• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:18
Cobb schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:00:
Ik dacht dat alle seizoenen van The X-Files op Amazon zouden staan, maar niet in de NLse in ieder geval. Veel websites geven echter nog wel aan dat hij daar te vinden is. Jammer.
https://www.streamwijzer....on-prime-video-juli-2021/

Deze zijn vorige week verwijderd.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:58
Ik dacht dat alle seizoenen van The X-Files op Amazon zouden staan, maar niet in de NLse in ieder geval. Veel websites geven echter nog wel aan dat hij daar te vinden is. Jammer.
Staan tegenwoordig bij Disney+.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tot gisteren of eergisteren stonden ze er nog op ja. Ik heb toen een aflevering op prime gekeken.

/edit: had gemist dat we al een pagina verder zijn, /spuit 11 out.
/edit 2: 6 juli? ik zou toch echt zweren dat ik die aflevering deze week nog had gezien, en niet op disney want ik heb x-ray gebruikt.

[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-07-2021 22:44 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• josh-hill
Echt schandalig dat Amazon dat niet goed aangeeft. Bij Netflix is het al erg dat je dat pas een maand of zo van te voren kan zien en er specifiek naar moet zoeken, maar bij Amazon is het gewoon "helaas, pindakaas".

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-10 16:01
Lol, dat is echt ongelooflijk. Moest vandaag aan de serie denken toen mijn zoontje met een FBI pasje naar beneden kwam.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-10 18:35

MeNTaL_TO

The future is not set

josh-hill schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:42:
Echt schandalig dat Amazon dat niet goed aangeeft. Bij Netflix is het al erg dat je dat pas een maand of zo van te voren kan zien en er specifiek naar moet zoeken, maar bij Amazon is het gewoon "helaas, pindakaas".
Ik kreg toch echt een waarschuwing bij Superstore dat deze over X dagen van Amazon afging.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• josh-hill
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:29:
[...]

Ik kreg toch echt een waarschuwing bij Superstore dat deze over X dagen van Amazon afging.
Hm ok. Ik heb het nog nergens gezien, maar heb pas een half jaar Amazon Prime. Heb wel al veel dingen op mijn "Mijn Spullen" pagina vlak nadat ik ze had toegevoegd zien verdwijnen.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

josh-hill schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:32:
[...]

Hm ok. Ik heb het nog nergens gezien, maar heb pas een half jaar Amazon Prime. Heb wel al veel dingen op mijn "Mijn Spullen" pagina vlak nadat ik ze had toegevoegd zien verdwijnen.
Het stond wel op de pagina zelf waar je de afleveringen kan kijken, dus niet op de homepage, kan me voorstellen dat als je het kan missen als je niet actief kijkt naar een programma.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• josh-hill
Hm ja, dat is bij Netflix al niet anders.

• Exocet
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:29:
[...]

Is dit nog ergens op te zoeken, als ik bijvoorbeeld bij Superstore kijk, zie ik niks over een verwijderdatum.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Exocet schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:24:
[...]

Is dit nog ergens op te zoeken, als ik bijvoorbeeld bij Superstore kijk, zie ik niks over een verwijderdatum.
Superstore is achteraf een verkeerd voorbeeld, de licentie daarvan is verlengd en zie dat seizoen 5 er nu ook op staat.

Ik zoek eigenlijk een site als deze http://expiringtitlesonam...uly-2021-august-2021.html, maar dan voor Nederland.

[ Voor 18% gewijzigd door MeNTaL_TO op 14-07-2021 07:57 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:46
Streamwijzer.nl houdt een maandelijks 'verwijdersein' bij, ook voor Amazon Prime:
https://www.streamwijzer.nl/verdwijnsein/

Onder andere The X-Files wordt daar benoemd, dat lijkt wel te kloppen.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:34
dutchgio schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:59:
Streamwijzer.nl houdt een maandelijks 'verwijdersein' bij, ook voor Amazon Prime:
https://www.streamwijzer.nl/verdwijnsein/

Onder andere The X-Files wordt daar benoemd, dat lijkt wel te kloppen.
Jup die staat al een tijdje op Disney Plus.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-10 18:48
Tip, om te weten of een film/serie elders op een streamingdienst staat:
JustWatch

Deze zoekt heel wat, in Nederland beschikbare, diensten af
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0YoHm2DaIQRm281zb8-Xqp9cG9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f4kROzFwX1cTtZ1OQ5VNiqOx.png?f=fotoalbum_large

In het geval van The X-Files
The X-Files (1993) / The X Files (1998) / The X Files: I Want to Believe (2008)

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-10 20:44
Meer van dit graag! Ik kan niet wachten. Lochdown coming to Prime Video on the 30th July.

[ Voor 12% gewijzigd door cbr600f4i op 17-07-2021 10:35 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

• FreakNL
  • Laatst online: 13:15

FreakNL

Well do ya punk?

Ik kwam er paar weken geleden achter dat ik al maanden Prime heb.. Beter gezegd, ik wist dat ik Prime had vanwege gratis verzending op Amazon.com, maar nooit geweten dat deze video-dienst er ook bijhoorde..

Ik moet zeggen, het werkt best goed. Was ook blij verrast dat het zelfs op mijn oude ATV3 (zolder) nog werkt..

Weinig problemen verder met zowel de AppleTV app als de iPad app..

Heb naar The Tomorrow War zitten kijken, daar vond ik het geluid wat matig afgesteld. Veel te hard bij actie en de muziek veel te zacht. Uiteraard met mijn receiver lopen tweaken maar kwam er niet echt uit.. En bij Plex heb ik daar ook totaal geen last van...

Bij Mr Robot heb ik dat probleem niet, maar daar heb ik weer een ander probleem, ik kom er niet door... En ik kan mijn aandacht er slecht bijhouden.. Ik zie wel in dat het een goeie serie is maar hij is mij (voor nu) even te ingewikkeld..

Ik ben nu begonnen met Jack Ryan, dat is meer mijn straatje momenteel... Nog maar anderhalve ep gezien maargoed...

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

Sorcerer8472

Mens sana?

absrnd schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:14:
[...]

Gelukkig laat ik me niet leiden door reviews, goed of slecht :)

Ik vond Solo's een aparte miniserie met veel diepgang, die zich afspeelt in de nabije toekomst, maar ook wel gelinkt aan de hedendaagse gebeurtenissen, met stof tot nadenken.

[YouTube: Solos | Official Trailer | Prime Video]
Ben er ook mee begonnen. Tot nu toe prima :)

Ook een aanrader: Jolt. Tenminste, ik vond hem leuk, kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is, maar het had wat originele elementen wat ik toch wel verfrissend vind :)

The Tomorrow War was niet slecht, maar ook niet heel goed. Maar heb me er toch wel mee vermaakt.

En Superstore seizoen 5, daar ben ik ook aan begonnen! Toch leuk om 's avondslaat een afleveringetje van te kijken, kijkt lekker makkelijk weg :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Hoe lang zal die 2,99 p/m nog in stand gehouden worden verwachten jullie? De content wordt echt steeds beter en beter vind ik persoonlijk, die prijs is eigenlijk waanzinnig voor wat je ervoor terugkrijgt.

Mijn verborgen pareltje(s) op het moment: Wir Kinder vom Bahnhof Zoo en The Underground Railroad. Beiden heftig en contronterend op hun eigen manier.

[ Voor 27% gewijzigd door DutchOwnage op 26-07-2021 10:16 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-10 09:41

sjaool

Every life should have 9 cats

DutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:13:
Hoe lang zal die 2,99 p/m nog in stand gehouden worden verwachten jullie? De content wordt echt steeds beter en beter vind ik persoonlijk, die prijs is eigenlijk waanzinnig voor wat je ervoor terugkrijgt.

Mijn verborgen pareltje(s) op het moment: Wir Kinder vom Bahnhof Zoo en The Underground Railroad. Beiden heftig en contronterend op hun eigen manier.
Tja, dat is maar de vraag. Het zal natuurlijk wel uit kunnen voor Amazon omdat ze veel onderaanbieders hebben. Die €2,99 geeft in ieder geval veel waar voor zijn geld als je ziet wat je er allemaal voor krijgt.

"When you grow up your heart dies"

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Montaner schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:33:
Ik krijg LOTR via Prime niet in HDR.. gebruik die TV app hiervoor op mijn 65GX. Andere ook last van? Andere Amazon shows werkt HDR prima.
Hier ook maar er zijn er zoveel waarbij ik geen HDR versie krijg terwijl het wel aangegeven wordt (The Revenant ook bijv. of Oblivion). Wel op Sony/Android TV ...
Maar dat is allang een bekend iets van Prime Video (dat de info niet per se klopt)

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 27-07-2021 00:14 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
De meeste HDR films op Prime zijn exclusief als je huurt en koopt. de 'gratis' versie is meestal 1080 SDR.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat was Clarkson's Farm een heerlijke serie om te kijken, kan niet wachten op Seizoen 2! Vond die Kaleb echt geniaal met zijn uitspraken en humor en dan heb je ook nog Gerald die door zijn geweldig verstaanbaar accent geen ondertiteling kreeg _/-\o_ _O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Ik ben de eerste niet volgens het www. Maar ik krijg nu ook met geen mogelijkheid meer HDR/DV op mijn Apple TV4K met de Prime app. Heb de ATV gederegistreerd, app verwijderd en weer geïnstalleerd. Mag niet baten. Geen HDR op de ATV! Op de Shield en mijn LG C7 geen probleem, alles mooi in het juiste dynamische bereik. Wel balen, want ik heb de ATV juist naast mijn Shield genomen vanwege de betere beeldkwaliteit en vooral de automatische framerate aanpassing.

Meer mensen hier die het hebben en mss wel een oplossing hebben gevonden?

Als ik de ATV standaard op HDR of DV zet ben ik bang dat met de Prime app het SDR signaal gewoon wordt omgezet in HDR, wat voor mij niet goed genoeg is.

This title is for sale, please send me a PM

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Animal Kingdom 👍

Als de 17-jarige Joshua "J" Cody intrekt bij zijn losgeslagen familie in een Zuid-Californische kustplaats, wordt hij meegezogen in hun overvloedige en exorbitante levensstijl. Maar wanneer hij erachter komt dat alles wordt gefinancierd met criminele activiteiten, ziet hij plotseling in dat zijn nieuwe leven misschien meer spanningen en gevaar oplevert dan hij aankan.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10 23:28

Rayzman

+31 Rayzman

the-body schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:24:
Ik ben de eerste niet volgens het www. Maar ik krijg nu ook met geen mogelijkheid meer HDR/DV op mijn Apple TV4K met de Prime app. Heb de ATV gederegistreerd, app verwijderd en weer geïnstalleerd. Mag niet baten. Geen HDR op de ATV! Op de Shield en mijn LG C7 geen probleem, alles mooi in het juiste dynamische bereik. Wel balen, want ik heb de ATV juist naast mijn Shield genomen vanwege de betere beeldkwaliteit en vooral de automatische framerate aanpassing.

Meer mensen hier die het hebben en mss wel een oplossing hebben gevonden?

Als ik de ATV standaard op HDR of DV zet ben ik bang dat met de Prime app het SDR signaal gewoon wordt omgezet in HDR, wat voor mij niet goed genoeg is.
Het zou misschien fout kunnen gaan doordat tvOS is geüpdatet naar 14.7, maar het is wel hinderlijk.

specs pc

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Staat er wel op, maar moet je extra voor betalen :| . [edit]is zo te zien onderdeel van channel Starzplay.
Ik weet niet of dit afgelopen zaterdag nog onderdeel was van het Prime abonnement, maar indien niet, dan is het wel handig om dit er voortaan bij te vermelden ;)

[ Voor 7% gewijzigd door KillerBee op 02-08-2021 07:32 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:38
https://twitter.com/LOTRonPrime/status/1422255647106617359
De nieuwe LotR reeks heeft een release date: 2 september 2022(!)

[ Voor 5% gewijzigd door algalid op 03-08-2021 00:59 ]

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-10 21:28
Ik ben mij aan het verdiepen in Amazon prime video. Vooral voor de Amerikaanse serie Law & Order SVU. Ik zie dat er daarvan in Amerika al 20 seizoenen zijn maar dat ik in Nederland maar tot seizoen 13 kan.

Hoe ga ik hiermee om? wat moet ik doen als ik op mijn smart tv toch die andere seizoenen wil kijken? ik hoef niet persé nederlandse subs hoor kan ook wel zonder.

• apis29
  • Niet online
MetalSonic schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:48:
Ik ben mij aan het verdiepen in Amazon prime video. Vooral voor de Amerikaanse serie Law & Order SVU. Ik zie dat er daarvan in Amerika al 20 seizoenen zijn maar dat ik in Nederland maar tot seizoen 13 kan.

Hoe ga ik hiermee om? wat moet ik doen als ik op mijn smart tv toch die andere seizoenen wil kijken? ik hoef niet persé nederlandse subs hoor kan ook wel zonder.
Emigreren, wachten of virtueel emigreren zijn meestal de opties naast kopen ... Nu voeren ze wel actief beleid tegen VPN gebruik maar er zijn er wel die al dan niet tijdelijk werken. Dus misschien kan je er een vinden die iig tijdelijk werkt en dan alles vanaf 13/14 voor offline downloaden.
Heb zelf toevallig laatst een trial gebruikt op m'n telefoon en daar werkte het op maar dat was alleen om uit te proberen (doel is uiteindelijk om de native Prime Video app op m'n 4K Firestick alsnog te activeren, niet per se om dingen uit andere regio's te kijken).
Edit: toevoeging -> ik had hem wel op Duitsland gezet en ik heb ook een Duits Prime abo (naast een NL) dus of het automatisch al werkt voor Amerika zonder ook daar nog een Prime abo af te sluiten weet ik eigenlijk niet.

[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 03-08-2021 21:05 ]

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 20:57
KillerBee schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 07:31:
[...]

Staat er wel op, maar moet je extra voor betalen :| . [edit]is zo te zien onderdeel van channel Starzplay.
Ik weet niet of dit afgelopen zaterdag nog onderdeel was van het Prime abonnement, maar indien niet, dan is het wel handig om dit er voortaan bij te vermelden ;)
Ik begin me daar best wel aan te irriteren, voornamelijk omdat ze ook tussen je zoekresultaten terecht komen.

• Arunia
  • Laatst online: 15:11
Blijkbaar wil Amazon mijn geld niet via de toegevoegde betalingsopties.
Credit card op de site en via de Amazon shopping app ideal.
Via de shopping app credit card ingesteld is betaling, doet ook niets.

Vanmiddag maar even zien te chatten met ze.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 05-08-2021 10:24 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Mijn vrouw en ik kijken nu 'San Andreas' via de Prime-app op onze LG C9 en volgens de beschrijving zou deze in HDR getoond moeten worden. Echter, HDR wordt niet ingeschakeld.

Mis ik iets of klopt de beschrijving gewoon niet? :S

• DutchOwnage
  • Nu online
Yonix schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:49:
Mijn vrouw en ik kijken nu 'San Andreas' via de Prime-app op onze LG C9 en volgens de beschrijving zou deze in HDR getoond moeten worden. Echter, HDR wordt niet ingeschakeld.

Mis ik iets of klopt de beschrijving gewoon niet? :S
Als je 'm zou huren of kopen, zou je 'm wel in HDR te zien krijgen. Kortom, en al vaker gezegd hier, Amazon maakt er een potje van wat dat betreft.

• Arunia
Gaat lekker met prime. Eerst melding dat mijn betalingswijze niet goed is. Dan 3 augustus blijkbaar betaald met ideal en vandaag weer. Beide keren geen prime. >_<
Morgen maar contact opnemen.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-10 19:48

The Zep Man

🏴‍☠️

Arunia schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:27:
Gaat lekker met prime. Eerst melding dat mijn betalingswijze niet goed is. Dan 3 augustus blijkbaar betaald met ideal en vandaag weer. Beide keren geen prime. >_<
Ik gebruik, met name voor organisaties die zich (van origine) voornamelijk op de Amerikaanse markt richten, een automatische afschrijving van een gratis Mastercard (virtuele) debetkaart die aan een gratis bankrekening gekoppeld is. In het geval van Prime staat op de bankrekening maandelijks enkel het bedrag om de abonnementskosten te betalen, en niets anders. Dat gaat al lang (geautomatiseerd) goed.

Deze methode werkt beter dan handmatige methodes, en ik kan nog eens makkelijker mijn geld terugkrijgen dan bij een iDEAL transactie voor als iemand zich niet netjes gedraagt in de keten.

[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 06-08-2021 08:24 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Arunia
@The Zep Man ik heb beide gekoppeld, maar hij blijft staan op controleren van betalingsoptie.
Er gaat iets goed fout in ieder geval. Dus zo maar even contact op nemen. Gisteren kon niet meer.

Is opgelost. Ze hebben het prime gedeelte gereset en ik heb nu weer een maand gratis. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 06-08-2021 12:17 ]

• apis29
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 07:17:
De meeste HDR films op Prime zijn exclusief als je huurt en koopt. de 'gratis' versie is meestal 1080 SDR.
DutchOwnage schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:00:
[...]

Als je 'm zou huren of kopen, zou je 'm wel in HDR te zien krijgen. Kortom, en al vaker gezegd hier, Amazon maakt er een potje van wat dat betreft.
Ze doen er iig aardig geheimzinnig over aangezien je er eigenlijk niks over terugvindt in de FAQ's of antwoorden op vragen. Was wel ooit dit tegengekomen https://www.areadvd.de/ne...n-prime-video-abonnenten/ waar ze voor .de verwijzen naar https://www.amazon.de/s?i...M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91
Als je links de verschillende 'studios' aanklikt zie je welke niet-Amazon Originals in 4k te zien zijn maar helaas is dit op .nl niet te doen voor zover ik kan zien (op een Duits forum zeggen ze wel een aantal titels in UHD te krijgen maar zónder HDR; al is dat ook maar een handvol, een stuk minder inmiddels dan in het artikel was opgesomd).

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 11-08-2021 13:26 ]

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-10 21:03
DutchOwnage schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:13:

Durf ik niet te zegen, week geleden zag ik opeens dat de prijs 5,99 was geworden. Als ik nu weer kijk opeens weer terug naar 2,99. Of dat was een fout?

• ArthurMorgan
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Durf ik niet te zegen, week geleden zag ik opeens dat de prijs 5,99 was geworden. Als ik nu weer kijk opeens weer terug naar 2,99. Of dat was een fout?
Keek je niet toevallig bij amazon.de? die hebben ook een nederlandstalige site.

• dutchnltweaker
ArthurMorgan schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:47:
[...]

Keek je niet toevallig bij amazon.de? die hebben ook een nederlandstalige site.
Nee, het was echt de Nederlandse site (.nl).was zelfs ingelogd op mijn amazon account.

Maar mocht het in de toekomst wel omhoog gaan, betekend het dat Amazon opeens 3 Euro meer mag vragen of blijven bestaande abonnees het lage tarief betalen?

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:57
dutchnltweaker schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:30:
[...]

Nee, het was echt de Nederlandse site (.nl).was zelfs ingelogd op mijn amazon account.

Maar mocht het in de toekomst wel omhoog gaan, betekend het dat Amazon opeens 3 Euro meer mag vragen of blijven bestaande abonnees het lage tarief betalen?
Amazon mag van alles doen. Het staat jou vrij om te stoppen met de dienst.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:30:
[...]

Je vraagt iets waarvan jij denkt het gezien te hebben, maar nu niet meer kan bevestigen. Dus wij kunnen met geen enkele zekerheid zeggen wat er zou gaan gebeuren als het toevallig misschien toch in prijs omhoog zou gaan.

Verder zijn er altijd 2 opties: of de prijs gaat omhoog en je mag direct opzeggen, of de prijs blijft hetzelfde voor een tijdje, als je al abonnee bent. Maar vooralsnog is het slecht een gerucht (gestart door jou :+) dat de prijs omhoog zal gaan ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 21-08-2021 12:33 ]

The devil is in the details.

• dutchnltweaker
Hahn schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:32:
[...]

Je vraagt iets waarvan jij denkt het gezien te hebben, maar nu niet meer kan bevestigen. Dus wij kunnen met geen enkele zekerheid zeggen wat er zou gaan gebeuren als het toevallig misschien toch in prijs omhoog zou gaan.
Nee heb toen geen Screenshot van gemaakt, helaas vergeten. Nee snap ik, we zullen het wel zien. Voor nu is die 2,99 super voor wat je krijgt, Amazon prime video + snelle verzending op bestellingen (stukje extra service).

• ArthurMorgan
  • Niet online
In duitsland is het 5.99 7.99.... maar daar is de dienst groter dan alleen prime video en gratis bezorgen. Ook prime music en de e-booksdienst zit daar geloof ik bij in. De kans dat ze hier dus hetzelfde gaan vragen als in duitsland lijkt me vooralsnog dus niet heel waarschijnlijk.

/edit: prijs in duitsland is nu 7.99 zie ik, prijs in belgie is wel 5,99. Aanbod daar lijk vergelijkbaar.... dus misschien toch een verdubbeling in de maak. Weet niet of mij dat waard is.

[ Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-08-2021 12:54 ]

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Er wordt al dagen geadverteerd voor The Green Knight, deze zou vandaag toegevoegd worden, maar ik zie 'm niet :? . Ik hoop niet dat dit ligt aan mijn Duitse Prime abo (alles zou gelijk moeten zijn aan NL qua content aanbod) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• dutchgio
Ik zie m op de Nederlandse Prime ook nog niet, mogelijk wordt ie later vandaag toegevoegd.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArthurMorgan schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:42:
In Voor duitsland is het 5.99 7.99.... maar daar is de dienst groter dan alleen prime video en gratis bezorgen. Ook prime music en de e-booksdienst zit daar geloof ik bij in. De kans dat ze hier dus hetzelfde gaan vragen als in duitsland lijkt me vooralsnog dus niet heel waarschijnlijk.

/edit: prijs in voor duitsland is nu 7.99 zie ik, prijs in belgie is wel 5,99. Aanbod daar lijk vergelijkbaar.... dus misschien toch een verdubbeling in de maak. Weet niet of mij dat waard is.
Die €5,99 is indien je per maand betaald, dat is volgens mij al jaren het .DE maandtarief voor Prime voor Belgen en Nederlanders.

Hoeveel kost Amazon Prime?

Voor die voordelen tel je natuurlijk ook wat euro’s neer. Een Prime-abonnement kost je standaard per maand 5,99 euro per maand, oftewel iets meer dan 70 euro per jaar. Met de introductie van Amazon Prime in België en Nederland pakte Amazon echter wel met een promo uit: tot maart 2018 betaal je maar 3,99 euro per maand of 49 euro per jaar.

Inmiddels via een normale weg niet meer voor Nederlanders nieuw af te sluiten.

Die €49,- is nu nog steeds het jaartarief, omgerekend dus iets meer dan €4,- per maand. Dat is wat ik nu nog steeds als jaartarief zie staan onder MyPrime

Testing, one, two ...

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 11:47
Bij mij geeft ie aan dat ik straks gewoon €2,99 ga betalen, paar weken terug afgesloten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v12S-d7CEKXDLHf8bf8U7IEF-Bg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kvT0VkT3S4NeJuljZmIFzC1x.jpg?f=fotoalbum_large

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

KillerBee schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 13:19:
Er wordt al dagen geadverteerd voor The Green Knight, deze zou vandaag toegevoegd worden, maar ik zie 'm niet :? . Ik hoop niet dat dit ligt aan mijn Duitse Prime abo (alles zou gelijk moeten zijn aan NL qua content aanbod) .
Je zou verwachten dat ze deze wel in de spotlight zouden plaatsen, maar hij komt hier pas tevoorschijn als je er naar zoekt?

Testing, one, two ...

• DutchOwnage
  • Nu online
hardware-lover schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:03:
[...]

Je zou verwachten dat ze deze wel in de spotlight zouden plaatsen, maar hij komt hier pas tevoorschijn als je er naar zoekt?
Hij staat ook wel onder onlangs toegevoegde films. Maar heel prominent niet nee. Waarschijnlijk hebben ze zelf ook wel door dat het een draak van een film is.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:15:
[...]
Hij staat ook wel onder onlangs toegevoegde films. Maar heel prominent niet nee. Waarschijnlijk hebben ze zelf ook wel door dat het een draak van een film is.
Daar zag ik deze eerder ook niet staan, maar misschien zijn ze ondertussen een beetje wakker geworden?

Ik geloof niet dat ze rekening houden met de kwaliteit van hun aangeboden media of ze deze wel of niet onder de aandacht van de kijker brengen ;)

Testing, one, two ...

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:19

gws24

Thinking is hard!

pfff, ik weet dat vertalers tegenwoordig echt niks betaald krijgen maar af en toe moet je gewoon maar aan een carrièreswitch gaan denken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTALvLjbxFKVrxFRb4CaGiAX17M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s2x79w8tXXweytNlZqX1rKLk.png?f=fotoalbum_large

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:24
gws24 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:17:
pfff, ik weet dat vertalers tegenwoordig echt niks betaald krijgen maar af en toe moet je gewoon maar aan een carrièreswitch gaan denken:

[Afbeelding]
Schandalig! Kan ook zijn dat de vertaler dacht grappig te zijn.

• Kvibe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 18:44
Ik heb amazon prime op mijn apple tv 4k, maar wat is die kwaliteit slecht zeg. En dat moet dan 4k en hdr zijn.
Vergeleken met netflix echt een wereld van verschil. Hoe kan dat?

Overigens is Jack Ryan bijvoorbeeld wel gewoon 4k waardig, maar without remorse, uitgebracht in 2021 dan totaal weer niet. Heel apart.

[ Voor 27% gewijzigd door Kvibe op 22-08-2021 21:34 ]

Zwolle | 8500 Wp met Growatt 7000XH | 20 graden op ZZO

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:01
Ik heb ook maar een Prima abo genomen, voornamelijk om BSG te kijken.

Wat is de besturing een verademing ten opzichte van Netflix! Knopje links/rechts gaat normaal 10 sec vooruit/achteruit, wat super handig is om soms ff iets terug te kijken. Deze functie mis ik het meest bij Netflix.

De beeldkwaliteit ligt wel merkbaar lager dan bij Netflix, alhoewel ik ook een oude serie kijk, dus daar kan het ook aan liggen.

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

ikbenerniet schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:41:

Wat is de besturing een verademing ten opzichte van Netflix! Knopje links/rechts gaat normaal 10 sec vooruit/achteruit, wat super handig is om soms ff iets terug te kijken. Deze functie mis ik het meest bij Netflix.

De beeldkwaliteit ligt wel merkbaar lager dan bij Netflix, alhoewel ik ook een oude serie kijk, dus daar kan het ook aan liggen.
Bij Netflix kan dat gewoon door een dubbeltik aan de linker- of rechterkant :*)

• Exocet
  • Niet online
Chloortablet schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:55:
[...]

Bij Netflix kan dat gewoon door een dubbeltik aan de linker- of rechterkant :*)
Net geprobeerd, maar nu is mijn tv kapot 😁

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:13
ikbenerniet schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:41:

Ik meen me te herinneren dat de beeldkwaliteit bij BSG inderdaad niet altijd schitterend was. Jammer dat de films Razor en The Plan er niet op staan. Als je BSG hebt uitgekeken, kan The Expanse ook een aanrader zijn. :)

Ik zie dat seizoen 2 van Lower Decks is gestart. Deze maar verder kijken om mijn SF honger te stillen :)
De trailer van Foundation ziet er trouwens best goed uit! Jammer dat die op Apple+ is :P

[ Voor 7% gewijzigd door D-Three op 24-08-2021 22:28 ]

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10 11:17
Geen syfy, maar wel steengoed: nine perfect strangers. Aflevering 5 hebben ze ondertiteling Ned - Noors verwisseld. Dus als heel rare ondertiteling ziet, selecteer Noors en krijg je gewoon Nederlands

• D-Three
De nieuwe Picard trailer is er

spoiler:
Niet dat ik er echt warm van wordt dat het zich in de huidige tijd lijkt af te spelen

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:45
Olga2000 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:05:
Geen syfy, maar wel steengoed: nine perfect strangers. Aflevering 5 hebben ze ondertiteling Ned - Noors verwisseld. Dus als heel rare ondertiteling ziet, selecteer Noors en krijg je gewoon Nederlands
Ik kreeg dit eerst idd goed door de vertaling op Noors te zetten, maar bij de laatste 2 afleveringen lukt dat niet. De ondertiteling blijft Noors...
Meer mensen hier last van? Ik gebruik een Apple tv.

Edit:
Probleem opgelost door de app opnieuw te installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Xplosive op 18-09-2021 15:24 ]

• meesje
De film 1917 verdwijnt over vijf dagen. Als je deze nog wil kijken, moet je niet te lang wachten. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door meesje op 22-09-2021 10:04 ]

• DutchOwnage
  • Nu online
Hij verhuist over 5 dagen naar Netflix.

https://www.gids.tv/artik...rlogsfilm-1917-op-netflix

• meesje
Top. Dan hoef ik geen haast te maken. ;)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-10 14:45
Zag een hele toffe trailer op Prime staan.
Wrath of Man / Cash Truck,

Heerlijke actie film met Jason Statham

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-10 20:51
Olga2000 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:05:
Zojuist het slot bekeken. Heel goed.

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-10 04:03

alienfruit

the alien you never expected

Een jaar Deliveroo Plus inclusief bij Prime is wel fijn :)

• cbr600f4i
Klopt het dat Doom Patrol S3 al uit is maar (zijnde een Amazon Exclusive) niet op Prime staat? Of heeft men voor de eigen exclusieve series ook al een geo restrictie?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

cbr600f4i schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:16:
Klopt het dat Doom Patrol S3 al uit is maar (zijnde een Amazon Exclusive) niet op Prime staat? Of heeft men voor de eigen exclusieve series ook al een geo restrictie?
HBO Max zie ik staan (Trakt), en dan morgen pas E04.

Testing, one, two ...

• D-Three
Doom Patrol is geen Amazon serie maar van HBO Max en daardoor in de US enkel daar te zien. In België ook niet op Prime door een deal met Streamz waar S3 wel beschikbaar is: https://www.streamz.be/st...d7-d4d5c169e1f9/seizoen-3
Geen idee hoe het zit voor S3 in Nederland.

• cbr600f4i
@hardware-lover @D-Three Ik had ze recent gekeken op Prime NL en als je de afbeelding ziet dan is het een Amazon Exclusive, maar als ik het goed begrijp zegt dat in het licht van Prime eigenlijk niets, althans voor S3 want als het HBO is moeten ze S3 dus voor NL nog inkopen, als dat al gebeurt. Ik heb nog even wat verder gezocht en wat ik tegenkom is, het komt maar wanneer weten we niet. Afwachten dan maar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpUcnUMHvJoF-UswgWSfIPIA8yU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VNJFVgyNQwKEhU3UwxMuBrkb.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door cbr600f4i op 29-09-2021 21:22 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@cbr600f4i, "Exclusive" als zijnde, via geen andere streaming service beschikbaar misschien, vwb S01 en S02 in ieder geval. Justwatch laat enkel Prime zien als aanbieder voor beide seizoenen.

Mogelijk verwar je het met Prime "Original"?

Testing, one, two ...

• D-Three
Wat @hardware-lover dus zegt :) Een Exclusive is een film/show die inderdaad enkel te zien is op Prime. Voor de betreffende regio dus. :) Er zijn wel de geruchten dat HBO Max volgend jaar naar Nederland komt dus dit zou best een teken kunnen zijn.

Ik snap de verwarring wel, ik vergis me er ook in :) Maar gelukkig maakt Prime nog een onderscheid tussen Exclusives en Originals. Als ik me niet vergis maakt Netflix het bonter door het gewoon allemaal Originals te noemen :)

Over Originals gesproken, enkele avonden geleden ben ik eindelijk eens begonnen aan ST Lower Decks S2. En ik zit er terug helemaal in. De speelduur is perfect om eens tussendoor te kijken of 2 of 3 na elkaar :) Ik ben ook benieuwd naar The Wheel of Time al was ik niet echt omver geblazen door de trailer.

• cbr600f4i
Ik wou net zeggen dat ik mijn Disney+ abo toch ga cancellen en dan nemen we HBO max, tot ik de prijs zag.. lol. Maar even over nadenken mocht het naar Nederland komen en hopen dat Doom Patrol S3 alsnog wordt uitgezonden op Prime.

• kendo
  • Niet online
Ik heb nu al dagen dat mijn prime abonnement is "opgeschort",

"Probleem met je account

Er is een probleem met de betaalmethode van je lidmaatschap. Om verder te kijken, moet je je gewenste betaalmethode opnieuw invoeren. Na het bijwerken kan het enkele minuten duren voordat je verder kunt kijken."

Dus opnieuw de creditcard gekozen als betaalmethode. En dus de melding dat ik binnen enkele minuten weer verder kon kijken......dat was 2 dagen geleden. Maar vreemd genoeg werken mijn sub channels wel gewoon(zelfde kaart)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-10 09:41

sjaool

Every life should have 9 cats

kendo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:21:

"Probleem met je account

Er is een probleem met de betaalmethode van je lidmaatschap. Om verder te kijken, moet je je gewenste betaalmethode opnieuw invoeren. Na het bijwerken kan het enkele minuten duren voordat je verder kunt kijken."

Dus opnieuw de creditcard gekozen als betaalmethode. En dus de melding dat ik binnen enkele minuten weer verder kon kijken......dat was 2 dagen geleden. Maar vreemd genoeg werken mijn sub channels wel gewoon(zelfde kaart)
Vreemd verhaal.

Nu heb ik dat probleem niet omdat ik Prime heb afgesloten via iDeal en met een automatische afschrijving via mijn betaalrekening mijn abonnement betaal.

"When you grow up your heart dies"

• kendo
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:44:
[...]

Vreemd verhaal.

Nu heb ik dat probleem niet omdat ik Prime heb afgesloten via iDeal en met een automatische afschrijving via mijn betaalrekening mijn abonnement betaal.
Ik vind het zelf ook vreemd, ook nooit eerder problemen gehad. Ik heb gekozen voor de creditcard, omdat de sub kanalen, alleen creditcard accepteren.

Ik wacht morgen nog even af, en dan zeg ik gewoon mijn hele account op.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-10 07:42
Volgens vele dient Cash Truck vanaf 23-09 online te staan op Prime, echter zie ik deze niet online staan. Nog iemand met dit “probleem”?

• ArthurMorgan
  • Niet online

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-10 04:03

alienfruit

the alien you never expected

Aah er dus wel Nederlandse ondertiteling voor deze film. Dat doet Disney+ toch een stuk beter die Nederlands ook aanbied bij de niet Nederlandse Disney+. Zouden Netflix en Prime ook moeten doen.

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:31
Iemand enig idee waarom veel filmtitels getoond worden met de Nederlandse naam in plaats van de originele filmtitel? Dit is super irritant, want veel titels krijgen zodoende een compleet andere naam en soms mis je dus wel een film die je wilt zien, maar je denkt dat het dus niet die film is die je zoekt :D

SiberischeHusky Shepsky

• D-Three
Pfff, iets wat ik ook graag anders zou zien... Maar in veel landen is het waarschijnlijk normaal om titels te vertalen.

• glatuin
D-Three schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:02:
Pfff, iets wat ik ook graag anders zou zien... Maar in veel landen is het waarschijnlijk normaal om titels te vertalen.
Netflix doet het ook in bijv de VS. Gelukkig niet in NL, en ik denk dan als Netflix het kan dan moet Amazon Prime Video het toch ook kunnen.

• dutchgio
Hier kennen we dat niet inderdaad niet zo.

Veel andere landen hebben op Netlfix bijvoorbeeld "money heist" wat wij 'gewoon 'La Casa De Papel' noemen.

We kijken het ook niet nagesynchroniseerd, de originele naam mag dan ook wel.

• Exocet
  • Niet online
Netflix down , niet vaak meegemaakt. Dan maar prime kijken

[ Voor 24% gewijzigd door Exocet op 18-10-2021 21:16 ]

• josh-hill
Exocet schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:16:
Netflix down , niet vaak meegemaakt. Dan maar prime kijken
offtopic: Hier toch gewoon zonder problemen een film gekeken.

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-10 20:37
Ik heb de lijst van "The greatest TV of the 21st century" volgens de BBC even gefilterd op shows die nu via PrimeVideo beschikbaar zijn.
2 Mad Men (2007-2015)
4 Fleabag (2016-2019)
19 Lost (2004-2010)
29 Parks and Recreation (2009-2015)
39 The Office (US) (2005-2013)
45 The Good Fight (2017-)
47 Grey's Anatomy (2005-)
56 The Big Bang Theory (2007-2019)
59 The Underground Railroad (2021)
70 Battlestar Galactica (2004-2009)
80 House (2004-2012)
89 Dexter (2006-2013)

• apis29
  • Niet online
2_05 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:36:
Ik heb de lijst van "The greatest TV of the 21st century" volgens de BBC even gefilterd op shows die nu via PrimeVideo beschikbaar zijn.

[...]
28 Friday Night Lights (2006-2011)
Deze heeft er ook lange tijd op gestaan en is momenteel nergens te zien; als het goed is/de laatste keer dat ik het opzocht nadat ik erachter kwam dat het bij Prime verdwenen was. Zou nog wel eens terug kunnen keren (vaste prik in mijn favorieten/watchlist lijstje iig) ... al zie ik dat het in Amerika nu bij weer een andere dienst draait ('Peacock', ongetwijfeld van NBC)

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 21-10-2021 01:55 ]

• CryptoNL
CryptoNL schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:47:
Iemand enig idee waarom veel filmtitels getoond worden met de Nederlandse naam in plaats van de originele filmtitel? Dit is super irritant, want veel titels krijgen zodoende een compleet andere naam en soms mis je dus wel een film die je wilt zien, maar je denkt dat het dus niet die film is die je zoekt :D
Iemand?

SiberischeHusky Shepsky

• Exocet
  • Niet online
Ik heb hetzelfde, dus ik neem aan dat het voor iedereen zo is?
Anders contact opnemen met de primevideo support, al lijkt me de kans dat ze het even aanpassen heel klein.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

CryptoNL schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:47:
In welke taal is de interface?

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:02
Ik heb het probleem niet, interface is verder wel in het nederlands.

• Arunia
kendo schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:21:

"Probleem met je account

Beetje laat, maar ik had dit ook. Contact opnemen met Amazon. Bij mij moesten ze mijn account resetten (waardoor ik dus weer een maand gratis kreeg) :P Maar nu werkt het wel gewoon.

Ik blijf Prime toch echt wel een druk van een streaming dienst vinden met totale onlogica in hoe het precies moet werken. Seizoen die niet gegroepeerd zijn enzovoorts.
We hebben op dit moment D+, Prime en dan Netflix tijdelijk van iemand om te proberen.
Allemaal hebben ze wel wat, maar je ziet dat Netflix toch best wel het meest volwassen is (maar kan maar niet wennen aan helemaal naar beneden in het zij menu om dan afsluiten te kiezen om uit het programma te komen in plaats van gewoon de terug knop in te drukken), dan D+ en daarn pas Prime.

• CryptoNL
The Zep Man schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:06:
[...]
In welke taal is de interface?
Nederlands. Sommige titels hebben hun oorspronkelijke Engelse titel en sommige een vreemde vertaalde titel. 8)7

SiberischeHusky Shepsky

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

CryptoNL schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:14:
Nederlands. Sommige titels hebben hun oorspronkelijke Engelse titel en sommige een vreemde vertaalde titel. 8)7
Log in op de website, en kies Engels als je hoofdtaal. Interface wordt dan Engels, en alle titels ook. Je kan nog steeds Nederlandse ondertitels gebruiken, indien gewenst.

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 25-10-2021 11:30 ]

• glatuin
The Zep Man schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:30:
[...]
Log in op de website, en kies Engels als je hoofdtaal. Interface wordt dan Engels, en alle titels ook. Je kan nog steeds Nederlandse ondertitels gebruiken, indien gewenst.
Heb ik ook tijdje gedaan, alleen staan ondertitels dan standaard uit. Vind ik niet altijd handig, zelfs bij NL talige films gebruik ik regelmatig ondertitels. Ondertitels heb ik zoiezo een probleem mee, ik krijg regelmatig de verkeerde taal door Prime voorgeschoteld.
De App in vergelijk met Netflix heeft nog veel kinderziektes.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

glatuin schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:36:
De App in vergelijk met Netflix heeft nog veel kinderziektes.
Hier kan ik het alleen maar met jou eens zijn. Van de grote streamingdiensten heeft Prime Video toch wel de brakste applicatie. ;(

• kendo
  • Niet online
Arunia schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

Beetje laat, maar ik had dit ook. Contact opnemen met Amazon. Bij mij moesten ze mijn account resetten (waardoor ik dus weer een maand gratis kreeg) :P Maar nu werkt het wel gewoon.

Ik blijf Prime toch echt wel een druk van een streaming dienst vinden met totale onlogica in hoe het precies moet werken. Seizoen die niet gegroepeerd zijn enzovoorts.
We hebben op dit moment D+, Prime en dan Netflix tijdelijk van iemand om te proberen.
Allemaal hebben ze wel wat, maar je ziet dat Netflix toch best wel het meest volwassen is (maar kan maar niet wennen aan helemaal naar beneden in het zij menu om dan afsluiten te kiezen om uit het programma te komen in plaats van gewoon de terug knop in te drukken), dan D+ en daarn pas Prime.
Ik heb uiteindelijk mijn abonnement stopgezet en alle betaalmethodes verwijderd. Vervolgens opnieuw aangemeld. En toen kon ik ideal kiezen als betaalmethode. En sindsdien werkt het weer vlekkeloos.

Prime is toch een aantal maanden mijn favoriete streamingsdienst geweest. Een aantal oude series weer helemaal opnieuw gezien. Prime heeft(naast de prijs) gewoon 1 groot voordeel tov de andere diensten. En dat is het skippen/fastforwarden met 1 druk op de knop.
Ik gebruik de streamingsdiensten op een Chromecast Google tv. Wanneer je eenmaal een serie gekozen hebt, dan lopen alle afleveringen gewoon op volgorde door. Er staat niks door elkaar. En de interface werkt erg prettig. Geen enkel probleem met de spreektaal en/of ontertitels.
De laatste tijd, worden er alleen steeds meer dingen verwijderd die ik eventueel de moeite waard zou vinden om (weer) te kijken

Ik blijf Netflix juist 1 van de mindere interfaces vinden, met hun ellenlange rijen met overal dubbele series en verschillende "albumart" bij de zelfde serie. En over het aanbod nog maar te zwijgen. Een gigantische shitload aan buitenlandse bagger series en films. Ik kijk naast wat Scandinavische series, uitsluitend Engelstalige series. En na zoveel jaren, is er nog steeds geen filter om alles wat niet Engelstalig is, eruit te filteren.

Momenteel heb ik Prime, Disney+ en Netflix abo's lopen. Netflix heb ik weer even genomen om Sex Education, Locke & key en Lucifer weer even af te ronden, en dan snel weer weg bij Netflix. ;)

• Arunia
@kendo Daar heb je ook wel weer gelijk in uiteraard.
Iedere dienst heeft positieve en negatieve dingen.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf de besturing eigenlijk nooit doe. Mijn vrouw en dochtertje zijn daar meer mee bezig omdat zij meer tv kijken.

Netflix hebben we net een week zeg maar, dus dat is mij nog niet opgevallen met die rijen. Maar denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.

Mijn vrouw had op Prima de films After, waarbij deel 2 er wel op stond gratis en deel 1 betaald was. >_< Dat schiet ook niet op. Nu was de film bagger en dus zonde dat ze daar geld aan heeft uitgegeven, maar goed. :+

Binnenkort nog eens klooien met wat instellingen zoals de taal wat ik hier boven ook voorbij zag komen. Dan wellicht is dat punt nog wel beter.
Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste