Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:19
Soulshaker schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:56:
Zonet aangemeld op Amazon primevideo . Aangemeld via amazon.de.
Maar ook hier alles op mijn TV app in het Duits :(
Nu ik kan het perfect verstaan , maar enorm stom dat ik Engelstalige reeksen in het Duits moet aanhoren.

Momenteel nog in de gratis maand , maar als dit probleem niet aangepakt word zeg ik primevideo weer op.
Vreemd, ik heb me ook aangemeld via de Duitse Amazon shop, app op tv geïnstalleerd en kijk de series gewoon in de Engels talig gesproken versie, momenteel The Man in the High Castle. Wel om de App te vinden de land instelling van de tv van Nl naar DE omgezet, anders kon ik geen Amazon App vinden. Idem voor m`n UB 900 player, welke het geluidspoor in DD+ heeft, de tv komt niet verder dan stereo. Ook kan de UBD player het logo "HDR" weergeven, echter niet als zodanig de HDR functie inschakelen, welke bij Netflix kijken via de player wel vlekkeloos de TV in de HDR modus zet.
Zullen wel de bekende opstart probleempjes zijn.... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Prime Video updates zijn nu ook te zien in de JustWatch app (iOS, geen idee of ie ook op Android te vinden is), met locatie NL. Gebruikte hem tot nu toe vooral voor Netflix updates en zoeken wat er te zien is.

Posts op de Amazon forums suggeren dat het niet kunnen zien van het 2e seizoen van Man in the high castle een technisch probleem is en dat de FireTV (stick) op zich wel zou moeten werken (error 5505 krijg je nu).

Uitrol blijft een drama. Hopelijk fixen ze het snel.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

loekf2 schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:49:
Prime Video updates zijn nu ook te zien in de JustWatch app (iOS, geen idee of ie ook op Android te vinden is), met locatie NL. Gebruikte hem tot nu toe vooral voor Netflix updates en zoeken wat er te zien is.
Dank voor de tip! De app is ook beschikbaar via Android :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

loekf2 schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:49:
Prime Video updates zijn nu ook te zien in de JustWatch app (iOS, geen idee of ie ook op Android te vinden is), met locatie NL.
Jammer genoeg is er geen locatie BE, lijkt me anders wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
Ligt het aan mij, of is er geen PS3 app? Of moet ik hier truuks voor uit gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
JAVE schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:04:
Ligt het aan mij, of is er geen PS3 app? Of moet ik hier truuks voor uit gaan halen?
Je moet een nieuwe PS3 account aanmaken en je opnieuw registreren bij PSN met een nieuw email adres, en aangeven dat je in de USA woont. Adres mag fictief zijn op de zipcode & stad na (90210 bv). Dan kan je de app wel downloaden. (PSN & de app store deden bij mij wel vreemd toen ik dit deed vorige vrijdag, maar mogelijks lag dat aan iets anders. Soms hielp een reboot...)

Dan kan je gewoon terug afmelden en aanmelden met je normale account. De Amazon Prime app werkt daar ook.

Wel niet van hetzelfde niveau als de Netflix app imo. Over- & weerspoelen is vrij ongebruiksvriendelijk vergeleken met Netflix z'n thumbnail timeline...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
bandidoloco schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:26:
[...]

Jammer genoeg is er geen locatie BE, lijkt me anders wel interessant.
Inderdaad. Iets als dit maar voor Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotjeknor54
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 14:31
Zie net dat op mijn sony Android TV de amazone prime app draait. Menu is (nog) in het engels. Verwacht dat het een paar maanden zal duren voordat het aanbod meer vertaald zal zijn. Maar voor 2,99 is het een mooie start om het uit te proberen. Over een maand of 6 kijken we weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
Buzz_Fuzz schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:14:
[...]

Je moet een nieuwe PS3 account aanmaken en je opnieuw registreren bij PSN met een nieuw email adres, en aangeven dat je in de USA woont. Adres mag fictief zijn op de zipcode & stad na (90210 bv). Dan kan je de app wel downloaden. (PSN & de app store deden bij mij wel vreemd toen ik dit deed vorige vrijdag, maar mogelijks lag dat aan iets anders. Soms hielp een reboot...)

Dan kan je gewoon terug afmelden en aanmelden met je normale account. De Amazon Prime app werkt daar ook.

Wel niet van hetzelfde niveau als de Netflix app imo. Over- & weerspoelen is vrij ongebruiksvriendelijk vergeleken met Netflix z'n thumbnail timeline...
Bedankt voor de uitleg...
Dat valt onder truuks uithalen dus. Je zou verwachten dat ze de apps ook beschikbaar stellen in de regio waar ze live gaan... Dat had Netflix dan beter voor elkaar. (Die kon ik vanaf dag 1 draaien op zo'n beetje elk apparaat met een processor (op de Raspberry Pi na, helaas))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Klopt, zag er ook tegen op, maar uiteindelijk maar gedaan. Toch makkelijker zo kijken dan altijd audio & video van PC te moeten doorsluizen naar TV, ook al heb ik er permanent een HDMI voor aangesloten...
Nu m'n 2e maand gratis omdat ik van een .de naar een .fr trial ben omgeschakeld :)
Vrijdag weer een TGT ep, op kerst nog een aflevering (geen idee of die van de vrijdag ervoor dan vervalt), en op 30+31/12 een tweedelige Namibië special. Die 5 minuten prutsen met een USA account, was dan wel de moeite...

Maar idd, het lijkt alsof ze om een of andere reden snel de boel nog dit jaar "globaal" wilden releasen terwijl het nog vol gaten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
rotjeknor54 schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:03:
Zie net dat op mijn sony Android TV de amazone prime app draait. Menu is (nog) in het engels. Verwacht dat het een paar maanden zal duren voordat het aanbod meer vertaald zal zijn. Maar voor 2,99 is het een mooie start om het uit te proberen. Over een maand of 6 kijken we weer.
Hoe heb jij de app op je Android tv gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eerste twee seizoenen van MR Robot zijn toegevoegd. (Al kan ik iig op de PC seizoen 2 nog niet afspelen. Maar neem aan dat dat snel wordt opgelost.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Oke, beter. Moest het tweede seizoen toch nog kijken. Zag dat ik seizoen 2 ook niet kon aanklikken. Heel slordig nog allemaal. Ze hadden echt beter nog enkele maanden kunnen wachten en het beter kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:18

alienfruit

the alien you never expected

Ik vraag mij af of mijn UK Amazon Prime account gaat werken wanneer ik dit weekend weer in Nederland ben voor de feestdagen en of het assortiment dan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Xecuter NL schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:13:
[...]

Misschien even de landinstelling van je tv, staat denk ik op NL, op GB of DE zetten, en dan vindt je de Amazon app in de playstore. Althans zo heb ik hem op mijn Philips gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciemarcus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04 11:45
Xecuter NL schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:13:
[...]

Sony Android TV ?

Kijk hier voor de uitleg https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49526927

[ Voor 3% gewijzigd door marciemarcus op 20-12-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:35
dinandus schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:39:
[...]

Misschien even de landinstelling van je tv, staat denk ik op NL, op GB of DE zetten, en dan vindt je de Amazon app in de playstore. Althans zo heb ik hem op mijn Philips gedownload.
Ik heb de app in de playstore kunnen vinden en kunnen installeren. Maar deze speelt niets af. Ook in de besturing meer voor een tablet ontworpen...je ziet niet wat geselecteerd is. Maar misschien heb jij een andere, want Netflix heb ik ook, maar die van de playstore kan ik niet installeren, dus die komt ergens anders vandaan. Is overigens Philips uit 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Ik heb het hier over een 2016 toestel, de 65POS7601. Het menu is vergelijkbaar met het keuze menu zoals bij de Netflix app. Heb je wel je toestel aangemeld bij primevideo.com? of via je eigen amazon account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
dinandus schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:19:
Ik heb het hier over een 2016 toestel, de 65POS7601. Het menu is vergelijkbaar met het keuze menu zoals bij de Netflix app. Heb je wel je toestel aangemeld bij primevideo.com? of via je eigen amazon account?
Nee, ik heb 'm echt via de Google AppStore gedownload (viel me mee dat dat al kon). Ik zie 'm wel als Android device bij m'n primevideo account, maar denk dat dit gewoon niet gaat werken. Volgens mij heb jij een app uit de "Philips" app store en dat lijkt een andere te zijn. Zie ook nergens dat een Philips uit 2014 ondersteund zou worden hoor, maar is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotjeknor54
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 14:31
Ging helemaal vanzelf bij de Sony Select apps

Afbeeldingslocatie: https://www.flickr.com/photos/grizzmo/shares/W70b10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:13

Typhone

Who Dares Wins

Weet iemand waarom ik op mijn LG (OLED 55E6V) niet kan inloggen met mijn Prime account? Dat werkt perfect op Macbook, Surface, iPhone maar op mijn TV zegt ie de hele tijd gebruikersnaam/wachtwoord niet goed (en dat is het wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig een US account? Ik had een US account en daar logde hij niet mee in. Als je een account aanmaakt via NL/UK doet ie het wel. Dit waarschijnlijk om de US versie wel HDR en andere series heeft en de global ALPHA launch van amazon dit niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 22:19
Ik snap niet hoe ik nu lid moet worden om gebruik te kunnen maken van de eerste zes maanden voor € 2.99.

Als ik naar primevideo,com ga en klik op 'start your free trial' moet ik inloggen op Amazon.
Nadat ik dat doe krijg ik deze melding:

"Do you live outside of the United States?
As an Amazon Prime member, you can watch a limited selection of videos on Amazon.com. If you live outside of the United States, you may also be able to access PrimeVideo.com by contacting Customer Service to update your account."

Is het nu de bedoeling dat ik Customer Service een bericht stuur of ze Amazon Prime Video voor me willen activeren?

Dat lijkt me een erg abnormale manier om ergens lid van te worden :?

edit:
Ik dacht, misschien heeft het feit dat ik een paar weken terug via de amerikaanse amazon.com al zo'n "free 30 days trial" had er mee te maken. Log ik net in op amazon.com om die gratis trial (die over een paar dagen eindigt) op te zeggen, krijg ik er nog een maand gratis bij want opzeggen is natuurlijk niet de bedoeling :+

Voorlopig kan ik dus nog even gratis door >:)

Weet iemand hoe lang dat eerste zes maanden voor € 2.99 per maand-aanbod geldig blijft?

[ Voor 25% gewijzigd door Glenfiddich op 21-12-2016 15:25 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Niet online
Mij lukt het ook niet om lid te worden met mijn bestaande Amazon account, heb toen maar een nieuwe aangemaakt en die werkt wel netjes.
Mijn bestaande bracht mij telkens naar amazon.de.

gr
Dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:32
DanTm schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:26:
..
Mijn bestaande bracht mij telkens naar amazon.de.
Dat had ik ook, na wat heen en weer mailen ben ik zelf gebeld door de Amazon helpdesk en die hebben de settings zo aangepast dan mijn US/DE Amazon account nu voor VideoPrime op NL staat.
Super service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Trevor schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:24:
eerste twee seizoenen van MR Robot zijn toegevoegd. (Al kan ik iig op de PC seizoen 2 nog niet afspelen. Maar neem aan dat dat snel wordt opgelost.)
Ik zie die op primevideo, (franse amazon prime), in ieder geval niet staan. Zou wel nice zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Glenfiddich schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:07:
edit:
Ik dacht, misschien heeft het feit dat ik een paar weken terug via de amerikaanse amazon.com al zo'n "free 30 days trial" had er mee te maken. Log ik net in op amazon.com om die gratis trial (die over een paar dagen eindigt) op te zeggen, krijg ik er nog een maand gratis bij want opzeggen is natuurlijk niet de bedoeling :+
Ja, je moet Amazon customer support pingen (bv. chat of terug laten bellen) dat je van die trial af wilt. Dan kun je een Primevideo abbo nemen, want dus niet hetzelfde is als Amazon Prime. Prime is meer, ook muziek, gratis verzending, tig GB opslag etc.

Reden dat je geen Primevideo abbo kunt afsluiten is dat er nog een US abbo loopt.

Amazon moet snel de techniek achter Primevideo oplossen:

- Op m'n FireTV 4K word ik naar het US aanbod gestuurd, dus kan niets afspelen. Schijnt een firmware ding of back-end issue te zijn.
- Alleen afspelen via de iOS apps werkt voor mij, daarna via Airplay naar de AppleTV.
- High Man In The Castle seizoen 2 is niet te zien... echter als ik naar de US webpage ga, dan wel. Werkt weer niet op iOS, waar links redirecten naar de Primevideo app, die weer naar het offciele NL aanbod kijkt, waar seizoen 2 niet te vinden is.
- Waar is de PS4 app in de PSN store ?

Uitrollen in 200 landen is mooi, maar los die technische problemen eens op.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Buzz_Fuzz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:07:
[...]

Ik zie die op primevideo, (franse amazon prime), in ieder geval niet staan. Zou wel nice zijn...
Hmm... in de NL Primevideo app is seizoen 2 wel te vinden, maar "This video is temporary unavailable". Vaag.

Wel grappig dat een HBO TV serie in Amazon Primevideo te vinden is. Had Ziggo niet de exclusieve rechten ofzo ? Of handjeklap met HBO/Ziggo ? Geloof dat Mozart in de Jungle weer op HBO bij Ziggo te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mozart in the Jungle was te zien bij HBO, het is echter een Amazon original.

(mocht je het over Mr Robot hebben, die is van geen van beiden...)
--
Ik krijg wel steeds meer waardering voor Netflix. Het is vervelend als dit of dat weer verdwijnt en hoe moeilijk je te weten komt dat iets snel weg gaat. Maar technisch gezien is het zo maatgevend. Ik heb een boel diensten gebruikt nu, en echt niks komt ook maar een klein beetje in de buurt van het gemak en de features van Netflix.

[ Voor 84% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-12-2016 17:53 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:23:
Heb je toevallig een US account? Ik had een US account en daar logde hij niet mee in. Als je een account aanmaakt via NL/UK doet ie het wel. Dit waarschijnlijk om de US versie wel HDR en andere series heeft en de global ALPHA launch van amazon dit niet heeft...
Op welke van de 4 plekken kan ik checken welk account ik heb? In Primevideo zie ik helemaal niks, bij Amazon.com is de lijst zo groot dat ik geen flauw idee heb. Primevideo zegt hele tijd dat ik signed in ben maar als ik naar settings ga moet ik inloggen en verder dan your account//playback/parental controls/subtitles/yourdevices kom ik niet.

Op Amazon.com settings zelf vind ik niks wat met primevideo te maken heeft en alles wat met prime te maken heeft ben ik zelf niet. Of ben ik nu absoluut een code 12 user error? 8)7

Verwijderd

Tja ik heb nu een proef abbo op de amerikaanse prime.. dat werkte pas na een paar dagen. Wel meer UHD content alleen doordat je in NL zit is bijna alles content waarvoor je moet betalen. Je betaalt dan 9 dollar voor iets wat niet echt werkt... het alternatief van is 3 euro per maand voor de huidige global primevideo.. maar dat is op moment ook bagger.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:08:
Tja ik heb nu een proef abbo op de amerikaanse prime.. dat werkte pas na een paar dagen. Wel meer UHD content alleen doordat je in NL zit is bijna alles content waarvoor je moet betalen. Je betaalt dan 9 dollar voor iets wat niet echt werkt... het alternatief van is 3 euro per maand voor de huidige global primevideo.. maar dat is op moment ook bagger.
En waar precies zie je dat ie Amerikaans is? Ik klap echt globaal van Amazon.de/amazon.com alle kanten op maar nergens staat US/NL/EU account. Hij geeft alle prijzen enkel in $ weer.

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 22-12-2016 10:10 ]

Verwijderd

ja je moet dan een aparte amazon.com account aanmaken met een amerikaans adres.. dit heb ik gedaan via een freight forwarding site. Dan is het een kwestie van je lokale creditcard gebruiken en dan heb je toegang. Het duurde bij mij een paar dagen voordat ik via mijn smarttv kon inloggen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:14:
ja je moet dan een aparte amazon.com account aanmaken met een amerikaans adres.. dit heb ik gedaan via een freight forwarding site. Dan is het een kwestie van je lokale creditcard gebruiken en dan heb je toegang. Het duurde bij mij een paar dagen voordat ik via mijn smarttv kon inloggen.
Ja die truc heb ik bij Netflix toegepast tot ze actief heel veel VPN's gingen blocken en ik m'n (NL) creditcard niet meer kon terugtrekken. Dat gaan we niet meer doen ;) Logge Amerikaanse bocht, damn.

Verwijderd

ja ik gebruik geen vpn, dit is puur amazon video maar dan een US account..Ik heb die site ook mijn CC niet gegeven.

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:02
Mijn vakantie is begonnen dus mooi tijd om 4 afleveringen Grand tour in te halen.
Sinds vorige week is de Amazon video app beschikbaar op mijn Sony Android tv.

Net aflevering 3 gekeken en deze was echt totaal out of sync.
Net eerste stukje van aflevering 4 gezien en bij deze is het ook out of sync, maar dan minder (0.2 sec).
Heel jammer want de beelden In UHD HDR zijn wel heel mooi

Meer mensen hier last van of moet ik naar mijn setup kijken, Netflix en youtube app hebben hier geen last van dus ik denk zelf dat het wel aan Amazon video ligt.

Tv die ik gebruik is een pricewatch: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart
Samen met de harman kardon avr 139 welke geluid krijgt via een optische kabel.

Verwijderd

Ja jammer dat het nog niet goed werkt idd.. ben nu begonnen met high man in the castle in UHD HDR (us account) en dat ziet er prachtig uit.. ik heb zelf geen sync problemen. Ik heb een yamaha versterker met lg oled.

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 07:14
Ik vind het wel een beetje belachelijk worden. Natuurlijk krijg ik korting, maar dat zelfs via Airplay op mijn Apple TV (vorige model) niets werkt ("Er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van het materiaal", bij alles wat ik af wil spelen) is bedroevend. En hoe moeilijk is het dan om Sony zo ver te krijgen dat ze een PS4-app die in andere landen gewoon werkt (en in Nederland met een VS-account ook) gewoon meteen vrij te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:45
Rallye schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:00:
Ik vind het wel een beetje belachelijk worden. Natuurlijk krijg ik korting, maar dat zelfs via Airplay op mijn Apple TV (vorige model) niets werkt ("Er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van het materiaal", bij alles wat ik af wil spelen) is bedroevend. En hoe moeilijk is het dan om Sony zo ver te krijgen dat ze een PS4-app die in andere landen gewoon werkt (en in Nederland met een VS-account ook) gewoon meteen vrij te geven?
Natuurlijk is het zot dat airplay en chromecast niet ondersteund worden, maar dat was toch wel al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Dat Chromecast niet werkt was bekend. Apple TV zou het moeten doen, zo had ik (overigens niet van Amazon zelf) begrepen, zie bijvoorbeeld http://www.appletvhacks.n...rime-instant-on-apple-tv/

Ik ben, nogmaals, echter ook verbaasd over dat de apps van (voor mij handig) de PS4 en allerlei TV's niet gewoon klaarstaan als je als Amazon (toch geen kleine speler) die videotak uitrolt. Dat moet je toch met een mail kunnen regelen: "Geachte heer Samsung/Sony/Philips, op X december beginnen we met Prime in Europe. Kunt u de app die u elders gebruikt op die datum vrijgeven voor uw/onze Europese klanten?"

[ Voor 94% gewijzigd door Rallye op 23-12-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 09:00
Kan iemand bevestigen dat de NL/BE site zelfde zijn ? Of hebben wij in België de Franse ? Wil liefst series en film in origineel Engels zien.

Heb je geen toegang tot Engelse, Duitse of US aanbod ? Dat zou jammer zijn. Wanneer gaan Apple, Netflix of Amazon eindelijk die regio-afhankelijkheid uit vorige eeuw dumpen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 08:38
Het aanbod is uiteraard nog verschillend per land, maar je kunt natuurlijk altijd wel gewoon kiezen in welk van de beschikbare talen je een film wil kijken (je kunt audio selecteren zoals je ook schakelt tussen ondertitels). Het lijkt me enorm onwaarschijnlijk dat ze de originele audio niet aanbieden op de Franse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 09:00
Inderdaad, ben een trial gestart en alles in originele versies. Dank je ! Ook Kindle library overgebracht van UK naar FR om boek per maand uit te lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitskikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 08:10

Flitskikker

Forumkikker

Je kunt gewoon een creditcardgenerator gebruiken om een abonnement af te sluiten. :D
http://credit-card-generator.2-ee.com/

Wellicht handig voor mensen die alleen even willen kijken of het wat is.

Heb m'n account wel maar weer meteen opgezegd. :P

Het aanbod valt wel tegen, inderdaad.
Nederlandse ondertitels zijn - als ze er al zijn - ook erg bedroevend, vooral bij series. Letterlijke sjabloonvertalingen op basis van de Engelse ondertiteling (inclusief timings), dus lastig te volgen, te veel overbodige titels en zinnen op de gekste plaatsen afgebroken. Zien we helaas ook bij andere VOD-platformen zoals Netflix. Gelukkig dat ook onlangs opgezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

AlainG schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:43:
Kan iemand bevestigen dat de NL/BE site zelfde zijn ? Of hebben wij in België de Franse ? Wil liefst series en film in origineel Engels zien.
Niet 100% zeker voor NL & BE maar tussen BE & Lux zijn er wel degelijk verschillen (dus volgens de logica...)
In tegenstelling tot Netflix blijven series en films uit je "thuisland" doodleuk in de lijst staan maar zie je bij selecteren een melding dat het item "momenteel niet beschikbaar is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhuls
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-08 00:03
Ik kan wel chromecasten vanuit Chrome op mijn MacBook, toch al weer een stapje beter dan een HDMI kabeltje.

Ik vind alleen The Grand Tour al voldoende om voor E18 een half jaartje lid te worden en wellicht is dat precies de reden waarom ze live gaan in de hele wereld terwijl ze er eigenlijk niet klaar voor zijn (wat dan ook gelijk de lage prijs verklaart (wat dan weer een indicatie is dat ze over 6 maanden er wel klaar voor denken te zijn (ik ben dol op geneste haakjes))).

Amazon prime video doet me op dit moment sterk denken aan de begintijd van Netflix. Hetzelfde belabberde aanbod in Nederland t.o.v. van de V.S. (daar hebben ze alle seizoenen Doctor Who, Torchwood en Sarah Janes adventures, the hunger games 3 en 4, etc.) en net zo makkelijk om de tuin te leiden.

• Buzz_Fuzz
Er mag wel eens een update komen eerlijk gezegd... Netflix wordt bijna dagelijks bijgewerkt; op Prime is er op 2 weken tijd nog niets veranderd :/

Verwijderd

My guess is dat ze in het nieuwe jaar, lees januari met veel nieuwe content komen, hopelijk vervallen er dan veel rechten en kunnen ze globally meer series uitrollen...

• K-PAX2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 16:07
App staat ook op onze 2016 Samsung 7000 serie. Alleen de Grand Tour is momenteel in UHD, The Man in The High Castle helaas niet. Ik gebruik Prime via mijn Duitse account volgens mij. Iemand enig idee hoe ik deze serie wel kan kijken in UHD/HDR? Amerikaans account? :P

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik had gehoopt The Man in the High Castle S02 te kunnen kijken, maar ik zie alleen seizoen 1.

Edit:
Blijkbaar gewoon nog niet gepubliceerd in NL. Da's dus :w Amazon PrimeVideo, ik hou het voorlopig wel bij Netflix en tor.
Jammer dit.

[ Voor 46% gewijzigd door Bra-Jo op 29-12-2016 15:33 ]

Nomen nescio

• dinandus
Amazon blijft verbazen: heb voor een review een Samsung KS9000 vandaag thuis ingesteld. Mooie Amazon App erop, ingelogt, en zie The Man in The High Castle in 4K en HDR. Heel mooi, echter ondanks dezelfde gebruiker gegevens nu opeens Duitstalig??? Op zich voor mij geen probleem, echter had de 1e 3 afleveringen gekeken via mijn UBD player, ook een App en in 4K echter geen HDR maar in de Engelse taal....
Wie volgt dit nog, helaas kan ik op de tv geen Engelse taal instellen, iemand idee?
Beeld is wel overtuigend, je ziet goed de meerwaarde van de HDR.

Zal straks eens kijken of Netflix ook nog verassingen heeft

[ Voor 5% gewijzigd door dinandus op 29-12-2016 20:17 . Reden: aanvulling tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Moet zeggen dat ik toch wel een beetje teleurgesteld ben. Had verwacht dat 1 januari een boost zou geven aan de content. Zoals het er nu naar uit ziet pak ik de series op die ik wil zien en stop mijn abonnement weer. Had echt verwacht dat ze een echte concurrent van Netflix zouden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 08:38
dinandus schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:14:
Amazon blijft verbazen: heb voor een review een Samsung KS9000 vandaag thuis ingesteld. Mooie Amazon App erop, ingelogt, en zie The Man in The High Castle in 4K en HDR. Heel mooi, echter ondanks dezelfde gebruiker gegevens nu opeens Duitstalig??? Op zich voor mij geen probleem, echter had de 1e 3 afleveringen gekeken via mijn UBD player, ook een App en in 4K echter geen HDR maar in de Engelse taal....
Wie volgt dit nog, helaas kan ik op de tv geen Engelse taal instellen, iemand idee?
Beeld is wel overtuigend, je ziet goed de meerwaarde van de HDR.

Zal straks eens kijken of Netflix ook nog verassingen heeft
Je kunt de taal van zowel audio als ondertiteling wel aanpassen op je tv, maar je moet dat wel doen voor je de betreffende aflevering af gaat spelen. Tijdens het afspelen kun je de taal niet wijzigen, alleen ondertiteling in- en uitschakelen.

Heb zelf ook een tijdje moeten zoeken omdat de ondertiteling op mijn tv alleen maar in het Duits was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Trevor schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:21:
Moet zeggen dat ik toch wel een beetje teleurgesteld ben. Had verwacht dat 1 januari een boost zou geven aan de content. Zoals het er nu naar uit ziet pak ik de series op die ik wil zien en stop mijn abonnement weer. Had echt verwacht dat ze een echte concurrent van Netflix zouden zijn.
Als de content niet verbetert na deze beginperiode stop ik er ook mee. Voor Engelse ondertiteling kan ik net zo goed Kodi gebruiken. Had er ook meer van verwacht. Het zal heus wel aantrekken, maar deze start is niet denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Afgelopen kerst periode redelijk snel door Man in the high castle gekeken. Goede serie! Maar na deze serie is er werkelijk niks meer te kijken voor me op Prime. Dus zeg mijn abbo maar weer op.

Voor wat betreft de app: deze was opeens beschikbaar op mijn Android Sony TV, alleen ook ik ervaar er een lichte sync issue die ik niet bij netflix heb. Met kodi op mijn android heb ik dit wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Xecuter NL schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:36:
Afgelopen kerst periode redelijk snel door Man in the high castle gekeken. Goede serie! Maar na deze serie is er werkelijk niks meer te kijken voor me op Prime. Dus zeg mijn abbo maar weer op.

Voor wat betreft de app: deze was opeens beschikbaar op mijn Android Sony TV, alleen ook ik ervaar er een lichte sync issue die ik niet bij netflix heb. Met kodi op mijn android heb ik dit wel weer.
Nou, Justified en The Shield zijn wel moderne klassiekers. StartUp en Preacher zijn ook goed. The Night Manager S1 is er op gezet. Mr. Robot S1. Flesh and Bone is ook een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Veefje schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:01:
[...]

Nou, Justified en The Shield zijn wel moderne klassiekers. StartUp en Preacher zijn ook goed. The Night Manager S1 is er op gezet. Mr. Robot S1. Flesh and Bone is ook een goede serie.
Justified een aantal afleveringen paar jaar terug gekeken, maar boeit me niet dat gemaakte Amerikaanse coolness van de lead acteur. Beetje cool doen, met je ogen knijpen, extra rustige analyses doen = te makkelijk. Net zoiets als David Caruso van CSI Miami...niet naar te kijken.

The Shield idd cool, maar dus ook oud. Mr Robot S1 en S2 al gezien.

Night Manager kon ik vorige week nog niet kijken, dus dat is een goede tip, thanks! Preacher moet ik misschien even doorzetten, maar ep1 vond ik ook niet al te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Xecuter NL schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:34:
[...]

Justified een aantal afleveringen paar jaar terug gekeken, maar boeit me niet dat gemaakte Amerikaanse coolness van de lead acteur. Beetje cool doen, met je ogen knijpen, extra rustige analyses doen = te makkelijk. Net zoiets als David Caruso van CSI Miami...niet naar te kijken.

The Shield idd cool, maar dus ook oud. Mr Robot S1 en S2 al gezien.

Night Manager kon ik vorige week nog niet kijken, dus dat is een goede tip, thanks! Preacher moet ik misschien even doorzetten, maar ep1 vond ik ook niet al te sterk.
Ja, kan natuurlijk altijd dat je het niks vind. Ik zelf vind Justified een van de beste series van de laatste jaren. Echt een topserie.

Nee, ik ben het met je eens dat er gewoon niet genoeg op staat. Into the Badlands is tof als je houdt van martial arts, maar het verhaal stelt ook teleur. En dan is de spoeling gewoon dun op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Veefje schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:04:
[...]

Ja, kan natuurlijk altijd dat je het niks vind. Ik zelf vind Justified een van de beste series van de laatste jaren. Echt een topserie.
Ik vind dat wel een bold statement van je...wellicht moet ik daar even doorheen prikken dan en het nog een kans geven.

Overigens leuk blog heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Xecuter NL schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:30:
[...]

Ik vind dat wel een bold statement van je...wellicht moet ik daar even doorheen prikken dan en het nog een kans geven.

Overigens leuk blog heb je!
Ik sta volledig achter de boodschap. Justified is een topserie, ook door critici gelauwerd. Kijk, natuurlijk maakt dat geen moer uit. Als ik een serie niks vind, dan boeit het mij niks dat critici een serie wel positief ontvangen. Justified is echter wel echt gewoon een topserie. Qua verhaallijnen en acteerprestaties.

Thanks voor het compliment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Justified is topkwaliteit. Of het je aanspreekt is persoonlijk uiteraard, maar de kwaliteit in scenario, acteerprestaties, regie en productie staat buiten discussie. (ik heb ook af en toe van die series waarvan ik de kwaiteit erken maar toch niet kijk omdat het niets voor mij is - kan gebeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:11
Ben ook nog geen fan van Amazon Prime, had speciaal proefabbo genomen voor the grand tour, alleen is dit nog niet ondertiteld in het nederlands :/ niet dat mijn engels slecht is, maar heb heb het toch liever ondertiteld.

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
Netflix heeft ook 2 jaar nodig gehad om op het huidige niveau in Nedeland te komen.
Sommige dingen hebben tijd nodig, zou zeggen kijk over een half jaar opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Schijnt dat ergens vorige week, de serie The Night Manager (met Hugh Laurie) is toegevoegd.
De JustWatch app heeft hier een steekje laten vallen helaas.

Excuses moi, was al eerder aangegeven zo te zien! :$

[ Voor 16% gewijzigd door KillerBee op 03-01-2017 06:27 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Kan je nu ook de proefperiode opzeggen, voordat je daadwerkelijk gaat betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
Enjoy exclusive Amazon Originals as well as popular movies and TV shows. Introductory price of €5.99 €2.99 per month for your first six months. Cancel anytime.
Start your free trial

Membership renews for €5.99/month after six months.
Proef abonnement schijnbaar voor een half jaar, maar met de opmerking "Cancel anytime"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Proef periode duurt 1 week (tot op de minuut!), dus als je er niet mee verder wil gaan, dan zeker cancellen voordat de week verstreken is.
Hierna betaal je een introductie prijs (niet te verwarren met een proef abonnement, het is gewoon al een abonnement) van 2,99 gedurende een halfjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 18:44
Ik heb mijn abbo ook weer op moeten zeggen (na 4 dagen zonder iets gekeken te hebben). In de woonkamer hebben we de beschikking over een Chromecast, PS4, en een Ouya met Kodi. Als ik een videodienst niet tenminste op één van die dingen kan kijken heb ik er niets aan.
Geëmmer met screencasting vind ik ook niets, dus ik wacht wel even af totdat de PS4 ook hier de app heeft of totdat ze eindelijk Chromecast ondersteunen.

Pluspunt van amazon: account beheer gewoon in de app zelf!

[ Voor 6% gewijzigd door TweakMDS op 04-01-2017 10:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
Falling Water staat nu ook op Amazon Prime. Interessante, maar wel vage sci-fi serie van USA Network.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een overzicht van wat er toegevoegd wordt?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ben ik ook benieuwd naar. De JustWatch app doet het iig (nog) niet i.c.m. Amazon PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-09 20:01
Ik gok dat die 2,99 periode met een reden is, en dat na 6 maanden er flinke verbeteringen zijn doorgevoerd. Ondertussen volg ik The Man in The High Castle en The Grand Tour. Zodra TGT is afgelopen zullen ze toch met iets moeten komen wil je je klanten in Europa houden.

Ze lijken me gewoon niet heel snel. Duurde ook enkele weken voordat de app op mijn LG tv beschikbaar kwam. Die app werkt dan weer heel goed.

[ Voor 21% gewijzigd door snaggyheadshot op 07-01-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Laatst online: 02-08 16:20
Amazon mag wel wat aan die Fire TV (Stick) ondersteuning gaan doen. Ik krijg de hele tijd een error 5505 melding op mijn Philips 7600 serie tv. Ik kan momenteel alleen Amazon Prime Video kijken op mijn pc, tablet en telefoon. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Als je eens probeert om de landinstelling van NL naar GB, of DE om te zetten, daar kennen ze namelijk wel de Amazon Prime Video app, zo heb ik het ook om mijn 65PUS7601 gedaan, en het draait prima.
Hoop alleen nog op een HDR ondersteuning update voor Amazon, de Netflix schijnt bij de nieuwe nu uitgekomen update inmiddels HDR te ondersteunen op de 2016 series. Wacht met smart op mn update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een pruts service is het ook. Sneaky Pete is uit in de VS, en natuurlijk nog niet op de global app. New original content en dan niet simultaan lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
dinandus schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:05:
Als je eens probeert om de landinstelling van NL naar GB, of DE om te zetten, daar kennen ze namelijk wel de Amazon Prime Video app, zo heb ik het ook om mijn 65PUS7601 gedaan, en het draait prima.
Hoop alleen nog op een HDR ondersteuning update voor Amazon, de Netflix schijnt bij de nieuwe nu uitgekomen update inmiddels HDR te ondersteunen op de 2016 series. Wacht met smart op mn update...
Welke landen instelling bedoel je ? Die onder content en devices bij je account settings op de Amazon website ? Die zijn volgens mij normaal voor je Kindle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:28
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:09:
Wat een pruts service is het ook. Sneaky Pete is uit in de VS, en natuurlijk nog niet op de global app. New original content en dan niet simultaan lanceren.
Ja echt bizar, ik kan The Man in The High Castle season 2 nog steeds niet vinden. En ook Mad Dogs (van Amazon zelf) is ook nog niet te vinden..

Heb het ook maar weer opgezegd, op dit moment is het zelfs de €3 voor mij niet waard, over een maandje maar weer eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dan maar the grand tour in HD ipv. HDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
jamiev90 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:52:
[...]

Ja echt bizar, ik kan The Man in The High Castle season 2 nog steeds niet vinden. En ook Mad Dogs (van Amazon zelf) is ook nog niet te vinden..

Heb het ook maar weer opgezegd, op dit moment is het zelfs de €3 voor mij niet waard, over een maandje maar weer eens kijken :)
Gekke is nog steeds als je naar de website op Amazon.com gaat, op een PC of Mac, dus niet bv op een iPad, want dan wil ie perse afspelen via de app, je wel het 2e seizoen van THMITHC kan afspelen.

Mijn conclusie is nog steeds dat Amazon een grote puinzooi van z'n catalogus gemaakt heeft qua regios, meerdere diensten etc. Waarom lossen ze dit niet op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:09:
Ik zat ook te wachten op Sneaky Pete, maar hield er al rekening mee dat het niet te zien zou zijn. Net als bij The Man in the High Castle seizoen 2. Ook de pilots van Amazons pilotseason zijn niet te vinden. Ik probeerde het eerst nog in dit topic positief in te zien (de lancering en de kwalen), maar dit kan toch echt niet. Oke, als het nog niet lukt om series van andere partijen aan te bieden. Maar ze kunnen er toch wel voor zorgen dat hun eigen content wel al te zien is. Echt belabberd dit. Netflix startte echt niet denderend in NL, maar zij hadden hun zaakjes vanaf de start echt wel beter op orde. Op deze manier is het idd zelfs voor deze prijs niet echt de moeite waard, ondanks dat er toch echt wel een paar toppers op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
loekf2 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:49:
[...]

Welke landen instelling bedoel je ? Die onder content en devices bij je account settings op de Amazon website ? Die zijn volgens mij normaal voor je Kindle.
Landinstelling in het opstart menu van je tv instellingen kiezen voor GB of DE, en de tv normaal verder instellen zoals je hem voor verder gebruik instelt.
Dan zou je bij de keuze van de diverse pas behalve Netflix, YouTube etc. ook Amazon zien staan.

De content is nog niet je van het, maar dat zal na verloop van tijd vanzelf beter worden als je ziet wat ze allemaal in ons omliggende landen al wel aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Volgens mij vraagt loekf2 iets over de Fire TV-stick. Het antwoord van dinandus ziet op de Prime Video app die op sommige TV's geïnstalleerd kan worden?

@loekf2: werkt de Fire TV-stick nooit, of krijg je deze melding soms? Ik heb er vorige week mee in handen gestaan in Duitsland, maar was bang dat die €39,- weggegooid geld zou blijken.

Ik denk dat ik toch maar eens een VS-account op de PS4 ga aanmaken..... Casten vanaf de laptop vind ik erg onhandig.

[ Voor 5% gewijzigd door Rallye op 15-01-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Rallye schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:01:
@loekf2: werkt de Fire TV-stick nooit, of krijg je deze melding soms? Ik heb er vorige week mee in handen gestaan in Duitsland, maar was bang dat die €39,- weggegooid geld zou blijken.

Ik denk dat ik toch maar eens een VS-account op de PS4 ga aanmaken..... Casten vanaf de laptop vind ik erg onhandig.
Correctie, ik heb een fire tv, maar je kunt niets afspelen, continue error 5505 en suggestie dat er iets is met je account. Issue is dat de fire tv (en stick) niet ondersteund worden buiten de US, UK en DE voor prime content.

Ik vraag me meer en meer af wat Amazon nou met Prime Video wil. De afspeel mogelijkheden zijn heel beperkt, vooral als je in het Android "eco systeem" zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
loekf2 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:20:
[...]
De afspeel mogelijkheden zijn heel beperkt, vooral als je in het Android "eco systeem" zit.
Voor iOS zijn de afspeelmogelijkheden helaas niet beter.....

Zojuist een Amerikaans PS4-account aangemaakt. Als je, zoals ik, opgegroeid bent in de jaren tachtig, ken je in ieder geval één Amerikaanse postcode uit je hoofd....

Ingelogd via mijn nieuwe account, app geïnstalleerd uit de VS-store. Naar mijn eigen account, app gestart, ingelogd met de Prime-gegevens. App werkt!

[ Voor 30% gewijzigd door Rallye op 15-01-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Hebben jullie ook moeilijkheden met de app? Ik kan sinds gisteren op mijn IPad het tv gedeelte niet meer gebruiken. Straks ook maar even op de PS4 kijken als het hetzelfde is.

Nu ook op de website een serie proberen aan te klikken, maar ik krijg het volgende: "An error occured. Unable to play video"

[ Voor 26% gewijzigd door Veefje op 15-01-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Nee, vanmiddag eerste de website vanaf de laptop gecast naar de Chromecast. Op wat hic ups na geen problemen. Daarna via de PS4 nog een minuut of tien. Ook geen problemen.

Prime video lijkt op de PS4 er wat langer over te doen om full HD te bereiken als bijvoorbeeld Netflix. Het beeld is bij Netflix (dat ik, zo bedenk ik mij nu, niet vaak via de PS4 kijk) sneller stabiel dan Prime vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Rallye schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:21:
[...]

Voor iOS zijn de afspeelmogelijkheden helaas niet beter.....

Zojuist een Amerikaans PS4-account aangemaakt. Als je, zoals ik, opgegroeid bent in de jaren tachtig, ken je in ieder geval één Amerikaanse postcode uit je hoofd....

Ingelogd via mijn nieuwe account, app geïnstalleerd uit de VS-store. Naar mijn eigen account, app gestart, ingelogd met de Prime-gegevens. App werkt!
Ik kan de app niet met mijn NL account openen, je ziet ook een slotje op de app. Met mijn US account natuurlijk wel. App werkt prima, duurt alleen lang tov een iPad voordat ie HD kwaliteit bereikt.

Waarom Sony en Amazon deze app niet gewoon voor de NL PS store kunne vrijgeven is mij nog steeds een raadsel.

Overigens viel wel mij het verschil in layout en snelheid van de US store en NL store op. De NL store is laggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
loekf2 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:59:
[...]

Ik kan de app niet met mijn NL account openen, je ziet ook een slotje op de app. Met mijn US account natuurlijk wel.
Misschien toch een teken dat hij binnenkort ook in NL beschikbaar wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:33
Ook een abonnement genomen, voornamelijk voor The Grand Tour. Wel balen dat er geen fatsoenlijke Chromecast support is (Netflix support was er voor mijn 2011 Samsung TV al niet bij, dus die hoop kan ik opgeven). Plaats voor een extra HDMI apparaat heb ik niet, en ben ook niet van plan om voor elke service een eigen dongle te kopen.

Moet wel zeggen dat Streamen van Chrome naar de Chromecast me meevalt. Dat was bij de 1e versie van de Chromecast een stuk slechter. Kwaliteit is nu goed, en zolang ik niet teveel gekke dingen doe op mijn laptop, hapert het beeld nauwelijks.

Vermaak me voor nu met TGT en The Man In The High Castle. Zal moeten blijken of ik na een half jaar nog steeds de kosten tegen de baten vind opwegen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Rallye schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:28:
[...]

Misschien toch een teken dat hij binnenkort ook in NL beschikbaar wordt....
Ik hoop met je mee. Dacht het misschien iets met licenses te maken had, maar die renewen helpt ook niet. Amazon is goed bezig om z'n eigen service onmogelijk te maken.

Nu maar hopen op de Nvidia Shield. Komt vandaag een "nieuwe versie" uit, met (schijnt) een firmware update voor het model uit 2015.... met een Amazon Video app. Als het dezelfde als die voor PS4 is, ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
Weet iemand of het mogelijk is om voor Prime Video een aparte login/wachtwoord combi te maken?
Ik heb een Amazon account waar al mijn persoonlijke gegevens instaan als CC, aankopen etc.
Maar in het gezin wil Prime Video voor de kinderen ook beschikbaar maken, maar vind het geen prettig idee als ze dan ook in Amazon.com alles kunnen doen wat ze willen (al dan niet per ongeluk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Aan een Amazon-account hangt als je Prime wilt altijd je credit card, dus ik begrijp je probleem. Mijn oplossing (ook bij Netflix, maar daar heb je niet het gevaar van onverwachte aankopen) is om gebruikersnaam en wachtwoord zelf op hun apparaten in te vullen. Het gaat dan om telefoon en tablet. Daarvan hebben de Prime-apps geen directe link (voorzover ik weet) met de aankoopfuncties van Amazon. Eenmaal ingelogd (door mijzelf) kunnen ze dus geen schade aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
Dat is idd het enige wat ik ook tot nu toe heb kunnen bedenken.
Klein beetje omslachtig, maar het is even niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Niet online
Volgens mij gebruiken de Amazon apps (op Android in ieder geval) single sign-on over meerder apps.
Als je dan dus een andere Amazon app installeert wordt je login overgenomen (kwam ik gisteren achter, heb ook een apart prime video account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:39
Waar hebben jullie de Prime besteld? Op Amazon.nl is er geen optie voor. Op Amazon.de/nl is er wel de mogelijkheid, maar krijg ik dan de Duitse ondertiteling / audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanTm
  • Niet online
Via de Prime video app of primevideo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
DanTm schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:35:
Volgens mij gebruiken de Amazon apps (op Android in ieder geval) single sign-on over meerder apps.
Bij iOS (geen Androids bij ons thuis aanwezig) is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
The Big C (serie van Showtime) is nu ook toegevoegd op Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Ik stop er weer mee na deze maand. Hoop dat ze het de komende tijd goed op orde krijgen vooral qua app support (chromecast, wel in NL via de normale manier op de xbox), dan neem ik wel weer een abo. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben niet de eerste zie ik. Ik neem abonnement op Prime, installeer de App en ga er voor zitten :

Man in the High Castle S02

Niet dus :( Abo staat al weer op stop.
Pagina: 1 2 ... 36 Laatste