• martijnst
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19:38
Atomius schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:52:
[...]

Hoe ver komt ie in de winter? 150? 180? 120 als het -7 is?
Dat kan ik zelf niet goed beantwoorden uit recente ervaring. Ik rij vrijwel nooit grote stukken in de winter.

Ik raad je aan om een premium trial te doen bij A Better Route Planner (referral code Teslabjorn) en dan een Ioniq van het juiste type toe te voegen aan je account. Ik stel 5% degradatie in, dat geeft op vakantie (denk Zweden) echt realistische routes voor mij. Je kunt ook aantal personen en extra bagage instellen. Daarmee kun je prima zien hoe ver je gaat komen naar de voor jou relevante bestemmingen.

Als voorbeeld Amsterdam naar Voeren (België), 148 km rijden in 1,5 uur, dan opladen in Weert van 25% naar 61% en aankomen in voeren met 20% (77 km). Ik weet uit ervaring dat het dan lukt.

edit: Je komt ook een eind zonder premium, je kunt dan ook een auto instellen, degradatie, en je kunt een buitentemperatuur/regen instellen. Bij -7 en regen moet je nog wel een keer extra laden :-)

[ Voor 10% gewijzigd door martijnst op 01-04-2026 17:49 ]

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:33
Tjonge, iedereen noemt de 12V accu als aandachtspunt...
Vandaag was de accu van ons aan de beurt (hebben de auto drie weken geleden gekocht).
Blijkt het nog de originele accu uit 2017 te zijn 8) dus het kan wel :D

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:50
Atomius schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:52:
[...]

Hoe ver komt ie in de winter? 150? 180? 120 als het -7 is?
Een +- 170km. Ik rijd dagelijks 75 tot 80km, maar in de winter durf ik twee keer rijden net niet aan... Maar als het "moet", haal ik het wel.

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

luke22 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 17:08:
ik zit steeds meer te overwegen om de verlaagveren te gaan vervangen voor een schroefset. Nu is alleen de vraag of een ioniq AE hybrid (waar ik best wel een aantal opties voor kan vinden) ook passen op de Ioniq AE EV mmmm
De achteras van de EV schijnt anders te zijn dan van de (P)HEV, dus wellicht is dat een punt van aandacht?

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

• PeterZ(on)
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:53
SpongeRob schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 23:26:
[...]

Wat een intelligentie.... En voor zulke incompetentie mag je dan €170,- afrekenen... :(
Ik verwacht een ongeveer gelijk bedrag, wellicht iets lager bij je eigen dealer.
Goede thuisreis!
Dank je en inmiddels thuis gearriveerd. :)

Ben onderweg nog wel gebeld door de ANWB mbt die offerte. Ze willen die 170 euro op mij verhalen want er moet een diagnose zijn voordat ze wat doen bij de pechhulp, beetje vreemd allemaal, het verhaal van de dealer in Montelimar is onvoldoende. Ook rekent die dealer in Aubenas nog 30 euro stallingskosten p/dag die dan weer voor de ANWB zijn. Ze gaan nog in gesprek met die dealer. Ik heb iig aangegeven dat ik het bedrag onacceptabel vind, maar eigenlijk elk bedrag. Wordt vervolgd....

PV 4860 Wp Chint - Fronius - BYD HVS 7,5kWh - Zb - WTW - Panasonic Warmtepomp WH-MDC05F3E5 - Hyundai Ioniq Electric 2017

• PeterZ(on)
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:53
VmarcV schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:37:
[...]

Toch raar dat ik reeds 3 jaar met laadpoortvergrendeling rijd die niet meer werkt, heb telkens jaarlijks onderhoud gehad en updates en toch kan ik thuis laden en snel laden zonder problemen.
Dus moet het toch mogelijk zijn om (eventueel tijdelijk) te rijden zonder die vergrendeling.
Dat zonder vergrendeling laden kan toch alleen maar als ze software hebben aangepast om die vergrendeling te omzeilen? Die suggestie opperde ik in Frankrijk ook maar dat wilde ze niet of kende het niet. Is overigens wel link als de laadplug niet vergrendeld is, zeker bij DC. In noodgevallen zou ik het wel gebruiken maar zeker niet voor altijd.

PV 4860 Wp Chint - Fronius - BYD HVS 7,5kWh - Zb - WTW - Panasonic Warmtepomp WH-MDC05F3E5 - Hyundai Ioniq Electric 2017

• VmarcV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:08
PeterZ(on) schreef op woensdag 1 april 2026 @ 23:38:
[...]

Dat zonder vergrendeling laden kan toch alleen maar als ze software hebben aangepast om die vergrendeling te omzeilen? Die suggestie opperde ik in Frankrijk ook maar dat wilde ze niet of kende het niet. Is overigens wel link als de laadplug niet vergrendeld is, zeker bij DC. In noodgevallen zou ik het wel gebruiken maar zeker niet voor altijd.
Toch niet, vergrendeling is gewoon stuk gegaan, ( is bij de garage nooit opgemerkt) maakt nu een klikkend geluid 2x en start dan het laden.

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:23
Gisteren thuisgekomen met 3% accu. Mooi moment om even carscanner aan te sluiten en alles te meten. Alle cellen precies gelijk, geen enkele afwijking. Daarna bij 50% accu gemeten, ook 0 afwijking. Volledig opgeladen en opnieuw gemeten, weer 0 afwijking. Tijdens het rijden ook nog een keer een diagnose gedaan, weer 0 afwijking. SOH is 100%.
Al met al denk ik niks te klagen met 120k kilometers.

Gisteren ritje Duitsland en retour. Uiteindelijk 8,9 kWh/100km gereden, lekker zuinig. Was druk op de weg en veelal maximaal 90 km/h op de heenweg gereden en 80km/h terug. Temperaturen lopen iets op wat gunstig is voor het verbruik.

[ Voor 22% gewijzigd door Headshot_NL op 03-04-2026 19:30 ]

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:19
Ik heb een Ioniq premium inmiddels proefgereden. Leuke auto maar vond het geluid op de snelweg toch wel een beetje tegenvallen i.v.m. mijn Octavia uit 2020. Ook die range van 200 km blijft toch wel krap hoor. Verder voelde de auto ook een beetje als een wat oudere generatie EV. Wel een andere feel dan de Model 3 van een vriend van me. Maar das qua prijs natuurlijk geen faire vergelijking. Al met al een prima auto hoor, maar het voelt wel als een lichte achteruitgang. Dus ja, helaas wordt het hem niet. Maar zeker goed om uitgeprobeerd te hebben.

Had de verkoper trouwens nog gevraagd over de lagers en hij zei dat dat hele elektromotor al eens vervangen was. Denk dat een Kona 64, een E-niro 64 of een Model 3 toch beter aansluit bij mijn wensen. Iedereen nog veel plezier gewenst van de Ioniq.

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:23
Atomius schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:29:
Ik heb een Ioniq premium inmiddels proefgereden. Leuke auto maar vond het geluid op de snelweg toch wel een beetje tegenvallen i.v.m. mijn Octavia uit 2020. Ook die range van 200 km blijft toch wel krap hoor. Verder voelde de auto ook een beetje als een wat oudere generatie EV. Wel een andere feel dan de Model 3 van een vriend van me. Maar das qua prijs natuurlijk geen faire vergelijking. Al met al een prima auto hoor, maar het voelt wel als een lichte achteruitgang. Dus ja, helaas wordt het hem niet. Maar zeker goed om uitgeprobeerd te hebben.

Had de verkoper trouwens nog gevraagd over de lagers en hij zei dat dat hele elektromotor al eens vervangen was. Denk dat een Kona 64, een E-niro 64 of een Model 3 toch beter aansluit bij mijn wensen. Iedereen nog veel plezier gewenst van de Ioniq.
Ja de range kan een dingetje voor je zijn. Een model 3 is gewoon moderner qua interface en updates.
Geluid valt je misschien nog tegen. Een Niro of Kona van dezelfde leeftijd is op de snelweg misschien nog wel luidruchtiger, de eerste series van de model 3 hadden ook geen geweldige isolatie en stonden ook bekend als vrij luidruchtig.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik heb een Ioniq premium inmiddels proefgereden. Leuke auto maar vond het geluid op de snelweg toch wel een beetje tegenvallen i.v.m. mijn Octavia uit 2020. Ook die range van 200 km blijft toch wel krap hoor. Verder voelde de auto ook een beetje als een wat oudere generatie EV.
De Ioniq 38 is inmiddels toch ook prima betaalbaar? Haal je makkelijk 300km mee, en is qua beleving wel een stap vooruit tov de 28 (voor mij dan, vooral door de modernere boordcomputer en infotainment).

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• SvenHe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-04 09:53
Ik heb een Ioniq premium inmiddels proefgereden. Leuke auto maar vond het geluid op de snelweg toch wel een beetje tegenvallen
Dat geluid op de snelweg gaat denk ik over de banden.
Bij de ioniq hoor je het verschil in kwaliteit. (En dat zegt dus ook iets over een gebrek aan geluidsisolatie)

Ik verbaasde me laatst over het bandenlawaai van de auto voor me.... Bandengeluid van passerende auto's, daar was ik inmiddels aan gewend. Maar vóór me.....

• Ronald09265
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 07-04 12:42
Ben in het bezit van een Ioniq 5 uit 2024. Auto is helemaal geen probleem maar wel de Bluelink app. Had eerst de gratis versie voor een half jaar toen overgestapt naar een betaald PLUS versie, maar wilde toch overstappen naar de PRO versie. Contact gehad met de dealer, maar die kreeg het ook niet voor elkaar. Contact gelegd via email met Bluelink. In eerste instantie wel contact gehad maar sinds weken krijg ik geen respons meer. En als ik in de Bluelink store de PRO versie wil aanschaffen is de PRO versie niet geschikt voor mijn voertuig?
Iemand bekend met dit fenomeen?

• Tom Paris
  • Nu online
Ronald09265 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 10:26:
Ben in het bezit van een Ioniq 5 uit 2024. Auto is helemaal geen probleem maar wel de Bluelink app. Had eerst de gratis versie voor een half jaar toen overgestapt naar een betaald PLUS versie, maar wilde toch overstappen naar de PRO versie. Contact gehad met de dealer, maar die kreeg het ook niet voor elkaar. Contact gelegd via email met Bluelink. In eerste instantie wel contact gehad maar sinds weken krijg ik geen respons meer. En als ik in de Bluelink store de PRO versie wil aanschaffen is de PRO versie niet geschikt voor mijn voertuig?
Iemand bekend met dit fenomeen?
Het grote Hyundai Ioniq 5 topic

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:00
Simpele vraag (hopelijk) : hoe stop je voortijdig het opladen (en dus deblokkeren van de stekker) zonder de Bluelink app?
Ik wil mijn 38kWh Ioniq uitlenen zonder dat die persoon de Bluelink app nodig heeft.
Je kan via de settings van de auto de maximale laadwaarde lager instellen dan de huidige maar dat is omslachtig, en kan nooit lager dan 50% zijn.

• SpongeRob
  • Niet online

SpongeRob

@digilb Heel simpel; loop naar de auto toe, ontgrendel 'm en trek de stekker er binnen 10 seconden uit.
Dat is waarschijnlijk nog sneller ook dan met de app te gaan hannesen.

[ Voor 26% gewijzigd door SpongeRob op 09-04-2026 21:27 ]

• Tom Paris
  • Nu online
digilb schreef op donderdag 9 april 2026 @ 21:13:
hoe stop je voortijdig het opladen (en dus deblokkeren van de stekker)
Stoppen van de laadsessie ontgrendelt de stekker niet? Pas bij het ontgrendelen van de auto wordt ook de stekker ontgrendeld?

• digilb
Tom Paris schreef op donderdag 9 april 2026 @ 22:26:
[...]
Stoppen van de laadsessie ontgrendelt de stekker niet? Pas bij het ontgrendelen van de auto wordt ook de stekker ontgrendeld?
Bij stoppen van de laadsessie ontgrendelt de laadpoort. Mijn vraag is hoe ik de laadsessie stop zonder app.
Ik ga eens proberen door de auto te ontgrendelen, maar voor zover ik weet gaat de laadsessie dan gewoon door. (Ik hoef nooit iets extra te doen als ik tijdens het laden even iets in de auto wil leggen.)

[ Voor 5% gewijzigd door digilb op 10-04-2026 07:30 ]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:37

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Tom Paris schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 23:22:
[...]

De Ioniq 38 is inmiddels toch ook prima betaalbaar? Haal je makkelijk 300km mee, en is qua beleving wel een stap vooruit tov de 28 (voor mij dan, vooral door de modernere boordcomputer en infotainment).
Met lekker weer heb ik er ook al eens 385km uit geperst en nee, dat was niet alleen maar stadsverkeer.

• ThsAdrns
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:49

ThsAdrns

Be the change!

Tom Paris schreef op donderdag 9 april 2026 @ 22:26:
[...]
Ontgrendelen van de portieren ontgrendelt ook de stekker. Het laadvermogen wordt gedurende 10 seconden tot 500 Watt gereduceerd, daarna weer terug naar volledig. In die 10 seconden kun je dus de stekker trekken.

Elektrische rijder sinds 2015 | 9,3 kWp PV + zonneboiler + Daikin-Intergas hybride | Na 2x Nissan Leaf en Citroën ë-C4 nu Ioniq 38 kWh

• Tom Paris
  • Nu online
digilb schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 07:29:
[...]

Bij stoppen van de laadsessie ontgrendelt de laadpoort.
Bijzonder, bij mij niet.

De laadpoort ontgrendelt bij mij pas na het ontgrendelen van de portieren, en zoals @ThsAdrns zegt gaat het laadvermogen dan tijdelijk naar 500W zodat je veilig de stekker kunt ontkoppelen tijdens een actieve laadsessie. Maar in mijn ervaring vindt niet elke laadpaal het leuk als je een actieve sessie onderbreekt door de stekker uit de auto te halen, geen garantie dat de paal de sessie dan ook administratief eindigt.

• Deikke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:35
Er zit een knopje in de auto waar je dit gedrag aan kunt passen, naast de laadpoortdeur ontgrendelknop. Het is geloof ik een a met een pijltje in een rondje eromheen. Als je die indrukt dan lockt de kabel pas zodra het laden begint en unlockt ie als er niet meer geladen wordt en kun je altijd de kabel eruit halen.

• steps67
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-04 19:02
Heeft die persoon waar je aan uitleent niet zelf een laadpas app? b.v. de Vattenfall app daar kun je ook mee starten en stoppen, net als bij parkeer apps.

• martijnst
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19:38
@digilb Hoe verwacht je dat de lener het opladen start dan? Normaal stop je op de manier dat je gestart bent (pas/app). Of bij niet zo snel laden wat er al eerder was gezegd: deur van slot en stekker eruit. Dat laatste werkt bij mij bij gangbare 11/22kW laadpalen.

• digilb
martijnst schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 19:35:
@digilb Hoe verwacht je dat de lener het opladen start dan? Normaal stop je op de manier dat je gestart bent (pas/app). Of bij niet zo snel laden wat er al eerder was gezegd: deur van slot en stekker eruit. Dat laatste werkt bij mij bij gangbare 11/22kW laadpalen.
Het gaat om mijn zoon die mijn kan gebruiken als ik op vakantie ben. En bij onze thuislader geldt : inprikken = opladen. Geen pasje, knoppen, app of iets dergelijks.
Ik hoopte dan ook dat er op een dashboard of de sleutel een knop zou zitten met "stop met opladen en ontgrendel de lader".

• ThsAdrns

ThsAdrns

Be the change!

digilb schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 22:51:
[...]
Ik hoopte dan ook dat er op een dashboard of de sleutel een knop zou zitten met "stop met opladen en ontgrendel de lader".
Die zit dus op je afstandsbediening en in het LV portier: deuren ontgrendelen. Dan kun je wat de auto betreft binnen 10 seconden de stekker trekken. Als jouw laadpaal daarmee geen moeite heeft, is dat een prima procedure.

Elektrische rijder sinds 2015 | 9,3 kWp PV + zonneboiler + Daikin-Intergas hybride | Na 2x Nissan Leaf en Citroën ë-C4 nu Ioniq 38 kWh

• digilb
ThsAdrns schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 09:30:
[...]
Die zit dus op je afstandsbediening en in het LV portier: deuren ontgrendelen. Dan kun je wat de auto betreft binnen 10 seconden de stekker trekken. Als jouw laadpaal daarmee geen moeite heeft, is dat een prima procedure.
Getest en werkt inderdaad! Dank voor de tip :)

• luke22
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:47
Ik heb twee leuke updates:

1. Hondenrek voor de ioniq AE, ja ze bestaan! wat heb je nodig? deze 2 artikelnummers van NorDrive:
-> Nordrive Type 8 N70071
-> Fit-Kit A N70060

totaal via amazon 88 euro.

2. het gekraak van achterin wat lijkt op ophanging. Ik was zeer skeptisch maar idd het printen van spacers voor de achterbak klemmen helpt om het gekraak drastisch te reduceren! het is niet volledig weg maar het helpt zeker 80%. aanrader dus , zeker voor hoe weinig effort het kost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G5kO8H08JsIsd7A-U28VgmDWscA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/36NyrGy1zA1KWXDv7vlriHJz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6v1Y4gETEVV_bGoZ1h2goZtb7E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c2oGZHBdiIv8DQ7wcxMkP8d9.jpg?f=fotoalbum_large

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:48
luke22 schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:16:
Ik heb twee leuke updates:

1. Hondenrek voor de ioniq AE, ja ze bestaan! wat heb je nodig? deze 2 artikelnummers van NorDrive:
-> Nordrive Type 8 N70071
-> Fit-Kit A N70060

totaal via amazon 88 euro.

2. het gekraak van achterin wat lijkt op ophanging. Ik was zeer skeptisch maar idd het printen van spacers voor de achterbak klemmen helpt om het gekraak drastisch te reduceren! het is niet volledig weg maar het helpt zeker 80%. aanrader dus , zeker voor hoe weinig effort het kost.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Tof van dat rekje, zocht al een tijdje naar zoiets maar blijkbaar past die van de Fiesta dus?
En die spacers, heb je die in TPU geprint of ander materiaal?

• luke22
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:47
tis niet die van een fiesta, wellicht dat ie daar ook past idk, dit zijn de artikelnummers volgens Nordrive die compatible zijn met specifiek de ioniq AE.

De spacers zijn geprint met PETG, ik heb enkel aan de klep kant gedaan voor nu de achterbak komt daarmee al een stuk strakker vast te zitten, lees: popt ietsje open en iets harder dicht "gooien"

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43

timovd

Voorsprong door techniek

@luke22 Wat bedoel je met "achterbakklemmen" Bij mij kwam er gekraak van één van de stoelen (rechts) in de klem. Met een stuk tape er omheen was dat weg. Maar je bedoelt waarschijnlijk iets anders? Ik heb zowel PETG als TPU4AMS liggen. Heb je een link naar een model?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• ThsAdrns

ThsAdrns

Be the change!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43

timovd

Voorsprong door techniek

@ThsAdrns Heb je de SLT's? Staat niet meer op Thingiverse.
nvm. Gaat om een "Ioniq 5 Boot Spacer" en zou ook op de Ioniq AE moeten werken.

[ Voor 42% gewijzigd door timovd op 14-04-2026 15:22 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:36

uFx

Geckoo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:38:
Wij hebben een Ioniq 38,8kw (premium met schuifdak) uit 2021 (model 2019) in de private lease bij van Mossel.
Aan het einde van de periode staat er waarschijnlijk 130k kilometer op.
Ik heb nu een aanvraag gedaan voor een overname en daarop kwamen ze terug met €13.885,-
Ik vind het zelf wat aan de hoge kant, (zeker als ik kijk op marktplaats)
wat zijn de ervaringen, kan er nog wat onderhandeld worden?
Ik heb mijn overnamebedrag ook binnen:

Type: Hyundai IONIQ EV Premium (5d) 100kW
Kilometerstand bij overname: ~64k
Overnameprijs incl. btw: € 17.350,-

Oef :o

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:39

Geckoo

Good news, everyone!

Vraag mij af of mij prijs nog Courant is. Icm de straat van hormuz perikelen.

Btw 100 kW? Is dat het vermogen of accu capaciteit?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:33
Ben zelf ook weer aan het orienteren voor een andere auto en zie met name de Ioniq 5 echt flink duurder worden de afgelopen maanden. De Lounge versie was eerst vanaf 20K beschikbaar en begint nu rond 25K, heeft denk ik ook te maken met het feit dat het ex-lease aanbod inmiddels verkocht is wat einde jaar op kenteken is gezet.

*psnprofiles* Ioniq Electric Premium 38kW

• RobinDH1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:47
Geckoo schreef op woensdag 15 april 2026 @ 08:06:

kW is het vermogen, kWh staat voor batterijcapaciteit:

28kWh variant = 88kW of ~120pk
38kWh variant = 100kW of ~140pk

• SpongeRob
  • Niet online

SpongeRob

Geckoo schreef op woensdag 15 april 2026 @ 08:06:

Het vermogen wordt altijd uitgedrukt in kW, de accucapaciteit wordt altijd uitgedrukt in kWh.
Daarom is het zo belangrijk om deze correct te gebruiken inclusief hoofdlettergebruik.

Pagina: 1 ... 203 204 Laatste