Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Ja met PayPal altijd goed opletten dat je de koers door je creditcard maatschappij laat berekenen ipv direct in euro's (dure koersopslag van PayPal) te betalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iemt
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 22:06
Ik ben benieuwd wanneer N26 met Metal gaat komen in NL.
En of ze een cashback of puntensysteem gaan introduceren. Zou een mooie toevoeging zijn.

Iemt wijzigde deze reactie 04-05-2019 18:42 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iemt
Wally2002 schreef op maandag 29 april 2019 @ 20:41:
@Iemt @U123456 Opvallend: ICS geeft wel informatie hoe je een openstaand bedrag vanaf een buitenlandse rekening kan betalen. Zie hun website onder 'bekijk hier onze rekeningnummers'. Waarom dan geen incasso van niet-NL IBAN zou je denken...

Gaat het hier nu alleen om maandelijkse automatische incasso en beschik je al over een door ICS uitgegeven kaart? zou gewoon mogelijk moeten zijn en weigeren is inderdaad IBAN discriminatie.
Vernam van de klantenservice dat er wst regels aan zitten en ze daarom niet een buitenlands rekeningnummer mogen opgeven.

Denk dat ik dan voorlopig niet helemaal over kan op N26, alhoewel ik stiekem hoop dat N26 met NL ibans komt ooit :)

Moet nu hoe dan ook een NL rekening ernaast houden (had eerst Bunq free maar heb me
twijfels dus houd voorlopig Knab aan en Bunq tot ik Bunq echt helemaal “vertrouw”)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:48
@Iemt ben dan erg benieuwd naar die regels en vooral wie die regels oplegt.
Het is m.i. IBAN discriminatie en introductie van NL-Ibans door N26 is wat mij betreft echt de omgekeerde wereld en een stap terug.

Volgens beantwoording van vragen in het Europees Parlement hebben nagenoeg alle EU lidstaten een nationale autoriteit die klachten over IBAN discriminatie in behandeling (moeten) nemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iemt
Wally2002 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:13:
@Iemt ben dan erg benieuwd naar die regels en vooral wie die regels oplegt.
Het is m.i. IBAN discriminatie en introductie van NL-Ibans door N26 is wat mij betreft echt de omgekeerde wereld en een stap terug.

Volgens beantwoording van vragen in het Europees Parlement hebben nagenoeg alle EU lidstaten een nationale autoriteit die klachten over IBAN discriminatie in behandeling (moeten) nemen.
Ik heb voorlopig nog geen haast met alles over te zetten naar N26. Zodra ik dat wil zal ik indd via DNB aankaarten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hassenpad
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 29-05 12:24
Ik heb een probleem met N26 overboekingen. Belastingdienst heeft geld overgemaakt maar dat is terug gestuurd door n26. Ze kunnen mij niet vertellen waarom of hoe en wat. Iemand hier ervaring mee of?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:08
Ik krijg geen push notification, er staat wel een 'pending transaction' in de app, maar erop tappen doet niets. Het is geen transactie in euro's, maar dat zou niet uit mogen maken lijkt me..

EDIT: Telefoon (Xiaomi A1) doet wel eens vaker raar met push notifications. Ik kreeg opeens een lading notifcations binnen (ook van andere apps), hierna meteen nog eens geprobeerd en toen kreeg ik wel een notification. Lang verhaal kort: je MOET via de push notification bevestigen.

Thralas wijzigde deze reactie 06-05-2019 22:21 (51%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iemt
Hassenpad schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:42:
Ik heb een probleem met N26 overboekingen. Belastingdienst heeft geld overgemaakt maar dat is terug gestuurd door n26. Ze kunnen mij niet vertellen waarom of hoe en wat. Iemand hier ervaring mee of?
Wat zegt support erover ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hassenpad
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 29-05 12:24
Ze zeggen dat ze geen inkijk hebben op binnen komende overboekingen en mij verder niks kunnen vertellen. Ze verwijzen me naar de belasting dienst maar die zegt duidelijk dat het bedrag terug gestort is door de bank. Ik weet niet wat ik hiermee moet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iemt
Hassenpad schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:38:
Ze zeggen dat ze geen inkijk hebben op binnen komende overboekingen en mij verder niks kunnen vertellen. Ze verwijzen me naar de belasting dienst maar die zegt duidelijk dat het bedrag terug gestort is door de bank. Ik weet niet wat ik hiermee moet.
Vreemd want bij mij kwam dit bedrag wel gewoon binnen. Ik zou dan de Belastingdienst vragen om een bewijs (als dit kan) dat N26 dit heeft teruggestuurd en het dan via klachten afdeling laten afhandelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: juli 2016
  • Niet online
Nu lees ik opeens dat de creditcard van N26 nog gratis is, maar straks € 34,80 per jaar moet gaan kosten.
Ik twijfel nog tussen Revolut en N26, weet iemand meer? Dat is een fors bedrag namelijk.

https://www.consumentenbo...kening/n26-betaalrekening

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wally2002
@CR2032 Het lijkt me dat dit verouderde info is, in het artikel lees ik onder 'de belangrijkste kosten'
Mastercard: op dit moment (oktober 2017) nog gratis, anders €34,80 per jaar.
Update: die 2,90 euro per maand zie je terug in een oude prijslijst

Wally2002 wijzigde deze reactie 08-05-2019 23:28 (27%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wally2002
Het lijkt erop dat een medewerker van N26 via twitter zijn/haar mond voorbij heeft gepraat over de introductie van Apple Pay, volgens een comment op iculture.nl

Wally2002 wijzigde deze reactie 08-05-2019 23:17 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iemt
Wally2002 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:17:
Het lijkt erop dat een medewerker van N26 via twitter zijn/haar mond voorbij heeft gepraat over de introductie van Apple Pay, volgens een comment op iculture.nl
Goede ontwikkeling! Nu iDeal nog. En denk dat dat op termijn ook komt omdat het de norm is in NL

• Uffje
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online

Uffje

THT: Zie signature

Iemt schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:48:
[...]

Goede ontwikkeling! Nu iDeal nog. En denk dat dat op termijn ook komt omdat het de norm is in NL
Ik denk van niet, ik heb het gevoel dat ze meer op de duitse en spaanse markt richten en zonder iDeal kan je al heel ver komen.

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iemt
Uffje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:51:
[...]

Ik denk van niet, ik heb het gevoel dat ze meer op de duitse en spaanse markt richten en zonder iDeal kan je al heel ver komen.
Je kan ver komen maar omdat iDeal hier de norm is kan je tegen beperkingen aanlopen.

• Uffje
  • Nu online

Uffje

Iemt schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:54:
[...]

Je kan ver komen maar omdat iDeal hier de norm is kan je tegen beperkingen aanlopen.
Dat het de Norm is vind sowieso overdreven. Ik heb in die twee jaar 1 of 2 keer iDeal moeten gebruiken.

... na de zomer

• Iemt
Uffje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:03:
[...]

Dat het de Norm is vind sowieso overdreven. Ik heb in die twee jaar 1 of 2 keer iDeal moeten gebruiken.
Hangt eraf welke webshops je bezoekt..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:37
Heb mij nieuwe Maestro kaart inmiddels binnen van N26. Werkte na één keer normaal pinnen tot nu toe overal zowel contactloos als met chip. Werkt eindelijk gewoon als elke NL bank zou werken. Erg fijn dat de optie er is, al zou het vanuit NL perspectief wellicht handiger zijn om altijd een Maestro te geven of het in ieder geval aan te bieden / te vragen.
Uffje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:03:
[...]

"Voetbal is niet de populairste sport is in Nederland, want ik kijk maar 1 keer per jaar."

Dit is geen argument. Alleen omdat jij iDeal weinig gebruikt hoeft niet te zeggen dat het niet de norm is. Dat kan beide waar zijn. iDeal is weldegelijk de norm in Nederland zowel voor consumer-to-business (webshops, thuisbezorgd) als ook steeds meer consumer-consumer via Tikkie en betaalverzoeken.

Het is voor een Duitse startup te vergeven maar als je door het grote publiek serieus genomen wil worden als primaire bank moet je uiteindelijk aan de iDeal.

ApexAlpha wijzigde deze reactie 09-05-2019 11:48 (52%)

• Uffje
  • Nu online

Uffje

ApexAlpha schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:42:

[...]

"Voetbal is niet de populairste sport is in Nederland, want ik kijk maar 1 keer per jaar."

Dit is geen argument. Alleen omdat jij iDeal weinig gebruikt hoeft niet te zeggen dat het niet de norm is. Dat kan beide waar zijn. iDeal is weldegelijk de norm in Nederland zowel voor consumer-to-business (webshops, thuisbezorgd) als ook steeds meer consumer-consumer via Tikkie en betaalverzoeken.

Het is voor een Duitse startup te vergeven maar als je door het grote publiek serieus genomen wil worden als primaire bank moet je uiteindelijk aan de iDeal.
Klopt, dat had ik niet zo moeten typen, maar ik denk wel dat veel mensen iDeal als enige optie zien en niet verder kijken naar de andere opties. Alle grote websites (ook thuisbezorgd) en veel kleine websites ondersteunen “credit card” betalingen. Dit is misschien ook wat onhandig omschreven omdat het eigenlijk Mastercard betaling moet zijn. Maar zonder iDeal kan je echt wel ver komen. En ik denk ook dat het punt dat mensen iDeal willen van N26 wel duidelijk is en dus de posts met “ik wil iDeal bij N26” niet veel meer toevoegen.

... na de zomer

• ApexAlpha
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:37
Uffje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:58:
[...]

Klopt, dat had ik niet zo moeten typen, maar ik denk wel dat veel mensen iDeal als enige optie zien en niet verder kijken naar de andere opties. Alle grote websites (ook thuisbezorgd) en veel kleine websites ondersteunen “credit card” betalingen. Dit is misschien ook wat onhandig omschreven omdat het eigenlijk Mastercard betaling moet zijn. Maar zonder iDeal kan je echt wel ver komen. En ik denk ook dat het punt dat mensen iDeal willen van N26 wel duidelijk is en dus de posts met “ik wil iDeal bij N26” niet veel meer toevoegen.
Je kan vast ver komen met CC of Paypal, maar iDeal is nog steeds de norm. En uit persoonlijke noot: nog steeds het makkelijkste. Daarnaast is CC of Paypal geen alternatief voor Tikkie in Nederland en in mijn kringen wordt dat steeds meer gebruikt, je kan er haast niet onderuit.

Ik houdt dan ook zelf een Rabo account aan voor NL incasso's, betaalverzoeken en iDeal.

• donald_dick
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:37
Ik loop continu tegen het feit aan dat ik een error code 50X krijg bij het inloggen. Zijn er meer tweakers met problemen? Vervolgens kun je dus niet met hun in de chat komen, want die optie is er niet.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Uffje
  • Nu online

Uffje

ApexAlpha schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 12:05:
[...]

Je kan vast ver komen met CC of Paypal, maar iDeal is nog steeds de norm. En uit persoonlijke noot: nog steeds het makkelijkste. Daarnaast is CC of Paypal geen alternatief voor Tikkie in Nederland en in mijn kringen wordt dat steeds meer gebruikt, je kan er haast niet onderuit.

Ik houdt dan ook zelf een Rabo account aan voor NL incasso's, betaalverzoeken en iDeal.
Het alternatief voor tikkie is het gewoon overmaken 8)7 ik snap dat het makkelijker is, maar zodra je de meest gebruikte nummers hebt duurt het even lang. maar ja ik snap dat tikkie makkelijker is. Maar ik zie voor N26 geen behoefte om iDeal in te voeren. Ik vraag me sowieso af wat de verhouding Nederlanders is bij N26.

... na de zomer

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:16
donald_dick schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:06:
Ik loop continu tegen het feit aan dat ik een error code 50X krijg bij het inloggen. Zijn er meer tweakers met problemen? Vervolgens kun je dus niet met hun in de chat komen, want die optie is er niet.
Krijg zelf een server onderhoud melding bij het openen van de app.

• donald_dick
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:37
Freakster86 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:34:
[...]

Krijg zelf een server onderhoud melding bij het openen van de app.
Ja, nu krijg ik die error ook. We wachten weer verder af....

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Iemt
Bij mij doet ie het gewoon!. Heb wel sinds 13u problemen met Sofort transacties

• CR2032
  • Niet online
Wally2002 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:10:
@CR2032 Het lijkt me dat dit verouderde info is, in het artikel lees ik onder 'de belangrijkste kosten'

[...]

Update: die 2,90 euro per maand zie je terug in een oude prijslijst
Ik lees op meer sites dat de N26 Mastercard € 34,80 per jaar moet gaan kosten.
Gratis alleen als een tijdelijk lokkertje? Die 2,90 euro gaat over wat anders.

Zoals hier: https://zzpdaily.nl/mijn-n26-ervaring/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iemt
CR2032 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:36:
[...]

[Afbeelding]
Sinds het openen van N26 in NL (of naja beschikbaar worden) word er gepromoot met nu tijdelijk gratis. Waarschijnlijk is de bank nu op een punt gekomen dat ze klanten wellicht gaan chargen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:58
[...]

[Afbeelding]
Volgens mij gebruiken dit soort websites dit soort kreten vooral om mensen aan te sporen een rekening te openen, en dan bij voorkeur via hun affiliate link.

In het verleden heeft N26 inderdaad op hun website vermeld dat de kaart geld kost, maar volgens mij was dat ook gewoon als stok achter de deur, als ze in de toekomst geld gaan vragen voor de Mastercard.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Nu online
In de actuele prijslijst (23/04/2019) staat inderdaad niets meer over toekomstige kosten voor de MasterCard:
https://docs.n26.com/lega...3account-pricelist-en.pdf

U123456 wijzigde deze reactie 10-05-2019 08:09 (51%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wally2002
[...]

[Afbeelding]
Hoeveel is 12 maanden a 2,90 euro...? Precies!

Ik zou toch vooral uitgaan van de officiële info, tuurlijk kan men vroeg of laat geld gaan vragen maar op dit moment wijst niets daar op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:43
Vraagje hier, kan het namelijk echt niet vinden.. Zijn er meerdere IBAN rekeningnummers mogelijk? (Betaald maakt niet uit). Zoals Bunq bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iemt
Silvan schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:08:
Vraagje hier, kan het namelijk echt niet vinden.. Zijn er meerdere IBAN rekeningnummers mogelijk? (Betaald maakt niet uit). Zoals Bunq bijvoorbeeld..
Je kan alln 1 rekening openen. Wel kun je spaar potjes maken afhankelijk van type account

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 10:47
Silvan schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:08:
Nee, helaas niet. Alleen Knab heeft dat nog ( 5 rekeningen)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
U123456 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:08:
In de actuele prijslijst (23/04/2019) staat inderdaad niets meer over toekomstige kosten voor de MasterCard:
https://docs.n26.com/lega...3account-pricelist-en.pdf
Thnx. Ik heb inmiddels N26 aangevraagd. Ging heel eenvoudig, zonder video chat gedoe wat ik eigenlijk had verwacht. Kaart is onderweg. Ik zie al wel nu dat N26 een stuk minder uitgebreid is dan Revolut. Zo kun je geen virtuele cards aanmaken (veilig voor online aankopen), geen aparte tegoeden in verschillende valuta's aanhouden zonder steeds te hoeven wisselen en nog wat meer dingen.

Ik had N26 en Revolut meer als concurrent verwacht,. N26 is traditioneler, Revolut is ook meer een travel credit card, vandaar zo populair bij KLM-personeel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Brightside
CR2032 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:40:
[...]

Thnx. Ik heb inmiddels N26 aangevraagd. Ging heel eenvoudig, zonder video chat gedoe wat ik eigenlijk had verwacht. Kaart is onderweg. Ik zie al wel nu dat N26 een stuk minder uitgebreid is dan Revolut. Zo kun je geen virtuele cards aanmaken (veilig voor online aankopen), geen aparte tegoeden in verschillende valuta's aanhouden zonder steeds te hoeven wisselen en nog wat meer dingen.

Ik had N26 en Revolut meer als concurrent verwacht,. N26 is traditioneler, Revolut is ook meer een travel credit card, vandaar zo populair bij KLM-personeel.
Je hebt bij N26 wel gratis debit Mastercard en Maestro kaart ( bij €100 storten op N26 rekening). Dat kost bij Revolut weer geld ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iemt
CR2032 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:40:
[...]

Revolut is indd geliefd bij vliegend personeel.
N26 meer bij personeel dat buiten de werkt om zo een EUR rekening aan te houden.

Grootste verschil denk ik is toch echt dat N26 zich meer als een bank neerzet en Revolut digitaal wil zijn.

Jammer dat Revolut geen Debit kaarten aanbied maar Prepaid. Was voor mij de reden om voor N26 te gaan uiteindelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tony-stark
  • Laatst online: 17:18
Kun je slechts 1 of meerdere Maestro cards aanvragen? Als simpele boodschappenrekening waar toch niet meer dan €200 op staat zou het fijn zijn als mijn vriendin ook een eigen pas heeft, ook al staat op die passen waarschijnlijk mijn naam.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12-07 20:58
tony-stark schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:27:
Kun je slechts 1 of meerdere Maestro cards aanvragen? Als simpele boodschappenrekening waar toch niet meer dan €200 op staat zou het fijn zijn als mijn vriendin ook een eigen pas heeft, ook al staat op die passen waarschijnlijk mijn naam.
1 Maestro en 1 Mastercard

• Iemt
Vandaag met de Thalys gegaan.
Bij de Welcome Bar kon ik op de heenreis niet betalen.(moest een andere cc gebruiken). Op de terugreis deed hij het wel
Maar zie nog geen afschrijving?

• CR2032
  • Niet online
Iemt schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:21:
[...]

Revolut is indd geliefd bij vliegend personeel.
N26 meer bij personeel dat buiten de werkt om zo een EUR rekening aan te houden.

Grootste verschil denk ik is toch echt dat N26 zich meer als een bank neerzet en Revolut digitaal wil zijn.

Jammer dat Revolut geen Debit kaarten aanbied maar Prepaid. Was voor mij de reden om voor N26 te gaan uiteindelijk.
Er is toch geen verschil tussen debit of prepaid kaart? Beide zijn prepaid tot wat op je rekening staat.

• Iemt
CR2032 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:42:
[...]

Er is toch geen verschil tussen debit of prepaid kaart? Beide zijn prepaid tot wat op je rekening staat.
Had begrepen dat Debit nog wel oets vaker word geaccepteerd dan prepaid. Omdat Debit gelijk staat aan je banksaldo en prepaid vooraf
Opgeladen dient te worden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oohh
Iemt schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:31:
Maar zie nog geen afschrijving?
Waarschijnlijk is de terminal niet online, waardoor de betaling later in een batch wordt verwerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
Iemt schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 03:15:
[...]

Had begrepen dat Debit nog wel oets vaker word geaccepteerd dan prepaid. Omdat Debit gelijk staat aan je banksaldo en prepaid vooraf
Opgeladen dient te worden
Even verder gezocht: hier is er geen verschil tussen een debit card en een prepaid creditcard. Het zijn twee verschillende namen voor hetzelfde ding.

https://www.alleszondercreditcard.nl/debit-card/

CR2032 wijzigde deze reactie 17-05-2019 09:02 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iemt
CR2032 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:01:
[...]

Even verder gezocht: hier is er geen verschil tussen een debit card en een prepaid creditcard. Het zijn twee verschillende namen voor hetzelfde ding.

https://www.alleszondercreditcard.nl/debit-card/
Het is nog altijd niet hezelfde maar dat terzijde!

De link die je als bron aanhoud is reclame naar mijn mening. Dus hie betrouwbaar dat is laat ik in het midden.

https://community.revolut...-flight-not-working/25380

Problemen waar je met een prepaid card tegen aan kunt lopen en Debit minder last van heeft zijn vooral offline betalingen. toen ik Revolut had had ik hier in ieder geval meer last van dan met N26

Iemt wijzigde deze reactie 17-05-2019 11:14 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• U123456
  • Nu online
Nog een voorbeeld:
Met Revolut kan je niet tanken bij onbemande benzinestations. Met N26 wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iemt
https://n26.com/en-it/blo...og-post&utm_term=cash26IT

Het is nu ook mogelijk in Italie om contant geld te storten. Zou dit ook in NL komen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
U123456 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:29:
Nog een voorbeeld:
Met Revolut kan je niet tanken bij onbemande benzinestations. Met N26 wel.
Dat is opgelost. Visa had een pre-authorisation issue.
Heeft verder niets met prepaid of debet card te maken.

bron: https://twitter.com/Revol.../1078326157253246977?s=20

N26 werkt lekker snel, de kaarten zijn al binnen enkele dagen binnen.
Erg mooi gedaan dat transparante ontwerp met die zichtbare antenne en chip.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oohh
CR2032 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 22:31:
[...]

Dat is opgelost. Visa had een pre-authorisation issue.
Heeft verder niets met prepaid of debet card te maken.

bron: https://twitter.com/Revol.../1078326157253246977?s=20

N26 werkt lekker snel, de kaarten zijn al binnen enkele dagen binnen.
Erg mooi gedaan dat transparante ontwerp met die zichtbare antenne en chip.
In de VS werkt het bij (bemande) tankstations met Revolut in ieder geval niet. Je wordt altijd naar de cashier verwezen en moet binnen pinnen.

N26 heb ik deze keer niet in de VS gebruikt. Voornamelijk omdat ik Revolut makkelijk via een ICS creditcard kan opladen.

• atlas1302
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14-07 18:58
Als ik maestro wil laten sturen naar Portugal, kan dat gewoon? En heeft het meer nut of gemakkelijker dan de mastercard?

Binnenkort naar Portugal, vandaar.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: maart 2012
  • Nu online
Nee die is alleen te krijgen als je een Nederlands adres opgeeft (volgens de nieuwste prijslijst op https://docs.n26.com/lega...3account-pricelist-en.pdf, voorheen stonden er nog 1 of 2 andere landen.) En die heb je ook vooral in Nederland nodig.

AlbertJP wijzigde deze reactie 22-05-2019 16:36 (41%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Uffje
  • Nu online

Uffje

atlas1302 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:08:
Als ik maestro wil laten sturen naar Portugal, kan dat gewoon? En heeft het meer nut of gemakkelijker dan de mastercard?

Binnenkort naar Portugal, vandaar.
Volgens mij wordt de Maestro kaart alleen nog in Nederland ondersteunt en dus alleen naar Nederland verstuurt.

... na de zomer

Acties:
  • +4Henk 'm!

• U123456
  • Nu online
Maestro betaalpas nog steeds zowel in NL, DE en AT. Alleen hebben DE en AT een eigen prijslijst :)
You can order your free Maestro card directly in the app by tapping 👤 My Account then Cards settings. Swipe left on your card until you see a Maestro card and tap Order.

You'll only see the option if you live in Germany, Austria or the Netherlands and have received a transfer of at least 100 € from one of these 3 countries.
Link: https://support.n26.com/e...-to-order-my-maestro-card

• atlas1302
Aha bedankt alle drie, had er al een vermoeden van. Iemand van jullie in Portugal geweest of andere luitjes, gaat dat goed met betalen via de kaart?

En hoeveel kan je nu max. pinnen per keer, zal wel te maken hebben met de ATM van het land denk ik. Hier op CV. 200 euro per dag maar kan de kaart hier niet checken op functionaliteit.
Dussen uitproberen maar denk ik, en veel betalen met de kaart als die geaccepteerd wordt in Portugal. :)

atlas1302 wijzigde deze reactie 25-05-2019 11:40 (49%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-07 05:17
Ik ga over een paar weken voor het eerst richting Azië (Maleisië + Thailand). Het is dus handig om een credit card te hebben. Ik zit bij de Rabobank en vind de kosten aan de hoge kant mbt de toeslagen. Is het verstandig / zouden jullie het aanraden om me aan te melden bij N26? Ik zie er de voordelen wel van in, scheelt qua kosten ook wel wat.. Maar Rabobank voelt toch wel vertrouwd. Wat raden jullie aan?

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oohh
TheRicolaa10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:40:
Ik ga over een paar weken voor het eerst richting Azië (Maleisië + Thailand). Het is dus handig om een credit card te hebben. Ik zit bij de Rabobank en vind de kosten aan de hoge kant mbt de toeslagen. Is het verstandig / zouden jullie het aanraden om me aan te melden bij N26? Ik zie er de voordelen wel van in, scheelt qua kosten ook wel wat.. Maar Rabobank voelt toch wel vertrouwd. Wat raden jullie aan?
Of het voor jou de moeite waard is, ligt helemaal aan jou. Je bespaart waarschijnlijk zo rond de 2% per betaling, dus reken maar uit.

Afgelopen vakantie heeft het mij met Revolut (vergelijkbaar met N26) zo’n 60 tot 80 euro gescheeld. Hoefde ik niet veel voor te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-07 05:17
oohh schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:50:
[...]

Of het voor jou de moeite waard is, ligt helemaal aan jou. Je bespaart waarschijnlijk zo rond de 2% per betaling, dus reken maar uit.

Afgelopen vakantie heeft het mij met Revolut (vergelijkbaar met N26) zo’n 60 tot 80 euro gescheeld. Hoefde ik niet veel voor te doen.
Ja het scheelt sowieso geld, dat was me al duidelijk. Het gaat me meer over de betrouwbaarheid van de bank / pas. Het word de eerste keer voor mij dat ik een creditcard ga gebruiken.

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:08
Allebei.

Als je met één debit/creditcard reist, dan ken je de grap van de hotelier/autohuurder die perongeluk (of expres) onverwacht 800 euro charged nog niet.

Kun je natuurlijk vooraf een hogere limiet voor regelen, maar dat is wat zonde als je het in principe niet gebruikt. Met een debitcard heb je altijd een backup, gezien je het binnen ~24u kunt aanvullen zou ik er ook geen groot saldo op zetten.

Voordeel van N26 is dat 'ie goedkoper is, voordeel van de (Rabobank) creditcard is dat hij ook (of handiger?) als borg werkt. Én die laatste kun je 24x7 bellen als er iets loos is, reden genoeg voor mij om het saldo op m'n N26-rekening enigszins beperkt te houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MarkvdKlundert
  • Laatst online: 12-06 11:19
Is het handig om dit aan te vragen als je er alleen maar af en toe een webaankoop mee wilt doen als paypal niet beschikbaar is of in plaats van paypal? (via de Mastercard). Hoe snel kun je de mastercard gebruiken als je hem aanvraagt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr Brightside
MarkvdKlundert schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:12:
Is het handig om dit aan te vragen als je er alleen maar af en toe een webaankoop mee wilt doen als paypal niet beschikbaar is of in plaats van paypal? (via de Mastercard). Hoe snel kun je de mastercard gebruiken als je hem aanvraagt?
Binnen 5 werkdagen had ik hem, dus uiterlijk de dinsdag 11 juni kan je hem gelijk gebruiken met paypal.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Iemt
Ik heb een keer de kaart binnen 1,5 week gehad. En een andere keer binnen 3 dagen. Het zal maar net zijn hoe snel zij de kaart uitgeven en op de post zetten.

• Wally2002
Let op: de MasterCard van N26 is een debit card en geen echte creditcard. Verder is N26 zeker aan te raden voor transacties in vreemde valuta, door het ontbreken van koersopslag. Maar bij met name autohuur en hotels zou de debit MasterCard geweigerd kunnen worden, of wordt een hoge borg afgeschreven.
N26 heeft verder een bankvergunning in Duitsland en dus ook de EU, dus dat is m.i. voldoende waarborg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uffje
  • Nu online

Uffje

Is er iemand die N26 gebruikt kp LineageOS, of is dat niet mogelijk/veilig?

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:28
Werkt prima !

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlbertJP
  • Nu online
Je hebt waarschijnlijk wel Google services (microG bijvoorbeeld) nodig voor pushberichten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uffje
  • Nu online

Uffje

Heb je die dan via de Android store gedownload of is er ook een manier om Googleless N26 te krijgen?

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brent
Heb idd wel microg en kon zo via de Play Store het installeren. Ik heb echter gehoord dat dat niet hoeft, misschien kun jij het straks voor ons bevestigen ;) Via F-droid kun je met de YALP app als het goed is hem gewoon installeren.

• Brent
Een heel ander vraagje, waarvan ik hoop dat er misschien iemand meeleest met het antwoord:

Mijn vriendin heeft vorige week bij OHRA online verzekeringen afgesloten. Daarbij haar N26 IBAN opgegeven. Gisteren werd ze opgebeld dat dat niet kon (al accepteerde het aanvraagformulier het dus wel), en of ze een Nederlands IBAN wilde opgeven of de aanvraag annuleren. Ze wilde geen van beide, en vroeg naar de reden. Toen kwam er een vaag verhaal over dat voor schadeverzekeringen een NL rekening verplicht is. Dit is vreemd, want ikzelf heb al een paar schadeverzekeringen die zonder problemen van een buitenlandse rekeningen incasseren (niet bij OHRA) en heb er ook nooit wat over gehoord. Heb al een mailtje naar de DNB geschoten, wacht nog op antwoord. Lang verhaal kort, bij aandringen op de precieze reden van de weigering werd de telefoniste ietwat emotioneel en bleef volhouden 'dat we dan zelf liever de aanvraag annuleren' en sloeg de hoorn op de haak voordat er iets terug gezegd kon worden.

Een vreemde gang van zaken, sowieso, maar weet iemand iets meer van zo'n reden een buitenlands IBAN niet te accepteren voor een schadeverzekering?

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:22
Brent schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:53:
Een heel ander vraagje, waarvan ik hoop dat er misschien iemand meeleest met het antwoord:

Mijn vriendin heeft vorige week bij OHRA online verzekeringen afgesloten. Daarbij haar N26 IBAN opgegeven. Gisteren werd ze opgebeld dat dat niet kon (al accepteerde het aanvraagformulier het dus wel), en of ze een Nederlands IBAN wilde opgeven of de aanvraag annuleren. Ze wilde geen van beide, en vroeg naar de reden. Toen kwam er een vaag verhaal over dat voor schadeverzekeringen een NL rekening verplicht is. Dit is vreemd, want ikzelf heb al een paar schadeverzekeringen die zonder problemen van een buitenlandse rekeningen incasseren (niet bij OHRA) en heb er ook nooit wat over gehoord. Heb al een mailtje naar de DNB geschoten, wacht nog op antwoord. Lang verhaal kort, bij aandringen op de precieze reden van de weigering werd de telefoniste ietwat emotioneel en bleef volhouden 'dat we dan zelf liever de aanvraag annuleren' en sloeg de hoorn op de haak voordat er iets terug gezegd kon worden.

Een vreemde gang van zaken, sowieso, maar weet iemand iets meer van zo'n reden een buitenlands IBAN niet te accepteren voor een schadeverzekering?
Volgens mij mag er niet meer gediscrimineerd worden op IBAN en moeten ze rekeningen van elk EU land accepteren.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:56

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Denk niet dat ze discrimineren, maar was je vriendin al bestaande klant? Ik denk dat het voor hun lastiger is om de risico's in te schatten als je een buitenlands IBAN opgeeft.

• Brent
Ze is nog geen klant. Ik heb net zelf maar even gebeld met OHRA, het is een voorwaarde in hun algemene voorwaarden. Mijn vraag is dan: mag dat? IBAN dicriminatie is a priori niet toegestaan, dus ik zou graag weten op basis van welke wet OHRA die eis denkt te mogen stellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iemt
Brent schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:56:
Ze is nog geen klant. Ik heb net zelf maar even gebeld met OHRA, het is een voorwaarde in hun algemene voorwaarden. Mijn vraag is dan: mag dat? IBAN dicriminatie is a priori niet toegestaan, dus ik zou graag weten op basis van welke wet OHRA die eis denkt te mogen stellen.
Bedrijven hebben hun eigen manieren gevonden om deze regel te omzeilen, zij het via iDeal verificatie of andere trucs.

• internet4me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-07 10:29
Gewoon keihard melden bij DNB.nl als discriminatie. Via meldpuntIBANdiscriminatie@dnb.nl
https://www.betaalverenig...dpunt-iban-discriminatie/

Wedden dat het daarna wel kan.

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:56

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Brent schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:56:
https://www.ohra.nl/klantenservice/premie-betalen/index.jsp

Ze geven zelf aan dat je de premie kan betalen vanaf een rekening in de EU.
Dus nu is de vraag wat voor specifieke risico verzekering gaat het hier om dan?

• U123456
  • Nu online
Barrycade schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:36:
https://www.ohra.nl/klantenservice/premie-betalen/index.jsp

Ze geven zelf aan dat je de premie kan betalen vanaf een rekening in de EU.
Ik zie het ...
Heb je een buitenlands rekeningnummer?
Met een IBAN nummer kun je ook met een bankrekening betalen vanuit een bank in een lidstaat van de Europese Unie.

• Brent
Barrycade schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:36:
[...]
Dus nu is de vraag wat voor specifieke risico verzekering gaat het hier om dan?
Het gaat om de verzekering voor de kat ;)

Ik heb toch de polisvoorwaarden nog eens doorgenomen, en daar staat geen enkele melding omtrent het land van de bank: https://www.ohra.nl/image...zekering_tcm66-177878.pdf

Ik snap er niets meer van :P

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:48
en heel ander vraagje, waarvan ik hoop dat er misschien iemand meeleest met het antwoord:

Ik heb 1 maand geleden nog een ohra autoverzekering afgesloten. Wel telefonisch want mijn tweede auto bij hun. En iban van n26 was geen probleem. Ik begrijp niet waarom van je vriendin geweigert is.

saharoen wijzigde deze reactie 05-06-2019 18:59 (7%)

• FJP84
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:19
Hebben meer mensen problemen met inloggen? Ik krijg steeds: General Errorr. Try again

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oohh
FJP84 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:18:
Hebben meer mensen problemen met inloggen? Ik krijg steeds: General Errorr. Try again
Geen problemen hier op iOS, laatste versie. Welk platform heb jij gebruikt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:19
oohh schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:21:
[...]

Geen problemen hier op iOS, laatste versie. Welk platform heb jij gebruikt?
Ik denk stommiteit mijnerzijds. Na een password reset kom ik er in. Was er toch wel 100% van overtuigd dat ik correct inlogde. Toch niet dus 8)7

• kezmaster
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:00
Ik zit eraan te denken om een N26 rekening te openen, voornamelijk voor de debit card.

Als ik het goed begrijp kun je alleen geld op de N26 rekening zetten dmv overmaken (IBAN naar IBAN)?

• AlbertJP
  • Nu online
Ja, of in Duitsland/Italië in de supermarkt contant geld storten. Geen opladen via iDeal/Sofort etc.

AlbertJP wijzigde deze reactie 10-06-2019 13:47 (20%)

• kezmaster
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:00
Ok bedankt! Dus je dient er altijd rekening mee te houden dat het een werkdag duurt ongeveer voordat het geld er daadwerkelijk op staat.

• ykc1994
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12:43
Zijn betalingen met een andere valuta met de gratis debit Creditcard van N26 ook gratis? Ik zie het nergens expliciet erbij staan. Alleen dat geld opnemen 1.7% van het bedrag kost.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AlbertJP
  • Nu online
Ja dat is gratis, zowel online als in het echt. Heb het in veel landen gedaan. Het duurt wel 2 werkdagen tot je de definitieve wisselkoers van Mastercard in de app ziet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online

mr.DJ95

Boost!

Na 2 keer getracht te hebben aan te melden met mijn rijbewijs ditmaal gedaan met mijn paspoort. Had wellicht even beter moeten onderzoeken waarom dit niet goed werkte.

Direct al een leuk issue tegengekomen,
Waarschijnlijk mijn Postcode geregistreerd met alleen de cijfers zonder letter toevoeging, kwam hier pas achter na het valideren van de documenten.

Om zeker te zijn heeft het contact centre een extra kaart verzonden naar het complete adres. Erg behulpzame en vlotte chat moet ik zeggen.

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ykc1994
@mr.DJ95 Je rijbewijs zegt niks over je nationaliteit. Dus daarom moet je met een id-kaart of paspoort aanmelden. Het aanmeldproces vond ik wel duidelijk daarover.

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online

mr.DJ95

Boost!

ykc1994 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:47:
@mr.DJ95 Je rijbewijs zegt niks over je nationaliteit. Dus daarom moet je met een id-kaart of paspoort aanmelden. Het aanmeldproces vond ik wel duidelijk daarover.
Goed punt, zag wel dat meer mensen deze "fout' hadden gemaakt. Als je er over nadenkt heel logisch ook maar een rijbewijs heb ik altijd bij me mijn paspoort ligt veilig in de kluis.

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

• ykc1994
Is het mogelijk om met een Nederlands adres een spaarrekening te openen bij N26? Want ik kan het namelijk niet vinden. De rente is hoger dan bij de Nederlandse banken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uffje
  • Nu online

Uffje

ykc1994 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:25:
Is het mogelijk om met een Nederlands adres een spaarrekening te openen bij N26? Want ik kan het namelijk niet vinden. De rente is hoger dan bij de Nederlandse banken.
Nee alleen in Duitsland en Oostenrijk.

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ykc1994
@Uffje Dat is balen

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19:12
Van de week logde ik in op mijn Neteller account en zag twee (geweigerde) betalingen die niet van mij kwamen. Gelukkig zet ik er alleen geld op vlak voordat ik iets wil kopen. Bij navraag kreeg ik eerst een irrelevant antwoord en daarna werd heel mijn account geblokkeerd zonder ook maar enig bericht. Dus daar ben ik wel klaar mee. Daarnaast betaal je bij Neteller ook overal voor.

Nu heb ik dus een N26 kaart aangevraagd, maar ik vraag me ten zeerste af hoe ze nu in hemelsnaam aan mij, als sporadisch mastercard gebruiker (online of in het buitenland), aan verdienen. Vrijwel alles lijkt gratis te zijn...

Retro Arcadekast op basis van Retropie te koop

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wally2002
barrymossel schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:49:
Nu heb ik dus een N26 kaart aangevraagd, maar ik vraag me ten zeerste af hoe ze nu in hemelsnaam aan mij, als sporadisch mastercard gebruiker (online of in het buitenland), aan verdienen. Vrijwel alles lijkt gratis te zijn...
Aan jou waarschijnlijk niet veel, niets of zelfs verlies. De transacties via Mastercard leveren wellicht nog iets op, en aankoopdata is ook wat waard.

N26 maar bv ook Revolut zie je vooral uitbreiden zodat er zoveel mogelijk klanten komen (bij N26 bv de USA).
Maar N26 biedt in sommige markten ook leningen e.d. aan. Plus het betaalde product met meer features/perks.
Volgens dit artikel uit januari 2019 wordt er onder de streep nog verlies gemaakt maar wordt er op de klanten wel verdiend.
The company, named after its original address, already offers overdrafts and consumer loans in several countries including Germany and France, with plans to roll out similar products in the UK in the coming weeks.

Mr Stalf also said about 30 per cent of UK users had signed up for the bank’s premium account, which charges a £14.90 per month subscription fee and offers a metal debit card, plus perks such as travel insurance, discounted hotel bookings and WeWork membership.

• atlas1302
UWV uitkering wordt bij Revolut in ponden betaald, daarna kan je het weer omwisselen in Euro.
Dit hoorde ik van een kennis die het had uitgeprobeerd, ik heb hem N26 aangeraden.

ABNAMRO heeft mij nu ook aangeschreven dat mijn rekening na 6 mnd. wordt opgeheven, ik moet naar een andere bank uitkijken. Zo gaat dat gewoon bij de banken in Nld. denk daarom dat N26 en Revolut best wel veel klanten er aan over houden.

• Iemt
N26 heeft Metal aangekondigd voor Nederland.

Mooi product als de aanbiedingen die je krijgt relevant zijn. Maar door het missen van een NL Iban is het toch te duur omdat je nog altijd een 2e rekening ernaast moet houden(ICS/Amex weigeren DE ibans).

• Jazco2nd
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:13
atlas1302 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:56:
UWV uitkering wordt bij Revolut in ponden betaald, daarna kan je het weer omwisselen in Euro.
Dit hoorde ik van een kennis die het had uitgeprobeerd, ik heb hem N26 aangeraden.

ABNAMRO heeft mij nu ook aangeschreven dat mijn rekening na 6 mnd. wordt opgeheven, ik moet naar een andere bank uitkijken. Zo gaat dat gewoon bij de banken in Nld. denk daarom dat N26 en Revolut best wel veel klanten er aan over houden.
Dat klopt niet. UWV koopt geen ponden aan om jou te betalen. Ze storten gewoon euro's op Revolut. Je kennis is misschien in de war omdat je in Revolut per valuta een rekening hebt. Als je de UWV je GB rekeningnummer geeft ipv je EUR reknr gaat dat mis. Net zoals je geen ponden op je ABN rekening kan zetten. Kan wel, maar wordt omgewisseld door je bank.

Jazco2nd wijzigde deze reactie 15-06-2019 12:24 (17%)

• atlas1302
Ze storten ponden, dat is hun beleid. Omdat de valuta van dat land GB pound is zegt UWV.
De kennis heeft bezwaar en klacht ingediend, een maand later kreeg hij controle van UWV.

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19:12
:? :?

Refereer je ergens aan? Waarom wordt je rekening opgeheven? Waar zouden N26 en Revolut best veel klanten aan overhouden?

Retro Arcadekast op basis van Retropie te koop

• U123456
  • Nu online
Gaat dit hierover?
ABN AMRO WIJST NEDERLANDERS BUITEN EUROPA DE DEUR
https://eelcokeij.com/201...nders-buiten-europa-deur/

N26 accepteert alleen klanten die woonachtig zijn in deze landen:
Can I open an N26 account in my country?

We offer our accounts throughout Europe: in Germany, Austria, Ireland, France, Spain, Italy, the Netherlands, Belgium, Portugal, Finland, Luxembourg, Slovenia, Estonia, Greece, Slovakia, the UK, Poland, Sweden, Denmark, Norway, Liechtenstein and Iceland.

You can open your account if you live in one of these countries and meet our requirements. Our products and services vary by country.
https://support.n26.com/e...n26-account-in-my-country

Een N26 rekening is voor niet-Europese ex-ABNAMRO klanten dus geen oplossing.

U123456 wijzigde deze reactie 15-06-2019 14:39 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• atlas1302
Het eerste klopt daar gaat het over, via een backdoor heb ik dus gewoon N26. Gelukkig maar want een euro rekening is toch wel fijn, mijn vrouw gaat naar PT. voor vakantie en zal best plezier er van hebben.

Daar kon ik de card ook gewoon aanvragen natuurlijk PT.
Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Grand prix

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True