Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:39
Lees net dat Tenet te zien is op PrimeVideo, leuk! Eerst nog even The Boys afkijken, tip!

PSN: TDBtje

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-06 23:50
TDB schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:40:
Lees net dat Tenet te zien is op PrimeVideo, leuk! Eerst nog even The Boys afkijken, tip!
Is dat niet een huur/koop versie? Want dan ga ik hem ook eens bekijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
Pompi schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:41:
[...]

Nee gewoon in prime, alleen niet 4K HDR

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anoniem: 1441478
  • Registratie: augustus 2020
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:41:
[...]

https://www.primevideo.co...hom_1_c_ZlWNz8_sIRH6p_1_1

Enjoy! Ik heb hem helaas al gezien.

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20:34

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb momenteel een Prime abo in Duitsland en ben aan het overwegen om te switchen naar de Nederlandse versie. Zou iemand voor mij kunnen checken of Paw Patrol ook beschikbaar is op de Nederlandse Prime Video? (En welke seizoenen want volgens mij verschilt dat ook per land)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
Tomba schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:54:
Ik heb momenteel een Prime abo in Duitsland en ben aan het overwegen om te switchen naar de Nederlandse versie. Zou iemand voor mij kunnen checken of Paw Patrol ook beschikbaar is op de Nederlandse Prime Video? (En welke seizoenen want volgens mij verschilt dat ook per land)
Zo te zien alleen seizoen 1 met gewone prime, en ik denk 1-3 via de NickJr betaalde channel.

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20:34

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

menzo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:58:
[...]

Zo te zien alleen seizoen 1 met gewone prime, en ik denk 1-3 via de NickJr betaalde channel.
top , dank je voor het checken!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tomba schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:54:
Als NL-er met een Prime abonnement maakt het niet uit of dit via .DE of .NL loopt v.w.b. Video aanbod, dit is voor beiden gelijk (of zou het moeten zijn). Volgens mij is dit vandaag de dag nog steeds het geval.

Er was in het verleden wel eens wat verwarring over maar dat werd dan veroorzaakt omdat een .DE Prime abonnement via een Duits adres was aangegaan, en dan krijg je verschillen ja.

hardware-lover in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23-06 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

S2-4 van Paw Patrol staan wel op Netflix (dat vroeg je niet, maar goed).

[Voor 12% gewijzigd door MeNTaL_TO op 08-04-2021 18:22]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• D-Three
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:29
Net de laatste 2 afleveringen van Star Trek Lower Decks gekeken, beide vond ik wel best wel goed. En met de veranderingen in de finale, ben ik wel benieuwd naar seizoen 2 :)

Ik was met weinig verwachtingen aan de reeks begonnen en enkele afleveringen waren misschien iets minder leuk maar over het algemeen is het goed mee gevallen. Een beetje een TNG gevoel en af en toe zelfs spannend... Maar dan ook weer totaal 'on-Star-Trek' door de absurditeit van de serie. En toch... Toch voelt het meer Star Trek dan Discovery ;) Een beetje 'The-Orville-on-steroids' :P De beste ST serie van de voorbij jaren! :+

[Voor 12% gewijzigd door D-Three op 09-04-2021 00:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niet online
MeNTaL_TO schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:22:
S2-4 van Paw Patrol staan wel op Netflix (dat vroeg je niet, maar goed).
@Tomba

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 15:13
Tenet is op Prime te zien

• Niet online

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19:29

Martinspire

Awesomeness

Er komt trouwens een Tom Clancy film aan:

Release 30 april

Waar ie over gaat:
Tom Clancy's Without Remorse, or simply Without Remorse, is an upcoming American action thriller film starring Michael B. Jordan directed by Stefano Sollima and written by Taylor Sheridan and Will Staples. It is based on the 1993 novel of the same name by Tom Clancy and a spin-off of the Jack Ryan film series.

The film tells the origin story of John Kelly (aka John Clark), a U.S. Navy SEAL, who uncovers an international conspiracy while seeking justice for the murder of his pregnant wife by Russian soldiers. When Kelly joins forces with fellow SEAL Karen Greer and shadowy CIA agent Robert Ritter, the mission unwittingly exposes a covert plot that threatens to engulf the U.S. and Russia in an all-out war.

[Voor 68% gewijzigd door Martinspire op 10-04-2021 00:10]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Three
Anoniem: 224360 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:16:
Dat einde van Invincible aflevering 1 :O

Benieuwd waar het heen gaat, ken de strip niet.
Reeds verder gekeken?

De eerste aflevering begint inderdaad wat braafjes, de zoveelste superheldenshow... Maar bam, dat einde had ik niet zien aan komen :) Het heeft me getriggerd om ook de volgende 3 afleveringen te bekijken in de voorbije dagen. Niet echt vernieuwend in het genre; we hebben nog gezien dat superhelden ook hun zwakheden hebben, kampen met hun dubbele identiteit, een verborgen agenda hebben, ...

Maar tot nu toe kan het mij boeien, waarschijnlijk omdat ik het ook niet ken en 'nieuw' is altijd leuker. :) Al is het niet enkel dat. Want als geanimeerde show kan het zaken anders doen dan live action. Ook zit de vaart er goed in, is de afwisseling van humor/parodie met de serieuzere zaken best goed, ... De vrolijke kleurtjes zijn ook leuk om naar te kijken ;) Al is het geen kindershow.

Ik heb even gekeken, seizoen 1 bestaat uit 8 afleveringen (op dit moment nog maar 5 te bekijken) en nog geen 2de seizoen bevestigd. Ik ben benieuwd hoe dit seizoen dan zal eindigen :) Misschien geen absolute topper maar ik blijf voorlopig wel kijken.

[Voor 5% gewijzigd door D-Three op 11-04-2021 15:01]

Anoniem: 224360

D-Three schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:58:
[...]

Reeds verder gekeken?

De eerste aflevering begint inderdaad wat braafjes, de zoveelste superheldenshow... Maar bam, dat einde had ik niet zien aan komen :) Het heeft me getriggerd om ook de volgende 3 afleveringen te bekijken in de voorbije dagen. Niet echt vernieuwend in het genre; we hebben nog gezien dat superhelden ook hun zwakheden hebben, kampen met hun dubbele identiteit, een verborgen agenda hebben, ...

Maar tot nu toe kan het mij boeien, waarschijnlijk omdat ik het ook niet ken en 'nieuw' is altijd leuker. :) Al is het niet enkel dat. Want als geanimeerde show kan het zaken anders doen dan live action. Ook zit de vaart er goed in, is de afwisseling van humor/parodie met de serieuzere zaken best goed, ... De vrolijke kleurtjes zijn ook leuk om naar te kijken ;) Al is het geen kindershow.

Ik heb even gekeken, seizoen 1 bestaat uit 8 afleveringen (op dit moment nog maar 5 te bekijken) en nog geen 2de seizoen bevestigd. Ik ben benieuwd hoe dit seizoen dan zal eindigen :) Misschien geen absolute topper maar ik blijf voorlopig wel kijken.
Kijk het wekelijks nu, nog steeds erg vermakelijk. Geweld is excessief, maar wel eens verfrissend dat het niet allemaal zo braaf is. Ben benieuwd of de Mars verhaallijn nog opgevolgd wordt.

• D-Three
En nu ook aflevering 5 gezien. Het einde heeft mij terug verrast. :) Ik dacht wel halverwege de aflevering: in het echt zal dit waarschijnlijk niet werken, haal een 'maffiabaas' weg maar veel van de criminaliteit zal wel blijven, er komt iets anders in de plaats. En dan maakt het einde de werkelijke reden duidelijk :)

Excessief... Tja... Misschien omdat het geanimeerd is dat ik er mij minder aan stoor. Het past wel, het toont de collateral damage die superhelden veroorzaken en de invloed er van op gewone mensen. Eigenlijk doet Invincible het op dat vlak beter dan The Boys. Die laatste draait eigenlijk vooral veel rond dezelfde personages. Bij Invincible uiteraard ook maar er is op enkele afleveringen tijd reeds heel erg veel geïntroduceerd en een veel grotere wereld opgebouwd. Wat misschien ook wel een minpunt is, voor sommigen zal het lijkend alsof er weinig wordt uitgediept. Maar ik ben er van overtuigd dat het opbouw is en de verhaallijn van Mars nog terug zal komen :) Al zal het misschien niet meer dit seizoen volledig afgehandeld worden. Ik hoop wel dat de Omni-Man verhaallijn verder wordt uitgediept. Het is nu wel overduidelijk dat de 'beschermer van de aarde' naast zijn vrouw en zoon eigenlijk weinig interesse heeft in anderen.

Het enige waar ik mij tot nu toe aan stoor is dat vader en zoon weinig moeite lijken te doen om hun krachten weg te stoppen maar toch een geheime identiteit hebben.

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17:47
menzo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:45:
[...]

Nee gewoon in prime, alleen niet 4K HDR
Er staat wel hdr bij. Alleen ik krijg het niet aan de praat, moet je daar extra voor betalen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niet online
Snippertje schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:17:
[...]

Er staat wel hdr bij. Alleen ik krijg het niet aan de praat, moet je daar extra voor betalen?
Is al vaker over gepraat: de getoonde informatie klopt niet altijd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Niet online
Tom Clancy's Without Remorse nu op Prime te zien. Dit gaat vanavond een echte popcornavond worden. O+

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 30-04-2021 18:55]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Tip: bij de aftiteling van Without Remorse even stukje doorspoelen, er volgt dan nog een korte scene ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yowzawood
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 16:49
KillerBee schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 06:24:
Tip: bij de aftiteling van Without Remorse even stukje doorspoelen, er volgt dan nog een korte scene ;)
Doe maar niet... dat zou betekenen dat je 'm hebt afgekeken, wat een waardeloze film :-(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Yowzawood schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Doe maar niet... dat zou betekenen dat je 'm hebt afgekeken, wat een waardeloze film :-(.
En wat vind jij goede films? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yowzawood
Dit niet in ieder geval, echt met verve de slechtste Clancy verfilming.

Het is een waardeloos 13 in een dozijn verhaal geworden. Geen onsje spanning, totaal afwijkend verhaal van het Clancy boek ook en verder een waardeloze cast (behalve wellicht MJ) met een verhaallijn die een kleuter heeft bedacht. Zelfs als popcorn knaller vondt ik het verloren tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Yowzawood schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 11:06:
Dit niet in ieder geval, echt met verve de slechtste Clancy verfilming.

Het is een waardeloos 13 in een dozijn verhaal geworden. Geen onsje spanning, totaal afwijkend verhaal van het Clancy boek ook en verder een waardeloze cast (behalve wellicht MJ) met een verhaallijn die een kleuter heeft bedacht. Zelfs als popcorn knaller vondt ik het verloren tijd.
*knip*
Dit voegt niets toe zie modbreak

[Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 01-05-2021 19:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yowzawood
Boeiend hoor... persoonlijke lijstjes uit honderduizenden films....

Dit is (niets meer dan) een opmerking over een actuele Prime film waar de trailer wat leuks voorspelt maar de daadwerkelijke uitvoering belabberd is. Ik heb er ook nog geen enkele positieve review over gelezen.

Jammer want een fatsoenlijke verfilming van een Clancy boek is altijd welkom.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:31
Without Remorse vond ik best goed beginnen, maar halverwege werd het wat minder. Al met al wel vermakelijk, maar had beter verwacht.

Wat wel onverwachts goed was: Invincible. Holy shit. De eerste 7 afleveringen waren al best tot heel cool, maar aflevering 8 (laatste van seizoen 1) maakte het helemaal af. Kan niet wachten op seizoen 2 (en zelfs seizoen 3 is al bevestigd :D).

[Voor 8% gewijzigd door Hahn op 01-05-2021 11:47]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Yowzawood schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Ja, dat heb ik inderdaad :P .
Het is geen hoogvlieger, maar om 'm waardeloos te noemen, vind ik te ver gaan.
spoiler:
Imho over het algemeen best vermakelijk, maar de dialogen hadden beter gemogen.

(niet echt een spoiler, maar ik weet dat sommigen liever helemaal niets weten, indien nog niet gekeken ;) )

[Voor 11% gewijzigd door KillerBee op 01-05-2021 12:13]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Yowzawood schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 11:44:
Boeiend hoor... persoonlijke lijstjes uit honderduizenden films....

Dit is (niets meer dan) een opmerking over een actuele Prime film waar de trailer wat leuks voorspelt maar de daadwerkelijke uitvoering belabberd is. Ik heb er ook nog geen enkele positieve review over gelezen.

Jammer want een fatsoenlijke verfilming van een Clancy boek is altijd welkom.
Modbreak:Reageer inhoudelijk en hou op met op de man te reageren / zuigen.

De rest gaat naar de TC en heren maak een TR en laat het er dan ook bij.

[Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 01-05-2021 19:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20:40
Zelf check ik altijd van te voren IMDB (om een beetje een indicatie te hebben). Gisteravond had Without Remorse nog een 5,9. Nu al een 5,7. Dat gaat dus hard. ;) Voor mij een reden om deze film niet te gaan kijken. Het is natuurlijk erg afhankelijk of je het genre leuk lijkt. Zelf kijk ik naar Godzilla (2014 en 2019), maar deze hebben ook niet echt een hoge score. Nog wel resp. 6,4 en 6,0. ;)

[Voor 5% gewijzigd door meesje op 01-05-2021 13:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Iemand Without Remorse al bekeken? En hoe vonden jullie de beeldkwaliteit? Vooral de donkere scenes waren zowat één groot blokjesfestijn, ik zag het beeld soms gewoon verspringen. En dat voor een 4K HDR titel. Heb zelden zulke slechte content gezien qua beeldkwaliteit op een streamings dienst.

[Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 02-05-2021 09:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yowzawood
Het blijft gewoon streaming.... de bitstream is zodanig gecompressed dat er soms weinig overblijft, zeker in de donkere scenes. Beetje een standaard manco.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:54:
Iemand Without Remorse al bekeken? En hoe vonden jullie de beeldkwaliteit? Vooral de donkere scenes waren zowat één groot blokjesfestijn, ik zag het beeld soms gewoon verspringen. En dat voor een 4K HDR titel. Heb zelden zulke slechte content gezien qua beeldkwaliteit op een streamings dienst.
*knip* Heb je dan ook een 4K scherm? Ik heb zelf een FullHD scherm en heb niet echt wat te klagen over de beeldkwaliteit. Zou dat wat uitmaken?

[Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 03-05-2021 09:30. Reden: Kap eens met dat gezever.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Anoniem: 1441478 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Heb je dan ook een 4K scherm? Ik heb zelf een FullHD scherm en heb niet echt wat te klagen over de beeldkwaliteit. Zou dat wat uitmaken?
Ja. Een 65 LG OLED CX. Kan natuurlijk met de grootte van het scherm te maken hebben, dan vallen dingen sneller op. Maar deze film maakte het wel heel erg bont, nog nooit zo erg meegemaakt.

[Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 03-05-2021 09:31. Reden: quote aangepast]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
Op mijn 65" Sony normale LED 4k tv is de kwaliteit van Without Remorse me niet negatief opgevallen, dus mogelijk dat het aan je verbinding lag?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:44:
[...]

Ja. Een 65 LG OLED CX. Kan natuurlijk met de grootte van het scherm te maken hebben, dan vallen dingen sneller op. Maar deze film maakte het wel heel erg bont, nog nooit zo erg meegemaakt.
Aha, bedankt voor je antwoord. (y) Geeft je tv ook aan dat de film echt 4K is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Hahn schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:47:
Op mijn 65" Sony normale LED 4k tv is de kwaliteit van Without Remorse me niet negatief opgevallen, dus mogelijk dat het aan je verbinding lag?
Denk niet dat het aan de verbinding ligt(300Mbit Ziggo). Later op de avond een andere redelijk donkere titel op Netflix gekeken zonder rare negatieve effecten. Op Netflix kan ik de bitrate oproepen via de afstandsbediening, bij Primevideo heb ik dat nog niet kunnen vinden.

Wat wel zou kunnen, is dat deze OLED wat meer moeite heeft met near black, dus het donkergrijze spectrum zeg maar. Zorgt voor veel korrel in het beeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Anoniem: 1441478 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:25:
[...]

Aha, bedankt voor je antwoord. (y) Geeft je tv ook aan dat de film echt 4K is?
4K niet specifiek. Maar bij HDR content(wat bijna altijd ook 4K is), verspringt de tv naar een HDR beeldinstelling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Yowzawood schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:05:
Het blijft gewoon streaming.... de bitstream is zodanig gecompressed dat er soms weinig overblijft, zeker in de donkere scenes. Beetje een standaard manco.
Daar heb je inderdaad gelijk in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20:28
DutchOwnage schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:54:
Op mijn 65 inch Philips uit 2018 (854)zag de film en de beelden er prima uit. Geen last van compressie of wat dan ook gehad.
Het HDR effect(HDR10+, zoals Amazon deze veelvuldig inzet, laat de tv door middel van een pop up melding ook zien)) was ook goed.
Verder was de film best onderhoudend, er zijn slechtere actie films.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:32
Weet iemand een goede app/site om in de gaten te houden wat er op Prime Video bijkomt en vooral ook weggaat?

Voor Netflix gebruik ik een app, en dat werkt best goed.

Ik heb nog maar sinds kort Prime Video en een paar weken geleden een hoop interessante films toegevoegd die onder Prime zouden vallen, maar de helft is of niet meer beschikbaar of moet je nu voor betalen. Zou wel handig zijn als ik dat zie aankomen.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09:20
josh-hill schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:08:
Weet iemand een goede app/site om in de gaten te houden wat er op Prime Video bijkomt en vooral ook weggaat?

Voor Netflix gebruik ik een app, en dat werkt best goed.

Ik heb nog maar sinds kort Prime Video en een paar weken geleden een hoop interessante films toegevoegd die onder Prime zouden vallen, maar de helft is of niet meer beschikbaar of moet je nu voor betalen. Zou wel handig zijn als ik dat zie aankomen.
Justwatch te downloaden in de appstore
Alle nl streamingsdiensten in te stellen wat er toegevoegd wordt per dag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• josh-hill
Merci. Ik wist niet dat Justwatch een toevoeg alert had. Maar verwijder alert vind ik minstens net zo belangrijk. Op Prime Video (of Netflix) zie ik meestal ook wel wat er nieuw is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:32
Mocht iemand nog tips zoeken m.b.t. Tweede Wereldoorlog films. Ik heb een lijstje gemaakt met films, de volgende films staan daarvan op Prime:
  • Schindler's List
  • Inglorious Basterds
  • Downfall (Der Untergang)
  • Jojo Rabbit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
robcoenen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:20:
Mocht iemand nog tips zoeken m.b.t. Tweede Wereldoorlog films. Ik heb een lijstje gemaakt met films, de volgende films staan daarvan op Netflix:
  • Schindler's List
  • Inglorious Basterds
  • Jojo Rabbit
[Afbeelding]
Netflix? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robcoenen
*knip* was typfoutje

[Voor 60% gewijzigd door robcoenen op 05-05-2021 13:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svenvg93
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 18:41
Ligt het aan mij of zit er een verschil in functionaliteiten per app? op iOS kan je een intro en reclame/promo skippen maar dat kan je niet op de Apple TV.

Op de Apple TV ook regelmatig dat als die automatisch doorgaat naar de volgende aflevering het blijft laden gevolgt door een error. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
robcoenen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:28:
[...]

Netflix
  • Schindler's List
  • Saving Private Ryan
  • The Pianist
  • The Wind Rises (風立ちぬ)
  • Hacksaw Ridge
Prime
  • Schindler's List
  • Inglorious Basterds
  • Jojo Rabbit
Disney Plus
  • The Thin Red Line
Het ging me meer om dat je een Netflix bericht plaatst in het Amazon Primevideo topic.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
meesje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:09:
[...]

Het ging me meer om dat je een Netflix bericht plaatst in het Amazon Primevideo topic.
*knip* was typfoutje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• josh-hill
Der Hauptmann staat ook op Prime. Om maar wat te noemen.

• Gitarist
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Zojuist 'lid' geworden van Amazon Prime, eigenlijk speciaal voor de nieuwe documentaire van Dave Grohl: What Drives Us.

Ben benieuwd of ze me daarna ook nog weten vast te houden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Net de film/docu gezien. Erg leuk, daar niet van, maar de ondertiteling leek automatisch gegenereerd te zijn. Bijna niveau Google Translate.

Ik had het prima kunnen volgen zonder ondertiteling, maar vaak vind ik het toch wel relaxter kijken mét. Nu was het vaak treurig en hilarisch. De vertaling zat er vaak compleet naast, compleet weg uit de context. Is dat vaker zo bij Prime? Minachting voor de Nederlandse consument als je het mij vraagt.

Klinkt misschien stom, maar dit is voor mij reden om het abonnement weer snel stop te zetten.
Temeer ook omdat er voor een aantal interessante concerten een aanvullend abonnement nodig is. Heb ik er niet voor over.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Volgende keer de ondertitels in Engels zetten. Scheelt ergernis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 09:58

Spooksel

Spooksel!

Of gewoon uit als je het toch niet nodig hebt. Over het algemeen heb ik niet vaak moeite met de kwaliteit van ondertitels bij Prime eigenlijk, heb wel eens wat sync issues gehad, dat is nog veel irritanter dan af en toe een slechte vertaling incasseren als je het mij vraagt.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +6Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heb vanmiddag Antebellum gekeken via Amazon PrimeVideo.

Jeetje zeg. Dat is pas een beklemmende film. Gewoonweg huiveringwekkend hoe zaken uit het verleden in beeld gebracht worden. En hoe de overgangen met het heden gedaan zijn. 8)
Vaak heel subtiele momenten, en creepy, hoe het diepgewortelde racisme in het (voormalige) zuiden van de VS in beeld gebracht wordt!
En, vind ik tenminste, behoorlijk verrassend hoe e.e.a. met het heden gekoppeld is.

Zeker een aanrader! d:)b
Alleen niet, als je nogal teerhartig c.q. gevoelig bent aangelegd. :N

[Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 11-05-2021 18:13]

Mooie Plaatjes   

• josh-hill
Bedankt voor de tip! Vanwege de imdb rating had ik hem bijna niet gekeken.

Net zo'n meesterwerk als Get Out.

Beklemmende film inderdaad.

PS: ik had van te voren geen trailers or zo gekeken en ik denk dat dat slim was, want dat had vast van alles van het verhaal verklapt.

[Voor 32% gewijzigd door josh-hill op 13-05-2021 00:00]

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

josh-hill schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:59:
Bedankt voor de tip! Vanwege de imdb rating had ik hem bijna niet gekeken.
Ik heb ff wat reviews gelezen en waar de meeste mensen 'problemen' mee hebben, is dat ze blijkbaar een ordinaire horror film dachten te gaan zien.
En dat is het zeer zeker niet; het is geen horror film op zich.

De meest verwarrende scène vond ik:

spoiler:
de slaven in het katoenveld kijken omhoog, als er een vliegtuig overvliegt.
Dan denk je als kijker; WTF, sinds wanneer vlogen er destijds vliegtuigen?
En pas later wordt duidelijk waarom het normaal is dat er een vliegtuig overkwam...

Nog afgezien van de allereerste keer dat de mobiele telefoon overgaat in het 'verleden'

Leuke twist en hint in het verhaal.

Oh ja, en vergeet vooral niet ff te wachten als de aftiteling komt. Dan krijg je ook nog wat te zien...

[Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 13-05-2021 09:11]

Mooie Plaatjes   

• DutchOwnage
  • Nu online
De Primevideo app op m'n LG TV heeft een nieuwe categorie, namelijk "Gratis voor voor mij". Erg fijn, nu is er een duidelijk onderscheid tussen wat er in je abbo zit en koop/huur spul.

Net De Oost uitgekeken. Met moeite, had er meer van verwacht.

[Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 13-05-2021 22:12]

• D-Three
DutchOwnage schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:10:
De Primevideo app op m'n LG TV heeft een nieuwe categorie, namelijk "Gratis voor voor mij". Erg fijn, nu is er een duidelijk onderscheid tussen wat er in je abbo zit en koop/huur spul.

Net De Oost uitgekeken. Met moeite, had er meer van verwacht.
Ik zie hier regelmatig de klacht voorbij komen dat gratis en betalende content door elkaar staan. Maar eigenlijk heb ik dit nog nooit gezien? Tot voor kort keek ik via de app op de PS4 en nu via de app op de Telenet decoder. Maar ik krijg geen betalende content voor geschoteld. Ook de 'reclames' vallen mee, af en toe iets aan het begin maar het valt altijd te skippen.

Hoe komt het dat dit verschillend is?

• DutchOwnage
  • Nu online
Bij "Titels in de spotlight" zie je ook koop of huur films tussen het gratis aanbod staan. Maar als je nu naar Gratis voor mij gaat, heb je nog steeds titels in de spotlight, maar dan zonder koop of huur spul ertussen.

• Hahn
D-Three schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:56:
[...]

Ik zie hier regelmatig de klacht voorbij komen dat gratis en betalende content door elkaar staan. Maar eigenlijk heb ik dit nog nooit gezien? Tot voor kort keek ik via de app op de PS4 en nu via de app op de Telenet decoder. Maar ik krijg geen betalende content voor geschoteld. Ook de 'reclames' vallen mee, af en toe iets aan het begin maar het valt altijd te skippen.

Hoe komt het dat dit verschillend is?
Andere apps tonen andere content. Ik zie op de Prime Video app van mijn Sony tv (met Android TV) altijd een heleboel 'Huur nu' en 'Koop nu' content tussen alles staan.

Toevallig net pas ontdekt dat er bij mij in het menu bovenin ook een 'Gratis voor mij' menu item staat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Vanaf morgen trouwens "The underground railroad". Krijgt goede reviews.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19:20
En ‘De Oost’ gisteren ook in première gegaan. Een verhaal dat speelt tijdens een duistere periode in de vaderlandse geschiedenis wordt op professionele en meeslepende wijze verteld. Voor mij is het ook nog een betrekkelijk onbekend deel van onze geschiedenis dus daarom extra interessant.

Ik vind het een aanrader. Wat goed dat Prime ook dit soort producties mede mogelijk maakt.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 13:26
peacelord schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 06:09:
En ‘De Oost’ gisteren ook in première gegaan. Een verhaal dat speelt tijdens een duistere periode in de vaderlandse geschiedenis wordt op professionele en meeslepende wijze verteld. Voor mij is het ook nog een betrekkelijk onbekend deel van onze geschiedenis dus daarom extra interessant.

Ik vind het een aanrader. Wat goed dat Prime ook dit soort producties mede mogelijk maakt.
Zit hem nu te kijken. Zeker aanrader. Het deel over Sulawesi is heftig, Ik had een oom die ook een van de gelukkigen was die naar Indonesie als dienstplichtige moest. Wilde er nooit iets over vertellen.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• josh-hill
Ik heb als voorbereiding de Wikipedia pagina over Nederlands Oost-Indië gelezen.

Ben benieuwd hoe accuraat de film is in het neerzetten van de situatie of dat de boel wordt verheerlijkt. Straks maar kijken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 15:13
ehtweak schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:05:
Heb vanmiddag Antebellum gekeken via Amazon PrimeVideo.

...

Jeetje zeg. Dat is pas een beklemmende film. Gewoonweg huiveringwekkend hoe zaken uit het verleden in beeld gebracht worden. En hoe de overgangen met het heden gedaan zijn. 8)
Vaak heel subtiele momenten, en creepy, hoe het diepgewortelde racisme in het (voormalige) zuiden van de VS in beeld gebracht wordt!
En, vind ik tenminste, behoorlijk verrassend hoe e.e.a. met het heden gekoppeld is.

Zeker een aanrader! d:)b
Alleen niet, als je nogal teerhartig c.q. gevoelig bent aangelegd. :N

...
The Underground Railroad is heel heftig. Vooral eerste aflevering. Maar verder dan 3 ben ik niet gekomen. Morgen verder.
Een aanrader.

• Corrigan
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
peacelord schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 06:09:

We hebben een stuk van De Oost gezien. Wat is het acteerwerk tenenkrommend slecht. :'(
Kritieken zijn dat het veel te veel is gedramatiseerd, historisch ook niet correct.

Je ziet het vaker bij Nederlandstalige films dat overdreven acteren. Alsof je naar een derderangs toneelschool zit te kijken met vooral houten klazen. Vooral de dialogen zijn hier zo hartstikke nep.

Niet al het Nederlandstalig werk is slecht. Undercover, Eigen Kweek en de Ridder zijn van veel betere kwaliteit.
Het kan dus wel.

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 16:33
Olga2000 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 00:00:
The Underground Railroad is heel heftig. Vooral eerste aflevering.
Er zijn maar weinig series die zo hard binnen komen als deze. Het toont ook goed aan dat sommige slaven echt knakten onder de mensonterende praktijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peacelord
Corrigan schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:59:
[...]

We hebben een stuk van De Oost gezien. Wat is het acteerwerk tenenkrommend slecht. :'(
Kritieken zijn dat het veel te veel is gedramatiseerd, historisch ook niet correct.

Je ziet het vaker bij Nederlandstalige films dat overdreven acteren. Alsof je naar een derderangs toneelschool zit te kijken met vooral houten klazen. Vooral de dialogen zijn hier zo hartstikke nep.

Niet al het Nederlandstalig werk is slecht. Undercover, Eigen Kweek en de Ridder zijn van veel betere kwaliteit.
Het kan dus wel.
Ik herken in het algemeen je kritiek op de Nederlandse film vwb het acteerwerk. In deze film vind ik dat zelf overigens wel meevallen. De dialogen zijn idd niet van ‘Tarantino- niveau’ dat klopt. En ja, het is geen historische documentaire. Maar het is wel de eerste grote speelfilm over de zgn. politionele acties. Voor mezelf geeft het enig beeld bij een verder onduidelijk verleden. Voor historische juistheid is er in de publiciteit rondom de film overigens genoeg informatie te vinden. Vandaag stond hierover nog een groot stuk in de Volkskrant.

Ieder z’n ding zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
algalid schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:32:
[...]

Er zijn maar weinig series die zo hard binnen komen als deze. Het toont ook goed aan dat sommige slaven echt knakten onder de mensonterende praktijken.
Ik ging diverse malen bijna letterlijk over m'n nek bij aflevering 1. Walgelijk en afschuwelijk dekt de lading nauwelijks. Ondanks de gruwelijke beelden ben ik wél van plan de serie af te gaan kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Corrigan
  • Niet online
peacelord schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:03:
[...]

Ik herken in het algemeen je kritiek op de Nederlandse film vwb het acteerwerk. In deze film vind ik dat zelf overigens wel meevallen. De dialogen zijn idd niet van ‘Tarantino- niveau’ dat klopt. En ja, het is geen historische documentaire. Maar het is wel de eerste grote speelfilm over de zgn. politionele acties. Voor mezelf geeft het enig beeld bij een verder onduidelijk verleden. Voor historische juistheid is er in de publiciteit rondom de film overigens genoeg informatie te vinden. Vandaag stond hierover nog een groot stuk in de Volkskrant.

Ieder z’n ding zullen we maar zeggen.
Het is vooral de teleurstelling na alle grote verwachtingen die waren gewekt. Het beladen onderwerp had een goede film verdiend, zeker met dit budget.

De regie en het acteerwerk is belabberd slecht en het historische verhaal klopt van geen kant.
Dan blijft er weinig van over.

De gemiddelde aflevering van Chicago PD is al beter.
Dat is ook geen Tarantino-niveau, nu ook op Prime. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:08

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik heb de film gisteravond gezien, zonder verwachtingen. Was ook eigenlijk helemaal niet van plan 'm te gaan kijken. Ik vond hem juist opvallend goed. Cinematografie was ook zeer goed, echt heel erg mooie plaatjes van Indonesië. Acteerwerk was echt niet slecht, regie nog minder. Ben heel benieuwd waarom jij dat wel vindt.

Regie en acteerwerk waren prima. Historische verhaal klopt op hoofdlijnen volgens mij wel toch? Hoewel er natuurlijk zware fictie doorheen verweven zit incl. volledig fictionele hoofdpersonen, en het sensationeel gemaakt is. Iets wat je bij zeer veel oorlogsfilms ziet.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• algalid
DutchOwnage schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:25:
Ondanks de gruwelijke beelden ben ik wél van plan de serie af te gaan kijken.
De rest van de reeks valt goed mee, het gaat dan meer om psychologische terreur. Er zijn nog een paar momenten waar je moet slikken maar het is vooral de eerste aflevering die stomp na stomp in je maag geeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19:45
Ik heb al een tijdje Amazon prime Nederland voor 3 euro per maand. Dacht nu pak een jaar abonnement voor het geval de prijs verhoogd wordt, maar dat lijkt niet beschikbaar in Nederland, of kijk ik er over heen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Meessen schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:22:
Ik heb al een tijdje Amazon prime Nederland voor 3 euro per maand. Dacht nu pak een jaar abonnement voor het geval de prijs verhoogd wordt, maar dat lijkt niet beschikbaar in Nederland, of kijk ik er over heen?
Nee, die is er niet nee. Ik denk dat de prijs pas echt verhoogt wordt als ze meer diensten aanbieden en/of een groter marktaandeel hebben tov Bol.com. Op dit moment willen ze vooral marktaandeel veroveren, ene verhoging van de prijs zou dat teveel doorkruisen.

I got a bad feeling about this.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Corrigan
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:42:
Ik heb de film gisteravond gezien, zonder verwachtingen. Was ook eigenlijk helemaal niet van plan 'm te gaan kijken. Ik vond hem juist opvallend goed. Cinematografie was ook zeer goed, echt heel erg mooie plaatjes van Indonesië. Acteerwerk was echt niet slecht, regie nog minder. Ben heel benieuwd waarom jij dat wel vindt.

Regie en acteerwerk waren prima. Historische verhaal klopt op hoofdlijnen volgens mij wel toch? Hoewel er natuurlijk zware fictie doorheen verweven zit incl. volledig fictionele hoofdpersonen, en het sensationeel gemaakt is. Iets wat je bij zeer veel oorlogsfilms ziet.
Het historisch verhaal klopt niet, aankleding klopt ook niet. Er is zelfs een rechtszaak over geweest omdat men een disclaimer eiste. Wat weer tegen de vrijheid van meningsuiting zou ingaan.

Het acteerwerk en de dialogen vinden wij veel te houterig en de regie is amateuristisch. Dat is vaak zo met Nederlandse films, merken dat bij coproducties met de Belgen het vaak pas beter gaat.

Het is ook maar wat je gewend bent natuurlijk. Naar een aflevering van Goede Tijden, Slechte tijden kijken ook massa's mensen die het allemaal prachtig vinden. Niets mis mee. Alleen van een film met een miljoenenbudget verwacht ik echter meer. De plaatjes zijn wel mooi geschoten, alleen onbegrijpelijk dat dit niet in 4K en HDR beschikbaar is. Het is een film om maar snel te vergeten.

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Oost_(film)
https://www.nu.nl/film/61...sclaimer-te-plaatsen.html

Acties:
  • +4Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Zevende (en laatste) seizoen van Bosch vanaf vrijdag 25 juni te zien

Zeer goede serie imho, ik kijk hier echt naar uit :Y , maar tegelijk ook jammer dat dit het laatste seizoen is ;w

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:13
Per ongeluk was het gisteren al uitgelekt, maar Amazon heeft de Wheel of Time serie al voordat het eerste seizoen uitgebracht is een tweede seizoen gegeven:

https://deadline.com/2021...ason-2-amazon-1234761078/

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online

• ColdStone
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 13:05

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Oke ik heb ook maar eens een amazon Prime abbo gepakt, want er stonden nog een lading series op mijn backlog die daar te zien zijn (en ik wil graag De Oost kijken)

Prime-serie backlog:
- House MD,
- Supernatural (vanaf s8)
- Mr Robot (laatste seizoen - gestart)
- The Wilds
- Hunters
- Criminal Minds (vanaf s7)
- Underground Railroad
- Tom Clancy Jack Ryan
- The Terror
- El Cid
- American Gods
- The Purge

Reeds gezien:
- The Americans
- The man in the high castle
- Heroes
- Sons of Anarchy

Zijn er nog specifieke Series waarvan mensen zeggen die staat er op en moet je zeker toevoegen aan je backlog?

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• meesje
Met Supernatural zou ik ook wel verder willen gaan. Alleen geen flauw bij welke seizoen ik destijds (in het download tijdperk) gestopt was. In het begin vond ik het vrij losse afleveringen, maar later werd de rode lijn/het vervolg steeds beter zichtbaar.

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

meesje schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:43:
Met Supernatural zou ik ook wel verder willen gaan. Alleen geen flauw bij welke seizoen ik destijds (in het download tijdperk) gestopt was. In het begin vond ik het vrij losse afleveringen, maar later werd de rode lijn/het vervolg steeds beter zichtbaar.
herkenbaar dat is precies de reden dat ik mijn series ben gaan afvinken destijds :)

• meesje
ColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:45:
[...]

herkenbaar dat is precies de reden dat ik mijn series ben gaan afvinken destijds :)
Dit had ik destijds ook moeten doen. Nu in het stream tijdperk eigenlijk ook. Zo lang series bij dezelfde dienst blijven, is er niks aan de hand. Maar het verschuift nogal. Hmmm… er me toch maar eens in verdiepen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
ColdStone schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:34:
Oke ik heb ook maar eens een amazon Prime abbo gepakt, want er stonden nog een lading series op mijn backlog die daar te zien zijn (en ik wil graag De Oost kijken)

Prime-serie backlog:
- House MD,
- The Wilds
- Hunters
- Underground Railroad
- Tom Clancy Jack Ryan
- The Terror
- El Cid
- American Gods
- The Purge

Reeds gezien:
- The Americans
- Heroes
- Sons of Anarchy

Zijn er nog specifieke Series waarvan mensen zeggen die staat er op en moet je zeker toevoegen aan je backlog?
The Boys natuurlijk d:)b. En persoonlijk vind ik Hannah ook een goede serie.

• ColdStone

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Heb wel mijn eerste nadeel gevonden van Prime..
Beetje reclame achtige previews geven tussen afleveringen door...
grr laat me met rust ik zit te kijken

• absrnd
  • Laatst online: 20:37
Ben ik nou gek of is de nieuwe mini serie Solo's niet in de NL prime store ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
absrnd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:08:
Ben ik nou gek of is de nieuwe mini serie Solo's niet in de NL prime store ?

[YouTube: Solos | Official Trailer | Prime Video]
Lijkt het wel op inderdaad. Zodra ik VPN op Amerika zet, zie ik 'm wel direct als ik 'Solo' zoek.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@ColdStone Bosch is wel aardig op prime.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• absrnd
  • Laatst online: 20:37
Hahn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Lijkt het wel op inderdaad. Zodra ik VPN op Amerika zet, zie ik 'm wel direct als ik 'Solo' zoek.
Wilde vanavond gaan kijken, dan maar weer een ouderwets MKV'tje :)

• josh-hill
Als ik imdb mag geloven, mis je niks.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:59

• Bosch - politie/detective serie gebaseerd op de Michael Connelly boeken (die zijn ook een aanrader)
  • The Expanse - beste science fiction serie die ik in jaren heb gezien

• Salvatron
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet !

MysticMan schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:47:
[...]

[list]
• Bosch - politie/detective serie gebaseerd op de Michael Connelly boeken (die zijn ook een aanrader)
gaat dit alleen over psychopaten en seriemoordenaars die Bosch zoekt? Ik vond de eerste afleveringen niet echt leuk vanwege die moordenaar

Tomorrow I’m gonna wake up and I’ll be 50

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20:13
Bosch is gewoon goed.

• marcelmg2
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:25
En Startup.

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 17:50
[...]
  • The Expanse - beste science fiction serie die ik in jaren heb gezien
The Boys natuurlijk :)

WP Te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16:47
[...]
Is de serie nog wel leuk als je alle boeken van Connelly hebt gelezen? Dat houdt mij vooralsnog tegen namelijk.. Meeste boekverfilmingen/-verserieïngen(mooi woord) vallenmij tegen namelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peacelord
De boeken vind ik persoonlijk veel sterker. De tv-serie is over het algemeen ook een losse bewerking waar soms verhaallijnen uit meerdere boeken tegelijkertijd worden weergegeven. Zelf ben ik niet kapot van de vertolker van Bosch, beetje ‘over the top’ cool. Desalniettemin best een onderhoudende serie al wordt het wel vreselijk uitgemolken en hadden ze prima na het derde seizoen kunnen stoppen.

Dat is wel een algemeen euvel overigens van streamingdiensten dat als ze een succesformule te pakken ze er meestal te lang mee doorgaan. Geldkwestie denk ik, lekker op safe spelen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23-06 15:55

Prime-serie backlog:
- House MD,
- The Wilds
- Hunters
- Underground Railroad
- Tom Clancy Jack Ryan
- The Terror
- El Cid
- American Gods
- The Purge

Reeds gezien:
- The Americans
- Heroes
- Sons of Anarchy

Battlestar Galactica (beginnen met de miniserie)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• algalid
Ik zie dat de reviews van Solos barslecht zijn, zelfs op mildere sites zoals IGN, Decider en Indiewire. Dan is de VPN omweg mss niet de moeite.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:59
mefjoew schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:30:
[...]

Is de serie nog wel leuk als je alle boeken van Connelly hebt gelezen? Dat houdt mij vooralsnog tegen namelijk.. Meeste boekverfilmingen/-verserieïngen(mooi woord) vallenmij tegen namelijk.
Ja ik vond van wel. Per seizoenen combineren ze de verhaallijnen van 2 of 3 boeken. Ze zijn ook wel wat bewerkt (Bosch in de serie is ook wat jonger dan in de boeken) dus voor mij was het meer dat ik elementen ervan herken in plaats van dat het een directe verfilming is waarbij je je ergert omdat het net anders of slechter is dan de boeken.
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True