Ik zat er ook al naar te zoeken. Mij valt wel op dat south park nu wel te vinden is, was paar dagen geleden nog niet. En één aflevering van Seizoen 10 staat online. Ik heb het idee dat ze er wel mee bezig zijn om alles online te zetten.ArthurMorgan schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:41:
South Park zou vandaag komen (na de eerste aankondiging dat hij 9 september zou komen), maar ik heb nog steeds staan dat het niet afgespeeld kan worden. Hoop wel dat die nu alsnog komt. Weer uitstel zou ik toch wel een blamage vinden eigenlijk.
Dat is/was het ook niet. Ik kan in mijn profiel nergens ontdekken dat ik meer zal gaan betalen dan de €2,99 per maand die ik nu betaal.hardware-lover schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:53:
[...]
Ah, ik kan dat niet direct terugvinden bij Amazon.nl, wist niet dat die €2.99 een tijdelijk aanbod was via Amazon Nederland.
Mogelijk dat nieuwe klanten wel duurder uit gaan zijn, maar als je al Prime hebt, dan houd je voorlopig nog wel €2,99, verwacht ik.
The devil is in the details.
Gisteren in de iOS App Store gekeken en het viel me op dat Prime Video maar 2,49 euro p/m kost. Dus mocht je overige diensten van Amazon Prime niet interessant vinden, kun je dus nog wat goedkoper uit zijn. Helemaal als je iTunes tegoed in de aanbieding koopt. B.v. 15% extra tegoed, zoals komende week bij AH.
Geachte leden .
Ik heb het volgend probleem ik woon in belgie
Ik heb al 1 jaar prime maar 95 procent vd films zijn audio in het Frans.
Dit is een groot probleem. We verstaan geen Frans.
Hoofdtaal van amazone is toch Engels
Al 1 jaar aan het wachten tegen dit probleem op gelost is.
De hulplijn chat als telefoon melden ze me dat ze aan de interface werke zijn
Waarom,zijn ze zo lui in amazone Europa
Want netflix disney heeft toch als standaard interface Engels staan als audio
De series zijn wel meestal in het Engels
´kwil gerust meer betalen maar heel slechte klanten service ze doen er niets aan
Wlie kan me helpen aub
´kwil gerust meer betalen maar heel slechte klanten service ze doen er niets aan
Wlie kan me helpen aub
Toevallig een vpn draaien?Mike1980leam schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:32:
Geachte leden .
Wlie kan me helpen aub
Zet eens al je persoonlijke voorkeuren op Engels in de app en via de prime video website, van taal tot ondertiteling. Ergens zullen ze denken dat jij een voorkeur voor Frans hebt, en of dat komt door een verkeerde taal instelling, of uit je adres of IP gegevens, geen idee, maar als je alles wat je zelf kan beïnvloeden aanpast zal allicht helpen.Mike1980leam schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:32:
Geachte leden .
Wlie kan me helpen aub
P.S. je hebt niet toevallig ene Prime abonnement bij Amazon.fr ?
Kan je tijdens het afspelen van de films zelf niet de audio instellen op Engels? Of heb je écht alleen maar Frans als audio erbij staan?Mike1980leam schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:32:
Geachte leden .
Wlie kan me helpen aub
The devil is in the details.
Zojuist de 30 dagen proefperiode gestart. Eerste indruk is niet positief. Slechte kwaliteit en audio niet synchroon op Samsung smart tv en Android app. Zelfs gedownload materiaal ziet er slecht uit.
Iemand tips/suggesties?
Iemand tips/suggesties?
Updates van de app installeren misschien? Ik heb gisteren in een poging HDR terug te krijgen de updates verwijderd en daarna kreeg ik absoluut niet meer de hoogste kwaliteit. Nadat ik dat gefixt had was het weer terug.Kimi-Alonso schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:41:
Zojuist de 30 dagen proefperiode gestart. Eerste indruk is niet positief. Slechte kwaliteit en audio niet synchroon op Samsung smart tv en Android app. Zelfs gedownload materiaal ziet er slecht uit.
Iemand tips/suggesties?
HDR is echter nog steeds stuk op mijn Android TV, werkt alleen op Chromecast Ultra nu.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Hier werkt het anders prima en het aanbod is een stuk beter dan vorig jaar. Lijkt me eerder een probleem dat bij Samsung ligt dan bij Amazon.Kimi-Alonso schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:41:
Iemand tips/suggesties?
[ Voor 7% gewijzigd door CyberMania op 01-11-2020 19:25 ]
Hmm, de slechte kwaliteit heb ik zowel bij Samsung (Tizen) en telefoon (Android). Wellicht duurt het even voordat ik hoge kwaliteit kan streamen.CyberMania schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:24:
[...]
Hier werkt het anders prima en het aanbod is een stuk beter dan vorig jaar. Lijkt me eerder een probleem dat bij Samsung ligt dan bij Amazon.
Kuch..kuch.. AppleTV.. werkt prima, geen HDR10+, wel HDR10.Kimi-Alonso schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:41:
Iemand tips/suggesties?
Dit weekend de serie Truth Seekers gezien, van Simon Pegg en Nick Frost. Ja het is wel vermakelijk. Inderdaad soort Ghostbusters of X-files met een Britse twist, misschien vleugje Doctor Who. Benieuwd of er een 2e seizoen komt,
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja Truth Seekers ook gezien, was leuke serie, hoop ook op een 2e seizoen.
Als ik mij niet vergis dan is er "ergens" aan te geven in welke kwaliteit je maximaal zou kunnen streamen, heb je daar ook al eens naar gekeken?Kimi-Alonso schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:24:
[...]
Hmm, de slechte kwaliteit heb ik zowel bij Samsung (Tizen) en telefoon (Android). Wellicht duurt het even voordat ik hoge kwaliteit kan streamen.
Testing, one, two ...
Filmtip trouwens: Peanutbutter Falcon. Vond ik een erg leuke film! Staat op Prime
Prime Video Channels is gelanceerd in Nederland.
Door te abonneren op een Channel, krijg je toegang tot meer content van een bepaalde Channel. Zowel abonneren en opzeggen gaat via Amazon zelf.
Bekende Channels zijn onder andere Film1, StarzPlay, Hayu, MGM, Noggin en Acorn TV.
Overigens is er nu een aanbieding op Film1: tot 31 december €5 per maand daarna €9,99.
Dit betekent ook dat je nu Film1 kan kijken op apparaten waar Film1 nog geen app voor heeft uitgebracht (waaronder mijn Apple TV)
Door te abonneren op een Channel, krijg je toegang tot meer content van een bepaalde Channel. Zowel abonneren en opzeggen gaat via Amazon zelf.
Bekende Channels zijn onder andere Film1, StarzPlay, Hayu, MGM, Noggin en Acorn TV.
Overigens is er nu een aanbieding op Film1: tot 31 december €5 per maand daarna €9,99.
Dit betekent ook dat je nu Film1 kan kijken op apparaten waar Film1 nog geen app voor heeft uitgebracht (waaronder mijn Apple TV)
[ Voor 45% gewijzigd door VirinR op 04-11-2020 12:41 ]
Bij iedere service die ik geprobeerd hebt staat er bij mij; xxxx is niet beschikbaar in jouw regio. ???VirinR schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:39:
Prime Video Channels is gelanceerd in Nederland.
Edit: maar helemaal juist lijkt dat niet te zijn want ik heb een NL abonnement voor STARZPLAY.
[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 04-11-2020 13:33 ]
Testing, one, two ...
Hier werkt het gewoon. (history opgestart en opgezegd
)
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Oké, het zit natuurlijk in mijn Duitse Prime lidmaatschapArthurMorgan schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:35:
Hier werkt het gewoon. (history opgestart en opgezegd)

Ik kan natuurlijk een NL abonnement aangaan via deze pagina op naam van vrouw/zoon (zonder mijn DE Prime op te zeggen). https://www.primevideo.com/
Testing, one, two ...
Het is allemaal wel erg magertjes zeg. Heb nu dus history als chanel omdat ik dingen als pawn stars en forged in fire vaak wel lekker weg vind kijken. Maar wat ze aanbieden is vaak maar 1 seizoen. Ook als ik naar andere chanels kijk dan is het wel erg weinig wat je krijgt.
Zojuist nog even gekeken, met mijn Prime.de abonnement kan ik nu wél een proefabonnement nemenhardware-lover schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:37:
[...]
Oké, het zit natuurlijk in mijn Duitse Prime lidmaatschap
Ik kan natuurlijk een NL abonnement aangaan via deze pagina op naam van vrouw/zoon (zonder mijn DE Prime op te zeggen). https://www.primevideo.com/
(gisteren kreeg ik inderdaad ook de melding dat Channels niet verkrijgbaar zijn in 'mijn regio')
Klopt helaas niet, zie ook reactie verderop
[ Voor 6% gewijzigd door KillerBee op 05-11-2020 16:14 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ingelogd op de Prime Video website krijg ik nog steeds die melding (ook bij Film1). Niet dat het verder van belang is, diegenen waarop ik een abonnement zou willen hebben, daar heb ik er al een van lopenKillerBee schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:33:
[...]
Zojuist nog even gekeken, met mijn Prime.de abonnement kan ik nu wél een proefabonnement nemen![]()
(gisteren kreeg ik inderdaad ook de melding dat Channels niet verkrijgbaar zijn in 'mijn regio')
Testing, one, two ...
@hardware-lover He, dat is vreemd. Zojuist toch nog even Film1 gecontroleerd, en kan ook hier een proefabo afsluiten. Misschien wordt het in fasen uitgerold? 
Laat maar, gisteren zag ik de melding gelijk, nu moet ik kennelijk iets verder doorklikken, dan zie ik de melding inderdaad weer dat er geen abonnement af te sluiten is
. Excuses!
Laat maar, gisteren zag ik de melding gelijk, nu moet ik kennelijk iets verder doorklikken, dan zie ik de melding inderdaad weer dat er geen abonnement af te sluiten is

[ Voor 37% gewijzigd door KillerBee op 05-11-2020 16:12 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Anoniem: 1441478
Dat de iDeal eindelijk werkt op de amazon.nl is ook maar sinds kort. En mensen met een Nederlandse huisadressen kunnen zich niet meer registreren voor Prime op amazon.de. Heel gek dat de klantenservice je tegenstrijdige info geeft.Belindo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:08:
Amazon.nl, Amazon.de, de Primevideo app, de Amazon app, via de settopbox geprobeerd.
Na 50 minuten met de klantenservice die van alles voorstelde, ging ze het toch maar even navragen > "Oh, ik hoor net dat iDEAL nog niet voor elke klant actief is."
Dit zijn toch júist de quick-fixes die elke contactcenter medewerker moet weten?
De ene persoon op de chat zei al vrij snel: Primevideo kan nog niet met iDEAL (waarom staat er een giga blauwe knop met 'start je gratis proefperiode met iDEAL') maar... je kunt de normale Prime wél met iDEAL nemen, en dan komt Primevideo erbij.
Terwijl op de Amazon site zelf staat dat de normale Prime dus niet met iDEAL betaald kan worden.
Nou, dan maar niet...
Sinds kort ook Prime. De UI is nog even wennen, dat X-Ray is wel een mooie functie.
Aanbod bevalt goed, zoals The Terror.
Origineel, een mix van historisch drama en gothic horror. Seizoen 2 is weer compleet anders. Je hebt geen idee waar het naar toe gaat, behalve dat het grondig mis gaat.
Aanbod bevalt goed, zoals The Terror.
Origineel, een mix van historisch drama en gothic horror. Seizoen 2 is weer compleet anders. Je hebt geen idee waar het naar toe gaat, behalve dat het grondig mis gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Corrigan op 07-11-2020 17:32 ]
Kijk, Edmure Tully en Mance Rayder!
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Hier ook een abo in België en ik heb ook dat een deel van het aanbod in het Frans is. Maar 95%? Dat probleem herken ik toch niet. Maar kunnen filteren op basis van ondertiteling en gesproken taal zou wel handig zijn. Ik snap niet waarom er eigenlijk geen degelijke filteropties zijn...Mike1980leam schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:32:
Geachte leden .
Wlie kan me helpen aub
Sinds gisteren Prime video afgesloten. Maar de consistentie van de stream kwaliteit is ver te zoeken... Switch regelmatig naar hele lage kwaliteit.
Gebruik Prime video op mijn Android tv. Netflix werkt prima op de hoogste kwaliteit.
Gebruik Prime video op mijn Android tv. Netflix werkt prima op de hoogste kwaliteit.
Dit heb ik ook ervaren sinds mijn switch bij de TV defect is. Ik stream nu Netflix en Amazon (en D+) via wifi ipv bekabeld, dat levert bij Amazon echt wisselende kwaliteit op terwijl Netflix er geen last van heeft. Van 't weekend de switch even vervangen, ga er van uit dat het dan weer goed is.Wulfric92 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:12:
Sinds gisteren Prime video afgesloten. Maar de consistentie van de stream kwaliteit is ver te zoeken... Switch regelmatig naar hele lage kwaliteit.
Nomen nescio
Dit is vreemd.
Op de Prime app van mijn C9 tv. Ik wilde Greenland gaan kijken en er staat bij dat het HDR heeft. Ik start de film op en mijn tv switched niet naar HDR.
Ga ik echter naar een show zoals The Boys dan switched ie meteen naar HDR, maar andere content die dan volgens Prime HDR heeft blijkt het dan niet te hebben. Hoe dan?
Op de Prime app van mijn C9 tv. Ik wilde Greenland gaan kijken en er staat bij dat het HDR heeft. Ik start de film op en mijn tv switched niet naar HDR.
Ga ik echter naar een show zoals The Boys dan switched ie meteen naar HDR, maar andere content die dan volgens Prime HDR heeft blijkt het dan niet te hebben. Hoe dan?
@devilsnight, zoek eens even naar HDR binnen dit topic?
Testing, one, two ...
Heb ook via de Apple TV4K geen HDR ondersteuning gehad bij het kijken naar Greenland, ondanks de HDR vermelding. Jammer maar toch erg goede film.
Die film is geweldig idd, aanrader!jpg97 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:28:
Net Jojo Rabbit gekeken, erg absurd maar wel een toffe film
Wat betreft HDR op Prime: het is een beetje vaag allemaal, maar vaak staat het erbij maar klopt het niet. Mogelijk omdat ze het logo weergeven bij alle 4K content en het dan HDR ipv UHD noemen, maar ik weet niet zeker of dat klopt en kan dat zelf niet testen.
Itt Netflix vind er via de Prime app geen check op de aangesloten hardware plaats zo te zien. Ik krijg ook het HDR logo bij de film te zien terwijl mijn aangesloten PC monitor over een 1080p resolutie en HDCP 1.4 HDMI poorten beschikt, dat zou dus nooit kunnen kloppen. Bij Netflix (en andere streaming apps), zie je dit ook niet.Sorcerer8472 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:49:
[...]
Die film is geweldig idd, aanrader!
Wat betreft HDR op Prime: het is een beetje vaag allemaal, maar vaak staat het erbij maar klopt het niet. Mogelijk omdat ze het logo weergeven bij alle 4K content en het dan HDR ipv UHD noemen, maar ik weet niet zeker of dat klopt en kan dat zelf niet testen.
Testing, one, two ...
Gedaan, maar dan kom ik op page 1, zo te zien moet ik een bepaalde pagina hebben? Hoe dan ook, ik heb mijn antwoord. Amazon regelt dat dus bij lange na niet zo goed als Netflix.hardware-lover schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:19:
@devilsnight, zoek eens even naar HDR binnen dit topic?
Pagina 6 (oftewel de laatste "HDR" zoekresultaten), laten zien dat je er geen touw aan vast kunt knopendevilsnight schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:03:
[...]
Gedaan, maar dan kom ik op page 1, zo te zien moet ik een bepaalde pagina hebben? Hoe dan ook, ik heb mijn antwoord. Amazon regelt dat dus bij lange na niet zo goed als Netflix.
Testing, one, two ...
Duidelijk!hardware-lover schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:05:
[...]
Pagina 6 (oftewel de laatste "HDR" zoekresultaten), laten zien dat je er geen touw aan vast kunt knopen
Oftewel, zien en proberen, haha. Wel slecht, maar ja.
Aargh. Content van prime NL is minder dan van DE. Had een maandje proef op DE ivm een aanbieding en toen maar video geprobeerd. Hawaii five o, fear the walking dead etc stond erop. Alleen hele interface in het Duits. Dus ik dacht stap over op NL... Nieuwe seizoenen niet beschikbaar. Vermoeiend altijd die tv rechten 😥
Vreemd, ik zit nog steeds met een "Duits" Prime Video aanbod. Als ik iets wil bekijken van Hawaii Five O (maakt niet uit wat), "Deze video is niet beschikbaar op jouw locatie"DarkChylde schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:47:
Aargh. Content van prime NL is minder dan van DE. Had een maandje proef op DE ivm een aanbieding en toen maar video geprobeerd. Hawaii five o, fear the walking dead etc stond erop. Alleen hele interface in het Duits. Dus ik dacht stap over op NL... Nieuwe seizoenen niet beschikbaar. Vermoeiend altijd die tv rechten 😥
Deed jij iets via een VPN OID?
Edit: dat is blijkbaar geen optie (via browser); Je apparaat is verbonden met internet via een VPN of een proxyservice. Schakel het uit en probeer het opnieuw. Voor meer hulp ga je naar amazon.de/vpn.
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 15-11-2020 23:05 ]
Testing, one, two ...
HDR kan prima met resoluties lager dan 4K. Star Trek Discovery is bijvoorbeeld HD 1080p + HDR, en volgens mij zou het icm HDMI 1.4 ook geen probleem moeten zijn?hardware-lover schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:16:
[...]
Itt Netflix vind er via de Prime app geen check op de aangesloten hardware plaats zo te zien. Ik krijg ook het HDR logo bij de film te zien terwijl mijn aangesloten PC monitor over een 1080p resolutie en HDCP 1.4 HDMI poorten beschikt, dat zou dus nooit kunnen kloppen. Bij Netflix (en andere streaming apps), zie je dit ook niet.
Buiten dit zou het idd kunnen dat het systeem geen onderscheid maakt hoor!
Icm HDCP 1.4 zou dit niet mogelijk moeten zijn, het hoeft idd geen 4k te zijn. Er is normaal gesproken een HDCP 2.2 check op hardware en om het signaal wel of niet in HDR mode te zetten.Sorcerer8472 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:20:
[...]
HDR kan prima met resoluties lager dan 4K. Star Trek Discovery is bijvoorbeeld HD 1080p + HDR, en volgens mij zou het icm HDMI 1.4 ook geen probleem moeten zijn?
Buiten dit zou het idd kunnen dat het systeem geen onderscheid maakt hoor!
Testing, one, two ...
Niks met VPN. Overgestapt van Duitse prime (proef) naar Nederlandse (proef). Verder niks gedaan. Hoefde apparaat (tv) ook niet nog een keer te koppelenhardware-lover schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:55:
[...]
Vreemd, ik zit nog steeds met een "Duits" Prime Video aanbod. Als ik iets wil bekijken van Hawaii Five O (maakt niet uit wat), "Deze video is niet beschikbaar op jouw locatie"
Deed jij iets via een VPN OID?
Edit: dat is blijkbaar geen optie (via browser); Je apparaat is verbonden met internet via een VPN of een proxyservice. Schakel het uit en probeer het opnieuw. Voor meer hulp ga je naar amazon.de/vpn.
https://twitter.com/primevideonl/status/1328635108509831168
Komende maand een nieuwe aflevering (special) van The Grand Tour, exacte datum is nog niet bekend.
Komende maand een nieuwe aflevering (special) van The Grand Tour, exacte datum is nog niet bekend.
Is er een website waarop te zien is wat er de aankomende tijd gaat verschijnen op amazon. Kom wel verschillende sites als filmvandaag tegen, krijg alleen het idee dat het niet volledige overzicht wordt weergegeven.
@Pharminepulse
Er zijn onofficiële sites, zoals deze.
Ook bericht Amazon regelmatig over nieuwe content via social media
Er zijn onofficiële sites, zoals deze.
Ook bericht Amazon regelmatig over nieuwe content via social media
Dan is het een samenloop van omstandigheden geweest, aangezien ik via een Prime Video .DE abonnement de afleveringen ook niet kan bekijken.DarkChylde schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:27:
[...]
Niks met VPN. Overgestapt van Duitse prime (proef) naar Nederlandse (proef). Verder niks gedaan. Hoefde apparaat (tv) ook niet nog een keer te koppelen
Testing, one, two ...
De Madagascar special is te streamen vanaf 18 december a.s.KillerBee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:24:
https://twitter.com/primevideonl/status/1328635108509831168
(zojuist op social media bekend gemaakt door Amazon)
Heb Greenland gisteren gekeken, maar vond het een beetje een eentonige film ofzo, had wel meer verwacht.
The Invisible Man (soort van remake van Hollow Man) staat er nu ook op. Die heeft 91% / 88% op RT dus ben daar wel benieuwd naar!
The Invisible Man (soort van remake van Hollow Man) staat er nu ook op. Die heeft 91% / 88% op RT dus ben daar wel benieuwd naar!
Zelf heb ik sinds gisteren ook een Prime abonnement. Wat me vooral opvalt, is dat het zoeken naar content niet zo eenvoudig is. Ik gebruik de app op een LG CX.
Ik ben eigenlijk, in eerste instantie, op zoek naar muziek en/of concerten, maar ik kan amper wat vinden. Is dit er gewoon niet, of doe ik wat verkeerd?
Of is Netflix of Disney een betere aanbieder voor muziek/concerten?
Ik ben eigenlijk, in eerste instantie, op zoek naar muziek en/of concerten, maar ik kan amper wat vinden. Is dit er gewoon niet, of doe ik wat verkeerd?
[ Voor 10% gewijzigd door Krivas op 19-11-2020 13:08 ]
Zoek eens op "music"?Krivas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:57:
Zelf heb ik sinds gisteren ook een Prime abonnement. Wat me vooral opvalt, is dat het zoeken naar content niet zo eenvoudig is. Ik gebruik de app op een LG CX.
Edit: al komt er zo ook niet veel boven drijven wat werkelijk alleen maar muziek of een concert is.
Edit2: en dat geldt eigenlijk eveneens voor Netflix.
Je zou specifiek voor muziek/concerten een andere streamingdienst moeten selecteren, maar geen enkele fatsoenlijke is gratis zo te zien.
[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 19-11-2020 16:26 ]
Testing, one, two ...
Zoals je aangeeft heb ik alle zoektermen al geprobeerd, maar er is (nagenoeg) niets te vinden. Eigenlijk het enige echt concert dat ik heb gevonden is er eentje van Roger Waters.
Wat bedoel je met "andere" streaming-diensten? Zijn die er dan voor specifiek concerten?
Wat bedoel je met "andere" streaming-diensten? Zijn die er dan voor specifiek concerten?
https://qello.com/ bijvoorbeeldKrivas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:29:
Zoals je aangeeft heb ik alle zoektermen al geprobeerd, maar er is (nagenoeg) niets te vinden. Eigenlijk het enige echt concert dat ik heb gevonden is er eentje van Roger Waters.
Edit: maar jij zoekt misschien iets specifiek voor WebOS, geen idee wat daarvoor beschikbaar is op dit moment.
[ Voor 37% gewijzigd door hardware-lover op 19-11-2020 17:04 ]
Testing, one, two ...
Zoek eens op Live. Ik vind dan onder ander Rammstein en Coldplay.
Ik heb Qello een tijdje gehad en vond het echt gaaf! Vaak was beeld- en geluidskwaliteit matig maar dat lag echt aan de opnametechnieken van vroeger. Maar als je van muziek houdt is Qello echt wel een aanraderhardware-lover schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:32:
[...]
https://qello.com/ bijvoorbeeld
Edit: maar jij zoekt misschien iets specifiek voor WebOS, geen idee wat daarvoor beschikbaar is op dit moment.
This title is for sale, please send me a PM
Sindskort doet mijn PrimeVideo raar op mijn Xiaomi TV Stick. Als ik iets kijk dan hapert hij enorm en even later wordt ik eruit gegooid. Bufferen doet hij niet aan. De firmware en apps zijn up-to-date. Hiervoor kon ik alles probleemloos streamen. YouTube op 1080p kijken werkt wel normaal.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan de app, stick of mijn internet?
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan de app, stick of mijn internet?
Even naar Qello gekeken. Inderdaad, dat is wel wat ik zoek. Maar toch niet helemaal, want de audio-kwaliteit is enkel in stereo en niet in een of ander surround formaat... jammer.
Van de ene op de andere dag heb ik ineens geen geluid meer bij Amazon Prima (gisteren nog genieten van the Expanse, vandaag ineens geen geluid meer) op mijn Sony Android tv......meer mensen last van ?
Edit: nvm heb de tv harde shutdown gegeven (stekker in/uit, gewone herstart hielp niet)...en weer geluid
Edit: nvm heb de tv harde shutdown gegeven (stekker in/uit, gewone herstart hielp niet)...en weer geluid
[ Voor 21% gewijzigd door breagor op 23-11-2020 15:58 ]
elementary is weer terug.... eens kijken of we het nu een hele week mogen bekijken 
er is wel 1 klein puntje. Als je op Prime gaat zoeken op elemantary krijg je de show niet te zien. (tenminste ik niet op meerdere apparaten.) Echter via deze link lukt het me wel: https://www.primevideo.co...CQ2FJSC632BQ7LKAR1BMCR1Z/ vervolgens daar in je kijklijst zetten. Dan kun je er vervolgens wel weer bij op de smart tv etc.
er is wel 1 klein puntje. Als je op Prime gaat zoeken op elemantary krijg je de show niet te zien. (tenminste ik niet op meerdere apparaten.) Echter via deze link lukt het me wel: https://www.primevideo.co...CQ2FJSC632BQ7LKAR1BMCR1Z/ vervolgens daar in je kijklijst zetten. Dan kun je er vervolgens wel weer bij op de smart tv etc.
Weet iemand waarom ik mangrove van de small axe serie niet terug kan vinden op prime? Gaat om deze:https://www.imdb.com/title/tt3464896/?ref_=nv_sr_srsg_0
De eerste film in de serie zou op 20 november uitgekomen moeten zijn.
De eerste film in de serie zou op 20 november uitgekomen moeten zijn.
Gruwelijk irritant dat je tegenwoordig bij de zoekresultaten ook huur-/koopfilms te zien krijgt, en dat er dan niet iets van een onderscheid gemaakt wordt. Zoek je op een acteur, verrassend veel leuke resultaten, en dan bij selecteren kom je erachter dat er eentje beschikbaar is en de rest apart betaald moet worden...
Nomen nescio
Je kan deze site proberen.Krivas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:57:
https://www.justwatch.com...e-video/movies?genres=msc
Herkenbaar.Bra-Jo schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:28:
Gruwelijk irritant dat je tegenwoordig bij de zoekresultaten ook huur-/koopfilms te zien krijgt, en dat er dan niet iets van een onderscheid gemaakt wordt. Zoek je op een acteur, verrassend veel leuke resultaten, en dan bij selecteren kom je erachter dat er eentje beschikbaar is en de rest apart betaald moet worden...
Je kunt het herkennen aan het Prime-dingetje linksboven de thumbnail van de film. Verder helaas niets aan te doen. Zelf ga ik het misschien nog wel eens gebruiken als het echt voor een goede film is, aangezien die duidelijk dun gezaaid zijn op de meeste streamingdiensten.Bra-Jo schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:28:
poging zoveel, maar nu echt afspeelbaar, zelf getest 
https://www.primevideo.co...7JT1G9TG6WU7QI9AM70HWFFR/
South Park seizoen 1-22 (ok ok, ik heb alleen afleveringen 1 van seizoen 1 en 22 aangezet
)
South Park seizoen 1-22 (ok ok, ik heb alleen afleveringen 1 van seizoen 1 en 22 aangezet
Eindelijk! Nog zoveel seizoenen niet gezien, erg zin om hier aan te beginnen.
Ik kreeg een mailtje van Amazon Prime Video dat ik mijn betaalmethode moet bijwerken omdat mijn creditcard deze maand verloopt en ineens zie ik dat je je Prime Video-lidmaatschap via Amazon Nederland nu ook met iDeal kunt betalen. Wanneer is dat toegevoegd? Want ik meen me toch te herinneren dat ik een paar weken geleden op de FP nog veel klachten voorbij zag komen omdat je per se een creditcard moest hebben...
Kan sinds eind september, is ook paar keer in dit topic voorbij gekomen.TheVivaldi schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:12:
Ik kreeg een mailtje van Amazon Prime Video dat ik mijn betaalmethode moet bijwerken omdat mijn creditcard deze maand verloopt en ineens zie ik dat je je Prime Video-lidmaatschap via Amazon Nederland nu ook met iDeal kunt betalen. Wanneer is dat toegevoegd? Want ik meen me toch te herinneren dat ik een paar weken geleden op de FP nog veel klachten voorbij zag komen omdat je per se een creditcard moest hebben...
mmm was dus niet de enigste met die mail.TheVivaldi schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:12:

Dacht eerst dat het spam was.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Dat was me ook opgevallen.ArthurMorgan schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:20:
poging zoveel, maar nu echt afspeelbaar, zelf getest
South Park seizoen 1-22 (ok ok, ik heb alleen afleveringen 1 van seizoen 1 en 22 aangezet)
Ben nu weer lekker aan het kijken. Er zijn zoveel afleveringendie ik nog niet gezien heb.
Beter dan de 4 willekeurige seizonen die op Netflix staan.
Begin 2021 komt dan eindelijk na een jaar wachten Palm Springs naar Amazon NL:
https://variety.com/2020/...tional-amazon-1234823528/
https://variety.com/2020/...tional-amazon-1234823528/
Ik heb ook de melding gekregen dat ik mijn betaalmethode moet bijwerken. Ik snap alleen niet waarom. Mijn CC is nog een tijd geldig. Ik zie ook geen optie om een Ideal toe te voeden bij Video. Op amazon.nl heb ik die al wel toegevoegd. Is er iets waar ik op moet clicken?
Edit: op amazon.nl mijn prime betaling gewijzigd van CC naar ideal. Nu wachten. Ben benieuwd hoe lang dit duurt.
Edit: op amazon.nl mijn prime betaling gewijzigd van CC naar ideal. Nu wachten. Ben benieuwd hoe lang dit duurt.
[ Voor 17% gewijzigd door Gotez op 04-12-2020 21:25 ]
Jullie ook problemen met slechte beeld kwaliteit op Amazon prime video?
1080P zeer slecht lijkt Wel SD kwaliteit op Android tv (Philips).
Ja, dit is bekend toch? Bij Amazon had je nog een tijdje gewoon 1080p, maar nu is het helemaal teruggeschaald. De bal ligt bij Philips / TP Vision:J.E. Weinor schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:55:
Jullie ook problemen met slechte beeld kwaliteit op Amazon prime video?
Lage resolutie streaming apps op Philips TV’s
Eventuele oplossing is het gebruiken van een Chromecast (Ultra), Apple TV of game console.
Ja dat is mij bekend, maar vraagde mij af of het alleen bij Philips tv voorkomt het geval slechte beeld kwaliteit betreft prime video en niet bij andere merken intern of extern. ook het geval is.Sorcerer8472 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:58:
[...]
Ja, dit is bekend toch? Bij Amazon had je nog een tijdje gewoon 1080p, maar nu is het helemaal teruggeschaald. De bal ligt bij Philips / TP Vision:
Lage resolutie streaming apps op Philips TV’s
Eventuele oplossing is het gebruiken van een Chromecast (Ultra), Apple TV of game console.
HD 1080p is bij prime zelfs slecht om te zien in vergelijk met Netflix en Disney+ in HD 1080P wat wel goed is.
Alleen bij prime video komt het voor, de vraag is of het met degelijk Philips tv te maken heeft.
Ik kijk via de ps4 op een plasma en vind Prime een van de betere qua kwaliteit. NF haalt het er bij lange na niet bijJ.E. Weinor schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:55:
[...]
Ja dat is mij bekend, maar vraagde mij af of het alleen bij Philips tv voorkomt het geval slechte beeld kwaliteit betreft prime video en niet bij andere merken intern of extern. ook het geval is.
HD 1080p is bij prime zelfs slecht om te zien in vergelijk met Netflix en Disney+ in HD 1080P wat wel goed is.
Alleen bij prime video komt het voor, de vraag is of het met degelijk Philips tv te maken heeft.
Afgelopen week 2 seizoenen Doom Patrol gekeken, echt supertof, misschien wel mijn favoriete superhelden-serie.
Wist ook niets van de comic dus elke episode was weer een verrassing. Zelden zoveel verschillende bizarre shit in 1 serie gezien denk ik.
Wist ook niets van de comic dus elke episode was weer een verrassing. Zelden zoveel verschillende bizarre shit in 1 serie gezien denk ik.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
NF = Netflix? Prime heeft een iets hogere bitrate bij 1080p media, maar veel scheelt het niet. Disney+ schopt kont wat dat betreft, die is flink hoger met zijn maximale bitrate en Full HD streaming.Schimanski81 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:05:
[...]
Ik kijk via de ps4 op een plasma en vind Prime een van de betere qua kwaliteit. NF haalt het er bij lange na niet bij
Testing, one, two ...
Netflix ja. Bitrate zegt niet alleshardware-lover schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:59:
[...]
NF = Netflix? Prime heeft een iets hogere bitrate bij 1080p media, maar veel scheelt het niet. Disney+ schopt kont wat dat betreft, die is flink hoger met zijn maximale bitrate en Full HD streaming.
Voor de fans van de Boys, wat behind the scenes van de VFX.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Klopt, hoewel, geef mij dan maar de wat hogere
Maar ik zie weinig tot geen verschillen in compressie technieken die men gebruikt op de verschillende platformen? Van dat "bij lange na niet" lijkt iig niet veel te kloppen
[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 05-12-2020 20:16 ]
Testing, one, two ...
Heb je The Boys ook gezien? Staat dit voor jou boven of onder Doom Patrol?On_E schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:24:
Afgelopen week 2 seizoenen Doom Patrol gekeken, echt supertof, misschien wel mijn favoriete superhelden-serie.
Ook gezien inderdaad en ook van genoten! Best een lastige vraag eigenlijk, beiden zijn iig origineel en absoluut de moeite waard.Anoniem: 1441478 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:23:
[...]
Heb je The Boys ook gezien? Staat dit voor jou boven of onder Doom Patrol?
[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 05-12-2020 20:48 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Beide partijen doen sinds kort per-shot compressie. Netflix lijkt dat tegenwoordig ook bij sommige HDR-content te doen, deden ze vroeger nog niet.hardware-lover schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:15:
[...]
Klopt, hoewel, geef mij dan maar de wat hogere
Maar ik zie weinig tot geen verschillen in compressie technieken die men gebruikt op de verschillende platformen? Van dat "bij lange na niet" lijkt iig niet veel te kloppen
Amazon laat soms ook wel flink wat steken vallen. The Invisible Man (goede film!) heeft bijvoorbeeld een aangepaste audiotrack waarbij stemmen ook uit R+L en niet alleen uit center komen, en waar het dynamische bereik lijkt te zijn beperkt. Ook zat de film vol met gradient banding en rare knipper-effecten op donkere plekken. Echt belachelijk slecht. Zeker bij zo'n film doet het duidelijk afbreuk aan de beleving. Meer zal ik daarover niet vertellen, want je moet hem echt zien
Het is een soort van variant op de wat oudere film Hollow Man, maar dan echt veel beter en in een aantal opzichten een stuk subtieler. Aanrader!
Gisteren ook gekeken: the Wolf's Call. Franse onderzeeër-film. Heel erg goed, dikke aanrader! Lijkt wel of ze elke week een topfilm aankopen, bij Netflix valt dat toch wel wat meer tegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sorcerer8472 op 06-12-2020 21:53 ]
TIM heb ik eerder al bekeken, en ik ben het met je eensSorcerer8472 schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:53:
[...]
Beide partijen doen sinds kort per-shot compressie. Netflix lijkt dat tegenwoordig ook bij sommige HDR-content te doen, deden ze vroeger nog niet.
Amazon laat soms ook wel flink wat steken vallen. The Invisible Man (goede film!) heeft bijvoorbeeld een aangepaste audiotrack waarbij stemmen ook uit R+L en niet alleen uit center komen, en waar het dynamische bereik lijkt te zijn beperkt. Ook zat de film vol met gradient banding en rare knipper-effecten op donkere plekken. Echt belachelijk slecht. Zeker bij zo'n film doet het duidelijk afbreuk aan de beleving. Meer zal ik daarover niet vertellen, want je moet hem echt zien
Het is een soort van variant op de wat oudere film Hollow Man, maar dan echt veel beter en in een aantal opzichten een stuk subtieler. Aanrader!
Gisteren ook gekeken: the Wolf's Call. Franse onderzeeër-film. Heel erg goed, dikke aanrader! Lijkt wel of ze elke week een topfilm aankopen, bij Netflix valt dat toch wel wat meer tegen.
Ik had het puur over de vergelijking van Full HD media (zonder HDR), want meer komt er niet tevoorschijn op mijn test monitor.
Per shot compressie als zijnde variabele bitrates? Zo ja, dat zie ik dan ook terug in de meetresultaten, daarom heb ik het meestal ook over een maximale bitrate die wordt gehaald.
Testing, one, two ...
Op mijn lokale grafiekjes met dataverkeer is een wild variërende bitrate zichtbaar bij dat soort titels. De hoogste bitrate is niet per se relevant als het algoritme dat een bitrate per shot toekent niet helemaal klopt en aan bepaalde shots een duidelijk te lage bitrate toekent.hardware-lover schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:02:
[...]
TIM heb ik eerder al bekeken, en ik ben het met je eens
Ik had het puur over de vergelijking van Full HD media (zonder HDR), want meer komt er niet tevoorschijn op mijn test monitor.
Per shot compressie als zijnde variabele bitrates? Zo ja, dat zie ik dan ook terug in de meetresultaten, daarom heb ik het meestal ook over een maximale bitrate die wordt gehaald.
Ik zie de bitrate vooral gekoppeld aan wat er op dat moment aan "beelddata" zichtbaar is, een donkere scene met weinig beweging heeft meteen ook een lagere bitrate. Een drukke scene in het volle daglicht geeft de hoogste bitrates, vrij logisch dus allemaal.Sorcerer8472 schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:48:
[...]
Op mijn lokale grafiekjes met dataverkeer is een wild variërende bitrate zichtbaar bij dat soort titels. De hoogste bitrate is niet per se relevant als het algoritme dat een bitrate per shot toekent niet helemaal klopt en aan bepaalde shots een duidelijk te lage bitrate toekent.
Ik kijk niet naar het netwerk, hier komt de media info over het afgespeelde beeld tevoorschijn, zodoende in sync met het beeld/geluid, en dat maakt het logischer verklaarbaar.
Testing, one, two ...
edit:
probleem opgelost
probleem opgelost
[ Voor 154% gewijzigd door Salvatron op 11-12-2020 16:26 ]
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
De TS van 2016 mag trouwens wel eens aangepast worden, die is hopeloos gedateerd.
Amazon Prime kost 2,99 euro per maand en niet alleen het eerste half jaar.
Er zijn ondertitels, Chromecast, 4K, HDR ondersteuning en betaling is met iDeal mogelijk.
Geweldige dienst is het. De ontdekking van 2020.
Er zijn ondertitels, Chromecast, 4K, HDR ondersteuning en betaling is met iDeal mogelijk.
Tot je de zoek functie gaat gebruiken en merkt dat overal te pas en te onpas UHD bij staat en dingen als The Expanse die alleen in UHD in de VS zijn en meer van dat soort dingen.Corrigan schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:58:
De TS van 2016 mag trouwens wel eens aangepast worden, die is hopeloos gedateerd.
Het is dat het drie euro is, de service is er ook naar. Het aanbod wat je krijgt voor 3 euro is extreem goed. Alles eromheen is ronduit bagger.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Mijn ervaring m.b.t. de service is anders wel positief, ben prima geholpen.Postius schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:33:
[...]
Tot je de zoek functie gaat gebruiken en merkt dat overal te pas en te onpas UHD bij staat en dingen als The Expanse die alleen in UHD in de VS zijn en meer van dat soort dingen.
Het is dat het drie euro is, de service is er ook naar. Het aanbod wat je krijgt voor 3 euro is extreem goed. Alles eromheen is ronduit bagger.
9000 Wp (6800 West + 2200 Oost) / Loria 6010 duo WP / Gasloos sinds 24-11-2017
Afgelopen week was ik me beetje aan het vervelen zag Doom Patrol langs komen en eigenlijk omdat ik dit berichtje las dat het een verrassing was opgezet, en idd verrassende serie, erg leuk en idd soms zeer bizar, in a good way.On_E schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:24:
Is dat geen HBO serie?Albinoraptor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:40:
[...]
Afgelopen week was ik me beetje aan het vervelen zag Doom Patrol langs komen en eigenlijk omdat ik dit berichtje las dat het een verrassing was opgezet, en idd verrassende serie, erg leuk en idd soms zeer bizar, in a good way.
Nope, dat is toch echt een Amazon Prime serie.
https://www.primevideo.co...YI1/ref=atv_dp_share_cu_r
"When you grow up your heart dies"
Maar ik lees net ergens dat seizoen 3 dan alleen exclusief voor hbo is?sjaool schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:00:
[...]
Nope, dat is toch echt een Amazon Prime serie.
https://www.primevideo.co...YI1/ref=atv_dp_share_cu_r
van de wikipedia geplukt:
Nu ben ik in de warThe series premiered on February 15, 2019, exclusively on the DC Universe streaming service. The second season aired on both DC Universe and HBO Max, with the two streaming services releasing episodes simultaneously on June 25, 2020. In September 2020, the series was renewed for a third season exclusively on HBO Max.

Snap ik. Dat laatste wist ik dus ook niet.Postius schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:11:
[...]
Maar ik lees net ergens dat seizoen 3 dan alleen exclusief voor hbo is?
van de wikipedia geplukt:
[...]
Nu ben ik in de war
In Nederland is HBO Max nog niet beschikbaar. Ik ben benieuwd of seizoen 3 hier dan alsnog wel op Amazon Prime komt.
[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 11-12-2020 15:24 ]
"When you grow up your heart dies"
Niet mijn ervaring. Alles werkt uitstekend.Postius schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:33:
[...]
Tot je de zoek functie gaat gebruiken en merkt dat overal te pas en te onpas UHD bij staat en dingen als The Expanse die alleen in UHD in de VS zijn en meer van dat soort dingen.
Als je toch moet klagen: het enige irritante is dat er steeds extra te betalen content tussenzit.
Zoals van opeens: Heeee, Pawn Shop alle seizoenen staat erop!
Oh nee, daarvoor moet je het extra History Channel erbij nemen.
Prime is voor die 2,99 euro extreem goed. Je krijgt er niet alleen PrimeVideo voor, ook onbeperkt gratis verzenden, extra Prime kortingen, onbeperkte opslag van foto's en gratis games. Dat laatste nog niet geprobeerd.
Wat kan ik doen aan de out of sync issues via Amazon prime? Dit is de enige interne app op m'n lg cx waar ik dit ervaar.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Zie ik het goed dat de hele lord of the rings trilogie nu in 4k hdr op Prime staat? Of krijg je de 1080p versie?