Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Anoniem: 1441478
  • Registratie: augustus 2020
  • Niet online
SR8 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 05:09:
@cbr600f4i Justified, Mr. Robot.
Er is nog genoeg. :P
Zijn er meer die Mr.Robot geweldig vinden? Ik ben ergens afgehaakt met het idee later verder te gaan met kijken maar tot nu toe heb ik mezelf nog niet zover gekregen dat te doen.

• Sorcerer8472
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 05:52

Sorcerer8472

Mens sana?

Je moet je aandacht er wel bij houden bij Mr. Robot, maar ik vond de serie erg de moeite waard. Zeker voor Tweakers :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23-06 16:45
Anoniem: 1441478 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:36:
[...]

Zijn er meer die Mr.Robot geweldig vinden? Ik ben ergens afgehaakt met het idee later verder te gaan met kijken maar tot nu toe heb ik mezelf nog niet zover gekregen dat te doen.
Zoals met veel series is het soms ff doorbijten want ze zijn tegenwoordig bijna allemaal net wat te langdradig om meer afleveringen te kunnen maken. Maar ik vind het wel de moeite waard bij Mr. Robot, al ben ik er ook een keer op afgehaakt om dan een jaar later toch verder te gaan met dat seizoen.

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-06 16:44
Ik met zeggen dat ik dit seizoen van de Expanse echt super vet vind, veel beter dan vorig seizoen.

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 03-02 16:29
menzo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:49:
Ik met zeggen dat ik dit seizoen van de Expanse echt super vet vind, veel beter dan vorig seizoen.
Tja als je dat lat heel laag legt is het niet zo moeilijk erover heen te komen :9

Beter als vorig seizoen (die ook erg zwak uitgewerkt was), nog steeds lang niet zo goed als Seizoen 1-3.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• _NooT_
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 20:04
cbr600f4i schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:05:
Iemand nog tips wat er voor leuks is of eigenlijk niet mag missen op Primevideo? Ik ben halverwege Doom Patrol S2 en dreig straks in een gat te vallen ;)

Ik denk sowieso de Boys gezien de imdb score, maar verder nog tips?
Qua genre totaal anders Doom Patrol en The Boys, maar hier 2 aanraders die wat minder bekend zijn:
The Marvelous Mrs. Maisel
Carnival Row

Verder sluit ik bij de anderen hier aan qua 'The Expanse'.
Ook een erg goede titel.

Wat 'oude bekende' die lekker wegkijken:
Sons of Anarchy
Big Bang Theory
American Horror Story (Na seizoen 3 loopt de kwaliteit wel flink terug al vond ik 4 ook vermakelijk)

• Niet online
Sorcerer8472 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:42:
Je moet je aandacht er wel bij houden bij Mr. Robot, maar ik vond de serie erg de moeite waard. Zeker voor Tweakers :)
Ja kijk, daar wringt hem de schoen. Op en top tweaker hier maar langdradige stukken zijn niet aan mij besteed.

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 08:12
Klopt het dat ze zo nu en dan het aanbod aan films verversen? Oftewel zo nu en dan wat films verwijderen. Ik zou toch zweren dat enkele weken geleden Spiderman homecoming er nog op stond. Is dat ook ergens terug te vinden wat er op enig moment uit het aanbod wordt gehaald?

• Niet online
cbr600f4i schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:12:
Klopt het dat ze zo nu en dan het aanbod aan films verversen? Oftewel zo nu en dan wat films verwijderen. Ik zou toch zweren dat enkele weken geleden Spiderman homecoming er nog op stond. Is dat ook ergens terug te vinden wat er op enig moment uit het aanbod wordt gehaald?
Ik heb hem idd gezien op Prime. Is nu betaalaanbod geworden: https://www.primevideo.co...B07TBHK22H&qid=1610749228

Edit: ik begin nu te twijfelen, hij staat niet tussen "bekeken films/series" op Prime. Misschien zag ik hem op Netflix?

Edit2: ook bij Netflix staat hij er niet tussen en ik ben helemaal teruggegaan tot dec 2019. Hou het toch op dat ik hem op Prime heb gezien.

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 15-01-2021 23:33]

• cbr600f4i
Anoniem: 1441478 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:21:
[...]

Ik heb hem idd gezien op Prime. Is nu betaalaanbod geworden: https://www.primevideo.co...B07TBHK22H&qid=1610749228

Edit: ik begin nu te twijfelen, hij staat niet tussen "bekeken films/series" op Prime. Misschien zag ik hem op Netflix?

Edit2: ook bij Netflix staat hij er niet tussen en ik ben helemaal teruggegaan tot dec 2019. Hou het toch op dat ik hem op Prime heb gezien.
Ik ben mijn geschiedenis ook nog eens nagegaan maar ik heb alleen Prime en Disney. Ik heb 'm ook op Prime gezien. Wel jammer dat ze het er afgehaald hebben want ik was bezig met de Marvel Movies Order. Wellicht dat Spiderman straks op Disney te zien is..

• DeBaroN
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21:54
cbr600f4i schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:04:
[...]

Ik ben mijn geschiedenis ook nog eens nagegaan maar ik heb alleen Prime en Disney. Ik heb 'm ook op Prime gezien. Wel jammer dat ze het er afgehaald hebben want ik was bezig met de Marvel Movies Order. Wellicht dat Spiderman straks op Disney te zien is..
Heb zelf geen Disney. Maar alles van Marvel incl Spiderman zou daar op moeten staan toch?

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
baronruud schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:13:
[...]

Heb zelf geen Disney. Maar alles van Marvel incl Spiderman zou daar op moeten staan toch?
Als er eerder exclusive deals zijn afgesloten moet disney wachten tot die zijn afgelopen.

I got a bad feeling about this.

• TvanW
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 22:25

TvanW

Westerwolde - Groningen

[...]

Kan je de geschiedenis van wat je gezien hebt opvragen dan :?

9000 Wp (6800 West + 2200 Oost) / Loria 6010 duo WP / Gasloos sinds 24-11-2017

• ArthurMorgan
  • Niet online

• cbr600f4i
TvanW schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:49:
[...]

Kan je de geschiedenis van wat je gezien hebt opvragen dan :?
Tot op zekere hoogte inderdaad, want je kan alleen dat zien wat ze nog in het aanbod hebben staan. Maar ik bedoelde meer mijn geheugen en overige mogelijkheden waarbij het wel Prime moest zijn waar ik Spiderman had gezien. Ik hoop nu alleen dat ik de Marvel's redelijkerwijs kan zien anders wacht ik tot eind februari met kijken wanneer het aanbod van Prime wordt uitgebreid. Op zich genoeg te zien momenteel dus ik verveel me niet.

[Voor 12% gewijzigd door cbr600f4i op 16-01-2021 10:32]

• ArthurMorgan
  • Niet online
cbr600f4i schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Tot op zekere hoogte inderdaad, want je kan alleen dat zien wat ze nog in het aanbod hebben staan. Maar ik bedoelde meer mijn geheugen en overige mogelijkheden waarbij het wel Prime moest zijn waar ik Spiderman had gezien. Ik hoop nu alleen dat ik de Marvel's redelijkerwijs kan zien anders wacht ik tot eind februari met kijken wanneer het aanbod van Prime wordt uitgebreid. Op zich genoeg te zien momenteel dus ik verveel me niet.
Ik heb terug gekeken tot ik cougar town gekeken had. Die bieden ze niet meer aan maar staat wel in mijn kijklijst.

• Niet online
[...]

Mocht het je interesseren, Spiderman Homecoming 2 (=Spiderman far from home) staat op Netflix.

• Niet online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Ik heb terug gekeken tot ik cougar town gekeken had. Die bieden ze niet meer aan maar staat wel in mijn kijklijst.
Ik ben ook teruggegaan maar hij stopt ergens met laden en kan dan niet nog verder terugkijken. minpuntje van Prime.

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-06 19:06
[...]

Spiderman Homecoming staat niet op Disney, Prime of op Netflix. Ik zoek hem al een tijdje :'(

Xiaomi Mi 10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Niet online
vuurtjih schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:47:
[...]

Spiderman Homecoming staat niet op Disney, Prime of op Netflix. Ik zoek hem al een tijdje :'(
Je bedoelt niet "gratis"?

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-06 19:06
Nouja gratis. Betaal voor Prime, Disney en Netflix. Vertik het om dan nog extra voor een film te betalen :+
Als het nou een net nieuwe film was, die ik nog niet gezien had...

Xiaomi Mi 10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Niet online
vuurtjih schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:03:
[...]

Nouja gratis. Betaal voor Prime, Disney en Netflix. Vertik het om dan nog extra voor een film te betalen :+
Als het nou een net nieuwe film was, die ik nog niet gezien had...
ik had onlangs het voornemen om alle terminators achter mekaar te kijken, maar de superoude 1 (en hoger) is niet eens "gratis" te bekijken bij zowel prime als netflix. Of Rambo. Zo jammer.

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:52
Thumbs up voor Justified! (y)
Heerlijke moderne western met glansrollen voor Timothy Olyphant en Walton Higgins.

Sometimes an apple is just an apple / Prediction is very difficult, especially if it's about the future - Niels Bohr

• Rene44
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 05-04 10:01
Ik heb The Office (US version) ontdekt en moet zeggen dat het erg vermakelijk gedurende deze coronatijd uitzitten is. Met name Rainn Wilson is ge-wel-dig! Highly recommended.

• D-Three
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 00:44
baronruud schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:13:
[...]

Spiderman is een speciaal geval. De filmrechten zitten bij Sony en niet bij Marvel Studios.

• page404
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-06 12:00

page404

Website says no

Wat is er mis met mij? Ik dacht dat The Man In The High Castle geweldig zou vinden maar ik kom er niet doorheen. Net te traag en er worden heel veel mensen gevolgd, maar het thema uit de eerste paar afleveringen lijkt niet meer echt op de voorgrond te zijn.
Doorbijten of is het gewoon niks voor mij?

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• DeBaroN
page404 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 11:53:
Wat is er mis met mij? Ik dacht dat The Man In The High Castle geweldig zou vinden maar ik kom er niet doorheen. Net te traag en er worden heel veel mensen gevolgd, maar het thema uit de eerste paar afleveringen lijkt niet meer echt op de voorgrond te zijn.
Dit had ik ook. In het begin top, later maar opgegeven.

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02:18

gws24

Thinking is hard!

Ik dacht ook dat het een serie voor mij zou zijn (want nazis!) maar na een paar afleveringen afgezet. Het verhaal wat verteld word is het gewoon net niet, kreeg een beetje een soap gevoel er bij alhoewel dat niet het goede woord is. Heb daarna nog even de beschrijvingen van de afleveringen er na gelezen en het is imo continu een herhaling van zetten waar er totaal niks bereikt wordt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De >80.000 behoorlijk positieve IMDB stemmers (plus one, me), zullen er toch niet allemaal naast hebben gepiest lijkt me? Ik ben inmiddels bij seizoen 4 aangeland, nog steeds boeiend genoeg om de serie te blijven volgen. Nu maar hopen dat het geen Deadwood einde gaat krijgen, want dat zou heel zuur zijn.

Maar ook ik ben bij meerdere series nooit tot het einde gekomen, ook al had ik één of meerdere seizoenen gezien. De serie moet je gewoon liggen, zo simpel is het.

[Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 17-01-2021 13:55]

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Het voelde voor mij een beetje aan als The Umbrella Academy. Ook zo'n serie die per aflevering los gezien wel leuk is maar eigenlijk niet echt ergens naartoe gaat qua verhaal :p

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23:00
Volgens Streamwijzer zullen veel series verdwijnen op 31 januari.
Het gaat om onder andere Community, Damages, Dawson’s Creek, Justified, Masters of Sex, The Goldbergs, Fleabag, Black-ish, Grown-ish, Seinfeld, Married with Children en The Nanny.

Een aantal series staan al op Netflix (Community, Dawson’s Creek) of komen nog dit jaar op Netflix (Seinfeld). Black-ish en Grown-ish zullen hoogstwaarschijnlijk naar Disney+ verhuizen gezien de series in bezit zijn van Disney én de komst van de Star-hub voor volwassen series in Disney+.

Ik hoop dat Justified en Masters of Sex ook naar Netflix verhuizen of beschikbaar blijven bij Amazon, dat zijn twee series die ik nog wil bekijken.

• Postius
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:43:
[...]

ik had onlangs het voornemen om alle terminators achter mekaar te kijken, maar de superoude 1 (en hoger) is niet eens "gratis" te bekijken bij zowel prime als netflix. Of Rambo. Zo jammer.
Omdat je voor kwaliteit moet betalen ;)

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Hopelijk worden licenties voor bepaalde series nog vernieuwd, bijv. Damages staat er al jaren op, ben hier een maand of wat geleden aan begonnen, en wordt dan 31 januari verwijderd ;w (was ik er maar eerder aan begonnen, blijkt een best wel sterke serie te zijn).
Black-ish heb ik inderdaad voorbij zien komen bij het aanbod van Disney+ Star, komende maand.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik wilde The hunt for Red October nog zien (nog nooit gezien!), maar die is 31 december door zowel Netflix als Prime Video verwijderd. Tegelijkertijd.

Slechte timing :+

Btw goed om te weten van Damages, die staat op m'n lijst maar dan begin ik er dus niet aan.

[Voor 21% gewijzigd door Sorcerer8472 op 19-01-2021 13:19]

• JanvD
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-04 18:29

JanvD

Portretfotograaf

Ik overweeg om een maand of drie een abo te nemen van Amazon Prime om Alias te kijken. Ik zie dat die beschikbaar is in Amerika op Amazon Prime, maar twijfel of die ook in NL aangeboden wordt.

Zou iemand dat voor mij willen checken?

Leuk zo'n proefabo, maar heb geen zin om een account aan te maken, alleen om te kunnen zien of die überhaupt aangeboden wordt. Ik kan nergens een lijst vinden met wat ze aanbieden. Hoogstens wat zij aanraders vinden.

www.janvandoornik.nl

• Grindtegel
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 00:09
JanvD schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:11:
Ik overweeg om een maand of drie een abo te nemen van Amazon Prime om Alias te kijken. Ik zie dat die beschikbaar is in Amerika op Amazon Prime, maar twijfel of die ook in NL aangeboden wordt.

Leuk zo'n proefabo, maar heb geen zin om een account aan te maken, alleen om te kunnen zien of die überhaupt aangeboden wordt. Ik kan nergens een lijst vinden met wat ze aanbieden. Hoogstens wat zij aanraders vinden.
staat er niet tussen bij mij

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

Grindtegel schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:18:
[...]

staat er niet tussen bij mij
Dank je. Jammer zeg.

www.janvandoornik.nl

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02:18

gws24

Thinking is hard!

@JanvD Op JustWatch (https://www.justwatch.com/nl) kan je zien waar een film/serie te streamen/huren of kopen is.

EDIT: Ik zie dat hij Alias niet kent dus volledig is het niet helaas.

[Voor 24% gewijzigd door gws24 op 20-01-2021 01:47]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

gws24 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 01:46:
@JanvD Op JustWatch (https://www.justwatch.com/nl) kan je zien waar een film/serie te streamen/huren of kopen is.

EDIT: Ik zie dat hij Alias niet kent dus volledig is het niet helaas.
Tnx, deze kende ik nog niet. Er zijn wel meer van dit soort sites, sommigen kennen Alias helemaal niet, anderen verwijzen alleen naar bol.com. Bluray is ook al lastig. Mijn zoektocht gaat verder.

www.janvandoornik.nl

• Postius

je kan toch gewoon een abonnement afsluiten? De eerste maand is gratis dus als je maar op tijd op zegt is het gratis.

• FrankRicard
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23-06 15:55
Postius schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:47:
[...]

je kan toch gewoon een abonnement afsluiten? De eerste maand is gratis dus als je maar op tijd op zegt is het gratis.
Een proefabo nemen alleen om te kijken of 1 serie erop staat is misschien ook wat veel gedoe, dus omdat hier te vragen lijkt me niet heel raar

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Vraagje mbt afspelen van content incl dolby audio.
Ik heb in december als test dat 1 maand gratis prime geactiveerd om puur te kijken of het wat is om erbij te nemen. Echter mijn pc is het centrale media punt in de woonkamer. Deze is aangesloten op versterker tv etc.
Deze gebruik ik voor bluray films te kijken, netflix, browsen, kodi etc etc.
Netflix heeft in de microsoft store de app staan zodat je daarmee dolby audio kan krijgen wat via browser niet werkt.

Primevideo heeft ook een app in de store staan. Echter daarmee bieden ze geen mogelijkheid tot dolby audio aan. Volgens reddit en rechtstreeks contact met de support afdeling zijn ze dit voorlopig ook niet van plan.....

Dus echt films kijken via prime video is niet echt een vooruit gang vergeleken met de andere manieren.
Iemand anders die een soortgelijke setup heeft met de pc als centraal media platform maar nog een tip heeft om handig prime alsnog dolby audio te kunnen laten afspelen?

Of ben je dan alsnog verplicht om er een extra media speler of chromecast etc naast te nemen die je dan ook weer los moet geen bedienen?

iRacing Profiel

• Frieks
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 23-06 16:47
FrankRicard schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:07:
[...]

Een proefabo nemen alleen om te kijken of 1 serie erop staat is misschien ook wat veel gedoe, dus omdat hier te vragen lijkt me niet heel raar
Vragen staat altijd vrij natuurlijk. Echter heb ik net zelf even geprobeerd om te kijken of je kan zien of bepaalde series/films op Prime staan, zonder een account te hebben/ingelogd te zijn.
Dit kan gewoon

Over vragen gesproken:

Ik ondervind bij sommige titels vertraagde of te vroege ondertiteling. Voor zover alleen bij NL subs.
Is er ook een manier om dit aan te passen?

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06:38

On_E

Housemusic

Ik heb gisteravond de film Heat weer eens gekeken, blijft een van mijn favorieten. Maar wat ik erg grappig vond is dat het ineens opviel dat er een scène was die zich afspeelde in het huis van Bosch. De hoofdrolspeler uit de gelijknamige serie op Prime. :+

Best een uniek huis ook wel, op die palen en met dat prachtige uitzicht over LA.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• mefjoew
  • Laatst online: 23-06 07:47
Frieks schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:13:
[...]

Vragen staat altijd vrij natuurlijk. Echter heb ik net zelf even geprobeerd om te kijken of je kan zien of bepaalde series/films op Prime staan, zonder een account te hebben/ingelogd te zijn.
Dit kan gewoon

Over vragen gesproken:

Ik ondervind bij sommige titels vertraagde of te vroege ondertiteling. Voor zover alleen bij NL subs.
Is er ook een manier om dit aan te passen?
Hebben wij ook geregeld, ongeacht de ingestelde taal. Gebeurt bij ons op de tv-app.
Oplossing: afsluiten, even andere app opstarten, die afsluiten en Prime opnieuw aan. Gaat dan wel goed |:(

• Niet online
mefjoew schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:06:
[...]

Hebben wij ook geregeld, ongeacht de ingestelde taal. Gebeurt bij ons op de tv-app.
Oplossing: afsluiten, even andere app opstarten, die afsluiten en Prime opnieuw aan. Gaat dan wel goed |:(
Ikzelf constateer dat op pc maar als ik naar Engels switch is dat opgelost. Tis puur de NL ondertiteling. Met de Chromecast with Google tv heb ik dat tot op heden nog niet geconstateerd maar heb hem pas net een paar weken.

• D-Three
@JanvD @gws24 De serie is wel gekend bij just watch maar niet te bekijken in onze regio: https://www.justwatch.com/de/Serie/Alias-Die-Agentin
De zoekfunctie van justwatch lijkt gebaseerd te zijn op het geselecteerde land.

[Voor 4% gewijzigd door D-Three op 21-01-2021 18:23]

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 02:22

sjaool

Every life should have 9 cats

FrankRicard schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:07:
[...]

Dat is inderdaad wel veel gedoe. Maar om heel eerlijk te zijn gezien het aanbod op Amazon Prime is die €2,99 per maand gewoonweg een koopje. Er staan flink veel goede series op.

Btw Alias staat niet op Amazon Prime in Nederland.

[Voor 5% gewijzigd door sjaool op 22-01-2021 15:55]

"When you grow up your heart dies"

• givawa
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 26-03 18:40
Mike1980leam schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:32:
Geachte leden .

Ik heb het volgend probleem ik woon in belgie
Ik heb al 1 jaar prime maar 95 procent vd films zijn audio in het Frans.
Dit is een groot probleem. We verstaan geen Frans.
Hoofdtaal van amazone is toch Engels

Al 1 jaar aan het wachten tegen dit probleem op gelost is.
De hulplijn chat als telefoon melden ze me dat ze aan de interface werke zijn
Waarom,zijn ze zo lui in amazone Europa
Want netflix disney heeft toch als standaard interface Engels staan als audio
De series zijn wel meestal in het Engels
´kwil gerust meer betalen maar heel slechte klanten service ze doen er niets aan

Wlie kan me helpen aub
Ook ik kijk vanuit België en er staan meer series en films met Franse ondertiteling dan Nederlandse ondertiteling.
Ook erger ik mij aan het feit dat bijvoorbeeld American horror story de eerste vijf seizoenen zijn ondertiteld en de rest niet. The office was wel met Nederlandse ondertiteling nu niet meer maar wel 25 andere talen!
Welk email adres van Amazon prime behandeld deze vragen?
Groeten.

• Niet online
givawa schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:14:
[...]

Ook ik kijk vanuit België en er staan meer series en films met Franse ondertiteling dan Nederlandse ondertiteling.
Ook erger ik mij aan het feit dat bijvoorbeeld American horror story de eerste vijf seizoenen zijn ondertiteld en de rest niet. The office was wel met Nederlandse ondertiteling nu niet meer maar wel 25 andere talen!
Welk email adres van Amazon prime behandeld deze vragen?
Groeten.
https://www.primevideo.com/help/contact-us/ref=atv_hp_cu_nav Welk antwoord je ook kiest bij contact opnemen, de emailknop gaat nooit werken. Chatten werkt wel. Kies gewoon iets willekeurigs (er staat uiteraard geen niet tevreden met taalkeuzes ertussen) zodat je doorverbonden wordt met chat en leg je probleem voor en wie weet....?

Edit: Ik heb zelf ff contact opgenomen want nieuwsgierig en wilde ff zelf uitproberen en het schijnt dat je je primevideo om kan zetten naar de Nederlandse variant wat stukken meer series en films met NL audio/subs op zal leveren. Misschien is dit een oplossing voor jou?

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 27-01-2021 20:31]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb niet het idee dat degenen met wie je chat kennis hebben over prime video, of tips of klachten doorspelen naar mensen die daar wat aan zou hebben. Ik heb nu 2 keer contact gehad met ze en twee keer geen stap verder gekomen.
Bij netflix zoeken ze echt dingen uit, bij prime lijkt het ze niets te interesseren. Het is geen core bussiness maar echt een vehicle om je naar de store te krijgen.

• Niet online
ArthurMorgan schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:30:
Ik heb niet het idee dat degenen met wie je chat kennis hebben over prime video, of tips of klachten doorspelen naar mensen die daar wat aan zou hebben. Ik heb nu 2 keer contact gehad met ze en twee keer geen stap verder gekomen.
Bij netflix zoeken ze echt dingen uit, bij prime lijkt het ze niets te interesseren. Het is geen core bussiness maar echt een vehicle om je naar de store te krijgen.
Ik had mijn post al aangevuld met een mogelijke oplossing speciaal voor zijn probleem. (en ik wil best geloven dat Netflix support veel beter is dan die van Primevideo maar in zijn geval is er misschien toch een oplossing, zie mijn vorige post).

• G_Dragon
  • Laatst online: 19:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik heb een abbo genomen voor 30 dagen gratis omdat mijn vriendin Heartland verder wou kijken, maar helaas bleek dit niet beschikbaar te zijn op de Nederlandse Amazon Prime. Dus toen direct maar weer geannuleerd, maar al snel kwam ik tot de ontdekking dat de serie Dexter erop staat *O* *O* !

Een serie die ik echt helemaal geweldig vond en tot mijn grote teleurstelling nooit meer terug kwam op Netflix. Dat word dus veel kijken en dan maar even zien hoever ik ben over 30 dagen, wat een top serie!

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Niet online
Wie kijkt ook naar The great escapists? Met Richard Hammond van Top Gear en Tory van Mythbusters? Best vermakelijk, veel onzin maar toch vermakelijk.

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 06:17
Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:49:
Wie kijkt ook naar The great escapist? Met Richard Hammond van Top Gear en Tory van Mythbusters? Best vermakelijk, veel onzin maar toch vermakelijk.
die kende ik nog niet, bedankt voor de tip :)

WP Te koop

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ietwat offtopic hier, maar toch een antwoord op je vraag:
mogelijk heb je dit zelf al ergens gelezen, maar alle seizoenen van Alias zijn vanaf 23 februari beschikbaar via Star op Disney+ (zie ook het Disney+ topic in dit subforum).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

KillerBee schreef op zondag 31 januari 2021 @ 14:17:
[...]

Ietwat offtopic hier, maar toch een antwoord op je vraag:
mogelijk heb je dit zelf al ergens gelezen, maar alle seizoenen van Alias zijn vanaf 23 februari beschikbaar via Star op Disney+ (zie ook het Disney+ topic in dit subforum).
zelf nog niet gezien. Goed om te weten! Mijn dank is groot :*)

www.janvandoornik.nl

• Niet online
Krijgen jullie ook de error 5004 bij het afspelen van Star Trek Lower decks? Ik heb het alleen bij die serie en met Chromecast with Google tv. Op PC werkt ie gewoon. Googlen op die error levert hits op als mijn wachtwoord is onjuist, internetsnelheid is te slecht, mijn account is gedeactiveerd enz enz. Dat gaat toch allemaal niet op als ik de rest van het aanbod wel kan bekijken?

Edit: Prime Video support zegt op de hoogte te zijn van dit probleem en voegen mijn accountgegevens bij hun huidige onderzoek.

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 31-01-2021 18:46]

• Arjantje72
Anoniem: 1441478 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 18:35:
Krijgen jullie ook de error 5004 bij het afspelen van Star Trek Lower decks? Ik heb het alleen bij die serie en met Chromecast with Google tv. Op PC werkt ie gewoon. Googlen op die error levert hits op als mijn wachtwoord is onjuist, internetsnelheid is te slecht, mijn account is gedeactiveerd enz enz. Dat gaat toch allemaal niet op als ik de rest van het aanbod wel kan bekijken?

Edit: Prime Video support zegt op de hoogte te zijn van dit probleem en voegen mijn accountgegevens bij hun huidige onderzoek.
Ik had net dezelfde foutmelding. Goed om te horen dat ze ermee bezig zijn :)

WP Te koop

• Niet online
Arjantje72 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 19:21:
[...]

Ik had net dezelfde foutmelding. Goed om te horen dat ze ermee bezig zijn :)
Met CCGTV?

• Niet online
Sinds wanneer zit die "verberg" knopje op series en films in Prime? Ik wou dat ik hem eerder had ontdekt. Het 1e was ik zojuist heb verborgen was Captain Slow zijn kookshow en Nick & Simon. :')

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 05:26

Aight!

'A toy robot...'

The Green Book laatst gezien! Wat een leuke film en karakters!

Ook fan van The Boys, Mr Robot en Grand Tour. Ben er wel blij mee! Nog andere tips die ik moet kijken?

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:15
Aight! schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:29:
Mee eens! Één van de beste films die ik de laatste jaren heb gezien!

• Arjantje72

WP Te koop

• mefjoew
Aight! schreef op zondag 31 januari 2021 @ 22:29:

Ook fan van The Boys, Mr Robot en Grand Tour. Ben er wel blij mee! Nog andere tips die ik moet kijken?
Dé grote aanrader is denk ik The Expanse. Verder vonden wij seizoen 1 van The Terror leuk en is This is Us wat mij betreft ook erg vermakelijk.

In het kader van The Boys trouwens; meen dat Heroes ook op Prime staat. Dat vond ik nou echt een toffe serie eerder, dus die zou ik ook even checken.

• roda_djavulen
  • Laatst online: 23-06 16:45
Anoniem: 1441478 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:41:
Sinds wanneer zit die "verberg" knopje op series en films in Prime? Ik wou dat ik hem eerder had ontdekt. Het 1e was ik zojuist heb verborgen was Captain Slow zijn kookshow en Nick & Simon. :')
Ik vind Captain Slow zijn kookshow dan wel weer best vermakelijk. Maar niet iets wat je gaat binge watchen natuurlijk :)

• 2_05
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21:38
Justified is helaas van Prime gehaald.

• page404

page404

Website says no

hardware-lover schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:53:
[...]

De >80.000 behoorlijk positieve IMDB stemmers (plus one, me), zullen er toch niet allemaal naast hebben gepiest lijkt me? Ik ben inmiddels bij seizoen 4 aangeland, nog steeds boeiend genoeg om de serie te blijven volgen. Nu maar hopen dat het geen Deadwood einde gaat krijgen, want dat zou heel zuur zijn.
Tsja, ik zeg ook niks over de kwaliteit van de serie. Ik weet niet waarom ik me zou moeten meten aan de stemmers op IMDB. Volgens mij leven we nog steeds in een wereld waar je van smaak mag verschillen.
Ik gun het iedereen van harte dat ze zich vermaken met die serie, en vind het erg jammer dat dat niet voor mij geldt.

• DeBaroN
2_05 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:11:
[...]

Justified is helaas van Prime gehaald.
wtf, gisteren aan begonnen |:(

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

page404 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:36:
[...]
Tsja, ik zeg ook niks over de kwaliteit van de serie. Ik weet niet waarom ik me zou moeten meten aan de stemmers op IMDB. Volgens mij leven we nog steeds in een wereld waar je van smaak mag verschillen.
Ik gun het iedereen van harte dat ze zich vermaken met die serie, en vind het erg jammer dat dat niet voor mij geldt.
Waarom laat je nu de rest van mijn reactie weg zonder dat je aangeeft dat je dit doet? Ik geef daarin toch eveneens aan dat het voor mij niet anders gaat, maar dan met andere series.

"Maar ook ik ben bij meerdere series nooit tot het einde gekomen, ook al had ik één of meerdere seizoenen gezien. De serie moet je gewoon liggen, zo simpel is het."

• mefjoew
page404 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:36:
[...]

En je vergeet ook even dat @hardware-lover reageerde op jouw post, waarin je opende met 'Wat is er mis met mij'.. 8)7

• page404

page404

Website says no

mefjoew schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:05:
[...]

En je vergeet ook even dat @hardware-lover reageerde op jouw post, waarin je opende met 'Wat is er mis met mij'.. 8)7
ja precies, ik leg de reden bij mezelf en dan toch nog even die opmerking over de overwegend positieve reviews, beetje flauw. Maar goed.

• mefjoew
page404 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:09:
[...]

ja precies, ik leg de reden bij mezelf en dan toch nog even die opmerking over de overwegend positieve reviews, beetje flauw. Maar goed.
Nou, ik sloot me eigenlijk meer aan bij @hardware-lover :+ Maakt weinig uit verder en wil de discussie niet verder aanzwengelen. Denk dat de strekking van dit alles inderdaad is dat een serie je moet liggen, ook qua genre. Ik zet normaliter geen series aan die <8 scoren, maar dat wil niet zeggen dat ik ze dan ook allemaal zelf een 8+ geef of uitkijk.
Wat dat betreft mijn advies: als iets je niet bevalt, dan gewoon zelf afwegen of je verder wilt kijken. Immers is hier om feedback vragen niet anders dan IMDB-reviews doorlezen en zien in hoeverre je je daarin herkent ;)

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:52

Bossie

PSN = Patje_b_

DeBaroN schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:44:
[...]

wtf, gisteren aan begonnen |:(
hetzelfde met een andere serie die ik aan het kijken was, had toch minimaal een melding/notificatie hiervan verwacht :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• D-Three
@cbr600f4i Carnival Row vond ik ook leuk.
Anoniem: 1441478 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:27:
edit: Ik heb zelf ff contact opgenomen want nieuwsgierig en wilde ff zelf uitproberen en het schijnt dat je je primevideo om kan zetten naar de Nederlandse variant wat stukken meer series en films met NL audio/subs op zal leveren. Misschien is dit een oplossing voor jou?
Dat maakt niks uit dacht ik, want het is regiogebonden. Ik heb een account op Amazon.de maar krijg ook gewoon het Belgische aanbod.

[Voor 85% gewijzigd door D-Three op 01-02-2021 22:14]

• Niet online
D-Three schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:10:
@cbr600f4i Carnival Row vond ik ook leuk.

[...]

Dat maakt niks uit dacht ik, want het is regiogebonden. Ik heb een account op Amazon.de maar krijg ook gewoon het Belgische aanbod.
Vergeten te schrijven maar support heeft mij naderhand nog gemaild met een plottwist:
Hartelijk dank dat u per chat contact heeft gezocht met Primevideo.com.

Voor Belgische klanten kunnen we inderdaad het probleem met de nogal Frans georienteerde content oplossen.
Hiervoor is het wel noodzakelijk om het prime lidmaatschap ondergebracht te hebben bij Amazon.nl

Daarmee vertrouw ik erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd en wens ik u nog een hele fijne dag.

• cbr600f4i
Ik zet m op mijn lijstje. Ben nu begonnen met The Man in the High Castle.

Jammer dat er zo nu en dan films etc verdwijnen zonder aankondiging. Ik zag tot een goede maand geleden X-Men in mijn aanbod en zo ongeveer dat ik eraan toe kwam is het er uit gehaald. Wellicht dat deze ook straks bij Disney te zien is. Eerder werd dan weer vermeld dat Seinfeld gisteren zou stoppen maar die zie ik nog staan.

• Niet online
cbr600f4i schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:08:
[...]

Ik zet m op mijn lijstje. Ben nu begonnen met The Man in the High Castle.

Jammer dat er zo nu en dan films etc verdwijnen zonder aankondiging. Ik zag tot een goede maand geleden X-Men in mijn aanbod en zo ongeveer dat ik eraan toe kwam is het er uit gehaald. Wellicht dat deze ook straks bij Disney te zien is. Eerder werd dan weer vermeld dat Seinfeld gisteren zou stoppen maar die zie ik nog staan.
Er is inmiddels een rubriek in je primeaanbod erbij gekomen met "Titels die binnen 30 dagen verlopen", die zo en nu dan controleren zodat je niet voor verrassingen komt te staan?

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 02-02-2021 00:02]

• D-Three
Anoniem: 1441478 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:31:
[...]

Vergeten te schrijven maar support heeft mij naderhand nog gemaild met een plottwist:
[...]
Hmmm... Vreemd maar wel interessant. Maar moeilijk want ik vind voorlopig het aanbod op amazon.de groter.

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Meer mensen hier waarbij je tijdens een serie kijken telkens reclame voorbij komt voor een andere serie ?
Gebeurd opeens zins vandaag en vindt het irritant.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Niet online
chucky666 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:41:
Meer mensen hier waarbij je tijdens een serie kijken telkens reclame voorbij komt voor een andere serie ?
Een hele tijd geleden was dit ook zo, dat is op een gegeven moment gestopt. Dat was idd irritant. Ik heb vandaag nog geen tijd gehad voor Prime en heb het zelf nog niet ervaren.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja hier ook. Erg vervelend weer, dacht dat ze juist tot inkeer gekomen waren. Het is nu wel makkelijker om direct af te sluiten dan een poos terug, dat is een voordeeltje.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Ja hier ook en is mega irritant, eens kijken of ik ergens kan klagen erover.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als je bedoelt, vanuit de ene aflevering naar de volgende, dat zag ik afgelopen nacht ook voor het eerst. Of bedoel jij werkelijk tijdens het kijken, want dat zou bloedirritant zijn?

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hardware-lover schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:37:
[...]

Als je bedoelt, vanuit de ene aflevering naar de volgende, dat zag ik afgelopen nacht ook voor het eerst. Of bedoel jij werkelijk tijdens het kijken, want dat zou bloedirritant zijn?
Van de ene naar de andere aflevering.
En telkens dezelfde over koken wat me dus niets interesseert om te kijken.
Maar ben gelukkig niet de enige zo te lezen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Niet online
chucky666 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:00:
[...]

Van de ene naar de andere aflevering.
En telkens dezelfde over koken wat me dus niets interesseert om te kijken.
Maar ben gelukkig niet de enige zo te lezen.
Helpt het als je dat koken (van James May neem ik aan?) "verbergt"? Wanneer je over een willekeurig film of serie hovert zie je een afspeelsymbool plusteken of een verbodsbord en dat laatste is dus de manier om hem te verbergen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik kreeg ook die serie van Hammond en die Mythbuster als reclame. Dus ze gebruiken wel meerdere dingen helaas.

• Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:11:
Ik kreeg ook die serie van Hammond en die Mythbuster als reclame. Dus ze gebruiken wel meerdere dingen helaas.
Tis verd***** nog erger dan ik dacht, ik kreeg zojuist toen ik een serie opstartte meteen al reklame te zien nog voordat de aflevering begon. :'(

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23-06 15:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Continue Watching is bij mij ineens verdwenen? Op zowel TV als mobiele app nergens meer te vinden. Irritant!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• pruiter
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06:28
Bij mij is een heel groot deel van het kinder aanbod verdwenen. Zowel op een normaal profiel als op een kinderprofiel.
De kinderpagina is echt bijna leeg. Hebben meer mensen dit probleem?

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Die trailers voor andere Amazon series voordat een aflevering begint? Een heel tijdje terug had ik daar last van, maar ik heb ze al tijden niet gezien. Misschien kan je het ergens uit zetten?

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:44
Ik gok dat ze er lekker mee aan het testen zijn, want ook ik kreeg die trailers sinds gisteravond opeens. Bijzonder irritant.

omniscale.nl

• Niet online
Anoniem: 1441478 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:06:
[...]

Helpt het als je dat koken (van James May neem ik aan?) "verbergt"? Wanneer je over een willekeurig film of serie hovert zie je een afspeelsymbool plusteken of een verbodsbord en dat laatste is dus de manier om hem te verbergen.
Kan nu bevestigen dat dit niet werkt, kreeg zojuist reklame van James May kookshow te zien.

• Niet online
ErikT738 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:33:
[...]

Die trailers voor andere Amazon series voordat een aflevering begint? Een heel tijdje terug had ik daar last van, maar ik heb ze al tijden niet gezien. Misschien kan je het ergens uit zetten?
Klik even Supernatural aan, je zal dan meteen reklame zien als het goed is.

• Niet online
posttoast schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:37:
Ik gok dat ze er lekker mee aan het testen zijn, want ook ik kreeg die trailers sinds gisteravond opeens. Bijzonder irritant.
Gelukkig kan je nu "overslaan" aanklikken uiterst rechts in beeld.

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23-06 15:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Niemand anders die z'n Continue Watching/Watch Next kwijt is?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Niet online
Willybubba schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:44:
Is weg ja. Hoop dat ze snel inzien dat ze een fout maken hiermee en het terug moeten zetten.

• Exocet
  • Niet online
Willybubba schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:44:
Bij mij niet in ieder geval.

Zag net wel dat er ook een lijst is "Titels die binnen 30 dagen verlopen", wellicht ook handig om te weten.
Daar staan bijvoorbeeld alle Harry Potter en Lord of the Rings tussen, maar ook Inception, Dark Knight trilogy en de Matrix.

• Niet online
pruiter schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:19:
Bij mij is een heel groot deel van het kinder aanbod verdwenen. Zowel op een normaal profiel als op een kinderprofiel.
De kinderpagina is echt bijna leeg. Hebben meer mensen dit probleem?
https://www.primevideo.com/storefront/kids/ref=atv_tc_kids Stond er oorspronkelijk nog veel meer aanbod dan dit?

• Niet online
Exocet schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:02:
[...]

Zag net wel dat er ook een lijst is "Titels die binnen 30 dagen verlopen", wellicht ook handig om te weten.
Daar staan bijvoorbeeld alle Harry Potter en Lord of the Rings tussen, maar ook Inception, Dark Knight trilogy en de Matrix.
Ah, goeie tip. Je bent de 1e die hiermee komt. d:)b :P
Anoniem: 1441478 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Er is inmiddels een rubriek in je primeaanbod erbij gekomen met "Titels die binnen 30 dagen verlopen", die zo en nu dan controleren zodat je niet voor verrassingen komt te staan?
Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True