Energie/elektriciteit topics in elektronica forum.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
De laatste tijd zijn er nogal wat topics over meterkasten en andere vorm van 220v schakelingen in het elektronica forum. Deze worden vaak aangemaakt of door een mod vanuit een andere plek in het elektronicadeel gedumpt.

Nu las ik de policy van dat deel: EL Policy

Nu zou volgens die policy dat daar niet thuis horen waar ik het enigzins wel mee eens ben hoewel het vaak raakvlakken heeft.

Als ik de text goed begrijp zou het in stuffis generalis horen... Tijd om iets te corrigeren?
1) topics naar SG verplaatsen?
2) policy aanpassen dat het wel in de Elektronica mag
3) of misschien een eigen "Elektriciteits forum"?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
We hebben een klusforum tegenwoordig Wonen & Verbouwen, daar kunnen topics als Hulp bij uitbreiding groepenkast tbv nieuwe keuken in principe naar toe. Hoewel het voor mij ook weleens puzzelen is of ik iets naar EL moet sturen of in AZ of in WVB moet houden. Tel daarbij op dat sinds dat policy-topic we ook Duurzame Energie & Domotica hebben, waar topics als dit [howto] Klik-aan-klik-uit aan computer in zouden passen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Aha, dus er zijn dus wel plekken waar dergelijke topics thuis horen. Duidelijk moet de Policy aangepast worden met de verwijzing naar deze forumdelen.

Onderscheid maken, misschien lastig voor een mod die er niet in thuis is maar gezien je die andere delen hebt moet je denk ik wel een mod hebben die er thuis in is en een oordeel kan geven.

Klik aan/uit PC topic lijkt mij geen standaard domotica, in ieder geval vereist het een aanpassing/modificatie van een standaard Domotica deel of een eigenbouw.

Maar in principe kunnen de users wel aangeven of het er wel of niet in thuis hoort.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
De EL mod kan ook een alias in DED maken. Dan kunnen beide kampen meelezen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Als je denkt dat een topic beter op een andere plaats past, is de beste manier om een topic-report aan te maken zodat de lokale mods het kunnen oppakken :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1