PreacherColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:34:
Zijn er nog specifieke Series waarvan mensen zeggen die staat er op en moet je zeker toevoegen aan je backlog?
Sneaky pete
American patriot (grote aanrader)
Upload
PreacherColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:34:
Zijn er nog specifieke Series waarvan mensen zeggen die staat er op en moet je zeker toevoegen aan je backlog?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Bedoel je Patriot? Is idd een aanrader. Dat die niet meer bekendheid heeft gekregen is me een raadsel. Is echt een pareltje.Dagarkin schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:58:
[...]
Preacher
Sneaky pete
American patriot (grote aanrader)
Upload
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Klopt ja foutje mijn kant. Ja helaas, dan hadden we meerdere seizoen gekregen. Iedereen die het niet gezien heeft ondanks open einde is het nog steeds de moeite waard.peppie71 schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:03:
[...]
Bedoel je Patriot? Is idd een aanrader. Dat die niet meer bekendheid heeft gekregen is me een raadsel. Is echt een pareltje.
Invincible zou ik eens proberen!ColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:34:
Oke ik heb ook maar eens een amazon Prime abbo gepakt, want er stonden nog een lading series op mijn backlog die daar te zien zijn (en ik wil graag De Oost kijken)
Prime-serie backlog:
- House MD,
- Supernatural (vanaf s8)
- Mr Robot (laatste seizoen - gestart)
- The Wilds
- Hunters
- Criminal Minds (vanaf s7)
- Underground Railroad
- Tom Clancy Jack Ryan
- The Terror
- El Cid
- American Gods
- The Purge
Reeds gezien:
- The Americans
- The man in the high castle
- Heroes
- Sons of Anarchy
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Make lovecraft not warcraft.
Ik kan 'm niet vinden op de Nederlandse, en ook op UK en US lijk ik 'm niet te kunnen vinden (maar mogelijk dat Amazon door heeft dat ik een VPN gebruik).Sméagol schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:33:
Kan iemand me vertellen of House (H0us3) er op staat? Spaanse sci-fi. Hij zou ok de US en UK Amazon moeten staan (o.a.), maar de Nederlandse site geeft 'm niet aan. Maar ik heb geen abonnement, dus geen idee of dat de volledige en huidige catalogus is.
[YouTube: h0us3 - Trailer2 - Eng subbed]
The devil is in the details.
[ Voor 27% gewijzigd door alienfruit op 31-05-2021 21:17 ]
Tot nu toe 2 afleveringen gezien van Panic en ik vind het wel aardig tienerdrama ten top, maar gelukkig kan ik me daar ook prima mee vermakenOlga2000 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:03:
Panic is geweldig! Niet wat je zou denken. Veel meer diepgang dan je zou verwachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 31-05-2021 22:07 ]
[ Voor 20% gewijzigd door ColdStone op 01-06-2021 09:21 ]
Aan de cast gaat het in ieder geval niet liggenroda_djavulen schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:47:
@ColdStone
Heb ik ook met Underground Railroad, maar ik heb al t/m E4 gekeken. Ochja, hopelijk weet ik tegen het einde van het seizoen of ik het de moeite vond
I am the great Cornholio!
Gelukkig laat ik me niet leiden door reviews, goed of slechtjosh-hill schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:17:
Als ik imdb mag geloven, mis je niks.
Ik ben begonnen met Bosch omdat ik niks anders kon bedenken, maar het bleek een erg goede serie te zijn.Hahn schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:07:
[...]
Tot nu toe 2 afleveringen gezien van Panic en ik vind het wel aardig tienerdrama ten top, maar gelukkig kan ik me daar ook prima mee vermaken
Bosch daarentegen is veel beter/spannender dan ik had verwacht. Zag al lange tijd reclame ervan langskomen op Prime Video, maar het leek me maar een beetje saai. Maar seizoen 1 vond ik heel spannend, en nu paar afleveringen into seizoen 2 is het nog steeds boeiend.
Content is gebaseerd op je IP. Ga ik VPN-en naar de VS dan krijg ik andere content. Dus nee geen invloed.Zonnetje83 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:30:
Hi,
Ik zit nog steeds op mijn oude .de account voor 4,99 per maand. Zie al maaaaaanden een mailtje binnenkomen met daarin de vraag of ik niet over wil stappen naar .nl voor 2.99.
Lijf huiverig omdat ik ergens gehoord heb dat er minder / andere content op prime video nl dan op de zou staan. En nog steeds krijg het niet helder voor me.
Wat is jullie ervaring? Kan ik met een gerust hart omzetten naar nl? Ga ik daarmee content mis lopen?
Je kunt op justwatch.com kijken of de content die jij belangrijk vindt beschikbaar is.Zonnetje83 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:30:
Hi,
Ik zit nog steeds op mijn oude .de account voor 4,99 per maand. Zie al maaaaaanden een mailtje binnenkomen met daarin de vraag of ik niet over wil stappen naar .nl voor 2.99.
Lijf huiverig omdat ik ergens gehoord heb dat er minder / andere content op prime video nl dan op de zou staan. En nog steeds krijg het niet helder voor me.
Wat is jullie ervaring? Kan ik met een gerust hart omzetten naar nl? Ga ik daarmee content mis lopen?
Thx. Dat snap ik en deed ik al, maar mijn vraag was meer of er verschil in het aanbod qua films en series etc tussen de en nl zit. Als dat niet (meer) zo is, dan ga ik wel om naar nl.FrankRicard schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:49:
[...]
Je kunt op justwatch.com kijken of de content die jij belangrijk vindt beschikbaar is.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
[ Voor 95% gewijzigd door glatuin op 04-06-2021 11:19 ]
Ik heb even gezocht op lucifer in de prime video app maar die kan in niet vinden. Zo te zien heb ik dan als ik je goed begrijp al een nl abonnement?ArthurMorgan schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:45:
Als je destijds een nederlands abonnement op amazon.de hebt afgesloten is het aanbod altijd hetzelfde geweest. Alleen mensen die een duits abonnement hadden hebben verschil. Maar dat hadden ze ook al voor amazon.nl werd uitgerold.
Via een duits abonnement heb je (geloof ik, maar kan me vergissen) ook boeken en muziek erbij. Via een nederlands abonnement niet.
Om te kijken of je een duits of nederlands abonnement hebt kun je ook even testen of bijvoorbeeld Lucifer er tussen staat. De duitse prime video heeft die wel, de nederlandse niet.
Klopt. Ik ben zelf ook begonnen bij .de destijds. Maar had ook gewoon een nederlands abonnement daar. Ik ben overgestapt en hield gewoon dezelfde content.Zonnetje83 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:29:
[...]
Ik heb even gezocht op lucifer in de prime video app maar die kan in niet vinden. Zo te zien heb ik dan als ik je goed begrijp al een nl abonnement?
(Ik werd lid van prime video op Amazon.de voordat Amazon.nl bestond en heb nooit iets omgezet)
Kijk, thanks! Daar hoopte ik op. Dan toch maar overstappen, scheelt toch 😀ArthurMorgan schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:33:
[...]
… Ik ben overgestapt en hield gewoon dezelfde content.
Ja mee eens, had geen idee dat deze serie zou beginnen trouwens. Zag toevallig de trailer op Youtube,Pompi schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:26:
Net eerste aflevering van Jeremy Clarkson The Farm gezien en het was weer top. Het is een beetje in Top Gear/The Grand Tour stijl gefilmd en het begint meteen weer met dat Jeremy eigenwijs is en voor big, bigger, biggest gaat. Later zie je ook een kant die je niet vaak eerder hebt gezien en dat is dat hij wel open staat om iets te leren.
Keek al beetje uit naar deze serie omdat ik al een tijdje zijn zondag colums in The Sunday Times las en hij daar al sprak over zijn ervaringen en fouten op de boederij. Ben benieuwd of we ook stukje te zien krijgen over hoe hij was toen hij Covid had.
Vanavond ga ik verder kijken, maar belooft veel goeds.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb 'm al uitgekeken, maar wat een mooi programma. Je ziet inderdaad (ook) een hele andere kant van Jeremy, en de rest van de "cast" is ook erg vermakelijk. Hoop dat er meer van komt!Pompi schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:26:
Net eerste aflevering van Jeremy Clarkson The Farm gezien en het was weer top. Het is een beetje in Top Gear/The Grand Tour stijl gefilmd en het begint meteen weer met dat Jeremy eigenwijs is en voor big, bigger, biggest gaat. Later zie je ook een kant die je niet vaak eerder hebt gezien en dat is dat hij wel open staat om iets te leren.
Keek al beetje uit naar deze serie omdat ik al een tijdje zijn zondag colums in The Sunday Times las en hij daar al sprak over zijn ervaringen en fouten op de boederij. Ben benieuwd of we ook stukje te zien krijgen over hoe hij was toen hij Covid had.
Vanavond ga ik verder kijken, maar belooft veel goeds.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Cheerful Charlie en die onverstaanbare boerTommyGun schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:44:
[...]
Heb 'm al uitgekeken, maar wat een mooi programma. Je ziet inderdaad (ook) een hele andere kant van Jeremy, en de rest van de "cast" is ook erg vermakelijk. Hoop dat er meer van komt!
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Wat raar. Bij mij werkt het gewoon prima. Ik zit ergens in seizoen 5 en ben nooit naar seizoen 13 verwezen. Gewoon netjes de volgende aflevering kijken zonder zoeken.Jester-NL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:01:
Ik heb me net 12 seizoenen zitten ergeren aan de interface van Prime.
Ik ben bezig met het (her)kijken van Criminal Minds. Prime biedt alle seizoenen, maar list ze op de pagina van de serie vanaf seizoen 13. De eerste 12 zijn een handeling of wat verder weg dan de grote gele knop "resume". En het rotte is... zolang je met die 12 seizoenen bezig bent, moet je iedere keer handmatig de juiste aflevering zoeken... "Resume" werkt pas vanaf seizoen 13...
Ben ook bezig met Criminal Minds op prime, en herken dat niet. Resume werkt gewoon voor elke aflevering, elk seizoen.Jester-NL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:01:
Ik heb me net 12 seizoenen zitten ergeren aan de interface van Prime.
Ik ben bezig met het (her)kijken van Criminal Minds. Prime biedt alle seizoenen, maar list ze op de pagina van de serie vanaf seizoen 13. De eerste 12 zijn een handeling of wat verder weg dan de grote gele knop "resume". En het rotte is... zolang je met die 12 seizoenen bezig bent, moet je iedere keer handmatig de juiste aflevering zoeken... "Resume" werkt pas vanaf seizoen 13...
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Hoe kijk je? Bij mij is het via de panasonic uhd speler, windows app en android app allemaal wel gelukt om die zwarte achtergrond weg te halen.glatuin schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:07:
Ergernissen:
Ik vind de ondertiteling maar vervelend, met zwarte achtergrond. Ik krijg het maar niet normaal zoals op netflix.
Bij Bosch ben ik pas in het 2e seizoen. Erg irritant dat wanneer je op Bosch klikt in het start menu afl 1 van seizoen 6 start.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
In de app kun je kiezen tussen een stuk of 3 subtitleformats, maar op de website kun je die formats aanpassen.glatuin schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:07:
Ergernissen:
Ik vind de ondertiteling maar vervelend, met zwarte achtergrond. Ik krijg het maar niet normaal zoals op netflix.
Bij Bosch ben ik pas in het 2e seizoen. Erg irritant dat wanneer je op Bosch klikt in het start menu afl 1 van seizoen 6 start.
Ze hadden aan het begin van de pandemie toch de bitrates omlaag gegooid, is dat ooit teruggedraaid?Dinictus208 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:33:
Net als bij Netflix? ik vind dat netflix echt top HD aanbiedt.
[ Voor 19% gewijzigd door Louw Post op 16-06-2021 19:40 ]
[ Voor 11% gewijzigd door 2_05 op 16-06-2021 20:55 ]
Ik vind dit programma met meneer Clarkson eigenlijk nog leuker dan al dat autogebeuren!Arjantje72 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:17:
[...]
Cheerful Charlie en die onverstaanbare boer
[ Voor 48% gewijzigd door ehtweak op 16-06-2021 21:23 ]
Bij Netflix en Prime heb je in de "near-black" artefecaten door compressie. Wanneer er genoeg licht is is het allemaal scherp en geen probleem.Dinictus208 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:33:
Net als bij Netflix? ik vind dat netflix echt top HD aanbiedt.
[ Voor 12% gewijzigd door roda_djavulen op 17-06-2021 08:31 ]
Helemaal correct. Prime spant bij mij wat dat betreft de kroon, Netflix ook in iets mindere mate. Aan de andere kant van het spectrum bevindt zich AppleTV+, hoe donker(zwart) het daar ook wordt, nooit last van artefacten. Die hanteren een flink hogere bitrate en daardoor minder compressie, resulterend in een buitengewoon scherp en schoon plaatje.roda_djavulen schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:30:
[...]
Bij Netflix en Prime heb je in de "near-black" artefecaten door compressie. Wanneer er genoeg licht is is het allemaal scherp en geen probleem.
Nu is de ene persoon er ook gevoeliger voor dan de ander. En aangezien ik op een 110 inch scherm kijk (projector) is het ook allemaal wat uitvergroot
@Louw Post Volgens mij vinden ze het wel makkelijk (goedkoper) bij Netlfix, want het is bij mijn weten nog steeds niet terug omhoog.
Eerste 2 afleveringen gekeken en me kostelijk vermaakt. De humor is wel typisch wat we van Clarkson gewend zijn, maar we krijgen ook wel een andere kant van hem te zien. En de chemie tussen de verschillende personen in de serie is er ook al snel.ehtweak schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:19:
[...]
Ik vind dit programma met meneer Clarkson eigenlijk nog leuker dan al dat autogebeuren!
Maar idd; wat een andere typetjes komen er allemaal voorbij. En al de situaties waarin mr. Jeremy verzeilt; prachtig gewoon!![]()
![]()
Aan de andere kant; het laat wel duidelijk zien dat ff boer en boerderijtje spelen niet zo simpel is...
https://www.bt.com/tv/ent...on-show-i-bought-the-farm
A self-confessed "inept townie", the Grand Tour presenter will run his own 1000-acre working farm in Oxfordshire.
"Good news! I can finally confirm that I’m going to be spending the next year, in the rain, making a show about farming for Amazon Prime," said Clarkson.
"Of course to be a farmer you have to be an agronomist, a businessman, a politician, an accountant, a vet, and a mechanic. And I'm… none of those things. I don’t even know what agronomist means."
Clarkson has been put out of his comfort zone and you're about to see him like you've never seen him before.
Aan de andere kant, het blijkt dat meneer dus al sinds 2008 (!) maar eventjes 400 hectare boerderij in bezit had.
Leuke vriendin overigens...![]()
[YouTube: Jeremy Clarkson Complains About How Dirty His Girlfriend Is]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Amazon is Netflix achterna aan het gaan, echt mega frustrerend. Als je een goed scherm en goede ogen hebt dan ben je fucked basically. 4K content is meestal nog wel te doen maar HD is echt drama.roda_djavulen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:36:
[...]
Iets anders, gisteren de film "Terminal" gekeken, vond hem best nog wel vermakelijk. Alleen jammer van de macroblocking in de donkere scenes. Net als bij Netflix is de HD stream van amazon toch echt net te ver gecomprimeerd..
[ Voor 5% gewijzigd door Sorcerer8472 op 18-06-2021 10:13 ]
[ Voor 65% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-06-2021 20:24 ]
Dit kan wel eens heel grappig worden, zeker als James May vaker langs komt op zijn boederij. Stukje gaat nog verder maar aangezien we niet integraal mogen quoten laat ik het even hierbij.[...]
Anyway, because I have tasted the sweet smell of success in two of the 400 projects I started, I’ve decided to keep going and grow chillies.
This meant I needed a couple of polytunnels. We see a lot of these in the countryside at the moment and certainly I couldn’t see a problem putting them up as I once erected a tent, in a gale, at the North Pole, with nothing but James May on hand to help. I’m a seasoned tent builder, me.
Nou dan heb je geluk!Pompi schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:27:
Uit Jeremy Clarksons laatste column voor The Times of London
[...]
Dit kan wel eens heel grappig worden, zeker als James May vaker langs komt op zijn boederij. Stukje gaat nog verder maar aangezien we niet integraal mogen quoten laat ik het even hierbij.
Hoop echt dat er een 2de seizoen komt van Clarksons Farm.
Dat stukje over May zegt alleen dat die er bij was op de noordpool maar niet dat die heeft meegeholpen op de boerderij. Zou hem er wel graag willen zien trouwens een keertje.Pompi schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:27:
Uit Jeremy Clarksons laatste column voor The Times of London
[...]
Dit kan wel eens heel grappig worden, zeker als James May vaker langs komt op zijn boederij. Stukje gaat nog verder maar aangezien we niet integraal mogen quoten laat ik het even hierbij.
Hoop echt dat er een 2de seizoen komt van Clarksons Farm.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ah shit, zie het ja. Iets te snel gelezen, jammer.gws24 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:22:
[...]
Dat stukje over May zegt alleen dat die er bij was op de noordpool maar niet dat die heeft meegeholpen op de boerderij. Zou hem er wel graag willen zien trouwens een keertje.
Gaat niet gebeuren, want 'verkoopargument!'.Hahn schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:35:
Ik hoop van harte dat Prime Video snel met een instelling komt om X-Ray uit te zetten of te minimaliseren,
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Die volg ik niet? Dat je het in je instellingen zou kunnen verbergen doet helemaal niks af aan het verkoopargument? Ik zeg niet dat ik X-Ray helemaal kwijt wil, ik wil alleen geen spoilers en het dus niet direct zien als ik even de looptijd check.The Zep Man schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:25:
[...]
Gaat niet gebeuren, want 'verkoopargument!'.
Richting aandeelhouders en marketeers richting potentieel nieuwe klanten: "alleen bij Amazon Prime hebben alle gebruikers X-Ray!"Hahn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:26:
[...]
Die volg ik niet? Dat je het in je instellingen zou kunnen verbergen doet helemaal niks af aan het verkoopargument? Ik zeg niet dat ik X-Ray helemaal kwijt wil, ik wil alleen geen spoilers en het dus niet direct zien als ik even de looptijd check.
[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 29-06-2021 11:55 ]
We snappen elkaar nog steeds niet volgens mij. Zelfs al zou ik in de instellingen 'Standaard X-Ray ingeklapt laten zien' kunnen aanzetten, dan heb ik nog steeds X-Ray. Dus dat aanbieden doet niks af aan het 'verkoopargument'.The Zep Man schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:38:
[...]
Richting aandeelhouders en marketeers richting gebruikers: "alleen bij Amazon Prime hebben alle gebruikers X-Ray.
Of je het wilt of niet!
Als je in de VS kijkt ziet het aanbod er veel beter uit. En hier is het niet duur in vergelijking met de concurrentie. 3 Euro per maand voor prime inclusief verzendkosten en andere diensten versus 8 tot 15 euro bij concurrenten voor puur streaming diensten is echt een verschil. Mocht je het dan nog te veel geld vinden, zou ik vooral het niet nemen. Er zijn alternatieven.The Zep Man schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:25:
[...]
Verder is Prime Video toch wel één van de slechtere streamingapplicaties op bijvoorbeeld Android TV. Het lijkt erop dat ze het niet zo serieus nemen.
Kost geld. Niet interessant, want enkel gebruikers hebben daar iets aan.Hahn schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:42:
[...]
We snappen elkaar nog steeds niet volgens mij. Zelfs al zou ik in de instellingen 'Standaard X-Ray ingeklapt laten zien' kunnen aanzetten, dan heb ik nog steeds X-Ray. Dus dat aanbieden doet niks af aan het 'verkoopargument'.
Nergens noem ik iets over geld. Ik snap niet waarom je dat noemt.swhnld schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:10:
Als je in de VS kijkt ziet het aanbod er veel beter uit. En hier is het niet duur in vergelijking met de concurrentie. 3 Euro per maand voor prime inclusief verzendkosten en andere diensten versus 8 tot 15 euro bij concurrenten voor puur streaming diensten is echt een verschil. Mocht je het dan nog te veel geld vinden, zou ik vooral het niet nemen. Er zijn alternatieven.
[ Voor 43% gewijzigd door The Zep Man op 28-06-2021 21:13 ]
Oh man, die Nick & Simon-trailer, ben er echt helemaal klaar mee.The Zep Man schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:38:
[...]
Een punt dat ik nog noemde: waarom kunnen trailers voor zaken waar ik niet naar aan het lijken ben niet uitgeschakeld worden?!
Jij stelt dat de app slecht is. Ik stel dat die qua prijs kwaliteit prima in verhouding is t.o.v. de andere streaming apps. C'est Tout.The Zep Man schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:12:
Nergens noem ik iets over geld. Ik snap niet waarom je dat noemt.
Prijs wordt primair bepaald door inhoud. Voor Prime is die OK. Verder doet een vergelijking op prijs niets af aan de problemen in de applicatie.swhnld schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:43:
Jij stelt dat de app slecht is. Ik stel dat die qua prijs kwaliteit prima in verhouding is t.o.v. de andere streaming apps. C'est Tout.
Trailers zijn irritant maar je kunt toch direct op "overslaan" klikken?Sorcerer8472 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Oh man, die Nick & Simon-trailer, ben er echt helemaal klaar mee.
Op mijn iPad kan ik dit niet. Wel de daarna volgende intro (van de betreffende aflevering/serie). Via mijn Apple TV kan ik overigens de intro niet overslaan. Heel irritant.roda_djavulen schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:58:
[...]
Trailers zijn irritant maar je kunt toch direct op "overslaan" klikken?
[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 29-06-2021 14:44 ]
Eens. Op het aanbod heb ik niets aan te merken, dat is (voor het geld) echt prima. Alle seizoenen van The Office, toffe originals zoals The Boys (aanrader!). Maar ook op de Apple TV is die app echt prut. Werkt vaak niet, loopt vast, etc.The Zep Man schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:21:
[...]
Prijs wordt primair bepaald door inhoud. Voor Prime is die OK. Verder doet een vergelijking op prijs niets af aan de problemen in de applicatie.
Ik heb ook goede software waarmee ik al meer dan 15 jaar vanalles mee kan afspelen wat niets kost. Dat maakt het geen goede vergelijking.
Prime kan ze ook gewoon niet tonen of de optie geven om ze (profiel-/accountbreed) permanent uit te schakelen. Helaas doen ze dat niet, en maken ze er een probleem van de gebruiker van.roda_djavulen schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:58:
Vastlopers op ipad en atv heb ik nog niet ervaren. Ik vind het wel super irritant dat ik op de atv de intro niet kan skippen (op ipad wel). Ook zie ik op de atv wel het woord x-ray staan, maar het wordt niet uitgeklapt. En het lukt me ook niet om deze uit te klappen. Op de iPad wordt wel gelijk deze info getoond. Of je dit wil, is natuurlijk een andere vraag.posttoast schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:44:
[...]
Eens. Op het aanbod heb ik niets aan te merken, dat is (voor het geld) echt prima. Alle seizoenen van The Office, toffe originals zoals The Boys (aanrader!). Maar ook op de Apple TV is die app echt prut. Werkt vaak niet, loopt vast, etc.
Wat er hier gebeurt is dat ik eerder de app open had in een van de profielen en hem een dag later opnieuw open. Ik zie dan eerst gewoon nog wat ik open had staan maar vervolgens verschijnt er een loader en start heel de app opnieuw. Super irritant, Netflix, Disney+ en AppleTV+ onthouden gewoon waar ik was.meesje schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:30:
[...]
Vastlopers op ipad en atv heb ik nog niet ervaren. [knip]
Helemaal waar, ik wist alleen niet dat ze met sommige apparaten niet over te slaan zijn.The Zep Man schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:58:
[...]
Prime kan ze ook gewoon niet tonen of de optie geven om ze (profiel-/accountbreed) permanent uit te schakelen. Helaas doen ze dat niet, en maken ze er een probleem van de gebruiker van.
Heb ik bij deze al zo vaak gedaan joh. Soms gaat de app dan lopen bufferen, soms klopt daarna de aspect ratio niet meer. Ik vind het allemaal maar jammer.roda_djavulen schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:58:
[...]
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Welke streamingdiensten ken jij die wel een 'Stop'-knop hebben? Sommige hebben een 'kijk de aftiteling'-knop, maar verder moet je volgens mij altijd zelf op terug/sluit drukken om te stoppen, ook bij Prime VideoPietervs schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:55:
- ik mis een "stop" knop. Als ik klaar ben met een aflevering en ik wil even iets anders gaan doen, zie ik geen andere mogelijkheid dan Prime af te sluiten, anders gaat hij door met de volgende aflevering. Dat irriteert, ook omdat ik niet zeker weet of ik domweg over een optie heen kijk
Tja, ik was nog een "streamingdienst-maagd"Hahn schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:58:
[...]
Welke streamingdiensten ken jij die wel een 'Stop'-knop hebben? Sommige hebben een 'kijk de aftiteling'-knop, maar verder moet je volgens mij altijd zelf op terug/sluit drukken om te stoppen, ook bij Prime Video
Aah, dat verklaartPietervs schreef op zondag 4 juli 2021 @ 12:01:
[...]
Tja, ik was nog een "streamingdienst-maagd"
Vooruitlopend op het glasvezel dat hier (hopelijk) volgend jaar aangelegd wordt en daarmee het afscheid van Ziggo is Prime in ieder geval een goede eerste kennismaking met streaming
Thanks, dan hoef ik dus niet verder te zoeken naar een stop-knop.Hahn schreef op zondag 4 juli 2021 @ 12:04:
[...]
Aah, dat verklaart![]()
Het doel van elke videodienst is natuurlijk om jou zoveel mogelijk te laten kijken, zodat je maar blijft betalen, dus een 'Stop'-knop hoef je bij de meeste niet te verwachten. Aan jou zelf om de discipline te hebben om zelf te stoppen
[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-07-2021 14:17 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 10-07-2021 11:15 ]
Had je verwacht dat ze je een e-mail zouden sturen over een Netflix productie?Hahn schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:14:
Mooi gevalletje van 'Wij van WC-eend' in de wekelijkse Prime Video-gids e-mail:
Dat was totaal mijn punt niet. Ik vond het alleen grappig dat ze iets keihard promoten, en dan gaan patsen met 'nummer 1 film op ons platform'.Yowzawood schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 12:15:
[...]
Had je verwacht dat ze je een e-mail zouden sturen over een Netflix productie?
KlaaggehalteHet klaaggehalte hier is toch best hoog voor een streaming dienst die best veel (unieke) content heeft in relatie tot het abonnement.
Ik kijk liever gewoon een film of serie ipv dat ik een beetje zit te mieren over de interface of andere randzaken. Om nou echt te zeggen dat het allemaal zoveel anders of minder is dan de concurrenten, beetje gedoe om weinig in mijn optiek. Ja, het kan op details beter maar de primaire functies als aanbod en beeldkwaliteit doen niet echt onder voor de rest....
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja, die was idd erg goed. Ook hier kon Jeremy zijn heerlijk sarcasme en droge humor weer goed kwijt.PatrickC schreef op zondag 11 juli 2021 @ 11:54:
Zojuist de laatste aflevering gekeken van seizoen 1 van Clarkson’s Farm. Wat een geweldige serie en hopelijk komt er een volgend seizoen.
[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 11-07-2021 12:02 ]
Top dat er een S2 komt, en met Kaleb zo te zien. Die gast is goud!sverzijl schreef op zondag 11 juli 2021 @ 12:01:
[...]
Ja, die was idd erg goed. Ook hier kon Jeremy zijn heerlijk sarcasme en droge humor weer goed kwijt.
En er komt een volgend seizoen, er wordt al weer druk gefilmd zag ik al ergens langskomen.
deze:
[YouTube: Clarkson's Farm Season 2 Filming Behind The Scenes]
Ja, geweldige chemie tussen die 2. Ik heb S1 dan ook in 1 ruk uitgekeken. En het is ook nog best leerzaam ook.DeBaroN schreef op zondag 11 juli 2021 @ 17:55:
[...]
Top dat er een S2 komt, en met Kaleb zo te zien. Die gast is goud!
Een IMDB rating van 9,3 is dan ook verdiend. En niet alleen is er chemie tussen Caleb en Jeremy, maar ook met de anderen in de serie zoals Gerald en Charlie. En er is zelfs chemie tussen Jeremy en ‘Wayne Rooney’!sverzijl schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:28:
[...]
Ja, geweldige chemie tussen die 2. Ik heb S1 dan ook in 1 ruk uitgekeken. En het is ook nog best leerzaam ook.
Ik ga hem deze week kijken, heb een tijd lang geen Prime aangezet, moet zeggen dat er wel veel nieuwe films op staan.Hahn schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:14:
Mooi gevalletje van 'Wij van WC-eend' in de wekelijkse Prime Video-gids e-mail:
[Afbeelding]
The Tomorrow War overal gigantisch pushen, ook op Prime Video zelf, waarbij het halve scherm gevuld was met meerdere ingangen naar de film, om vervolgens te gaan roepen dat het de best bekeken film is op je eigen platform, in die paar dagen tijd
Film vond ik voor een keertje wel vermakelijk, maar al met al vrij matig. Al helemaal als je bedenkt dat het een productiebudget van $200 miljoen had
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Mocht je disney+ hebben kun je daar verder kijken.page404 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:29:
Nooooooozzzzz X-files is er ineens vanaf gehaald! En ik was nog niet klaar!
Ah, de rechten zijn zeker overgegaan? Of was het al beschikbaar? Anyways, dank voor de tip.ArthurMorgan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:36:
[...]
Mocht je disney+ hebben kun je daar verder kijken.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Wat @ArthurMorgan aangeeft, een app als Justwatch gebruiken, dan is vrij snel duidelijk of en waarmee het gezochte gestreamed kan worden.Cobb schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:00:
Ik dacht dat alle seizoenen van The X-Files op Amazon zouden staan, maar niet in de NLse in ieder geval. Veel websites geven echter nog wel aan dat hij daar te vinden is. Jammer.
Testing, one, two ...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq