Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Hiervan zijn Everest en the Croods mijns inziens echte aanraders. Van The Croods komt in maart een vervolg The Croods: A New Age

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 08:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat kijkt de serie Dexter wederom heerlijk ontspannen weg, zit alweer in de Seizoen's finale van Seizoen 1 zonder het door te hebben *O*

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• pruiter
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Nee, dit was het ongeveer wel altijd.
Maar in de android-app en op Android-TV en WebOS zie ik dus maar enkele titels.

• Anoniem: 1441478
  • Registratie: augustus 2020
  • Niet online
pruiter schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:12:
[...]

Nee, dit was het ongeveer wel altijd.
Maar in de android-app en op Android-TV en WebOS zie ik dus maar enkele titels.
Het lijkt een beetje erop dat er iemand flink aan het kloten is bij Amazon video aanbod en diverse fouten maakt, ik kon bijv Star Trek lower deck niet bekijken rechtstreeks vanuit de banner maar wel als ik erop zoek, en we missen nu ook de "hervat kijken" rubriek en nou jouw probleem.

• pruiter
  • Nu online
Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:20:
[...]

Het lijkt een beetje erop dat er iemand flink aan het kloten is bij Amazon video aanbod en diverse fouten maakt, ik kon bijv Star Trek lower deck niet bekijken rechtstreeks vanuit de banner maar wel als ik erop zoek, en we missen nu ook de "hervat kijken" rubriek en nou jouw probleem.
Ik heb het nu op 1 TV opgelost door me op deze TV in de Prime-app af te melden en vervolgens weer opnieuw aan te melden.
Op deze TV heb ik weer het hele aanbod in de Prime App.

[Voor 5% gewijzigd door pruiter op 05-02-2021 09:25]

• baco101
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 07:41
Bij mij stond nu opeens auto download aan, ze zijn lekker bezig.

• pruiter
  • Nu online
En zonder dat ik verder iets gedaan heb is het kinderaanbod nu ook terug op de andere apparaten,

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:40:
[...]
Gelukkig kan je nu "overslaan" aanklikken uiterst rechts in beeld.
Ha ha, lekker consequent. Hier stond het linksonderin 😏

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• MysticMan
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:02
[...]

Dat probleem had ik ook. Wel echt een leuke serie trouwens! Het oude TNG gevoel, vele inside jokes maar niet met perfecte karakters en wat lompere humor.

• Niet online
hardware-lover schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:13:
[...]

Toen ik dat schreef keek ik via PC (Chrome). Jij zag het zeker op je (Android)TV?

• Niet online
MysticMan schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:29:
[...]

Dat probleem had ik ook. Wel echt een leuke serie trouwens! Het oude TNG gevoel, vele inside jokes maar niet met perfecte karakters en wat lompere humor.
Ik wilde eerst niet kijken maar iemand (misschien jij?) schreef in Star Trek Discovery zo enthousiast erover dat ik besloot te kijken. Ik ben niet erg ver gekomen maar heb wel veel verwijzingen gezien naar andere ST series die ik direct begreep/herkende en hier en daar toch even moest lachen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:50:
[...]
Toen ik dat schreef keek ik via PC (Chrome). Jij zag het zeker op je (Android)TV?
Idd.

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 08:48
Zwaar irritant, sinds kort krijg ik commercials tussen de video's door.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:45
99ruud99 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:31:

Met tussen de video's door bedoel je vooraf/achteraf? Gisteren keek ik iets en kreeg ik vooraf een commercial van een andere Prime Video show. Die ik wel gelijk kon skippen, maar ik dacht ook wel even "wtf, reclame?".

[Voor 4% gewijzigd door Hahn op 05-02-2021 17:33]

The devil is in the details.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

99ruud99 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:31:

Nee, je bent de eerste die er hier melding van maakt en de enige die er last van heeft :+

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 08:48
Hahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:33:
[...]

Met tussen de video's door bedoel je vooraf/achteraf? Gisteren keek ik iets en kreeg ik vooraf een commercial van een andere Prime Video show. Die ik wel gelijk kon skippen, maar ik dacht ook wel even "wtf, reclame?".
Exact dit, wij keken elkaar ok al aan van hij we keken toch Amazon. Irritant dat we onze mobiel moesten pakken (I know, luxe probleem)

• cbr600f4i
  • Laatst online: 08:11
And so it begins....

Volgende stap is aanbod wat je via prime kan huren, de stap daarna - vul hier maar in

Overigens kijk ik nu al 4 afleveringen van van alles en nog wat maar de 'voorgestelde' videoreclame kreeg ik alleen aan het begin van de eerste tv serie die ik keek.

[Voor 42% gewijzigd door cbr600f4i op 05-02-2021 21:20]

• Niet online
[...]

Even een rectificatie: Via de banner doet Star Trek lower deck het weer zonder foutmelding. De hervat kijken rubriek is weer terug onder de rubriek "volgende tv-series en films bekijken" en het probleem met missende kinderaanbod is verholpen door herstarten van de Prime account. Geldt voor zowel CCGTV als PC. Lijkt erop dat alles opgelost is? *O*

• Niet online
cbr600f4i schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:10:
And so it begins....

Volgende stap is aanbod wat je via prime kan huren, de stap daarna - vul hier maar in

Overigens kijk ik nu al 4 afleveringen van van alles en nog wat maar de 'voorgestelde' videoreclame kreeg ik alleen aan het begin van de eerste tv serie die ik keek.
Nou ik vind het wel erg goed dat ze "overslaan" hebben toegevoegd. Dus ze zijn toch wel goed bezig vind ik. Ik denk zelf dat ze de kijkcijfers van bijv James May kookshow tegen vinden vallen en aan het kijken zijn hoe ze meer kijkers kunnen trekken. Ze zijn de afgelopen tijd flink aan het exprimenteren lijkt het wel, met banners en diverse nieuwe rubrieken enz. Ik kan de rubriek met "aanbod wat binnen 30 dagen gaat verdwijnen" ook erg waarderen.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23-06 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Bij mij lijkt de reclame tussen programma's opgehouden te zijn na een aantal keer geskipt te hebben.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Niet online
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:34:
Bij mij lijkt de reclame tussen programma's opgehouden te zijn na een aantal keer geskipt te hebben.
Dat idee heb ik nou ook maar wil niet te vroeg juichen.

• Robtimus
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:40

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik vind de ophef hierover een beetje raar. Toen ik Prime nam had ik de keuze: €5,99 met dit soort reclames, of (ik meen) €11,99 zonder reclames. €5 euro per maand om reclames uit te zetten vond ik te veel, dus ik heb ze op het begin regelmatisch gezien, vooral van Bosch en The Widow. Dat ze nu bij een nog goedkoper abonnement terugkomen verbaast me maar weinig. Ik verwacht binnenkort een plus-abonnement voor minstens de dubbele prijs waar geen reclames meer in zitten, zodat mensen toch weer €5,99 (of misschien iets meer) gaan betalen voor dezelfde dienst die ze eest ook hadden.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Niet online
Ja wat raar zeg. "Ophef" over iets hinderlijks wat vanuit het niets opduikt, dat is echt niet normaal.

Als iemand me zoekt, ik zit in een hoekje opgerold op mijn duim te zuigen van alle schaamte die ik nu voel.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Robtimus schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:55:
Ik vind de ophef hierover een beetje raar. Toen ik Prime nam had ik de keuze: €5,99 met dit soort reclames, of (ik meen) €11,99 zonder reclames. €5 euro per maand om reclames uit te zetten vond ik te veel, dus ik heb ze op het begin regelmatisch gezien, vooral van Bosch en The Widow. Dat ze nu bij een nog goedkoper abonnement terugkomen verbaast me maar weinig. Ik verwacht binnenkort een plus-abonnement voor minstens de dubbele prijs waar geen reclames meer in zitten, zodat mensen toch weer €5,99 (of misschien iets meer) gaan betalen voor dezelfde dienst die ze eest ook hadden.
Zou je misschien nog even toe willen lichten over weke periode we het dan hebben? Wanneer en waar (via welk Amazon Prime land?), had jij de keuze tussen die 2 abonnementen? Dus wanneer (jaartal ongeveer), de keuze tussen €5,99 en €11,99?

• Robtimus
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:40

Robtimus

me Robtimus no like you

Dat was toen het voor Nederlanders alleen(?) via Duitsland kon. Blijkbaar hebben ze ook daar tegenwoordig maar een enkele abonnementsvorm, maar "vroeger" had je nog een keuze voor met of zonder reclame.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Robtimus schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:20:
Dat was toen het voor Nederlanders alleen(?) via Duitsland kon. Blijkbaar hebben ze ook daar tegenwoordig maar een enkele abonnementsvorm, maar "vroeger" had je nog een keuze voor met of zonder reclame.
Op zich is dat nog niet zo heel lang geleden, dus heel veel zegt het mij nu nog niet. Ik vraag het omdat ik toch al jaren spullen bij Amazon.DE weghaal en ik het dure Prime abonnement nog nooit onder ogen heb gehad.

Mijn eerste bestelling stamt uit november 2009, dus nog "vroeger" dan 2009?

• Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:02:
[...]

Op zich is dat nog niet zo heel lang geleden, dus heel veel zegt het mij nu nog niet. Ik vraag het omdat ik toch al jaren spullen bij Amazon.DE weghaal en ik het dure Prime abonnement nog nooit onder ogen heb gehad.

Mijn eerste bestelling stamt uit november 2009, dus nog "vroeger" dan 2009?
Als we het toch over vroeger en amazon.de hebben, het was toch 2,99 voor een zeer lange tijd en geen 5,99?

• Hahn
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:12:
[...]

Als we het toch over vroeger en amazon.de hebben, het was toch 2,99 voor een zeer lange tijd en geen 5,99?
Wat bedoel je? Prime in Duitsland is al een aardige tijd €7,99 per maand (of €69 per jaar), kan me niet herinneren dat het ooit €2,99 is geweest (mijn eerste bestelling bij Amazon.de was in 2011, dus tot zover kan ik het me herinneren :P).

[Voor 19% gewijzigd door Hahn op 06-02-2021 21:21]

• Niet online
Hahn schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:17:
[...]

Wat bedoel je? Prime in Duitsland is al een aardige tijd €7,99 per maand (of €69 per jaar), kan me niet herinneren dat het ooit €2,99 is geweest (mijn eerste bestelling bij Amazon.de was in 2011, dus tot zover kan ik het me herinneren :P).
Het is echt wel een tijdje 2,99 geweest, vrienden probeerden mij over te halen maar ik heb jarenlang nee gezegd en toen ik eindelijk Prime ging uitproberen was het alweer 5,99 geworden (en geen 7,99).

Je bent in de war met Netflix waar ie wel 7,99 kost. :P

• Hahn
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:33:
[...]

Het is echt wel een tijdje 2,99 geweest, vrienden probeerden mij over te halen maar ik heb jarenlang nee gezegd en toen ik eindelijk Prime ging uitproberen was het alweer 5,99 geworden (en geen 7,99).

Je bent in de war met Netflix waar ie wel 7,99 kost. :P
Nope, ik ben niet in de war met Netflix, ik had het letterlijk nog opgezocht voordat ik postte:

Aldus https://www.amazon.de/amazonprime

[Voor 19% gewijzigd door Hahn op 06-02-2021 21:40]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Het is een tijdje voordeliger geweest, €2,99 kan ik me echter niet herinneren. Die €7,99 is voor Duitsers/Oostenrijkers, dat abonnement (incluus muziek), hebben wij als Ollanders nooit kunnen kiezen meen ik mij te herinneren.

Edit: @hann, wat ik al zei dus...

[Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 06-02-2021 21:42]

• Niet online
Hahn schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:39:
[...]

Nope, ik ben niet in de war met Netflix, ik had het letterlijk nog opgezocht voordat ik postte:

[Afbeelding]

7,99 per Monat.
Nou ik betaal toch echt 5,99 aan amazon.de. Net nog opgezocht in transacties. Zie het 2 keren staan. Per jaar is het een stuk minder dan wat jij schreef, volgens mij kwam het dan op 4 euro per maand neer of zoiets. Moet je ff in dit topic zoeken naar mensen die een jaarabo hadden. Ikzelf kan geen jaarabo nemen, dat heeft amazon.de uitgeschakeld.

• Hahn
hardware-lover schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:40:
[...]

Het is een tijdje voordeliger geweest, €2,99 kan ik me echter niet herinneren. Die €7,99 is voor Duitsers/Oostenrijkers, dat abonnement (incluus muziek), hebben wij als Ollanders nooit kunnen kiezen meen ik mij te herinneren.
Ah, dat zou kunnen, maar dat Duitse abonnement (van €5,99) lijk je als Nederlander niet meer te kunnen krijgen.
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:41:
[...]

Nou ik betaal toch echt 5,99 aan amazon.de. Net nog opgezocht in transacties. Zie het 2 keren staan. Per jaar is het een stuk minder dan wat jij schreef, volgens mij kwam het dan op 4 euro per maand neer of zoiets. Moet je ff in dit topic zoeken naar mensen die een jaarabo hadden. Ikzelf kan geen jaarabo nemen, dat heeft amazon.de uitgeschakeld.
Ik geloof je inmiddels dat het €5,99 was in plaats van €7,99 ;) Maar die €2,99 dat het ooit geweest was durf ik nog wel te betwijfelen. Denk dat het minimaal €3,99 was.

• Niet online
Hahn schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Ah, dat zou kunnen, maar dat Duitse abonnement (van €5,99) lijk je als Nederlander niet meer te kunnen krijgen.
[...]

Ik geloof je inmiddels dat het €5,99 was in plaats van €7,99 ;) Maar die €2,99 dat het ooit geweest was durf ik nog wel te betwijfelen. Denk dat het minimaal €3,99 was.
Mmmmm... het kan ook 3,99 euro zijn geweest. In ieder geval duidelijk onder de 5,99 en dan heb ik het niet over centen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:41:
[...]
€4,08 per maand, dat is het omgerekend nu (voor mij). Wel vervelend dat ze het omzetten naar betalen per jaar ook uit hebben gezet, ik zal er maar vanaf blijven en laten zoals het nu is ;)

@hann, dat lijkt niet alleen, dat is ook zo. Verlaat je het Duitse Prime, dan is er geen weg meer terug.

[Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 06-02-2021 22:15]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is 3,99 geweest voor mensen die amazon.de afnamen met een nederlands adres. Wij kregen dan ook veel minder dan mensen met een Duits adres. (bijvoorbeeld geen e-boeken of muziek.)

aanmeldmail van 8-11-17
Na de proefperiode kost Amazon Prime tot 31 maart 2018 slechts EUR 3,99 per maand. Vanaf de eerste verlenging na 31 maart 2018 kost het lidmaatschap EUR 5,99 per maand.
als ik me goed herinner is die periode later een keer verlengt, maar dat kan ik zo snel niet terug vinden.

/edit: iig tot eind september 2018 nog verlengt.

[Voor 50% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-02-2021 22:29]

I got a bad feeling about this.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:53
Ik betaal nog steeds € 2,99 en heb geen reclame :+

https://www.amazon.nl/prime

https://www.broadcastmaga...aar-voor-e-299-per-maand/

[Voor 18% gewijzigd door HereIsTom op 06-02-2021 22:57]

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony A89 4K OLED Smart Android TV | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• FrankRicard
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23-06 15:55
hardware-lover schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:13:
[...]

Ik heb het zowel links- als rechtsonder gezien. (app op LG tv)

Super kut trouwens, ik betaal, ik zit dan niet te wachten op reclames.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jij hebt het over .NL, en die €2,99 geldt daar nog steeds voor.

Edit: ff snel een Edit erover gegooid Tom? ;)

[Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 06-02-2021 23:00]

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:53
hardware-lover schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 22:59:
[...]

Jij hebt het over .NL, en die €2,99 geldt daar nog steeds voor.

Edit: ff snel een Edit erover gegooid Tom? ;)
Ja ik dacht al, had over stukje DE heen gelezen 8)

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony A89 4K OLED Smart Android TV | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• Niet online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 22:20:
Het is 3,99 geweest voor mensen die amazon.de afnamen met een nederlands adres. Wij kregen dan ook veel minder dan mensen met een Duits adres. (bijvoorbeeld geen e-boeken of muziek.)

aanmeldmail van 8-11-17

[...]

als ik me goed herinner is die periode later een keer verlengt, maar dat kan ik zo snel niet terug vinden.

/edit: iig tot eind september 2018 nog verlengt.
Kan kloppen en toen werd ik lid per black friday in 2018 (27 November) en toen was het al 5,99 geworden.

Maar uuhm, niemand van jullie die zich de 11,99 reclamevrije abo kan herinneren en het verhaal van die ene gozer kunnen staven?

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 07-02-2021 01:44]

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07:46
Zijn er nog meer mensen die de Apple TV app van Prime zo erg traag en laggy en bagger vinden?

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22-06 00:10
[...]

Ik heb in september nog €49,- voor een jaar betaald.
En ik weet ook vrij zeker dat ik de eerste jaren €2,99 per maand heb betaald.

iRacing Profiel

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23-06 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:34:
Helaas, de volgende dag had ik gewoon weer reclame tussen de programma's.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Mike1980leam
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 03-03 11:40
Kheb gebeld 2 maal . 10nkeer chat . Altijd een excusses dat de it er al jaren er aan werkt. Men denkt in usa dat onze hoofdtaal Frans is . Is niet juist .maar als je door vraagt . Kunnen ze u inloggen op de Nederlandse prime.dan heb je niets van Frans.volhouden dus.

• Proc
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 02:27

Proc

Grand Admiral

Tartarus schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:45:
Zijn er nog meer mensen die de Apple TV app van Prime zo erg traag en laggy en bagger vinden?
Yep, de Apple TV Prime app reageert traag, mist basale mogelijkheden zoals filteren op genre (zit wel in de iOS app) en is in het algemeen bagger. Ik vind het erg jammer en een gemiste kans.

[Voor 4% gewijzigd door Proc op 09-02-2021 02:13]

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 08:49
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:49:
Wie kijkt ook naar The great escapists? Met Richard Hammond van Top Gear en Tory van Mythbusters? Best vermakelijk, veel onzin maar toch vermakelijk.
Gister 5 minuten opgehad en meteen afgezet, want een verschrikkelijke productie. Begon er al mee dat er in overzicht stond dat het unscripted was en eerste 2 minuten die je ziet meteen zo belachelijke slechte chemie in het Richard en Tory intro toneelstukje. :N :N :N

• ArthurMorgan
  • Niet online
haha het is echt een show waar bijna geen middengroep lijkt te bestaan. Ik zie het als een soort sitcom en vermaak me er prima mee. Heerlijk hoe ze in een dag van afval een auto maken, in 2 (of zo?) weken een supergrote mooi afgewerkte meerlaagse hut. Maar er is inderdaad een enorme groep van mensen die wilden dat ze een andere show hadden gemaakt. Had ik ook leuk gevonden, maar dit evenzeer.

• DeBaroN
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 08:05
The Hunt zou in hdr moeten zijn, maar is die niet.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeBaroN schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:00:
Is eerder al eens (of meerdere keren) voorbij gekomen, Prime maakt er een potje van met vermeldingen en wat het daadwerkelijk is.

• ArthurMorgan
  • Niet online
DeBaroN schreef op zondag 14 februari 2021 @ 17:00:
Het probleem is dat Amazon kijkt naar wat er mogelijk is, en dan de hoogste versie toont. In dit geval kun je dus de HD versie zien via prime, maar kun je de UHD - HDR versie huren. Dan zetten ze dat laatste erbij. Heel onhandig, maar als het geen Amazon Original is en er staat HDR of UHD bij kun je er bijna altijd vanuit gaan dat alleen geldt als je extra gaat betalen.

• kpnsvn
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 01:13
Weet iemand waarom Seinfeld in zijn geheel vanaf 00:00 (15 feb) gaat van APV? Netflix heeft idd rechten gekocht om ergens in 2021 de serie te streamen. Alleen is er nog geen datum aangekondigd.

Dune BD Prime 3.0 - 500gb | Denon AVR-X2400H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23:00
kpnsvn schreef op zondag 14 februari 2021 @ 23:19:
Weet iemand waarom Seinfeld in zijn geheel vanaf 00:00 (15 feb) gaat van APV? Netflix heeft idd rechten gekocht om ergens in 2021 de serie te streamen. Alleen is er nog geen datum aangekondigd.
Je geeft de reden al aan ;)
Netflix heeft in september 2019 al de wereldwijde streamingrechten gekocht met daarbij ook een 4K restoratie van de 35 mm-negatieven. Overigens was Seinfeld al een tijdje van Prime weggehaald maar nu we echt in 2021 zitten, ga ik er vanuit dat het over is voor Prime.
Wanneer Seinfeld komt is nog afwachten, Netflix heeft nog geen datum bekendgemaakt.

• kpnsvn
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 01:13
VirinR schreef op maandag 15 februari 2021 @ 08:48:
[...]

Je geeft de reden al aan ;)
Netflix heeft in september 2019 al de wereldwijde streamingrechten gekocht met daarbij ook een 4K restoratie van de 35 mm-negatieven. Overigens was Seinfeld al een tijdje van Prime weggehaald maar nu we echt in 2021 zitten, ga ik er vanuit dat het over is voor Prime.
Wanneer Seinfeld komt is nog afwachten, Netflix heeft nog geen datum bekendgemaakt.
Ja vrees ook dat het de reden is en contract bij Prime is verlopen. Seinfeld was inderdaad ongeveer 6 maanden van Prime verwijderd en daarna toegevoegd. Was voor mij reden om destijds Prime op te zeggen. Tot Netflix Seinfeld gaat streamen dan maar de tijd overbruggen met Breaking Bad weer te bekijken. :)

Dune BD Prime 3.0 - 500gb | Denon AVR-X2400H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-06 20:15
Dexter voor de tweede keer..
Ik vind een super serie 👌

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Trailer van Without Remorse
(Tom Clancy film)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• G_Dragon

G_Dragon

Ben benieuwd! Ziet er goed uit :P

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Sorcerer8472
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 05:52

Sorcerer8472

Mens sana?

Ligt het aan mij (Chromecast en Philips tv) of is er geen 5.1 meer ineens?

Chromecast zegt dat het wel 5.1 is maar zo te horen is het een stereo upmix.

Het gaat om alle content op het hele platform.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-06 16:45
@Sorcerer8472 Afgelopen vrijdag geen problemen mee gehad. Niet dat ik er bewust op heb gelet, maar meestal valt zoiets mij wel op.
Was echter via een panasonic uhd speler.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

@roda_djavulen zeker weten dat dat ding niet upmixt dan?

Gisteravond speelde het probleem nog steeds. Het speelt bij alle content. Alles is alleen maar stereo. Kan me niet voorstellen dat dit alleen bij mijn account speelt? :+

• roda_djavulen
@Sorcerer8472 Ik zal er eens specifiek op letten de volgende keer dat ik prime gebruik.
Zou inderdaad raar zijn als het alleen bij jouw account is. Of je moet achterlopen met de betalingen ofzo :D

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Vraagje, heeft iemand al ervaring met de diverse betaalde channels? (zoals MGM, Starzplay e.d.)
Ik zag zojuist dat er een hoop channels zijn toegevoegd inmiddels, waaronder AcornTv (Britse series).
Waar ik benieuwd naar ben, is of er regelmatig nieuwe content bij komt?
(als ik het globaal zo bekijk, vermoed ik namelijk dat er nog maar weinig bij is gekomen de laatste tijd)

Ik heb nu nog een Prime.de abonnement, dus kan/mag me niet abonneren op de channels i.v.m. regio restrictie. Maar als het echt de moeite waard is, wil ik zeker overwegen om mijn abo om te zetten naar NL.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LeJo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:16
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:50:
@roda_djavulen zeker weten dat dat ding niet upmixt dan?

Gisteravond speelde het probleem nog steeds. Het speelt bij alle content. Alles is alleen maar stereo. Kan me niet voorstellen dat dit alleen bij mijn account speelt? :+
Vorige week op mijn Philips TV alleen 2.0 met de Amazon app. Zaterdag en zondag gaf de app aan dat er geen netwerkverbinding was. Hetgeen uiteraard niet juist was. Maandag de app verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd. De app startte weer op, maar geen 5.1. Vandaag, uit het niet, wel 5.1 audio 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Vanavond had ik ook weer 5.1-audio, jeej! :)

• Killah_Priest
  • Laatst online: 22-06 02:29
KillerBee schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:42:
Vraagje, heeft iemand al ervaring met de diverse betaalde channels? (zoals MGM, Starzplay e.d.)
Ik zag zojuist dat er een hoop channels zijn toegevoegd inmiddels, waaronder AcornTv (Britse series).
(als ik het globaal zo bekijk, vermoed ik namelijk dat er nog maar weinig bij is gekomen de laatste tijd)

Ik heb nu nog een Prime.de abonnement, dus kan/mag me niet abonneren op de channels i.v.m. regio restrictie. Maar als het echt de moeite waard is, wil ik zeker overwegen om mijn abo om te zetten naar NL.
Je kan die extra channels tot op heden alleen dmv een creditcard nemen, ideal etc wordt niet ondersteund hiervoor (belachelijk, maar goed).

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23:00
KillerBee schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:42:

Ik heb StarzPlay afgenomen via de Apple TV-app in plaats van Amazon Prime Channels.
Wel is de content van StarzPlay op beide platformen hetzelfde en de prijs is eveneens hetzelfde (5 euro per maand).
Film1 en MGM heb ik nog niet geprobeerd maar vanwege de huidige content staan die wel op mijn lijstje.
Met AcornTV heb ik geen ervaring, maar ik zie dat je op hun website wel kan zien wat er binnenkort bijkomt.
Sterker nog, via JustWatch kan je bijhouden wat er nieuw is op StarzPlay, AcornTV en Film1.

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:02
Er is nu ook een prime video app voor de Ziggo mediabox next. Dan interessant zijn voor mensen waar het het smart gedeelte van hun TV niet meer up to date is.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@VirinR : thanks! (y)
Ik gebruik al jaren de JustWatch app en had geen idee dat deze diensten er ook tussen staan, ik voeg ze gelijk toe aan mijn filter :) . De website van AcornTv zal ik ook wel even bijhouden komende tijd.

• joderoo
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 23-06 16:57
menzo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:09:
Er is nu ook een prime video app voor de Ziggo mediabox next. Dan interessant zijn voor mensen waar het het smart gedeelte van hun TV niet meer up to date is.
Het zou mooi zijn als je een app als shortcut aan een zendernr. kon toevoegen. Ik gebruik altijd 150 om naar Netflix toe te gaan. 152 voor Amazon Prime zou ideaal zijn.

Ik hoop ook op een app voor Disney+

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

KillerBee schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:27:
@VirinR : thanks! (y)
Ik gebruik al jaren de JustWatch app en had geen idee dat deze diensten er ook tussen staan, ik voeg ze gelijk toe aan mijn filter :) . De website van AcornTv zal ik ook wel even bijhouden komende tijd.
Leuke app, helaas is de versie voor Android/Google/Fire TV minder compleet vwb streaming services dan die voor desktop/Android Mobiel. Het lijkt ook niet dat dit snel gaat veranderen (gezien wat erbij gekomen is sinds ik de app in gebruik heb).

• G_Dragon

G_Dragon

Zijn alweer bij Seizoen 4 van Dexter _/-\o_
Wat blijft het een heerlijke serie :*)

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-06 20:15
G_Dragon schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:52:
Zijn alweer bij Seizoen 4 van Dexter _/-\o_
Wat blijft het een heerlijke serie :*)
Hier seizoen 7 🤪.... heerlijk

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
ik heb inky black/raised blacks op mijn C9 met amazon prime. hoe los ik dit op?

• roda_djavulen
Net een enquete ingevuld van amazon prime video. Ze vragen uitgebreid naar het aanbod, de manier van zoeken naar content en de kwaliteit enz.

Dus als je de mail krijgt en wel dingen weten die beter kunnen dan kun je het daarin kwijt :)

Wel jammer dat er geen mogelijkheid was om suggesties te doen. Maar dat zal wel vanuit het oogpunt zijn dat dat handmatig verwerkt moet worden, nu is het allemaal meerkeuze dus de resultaten rollen er zo uit.

Anoniem: 224360

Dat einde van Invincible aflevering 1 :O

Benieuwd waar het heen gaat, ken de strip niet.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Paar kijktips:
1. Palm Springs, met Andy Samberg van Brooklyn 99, érg geslaagd en op een vreemde manier ook erg wholesome
2. Sonic, ik verwachtte echt het ergste maar vond het allemaal nog best leuk gedaan

Het valt me echt op dat de kwaliteit van films op Amazon veel hoger is dan die op Netflix. Het zijn er weliswaar minder, maar vaak wel met hogere RT-scores.

• Niet online
Is Starzplay van Prime nou hetzelfde als de Star van Disney+ of is 1 van hun niet erg origineel in het bedenken van een naam?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 07:41
Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:09:
Is Starzplay van Prime nou hetzelfde als de Star van Disney+ of is 1 van hun niet erg origineel in het bedenken van een naam?
Nee is niet hetzelfde

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:09:
Starzplay is een op zich staande streaming service die los of, tegenwoordig, via Amazon.nl aangegaan kan worden. Ik heb al even het losse abonnement, en omdat ik Amazon.de als Prime aanbieder heb, kan ik het ook niet via Amazon aanschaffen. Maakt verder niets uit, is net zo duur (of goedkoop) 😉

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chrizs
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03-06 21:29
Enkele channels zijn op moment in de aanbieding

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

chrizs schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:46:
Dat is wel een mooie aanbieding voor Starzplay, al is het misschien ook de moeite waard om even het aanbod door te spitten. Ze hebben een paar heel sterke series, maar ze hebben geen overweldigend aanbod alla Netflix of Prime. Voor die 6 maanden is het eigenlijk een no-brainer ;)

• Niet online
ik zit oud nieuws te vertellen realiseer ik mij nu dus weggehaald.

[Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 03-04-2021 13:38]

• Olga2000
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 22-06 19:28
Ik zit nu The Blackout te bingen. Erg vermakkelijk, wel Russische serie, sci-fi. Weer iets anders dan Amerikaanse meuk. Gevecht met beren en domme dingen die hoofdrolspelers doen om zelfgestookte wodka te maken is weer wat anders. Tevens een ‘echte, normale’ alien.

• Olga2000
chrizs schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:46:
Hoe kan je op channels abonneren? Heb je een linkje?

• Niet online
Olga2000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:17:
[...]

Hoe kan je op channels abonneren? Heb je een linkje?
https://www.primevideo.com/storefront/home/ref=atv_nb_logo

Ff scrollen naar Channels of kopje bovenaan pagina Channels aantikken en je ziet oa Starzplay voor 1,99 voor 6 maanden. Dit werkt alleen niet als je via .de probeert af te sluiten, via .nl schijnt het wel te kunnen?

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 03-04-2021 14:49]

• Olga2000
Ja, dat verklaart een hoop. Ik heb Prime via Amazon.de. En krijg dus melding dat STARZPLAY in mijn regio niet beschikbaar is.

Maar ik heb uitgevonden dat je buiten Amazon ook op STARZPLAY kan abonneren. Zelfde aanbieding. Helaas geen app voor AppleTV. Maar geen grote ramp.

Trouwens MGM is twee maanden voor één euro per maand. Als je Stargate fan bent. Ik heb ooit de hele franchise op Syfy gekeken. Voor mij dus niet echt boeiend. MGM kan wel via Prime genomen worden.

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 17:58

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat mij irriteert is de betaalde afleveringen, b.v. Mockingjay part 1 moet je betalen maar part 2 kun je wel kijken. Dit is maar een voorbeeld maar kwam ook wat oudere films tegen en veel minder films welke betaald zijn.

Ook dat je de optie niet uit kunt zetten dat je ze helemaal niet te zien krijgt had ik graag gezien.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Olga2000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:01:
Ja, dat verklaart een hoop. Ik heb Prime via Amazon.de. En krijg dus melding dat STARZPLAY in mijn regio niet beschikbaar is.

Maar ik heb uitgevonden dat je buiten Amazon ook op STARZPLAY kan abonneren. Zelfde aanbieding. Helaas geen app voor AppleTV. Maar geen grote ramp.

Trouwens MGM is twee maanden voor één euro per maand. Als je Stargate fan bent. Ik heb ooit de hele franchise op Syfy gekeken. Voor mij dus niet echt boeiend. MGM kan wel via Prime genomen worden.
Dat Starzplay los kan worden afgesloten is enkele reacties eerder al aangegeven ;)

Ik kan ook MGM niet afsluiten via Prime, geen enkel "channel" wat beschikbaar is op de "channel" pagina. Jij krijgt die optie wel als je doorklikt op MGM met een .DE Prime abonnement?

• Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:27:
[...]

Dat Starzplay los kan worden afgesloten is enkele reacties eerder al aangegeven ;)

Ik kan ook MGM niet afsluiten via Prime, geen enkel "channel" wat beschikbaar is op de "channel" pagina. Jij krijgt die optie wel als je doorklikt op MGM met een .DE Prime abonnement?
Zoals ze al halverwege haar post schrijft: buiten Amazon om. Het is een goede logische aanname dat dit ook voor MGM geldt.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:30:
[...]
Zoals ze al halverwege haar post schrijft: buiten Amazon om. Het is een goede logische aanname dat dit ook voor MGM geldt.
Yep, dat schreef ik eerder dus ook al eens ;)

"Voor mij dus niet echt boeiend. MGM kan wel via Prime genomen worden" << dit kan jij ook wel zien staan, toch?

• Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:32:
[...]

Yep, dat schreef ik eerder dus ook al eens ;)

"Voor mij dus niet echt boeiend. MGM kan wel via Prime genomen worden" << dit kan jij ook wel zien staan, toch?
Nu wel. B)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lettertype dan maar wat groter zetten op je schermpje :+

• Olga2000
hardware-lover schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:27:
[...]

Sorry, info over STARZPLAY buiten Amazon heb ik over het hoofd gezien. Met mijn Amazon.de abo kan ik wel op MGM abonneren.

• Niet online
Olga2000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:52:
[...]

Sorry, info over STARZPLAY buiten Amazon heb ik over het hoofd gezien. Met mijn Amazon.de abo kan ik wel op MGM abonneren.
Weet je dat zeker? ALs ik doorklik op bijv robocop krijg ik "sorrie, is niet beschikbaar op jouw locatie" te zien. https://www.primevideo.co...m_hom_5_c_LXUYZW_brws_5_1

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Olga2000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 22:52:
[...]
Ik krijg dezelfde foutmelding,wat @Anoniem: 1441478 ook al aangeeft.

"MGM is momenteel niet beschikbaar op jouw locatie. Laten we andere geweldige video's voor je zoeken.

Ontdek wat er beschikbaar is op de startpagina.
"

• Olga2000
Ja, je hebt gelijk. Maar vanmiddag wel. Waarschijnlijk was een foutje van Amazon.

Ik klikte toen op Stargate Atlantis en kreeg optie “kijk met mgm”. Ik klikte daarop en kree* dus aanbieding eerste twee maanden voor een euro per maand. Nu krijg ik ook melding dat het niet beschikbaar is.

[Voor 57% gewijzigd door Olga2000 op 03-04-2021 23:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chrizs
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03-06 21:29
Olga2000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 23:28:
Ja, je hebt gelijk. Maar vanmiddag wel. Waarschijnlijk was een foutje van Amazon.

Ik klikte toen op Stargate Atlantis en kreeg optie “kijk met mgm”. Ik klikte daarop en kree* dus aanbieding eerste twee maanden voor een euro per maand. Nu krijg ik ook melding dat het niet beschikbaar is.
Alleen jammer dat stargate niet te bingen is, van Atlantis zijn maar 3 seizoenen en van sg1 ook maar een paar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niet online
prutser001 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:12:
Ook dat je de optie niet uit kunt zetten dat je ze helemaal niet te zien krijgt had ik graag gezien.
Heb ik vaker geschreven in dit topic. Gaat waarschijnlijk nooit gebeuren. Ik word ook constant doodgegooid met reklame van die kookshow van dinges. Vraag me oprecht af hoeveel mensen ernaar gekeken hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Olga2000 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:14:
Ik zit nu The Blackout te bingen. Erg vermakkelijk, wel Russische serie, sci-fi. Weer iets anders dan Amerikaanse meuk. Gevecht met beren en domme dingen die hoofdrolspelers doen om zelfgestookte wodka te maken is weer wat anders. Tevens een ‘echte, normale’ alien.
Zit er ook naar te kijken. Toen je dit schreef was ik nog niet zo ver en had ik die beren en wodka niet gezien. Je merkt aan echt alles dat dit een Russische serie is. Doet me denken aan "she sees red".

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Voor wie interesse heeft in Acorn.Tv (channel): ik zit nu in de proefweek, maar ga dit voortijdig afbreken.
Dit ligt zeker niet aan de content, die vind ik persoonlijk echt super, ik hou van Engelse series, en ik zou hier makkelijk een aantal maanden mijn tijd aan kunnen spenderen.
Ware het niet dat de beeldkwaliteit om te janken is, zelfs de iets nieuwere content is hooguit dvd kwaliteit.
Ik had dit niet direct door (lees: je komt er pas achter als je iets afspeelt), en had mijn watchlist al rijkelijk gevuld. Uiteindelijk heb ik alles getest wat in mijn watchlist staat, en de hoogste kwaliteit wat ik tegenkwam was in 540p.

Voor een dienst die 5 euro p/m kost, en niet heel veel content bevat, en dan anno 2021, vind ik dit wel erg armoedig. Mocht je content in (U)HD erg belangrijk vinden, sla deze channel dan maar over...

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True