Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het tijdstip van de laatste reactie in dit topic zegt al veel... Ik ga het voor gezien houden. Man wat ben ik teleurgesteld. Op basis van Duitsland en het VK had ik gedacht dat Amazon gewoon net als Netflix een dienst zou opstarten die snel aangevuld zou gaan worden. Maar het is gewoon een onaf product. Er zijn wel toevoegingen, maar het gaat in een veel te laag tempo, de ondertitels zijn meestal niet voorradig en moeten veel te lastig worden ingesteld als je soms dingen met Engelse en soms met Nederlandse ondertitels kijkt.

Ik blijf hopen dat ze de boel op de rails gaan krijgen, maar ik merk dat voor mij een eerste indruk erg belangrijk is. Zelfde gold voor Videoland. Er is (in vergelijking met Netflix) zoveel minder. Dat elke keer als ik het weer eens probeer (meestal chromecastacties voor 1 cent overigens) ook daar weer afhaak.
Maar voorlopig hou ik prime dus voor gezien. Kijk over een jaar of zo wel weer of ze dan een beetje content, en de techniek erachter verbeterd hebben.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:32
Netflix heeft ook in Nederland een lange aanlooptijd gehad.
Eerste maanden/jaar ook weinig content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

ArnoutV schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:51:
Netflix heeft ook in Nederland een lange aanlooptijd gehad.
Eerste maanden/jaar ook weinig content
Ben ik deels met je eens. Het toevoegen van content gaat Netflix nu idd beter af dan in het begin (1e jaar), soms ging er destijds weleens 5 dagen overheen eer er content werd toegevoegd. De Netflix app werkte echter toen al heel goed en bovendien was alle content beschikbaar met NL ondertiteling.

Amazon daarentegen spant de kroon met een onaf produkt (zo komt het iig over), veel content geen NL subs, de app (of via de browser) die heel veel te wensen overlaat.
Ik krijg het gevoel dat Amazon overhaast PrimeVideo heeft uitgebracht en vervolgens met de noorderzon is vertrokken (alsof ze dachten: hier zijn onze kijkers voorlopig wel even mee zoet 8)7 , maar dan kennen ze ons Nederlanders nog niet :7 ); tot ongeveer halverwege januari hebben ze geen content toegevoegd, gewoon helemaal niets! En sinds een kleine twee weken enkel een beetje.
Ook sommige van de eigen produkties (die Netflix altijd wereldwijd lanceert) hebben wij hier in NL gewoon niet, o.a. zoals eerder genoemd, S2 van the Man in the High Castle.

Dit alles bij elkaar maakt APV wel een beetje triestige streamingsdienst imho. Echt jammer...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Tsja, ik kijjk graag The Grand Tour, dus voorlopig houd ik het nog wel aan.

Het zou me overigens niets verbazen als ze S2 van The Man in the High Castle brengen, wanneer er geen afleveringen van The Grand Tour worden toegevoegd, als kijkersbinding...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Wild Chocolate schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:15:
Tsja, ik kijjk graag The Grand Tour, dus voorlopig houd ik het nog wel aan.

Het zou me overigens niets verbazen als ze S2 van The Man in the High Castle brengen, wanneer er geen afleveringen van The Grand Tour worden toegevoegd, als kijkersbinding...
Ja maar zoals eerder gezegd, je kunt The Man In the High Castle S02 prima kijken als je maar via Amazon.com in een browser kijkt.

Waar S02 dan niet in een app te zien is blijft vaag.

Oh en voor Prime Video fans, op een Nvidia Shield is via de Amazon Video app het allemaal prima te streamen (2015 versie: sideloaden, 2017 versie: zet location services uit). Ook hier: aanbod matched niet met de Amazon.com website. Verder blijft het vaag dat Amazon z'n Shield app officieel niet buiten US/UK/Duitsland/Oostenrijk support.

Ik wilde af van het omslachtige airplay via een AppleTV.

Ook deze Android TV app voor de Shield is weer een exclusieve, dus Amazon blijft goed bezig om z'n video dienst populair te maken (naast die ellendige regio restricties).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Vanaf 27 januari is Sneaky Pete eindelijk te zien op Prime NL.

[ Voor 5% gewijzigd door Veefje op 25-01-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:39
Is amerikaanse of duitse content te zien met de Amazon Fire TV mediaplayer / stick uit Duitsland (met een een amazon.com / amazon.de accoun)t? Of ben je dan gebonden aan locatie restricties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
voorstad schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:32:
Is amerikaanse of duitse content te zien met de Amazon Fire TV mediaplayer / stick uit Duitsland (met een een amazon.com / amazon.de accoun)t? Of ben je dan gebonden aan locatie restricties?
Ik heb een Amerikaanse Prime trial account gehad toen THT begon, maar kon alleen "While you're abroad" content zien, dus films en series worden gewoon met geoblocking (IP adres) afgeschermd.

Dus denk van niet....

Komt bij (zie mijn posting eerder) dat de FireTV 4K/stick niet werken met een Prime Video abbo, alleen met een Prime abbo waar ook video bij zit.

Trouwens voor de duidelijkheid:

Amazon streaming video service begon in de US als:

Amazon Unbox => Amazon Video on Demand => Amazon Instant Video => Amazon Video

Nadat ze Love Films kochten in de UK kwam er Amazon Prime Video als onderdeel van een Prime abbo.

Prime Video is een standalone service minus de rest van Prime (free shipping etc).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Veefje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:49:
Vanaf 27 januari is Sneaky Pete eindelijk te zien op Prime NL.
Ik wacht nog steeds op S02 van Man in The high Castle, ondanks dat ik die natuurlijk al gezien heb via "andere kanalen".

Maar ok, lijkt dat ze voortgang maken met de distributie rechten van series die ze zelf produceren.

EDIT: dit is de bron trouwens:

https://www.telecompaper....azon-prime-video--1180889

Als ik wat Google lijkt deze serie op 27-1 wereld wijd (bv. ook in Zuid Afrika) gereleased te worden.

[ Voor 22% gewijzigd door loekf2 op 26-01-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
loekf2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Komt bij (zie mijn posting eerder) dat de FireTV 4K/stick niet werken met een Prime Video abbo, alleen met een Prime abbo waar ook video bij zit.
eeeeehhhhhhh.... wat is het verschil tussen een Prime Video abbo een Prime abbo waar ook video bij zit?

Ik zat namelijk hier aan te denken: https://www.amazon.de/gp/prime/pipeline/landing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
voorstad schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:04:
[...]

eeeeehhhhhhh.... wat is het verschil tussen een Prime Video abbo een Prime abbo waar ook video bij zit?

Ik zat namelijk hier aan te denken: https://www.amazon.de/gp/prime/pipeline/landing
Zou ik ook wel eens willen weten, maar volgens mij:

US, UK, Duitsland. Oostenrijk: Amazon Prime incl. Amazon Video. Officieel support voor FireTV (stick) en PS4, Xbox One app
200+ andere landen incl. NL: Amazon Prime Video, officieel alleen afspelen via browser en tablet/phone.
==> maar.... PS4 app uit US store en Nvidia Shield app, smart TV apps werken ok

Dus Prime incl. Video != Prime Video, verder heb je de regio restricties nog.

Waarom ze in hemelsnaam in landen waar je niet lid van de (zeg maar) Amazon familie kan worden de video service ook Prime noemen is mij een raadsel. NIemand snapt het verschil nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
loekf2 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:10:
[...]

Zou ik ook wel eens willen weten, maar volgens mij:

US, UK, Duitsland. Oostenrijk: Amazon Prime incl. Amazon Video. Officieel support voor FireTV (stick) en PS4, Xbox One app
200+ andere landen incl. NL: Amazon Prime Video, officieel alleen afspelen via browser en tablet/phone.
==> maar.... PS4 app uit US store en Nvidia Shield app, smart TV apps werken ok

Dus Prime incl. Video != Prime Video, verder heb je de regio restricties nog.

Waarom ze in hemelsnaam in landen waar je niet lid van de (zeg maar) Amazon familie kan worden de video service ook Prime noemen is mij een raadsel. NIemand snapt het verschil nog.
Dus wanneer ik een Fire TV bij de buren over de grens haal, en bij amazon.de een prime abbo neem, kan ik toch geen TGT kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
voorstad schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:16:
[...]

Dus wanneer ik een Fire TV bij de buren over de grens haal, en bij amazon.de een prime abbo neem, kan ik toch geen TGT kijken?
Nope. Op mijn FireTV 4K met m'n NL Prime Video abbo kan ik nul komma nul content kijken, ook TGT niet. Error 5505 is alles wat je krijgt.

Met een Duitse/UK/US trial abbo weer wel, ook als je geld betaald, maar je kunt alleen de "while you are abroad" selectie kijken, wat neerkomt op Amazon originals als TGT, High Man in the castle etc. De rest niet

Volgens Amazon komt dit omdat de firmware alleen de US/UK/DE/Oostenrijk als locatie kent, zit er dus hardcoded in. Kan kloppen, want mijn FireTV laad de content uit de US zelfs met mijn Prime Video abbo.

Amazon moet hun product marketing of programmeurs ontslaan, want bv. op Nvidia Shield en PS4 (app uit de US PSN store) werkt het allemaal perfect ongeacht welk soort abbo je hebt en waar je woont. Op de Shield moet je wel location services uitzetten, omdat volgens Nvidia (Amazon Video app zit in de firmware) de app niet gelicensed is buiten de 4 Prime landen.... tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Net m'n Nvidia Shield TV geüpdated naar Android 5.02. In tegenstelling tot de aankondiging echter geen Amazon Prime app te zien.

Het lullige is dat de app wel bij de System Apps staat (alleen te zien met ES file explorer), maar is uitgeschakeld. :X

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Atomsk schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 00:13:
Net m'n Nvidia Shield TV geüpdated naar Android 5.02. In tegenstelling tot de aankondiging echter geen Amazon Prime app te zien.

Het lullige is dat de app wel bij de System Apps staat (alleen te zien met ES file explorer), maar is uitgeschakeld. :X
Zet location services eens uit en language op US english. Reboot ws niet nodig.

Probleem is dat Amazon de app officieel alleen in de US, UK, Duitsland en Oostenrijk toestaat. Slaat nergens op, maar Nvidia had geen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
loekf2 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 07:25:
[...]

Zet location services eens uit en language op US english. Reboot ws niet nodig.

Probleem is dat Amazon de app officieel alleen in de US, UK, Duitsland en Oostenrijk toestaat. Slaat nergens op, maar Nvidia had geen keuze.
Ja, kwam daar kort daarna achter. Het werkt nu, maar het blijft een 8)7 actie.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
The Man in the High Castle seizoen 2 wordt op 10 februari toegevoegd op Prime NL. Beter laat dan nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Wel een beetje jammer dat het zo'n 2 maanden later is, maar idd, liever iets later dan helemaal nooit. Voor de € 2,99 die ik nu betaal, vind ik dit wel acceptabel (...nog wel).

Meer nieuws:
Watch season two of The Man in the High Castle, along with popular movies and TV shows from top networks and Hollywood studios on PrimeVideo.com. Additional Amazon Original Series like Goliath starring William Hurt and Golden Globe winner Billy Bob Thornton, Z: The Beginning of Everything starring Christina Ricci, Woody Allen's Crisis in Six Scenes, and more, will be added to the global service later this year.
Bron: http://www.wdrb.com/story...rime-video-on-february-10

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
KillerBee schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:47:
Wel een beetje jammer dat het zo'n 2 maanden later is, maar idd, liever iets later dan helemaal nooit. Voor de € 2,99 die ik nu betaal, vind ik dit wel acceptabel (...nog wel).

Meer nieuws:

[...]

Bron: http://www.wdrb.com/story...rime-video-on-february-10
Ik las het ook idd. "Kijk seizoen twee van The Man in the High Castle en vele andere populaire films en tv-series op PrimeVideo.com. Later dit jaar worden nieuwe Amazon Original Series toegevoegd, zoals Goliath met William Hurt en Golden Globe-winnaar Billy Bob Thornton, Z: The Beginning of Everything met Cristina Ricci en Woody Allen's Crisis in Six Scenes." Stond in NL persbericht. Het "Later dit jaar" gebeuren is toch heel opmerkelijk. Zijn nota bene hun eigen Originals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja very very stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
De eerste aflevering van het tweede seizoen van The Man in the High Caste is eerder op Prime gezet. Al voorproefje, blijkbaar. De rest van het seizoen nog steeds vanaf 10 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-09 20:01
Ik kijk season 2 van The Man in The High Castle nog en dan houdt ik het ook eventjes voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 07:14
Vanavond de voorlopig laatste Grand Tour.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Ik blijf nog wel dit halfjaartje. Ondanks wat ik vind van Prime is dit voor die 2.99 meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Vandaag kondigt Amazon de premièredata aan van vijf langverwachte Amazon Original Series die binnenkort in meer dan 200 landen en regio's op Prime Video te zien zijn. Vanaf deze maand kunnen leden genieten van nieuwe afleveringen van bekroonde series als Transparent en Mozart in the Jungle en populaire nieuwe series als Fleabag, Goliath en Z: The Beginning of Everything.

Fleabag
Op 10 februari is de eerste aflevering van 30 minuten van Fleabag te zien op Amazon Prime Video. Fleabag is geschreven door hoofdrolspeelster Phoebe Waller-Bridge (Crashing, Broadchurch) en geeft een vrolijke en tegelijkertijd aangrijpende kijk in de geest van een seksueel actieve en getergde vrouw (Waller-Bridge) die zich met al haar leed en droge humor op het moderne leven in Londen stort. De serie is gebaseerd op het toneelstuk Fleabag van Waller-Bridge dat bekroond werd met een Edinburgh Fringe First Award, de Critics' Circle en Off-West End Awards voor meest veelbelovende toneelstuk en met een Special Commendation van de Susan Smith Blackburn Prize. In Fleabag schitteren ook Brett Gelman (Twin Peaks), Olivia Colman (Peep Show), Bill Paterson (Outlander), Hugh Dennis (Outnumbered), Hugh Skinner (Poldark), Jamie Demetriou (People Time), Jenny Rainsford (The Smoke) en Sian Clifford (Paddy). De serie werd geregisseerd door Harry Bradbeer (Dickensian) en geproduceerd door Phoebe Waller Bridge, Harry Williams en Jack Williams (The Missing)

Goliath
Op 17 februari kunnen Prime Video-leden het eerste seizoen zien van Goliath, een van de meest favoriete Amazon Original Series. In Goliath schitteren Golden Globe- en Oscarwinnaar Billy Bob Thornton (Fargo) en Oscarwinnaar William Hurt (Broadcast News) in de ultieme David tegen Goliathstrijd die wordt uitgevochten binnen het Amerikaanse rechtssysteem van de 21e eeuw. De serie volgt een aan lager wal geraakte advocaat (Thornton) die een uitweg zoekt. Hij heeft daarvoor maar één mogelijkheid: hij moet rechtvaardigheid brengen in een rechtssysteem, waar waarheid handelswaar is geworden en waar de weegschaal van Vrouwe Justitia meer dan ooit doorslaat ten gunste van mensen met geld en macht. Goliath is geschreven door David E. Kelley (Ally McBeal) en Jonathan Shapiro (The Practice). Naast Thornton en Hurt zijn er in de serie hoofdrollen weggelegd voor Olivia Thirlby (Juno), Maria Bello (Prisoners), Molly Parker (House of Cards), Nina Arianda (Florence Foster Jenkins), Tania Raymonde (Lost), Britain Dalton (Criminal Minds) en Sarah Wynter (24). De serie is geproduceerd door Kelley, Shapiro, Ross Fineman (Lights Out), David Semel en Larry Trilling (Parenthood).

Transparent Seizoen 3
Op 17 februari is de eerste aflevering van het nieuwste seizoen van Transparent te zien op Prime Video. In Transparent schitteren Jeffrey Tambor (Arrested Development), Gaby Hoffmann (Girls), Amy Landecker (Curb Your Enthusiasm), Judith Light (The Assembled Parties) en Jay Duplass. De serie volgt het gezin Pfefferman, waarvan iedereen zijn of haar eigen weg gaat en steeds meer over zichzelf ontdekt. Maura is op genadeloze wijze wakker geschud door de realiteit. Ze heeft inmiddels een liefdesrelatie met Vicki en is door haar familie geaccepteerd. Ze wil nu via een genderoperatie de vrouw worden die ze altijd al had willen zijn. Intussen zijn Sarah en Ali allebei op hun eigen manier op zoek naar hun spirituele kant. En nu Josh geen werk en geen relatie meer heeft, krijgt een gevoel van verlies de overhand waardoor hij gedwongen wordt om voor eens en voor altijd met zijn verleden in het reine te komen. Alle wegen komen samen tijdens een familiecruise naar Mexico. Dan blijkt eens te meer dat, ondanks het duistere familieverleden, iedereen zijn ware zelf is als het hele gezin bij elkaar komt.

Mozart in the Jungle, seizoen 3
Op 17 februari gaat het derde seizoen van Mozart in the Jungle van start op Prime Video. De komische dramaserie, met afleveringen van 30 minuten, is gebaseerd op de veelgeprezen biografie Mozart in the Jungle: Sex, Drugs & Classical Music van Blair Tindall. Het derde seizoen, waarin de hoofdrollen worden vertolkt door Gael García Bernal (Bad Education) en Lola Kirke (Gone Girl), met daarnaast Bernadette Peters, Saffron Burrows en Malcolm McDowell, begint middenin een groot Italiaans avontuur. Rodrigo neemt een nieuwe artistieke uitdaging op zich: de grote operadiva Alessandra dirigeren die na lange tijd weer terugkeert naar het podium en een concert zal geven in Venetië (Italië). Hij dompelt zich onder in de rijke muzikale geschiedenis van de stad en Alessandra sleurt hem mee in een gepassioneerde samenwerking die al snel een eigen dramatische wending krijgt. Hailey reist Europa door met het Andrew Walsh Ensemble en komt erachter dat ze hierin niet vindt wat ze had gehoopt - maar onderweg komt ze er wel achter dat ze een passie voor dirigeren heeft. In de maanden na de uitsluiting zijn de leden van het symfonieorkest uit elkaar gegroeid. Veel spelers kunnen elkaar niet meer in dezelfde ruimte verdragen en de gespannen onderhandelingen hebben een persoonlijk karakter gekregen voor Cynthia en Gloria. De musici zijn nu weer op zichzelf teruggeworpen en moeten een leven oppakken waarin het orkest geen centrale rol meer speelt.

Z: The Beginning of Everything
Op 24 februari gaat Z: The Beginning of Everything wereldwijd in première op Amazon Prime Video; een geromantiseerde biografie gebaseerd op het leven van Zelda Sayre Fitzgerald, de briljante, mooie en getalenteerde Southern Belle, die als stijlicoon de personificatie wordt van de Flapper-girl in het turbulente en flamboyante jazztijdperk van de jaren twintig. De serie, waarin de hoofdrollen zijn weggelegd voor Christina Ricci (Pan Am) en David Hoflin (Once Upon a Time), begint op het moment dat Zelda de nog onbekende schrijver F. Scott Fitzgerald in 1918 ontmoet in Montgomery (Alabama, VS) en vertelt het verhaal van het gepassioneerde, onstuimige liefdesleven en het droomhuwelijk - maar tegelijkertijd de grootste nachtmerrie - van het celebritykoppel van die tijd. Het alcoholisme, het overspel, de strijd tegen dromen die aan diggelen gaan en de psychische aandoening die leidt tot Zelda's tragische, voortijdige einde worden in beeld gebracht. Z: The Beginning of Everything duikt in het fascinerende leven van een vrouw die haar tijd ver vooruit was, een kunstenares die vocht voor haar eigen identiteit in het stormachtige kielzog van haar wereldberoemde echtgenoot. Het is een moderne interpretatie van een van de meest spraakmakende liefdesaffaires aller tijden, vertolkt in salons en speakeasy's van Montgomery tot de Côte d'Azur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 09-09 07:10
Allemaal mooi en wel. Ik heb ook zo'n € 2,99 abo afgesloten voor het eerste half jaar, maar ik kan bijvoorbeeld niet eens Mr. Robot Season 2 kijken terwijl zelfs de NPO dit al heeft uitgezonden.

Zal nog wat series/films proberen die ik via Netflix niet kan krijgen maar zoals het nu lijkt houdt het voor mij dan ook op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Laatst online: 09:11
Ik lees hier best veel klachten dat mensen iets niet kunnen kijken, maar volgens mij moet je kiezen wat je wel kunt zien. Amazon, Netflix, Videoland of welke aanbieder dan ook bieden een pakket aan voor een bepaalde prijs. En of je vindt het de gevraagde prijs waard, of niet, en dan stem je met je voeten, blijf je of zeg je op. Dat laatste resulteert in dat een bedrijf zijn beleid aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:44
iemand die toevallig een Amazon Prime op de Xbox One S draaiende heeft?
vanwege de ondersteuning van het HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:23:
De eerste aflevering van het tweede seizoen van The Man in the High Caste is eerder op Prime gezet. Al voorproefje, blijkbaar. De rest van het seizoen nog steeds vanaf 10 februari.
Hmm, hij is er dan eindelijk, maar slechts in 1080p 8)7 Ik dacht dat deze in de US 4K HDR is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes sneaky pete ook maar in de global versie alleen in 1080p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Tja blijft twijfelachtige bij Amazon.
Weinig of helemaal geen apps beschikbaar in ons land, op de Xbox One S wel een App gevonden als ik de landinstelling omzet naar DE, echter krijg de melding geen toegang rechten, met andere woorden kan de app openen maar niet inloggen ondanks mn werkende prime account.

Als dan ook nog de in andere landen wel 4K HDR gestreamt kan worden, hier slechts een HD stream beschikbaar is, tja...
voor mij een van de hoofdredenen om voor Amazon te gaan is juist hun 4K HDR content....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ook maar een abonnement voor 2,99 afgesloten. We gaan het wel zien. Zal die app even installeren op mijn shield en ipad als dat allemaal lukt.

Leuker maken we het, moeilijker ook :(

Poppenkast eigenlijk... en dat van zo'n groot bedrijf. Maar voor 2,99 kijk ik het wel de komende 6 maand aan.

Edit: toch maar weer opgezegd, ik kan het alleen op de tv beneden bekijken via mijn shield met truken, maar dan is mijn shield engelstalig en dat is niet zo fijn. Verder nergens nl ondertitels kunnen vinden, zelfs niet voor the grand tour terwijl ik die wel heb gedownload ondertussen met nl subs.

beetje raar allemaal, jammer. Was mooi geweest als het de strijd kon aangaan met bol.com, als je in Amerika woont is het wel interessant, voor ons niet.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:22:
Nou, ook maar een abonnement voor 2,99 afgesloten. We gaan het wel zien. Zal die app even installeren op mijn shield en ipad als dat allemaal lukt.

Leuker maken we het, moeilijker ook :(

Poppenkast eigenlijk... en dat van zo'n groot bedrijf. Maar voor 2,99 kijk ik het wel de komende 6 maand aan.

Edit: toch maar weer opgezegd, ik kan het alleen op de tv beneden bekijken via mijn shield met truken, maar dan is mijn shield engelstalig en dat is niet zo fijn. Verder nergens nl ondertitels kunnen vinden, zelfs niet voor the grand tour terwijl ik die wel heb gedownload ondertussen met nl subs.

beetje raar allemaal, jammer. Was mooi geweest als het de strijd kon aangaan met bol.com, als je in Amerika woont is het wel interessant, voor ons niet.
Oke oke, ik zou net de app downloaden en sideloaden op mijn Shield. Ik kijk al via de PS4 maar wou em ook hebben op de Shield. Is dus niet de moeite waard?

Voor de liefhebbers van Downtown Abby: alle seizoenen staan nu op Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:03:
[...]

Oke oke, ik zou net de app downloaden en sideloaden op mijn Shield. Ik kijk al via de PS4 maar wou em ook hebben op de Shield. Is dus niet de moeite waard?

Voor de liefhebbers van Downtown Abby: alle seizoenen staan nu op Prime.
sideloaden hoeft niet, althans als je de meest recente updates hebt draaien wat je waarschijnlijk hebt. Zet taal op USA engels en zet landinstellingen uit en hop, hij staat in je menu.

De app werkt prima, maar bij bijna alles staat: coming soon. Als je het hebt draaien op de playstation is de app denk ik gelijk, de spotify app van playstation lijkt ook redelijk op de shield app. Ik meen dat de shield wel wat minder stroom verbruikt, dus dat zou een optie zijn.

Maar alle menu's worden wel engels op je shield, zodra je weer nederlandse taal selecteerd is de app verdwenen. Zet je hem weer op engels is hij terug en al je instellingen behouden 8)7

Voor mijn jonge kinderen heb ik de taal liever op nederlands, voor mijn vrouw en mij maakt het niet uit. Maar het stoort me wat dat het zo onaf is. Althans het voelt gewoon niet af. En dat terwijl ik begrijp van mensen die ik spreek in Amerika en Duitsland dat het een echt fantastische netflix vervanger moet zijn. Maar niet hier. Jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:07:
[...]

sideloaden hoeft niet, althans als je de meest recente updates hebt draaien wat je waarschijnlijk hebt. Zet taal op USA engels en zet landinstellingen uit en hop, hij staat in je menu.

De app werkt prima, maar bij bijna alles staat: coming soon. Als je het hebt draaien op de playstation is de app denk ik gelijk, de spotify app van playstation lijkt ook redelijk op de shield app. Ik meen dat de shield wel wat minder stroom verbruikt, dus dat zou een optie zijn.

Maar alle menu's worden wel engels op je shield, zodra je weer nederlandse taal selecteerd is de app verdwenen. Zet je hem weer op engels is hij terug en al je instellingen behouden 8)7

Voor mijn jonge kinderen heb ik de taal liever op nederlands, voor mijn vrouw en mij maakt het niet uit. Maar het stoort me wat dat het zo onaf is. Althans het voelt gewoon niet af. En dat terwijl ik begrijp van mensen die ik spreek in Amerika en Duitsland dat het een echt fantastische netflix vervanger moet zijn. Maar niet hier. Jammer.
Oke, thanks. Daar ga ik even mee klooien. Het is ook gwn top. Voordat Netflix en Amazon kwamen met die dns en vpn ongein keek ik naar de Amerikaanse content van beiden. Amazon US is een uitstekende tegenhanger van Netflix. Vervanger wil ik niet zeggen, maar gewoon net weer dan bepaalde series en content die Netflix weer niet heeft. Nu heb je gewoon gelijk: het huidige NL Amazon Prime is nog niet denderend, nee.

• loekf2
Veefje schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 19:03:
[...]

Waarom side loaden op de Shield ? Met firmware 5.0x zit de Amazon Video app standaard in de firmware. Nvidia zet hem alleen uit als je niet in US/UK/DE/AUT woont. Kwestie van location services uit & taal op engels.

Zit de app al in de PSN NL store dan ? Ik moest hem uit de US store halen, maar nadeel is dat ie alleen werkt met een US PSN account. Dus je moet iedere keer switchen voor Amazon Video. Shield werkt prima.

• Veefje
loekf2 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:11:
[...]

Waarom side loaden op de Shield ? Met firmware 5.0x zit de Amazon Video app standaard in de firmware. Nvidia zet hem alleen uit als je niet in US/UK/DE/AUT woont. Kwestie van location services uit & taal op engels.

Zit de app al in de PSN NL store dan ? Ik moest hem uit de US store halen, maar nadeel is dat ie alleen werkt met een US PSN account. Dus je moet iedere keer switchen voor Amazon Video. Shield werkt prima.
App zit niet in de psn store. Had al jaren US account en had Prime al erop staan doordat ik een tijd US account had met een unblocker. Van de Shield kreeg ik het door van Hobbykok, idd. Kon alleen niet zien hoe ik location services uit kon zetten. Maar had er ook niet heel lang naar gekeken, moet ik zeggen.

Verwijderd

location services zit in het instellingen menu (aan de rechterkant) weet alleen niet meer precies onder welk knopje, maar je ziet het redelijk snel als je ze even bekijkt. Ik meen dat hij onder tijd/datum staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Vandaag toegevoegd:

Goliath S1 (met o.a. Billy Bob Thornton)
Mozart in the Jungle S3

Ook is de Engelse serie Downton Abbey recentelijk toegevoegd (onlangs verdwenen bij Netflix, maar nu dus beschikbaar op APV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook al in HDR? Zal wel niet. Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Veefje schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:39:
[...]

App zit niet in de psn store. Had al jaren US account en had Prime al erop staan doordat ik een tijd US account had met een unblocker. Van de Shield kreeg ik het door van Hobbykok, idd. Kon alleen niet zien hoe ik location services uit kon zetten. Maar had er ook niet heel lang naar gekeken, moet ik zeggen.
Zit ook in de UK store. Downloaden en switchen naar je NL account is echter voldoende om ermee te kijken.

Heb nu echter the man in the high castle uitgekeken en ik denk dat ik het maar opzeg. Het is wel aardig dat er wat meer anime inzit, maar divers series hebben geen ondertiteling. Helemaal niets dus. |:( Soms zijn Engelse subs wel aanwezig, maar niet zichtbaar in het ondertitelmenu, maar ook dan kan het per episode verschillen.

Het is jammer dat het zo amateuristisch gepresenteerd wordt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik houd het abo iig aan zolang het nog € 2,99 kost, dan zeg ik het ook op.
Mogelijk neem ik dan in het najaar (donkere maanden) weer een abo, mits het aantal content en de dienst zelf tegen die tijd flink verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Atomsk schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Zit ook in de UK store. Downloaden en switchen naar je NL account is echter voldoende om ermee te kijken.

Heb nu echter the man in the high castle uitgekeken en ik denk dat ik het maar opzeg. Het is wel aardig dat er wat meer anime inzit, maar divers series hebben geen ondertiteling. Helemaal niets dus. |:( Soms zijn Engelse subs wel aanwezig, maar niet zichtbaar in het ondertitelmenu, maar ook dan kan het per episode verschillen.

Het is jammer dat het zo amateuristisch gepresenteerd wordt.
Ik kan je geen ongelijk geven. Echter, alle series hebben toch tenminste Engelse ondertiteling? Niet alles heeft NL subs, dat klopt, maar ik dacht dat ik bij alle series waar ik keek tenminste Engelse subs zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Veefje schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:06:
[...]

Ik kan je geen ongelijk geven. Echter, alle series hebben toch tenminste Engelse ondertiteling? Niet alles heeft NL subs, dat klopt, maar ik dacht dat ik bij alle series waar ik keek tenminste Engelse subs zag.
"Samurai Flamenco" bijv. heeft alleen maar Franse ondertiteling.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik zelf heb een Android tablet en is het beeld goed, mijn vriendin heeft een Ipad en daar is de kwaliteit dramatisch, overal blokken. Hoe kan dit?
Normaal is dat niet zo.

• Veefje
Vanaf 17 maart te zien: de Duitse crime serie You Are Wanted

Seizoen 2 van Hand of God gaat op 10 maart in première. Hetzelfde geldt voor het tweede seizoen van Red Oaks. Crisis in Six Scenes van Woody Allen gaat op 24 maart in première.

• mryoda
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-05-2021
Jammer dat Z de beginning en de Tudors gewoon niet werkt. Ik kan geen afleveringen selecteren. Ook Flesh and Bone werkt niet. Is dat alleen bij mij of hebben meer mensen hier last van ?

Het is leuk als ze nieuw content toevoegen maar dan moet het wel af te spelen zijn ?

• Veefje
mryoda schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:21:
Jammer dat Z de beginning en de Tudors gewoon niet werkt. Ik kan geen afleveringen selecteren. Ook Flesh and Bone werkt niet. Is dat alleen bij mij of hebben meer mensen hier last van ?

Het is leuk als ze nieuw content toevoegen maar dan moet het wel af te spelen zijn ?
Z: The Beginning of Everything gaat morgen in première op Prime. The Tudors is vanaf maart te zien. Flesh and Bone doet het wel bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mryoda
Bedankt voor de reactie, jammer dat het vrij onduidelijk is welke content er wel of niet op staat. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de helpdesk over Flesh and Bone. Het heeft bij mij gewerkt een tijdje toen ik het proef abo startte, nu echter krijg ik een foutmelding. Ook het tweede seizoen van Mr. Robot werkt niet terwijl het wel zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Welk systeem gebruik je om Prime te kijken? iPad, Android, PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mryoda
ipad, pc met alle browsers, lg tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Android om m`n Philips tv zelf. draait prima, kijk momenteel 2e seizoen van The Man in the High Castle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mryoda
Verder werkt alles zonder problemen bij mij, alleen Flesh and Bone niet, maar goed ik zie het wel een keer. Aan de helpdesk van Amazon valt nog wel het een en ander te verbeteren. Heb meerdere keren contact gehad maar ze doen weinig. het zal een stuk beter moeten worden wil ik aan het einde van het proef abonnement verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begin december 2016 mijn LG 65E6 tv op duitsland gezet en daardoor de Amamzon Prime app kunnen installeren. De Grant Tour en The High Castle waren beschikbaar in Ultra HD. Ik had echter de duitse taal en ondertitles. Eind december ik ik een nederlands Amazon Prime abonnement aangemaakt. Nu heb ik vanochtend via http://www.primeamazon.nl/ bij het inloggen de landen instelling van duitsland naar nederland veranderd. Echter nu is mijn Ultra HD keuze in het home menu verdwenen. Mijn internet verbinding is 150 Mb/s dus daar kan het niet aan liggen. Als ik zoek op Ultra HD komt er ook geen enkele titel beschikbaar. Heeft iemand een idee hoe ik wel weer Ultra HD kan krijgen? De keuze voor landen instelling bij http://www.primeamazon.nl/ lijkt te zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee volgens mij is dat gewoon het gevolg van een Nederlandse account. Heel fijn allemaal. Logica hiervan ontbreekt compleet, en helpdesk is useless. Er komt wel steeds meer content op te staan, dus uiteindelijk zal het wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Samsung ks7000 (2016) met Amazon app. maar het kan dus kloppen dat ik geen UHD/HDR kan zien met een Nederlandse account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, als je switched naar een US account (maar dat is een 10tje per maand) krijg je bijv wel sneaky pete in HDR. Ik zou zeggen mail de help desk en klaag erover.. wellicht helpt het. Ik krijg alleen maar BS antwoorden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen een email naar Amazon support gestuurd maar verwacht er niet al te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Geen HDR/4k en zelfs niet alle original content uberhoubt beschikbaar (mozart in the jungle S# bijvoorbeeld) zijn echte dealbreakers. ongeacht de prijs,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ze komen dan terug met "een no rights" argument.. wat natuurlijk nergens over gaat bij eigen content. ik denk dat het meer ligt aan capaciteit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in Japan en daar was het nog slechter gesteld met Amazon Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben schijnbaar voor Nederland rechten verkocht van eigen content... Dat is een schrijnend gebrek aan inzicht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kan mij niet voorstellen dat ze alleen de HDR content hebben verkocht en niet te de 1080p content.. i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:34:
Nou, ik kan mij niet voorstellen dat ze alleen de HDR content hebben verkocht en niet te de 1080p content.. i
Nee, ik had het puur over de beschikbaarheid van een show (eigen content). Waarom we geen UHD/HDR kunnen zien is me helemaal een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Vreemd verhaal over de 4k?HDR.

Heb m`n Philips op DE landinstelling gehad om überhaupt een Amazon Prime App te kunnen installeren.
Zodoende had ik eerst alles Duitstalig, (gebruik ook mn Duitse Amazon account, echter nu enige weken later is het spontaan veranderd in Engelstalig, ook alle content is nu in originele taal. Mis toch de ondertiteling niet, deze is nergens bij beschikbaar. Ruime serie`s in Ultra HD prima beschikbaar en af te spelen, wacht nu nog op de HDR 10 van de Prime App ondersteuning van de tv.
Intussen een Xbox One S mogen ontvangen, namens een Tweakers/Samsung actie, hier wel een Amazon te installeren, echter geen toegang tot content, helaas, want deze ondersteunt zowel 4K als HDR.
Tja gelukkig wordt Netflix wel prima ondersteunt, zowel 4K en HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mryoda
Wat een onvoorstelbare en niet professionele rommel is het toch bij amazon, Ze kunnen beter weer stoppen want ik heb het idee dat wij hier in nederland niet echt serieus genomen worden, De helpdesk kent maar een antwoord: "het ligt aan de regio restricties" ja vast......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mryoda schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:27:
Wat een onvoorstelbare en niet professionele rommel is het toch bij amazon, Ze kunnen beter weer stoppen want ik heb het idee dat wij hier in nederland niet echt serieus genomen worden, De helpdesk kent maar een antwoord: "het ligt aan de regio restricties" ja vast......
Ze richten zich eigenlijk 'echt' alleen op Amerika, UK, Duitsland en Oostenrijk. De overige landen krijgen het minderwaardige primevideo.com. Ik heb nu eigenlijk ook wel het idee dat dit niet snel zal veranderen. Ik had hoop, maar het zou mij verbazen als Prime in de resterende drie maanden van de introductieprijs nog echt 'beter' wordt in NL. Wellicht wordt het gwn een dienst voor erbij voor de kijker die niet al teveel eisen stelt en niet moeilijk doet over de 5.99 wat het straks gaat kosten. Ik zal de dienst ook wel blijven aanhouden, denk ik, maar ik houd al rekening ermee dat dit is wat je er van kunt gaan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san1980
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-11-2023
Heel jammer dat er geen series meer in HDR te zien zijn. Toen Amazon PrimeVideo in Nederland beschikbaar was heb ik het meteen genomen en tot aflevering 10 de Grand Tour in HDR kunnen zien. Had gehoopt dat er alleen maar meer series in HDR zouden worden aangeboden maar nu kan ik niet eens de rest van het Grand Tour seizoen in HDR afkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, klopt het dat niemand meer in Nederland met een Nederlands Amazon Prime account 4K HDR series kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve the Grand Tour is niks in HDR. Dit is al sinds het begin zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 23:22
Heb van het weekend m'n Samsung KS8000 binnen gekregen en meteen ook een account aangemaakt voor Amazon prime. Had in de Samsung & OLED topics verderop op dit forum wat ervaringen gelezen over the grand tour in 4K en HDR en wilde dat ook graag ervaren.
Kreeg echter alleen maar 1080p beeld aan de praat. Heb een hoop lopen stoeien met de instelling in de Amazon app op de tv en op mijn Amazon account in de browser maar helaas zonder succes.

Kom nu hier in dit topic berichten tegen dat het wel gewerkt heeft maar nu blijkbaar niet meer.. erg jammer!

Is het nu nog op andere manieren mogelijk om prime 4K en HDR te kunnen bekijken. In NL? Kan ik mijn account aanpassen maar een UK account? Of moet ik dan een nieuw specifiek UK account aanmaken?
En werkt dit dan in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magenof
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06-09 04:52
Ik wou dat ik deze thread gevonden had voor ik 2 uur had gespendeerd om The Grand Tour terug in HDR 4k te krijgen. Toch maar men abonnement opzeggen tot ze dit opgelost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een duits amazon account aangemaakt en daarmee op mijn 2016 LG OLED amazon opnieuw geinstalleerd en ingelogd met mijn duits amazon account. The Grand Tour is aanwezig met 4K HDR echter alleen in duitse taal! Je kunt NIET zoals eerder de duitse taal op engels zetten voordat je de serie begint te kijken. Ik heb mijn duitse account stop gezet maar kan de volgende 30 dagen gratis kijken/testen. Heeft er iemand een nederlands amazon prime support telefoon nummer? Ik heb geprobeerd met hun in contact te komen maar kreeg alleen nederlandstalig support voor Kindle en de duitse Prime support mensen konden niet in de Nederlandse Prime gebruikers database kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mryoda
Heeft iemand een idee op welke datum The Tudors afgespeeld kan worden. Er staan 3 series klaar maar ze kunnen niet afgespeeld worden. Of is dat alleen bij mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Waar staan ze klaar dan? Op de iPad-app kan ik de Tudors zelfs met de zoekfunctie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mryoda
Zowel op mijn IPad als op mijn computer zijn 3 seizoenen zichtbaar, echter de play knop ontbreekt.

Ik krijg toch sterk de indruk dat amazon een IP adres probleem heeft . mijn provider caiway heeft oude ip adressen overgenomen uit Duitsland. Daar heb ik en alle andere caiway gebruikers er een van, denk dat het daar mee te maken heeft. Regio restricties ?

Ook Flesh en Bone kan ik niet meer afspelen terwijl het gewerkt heeft.

Echter denk ik dat Amazon hier niet meeleest en de helpdesk zuigt ballen, slechtste helpdesk ooit.

Ik zie ook van Mr. Robot Seizoen 2 al weken staan, echter is unavailable, dus geen play knop op zowel Ipad als computer of TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Als je je IP adres is kun je proberen je WiFi uit te zitten en de app dan opnieuw te openen op je mobiel, werkt het dan wel heb je je onderbouwing dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mryoda
Bedankt voor de tip, zojuist geprobeerd en ik zie de afleveringen wel, maar kan deze niet afspelen, Vreemd echter dat andere gebruikers helemaal niets zien.

Ik heb al aangegeven bij de helpdesk dat ze geen dingen online moeten zetten als deze nog niet beschikbaar zijn, dat is alleen maar verwarrend, maar dat snappen ze blijkbaar niet.

Er staan bijvoorbeeld ook al 2 afleveringen van Taken op de pagina, maar ze zijn niet af te spelen. Snap ook niet wat ze bedoelen met :[Dubbed Version Coming Soon] 8)7 8)7 ;w

[ Voor 54% gewijzigd door mryoda op 10-03-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
dubbed version = nagesynchroniseerde versie

Toch een probleem ivm Duits ip-adres? En dan de combinatie met een Nederlands account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
The Tudors even opgezocht, beide series willen niet starten, zitten ook niet inbegrepen in het Prime abo, 1e serie kost 4,99 Engelse Pond, en per aflevering 0,99, tweede seizoen is 7,99 Pond/1,89.
Flesh and Bones start ook bij mij niet.
Wat verder wel goed loopt is the Man in The High Castle 2e serie, en ook in UHD, duurt even begint in 1080 maar na minuut of twee inderdaad in UHD, jammer genoeg ondersteunt m`n tv helaas nog geen HDR...
Trouwens gewoon in orginele spraak, Engelstalig, terwijl ik via een Duitse Amazon account kijk. De eerste maand was alleen alles Duitstalig bij me beschikbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door dinandus op 10-03-2017 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mryoda
Rallye schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 22:01:
dubbed version = nagesynchroniseerde versie

Toch een probleem ivm Duits ip-adres? En dan de combinatie met een Nederlands account?
tja caiway he :-(

ik zat bij ziggo maar moest gedwongen overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfwas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-08-2021
Hoi allemaal,

Ik wil graag Mr. Robot zien en ik las ergens dat deze ook te zien is via Amazon Prime Video. Is dit (nog steeds) zo?

Gebruikt hier toevallig ook iemand Linux (Mint/Ubuntu) om, al dan niet in combinatie met Google Chrome, naar Amazon Prime Video te kijken? Op het internet kom ik vooral veel oude topics tegen over deze combinatie.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@Halfwas Yep, S1 van Mr. Robot staat erop, S2 staat klaar (dat wil zeggen: je ziet de afleveringen staan, maar ze zijn nog niet afspeelbaar (als ik hierop google, dan komt S2 ergens in mei/juni beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfwas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-08-2021
KillerBee schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:03:
@Halfwas Yep, S1 van Mr. Robot staat erop, S2 staat klaar (dat wil zeggen: je ziet de afleveringen staan, maar ze zijn nog niet afspeelbaar (als ik hierop google, dan komt S2 ergens in mei/juni beschikbaar)
Top, bedankt KillerBee! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• san1980
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik zag daarnet opeens een sectie Available in UHD met daarin The Man in the High Castle S 1&2, Red Oaks, Sneaky Pete, Goliath en Sneaky Pete (en geen Grand Tour). Even snel gecheckt en kon Sneaky Pete in HDR UHD bekijken. Daarna weer terug in het menu en er stonden nog maar drie series en geen Sneaky Pete meer in UHD.
Ze zullen er wel mee bezig zijn en ben blij dat er weer UHD aanbod is. Blijft wel vaag dat ze niet gewoon per serie naar de hoogst mogelijke resolutie schalen zoals Netflix. Maar dat Prime er voor kiest om een aparte 1080p en aparte UHD versie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg blij met de introductie van HDR, natuurlijk net Sneaky Pete uitgekeken in 1080p.. majah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ze hebben de afgelopen maanden echt alleen maar Amazon Originals toegevoegd qua series. Vraag me wel af wanneer daar verandering in gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb heel erg het idee dat het vooral opgezet is in verband met the grand tour, en dat ze verder niet echt bezig zijn met rechten inkopen voor de nieuwe landen.
Heel erg jammer, had echt gedacht dat we iets kregen zoals Duitsland of het VK.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik heb begrepen dat op Amazon video bijna alles geen Ned ondertitels heeft. Zijn er Engelse ondertitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Ja, er zijn Engelse ondertitels

[ Voor 82% gewijzigd door swhnld op 01-04-2017 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Vanaf 1 mei, een dag na de première, al te zien bij Prime.

American Gods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Na 4 maanden heb ik ook maar het abo opgezegd, al dan niet tijdelijk. Ik hoop erop dat Amazon het komende halfjaar flink aan de weg gaat timmeren met APV, dan neem ik in het najaar gewoon weer een abo :) .
Voor nu heb ik iig nog even de tijd om de serie Hand Of God af te kijken, een tikkie vreemde serie, maar in al z'n rarigheid toch wel leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:45
Is het iemand al gelukt Prime Video werkend te krijgen op de Xbox One?

Na het geprobeerd te hebben op een Xiaomi Mi Box met Android TV (zonder resultaat) ben ik op zoek naar een nieuwe mediacenter voor o.a. Prime Video en de Xbox One is een goede kandidaat daarvoor mits het daarop goed werkt.

iPhone 13 mini (iOS 26) [daily driver]
Jolla C2 (Sailfish OS 5)
Xiaomi Pad 6 (Sailfish OS 5)
OnePlus 6T (Ubuntu Touch 20.04)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
een echte aanrader op Prime: You are Wanted, mooie spannend verhaal over hoe het je leven beïnvloedt als je data gestolen zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door dinandus op 10-04-2017 20:13 . Reden: titel aangepast ivm correcte schrijfwijze ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Zozo de nieuwe serie American Gods op Amazon Prime

Elke maandag aflevering, dus gelijk met US ? Zelfs moet NL ondertitels, moet niet gekker worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het langzaam beter wordt. Ik kijk nu bosch wat erg vermakelijk is. Hierna americans gods.. en dan wellicht goliath afkijken. Erg blij dat er nu ook hdr support is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
@ Florisoliemans: Ik kijk al enige tijd met genoegen, maar op welke device heb je inmiddels HDR ondersteuning, want ik mis deze nog op mijn 65PUS7601, UB900 en ook niet op de X Box One S ondersteund?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een lg oled b6. Daar zit hdr support op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
loekf2 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 21:27:
Zozo de nieuwe serie American Gods op Amazon Prime

Elke maandag aflevering, dus gelijk met US ? Zelfs moet NL ondertitels, moet niet gekker worden.
Nog steeds geen Ned ondertitels? En nog steeds 3 euro per maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Olga2000 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:00:
[...]

Nog steeds geen Ned ondertitels? En nog steeds 3 euro per maand?
Nog steeds 3 euro ja en was verbaasd dat American Gods NL ondertitels had, zo te zien alle mogelijke talen. Veel content op Prime Video moet het met alleen Engels, Duits, Frans doen.

Schijnt een AppleTV app te komen. Op de PS4 nog steeds niet, tenzij je een US account heb, maar dan moet je switchen naar dat account, dus ook geen optie.

Pagina: 1 ... 3 ... 36 Laatste