Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

menzo schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:33:
Zie ik het goed dat de hele lord of the rings trilogie nu in 4k hdr op Prime staat? Of krijg je de 1080p versie?
Ik zie op een Shield wel het HDR logo maar geen UHD/4K vermelding? Niet dat het HDR logo wat toe lijkt te voegen, HDR wordt niet geactiveerd met de Shield.

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:08
hardware-lover schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:04:
[...]

Ik zie op een Shield wel het HDR logo maar geen UHD/4K vermelding? Niet dat het HDR logo wat toe lijkt te voegen, HDR wordt niet geactiveerd met de Shield.
Bij huren staat wel UHD. Het is een beetje raar. Ik ga zo kijken of mijn LG oled naar hdr gaat.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

menzo schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:23:
[...]
Bij huren staat wel UHD. Het is een beetje raar. Ik ga zo kijken of mijn LG oled naar hdr gaat.
Er staan idd dubbele versies op Prime (2 stuks zie ik staan), ga jij één van de te huren versies proberen dan?

Ik wil later nog even een Fire TV 4k Stick aan de HDR TV hangen, eens kijken of het daar ook hetzelfde laat zien.

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-06 15:35
@menzo Ik denk dat het weer hetzelfde liedje is zoals met veel films op Prime, een HD abonnements versie en een UHD/HDR versie waar je dan nog apart voor moet betalen.

Heb nog geen één niet-prime original film gezien die wel in HDR/UHD werd afgespeeld ondanks dat het lijkt alsof er HDR bescikbaar is

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 03-02 16:29
hardware-lover schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:04:
[...]

HDR logos zijn in prime volledig willekeurig

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• menzo
Op mijn oled lijkt het gewoon de 1080p versie te zijn. In ieder geval geen Hdr. De kwaliteitsaanduiding doet Netlfix toch wel een stuk beter.

• Yowzawood
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 16-06 10:48
roda_djavulen schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:03:
@menzo Ik denk dat het weer hetzelfde liedje is zoals met veel films op Prime, een HD abonnements versie en een UHD/HDR versie waar je dan nog apart voor moet betalen.
Tja, dat prijsverschil van €3 vs €13 per maand voor HDR Netflix moet ergens vandaan komen....

• roda_djavulen
@Yowzawood Klopt, en daar heb ik geen problemen mee, het is meer de manier waarop Amazon het weergeeft. Is niet beter geworden nu ze die channels toegevoegd hebben.

• Postius
Yowzawood schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:33:
[...]

Tja, dat prijsverschil van €3 vs €13 per maand voor HDR Netflix moet ergens vandaan komen....
je bedoeld dat je voor die 13 euro per maand met 4 verschillende accounts tegelijk kan kijken naar het grootste 4k aanbod?

Prijswise redelijk hetzelfde ;)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Postius schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:55:
[...]
HDR logos zijn in prime volledig willekeurig
Die conclusie had ik een tijdje geleden ook al getrokken ja, het enige verschil met toen is dat ze op mijn non HDR 1080p monitor niet meer zichtbaar worden, dit was eerst nog wel het geval. Dus iets hebben ze wel aangepast binnen hun app.

• Yowzawood
Postius schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:10:
[...]

je bedoeld dat je voor die 13 euro per maand met 4 verschillende accounts tegelijk kan kijken naar het grootste 4k aanbod?

Verschil in prijs dus ook in aanbod lijkt me nogal logisch. Amazon is gwoon een koopje.

En die grootste 4k content, ja in het land van blinden..... het blijft allemaal bizar weinig en met de mate van compressie zie je er amper wat van. Dat is het trieste, iedereen focust op data HDR logo maar in de praktijk is er amper verschil.

[Voor 10% gewijzigd door Yowzawood op 16-12-2020 11:56]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Postius schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:10:
[...]
je bedoeld dat je voor die 13 euro per maand met 4 verschillende accounts gebruikers tegelijk kan kijken naar het grootste 4k aanbod?

Los van het 4k aanbod, voor Amazon geldt; op hetzelfde account met 3 verschillende gebruikers tegelijk te gebruiken, met 2 gebruikers tegelijk kijken naar hetzelfde media. Dus...... ;)

• Postius
hardware-lover schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:00:
[...]

Los van het 4k aanbod, voor Amazon geldt; op hetzelfde account met 3 verschillende gebruikers tegelijk te gebruiken, met 2 gebruikers tegelijk kijken naar hetzelfde media. Dus...... ;)
Dus netflix 3,25 pp en amazon 1,50. Vind ik gezien het aanbod van beide redelijk dezelfde prijsstelling. Amazon is goedkoper, heeft ook minder aanbod.

Anoniem: 224360

Licko schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:20:
Wat kan ik doen aan de out of sync issues via Amazon prime? Dit is de enige interne app op m'n lg cx waar ik dit ervaar.
Goede vraag, ik heb het onder op mijn LG oled B7 niet en boven op mijn Hisense weer wel. Beide bekabeld aangesloten dus het lijkt in de app te zitten.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Postius schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:03:
[...]
Dus netflix 3,25 pp en amazon 1,50. Vind ik gezien het aanbod van beide redelijk dezelfde prijsstelling. Amazon is ietsje goedkoper, heeft ook minder aanbod.
Het gaat er hier niet om wie het verste kan plassen hè, enkel een vergelijking van feiten 8)

Het is tenslotte niet zo dat je beiden niet naast elkaar zou mogen gebruiken, het aanbod is daarbij ook nog eens aardig verschillend. Prime Video is niet eens de core business van Amazon, dat is een extraatje voor klanten die een Prime abonnement aangaan. Ze hebben waarschijnlijk liever dat je hun Prime shop aanbod aankoopt, tegen nul verzendkosten :+

• Sorcerer8472
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Sorcerer8472

Mens sana?

Belangrijke mededeling: The Expanse seizoen 5 is uit op Prime, of in ieder geval de eerste 3 afleveringen. Goede timing, ik was net klaar met de vorige serie! :)

Als deze serie niet in HDR op m'n Philips tv afspeelt dan hang ik de Chromecast Ultra maar weer even eraan :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Anoniem: 1441478
  • Registratie: augustus 2020
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:18:
Belangrijke mededeling: The Expanse seizoen 5 is uit op Prime, of in ieder geval de eerste 3 afleveringen. Goede timing, ik was net klaar met de vorige serie! :)

Als deze serie niet in HDR op m'n Philips tv afspeelt dan hang ik de Chromecast Ultra maar weer even eraan :)
Met zo een goede mededeling mag jij vaker mededelingen komen doen. :9

• DarkChylde
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-06 22:02
(jarig!)
hardware-lover schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:15:
Dan is het een samenloop van omstandigheden geweest, aangezien ik via een Prime Video .DE abonnement de afleveringen ook niet kan bekijken.
Even een update van mijn kant.
Mijn nl proef is afgelopen.
Dus even proef op de som genomen.
Mijn vrouw had ook nog een amazon.de account.
Daar een prime proef abo genomen (uiteraard moet je hiervoor in Duitsland wonen).

Heb weer alle Hawaii five O seizoenen... De content van DE werkt dus als je fysiek in NL zit.
En is groter... Geen vpn of andere zaken gebruikt. Gewoon 'netjes' aangemeld voor Duitse prime

• Niet online
DarkChylde schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:41:
[...]

Daar een prime proef abo genomen (uiteraard moet je hiervoor in Duitsland wonen).

Heb weer alle Hawaii five O seizoenen... De content van DE werkt dus als je fysiek in NL zit.
En is groter... Geen vpn of andere zaken gebruikt. Gewoon 'netjes' aangemeld voor Duitse prime
Zeg je nou dat het aanbod van Prime van .nl verschilt met die van Prime van .de voor Nederlandse huisadressen? Met die van .nl kan je niet alle Hawai five O zien en met die van .de wel?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DarkChylde schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:41:
[...]

Ik heb een Prime .DE abonnement. Hier komt Hawaii Five O helemaal niet tevoorschijn als af te spelen media, gewoon totaal niet beschikbaar? Niet met een Mi Box, niet op een Shield en niet met een originele Amazon Fire TV stick.

Dus zeg het maar?

Edit: even een gedeelte van je reactie vet gemaakt. Indien je als NL-er een Prime .DE abonnement hebt dan zit daar automatisch het Prime Video gedeelte al in. Hoezo heeft je vrouw dat Prime Video abonnement apart aan moeten gaan? Betreft dat het Duits/Oostenrijks Prime Video abonnement misschien? Zo ja, dat is voor ons NL-ers niet aan te gaan, toch?

[Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 16-12-2020 18:15]

• StugIII
  • Laatst online: 16:47
Hebben meer mensen last van dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld?
Op mijn LG tv heb ik daar de laatste veel last van. Enig idee wat er aan te doen valt? Op het internet zijn er veel klachten over te vinden, maar geen echte oplossingen.

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
De nieuwe The Grand Tour staat online, maar misschien ben ik spuit 11...

• Sorcerer8472
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Sorcerer8472

Mens sana?

Zijn er hier mensen die ook de ervaring hebben dat HDR-content (iig The Expanse) zeer donker is? De highlights zijn dan weer erg fel, maar de rest is vrij donker. Dat maakt de kijkervaring erg onprettig, je probeert continu details in het donker te zien terwijl er ook zeer felle objecten te zien zijn.

Vraag me af of dat zo hoort, dan is het misschien gewoon niet voor mij. Zou je kunnen vergelijken met een zeer dynamische audiomix waarin de stemmen normaal volume hebben en je je helemaal lam schrikt bij explosies. Ik vraag me af hoe dat zit dus :)

The Expanse non-HDR laat erg goede kleurcorrectie met precies de juiste helderheid en contrast per scène. Heb het dus maar zo gekeken, ook omdat ik via Chromecast via mijn Philips tv geen echte 5.1 kan krijgen.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• roda_djavulen
Verstekbakker schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:17:
Volgens mij ben je de 1e. Zou ook eigenlijk morgen maar online staan, maar mij hoor je niet klagen :)

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
roda_djavulen schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:32:
[...]

Volgens mij ben je de 1e. Zou ook eigenlijk morgen maar online staan, maar mij hoor je niet klagen :)
YouTube: A Massive Hunt is out early | The Grand Tour

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 14-06 12:33
Klopt het dat je op prime geen verder kijken optie hebt? Een lijst van films en series waar je op de helft bent zeg maar. Ik was Greenland aan het kijken. En moest hem in het zoekmenu weer tevoorschijn toveren om hem af te kunnen kijken. Stond nergens op de homepage een lijst met films en series waar ik al mee begonnen ben. Erg vervelend.

• menzo
ghighoegha schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:55:
Klopt het dat je op prime geen verder kijken optie hebt? Een lijst van films en series waar je op de helft bent zeg maar. Ik was Greenland aan het kijken. En moest hem in het zoekmenu weer tevoorschijn toveren om hem af te kunnen kijken. Stond nergens op de homepage een lijst met films en series waar ik al mee begonnen ben. Erg vervelend.
Bij mij staat ze altijd onder: Volgende tv-series en films bekijken

• ghighoegha
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 14-06 12:33
menzo schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:58:
[...]

Bij mij staat ze altijd onder: Volgende tv-series en films bekijken
Bij mij staan ze daar wel tussen. Maar gewoon tussen alles wat er in mijn watchlist staat. Dus niet alleen waar ik al mee bezig ben. Ik ben bijvoorbeeld ooit aan ford vs fererrari begonnen. Als ik die verder wil kijken staat hij helemaal achteraan in de lijst van "volgende films en series bekijken".

• jpg97
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 09:56
Net The Wilds afgekeken. Begon een beetje als een teen serie maar ik werd na de eerste aflevering best wel verrast. Het is geen Lost maar wel goed gedaan met flashbacks en flash forwards. Kijk uit naar seizoen 2!

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-06 22:24
StugIII schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:22:
Hebben meer mensen last van dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld?
Op mijn LG tv heb ik daar de laatste veel last van. Enig idee wat er aan te doen valt? Op het internet zijn er veel klachten over te vinden, maar geen echte oplossingen.
Op mijn LG tv had ik juist dat de Nederlandse ondertiteling van Love Actually niet synchroon loopt. Met de Engelse ondertiteling had ik nergens last van.
Erg irritant want soms liep de ondertiteling achter of juist voor.

• DarkChylde
(jarig!)
hardware-lover schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:04:
[...]

Ik heb een Prime .DE abonnement. Hier komt Hawaii Five O helemaal niet tevoorschijn als af te spelen media, gewoon totaal niet beschikbaar? Niet met een Mi Box, niet op een Shield en niet met een originele Amazon Fire TV stick.

Dus zeg het maar?

Edit: even een gedeelte van je reactie vet gemaakt. Indien je als NL-er een Prime .DE abonnement hebt dan zit daar automatisch het Prime Video gedeelte al in. Hoezo heeft je vrouw dat Prime Video abonnement apart aan moeten gaan? Betreft dat het Duits/Oostenrijks Prime Video abonnement misschien? Zo ja, dat is voor ons NL-ers niet aan te gaan, toch?
Het gaat om amazon.de (Duits) account. Dus geen NL. Om daarvoor prime aan te vragen moet je een Duits adres hebben. En daarbij krijg prime video DE.

Ik had het met mijn account en dacht dat het toeval was. Daarom nog een keer met het bestaande account van mijn vrouw geprobeerd.

Hele interface is Duits. Je moet los Engelse spraak kiezen. En ondertitels zijn ook vaak alleen in het Duits.

• Niet online
Ik kan Elementary S1 / S3 / S5 / S6 niet op mijn iPad Pro bekijken: "Er is iets misgegaan. We kunnen de tv-gegevens niet laden. Probeer het later opnieuw." De andere seizoenen werken prima. Op de PC kan ik echter alle seizoenen probleemloos bekijken.

Heb al forceer afsluiten gekozen en iPad opnieuw opgestart, en de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helpt allemaal niet. Hebben meer mensen dit op hun iPad?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DarkChylde schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:58:
[...]
Het gaat om amazon.de (Duits) account. Dus geen NL. Om daarvoor prime aan te vragen moet je een Duits adres hebben. En daarbij krijg prime video DE.

Ik had het met mijn account en dacht dat het toeval was. Daarom nog een keer met het bestaande account van mijn vrouw geprobeerd.

Hele interface is Duits. Je moet los Engelse spraak kiezen. En ondertitels zijn ook vaak alleen in het Duits.
Ja Duits Prime abonnement, wat ik ook heb dus (en velen nog met mij). Maar jij wilt zeggen dat het als "Duitser" is aangegaan en er daardoor een ander Prime video aanbod beschikbaar is. En dat is juist.

Jij liet in eerste instantie niet doorschemeren dat je Duitse Prime abonnement via een adres in Duitsland is aangegaan, daar komen de verschillen dus vandaan. DarkChylde in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"

Voor Nederlanders met een Duits Prime abonnement (aangegaan op een Nederlands huisadres, en wat nu niet meer kan), is het Prime Video aanbod gelijk aan dat van het Nederlandse Prime abonnement. Niet dat men straks denkt dat men met een NL Prime abonnement op dat gebied benadeelt wordt (indien niet in Duitsland woonachtig). Wel t.o.v. de Duitsers, niet t.o.v. NL-ers met .DE Prime (you still folow? :+ )

• t0nne
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 08:41
Ik kijk nu al geruime tijd vanuit Belgie naar NCIS. Sinds gisteren is deze serie echter niet meer te bekijken. Als ik zoek op NCIS is die zelfs niet meer te vinden. Als ik deze via mijn kijklijst benader zegt ie "Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie". Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb niets aan mijn instellingen gewijzigd.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
t0nne schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:06:
Ik kijk nu al geruime tijd vanuit Belgie naar NCIS. Sinds gisteren is deze serie echter niet meer te bekijken. Als ik zoek op NCIS is die zelfs niet meer te vinden. Als ik deze via mijn kijklijst benader zegt ie "Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie". Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb niets aan mijn instellingen gewijzigd.
Series en films komen en gaan van streamingdiensten, dus het kan best zijn dat NCIS (tijdelijk) niet meer beschikbaar is. Ik krijg, in Nederland, overigens ook "Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie" te zien bij NCIS.

The devil is in the details.

• t0nne
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 08:41
Toch jammer dat je geen verwittiging krijgt dat deze binnenkort niet meer te bekijken is....
Hahn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:10:
[...]

Series en films komen en gaan van streamingdiensten, dus het kan best zijn dat NCIS (tijdelijk) niet meer beschikbaar is. Ik krijg, in Nederland, overigens ook "Deze video kan momenteel niet bekeken worden op jouw locatie" te zien bij NCIS.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
t0nne schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:29:
Toch jammer dat je geen verwittiging krijgt dat deze binnenkort niet meer te bekijken is....

[...]
Soms staat het er wel bij, bijvoorbeeld nu bij The Big Bang Theory: "Niet langer beschikbaar op Prime vanaf 30 dec".

The devil is in the details.

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:12
t0nne schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:06:
Verwijderd inderdaad. Maar sowieso onhandig dat ze al jaren lang alleen seizoen 9 t/m 13 hadden in Nederland. Best gek dat je zo'n populaire serie nergens in Nederland kan streamen.

psn: t-zakje

• DarkChylde
(jarig!)
hardware-lover schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:32:
[...]

Ja Duits Prime abonnement, wat ik ook heb dus (en velen nog met mij). Maar jij wilt zeggen dat het als "Duitser" is aangegaan en er daardoor een ander Prime video aanbod beschikbaar is. En dat is juist.

Jij liet in eerste instantie niet doorschemeren dat je Duitse Prime abonnement via een adres in Duitsland is aangegaan, daar komen de verschillen dus vandaan. DarkChylde in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"

Voor Nederlanders met een Duits Prime abonnement (aangegaan op een Nederlands huisadres, en wat nu niet meer kan), is het Prime Video aanbod gelijk aan dat van het Nederlandse Prime abonnement. Niet dat men straks denkt dat men met een NL Prime abonnement op dat gebied benadeelt wordt (indien niet in Duitsland woonachtig). Wel t.o.v. de Duitsers, niet t.o.v. NL-ers met .DE Prime (you still folow? :+ )
Duidelijk. ;)

• Niet online
Technonoob123 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:04:
Ik kan Elementary S1 / S3 / S5 / S6 niet op mijn iPad Pro bekijken: "Er is iets misgegaan. We kunnen de tv-gegevens niet laden. Probeer het later opnieuw." De andere seizoenen werken prima. Op de PC kan ik echter alle seizoenen probleemloos bekijken.

Heb al forceer afsluiten gekozen en iPad opnieuw opgestart, en de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helpt allemaal niet. Hebben meer mensen dit op hun iPad?
Workaround hiervoor gevonden: via Safari kijken, dan kan ik gewoon de seizoenen openen die via de app niet geopend kunnen worden.

Mocht iemand hier ooit zelf tegenaan lopen.

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
Sorcerer8472 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:18:
Zijn er hier mensen die ook de ervaring hebben dat HDR-content (iig The Expanse) zeer donker is? De highlights zijn dan weer erg fel, maar de rest is vrij donker. Dat maakt de kijkervaring erg onprettig, je probeert continu details in het donker te zien terwijl er ook zeer felle objecten te zien zijn.

Vraag me af of dat zo hoort, dan is het misschien gewoon niet voor mij. Zou je kunnen vergelijken met een zeer dynamische audiomix waarin de stemmen normaal volume hebben en je je helemaal lam schrikt bij explosies. Ik vraag me af hoe dat zit dus :)

The Expanse non-HDR laat erg goede kleurcorrectie met precies de juiste helderheid en contrast per scène. Heb het dus maar zo gekeken, ook omdat ik via Chromecast via mijn Philips tv geen echte 5.1 kan krijgen.
Bij mij is HDR ook vrij donker. Maar dat kan ook aan mijn TV liggen. Ik heb de Samsung RU8000. Die schijnt ook niet heel helder te kunnen worden bij HDR. Maar hoewel het af en toe wat donker is de beeldkwaliteit voorderest wel top.

psn: t-zakje

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:43
Sebastiaan92 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:36:
[...]

Bij mij is HDR ook vrij donker. Maar dat kan ook aan mijn TV liggen. Ik heb de Samsung RU8000. Die schijnt ook niet heel helder te kunnen worden bij HDR. Maar hoewel het af en toe wat donker is de beeldkwaliteit voorderest wel top.
Niet op AppleTV en mijn Sony TV. Ziet er goed uit. Denk dat het HDR10 is, maar goed genoeg. Wat ik nu wel voor het eerst zie bij Primevideo is Dolby Atmos. Althans mijn receiver geeft het aan.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Nano
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:07
In de Playstore is te zien dat de Amazon Prime Video app advertenties bevat. Kan iemand mij vertellen hoe deze advertenties eruit zien? Banners, video, fullscreen ads etc.

• Rayzman
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18-06 13:24

Rayzman

+31 Rayzman

Bovenin het keuzemenu een grote balk met advertentie voor een film of serie en soms heb je een trailer van een andere film of serie voordat een aflevering begint, maar dat laatste heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Geen ads van andere dingen.

[Voor 6% gewijzigd door Rayzman op 20-12-2020 09:13]

specs

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Met die trailers zijn ze inderdaad (blijkbaar) gestopt. Dat is echt wel een stuk fijner, want die dingen waren echt zwaar irritant.

Verder inderdaad die balk bovenin, maar ook verder wel wat 'aansporingen' om je op chanels te abonneren.

I got a bad feeling about this.

• Yowzawood
Nanostylez schreef op zondag 20 december 2020 @ 01:04:
In de Playstore is te zien dat de Amazon Prime Video app advertenties bevat. Kan iemand mij vertellen hoe deze advertenties eruit zien? Banners, video, fullscreen ads etc.
Is het nou echt zoveel moeite om de app dan zelf even te installeren en zelf te kijken wat er dan in jouw optiek aan ongewenste reclames voorbij komt?

En als je geen Prime account hebt is de vraag al helemaal overbodig....

[Voor 54% gewijzigd door Yowzawood op 20-12-2020 09:57]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yowzawood schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:56:
[...]

Is het nou echt zoveel moeite om de app dan zelf even te installeren en zelf te kijken wat er dan in jouw optiek aan ongewenste reclames voorbij komt?

Ik neem aan dat hij nog geen abonnement heeft, dan kun je dat soort dingen moeilijk zien/testen.

• Nano
Rayzman schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:13:
Bovenin het keuzemenu een grote balk met advertentie voor een film of serie en soms heb je een trailer van een andere film of serie voordat een aflevering begint, maar dat laatste heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Geen ads van andere dingen.
ArthurMorgan schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:21:
Met die trailers zijn ze inderdaad (blijkbaar) gestopt. Dat is echt wel een stuk fijner, want die dingen waren echt zwaar irritant.

Verder inderdaad die balk bovenin, maar ook verder wel wat 'aansporingen' om je op chanels te abonneren.
Bedankt voor de verduidelijking!
ArthurMorgan schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:58:
[...]

Ik neem aan dat hij nog geen abonnement heeft, dan kun je dat soort dingen moeilijk zien/testen.
Precies dit is het geval inderdaad.
[...]

Waarom is het hier naar vragen zonder prime account overbodig? Ik ben juist aan het kijken of het wat voor mij is. Maar als de adds in de app al storend zijn, dan is de keuze snel gemaakt.

Op deze manier kan ik jou ook vragen of het nou echt zoveel moeite was om aan te geven hoe de advertenties zijn i.p.v. een opmerking als deze.

[Voor 84% gewijzigd door Nano op 20-12-2020 11:24]

• Nano
-

[Voor 100% gewijzigd door Nano op 20-12-2020 11:23]

• Yowzawood
Nanostylez schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:16:
Waarom is het hier naar vragen zonder prime account overbodig? Ik ben juist aan het kijken of het wat voor mij is. Maar als de adds in de app al storend zijn, dan is de keuze snel gemaakt.

Op deze manier kan ik jou ook vragen of het nou echt zoveel moeite was om aan te geven hoe de advertenties zijn i.p.v. een opmerking als deze.
*knip*
Een dergelijke vraag stellen in een ervaringen topic is niet vreemd en geen aanleiding om zo aanvallend te reageren.

[Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 21-12-2020 23:29]

• Niet online
[...]

Yowzawood schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:38:
[...]

Als je niet eens zelf de moeite wilt nemen om de app te installeren en zelf te zien hoe de interface en advertenties eruit zien dan ben je wel heel lui...... en een gratis 30dagen gratis prime account aanmaken kost je ook een minuut. Maar dat is blijkbaar ook teveel moeite.

Waarom vragen aan anderen als je in 5 minuten zelf kan zien hoe het eruit ziet en welk aanbod er is? Het gaat toch vooral om je eigen mening en niet die van anderen?
Met zijn vraag is helemaal niets mis, met jouw manier van reageren wel. :r

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:17
Technonoob123 schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:28:
[...]

[...]

Met zijn vraag is helemaal niets mis, met jouw manier van reageren wel. :r
Ik vond je vraag eerst wel terecht, maar (zojuist even gecheckt) met aan Amazon account kun je zonder (gratis) Prime abonnement in de Prime Video app gewoon het aanbod bekijken.

• Niet online
meesje schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:59:
[...]

Ik vond je vraag eerst wel terecht, maar (zojuist even gecheckt) met aan Amazon account kun je zonder (gratis) Prime abonnement in de Prime Video app gewoon het aanbod bekijken.
Zijn vraag, niet de mijne. ;) Het ging ook niet over aanbod maar over wat voor advertenties en hoe hinderlijk ze waren.

Zie hieronder de originele post:
Nanostylez schreef op zondag 20 december 2020 @ 01:04:

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 21-12-2020 14:18]

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:17
Technonoob123 schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:16:
[...]

Zijn vraag, niet de mijne. ;) Het ging ook niet over aanbod maar over wat voor advertenties en hoe hinderlijk ze waren.

Zie hieronder de originele post:

[...]
Ah sorry, ik moet me er ook niet mee bemoeien. :)

Zojuist natuurlijk wel even gekeken naar het aanbod. Er zitten redelijk wat goede series en films tussen. Misschien voor die drie euro p/m (of 2,50 euro via in app aankoop, maar dan niet de verdere diensten van Prime) ook maar afsluiten. Netflix, Disney+, Prime Video, Apple TV+. Begint een aardig lijstje te worden. ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
meesje schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:20:
[...]

Ah sorry, ik moet me er ook niet mee bemoeien. :)

Zojuist natuurlijk wel even gekeken naar het aanbod. Er zitten redelijk wat goede series en films tussen. Misschien voor die drie euro p/m (of 2,50 euro via in app aankoop, maar dan niet de verdere diensten van Prime) ook maar afsluiten. Netflix, Disney+, Prime Video, Apple TV+. Begint een aardig lijstje te worden. ;)
Let wel op dat huurfilms en prime films en series door elkaar heen staan. Op de films die in het prime aanbod zitten staat meestal (altijd?) linksbovenin het plaatje "prime".

• Spooksel
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 10:35

Spooksel

Spooksel!

Wel een beetje suf trouwens dat je dan zo'n extra abo kan nemen op bijvoorbeeld een MGM (films en series) kanaal voor 3,99 p/m en dan is het aanbod daarbinnen echt zooooo jammer.

Stargate SG-1 Seizoen 1 en 2 beschikbaar... van de 10 :X En dat op een serie die al best even geleden toch weer afgelopen is. Stargate Atlantis 1 seizoen, van de 5. Jammer, jammer...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spooksel schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:02:
Wel een beetje suf trouwens dat je dan zo'n extra abo kan nemen op bijvoorbeeld een MGM (films en series) kanaal voor 3,99 p/m en dan is het aanbod daarbinnen echt zooooo jammer.

Stargate SG-1 Seizoen 1 en 2 beschikbaar... van de 10 :X En dat op een serie die al best even geleden toch weer afgelopen is. Stargate Atlantis 1 seizoen, van de 5. Jammer, jammer...
Ik had al een los abonnement op StarzPlay en kan deze op een Android/Google TV apparaat probleemloos vanuit de Play Store installeren. Op een Fire TV (4k) Stick gaat dat dus niet zomaar omdat deze daarop via Prime Video wordt aangeboden. Dan gaat het niet anders dan via Sideloaden, maar dan werkt deze verder ook goed. Het abonnement aangaan via Prime Video geeft ook geen voordeel, het bedrag is gelijk.

Gelukkig maar, want als Nederlander met een Duits Prime abonnement kan ik die aanvullende streaming diensten via Prime Video toch niet aangaan ;)

• Matey
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 21:57
Gisteren ontdekt dat er best wel wat films in 4K met HDR te streamen zijn. Zo heb ik Harry Potter 1 bekeken en vond ik de kwaliteit zeker goed. Hier kan Netflix wel nog wat van leren :).

• D-Three
  • Laatst online: 23:54
ArthurMorgan schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:34:
[...]

Let wel op dat huurfilms en prime films en series door elkaar heen staan. Op de films die in het prime aanbod zitten staat meestal (altijd?) linksbovenin het plaatje "prime".
Die opmerking zie ik af en toe voorbij komen maar dat heb ik dus niet? Ik zie geen betaald aanbod in de app of de Playstation?

• Niet online
D-Three schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:25:
[...]

Die opmerking zie ik af en toe voorbij komen maar dat heb ik dus niet? Ik zie geen betaald aanbod in de app of de Playstation?
Het is een tijdje heel erg rommelig/onduidelijk geweest maar nu is het weer wat netter en overzichtelijker geworden, je moet stukje doorscrollen om die ene regel met betaald aanbod te vinden, hier een voorbeeldje: https://www.primevideo.co...m_hom_1_c_0lLNcF_brws_6_6

Hier dan de overzicht, en dan stukje naar beneden scrollen tot je de eurotekens linksboven in elke film/serie ziet staan: https://www.primevideo.com/storefront/home/ref=atv_nb_logo

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1441478 op 21-12-2020 21:35]

• Niet online
Verstekbakker schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:17:
Gisteren bekeken, ik vond het een beetje.... kort? Hij was leuk en toch voldeed hij niet aan de verwachtingen van na ruim 1 jaar wachten. Iemand anders ook dit idee?

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:44
Technonoob123 schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:40:
[...]

Gisteren bekeken, ik vond het een beetje.... kort? Hij was leuk en toch voldeed hij niet aan de verwachtingen van na ruim 1 jaar wachten. Iemand anders ook dit idee?
Ja, vond het tegenvallen, maar de hele formule is ook wel aardig uitgemolken. We verbouwen wat auto's, we houden een race, wat flauwe grappen en dan nog wat willekeurige explosies op het eind. The end. Het wordt tijd dat ze met pensioen gaan.

_██_
(ಠ_ృ)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Albinoraptor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:40:
[...]

Afgelopen week was ik me beetje aan het vervelen zag Doom Patrol langs komen en eigenlijk omdat ik dit berichtje las dat het een verrassing was opgezet, en idd verrassende serie, erg leuk en idd soms zeer bizar, in a good way. d:)b
Dankzij deze twee heb ik heb toch ook eens opgezet nadat ik eerder The Boys verslonden heb, echt omg... wat een heerlijke absurde shitstorm, haha. Geniaal \o/

• roda_djavulen
Technonoob123 schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:40:
[...]

Hij was toch 90 minuten dacht ik. Ik denk dat het vooral komt door het jaar wachten, je verwachtingen worden dan steeds hoger.

@Matey Bedankt, ik zal het eens proberen met Harry Potter, ik heb verder nog nooit een niet amazon orignal film in 4k/hdr weten te ontdekken op prime zonder bijbetaling.

[Voor 62% gewijzigd door roda_djavulen op 22-12-2020 09:03]

• Niet online
roda_djavulen schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:00:
[...]

Hij was toch 90 minuten dacht ik. Ik denk dat het vooral komt door het jaar wachten, je verwachtingen worden dan steeds hoger.
Ja ik vond de aflevering een beetje tegenvallen. Misschien heeft die ander gelijk, en is het een uitgekauwd concept geworden. Amazon heeft ook zoveel weggesneden dat er weinig is overgebleven, en dan vallen herhalingen wel op.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
Spooksel schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:56:
[...]

Dankzij deze twee heb ik heb toch ook eens opgezet nadat ik eerder The Boys verslonden heb, echt omg... wat een heerlijke absurde shitstorm, haha. Geniaal \o/
Ja afgelopen weekend heb ik seizoen 2 ook afgekeken, kan niet wachten op S3, en dan te bedenken dat toen ik eerste keer serie ergens zag langskomen ik meer had van, jezus wat een verschrikkelijk goedkoop design die robot, dat zal wel niets zijn, boy was I wrong.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Brendan Fraser heeft ook wel de ideale stem om dat ding te vertolken eigenlijk, haha.

• President
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 22:41
Een praktische vraag..

Ik ben gewend om Netflix op te starten, de serie te kiezen en dan gewoon 'kijk verder' te klikken. Erg gebruikersvriendelijk en het is logisch dat ik gewoon verder wil waar ik gebleven was, halverwege een aflevering of een nieuwe aflevering.

Bij Prime op de tv krijg ik dit niet na het kiezen van de serie. Ik ben bij de serie in seizoen 1, aflevering 8 bijvoorbeeld. Als ik de serie open dan staat er geen 'verder kijken', maar wil die aflevering 1 van seizoen 5 gaan afspelen omdat seizoen 5 voor het laatst is uitgekomen.

Is dit een instelling? Of gewoon Prime logica dat ik dan eerst weer handmatig seizoen 1 moet kiezen, door moet scrollen naar mijn aflevering en dan verder kijken?

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@President de navigatie van seizoenen is inderdaad dramatisch. Waarom iets anders kiezen dan zoals bv Netflix dat doet? Wat nog erger is; je moet elk seizoen apart opzoeken en in je kijklijst zetten.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Pharminepulse
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:56
Als ik een serie in mn kijklijst zet, staan alle seizoenen er gewoon.

In het homescherm zie je als het goed is ook de series die in je kijklijst staan, als je daar opdrukt gaat ie bij mij wel direct verder waar de serie gebleven is, ipv eerst het juiste seizoen te selecteren van een serie onder mijn spullen.

Binnenkort beginnen met Too Old to Die Young.
Erg benieuwd naar, Drive, The Neon Demon en Only God Forgives van Refn vond ik namelijk al erg goed

• Postius
President schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:22:
Een praktische vraag..

Ik ben gewend om Netflix op te starten, de serie te kiezen en dan gewoon 'kijk verder' te klikken. Erg gebruikersvriendelijk en het is logisch dat ik gewoon verder wil waar ik gebleven was, halverwege een aflevering of een nieuwe aflevering.

Bij Prime op de tv krijg ik dit niet na het kiezen van de serie. Ik ben bij de serie in seizoen 1, aflevering 8 bijvoorbeeld. Als ik de serie open dan staat er geen 'verder kijken', maar wil die aflevering 1 van seizoen 5 gaan afspelen omdat seizoen 5 voor het laatst is uitgekomen.

Is dit een instelling? Of gewoon Prime logica dat ik dan eerst weer handmatig seizoen 1 moet kiezen, door moet scrollen naar mijn aflevering en dan verder kijken?
Je moet ff de juiste rij pakken in je homescreen.

Sommige series staat er meerdere keren bij, maar 1 van de rijen is je daadwerkelijke kijkrij. Staat alleen erg onduidelijk aangegeven.

Maar goed je betaald voor de content, niet voor de niet aanwezige service (die prime app is gewoon ruk)

(hij gaat ook lang niet altijd precies verder waar je bent gebleven, dus het is opletten geblazen)

[Voor 4% gewijzigd door Postius op 28-12-2020 13:56]

• jasper2603
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:27
Ik heb een shield gekregen van de kerstman en heb amazon prime daarop geinstalleerd, maar krijg met geen mogelijkheid nederlandse ondertitels? Is daar een instelling voor in de shield of de prime app. Kan tijdens de film wel de ondertiteling talen zien en kiezen, maar wat ik ook kies hij geeft geen ondertitels weer..

• Niet online
jasper2603 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:07:
Ik heb een shield gekregen van de kerstman en heb amazon prime daarop geinstalleerd, maar krijg met geen mogelijkheid nederlandse ondertitels? Is daar een instelling voor in de shield of de prime app. Kan tijdens de film wel de ondertiteling talen zien en kiezen, maar wat ik ook kies hij geeft geen ondertitels weer..
Ik heb geen Shield maar volgens mij had ik ook zoiets op mijn Chromecast Google TV, ik had alles wel goed ingesteld qua kleur/grootte/achtergrond maar ik moest uiterst links (daar waar je de kleur/grootte instelt) op AAN zetten, anders zag ik de ondertiteling niet.

• jasper2603
Technonoob123 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:41:
[...]

Ik heb geen Shield maar volgens mij had ik ook zoiets op mijn Chromecast Google TV, ik had alles wel goed ingesteld qua kleur/grootte/achtergrond maar ik moest uiterst links (daar waar je de kleur/grootte instelt) op AAN zetten, anders zag ik de ondertiteling niet.
Bedankt voor je reactie ga zo kijken of ik die optie kan vinden

[Voor 10% gewijzigd door jasper2603 op 30-12-2020 11:52]

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:24

gws24

Thinking is hard!

jasper2603 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:51:
[...]

Bedankt voor je reactie ga zo kijken of ik die optie kan vinden
Is een instelling van de Prime app. Hieronder ter referentie op webos van LG.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• jasper2603
gws24 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:00:
[...]

[Afbeelding]
Ben er achter wat het probleem was, er stonden 3 shields in de amazon prime app geregistreerd, lukte me eerst niet om die code te registreren die in beeld komt. Maar heb ze via m'n pc alle drie afgemeld, app opnieuw geïnstalleerd, code goed geregistreerd en nu onthoudt hij de ondertiteling aan knop wel. Bedankt voor de hulp!

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Kijk prime voornamelijk via LG tv’s en de app daarop. Hoe kan ik daarbij meer lezen over de film/serie/aflevering.

Er staat een klein stukje tekst maar dat is niet volledig te lezen. Waarschijnlijk vreselijk ouderwets :+ maar vindt dat toch wel handig.

Is er een manier om dat ‘open te klikken’ en verder te lezen?

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:24

gws24

Thinking is hard!

readytoflow schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:00:
Kijk prime voornamelijk via LG tv’s en de app daarop. Hoe kan ik daarbij meer lezen over de film/serie/aflevering.

Er staat een klein stukje tekst maar dat is niet volledig te lezen. Waarschijnlijk vreselijk ouderwets :+ maar vindt dat toch wel handig.

Is er een manier om dat ‘open te klikken’ en verder te lezen?
Onder dat kleine stukje tekst staat als het goed is de optie 'talen en meer' ;) . Dan krijg je de hele tekst en info zoals ondertiteling etc. Enige wat niet kan voor zover ik weet is bij een serie een willekeurige aflevering pakken en daar de volledige info zien want als je op zo'n aflevering drukt gaat hij hem afspelen. Alleen bij de aflevering die je aan het kijken was en wil hervatten krijg je die optie.

[Voor 6% gewijzigd door gws24 op 30-12-2020 23:19]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• D-Three
  • Laatst online: 23:54
gws24 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:00:
[...]

[Afbeelding]
The Tick (y)

• Sein
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 03-05 17:30
VirinR schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:43:
[...]

Op mijn LG tv had ik juist dat de Nederlandse ondertiteling van Love Actually niet synchroon loopt. Met de Engelse ondertiteling had ik nergens last van.
Erg irritant want soms liep de ondertiteling achter of juist voor.
Dit probleem heb ik ook met de films “Still Alice” (niet synchroon) en “Terms of Endearment” (hier is de ondertiteling een puinhoop). Meer mensen met dit probleem?

• DeBaroN
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18:26
@VirinR @Sein

Hier een LG C9 en ook dat de ondertiteling bij Jack Ryan net iets te laat is. Alleen NL subs geprobeerd.

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Net begonnen met de serie Damages, ook hier loopt de Nederlandse ondertiteling niet synchroon (maar ik heb pas twee afleveringen gekeken, zeg ik erbij), Engelse ondertiteling loopt wel synchroon.
Daarnaast ben ik ook al een tijd bezig met volgen van Criminal Minds, waar de Nederlandse ondertiteling juist weer wel prima sync loopt.

Dit is echter wel een Prime 'dingetje' en iets wat ik vaker tegenkom dan me lief is. Het is dat de abonnementsprijs laag is...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• cbr600f4i
  • Laatst online: 20:49
Iemand nog tips wat er voor leuks is of eigenlijk niet mag missen op Primevideo? Ik ben halverwege Doom Patrol S2 en dreig straks in een gat te vallen ;)

Ik denk sowieso de Boys gezien de imdb score, maar verder nog tips?

• Niet online
cbr600f4i schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:05:
Iemand nog tips wat er voor leuks is of eigenlijk niet mag missen op Primevideo? Ik ben halverwege Doom Patrol S2 en dreig straks in een gat te vallen ;)

Voor mij is The Boys favoriet tov Doom patrol. Maar uuhm... the Expanse? Man in high castle? Jack Ryan? Bosch? Allemaal zeer goede series, althans mijn favorieten. Je sociale leven zal zijn absolute nulpunt bereiken totdat je dit alles gezien hebt en dan heb ik nog wel een boel andere series voor je om aan te raden. :P

• cbr600f4i
Technonoob123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:15:
[...]

Voor mij is The Boys favoriet tov Doom patrol. Maar uuhm... the Expanse? Man in high castle? Jack Ryan? Bosch? Allemaal zeer goede series, althans mijn favorieten. Je sociale leven zal zijn absolute nulpunt bereiken totdat je dit alles gezien hebt en dan heb ik nog wel een boel andere series voor je om aan te raden. :P
Klinkt goed, goede scores ook allemaal, ik zal ze eens op de lijst zetten

• jasper2603
M'n vriendin zat Downton Abbey te kijken via Amazon Prime, maar deze is verwijderd sinds 1 januari, weet iemand waar deze nu te kijken is? Of komt deze serie binnenkort terug op Prime

• DeBaroN
jasper2603 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:41:
M'n vriendin zat Downton Abbey te kijken via Amazon Prime, maar deze is verwijderd sinds 1 januari, weet iemand waar deze nu te kijken is? Of komt deze serie binnenkort terug op Prime
Ik google op Downton Abbey Netflix:
https://www.streamwijzer.nl/downton-abbey-netflix-nederland/

Maar nog niks zeker, dus heb je niks aan op moment...

[Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 07-01-2021 12:35]

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18:47

Yucko

One clown to rule them all !

Chicago Fire en Chicago PD keken hier ook lekker weg :)

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• cbr600f4i
Yucko schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:11:
[...]

Chicago Fire en Chicago PD keken hier ook lekker weg :)
Het wordt wel tijd om eens out of the box te gaan. Op dit gebied, wat het dichtst bij komt voor mij is Brooklyn 99 of 24 , als dat al te vergelijken is :)

• cbr600f4i
Ik heb genoten van The Boys, kan niet wachten tot seizoen 3 verschijnt. Schijnt begin 2022 te zijn. Heb wat gezocht naar wat seizoen 3 zou kunnen brengen en had gehoopt daar iets terug te zien over die super die de deuren opende van de gevangen supers toen ze met lamplighter door die gang liepen. Later in de laatste aflevering kreeg ze een lift dus ik verwacht daar eigenlijk nog wel een vervolgje op. Al met al zeer goed mee vermaakt.

• Grindtegel
  • Registratie: april 2003
  • Nu online

Preacher en The Tick

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:15
@roda_djavulen toevallig vanmorgen perongeluk Godizlla King of Monsters aangezet is in 4k HDR. Maar heb wel meer films gezien in 4K en HDR op prime...

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
@cbr600f4i Justified, Mr. Robot.
Er is nog genoeg. :P

[Voor 3% gewijzigd door SR8 op 12-01-2021 05:09]

• DeBaroN

Bosch

• roda_djavulen
paragon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:00:
@roda_djavulen toevallig vanmorgen perongeluk Godizlla King of Monsters aangezet is in 4k HDR. Maar heb wel meer films gezien in 4K en HDR op prime...
Thanks, van de week eens checken!

• cbr600f4i
SR8 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 05:09:
@cbr600f4i Justified, Mr. Robot.
Er is nog genoeg. :P
Thanks! The Tick en Mr. Robot heb ik wel eens geprobeerd maar na een paar afleveringen toch afgehaakt. Weet niet meer waarom, wellicht dat ik ze ooit weer eens opnieuw ga kijken

Voor de liefhebbers, American Gods is weer begonnen. Vorige seizoenen vond ik erg vermakelijk.

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Hoijong schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:58:
Voor de liefhebbers, American Gods is weer begonnen. Vorige seizoenen vond ik erg vermakelijk.
Zag deze ook ineens langskomen.
Kan me niet herinneren dat ik geboeid ben door een serie maar na 7 afleveringen eigenlijk nog geen flauw idee heb waar ik naar aan het kijken ben. :D
Beetje GoT meets 300 meets Lucifer of zo?

readytoflow schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Zag deze ook ineens langskomen.
Kan me niet herinneren dat ik geboeid ben door een serie maar na 7 afleveringen eigenlijk nog geen flauw idee heb waar ik naar aan het kijken ben. :D
Beetje GoT meets 300 meets Lucifer of zo?
Ik heb het boek gelezen vroeger en dat was redelijk vaag, maar wel afgebakend. De serie gaat soms alle kanten op inderdaad, maar blijft interessant en vermakelijk.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Seizoen 1 vond ik echt goed, seizoen 2 minder. Toen las ik dit: https://delagarde.nl/amer...-04-terug-op-de-goede-weg

dus ik ga toch seizoen 3 maar weer oppakken zodra alles erop staat.

Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True