Heb je wellicht een Smart of You account? Daar zit die wel bij inbegrepen.Sebas1337 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:39:
@Glup@Olaf91 Apart. Ik heb sinds een paar maanden de CC. Nooit voor hoeven betalen, alleen een keer geld op de rekening moeten storten, maar dat kan ik ook gewoon weer uitgeven...
Misschien zijn die kosten verrekenen ingevoerd nadat jij die kreeg?Sebas1337 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:39:
@Glup@Olaf91 Apart. Ik heb sinds een paar maanden de CC. Nooit voor hoeven betalen, alleen een keer geld op de rekening moeten storten, maar dat kan ik ook gewoon weer uitgeven...
Overigens is het geen CC maar een Mastercard debit
Ach, op zich niet heel vreemd dat zij de kosten van het maken en versturen van de kaart rekenen voor een gratis rekening toch? Het is wel gezond dat de kosten worden verrekend lijkt mij.Olaf91 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:29:
Ja dus inderdaad wel kosten verbonden aan de fysieke kaart, vreemd. Ik wacht het wel af, kaart is onderweg.
Toevallig vroeg ik mij laatst af of ik tzt sowieso nog wel vervangende fysieke kaarten voor verschillende rekeningen ga bestellen aangezien ik inderdaad nog nooit heb meegemaakt dat ik met een lege telefoon wilde afrekenen. Maar ik moet zeggen dat ik wel een betaalsleutelhanger heb die het altijd doet
Nee zeker niet, vond het alleen vreemd dat het vervolgens niet afgeschreven lijkt te worden.Glup schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:42:
[...]
Ach, op zich niet heel vreemd dat zij de kosten van het maken en versturen van de kaart rekenen voor een gratis rekening toch? Het is wel gezond dat de kosten worden verrekend lijkt mij.
[ Voor 9% gewijzigd door Olaf91 op 09-05-2021 10:45 ]
Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervanOlaf91 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:43:
[...]
Nee zeker niet, vond het alleen vreem dat het vervolgens niet afgeschreven lijkt te worden.
Zou het niet kunnen dat ze dit hebben ingevoerd sinds de Google pay integratie?
Eerst was het inderdaad 20 euro storten en dan mocht je hem aanvragen (en werden er geen kosten gerekend)
Eerst was het inderdaad 20 euro storten en dan mocht je hem aanvragen (en werden er geen kosten gerekend)
Even teruggekeken. Heb hem sinds december en nooit iets afgeschreven voor de kaart. Dus denk inderdaad dat dat nieuwe voorwaarden zijn.
hey, ik was bezig om mijn bank te vervangen door N26 als bank (dacht ik), dus ik heb alle partijen aangeschreven om mijn rekeningnummer aan te passen qua incasso. Met wat vallen en opstaan bijna allemaal gelukt (met soms wat vreemde telefoongesprekken etc).
Nu heb ik er nog 1 over, ABN hypotheek incasso. Helaas willen ze geen Duitse IBAN accepteren.
Iemand ook ervaring mee, of een tip ervoor?
Nu heb ik er nog 1 over, ABN hypotheek incasso. Helaas willen ze geen Duitse IBAN accepteren.
Ibandiscriminatie. Dit mag niet. Dus zeuren bij abnamro. Of een melding doen van ibandiscriminatie. (Google)Chielos schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:14:
hey, ik was bezig om mijn bank te vervangen door N26 als bank (dacht ik), dus ik heb alle partijen aangeschreven om mijn rekeningnummer aan te passen qua incasso. Met wat vallen en opstaan bijna allemaal gelukt (met soms wat vreemde telefoongesprekken etc).
Dat wilt nog wel eens sporadisch gebeuren, melding van maken: https://www.dnb.nl/betale...pa-en-iban-discriminatie/
Ander puntje... Afgelopen week weer eens bij amazon.co.uk gedaan, en daar uiteraard in GBP betaald. Nu staat er voor het eerst een markup bij die transactie, van 0.66027%. Iemand dit al eens eerder gezien? De gebruikte exchange rate (1.159547) ligt ook iets hoger dan ik verwachtte
Ander puntje... Afgelopen week weer eens bij amazon.co.uk gedaan, en daar uiteraard in GBP betaald. Nu staat er voor het eerst een markup bij die transactie, van 0.66027%. Iemand dit al eens eerder gezien? De gebruikte exchange rate (1.159547) ligt ook iets hoger dan ik verwachtte
net al een paar formulieren ingevuld online. Ik ga nu even de klachtenlijn bellen van ABN. Veel gelezen ondertussen over iban discriminatie.
Nee. Hoe zie je die markup? Staat dat als aparte transactie?ShitHappens schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:25:
Ik heb geen GBP transacties maar wel andere forex (gewoon in-person pinnen) en daar lijkt de koers gewoon goed zonder bijkomende kosten. Laatste transactie was halverwege April.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ITi7kAAzciZRMcskvSmDdJMX.png?f=user_large)
Staat dus echt binnen de transactie, maar is afwezig bij de USD betaling naar Patreon op dezelfde dag.
Verwijderd
Dan mag ik hopen je een Duurzaam Wonen Hypotheek hebt vanwege de 0,2% huisbankkorting (of hebben ze nog meer hypotheekproducten waarbij die korting niet aanwezig is?).Chielos schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:14:
Misschien een pond ding dan? Ik heb het niet bij betalingen, maar zoals gezegd wel wat eerder.ShitHappens schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:46:
[Afbeelding]
Staat dus echt binnen de transactie, maar is afwezig bij de USD betaling naar Patreon op dezelfde dag.
Volgens N26 support rekenen ze de prijzen van Mastercard, dus wellicht rekenen zij die markup?
Volgens mij klopt jouw bedrag wel

Via deze link (uit N26 support artikel): https://www.mastercard.us...ort/convert-currency.html
Is die markup niet een berekening van het verschil tussen de middenkoers van die dag en de koers van Mastercard?
Precies! N26 doet er niks meer bovenop. Iets wat ING, ICS enz. wel doen.AlbertJP schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:33:
Is die markup niet een berekening van het verschil tussen de middenkoers van die dag en de koers van Mastercard?
[ Voor 5% gewijzigd door U123456 op 12-05-2021 17:43 ]
Onlinebank N26 ruziet met toezichthouder over witwascontrole
De Duitse toezichthouder grijpt in bij onlinebank N26. Na een lange lijst van waarschuwingen, terechtwijzingen en boetes vindt de BaFin het genoeg geweest. N26 krijgt daarom een babysitter.
Volgens BaFin voert N26 een veel te laconiek antiwitwasbeleid. Daarom stuurt het een speciale gezant naar Berlijn om naleving van de witwasprocedures bij de onlinebank te controleren en tekortkomingen op te lossen, zo is te lezen in een deze week gepubliceerd statement.
Het gaat onder meer over controle op IT-systemen en toezicht op klantonderzoek. De toezichthouder wil weten of de bank wel het juiste personeel op de juiste plek heeft zitten, of de techniek in orde is en of het management voldoende zicht op de procedures heeft.
Zo'n ingreep is uiterst uitzonderlijk. De laatste keer dat deze stap genomen werd was in 2018, toen het rommelde bij Deutsche Bank. Volgens de Financial Times heeft BaFin de consultants van Mazars ingehuurd voor de klus.
N26 laat weten volledige medewerking te zullen verlenen aan het onderzoek van de toezichthouder en geeft toe dat de bank een been bij moet trekken. Het bedrijf heeft onder meer last van de sterke groei van financiële fraude sinds het uitbreken van de coronapandemie.
Het is niet de eerste keer dat de bank in opspraak komt over de wijze waarop ze zicht houdt op haar klanten. Ingewijden spreken al jaren over zwakke controles en missers op IT-gebied. In 2019 kreeg de bank voor het eerst een formele waarschuwing van de toezichthouder.
N26 lijkt last te hebben van groeipijntjes. De onlinebank heeft naar eigen zeggen zo'n zeven miljoen rekeninghouders over 25 landen. Dat klantenbestand werd in enkele jaren opgebouwd. Waar concurrent Revolut investeringsronde aan investeringsronde rijgt, staat N26 al enige tijd droog. De laatste kapitaalronde vond net na de uitbraak van de pandemie plaats. Toen werd €523 mln opgehaald.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Mbt markup kan ik bevestigen dat het idd geen opslagkosten zijn zoals banken wel. Ik gebruik deze kaart in Zweden waar ik woon voor vrijwel alles en sinds enkele weken krijg ik de melding ook. Contact gehad met support en ze gaven aan dat het de dagwaarde is.
Nou ze houden voet bij stuk onze vrienden van Abn hypotheken. Ze spelen het slim, ze hebben een ondoorzichtige klachtenprocedure, ik krijg een telefoonnummer wat niet opgenomen wordt. Moet uiteindelijk een brief gaan sturen voor bezwaar (via de post).Chielos schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:27:
net al een paar formulieren ingevuld online. Ik ga nu even de klachtenlijn bellen van ABN. Veel gelezen ondertussen over iban discriminatie.
Argument was eerst, vanwege veiligheid. Net weer iemand gesproken die zegt dat er technische redenen zijn. Ik weet niet wat ik moet geloven, en ik vind het echt niet kunnen in 2021.
Ondertussen ook al contact met DNB. Interessant hoor..
Ondertussen kom ik niet van m'n oude rabobank af.
Als ik bij de kaartinstellingen van mijn Maestro pas alles uitvink, dus online payments, ATM withdrawals, payments abroad, contactless payments en ik zet mijn dagelijkse limiet op €100. Heeft dit dan als gevolg dat de pinpas het gewoon doet als ie in een fysiek pinapparaat wordt gestopt en ik mijn pincode intoets? En dat is ongeveer het enige wat kan? Natuurlijk laat ik wel mijn kaart op 'active' en niet 'locked'. Ik wil deze pinpas als backup gebruiken als ik ooit mijn iPhone kwijtraak of van me gestolen wordt. Klopt mijn denkwijze?
[ Voor 8% gewijzigd door GioStyle op 26-05-2021 21:53 ]
@Chielos Als je er heel graag van af wil dan kan je de Rabobank rekening natuurlijk gewoon opzeggen. Een aanmaning kan je wel met een gewone overschrijving betalen. Maar ik weet niet of je daar dan heel gelukkig van wordt, automatisch incasseren is veel minder werk.
@GioStyle Volgens mij wel, maar ik heb het nooit geprobeerd. Dat kan je natuurlijk zelf wel makkelijk doen
Even een vraag aan ons allen: normaal maak ik geen gebruik van top up / voeden van je N26 bankrekening want dat kost 3% van het bedrag, maar ik lees nu in de N26 app dat je tot 1 juni bij top up met een credit of debit kaart tot 10% charge back bovenop krijgt. Dus 150 euro op je rekening zetten kost 4,50 euro, maar je krijgt 15 euro teruggestort. Zoiets?
Geen idee... Ik heb niet zo'n melding gekregen in mijn app, en kan de aanbieding ook verder nergens terugvinden. Gewoon 3% kosten, eerste keer gratis.Datisraar schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:37:
Even een vraag aan ons allen: normaal maak ik geen gebruik van top up / voeden van je N26 bankrekening want dat kost 3% van het bedrag, maar ik lees nu in de N26 app dat je tot 1 juni bij top up met een credit of debit kaart tot 10% charge back bovenop krijgt. Dus 150 euro op je rekening zetten kost 4,50 euro, maar je krijgt 15 euro teruggestort. Zoiets?
Misschien krijg ik de aanbieding niet omdat ik er nog nooit gebruik van heb gemaakt. Ik top up door geld over te maken van mijn NL bankrekening. Altijd gratis, wel langzaam.
[ Voor 12% gewijzigd door Of-Aaargh op 29-05-2021 08:58 ]
is dat niet 45 cent? Ik zie het zelf zo snel niet staan in de app. Maar zou denken dat die 'charge back' gewoon slaat op de charge, en dat is die 2.9% toch?Datisraar schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:37:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Stond ook op pepper.
Helaas niet voor iedereen, alleen geldig als je bericht gekregen hebt...
[ Voor 3% gewijzigd door appie39 op 29-05-2021 10:26 ]
Okay. Heb ook nog een e-mail gekregen. Is blijkbaar alleen vanaf vanochtend, tot as dinsdag 1 juni geldig. Weet ook niet waarom ik dit dan wel krijg? Misschien omdat ik de rekening maar sporadisch gebruik en dan een aanmoediging willen doen voor meer gebruik van de rekening.appie39 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:26:
Stond ook op pepper.
Hoe kan je dan €50 euro cashback krijgen als je maar een top up van €150 kan doen? Of kunnen de gelukkigen eenmalig een hogere top up doen?
Zou een normale overboeking niet meetellen?Tommert38 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:58:
Hoe kan je dan €50 euro cashback krijgen als je maar een top up van €150 kan doen? Of kunnen de gelukkigen eenmalig een hogere top up doen?
Die begrijp ik ook niet helemaal. Ik heb gisteren 150€ op mijn N26 rekening gezet met een Visa creditcard en dat was ook het maximum bedrag. En de e-mail die ik kreeg van ze, geld het maar voor 1 top up.Tommert38 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:58:
Hele goeie vraag. In de e-mail die ik kreeg was het niet duidelijk wat N26 voor deze actie onder een top up verstaat en was ook niet beschreven wat daar onder viel. Het gaat om een top up gedaan tussen 29 mei, en loopt af 1 juni om midder nacht…..Ik dacht zelf alleen aan IDeal of een debit/credit Card als je het hebt over een ‘top up’ . Maar het is voor discussie vatbaar, want je rekening voeden met een normale overschrijving is ook een soort ‘top up’. Maar de cashback wordt tegen 30 juni uitbetaald en moet je dus voor 1 juni gokken welke top up geaccepteerd wordt, en weet je pas nadien welke methode (Card/IDeal of overboeken) succesvol is geweest. Aangezien de cash back Max 50€ is, zou het antwoord van jou dus ‘ ja ‘kunnen zijn.
[ Voor 38% gewijzigd door Datisraar op 30-05-2021 16:19 ]
Ik heb nog eens op de site gekeken, en het lijkt dat een overboeking wel als top up wordt gezien:
Maarja gewoon afwachten tot eind juni.
https://support.n26.com/e.../how-to-top-up-my-accountHow to top up my account?
Once you are successfully verified, you'll be able to top up your account in several ways. To do so, simply go to the N26 app and select 'Add Money' to see the available options:
1. SEPA Transfer (Up to 2 business days):
2. Debit or Credit Card (instant):
3. Apple Pay or Google Pay (instant):
..
6. iDEAL (instant):
Maarja gewoon afwachten tot eind juni.
Ik zit te kijken om van bunq over te stappen naar n26 of een andere aanbieder. Nu heb ik wat vragen.
1: Klopt het dat het niet mogelijk is een maestro kaart te gebruiken met apple pay? En is het nog steeds zo dat je de maestro pas kan aanvragen na een storting van €100 ?
2: Wat is het limiet in euro’s te storten (top up) met ideal?
3: Wat is het limiet op te nemen bedrag bij een betaalautomaat en klopt het dat je hier €2 per opname voor moet betalen of geldt dit pas na een x aantal keer per maand?
4: Werkt een overschrijving van rabobank naar n26 via instant pay of duurt een overschrijving een aantal werkdagen?
5: Is er al iets bekend mbt de ondersteuning van ideal?
1: Klopt het dat het niet mogelijk is een maestro kaart te gebruiken met apple pay? En is het nog steeds zo dat je de maestro pas kan aanvragen na een storting van €100 ?
2: Wat is het limiet in euro’s te storten (top up) met ideal?
3: Wat is het limiet op te nemen bedrag bij een betaalautomaat en klopt het dat je hier €2 per opname voor moet betalen of geldt dit pas na een x aantal keer per maand?
4: Werkt een overschrijving van rabobank naar n26 via instant pay of duurt een overschrijving een aantal werkdagen?
5: Is er al iets bekend mbt de ondersteuning van ideal?
[ Voor 4% gewijzigd door qwasd op 05-06-2021 00:37 ]
Klopt. De maestro kaart van N26 is niet te gebruiken met Apple Payqwasd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 00:28:
Ik zit te kijken om van bunq over te stappen naar n26 of een andere aanbieder. Nu heb ik wat vragen.
Geen idee. Kan je het beste opzoeken in de faq van N262: Wat is het limiet in euro’s te storten (top up) met ideal?
Geld opnemen met je Maestro kaart kost altijd geld. Je dient je MasterCard te gebruiken om paar keer kosteloos per maand op te nemen. Ook te vinden in de faq3: Wat is het limiet op te nemen bedrag bij een betaalautomaat en klopt het dat je hier €2 per opname voor moet betalen of geldt dit pas na een x aantal keer per maand?
Geen idee. Ik zit bij een bank met instant pay naar N26.4: Werkt een overschrijving van rabobank naar n26 via instant pay of duurt een overschrijving een aantal werkdagen?
Zolang je niet op vrijdag na 14:00 stort, komt het geld uiterlijk de volgende werkdag al aan.
Waarschijnlijk komt die ondersteuning er nooit. Veel websites ondersteunen betalen met MasterCard en Visa naast iDeal. Sommige websites ondersteunen zelfs Apple Pay. Dat is helemaal handig als je je aankoop op je iPhone doet.5: Is er al iets bekend mbt de ondersteuning van ideal?
Als je de gratis betaalrekening hebt dan kost het aanvragen van een Maestropas €10. Ik heb die €10 teruggekregen omdat een medewerker zich waarschijnlijk vergist heeft door te zeggen dat de eerste kaart kosteloos zou moeten zijn. In de FAQ is inderdaad terug te lezen op het moment dat je een betaalde rekening hebt de eerste kaart kosteloos is.
Voor punt 2: topup via iDeal kost een paar euro per keer. Normale overschrijving doen is iets trager maar kost niets
Top up Ideal bij N26? Tenzij er niets of te weinig op je N26 rekening staat en het is vrijdagmiddag of een zaterdag, dan is het te overwegen. Maar maximaal 150€ per keer en het kost 3%. Dus in dat geval 4,50€ kosten.
Beter een bankoverschrijving doen (op een werkdag). Dat is of Instant Payment of duurt 1 werkdag.
Beter een bankoverschrijving doen (op een werkdag). Dat is of Instant Payment of duurt 1 werkdag.
[ Voor 5% gewijzigd door Datisraar op 05-06-2021 13:04 ]
Ik heb ruim 6 weken geleden de Maestro pas aangevraagd, ontvangen en al een tijdje in gebruik. Maar die 10 euro is bij mij nooit afgeschreven. Gebeurde dat bij jou direct na het aanvragen of pas heel laat? Was het ook zichtbaar in je betalingsoverzicht?GioStyle schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 05:29:
Als je de gratis betaalrekening hebt dan kost het aanvragen van een Maestropas €10. Ik heb die €10 teruggekregen omdat een medewerker zich waarschijnlijk vergist heeft door te zeggen dat de eerste kaart kosteloos zou moeten zijn. In de FAQ is inderdaad terug te lezen op het moment dat je een betaalde rekening hebt de eerste kaart kosteloos is.
Uit mijn hoofd werd het ongeveer 2 weken na het aanvragen van de Maestro pas afgeschreven. Voordat ik de pas had aangevraagd had ik contact met een medewerker. Deze medewerker gaf uit zichzelf aan dat het aanvragen van de eerste kaart kosteloos zou zijn ondanks dat bij het aanvragen stond dat er €10 in rekening gebracht zou worden. De afschrijving kwam inderdaad in het betalingsoverzicht te staan. Heb daarna gechat met een medewerker en die heeft voor mij een ticket ingeschoten om deze €10 terug te laten storten. Inmiddels is de €10 teruggestort, ook te zien in het betalingsoverzicht.dj_ryow schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:59:
[...]
Ik heb ruim 6 weken geleden de Maestro pas aangevraagd, ontvangen en al een tijdje in gebruik. Maar die 10 euro is bij mij nooit afgeschreven. Gebeurde dat bij jou direct na het aanvragen of pas heel laat? Was het ook zichtbaar in je betalingsoverzicht?
Vind het dan wel apart dat er bij jou niets is afgeschreven, maar ik mag niet klagen. In de FAQ staat namelijk (natuurlijk pas achteraf gekeken) dat de eerste kaart kosteloos is tenzij je een gratis rekening hebt.
Thanks voor je uitgebreide reactie. Het is bij mij al ruim 2 weken geleden dus ik verwacht niet meer dat het wordt afgeschreven. Mijn rekening is ook gratis maar gebruik 'm wel vrij actief... misschien dat ze daarom niks hebben gerekend uit coulance (10 euro werd wel benoemd in de app tijdens het aanvragen). Of gewoon een foutGioStyle schreef op maandag 7 juni 2021 @ 12:36:
[...]
Uit mijn hoofd werd het ongeveer 2 weken na het aanvragen van de Maestro pas afgeschreven. Voordat ik de pas had aangevraagd had ik contact met een medewerker. Deze medewerker gaf uit zichzelf aan dat het aanvragen van de eerste kaart kosteloos zou zijn ondanks dat bij het aanvragen stond dat er €10 in rekening gebracht zou worden. De afschrijving kwam inderdaad in het betalingsoverzicht te staan. Heb daarna gechat met een medewerker en die heeft voor mij een ticket ingeschoten om deze €10 terug te laten storten. Inmiddels is de €10 teruggestort, ook te zien in het betalingsoverzicht.
Vind het dan wel apart dat er bij jou niets is afgeschreven, maar ik mag niet klagen. In de FAQ staat namelijk (natuurlijk pas achteraf gekeken) dat de eerste kaart kosteloos is tenzij je een gratis rekening hebt.
Weten jullie hoe het werkt als je MasterCard bij N26 binnenkort verloopt? Komt er dan automatisch een nieuwe in de bus of moet je die zelf ergens aanvragen.
Ik heb hier online (ook bij N26) geen antwoord op vinden.
Ik heb hier online (ook bij N26) geen antwoord op vinden.
Deze week twee keer met N26 in de chat gezeten, maar achteraf had ik denk ik beter eerst dit topic kunnen lezen...
Ik heb de gratis-variant van N26 plus de fysieke credit card (of eigenlijk Mastercard debit) en daarvoor 10 euro betaald. Ik blijk daarmee nu echter bijna nergens in Nederland in winkels te kunnen betalen: 'Kaart geweigerd'
N26 support snapt er niets van, ze hebben de kaart al een paar keer gereset, opnieuw geactiveerd, en wat al niet meer. Het probleem blijft. Nu gaan ze me een nieuwe kaart toesturen, want hij zal wel stuk zijn.
Terwijl het probleem, denk ik nu, is dat ik een Maestro kaart zou moeten gebruiken voor POS betalingen in Nederland, omdat de Mastercard ruikt als een credit card en vervolgens geweigerd wordt omdat winkels in Nederland slechts sporadisch een CC accepteren.
Klopt mijn redenering?
(and if so, waarom weet N26 support dat dan niet...)
Ik heb de gratis-variant van N26 plus de fysieke credit card (of eigenlijk Mastercard debit) en daarvoor 10 euro betaald. Ik blijk daarmee nu echter bijna nergens in Nederland in winkels te kunnen betalen: 'Kaart geweigerd'
N26 support snapt er niets van, ze hebben de kaart al een paar keer gereset, opnieuw geactiveerd, en wat al niet meer. Het probleem blijft. Nu gaan ze me een nieuwe kaart toesturen, want hij zal wel stuk zijn.
Terwijl het probleem, denk ik nu, is dat ik een Maestro kaart zou moeten gebruiken voor POS betalingen in Nederland, omdat de Mastercard ruikt als een credit card en vervolgens geweigerd wordt omdat winkels in Nederland slechts sporadisch een CC accepteren.
Klopt mijn redenering?
@ToniW klopt, een winkelier in Nederland accepteert altijd Maestro als je wil pinnen. Mastercard / Visa worden daarentegen vaak geweigerd. Ik zou dus een Maestro-kaart aanvragen om je probleem op te lossen.
Nog maar een keer in de chat met N26 en de medewerker specifiek laten zoeken naar Maestro, en ja hoor, als je de Nederlandse Terms en Conditions hebt geaccepteerd kun je een gratis Maestro kaart aanvragen.kwon schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:19:
@ToniW klopt, een winkelier in Nederland accepteert altijd Maestro als je wil pinnen. Mastercard / Visa worden daarentegen vaak geweigerd. Ik zou dus een Maestro-kaart aanvragen om je probleem op te lossen.
ik: 'Are you sure it is free? I have N26 standard.'
zij: 'Yes, it is. Even if you are asked to pay a 10 euro fee, please proceed. If the charge finally go through we will refund the fee.'
Nou weet ik alleen niet of dat laatste algemeen is, of specifiek voor mij in dit support/coulance-geval...
Je zou 't kunnen dubbel-checken door 't bij een winkel te proberen die zeker weten MasterCard accepteert; meestal wel duidelijk gemaakt met logo's bij/aan de kassa of pinautomaat. Dit zijn veelal tankstations, DHZ-winkels en AH To Go's.ToniW schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:10:
Deze week twee keer met N26 in de chat gezeten, maar achteraf had ik denk ik beter eerst dit topic kunnen lezen...
Klopt mijn redenering?
De acceptatie van VISA, MasterCard, American Express en andere debit en/of credit cards in Nederland wordt steeds beter. Ik gebruik momenteel zoveel mogelijk AMEX en dat lukt meestal.ToniW schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:10:
Klopt mijn redenering?
Je hebt in feite twee betalingsystemen: Mastercard/Visa en Maestro/Vpay. In Nederland is Maestro/Vpay de standaard, terwijl in de rest van de wereld Mastercard/Visa de standaard is. Je Mastercard wordt in de meeste Nederlandse winkels dus geweigerd, want geen Maestro.ToniW schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:10:
Klopt mijn redenering?
Ook bij de Aldi, Lidl en heel veel Jumbo's (maar ik geloof niet alle).ShitHappens schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:56:
Dit zijn veelal tankstations, DHZ-winkels en AH To Go's.
Ik probeer zo veel mogenlijk te betalen met mijn crypto.com kaart, omdat ik daar cashback op krijg. Tevens ook in het bezit van zowat elke andere kaart aanbieder, maar met only een master/visa kaart kom je gewoonweg niet ver. Laatst nog in Zoutelande geweest, in die strandtent daar, maar ze accepteerde geen master/visa, hier bij mij in de buurt een camping met horeca gelegenheid net zo. De Appie heeft onder zijn normale filialen maar enkele die master/visa accepteren.ditto4076 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:38:
[...]
De acceptatie van VISA, MasterCard, American Express en andere debit en/of credit cards in Nederland wordt steeds beter. Ik gebruik momenteel zoveel mogelijk AMEX en dat lukt meestal.
Het hele punt is dat je niet na wil denken of een bedrijf je pasje wel pakt of niet, dat is met maestro geen probleem, daarom heb ik nog altijd mn maestro pas als backup.
Het was inderdaad een Jumbo-filiaal wat de enige van de 4 locaties was waar het wél lukte met de N26 Mastercard.JeroenE schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 07:55:
[...]
Ook bij de Aldi, Lidl en heel veel Jumbo's (maar ik geloof niet alle).
Zojuist een rekening geopend, eigenlijk puur omdat ik een nieuwe Mastercard nodig heb en dat bij deze partij het goedkoopste is. Maar ik wil ook wel even verder proberen wat er mogelijk is allemaal.
Misschien een domme vraag, ik kan er geen uitsluitsel over vinden, maar heb je nu echt Google Pay nodig om contactloos met N26 en m'n telefoon te betalen?
Misschien een domme vraag, ik kan er geen uitsluitsel over vinden, maar heb je nu echt Google Pay nodig om contactloos met N26 en m'n telefoon te betalen?
@Aikon Ja, je moet Google Pay gebruiken als je contactloos met je telefoon wil betalen. Ze hebben in hun app geen NFC betalingen zitten. Contactloos met je betaalkaart kan natuurlijk met enkel je kaart en daar heb je geen Google Pay voor nodig.
@Dacuuu Heb je meer info over de kaart van crypto.com? Heb uiteraard al op de website gekeken en zag daar staan dat je pas wat cashback krijg als je duizenden euro’s op een rekening hebt staan.
Of je neemt een echte telefoon en je kunt Apple Pay gebruiken.JeroenE schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:42:
@Aikon Ja, je moet Google Pay gebruiken als je contactloos met je telefoon wil betalen. Ze hebben in hun app geen NFC betalingen zitten. Contactloos met je betaalkaart kan natuurlijk met enkel je kaart en daar heb je geen Google Pay voor nodig.
@internet4me Ik hou er niet van als een groot bedrijf uit de USA denkt dat ze het beter weten, dus dat laat ik aan mij voorbij gaan.
Bedoel je Mastercard, Google of Apple ?JeroenE schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:15:
@internet4me Ik hou er niet van als een groot bedrijf uit de USA denkt dat ze het beter weten, dus dat laat ik aan mij voorbij gaan.
Denk dat je er meer van Amerika houdt dan je denkt
@appie39 Het enige bedrijf wat in de post van @internet4me genoemd wordt. Dat leek me vrij duidelijk?
Ik heb "mixed feelings" over de USA, maar ik vind Apple vrij pedant (bijvoorbeeld: You're holding it wrong).
Ik heb "mixed feelings" over de USA, maar ik vind Apple vrij pedant (bijvoorbeeld: You're holding it wrong).
Bij N26 kun je nu tot een jaar lang gratis Amazon Prime krijgen door de betaling via je N26-Mastercard te laten verlopen: https://n26.com/en-eu/promo-cashback. Dit geldt zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Met N26 Standard krijg je 6 maanden gratis; met Smart, You en Metal 12 maanden.
Overigens kun je (los van Amazon Prime) als nieuwe N26-klant blijkbaar ook nog 20 euro terugkrijgen na een betaling van minimaal 20 euro. Gebruik daarvoor bij het aanmelden code N26NL20 (geen referral).
Overigens kun je (los van Amazon Prime) als nieuwe N26-klant blijkbaar ook nog 20 euro terugkrijgen na een betaling van minimaal 20 euro. Gebruik daarvoor bij het aanmelden code N26NL20 (geen referral).
Bedankt voor deze tip !👍. De meeste van ons hebben -net als ik - de gratis N26 rekening. Heb me net aangemeld bij Prime, heb je toch voor 6 maanden, 18€ terugverdiend.TexMex schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:55:
Bij N26 kun je nu tot een jaar lang gratis Amazon Prime krijgen door de betaling via je N26-Mastercard te laten verlopen: https://n26.com/en-eu/promo-cashback. Dit geldt zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Met N26 Standard krijg je 6 maanden gratis; met Smart, You en Metal 12 maanden.
Zal het voo alle prime versies gelden? van amazon.com / amazon.nl / amazon.de ? Staat niet op de promo pagina vermeld.
Leuk, weet iemand of het met Curve werkt? Ik kan dan voor deze maand een go-back-in-time doen.TexMex schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:55:
@glatuin Geen idee. Je hebt in ieder geval tijd genoeg om het een maandje via Curve te proberen. Werkt het niet, dan kun je het altijd nog rechtstreeks met je N26-kaart regelen, zolang de eerste afschrijving daar vóór 31 augustus plaatsvindt:
De Mastercard van N26 is in ieder geval probleemloos aan Curve te koppelen.The first Amazon Prime membership fee must be charged from a N26 card before 31.08.2021 in order to be eligible.
[ Voor 8% gewijzigd door TexMex op 18-06-2021 14:28 ]
Okay heb een go-back-in-time gedaan, even afwachten of de cashback volgt. Ik laat het hier wel weten. Toevallig gisteren mijn maandbedrag afgeschreven via Curve op een andere kaart.TexMex schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:21:
@glatuin Geen idee. Je hebt in ieder geval tijd genoeg om het een maandje via Curve te proberen. Werkt het niet, dan kun je het altijd nog rechtstreeks met je N26-kaart regelen, zolang de eerste afschrijving daar vóór 31 augustus plaatsvindt:
[...]
Het gaat blijkbaar wel goed met N26. Zelf kon ik meedoen begin deze maand aan de tot 50€ terug, top up, charge back actie bij N26 (voor degenen die N26 weinig of nauwelijks gebruiken, en om N26 gebruik te stimuleren vermoed ik), en nu deze Amazon Prime actie. Het geld klotst bij N26 zeker tegen de plinten? 🤔. Ze zijn lekker bezig daar.
[ Voor 7% gewijzigd door Datisraar op 18-06-2021 14:42 ]
Verwijderd
Als het goed ging, deden ze deze acties niet. Ze hebben waarschijnlijk genoeg rekeninghouders, maar niet genoeg echt actieve gebruikers. Je kunt al die kaarten wel uitgeven, maar als er geen interchange binnenkomt verdien je er niets aan.Datisraar schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:36:
Het gaat blijkbaar wel goed met N26.
Okay. Nau, aan ons Nederlanders zullen ze dan niet zo heel veel verdienen. Hooguit voor het betalen met de MasterCard. Ik weet bijna zeker dat meer dan 95% van de Nederlanders de gratis variant heeft, en dus geen betaalde bankrekening heeft bij N26. Bij mij werken die acties wel, en gebruik de MasterCard en Maestro kaarten sinds kort wat vaker.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:27:
[...]
Als het goed ging, deden ze deze acties niet. Ze hebben waarschijnlijk genoeg rekeninghouders, maar niet genoeg echt actieve gebruikers. Je kunt al die kaarten wel uitgeven, maar als er geen interchange binnenkomt verdien je er niets aan.
[ Voor 17% gewijzigd door Datisraar op 18-06-2021 18:13 ]
In de voorwaarden op die pagina las ik: "The promotion is available to existing N26 customers that are randomly selected by N26 Bank and receive an email by N26 Bank, informing them about the promotion and their eligibility."TexMex schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:55:
Heb jij een mail gehad? Ik niet namelijk. Of zijn er N26 gebruikers die kunnen bevestigen dat dit ook bij hen werkt, zonder dat zij een mail over deze actie gehad hebben?
.
@Flipsen Dat heb ik eerder niet zien staan. N26 lijkt de voorwaarden achteraf nog te hebben aangepast. Waarschijnlijk werd de actie iets té populair op MyDealz en Pepper. Zelf heb ik overigens wel een e-mail en een notificatie gehad.
Edit: De voorwaarden lijken nu toch weer zo te zijn aangepast dat deze actie gewoon voor álle kanten geldt. N26 weet blijkbaar niet echt wat het wil:
Edit: De voorwaarden lijken nu toch weer zo te zijn aangepast dat deze actie gewoon voor álle kanten geldt. N26 weet blijkbaar niet echt wat het wil:
Promotion valid from 17.06.2021 until 31.07.2021 Promotion applies to existing and to new N26 customers in Germany and the Netherlands, who sign up during the promotion period.
[ Voor 36% gewijzigd door TexMex op 19-06-2021 11:26 ]
Heb N26 een tijdje gebruikt, maar het is zonde dat de Maestro kaart niet te koppelen is aan Google Pay. De Mastercard wordt te vaak geweigerd, en is daarnaast te duur voor winkeliers. Dan moet ik alsnog m'n (SNS) Maestro kaart pakken en schiet ik er niks mee op.
Gelukkig wel een goedkope Mastercard en een prachtige app, dus voor vakantie en cc-betalingen ideaal
Gelukkig wel een goedkope Mastercard en een prachtige app, dus voor vakantie en cc-betalingen ideaal
Inderdaad, voor de N26 MasterCard gebruik ik apple pay. N26 Maestro kan nog niet. Maar misschien komt het doordat ik in de Randstad woon maar ik kan MasterCard juist op steeds meer plaatsen gebruiken. Ik merk juist een toename van Visa en Mastercard betaalpunten. Zo kan ik bij alle supermarkten bij ons - behalve AH natuurlijk - betalen met MasterCard en Visa.Aikon schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:21:
Heb N26 een tijdje gebruikt, maar het is zonde dat de Maestro kaart niet te koppelen is aan Google Pay. De Mastercard wordt te vaak geweigerd, en is daarnaast te duur voor winkeliers. Dan moet ik alsnog m'n (SNS) Maestro kaart pakken en schiet ik er niks mee op.
Bedankt voor het melden! ik kreeg ook geen push bericht maar heb ook meegedaan aan de top up actie, en ik zie net dat het ook bij mij vandaag is bijgeschreven. Komt ook goed uit, mijn printer is net stuk en kan ik dat mede gebruiken voor een nieuwe.DarkSEDA schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:46:
De 10% cash back voor de eenmaliage top up is binnen.![]()
Helaas zonder push melding.
[ Voor 11% gewijzigd door Datisraar op 30-06-2021 06:56 ]
Hallo Heren,
Ben ZZPER met KVK in NL maar zelf woonachtig buiten de EU werk zo'n 5 maand per jaar in en om NL, zoek naar mogelijkheden omdat ABN AMRO mijn rekening gaat opheffen.
Is N26 voor mij een optie?
Moet voor de Nederlandse klanten natuurlijk wel btw in rekening brengen die ik afdraag aan de belastingdienst.
Alle info is welcome.
Ben ZZPER met KVK in NL maar zelf woonachtig buiten de EU werk zo'n 5 maand per jaar in en om NL, zoek naar mogelijkheden omdat ABN AMRO mijn rekening gaat opheffen.
Is N26 voor mij een optie?
Moet voor de Nederlandse klanten natuurlijk wel btw in rekening brengen die ik afdraag aan de belastingdienst.
Alle info is welcome.
@MistaPogi Voor N26 moet je in een beperkt aantal landen wonen, zie https://support.n26.com/e...n26-account-in-my-country
Voor zover mijn beperkte kennis gaat willen banken in de EU eigenlijk altijd wel dat je ook daadwerkelijk in de EU woont voor je er klant kan zijn. Ik neem aan dat dit ook de reden is dat de ABN-AMRO je bankrekening gaat opheffen? De regels voor ken je klant/fraudepreventie worden steeds strenger.
Voor zover mijn beperkte kennis gaat willen banken in de EU eigenlijk altijd wel dat je ook daadwerkelijk in de EU woont voor je er klant kan zijn. Ik neem aan dat dit ook de reden is dat de ABN-AMRO je bankrekening gaat opheffen? De regels voor ken je klant/fraudepreventie worden steeds strenger.
Tot nu toe bevalt N26 prima, 20 euro cashback, gratis maestro en een fijne app. Ik heb al wel een paar keer de melding "routine maintenance" gekregen in de app en kan ik niet bij mijn rekening. Heel irritant en je zou verwachten dat ze dit geplande onderhoud 's nachts zouden moeten doen.
Ah, op twitter melden ze dat er issues zijn met de app:
Ah, op twitter melden ze dat er issues zijn met de app:
Als de app dus geen verbinding kan krijgen met de api geven ze dus de melding "routine maintenance"We’re currently experiencing intermittent login issues with our app. We’re working diligently to fix this right away. Please bear with us and the app will be back online shortly! Folded hands
1:22 PM · Jul 5, 2021
[ Voor 8% gewijzigd door TwiSteD1 op 05-07-2021 14:36 ]
Referals zijn niet toegestaan.
[ Voor 86% gewijzigd door Ardana op 08-07-2021 08:26 ]
Dat mag niet meer hier op tweakers. Dien liever een Topic Report in dan zelf te reageren<knip>
[ Voor 69% gewijzigd door Ardana op 08-07-2021 08:28 ]
In de laatste update van N26 staat dat Space nu ook IBANS heeft en dat je er direct uit kunt betalen🎉
Helaas is het voor nu alleen voor de Duitse klanten😔. Heb niet kunnen vinden of het om de paid customers gaat of ook voor de gratis versie.
Helaas is het voor nu alleen voor de Duitse klanten😔. Heb niet kunnen vinden of het om de paid customers gaat of ook voor de gratis versie.
Ik heb sinds kort een gratis rekening geopend. Hoe betaal ik bij Amazon? Ik heb geen fysieke kaart, maar moet de vervaldatum invoeren als ik de rekening van n26 wil toevoegen.
Niet toch? ... N26 geeft geen 'virtuele' Mastercard aan afaik. Wat heb je dan kunnen invullen als kaartnummer en CVC?
[ Voor 5% gewijzigd door ShitHappens op 09-07-2021 00:27 ]
In de app ga je naar je (virtuele) kaarten toe en open je card details, daar staat de expiry date en CVC. Ik heb de kaart zonder problemen toegevoegd bij Amazon.
Ik zou niet gecharged worden voor mijn maestro kaart werd me verzekerd, maar nu was er wel 10 euro afgeschreven, volgens de support medewerker wordt de fee alsnog teruggestort door een andere afdeling. Ook wel jammer dat SEPA instant nog niet werkt, al staat het er meestal wel binnen een halve dag op.
Ik zou niet gecharged worden voor mijn maestro kaart werd me verzekerd, maar nu was er wel 10 euro afgeschreven, volgens de support medewerker wordt de fee alsnog teruggestort door een andere afdeling. Ook wel jammer dat SEPA instant nog niet werkt, al staat het er meestal wel binnen een halve dag op.
Poe poe... we zijn een maand en een stuk of 4 chats verder, maar eindelijk heeft N26 de onterecht afgeschreven fee van 10 euro voor een Maestro kaart teruggestort.
Ook wel 'grappig' dat je de kaart alleen kunt activeren door een geldopname te doen bij een ATM en dat je dan daarvoor direct 2 euro aan kosten mag aftikken. Wel met de tip om voortaan je Mastercard te gebruiken voor geldopnames. Duh...
Ook wel 'grappig' dat je de kaart alleen kunt activeren door een geldopname te doen bij een ATM en dat je dan daarvoor direct 2 euro aan kosten mag aftikken. Wel met de tip om voortaan je Mastercard te gebruiken voor geldopnames. Duh...
@ToniW Ik meende dat het ook werkt als je enkel "saldo opvragen" doet en dat is gratis. Voor zover ik weet is de truuk dat je een keer je pincode in moet voeren en het apparaat je chip "activeert". Dat kan iedere geldautomaat, maar een kastje bij de lokale slager/bakker/supermarkt misschien niet.
Dan heb je niet goed opgelet want je kan ook je pas in een betaalautomaat steken en een betaling doen in elke betaalautomaat die maestro ondersteund. En dat is overal in Nederland.ToniW schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:03:
Poe poe... we zijn een maand en een stuk of 4 chats verder, maar eindelijk heeft N26 de onterecht afgeschreven fee van 10 euro voor een Maestro kaart teruggestort.
Toch is dat opmerkelijk, en weten alle Nederlandse klanten dus niet bij N26 dat je NOOIT met je maestro pas geld moet opnemen, maar altijd met je MasterCard? Wel een rare constructie overigens, Maestro kost 2€ per opname en Mastercard gratis.....in Nederland andersom qua kosten. Met een Nederlandse MasterCard heb je 4% opnamekosten. Weet iemand waarom N26 dat zo doet inzake geldopnames?Tartarus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:16:
[...]
Dan heb je niet goed opgelet want je kan ook je pas in een betaalautomaat steken en een betaling doen in elke betaalautomaat die maestro ondersteund. En dat is overal in Nederland.
[ Voor 7% gewijzigd door Datisraar op 10-07-2021 17:10 ]
Verwijderd
Als Nederland afwijkt van wat gangbaar is in Europa, moet N26 zich dan aanpassen aan ons, of andersom? Die hele Maestro zich al echt een kludge om klanten in Nederland (en in mindere mate Oostenrijk en België) te kunnen bedienen. Met mijn eerste Maestro van Revolut kon ik ook geen cash geld pinnen.Datisraar schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:58:
[...]
in Nederland andersom qua kosten. Met een Nederlandse MasterCard heb je 4% opnamekosten. Weet iemand waarom N26 dat zo doet inzake geldopnames?
Hetzelfde verhaal dus ook bij de DKB: geld opnemen met mijn Girocard/V Pay pas kost geld (behalve bij DKB automaten), met mijn VISA van die bank gewoon overal gratis geld opnemen (behoudens fees van de eigenaar van de geldautomaat).
Dat werkt alleen met online betaalterminals. In Nederland is dat inderdaad eigenlijk altijd zo, maar in andere landen (bijvoorbeeld Frankrijk) is dat niet gebruikelijk en dan werkt het dus ook niet.Tartarus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:16:
Dan heb je niet goed opgelet want je kan ook je pas in een betaalautomaat steken en een betaling doen in elke betaalautomaat die maestro ondersteund. En dat is overal in Nederland.
Vandaar dat N26 zelf het advies geeft om het bij een geldautomaat te doen, die zijn wel altijd online (anders kan je geen saldo opvragen etc). Het is wel jammer dat ze schrijven dat je geld moet opnemen, voor zover ik weet is dat dus niet per se noodzakelijk. Misschien dat er ook landen zijn waar je geen saldo kan opvragen?
€50 voor nieuwe gebruikers als die zich aanmelden bij N26 via een vriend én een betaling uitvoeren vóór 31 juli.TwiSteD1 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:34:
Tot nu toe bevalt N26 prima, 20 euro cashback, gratis maestro en een fijne app.
Kan beamen dat dit werkt. Familielid heeft zich middels mijn code aangemeld, hij heeft er vervolgens iets bij Amazon ter waarde van 50 euro mee gekocht en beiden kregen daar a 50,- binnen 24 uur op onze rekening.bek schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:09:
[...]
€50 voor nieuwe gebruikers als die zich aanmelden bij N26 via een vriend én een betaling uitvoeren vóór 31 juli.

Mooi zo! N26 strooit met geld de laatste tijd.Tweakriez schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:16:
[...]
Kan beamen dat dit werkt. Familielid heeft zich middels mijn code aangemeld, hij heeft er vervolgens iets bij Amazon ter waarde van 50 euro mee gekocht en beiden kregen daar a 50,- binnen 24 uur op onze rekening.![]()
Ik vind het ook een fijne app om te hebben. Heel soms heb ik een creditcard nodig en gebruik dan N26. Bijvoorbeeld bij buitenlandse Amazon sites. Kost me geen jaarlijkse bijdrage nu oid. Het is een debetcard dus eerst geld zetten maar is als Mastercard te gebruiken bij betalingen. Ik zag dat je zelfs tot aan 1200 euro aan tell a friend codes mag weggeven. Zeer nette actie! Ik zal eens kijken in mijn vriendenkring of ik nog wat mensen blij kan makenDatisraar schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:35:
[...]
Mooi zo! N26 strooit met geld de laatste tijd.
[ Voor 6% gewijzigd door Tweakriez op 11-07-2021 21:39 ]
Klopt het dat het voor gratis gebruikers niet mogelijk is om spaardoelen/potjes te maken? Ik zie Spaces, maar dat is voor Premium of Duitse gebruikers.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
@THE_BASE Ja, dat klopt. Zie https://n26.com/en-eu/plans bij "Your extra features" en dan de tweede regel.
Klopt! Je moet minimaal de betaalde N26 smart variant kiezen voor 4,90€ per maand.THE_BASE schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:14:
Klopt het dat het voor gratis gebruikers niet mogelijk is om spaardoelen/potjes te maken? Ik zie Spaces, maar dat is voor Premium of Duitse gebruikers.
@THE_BASE Ik ben gratis gebruiker en heb wel spaces, net nog aangemaakt als test. Er staat wel ‘go premium to enjoy spaces’ in mijn app, maar heb wel de optie. Vreemd…