Ik ben het bij series op Prime wel tegen gekomen dat veel eerste seizoenen niet beschikbaar zijn. Of dat je bepaalde afleveringen gratis kunt proberen, en dat je vervolgens moet abonneren op 1 van hun sub kanalen.Arunia schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:35:
@kendo Daar heb je ook wel weer gelijk in uiteraard.
Iedere dienst heeft positieve en negatieve dingen.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf de besturing eigenlijk nooit doe. Mijn vrouw en dochtertje zijn daar meer mee bezig omdat zij meer tv kijken.
Netflix hebben we net een week zeg maar, dus dat is mij nog niet opgevallen met die rijen. Maar denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.
Mijn vrouw had op Prima de films After, waarbij deel 2 er wel op stond gratis en deel 1 betaald was. >_< Dat schiet ook niet op. Nu was de film bagger en dus zonde dat ze daar geld aan heeft uitgegeven, maar goed.
Binnenkort nog eens klooien met wat instellingen zoals de taal wat ik hier boven ook voorbij zag komen. Dan wellicht is dat punt nog wel beter.
Ik gebruik Prime niet zoveel meer, omdat, wat ik wou zien, ik nu gezien heb. En omdat er steeds meer verwijderd wordt.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF