, maar ook hier gloort optimisme, geen geografische beperkingen meer straks?
Wel positief: helaas hier geen aparte Panasonic UB 900 treath: Amazon, of beter Panasonic heeft nu een 1.74 software update sinds vandaag, inclusief HDR ondersteuning.
Kortom langzamerhand komt er wat verbetering in de manier hoe te kijken, nu nog wat meer rechten, maar ook hier gloort optimisme, geen geografische beperkingen meer straks?
Een vraagje: Ik kan op mijn Panasonic dx900 (firefox OS) met de beste wil van de wereld geen amazon video app vinden. Weet iemand hier hoe die er toch op te krijgen?
@CrimsoN72: probeer eens een andere land instelling, bijvoorbeeld Engeland of Duitsland, zo heb ik ook de Amazon Prima App erop gezet.
CrimsoN72 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 09:43:
Een vraagje: Ik kan op mijn Panasonic dx900 (firefox OS) met de beste wil van de wereld geen amazon video app vinden. Weet iemand hier hoe die er toch op te krijgen?
Mij is het niet gelukt op mijn Panasonic CX700. Ook niet na een fabrieksreset en met andere landinstellingen. Volgens de support moet Amazon die eerst vrij geven voor het apparaat.swhnld schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:49:
Weet iemand hoe je de app op een Firefox OS TV kunt krijgen (in mijn geval een Panasonic CX700)?
Het zou moeten bestaan, maar ik zie het niet in de app market? Ook volgens Amazon moet het er zijn.
http://www.pocket-lint.co...-10-key-features-explored
https://www.amazon.co.uk/...?ie=UTF8&docId=1000819723
[ Voor 35% gewijzigd door swhnld op 21-05-2017 21:40 ]
Da's niet hoopgevend. Ik heb inmiddels ook Panasonic support om hulp gevraagd. Mocht daar iets uitkomen dan laat ik het hier weten...swhnld schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:07:
[...]
Mij is het niet gelukt op mijn Panasonic CX700. Ook niet na een fabrieksreset en met andere landinstellingen. Volgens de support moet Amazon die eerst vrij geven voor het apparaat.
Ik zal het proberen morgen...dinandus schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:31:
@CrimsoN72: probeer eens een andere land instelling, bijvoorbeeld Engeland of Duitsland, zo heb ik ook de Amazon Prima App erop gezet.
De reactie van Panasonic support:
Hartelijk dank voor het gebruikmaken van onze Panasonic klantenservice.
Wanneer de app nog niet te vinden is in onze app store is deze app nog niet beschikbaar voor deze TV.
Amazon dient de app bij ons aan te leveren zodat wij hem op onze server kunnen zetten.
Wanneer zij de app niet bij ons aanlever kunnen wij deze niet op onze server zetten en kunt u de app dus niet gebruiken.
Helaas zijn er geen andere manieren om deze app te installeren op de TV.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dat gaat niet snel gebeuren denk ik zo...
Nog een paar korte vragen: Als ik ander landinstellingen kies moet ik dan alle beeldinstellingen opnieuw doen? Of alleen de zenders (zoals gewaarschuwd wordt in het menu)? Werkt HDR met Amazon Prime op de Panasonic?
Hartelijk dank voor het gebruikmaken van onze Panasonic klantenservice.
Wanneer de app nog niet te vinden is in onze app store is deze app nog niet beschikbaar voor deze TV.
Amazon dient de app bij ons aan te leveren zodat wij hem op onze server kunnen zetten.
Wanneer zij de app niet bij ons aanlever kunnen wij deze niet op onze server zetten en kunt u de app dus niet gebruiken.
Helaas zijn er geen andere manieren om deze app te installeren op de TV.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dat gaat niet snel gebeuren denk ik zo...
Nog een paar korte vragen: Als ik ander landinstellingen kies moet ik dan alle beeldinstellingen opnieuw doen? Of alleen de zenders (zoals gewaarschuwd wordt in het menu)? Werkt HDR met Amazon Prime op de Panasonic?
Op mijn UHD player de UB900 heb ik bij de app store het land veranderd van Nl naar DE en prompt was de Amazon Prime App beschikbaar, verder zijn alle andere voor instellingen gewoon behouden. Of dit ook zo werkt bij jullie TV`s kan ik niet zeggen, (heb een Philips TV) gewoon proberen zou ik zeggen. De HDR ondersteuning werkt verder bij mijn player.
Misschien heb je een andere mogelijkheid om 4K te streamen, o.a. op de Playstation One S is sinds het weekend ook de 4K/HDR ondersteuning beschikbaar, Netflix draaide hier al tijdje op.
Misschien heb je een andere mogelijkheid om 4K te streamen, o.a. op de Playstation One S is sinds het weekend ook de 4K/HDR ondersteuning beschikbaar, Netflix draaide hier al tijdje op.
[ Voor 21% gewijzigd door dinandus op 22-05-2017 22:31 ]
O.a. Dinandus bedankt voor de adviezen. Engeland kon niet dus Duitsland als nieuwe landinstelling gekozen. De app van Amazon was toen gewoon beschikbaar (geïnstalleerd en wel). Wel staan, na het zoeken van de DVB-C kanalen voor de ci+ module van Ziggo, alle tv-kanalen door elkaar. Ik kijk echter maar heel weinig tv en is dus geen probleem.
Ik vind overigens de Amazon app iets minder prettig werken dan Netflix. Er was bijvoorbeeld een versie van The Grand Tour met en een versie zonder HDR? Het zoeken werkt ook niet zo lekker. Maar zal ik wel gewoon aan moeten wennen.
Iemand nog tips voor 'must see' content op Prime? Bij voorkeur 4K al dan niet met HDR...
Ik vind overigens de Amazon app iets minder prettig werken dan Netflix. Er was bijvoorbeeld een versie van The Grand Tour met en een versie zonder HDR? Het zoeken werkt ook niet zo lekker. Maar zal ik wel gewoon aan moeten wennen.
Iemand nog tips voor 'must see' content op Prime? Bij voorkeur 4K al dan niet met HDR...
Ik zie dat Fear the Walking Dead Season 3 "live" te volgen is via Prima - nice!
Het is ook gewoon te zien op AMC. Als je KPN of Ziggo hebt dan zit dat in het zenderpakket. Wordt maandagnacht om 03.00 en in de avond om 22.00 uitgezonden. Plus on demand kun je de serie ook terug kijken.Raymon89 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:35:
Ik zie dat Fear the Walking Dead Season 3 "live" te volgen is via Prima - nice!
In UHD: Sneaky Pete, Goliath, Red Oaks, American Gods, Patriot, Fleabag en The Man in the High Castle. Bosch heb ik de eerste ep van gezien, was er niet weg van. Maar hoor dat ook dat heel aardig nu is.CrimsoN72 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:02:
In 1080p: Startup, Preacher, Justified en The Shield.
Ik heb kabel tv geeneens aangesloten, wij kijken nooit reguliere tv. Ik wil goede kwaliteit zonder irritante reclames en ondertitels. Vandaar dat ik blij ben dat het op Prime te volgen isVeefje schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 22:00:
[...]
Het is ook gewoon te zien op AMC. Als je KPN of Ziggo hebt dan zit dat in het zenderpakket. Wordt maandagnacht om 03.00 en in de avond om 22.00 uitgezonden. Plus on demand kun je de serie ook terug kijken.
[...]
In UHD: Sneaky Pete, Goliath, Red Oaks, American Gods, Patriot, Fleabag en The Man in the High Castle. Bosch heb ik de eerste ep van gezien, was er niet weg van. Maar hoor dat ook dat heel aardig nu is.
In 1080p: Startup, Preacher, Justified en The Shield.
EDIT:
Gisteravond wilden we met het derde seizoen beginnen, staat er dat deze content niet beschikbaar is op mijn geografische locatie

[ Voor 8% gewijzigd door Raymon89 op 21-06-2017 09:21 ]
Verwijderd
Ik moet zeggen dat er een hoop goede series nu op staan. Het heeft even geduurd voordat alles werkt.. vooral HDR/4K.. maar ik zou bijna zeggen dat de consistentie van kwaliteit beter is dan Netflix. Netflix heeft natuurlijk veel fantastische series, maar de kwantiteit van series maakt het lastig om je gemiddelde hoog te houden. Netflix gebruik ik nog steeds meer, maar Amazon is een waardevolle aanwinst.
Goede series tot nu toe vind ik: Bosch, Man in the High Castle, American Gods, Patriot, Grand Tour. Favoriet tot nu toe Sneaky Pete.
Goede series tot nu toe vind ik: Bosch, Man in the High Castle, American Gods, Patriot, Grand Tour. Favoriet tot nu toe Sneaky Pete.
Ik las overigens bij mijn accountgegevens op www.primevideo.com dat de aanbieding van €2,99 voor de vroege aanmelders door blijft lopen tot 1 januari 2018. Ik had mij er al over verbaasd dat ik nog steeds het lage bedrag betaalde.
Overigens naar aanleiding van een recensie "I love Dick" geprobeerd. Niet om door te komen......
Overigens naar aanleiding van een recensie "I love Dick" geprobeerd. Niet om door te komen......
Goeie kwaliteit en Fear the Walking Dead gaat niet samen hoorRaymon89 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:12:
[...]
Ik heb kabel tv geeneens aangesloten, wij kijken nooit reguliere tv. Ik wil goede kwaliteit zonder irritante reclames en ondertitels. Vandaar dat ik blij ben dat het op Prime te volgen is
EDIT:
Gisteravond wilden we met het derde seizoen beginnen, staat er dat deze content niet beschikbaar is op mijn geografische locatie![]()
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klein baal momentje voor mij. Ik zag dat seizoen 2 van All or Nothing op Amazon Prime uitgekomen was. Even een kijkje nemen in de keuken van een NFL team en ook keurig de melding dat dit beschikbaar was voor mij als Prime member maar toen kwam de regio restrictie melding voor mijn neus
Ik heb Amazon Prime maar bij American Gods kan ik de afleveringen niet afspelen. Er staat "Join Prime" en als ik er dan op 'klik' krijg ik een grijs vlak met "OK" erin... Andere series zoals Sneaky Pete kan ik wel gewoon afspelen en staat er gewoon "watch now". Iemand een idee waar dit door komt?
Ik heb een Amazon fire TV stick uit Engeland ingelogged op een amazon account met met mijn NL adres en credit card, ook een NL abonnement voor Amazon Prime Video op het zelfde account. Samen met het Amazon Prime Android app op mijn telfoon (ook ingelogd op mijn NL account) is het mogelijk om te "casten" alle nederlands content (ook in HD) via het fire tv stick (net als met een Chromecast). Niet perfect maar wel een aanvaardbaar oplossing.
OK. Dat is nieuw. Eind vorig jaar was het nog zo:
loekf2 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 00:00:
Prime Video werkt dus NIET op een FireTV (Stick) buiten de US, UK of Duitsland (waar ie officeel te koop is).
Ik heb een FireTV 4K en ik zie US (UK) content als ik met m'n Amazon account inlog, met Prime Video subscription. Enige wat je mag/kan zien is Amazon eigen producties, dus bv. Grand Tour.
Volgens mij kun je nog steeds geen Prime Video ( != Amazon Prime met Video !!) op een FireTV afspelen. Van de week nog geprobeerd om er volgens aftvnews.com een nieuwe firmware rondspookte. Nog steeds die regio melding (error 5505 geloof ik).Rallye schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:23:
OK. Dat is nieuw. Eind vorig jaar was het nog zo:
[...]
Ik hoop dat die Amazon Video app (de naamgeving van Amazon is echt r*k voor hum streaming diensten) ook in NL op de AppleTV komt.
Dat is echt niet zeker, want bv. op de Nvidia Shield TV zoals vaak gemeld moet je location services uit zetten en je taal op engels voordat de app opduikt. Amazon ondersteund officieel de app alleen in UK, Duitsland en Oostenrijk geloof ik (= Europese landen waar dan weer Amazon Prime leverbaar is).
Misschien als Jeff Bezos op de maan geland is dat ie dan eens de aarde als geheel gaat zien...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nvm
[ Voor 98% gewijzigd door Bberryberry op 10-07-2017 21:12 . Reden: Gefixt ]
Werkt Amazonprime via vpn om rond die regio's te raken? (expressvpn)
Indien ik een Duits Prime aanbod neem op Amazon.de krijg ik dan ook engelse subs of enkel duitse?
Indien ik een Duits Prime aanbod neem op Amazon.de krijg ik dan ook engelse subs of enkel duitse?
Of Amazon via vpn werkt weet ik niet, maar wat subs betreft is er interessante ontwikkeling. Stiekem hoop dat Netflix het zal overnemen. Namelijk, meest recente series krijgen stuk of 20 ondertitels!!! Er zitten o.a. Russische en Arabische bij! Series die er vanaf begin waren hebben meestal ondertitels in 'grote' Europese talen Engels, Duits, Frans, Spaans. Ik heb vermoedens dat Duitse Amazon Prime Video dezelfde strategie zal hanteren. Door de globalisering wonen in Europa een hoop mensen met een andere moedertaal dan die van het land waar ze wonen.anessie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 03:08:
Werkt Amazonprime via vpn om rond die regio's te raken? (expressvpn)
Netflix Amazon overnemen? You know that's never gonna happen, right?Olga2000 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:37:
[...]
Of Amazon via vpn werkt weet ik niet, maar wat subs betreft is er interessante ontwikkeling. Stiekem hoop dat Netflix het zal overnemen. Namelijk, meest recente series krijgen stuk of 20 ondertitels!!! Er zitten o.a. Russische en Arabische bij! Series die er vanaf begin waren hebben meestal ondertitels in 'grote' Europese talen Engels, Duits, Frans, Spaans. Ik heb vermoedens dat Duitse Amazon Prime Video dezelfde strategie zal hanteren. Door de globalisering wonen in Europa een hoop mensen met een andere moedertaal dan die van het land waar ze wonen.
Niet Amazon overnemen, maar het systeem dat Amazon hanteert voor ondertitels........ ;-)
Eindelijk een PS4 app! Ga het direct uitproberen
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Gek genoeg staat er ineens een Amazon app bij m'n 2012 Samsung BD-speler terwijl oa NPO en YouTube juist verdwenen zijn.
Ik zag hem ook staan. Mooi idd.Sup4rdurt schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:44:
Eindelijk een PS4 app! Ga het direct uitproberen
Jammer alleen dat je de overbodige apps niet kunt verwijderen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik las in het artikel op de frontpage dat er niet overal Nederlandse ondertiteling bij zit. Op zich geen probleem vind ik zelf. Ik vroeg me alleen of of er dan wel standaard wel Engelse ondertiteling beschikbaar is, of verschilt dit per serie?
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik ben niet veel tegen gekomen zonder engelse ondertiteling nee. (Al heb ik geen idee of dat ook geldt voor die overload aan indiase films.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb in het voorjaar m'n abonnement opgezegd, maar denk eraan om eind deze maand toch weer (met de donkere maanden in aantocht) een abonnement te nemen.
Ik vraag me alleen af of er in de afgelopen 2 a 3 maanden nog series (ook Amazon Originals?) en films zijn toegevoegd? M.a.w.: is het de moeite wel waard?
Ik vraag me alleen af of er in de afgelopen 2 a 3 maanden nog series (ook Amazon Originals?) en films zijn toegevoegd? M.a.w.: is het de moeite wel waard?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Fijn deze App is er ook 4K en HDR ondersteuning op de PS4 PRO?
Nee, het is nog niet echt de moeite waard. Er zijn wel dingen bijgekomen, hoor. Maar om nou echt te zeggen dat het een aanrader is... Maar voor die 3 euro, why not. Er staan een aantal goede series op en de aankomende maanden komen er een paar nieuwe Originals bij. Verwacht er dus echter niet teveel van, want veel is er niet veranderd.KillerBee schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:28:
Ik heb in het voorjaar m'n abonnement opgezegd, maar denk eraan om eind deze maand toch weer (met de donkere maanden in aantocht) een abonnement te nemen.
Heb gisteren via amazon.fr een abonnement afgesloten van 1j voor 49.99 euro. Maar lees hier en daar prijzen van 3 euro/mnd. Heb ik iets fout gedaan? Ik kom via www.primevideo.com ook altijd op franstalige site. Kan dit ook voor belgische users aan die prijs? Ik vind namelijk nergens een Belgische amazonvideo site. Iemand?
[ Voor 10% gewijzigd door lapino op 07-09-2017 11:32 ]
Ik heb onlangs een Indiaase film gekeken op PrimeVideo (film naam Talaash) en er zat Engelse ondertiteling bij alleen liep deze niet synchroon. Toch best lastig als je de taal van de film niet machtig bent
Maar ik heb hem kunnen volgen en de film was ook wel de moeite waard.
[ Voor 6% gewijzigd door Carthrax op 07-09-2017 11:47 ]
Inderdaad verdomd irritant dat Amazon aan de hand van je IP adres het land en taal bepaald.lapino schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:31:
Heb gisteren via amazon.fr een abonnement afgesloten van 1j voor 49.99 euro. Maar lees hier en daar prijzen van 3 euro/mnd. Heb ik iets fout gedaan? Ik kom via www.primevideo.com ook altijd op franstalige site. Kan dit ook voor belgische users aan die prijs? Ik vind namelijk nergens een Belgische amazonvideo site. Iemand?
Ik ben sinds Januari lid en betaal het eerste jaar eur. 2.99/mnd.
Op 1-1-2018 wordt dit verhoogd naar eur. 5.99/mnd.
Zo te zien kost het nu de eerste 6 maanden 2.99/md (met eerste 30 dagen gratis), daarna ook 5.99... voor nieuwe klanten, dat zou je dus 6 x 2.99 + 6 x 5.99 = 53.88 euro kosten. Dan is 49.99 net iets goedkoper.
Met 5.99 zit ze bij mij wel op de grens, omdat ze gewoon niet kunnen tippen aan het aanbod en gemak van Netflix.
Vooral de beschikbaarheid van NL ondertitels en ook de app op PS4, Android etc. is idioot te noemen. Waarom heeft het zo lang geduurd voordat die app in NL beschikbaar is ? Zo te zien is het exact dezelfde PS4 app die al jaren in de US, Duitsland en UK beschikbaar is.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hopelijk komen ze dan ook eens met de app in de NL store van de XBOX, want daar staat hij ook nog steeds niet.
Kun je een Amazon prime abonnement ook delen met familieleden, net als dat bij Netflix kan?
blijft ook gigantisch irritant dat veel internationale bedrijven er nog altijd van uitgaan dat men in België frans spreekt terwijl dat bij amper 30 procent van de bevolking het geval is.loekf2 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:20:
[...]
Inderdaad verdomd irritant dat Amazon aan de hand van je IP adres het land en taal bepaald.
Ik ben sinds Januari lid en betaal het eerste jaar eur. 2.99/mnd.
Op 1-1-2018 wordt dit verhoogd naar eur. 5.99/mnd.
Zo te zien kost het nu de eerste 6 maanden 2.99/md (met eerste 30 dagen gratis), daarna ook 5.99... voor nieuwe klanten, dat zou je dus 6 x 2.99 + 6 x 5.99 = 53.88 euro kosten. Dan is 49.99 net iets goedkoper.
Met 5.99 zit ze bij mij wel op de grens, omdat ze gewoon niet kunnen tippen aan het aanbod en gemak van Netflix.
Vooral de beschikbaarheid van NL ondertitels en ook de app op PS4, Android etc. is idioot te noemen. Waarom heeft het zo lang geduurd voordat die app in NL beschikbaar is ? Zo te zien is het exact dezelfde PS4 app die al jaren in de US, Duitsland en UK beschikbaar is.
Ik had een Android kastje aan mijn TV hangen met de Amazon Prime Video app, maar dat kastje overleed, nieuwe Android TV box gekocht, maar krijg het niet werkend. Op mijn Panasonic (Firefox) smart TV is de app ook niet beschikbaar (maar wel op hetzelfde model maar dan verkocht in de UK). Ik heb nog gekeken een Amazon apparaat te kopen, maar die willen ze niet naar Nederland leveren. Ik heb opgegeven, vanaf nu is het alleen nog maar Neflix, Videoland en Pathe.
Welke Android versie is je box? Ik had er namelijk 1 op 4.4 KitKat en toen deed de Amazon app het ook niet bij mij. Nu heb ik Android nougat op Nvidia Shield en daar doet ie het prima, heb alleen dat het niet helemaal synchroon loopt. Very strange. Heb ook een android box boven ook op Android nougat en daar doet de Prime app het ook gewoon.swhnld schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:28:
Ik had een Android kastje aan mijn TV hangen met de Amazon Prime Video app, maar dat kastje overleed, nieuwe Android TV box gekocht, maar krijg het niet werkend. Op mijn Panasonic (Firefox) smart TV is de app ook niet beschikbaar (maar wel op hetzelfde model maar dan verkocht in de UK). Ik heb nog gekeken een Amazon apparaat te kopen, maar die willen ze niet naar Nederland leveren. Ik heb opgegeven, vanaf nu is het alleen nog maar Neflix, Videoland en Pathe.
Ik heb een Xiaomi Mi box op Android TV 6.0 - die blijkt overal niet ondersteund, en via side loading krijg ik de App er wel op, maar bij afspelen geen beeld, alleen geluid en een foutmelding App gestopt, klik ik OK sluit de app af.
Op mijn oude Android 4.2 kastje was er geen probleem met de app.
[ Voor 7% gewijzigd door swhnld op 07-09-2017 20:57 ]
Ik heb me net aangemeld voor Prime, maar heb een 30 dagen trial en moet daarna 7,99 euro betalen, terwijl ik hier lees dat anderen eerst 3 euro betalen en vanaf 2018 5,99 euro... Hoe kan dit!?
Verder valt het me op dat alles in het duits is, terwijl mijn contact gegevens etc. toch echt in NL zijn...
Heel veel dingen mag ik niet zien omdat het regio gebonden is (Vikings/Fear the walking dead etc.)
Verder valt het me op dat alles in het duits is, terwijl mijn contact gegevens etc. toch echt in NL zijn...
Heel veel dingen mag ik niet zien omdat het regio gebonden is (Vikings/Fear the walking dead etc.)
Prime abo ≠ PrimeVideo abobartinlog schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:51:
Ik heb me net aangemeld voor Prime, maar heb een 30 dagen trial en moet daarna 7,99 euro betalen, terwijl ik hier lees dat anderen eerst 3 euro betalen en vanaf 2018 5,99 euro... Hoe kan dit!?
Met volledige Prime heb je meer voordelen dan alleen PrimeVideo kijken.
Mag ik het topic even opentrekken naar Amazon Prime, niet enkel video?
Het is me toch niet helemaal duidelijk of een prime lid dezelfde voordelen heeft op zowel amazon.fr als amazon.de. Ik heb het dan over de snellere en gratis verzending van prime producten. Als Belg dan, voor de duidelijkheid.
Ik bestel meestal op de Duitse site, maar soms ook wel eens op de Franse. Het aanbod is niet helemaal hetzelfde, en de prijzen zijn ook soms lager op .fr tov .de.
Maar een prime abo op amazon.fr is 1 maand gratis, kost €4 tot eind maart, en nadien €6. Idem op primevideo.com, die voor mij enkel in het Frans beschikbaar is. Maar op de amazon.de is het dan 1 maand gratis en nadien €8 per maand.
Ik zie de extra verzendservice voor prime producten wel als belangrijk voordeel, misschien wat ter compensatie van het mindere aanbod van video tov Netflix (beide geen ervaring, is wat ik lees).
Wie schept wat duidelijkheid wat ik op welke site kan verwachten mocht ik lid worden.
Het is me toch niet helemaal duidelijk of een prime lid dezelfde voordelen heeft op zowel amazon.fr als amazon.de. Ik heb het dan over de snellere en gratis verzending van prime producten. Als Belg dan, voor de duidelijkheid.
Ik bestel meestal op de Duitse site, maar soms ook wel eens op de Franse. Het aanbod is niet helemaal hetzelfde, en de prijzen zijn ook soms lager op .fr tov .de.
Maar een prime abo op amazon.fr is 1 maand gratis, kost €4 tot eind maart, en nadien €6. Idem op primevideo.com, die voor mij enkel in het Frans beschikbaar is. Maar op de amazon.de is het dan 1 maand gratis en nadien €8 per maand.
Ik zie de extra verzendservice voor prime producten wel als belangrijk voordeel, misschien wat ter compensatie van het mindere aanbod van video tov Netflix (beide geen ervaring, is wat ik lees).
Wie schept wat duidelijkheid wat ik op welke site kan verwachten mocht ik lid worden.
Geen ervaring met de Franse versie van Amazon, bestel al enkele jaren regelmatig iets via de Duitse Amazon.
afgelopen najaar ook Prime lid geworden toen de video stream versie hier ook in Nl beschikbaar kwam. Betaal het eerste jaar 49€, vervolg gaat 69 € worden.
Afgelopen vrijdag nog enkele UHD's (tegen actieprijs van € 19,99) besteld, en via de bezorging als deel van de Prime service zaterdag ochtend al bij me thuis bezorgd vanuit DE.
Ook de beschikbare video content word regelmatig verder aangevuld, deels in zowel Engelstalig alsmede Duits talig content. Ik vind het een prima aanvulling op mn Netflix Abo.
afgelopen najaar ook Prime lid geworden toen de video stream versie hier ook in Nl beschikbaar kwam. Betaal het eerste jaar 49€, vervolg gaat 69 € worden.
Afgelopen vrijdag nog enkele UHD's (tegen actieprijs van € 19,99) besteld, en via de bezorging als deel van de Prime service zaterdag ochtend al bij me thuis bezorgd vanuit DE.
Ook de beschikbare video content word regelmatig verder aangevuld, deels in zowel Engelstalig alsmede Duits talig content. Ik vind het een prima aanvulling op mn Netflix Abo.
Ik dacht dat je met een Nederlands adres helemaal geen Amazon Prime-lid kon worden. Alleen Prime Video. Weer wat geleerd.
Je kunt zeker wel lid worden, maar hebt nog niet alle extra`s die bij een Prime abo horen, maar ook dit wordt zeker verder uitgerold, o.a. met de 24 uurs levering. Enige maanden terug duurde dat meestal minimaal 2 dagen mits je voor avonds dacht een uur of 10 bestelde.
Trouwens naar verluidt kun je bij de Franse Amazon tegenwoordig een UHD Blu Ray gecombineerd met een 3D Blu Ray bestellen. scheelt toch weer een extra aankoop mits je zowel 3D als UBD wilt combineren.
Trouwens naar verluidt kun je bij de Franse Amazon tegenwoordig een UHD Blu Ray gecombineerd met een 3D Blu Ray bestellen. scheelt toch weer een extra aankoop mits je zowel 3D als UBD wilt combineren.
Gisteren nog een forum post op userbase.be gevonden waar wordt gezegd dat een prime abo niet zowel op de .de, .fr of co.uk werkt. Maw een prime abo afgesloten op de Franse site, is niet van toepassing op de Duitse site.
Dan is mijn interesse toch al wel een pak minder...
Klopt. Ik heb een proefabo op .com, maar deze geldt niet op .co.uk, .de enz.freeco schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:26:
Gisteren nog een forum post op userbase.be gevonden waar wordt gezegd dat een prime abo niet zowel op de .de, .fr of co.uk werkt. Maw een prime abo afgesloten op de Franse site, is niet van toepassing op de Duitse site.
Hoe is het aanbod voor kinderen, in vergelijking met bijv. Netflix?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Niet heel veel aanbod voor kids en een heel klein deel is Nederlands gesproken (ik zag Dora en Paw Patrol volgens mij). Wel veel Japanse anime zo te zien, maar dat is meer voor de wat oudere kinderen.Jorgen schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:47:
Hoe is het aanbod voor kinderen, in vergelijking met bijv. Netflix?
Mijn dochter is 3, dus dan hoef ik het voor haar niet te doen. Ze kijkt graag op Netflix naar Puffin Rock, Nijntje, Peppa Big en Mickey Mouse Clubhuis, alleen is die laatste daar jammer genoeg niet meer te bekijken. Op YT staan wel een hoop filmpjes, maar die zijn ofwel Engels (en dat vind ze soms wel ok), of het zijn ingekorte, of zelfs versnelde afleveringen. Het voorziet in haar dosis Mickey, maar ik vind het he-le-maal niks. Hoop dat Netflix snel Mickey Mouse Clubhuis terugkrijgt, of dat de streamingservice van Disney ook hier beschikbaar komt.
Ik heb precies hetzelfde met mijn zoontje van drie. Hij was helemaal gek van Mickey Mouse Clubhuis, dus jammer dat het nu verdwenen is van Netflix. Ik hoop ergens dat het nog eens terug komt met een zesde seizoen ofzo. Die Youtube filmpjes zijn inderdaad verschrikkelijk als ze sneller zijn afgespeeld of ingezoomed. Maar het overige aanbod voor kids op Netflix is wel een stuk beter dan Amazon.Jorgen schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:55:
Mijn dochter is 3, dus dan hoef ik het voor haar niet te doen. Ze kijkt graag op Netflix naar Puffin Rock, Nijntje, Peppa Big en Mickey Mouse Clubhuis, alleen is die laatste daar jammer genoeg niet meer te bekijken. Op YT staan wel een hoop filmpjes, maar die zijn ofwel Engels (en dat vind ze soms wel ok), of het zijn ingekorte, of zelfs versnelde afleveringen. Het voorziet in haar dosis Mickey, maar ik vind het he-le-maal niks. Hoop dat Netflix snel Mickey Mouse Clubhuis terugkrijgt, of dat de streamingservice van Disney ook hier beschikbaar komt.
Ik ben zeer blij met Netflix. M'n dochter gebruikt het meer dan ik
Jammer dat Amazon niet echt een alternatief is. Hopelijk komt het nog een keer terug. Als ik dan Amazon overweeg, hoeft het dus niet voor de kindercontent.
Amazon lijkt Nederland niet zo serieus te nemen. Het nieuwe aanbod is zeer beperkt en bij wat ze aan aardige series hebben, hebben ze dan nieuwe seizoenen niet gekocht. Bijvoorbeeld Mr. Robot en Into the Badlands hebben ze alleen seizoen 1. Bij latere seizoenen krijg je een regio-restrictie voor je neus.
Extra irritant is dat je de seizoenen gewoon wel kan selecteren, maar daarna met een restrictie wordt geconfronteerd. Ik heb het een tijdje aangekeken, maar zelfs voor 2.99 per maand is het aanbod te karig, met een prijsverhoging in januari is het echt over en uit voor Amazon.
Extra irritant is dat je de seizoenen gewoon wel kan selecteren, maar daarna met een restrictie wordt geconfronteerd. Ik heb het een tijdje aangekeken, maar zelfs voor 2.99 per maand is het aanbod te karig, met een prijsverhoging in januari is het echt over en uit voor Amazon.
Ik wacht even het nieuwe seizoen van The Grand Tour af, en daarna zou het ook zomaar kunnen dat het abonnement wordt opgezegd. En misschien nog even het 3e seizoen van The Man In The High Castle...
Dat zijn ook de enige dingen die ik gekeken heb op Amazon Prime, in een jaar tijd. Dan gaat het toch de moeite lonen om het abonnement alleen te nemen wanneer TGT een nieuw seizoen heeft.
Dat zijn ook de enige dingen die ik gekeken heb op Amazon Prime, in een jaar tijd. Dan gaat het toch de moeite lonen om het abonnement alleen te nemen wanneer TGT een nieuw seizoen heeft.
Ik heb ook weer een Prime abo genomen, voornamelijk omdat TGT over een paar weken weer begint. En ook een beetje omdat het abo, als je 'm dit jaar nog afsluit, gedurende een halfjaar € 2,99 kost.
Ik hoop op betere tijden vanuit APV voor hun Nederlandse klanten, anders houd ik het over een halfjaar toch ook weer voor gezien.
Toch wel treurig trouwens hoor, de film The Good Shepherd heeft -uiteraard- geen NL subs, maar zelfs geen Engelse subs
. Erg slordig en zelfs voor een schamele 2,99 per maand, kun je toch wel iets beter je best doen om je klanten te behouden, denk ik dan...
Ik hoop op betere tijden vanuit APV voor hun Nederlandse klanten, anders houd ik het over een halfjaar toch ook weer voor gezien.
Toch wel treurig trouwens hoor, de film The Good Shepherd heeft -uiteraard- geen NL subs, maar zelfs geen Engelse subs

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ik had het hier ook weleens aangegeven, maar ik denk dat het ze in EU alleen te doen is om de UK en Duitsland. Prime is al bijna een jaar bij ons beschikbaar en je merkt toch we dat ze (qua series) eigenlijk alleen hun eigen originals toevoegen en verder niet veel. Verder wat oudere films en een handjevol oudere series, daar moeten we het mee doen. Ik houd het denk ik wel, omdat ik een aantal series volg en het wel lekker is om niet alles via het grijze circuit binnen te halen. Maar eerlijk is eerlijk: de kritiek is terecht.
Net begonnen aan seizoen 3 van Red Oaks, nou ja al weer halverwege want dit laatste seizoen is erg kort. Daarna eens beginnen aan seizoen 2 van Start Up. Het aanbod van Prime is nog steeds niet erg groot maar voor die 3 euro/maand blijf ik nog wel even plakken. Helemaal als TGT hun stijgende lijn handhaaft, hun eerste paar episodes waren wel even doorbijten.
Ik vond de openingsscene van de eerste afllevering van TheGrandTour wel magistraal! Rest van de serie, net als Top Gear, iets teveel gescript. Wel mooier in beeld gebracht..... Ik blijf fan......
Edit: seizoen 2 vanaf 8 december!
Edit: seizoen 2 vanaf 8 december!
[ Voor 8% gewijzigd door Rallye op 01-11-2017 18:45 ]
Ik kan op AP veel films niet kijken. Staat dan bij dat die voor mijn locatie=NL niet beschikbaar is....???
En dan praat ik over meer dan 70% van de films. Sommige series kan ik wel kijken.
Wie weet hier meer van??
En dan praat ik over meer dan 70% van de films. Sommige series kan ik wel kijken.
Wie weet hier meer van??
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Verwijderd
Ik ben vandaag Amazon Prime eens gaan proberen, en meteen een heel erg goede serie gevonden (ik kijk via Xbox One S):
Deutschland '83
Voor hen die net als ik in de 80-er jaren volwassen zijn geworden een feest van herkenning en nostalgie, de serie is ook doorspekt met muziek uit die tijd. Ik kijk hem in het Duits. Ook nog eens een goed verhaal en puik acteerwerk. Alleen voor deze serie (spionage oost-West Duitsland) vindt ik Prime nu al de moeite waard
De IMDB waardering van 8.2 kan ik beamen.
De Xbox One Amazon-prime app die vandaag is uitgekomen werkt trouwens ook prima (tot nu toe).
Deutschland '83
Voor hen die net als ik in de 80-er jaren volwassen zijn geworden een feest van herkenning en nostalgie, de serie is ook doorspekt met muziek uit die tijd. Ik kijk hem in het Duits. Ook nog eens een goed verhaal en puik acteerwerk. Alleen voor deze serie (spionage oost-West Duitsland) vindt ik Prime nu al de moeite waard
De Xbox One Amazon-prime app die vandaag is uitgekomen werkt trouwens ook prima (tot nu toe).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 19:44 ]
@Verwijderd : Bedankt voor de tip, lijkt me zeker leuk om te kijken.
Zelf ben ik ook wel fan van "The man in the high castle". Serie over het leven in de VS, dat na de overwinning van Duitsland en Japan in de 2e wereldoorlog, is opgedeeld in een door Japan en een door Duitsland gecontroleerde zone.
Zelf ben ik ook wel fan van "The man in the high castle". Serie over het leven in de VS, dat na de overwinning van Duitsland en Japan in de 2e wereldoorlog, is opgedeeld in een door Japan en een door Duitsland gecontroleerde zone.
Verwijderd
Ik zie op amazon.de veel Duitse series die ik graag zou willen kijken, maar dat blijkt niet te kunnen ivm auteursrechten. Is hier iets aan te doen (VPN)?
Ja, die ga ik ook zeker kijken, thanks.Wild Chocolate schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:34:
@Verwijderd : Bedankt voor de tip, lijkt me zeker leuk om te kijken.
Voor de liefhebbers: seizoen 2 van Mr. Robot is eindelijk beschikbaar.
Wel 'grappig' dat seizoen 3 weer op dezelfde manier niet aanklikbaar beschikbaar* is... leuk met data er achter in het verleden.
* niet beschikbaar dus
* niet beschikbaar dus
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-11-2017 19:20 ]
The Night Manager gezien, erg goede serie, met een geweldige sfeer en idem dito cast (waaronder Hugh Laurie). Aanrader!
Ik had op de Duitse Amazon iets gevonden voor een jaar-abo op Prime. Dat kost dan 70 euro per jaar. Ik dus maar aangemeld, 30 dagen proefkijken krijg je dan eerst. Gelukkig maar, want nu ineens gaat hij me in de app en op mijn PS4 verplichten tot de Duitse taal. Ook krijg ik nu mijn oude Watchlist op de PS4 niet meer terug en kan ik alles opnieuw gaan uitzoeken. Alle box-art, filmbeschrijvingen en zelfs titels zijn in het Duits... Ik heb een mail gestuurd met de vraag hoe dit te fixen is, maar ik vermoed dat er vrij weinig aan te doen is.
Ja op de website waarschijnlijk de taal aanpassen, maar de website zelf gebruik ik graag in het Duits. Dat kan ik nog altijd veel beter begrijpen dan dat Google-translate Engels of Nederlands wat eruit komt als je de taal verandert. Mijn ervaring tot nu toe is in elk geval niet zo goed. Iemand hier die dezelfde ervaringen heeft en het heeft kunnen oplossen?
-edit- Op www.primevideo.com (gevonden door een pagina terug te lezen hier...
) heb ik mijn thuisland veranderd van Duitsland naar Nederland en heb ik de website taal veranderd naar Engels... Ook kon ik toen ineens mijn Watchlist terugvinden. Op de Duitse Amazon website zie ik gewoon nog alles in Duits en op de PS4 kan ik nu weer alles in het Engels zien en is mijn Watchlist terug. Crisis afgewend!
Die 69 per jaar is de beste deal die er te krijgen is? Of kan het nog goedkoper? Ik kan geen gebruikmaken van gratis verzending in NL, dus eigenlijk hoop ik dat het goedkoper kan. Maar normaal is het geloof ik 7 euro per maand, dus misschien dat ik me aanstel.
Ja op de website waarschijnlijk de taal aanpassen, maar de website zelf gebruik ik graag in het Duits. Dat kan ik nog altijd veel beter begrijpen dan dat Google-translate Engels of Nederlands wat eruit komt als je de taal verandert. Mijn ervaring tot nu toe is in elk geval niet zo goed. Iemand hier die dezelfde ervaringen heeft en het heeft kunnen oplossen?
-edit- Op www.primevideo.com (gevonden door een pagina terug te lezen hier...
Die 69 per jaar is de beste deal die er te krijgen is? Of kan het nog goedkoper? Ik kan geen gebruikmaken van gratis verzending in NL, dus eigenlijk hoop ik dat het goedkoper kan. Maar normaal is het geloof ik 7 euro per maand, dus misschien dat ik me aanstel.
[ Voor 27% gewijzigd door Verstekbakker op 05-11-2017 17:12 ]
In nederland is het de eerste 6 maanden 3 euro per maand, daarna 6 euro per maand.
/edit: vandaag trouwens two and a half man in zijn geheel toegevoegd. Ben ik wel blij mee, vind dat de nederlandse streamingdiensten vrij weinig sitcoms hebben.
/edit: vandaag trouwens two and a half man in zijn geheel toegevoegd. Ben ik wel blij mee, vind dat de nederlandse streamingdiensten vrij weinig sitcoms hebben.
[ Voor 50% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-11-2017 17:34 ]
Dan heb ik me een beetje laten naaien dus. Waar kan ik dat NL abonnement afsluiten in plaats van die Duitser dan? De rest van die voordelen van de Duitser kun je niks mee in NL.
[ Voor 22% gewijzigd door Verstekbakker op 05-11-2017 17:42 ]
https://www.primevideo.com/ zoals je al gevonden had. Maar misschien dat hij dat nu puur koppelt aan je duitse account?
Door via die website in te loggen heb ik volgens mij mijn thuisland kunnen aanpassen, dus nu krijg ik gewoon het NL aanbod, maar kijk ik via mijn Duitse Prime abo. Dat abo wil ik dus gaan opzeggen, dan kan ik via dat NL abo gebruik maken.Trevor schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:50:
https://www.primevideo.com/ zoals je al gevonden had. Maar misschien dat hij dat nu puur koppelt aan je duitse account?
Best logisch aangezien into the badlands op amc uitgezonden word in Nederland gelijkertijd met usa, idem voor mr robot npo heeft daar de rechten van.mosm schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:49:
Amazon lijkt Nederland niet zo serieus te nemen. Het nieuwe aanbod is zeer beperkt en bij wat ze aan aardige series hebben, hebben ze dan nieuwe seizoenen niet gekocht. Bijvoorbeeld Mr. Robot en Into the Badlands hebben ze alleen seizoen 1. Bij latere seizoenen krijg je een regio-restrictie voor je neus.
Vanmorgen mail gehad van Amazon. Ik had wat vragen en dit was een van de antwoorden:
Even geduld dus nog, kijken wat er gaat gebeuren.Het klopt inderdaad dat u op dit moment nog geen gebruik kunt maken van de Prime voordelen als Nederlandse klant. Echter zal dit op hele korte termijn wel beschikbaar worden gesteld, de exacte datum kan ik u nog niet aangeven maar de verwachting is dat dit binnen 3 weken wel beschikbaar is.
Vooral benieuwd of ik dan mijn prime abonnement dat nu op franse account staat kan overzetten naar nl.
Wauw, dat is even nieuws! Ik ben benieuwd.
Vandaag zijn de volgende series toegevoegd:
Blue Bloods (S1 t/m S6, met NL subs)
CSI: Crime Scene Investigation (S10 t/m S16)
Hawaii Five-O (S1 t/m S6, met NL subs)
Blue Bloods (S1 t/m S6, met NL subs)
CSI: Crime Scene Investigation (S10 t/m S16)
Hawaii Five-O (S1 t/m S6, met NL subs)
Mooi dat er iig weer wat is bijgekomen. Vrijdag komen ook de pilots van Sea Oak, The Climb en Love You More erop. 27 November verschijnt seizoen 1 van The Marvelous Mrs. Maisel. 15 December seizoen 1 van Jean Claude Van Johnson
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die Jack Ryan serie., maar die staat pas voor 2018 in de planning.Veefje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:12:
Mooi dat er iig weer wat is bijgekomen. Vrijdag komen ook de pilots van Sea Oak, The Climb en Love You More erop. 27 November verschijnt seizoen 1 van The Marvelous Mrs. Maisel. 15 December seizoen 1 van Jean Claude Van Johnson
Duimen dat het geen McGyver wordt of bv Scorpion.
Anders nieuws is dat Amazon nu een FireTV Stick Basic (zie Tweaker voor pagina) naar NL verstuurd. Vanavond m'n FireTV 4K eens aanslingeren of iets bij Amazon is veranderd.
[ Voor 14% gewijzigd door loekf2 op 07-11-2017 17:58 ]
@loekf2 Het wordt zeker niet de kwaliteit van die twee series. Ik heb nog geen Amazon Original gezien die niet beter is dan die twee series. Kan me ook niet voorstellen dat John Krasinkski (een goede acteur) zomaar voor een serie kiest.
https://nos.nl/artikel/22...idt-uit-in-nederland.html
Grappig dat ze Bol.com een concurrent noemen, terwijl die echt altijd veel te duur is. Amazon is zo veel goedkoper dan Bol.com...
Grappig dat ze Bol.com een concurrent noemen, terwijl die echt altijd veel te duur is. Amazon is zo veel goedkoper dan Bol.com...
[ Voor 45% gewijzigd door Verstekbakker op 08-11-2017 09:29 ]
Als die bedragen kloppen, hebben we in 2018 dus in principe alle voordelen van Amazon Prime voor dezelfde prijs als alleen de PrimeVideo dienst? Mooi!Het abonnementsbedrag gaat in de loop van 2018 omhoog naar 6 euro per maand.
EDIT:
De prijzen kloppen inderdaad!
https://www.amazon.de/gp/...e=UTF8&hubSpokeCountry=NL
[ Voor 19% gewijzigd door Raymon89 op 08-11-2017 09:28 ]
Ze zijn ook druk bezig met series toevoegen. Wel grappig om te zien dat 'the good wife' nu op alle 3 de streaming sites staat.
Ik heb alle 9 seizoenen Seinfeld gevonden. Ik ben wel even zoet.
Hmmm, maar zou ik dan nu kunnen upgraden naar Prime of heb ik dan opeens twee abonnementen? Vragen.....Raymon89 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:27:
[...]
Als die bedragen kloppen, hebben we in 2018 dus in principe alle voordelen van Amazon Prime voor dezelfde prijs als alleen de PrimeVideo dienst? Mooi!
EDIT:
De prijzen kloppen inderdaad!
https://www.amazon.de/gp/...e=UTF8&hubSpokeCountry=NL
Heb me ook maar meteen lid gemaakt van Prime. En ze zijn idd steeds meer aan het toevoegen. Nu nog meer recente series en meer exclusives als American Gods. Afgaande van de persberichten die ik binnenkrijg gaat het wel de goede kant op. Prime zal sowieso het ledenaantal boosten, dus hopelijk betekent dat dat Amazon ook meer moeite gaat doen met Prime Video.