Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• muusq
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19-04 13:03
Inderdaad, hiermee schijn je muntgeld bij andere banken te kunnen storten.. of dit ook op een buitenlandse rekening kan (n26) is de vraag. :) Helaas niet zo’n automaat om de hoek staan.

• celshof
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:49
VickyNick schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 21:02:
Mijn maestro card werd eerst niet herkend bij betaalterminals in Nederland. Via de chat in de N26 de tip gekregen om de eerste keer geld te pinnen met de pas. Dit dus maar geprobeerd maar had mn pincode niet goed ingesteld. Via de chat weer de pas laten deblokkeren. Goede klantenservice voor een gratis bank. Daarna werkte de maestro kaart perfect. Nu wachten tot Apple Pay in Nederland wordt gelanceerd..
Bedoel je dat je de eerste keer contactloos hebt proberen te pinnen? Dat werkt bij geen enkele bank zo, als het goed is. Eerste keer moet met pincode zijn.

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-04 10:24

Falastine

Think about my signature...

Mijn n26 met 1 euro erop als test in hotel gegeven om borg te reserveren. Hij werd gewoon geaccepteerd terwijl er heb geld op de rekening staat. Hoe kan dit.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• RoNoS
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09-04 22:42
Het is geen creditcard, dus je kunt geen geld reserveren.

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-04 10:24

Falastine

Think about my signature...

Daarom ook juist. Ze vroegen creditcard om borg te reserveren gaf ik mijn n26 kaart. Had foutmelding verwacht of iets maar was allemaal perfect. Snap het niet.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Iemt
  • Registratie: februari 2017
  • Nu online
Falastine schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:19:
Daarom ook juist. Ze vroegen creditcard om borg te reserveren gaf ik mijn n26 kaart. Had foutmelding verwacht of iets maar was allemaal perfect. Snap het niet.
Debit kaarten kunnen reserveringen ondersteunen, mits de bank dit goedkeurt. N26 heeft hier denk ik geen moeite mee aangezien ik in de Thalys en aan boord van vliegtuigen de kaart kan gebruiken.

Moet er wel bij vermelden dat ik een papiertje moest tekenen aan boord, en een week later pas de transactie zag.

Ik bedoel offline betalingen. :P

Reserveringen zouden gewoon moeten werken overigens mits je het bedrag op je rekening hebt staan.

Iemt wijzigde deze reactie 24-01-2019 11:00 (29%)

• AlbertJP
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20-04 13:58
RoNoS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:24:
Het is geen creditcard, dus je kunt geen geld reserveren.
Geld dat je reserveert wordt direct van de rekening afgeschreven bij N26, en komt na een paar weken weer terug als de verkoper het gereserveerde geld niet opneemt. Als €1 op de rekening genoeg is, dan is er geen reservering geplaatst.

AlbertJP wijzigde deze reactie 24-01-2019 10:51 (9%)

• Jazco2nd
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:13
N26 heeft bij mij nu echt een grens overschreden.

Er wordt zojuist onverwacht door een goed doel 6 euro geïncasseerd terwijl er minder dan €6 op m'n N26 stond. Toch laat N26 dit doorgaan. Vervolgens doet N26 automatisch een stornering en brengen ze €3 administratiekosten hiervoor in rekening.

Dit alles gebeurd direct achter elkaar, ik zag alleen een notificatie van de €3.
Mijn saldo is nu negatief, iets wat sinds ik N26 gebruik (2015) nooit mogelijk was.

Hoe is dit mogelijk? Ik koos juist voor N26 om betere controle te krijgen op wat er precies aan mutaties gebeuren. Zo heb ik juist het omgekeerde.

Ik heb alleen maar dramatische ervaringen met support en zie er al enorm tegenop om dit met hun te bespreken.

Ik ben ik elk geval klaar met N26, maar zie ook geen alternatief. Revolut is te beperkt (kan je bijvoorbeeld niet mee tanken), Bunq Free heb ik voor salaris, maandelijkse afschrijvingen en Ideal.

Ik doe niet aan Bunq pasgebruik, ING en ABN zijn dan veel goedkoper, maar wil niet terug naar een oorlogsbank. Weet iemand nog goede alternatieven?

Jazco2nd wijzigde deze reactie 25-01-2019 19:37 (3%)

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:58
Jazco2nd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:31:

Er wordt zojuist onverwacht door een goed doel 6 euro geïncasseerd terwijl er minder dan €6 op m'n N26 stond. Toch laat N26 dit doorgaan. Vervolgens doet N26 automatisch een stornering en brengen ze €3 administratiekosten hiervoor in rekening.

Dit alles gebeurd direct achter elkaar, ik zag alleen een notificatie van de €3.
Mijn saldo is nu negatief, iets wat sinds ik N26 gebruik (2015) nooit mogelijk was.

[Afbeelding]

Hoe is dit mogelijk? Ik koos juist voor N26 om betere controle te krijgen op wat er precies aan mutaties gebeuren. Zo heb ik juist het omgekeerde.

Ik heb alleen maar dramatische ervaringen met support en zie er al enorm tegenop om dit met hun te bespreken.

Ik ben ik elk geval klaar met N26, maar zie ook geen alternatief. Revolut is te beperkt (kan je bijvoorbeeld niet mee tanken), Bunq Free heb ik voor salaris, maandelijkse afschrijvingen en Ideal.

Ik doe niet aan Bunq pasgebruik, ING en ABN zijn dan veel goedkoper, maar wil niet terug naar een oorlogsbank. Weet iemand nog goede alternatieven?
Staat dit niet gewoon in de voorwaarden? N26 kan er toch niks aan doen dat jij een "onverwachte" incasso hebt?

• Jazco2nd
oohh schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:45:
[...]

Staat dit niet gewoon in de voorwaarden? N26 kan er toch niks aan doen dat jij een "onverwachte" incasso hebt?
Mijn punt is dat ik hier ook niks aan kan doen. Anderhalf uur later werd mijn periodieke overboeking bijgeschreven.
Bij geen enkel andere bank kan je dit overkomen. Je hebt nu dus 0 controle bij dit soort situaties.

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22:29

Er wordt zojuist onverwacht door een goed doel 6 euro geïncasseerd terwijl er minder dan €6 op m'n N26 stond. Toch laat N26 dit doorgaan.
Vreemd. Ik heb mijn N26 rekening als het ware in de vriezer gezet, dus zo goed als geen saldo. Laatst werden twee afschrijvingen geweigerd vanwege insufficient funds. Verder niet meer over gehoord.

Heb je N26 aangevraagd vanaf een Duits adres? Volgens mij kun je helemaal niet rood staan (overdraft) bij N26 als Nederlandse klant.

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:12
Tigerblood schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:31:
Vreemd. Ik heb mijn N26 rekening als het ware in de vriezer gezet, dus zo goed als geen saldo. Laatst werden twee afschrijvingen geweigerd vanwege insufficient funds. Verder niet meer over gehoord.
Ging dit ook om een automatische incasso? Een gewone afschrijving die niet kan plaatsvinden vanwege onvoldoende saldo kost namelijk geen 3 euro fee.

• Tigerblood
U123456 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:24:
[...]

Ging dit ook om een automatische incasso? Een gewone afschrijving die niet kan plaatsvinden vanwege onvoldoende saldo kost namelijk geen 3 euro fee.
Technisch gezien niet denk ik. Het was een recurring payment m.g.v. de N26 MasterCard.

• Iemt
  • Nu online
Is gewoon mogelijk bij ze, rente wad 8,9 dacht ik.

Zie het net als een bank dke bijvoorbeeld haar pakketkosten moet afschrijven, dan gebeurt dat ook altijd(dwingende incasso) en ga je de min in

• AlbertJP
Je hoort 's ochtends een e-mail te krijgen dat je saldo onvoldoende is, 's avonds wordt daarna de afschrijving pas gedaan. Ik heb al een paar keer zo'n mail gehad, voorbeeld:

• atlas1302
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 12:21
Hi, hier toch een overstapper van Revolut naar N26. Mijn vraag aan jullie, een IBAN overboeking naar Kaapverdie onder zelfde naam gaat dat lukken?
DE bank in CV heeft als basis de euro en IBAN.

Met Revolut gaat het wel in ieder geval.

Ik hoor het graag, grt.

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:37

Orinoco

Unter den Linden

atlas1302 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 06:42:
Hi, hier toch een overstapper van Revolut naar N26. Mijn vraag aan jullie, een IBAN overboeking naar Kaapverdie onder zelfde naam gaat dat lukken?
DE bank in CV heeft als basis de euro en IBAN.

Met Revolut gaat het wel in ieder geval.

Ik hoor het graag, grt.
Even proberen met een klein bedrag, we horen dan wel of het lukt is 😀

• atlas1302
Je weet wat van proberen terecht kan komen hè :) , maar dat zou ik kunnen doen i.d.d. Had mijn laatste ervaring gehad met proberen om WAO uitkering van UWV op Revolut te zetten, je denkt dat moet lukken toch.
Het is gelukt maar in ponden, met wisselkoers en kosten verlies ik zo`n 45 euro.

Dus N26 met een DE Iban nummer, daar hebben ze zeker euro`s, daar komt het geld wel aan denk ik. Proberen maar!

Ik krijg de vraag op @N26 support niet boven water, ze reageren gewoon niet ;( vandaar mijn vraag hier en misschien leest iemand mee en weet wel het antwoord. Anders moet ik i.d.d. een gokje nemen.

• Orinoco

Orinoco

Unter den Linden

Oké, heb wel N26 & Revolut maar kan je jammer genoeg hier niet mee helpen.
Maar is Bunq met zero fx niet iets voor je?

• atlas1302
Alsof N26 meeleest krijg ik ineens antwoord op mijn vraag, waarschijnlijk kan het wel.....ik zal wat knippen en plakken.

Even if it's outside the SEPA zone if it's eur to eur, it will probably be supported

Tranfer for SEPA , meaning transfers from eur to eur are free.

The thing is we don't usually take swift transactions, but since it's in the same currency it will be accepted.

Als het lukt dan is het goed, Revolut houden we erbij maar met die Brexit vraag ik me dan toch het een en ander af. :?

• AlbertJP
atlas1302 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:23:
Je weet wat van proberen terecht kan komen hè :) , maar dat zou ik kunnen doen i.d.d. Had mijn laatste ervaring gehad met proberen om WAO uitkering van UWV op Revolut te zetten, je denkt dat moet lukken toch.
Het is gelukt maar in ponden, met wisselkoers en kosten verlies ik zo`n 45 euro.

Dus N26 met een DE Iban nummer, daar hebben ze zeker euro`s, daar komt het geld wel aan denk ik. Proberen maar!

Ik krijg de vraag op @N26 support niet boven water, ze reageren gewoon niet ;( vandaar mijn vraag hier en misschien leest iemand mee en weet wel het antwoord. Anders moet ik i.d.d. een gokje nemen.
De Belastingdienst heeft geen moeite met de DE IBAN, ze willen we een bewijs zien dat de rekening op je naam staat en dat kun je krijgen bij de N26 klantenservice. Zou zomaar kunnen dat het met UWV net zo gaat.

• atlas1302
De kaart heb ik nog niet binnen maar heb wel alvast 10 euro op de rekening gezet, kan ik die nu al verzenden om te proberen. Het lukt eventjes niet met een rode vermelding. no connecting possible to server...

atlas1302 wijzigde deze reactie 04-02-2019 15:17 (6%)

• U123456
atlas1302 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:23:
Had mijn laatste ervaring gehad met proberen om WAO uitkering van UWV op Revolut te zetten, je denkt dat moet lukken toch. Het is gelukt maar in ponden, met wisselkoers en kosten verlies ik zo`n 45 euro.
Hoe kan dit? Wanneer het geld op je eigen Revolut IBAN binnenkomt dan is het toch in EUR?
Of per ongeluk op de GBP rekening gestort, waardoor de verzendende bank kosten in rekening brengt?

• atlas1302
Dat is precies wat er is gebeurd, maar beide partijen willen daar niets van weten of horen. UWV zegt wij hebben euro verzonden en ING zegt ....wij voeren de opdracht uit van UWV.

Het verzenden en ontvangen gaat al 4 jaar goed, maar nu even net niet en ik zit met ponden en kosten. Om in dit geval je gelijk te halen kan je beter je energie gebruiken om andere oplossingen te zoeken en dat is in dit geval N26 denk ik.

We moeten nog testen of alles lukt naar CV, maar de helpdesk gaf mij goede hoop. Ergo...ik zie met dat GB Iban nummer veel problemen in de toekomst met de Brexit, dus een veilige haven lijkt mij beter.

Dat verlies pak ik dan maar, het is niet anders.

Dan zit ik nu te klooien dat ik geen betaling kan maken met N26, maar daar wordt aan gewerkt is beloofd en daar heb ik dan vertrouwen in. Ik heb vandaag 2 keer mijn app. gereset, alsof het om een nieuwe telefoon gaat. Maar het werkt nog even niet vanuit Cabo Verde waar ik op vakantie ben.

Leuk forum in ieder geval, ik zal mijn bevindingen in ieder geval delen.

• atlas1302
[url]https://tweakers.net/ext/f/IXENpf87yAqkM84Cb2B9XHXU/thumb.png[/url] Iemand zoiets al meegemaakt?

• oohh
Gebruik je de laatste versie van de app?

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
Ja, die melding geen connectie krijg je als een niet bestaand iban invoert... rare bug,

Philips CD473 + AKG K240

• atlas1302
@ooh Ja ik gebruik de laatste versie 3.20

@Xabre het is een Iban nummer van Kaapverdie, dus dat lijkt er op dat het misschien die bug is die jij bedoelt. Ik had het een hele tijd geleden ook met Revolut, die kreeg die Iban ook niet aan de gang. Nu wel ...dus ik denk dat het hiermee te maken zou kunnen hebben.
Ik zou eens kunnen proberen om een Nederlands IBAN in te voeren en dan zien we het vanzelf.

Gelukt met een Nederlands Iban nummer van mijzelf, dus dat lukt.

Goed idee van die BUG> Zal N26 daar over informeren. _/-\o_

atlas1302 wijzigde deze reactie 05-02-2019 22:57 (10%)

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
Maar Kaapverdie is geen SEPA land, volgens mij kan je met N26 alleen naar SEPA landen overmaken. Tenzij je 't via Transferwise doet en das ook niet de hele wereld.

Xabre wijzigde deze reactie 05-02-2019 23:35 (10%)

Philips CD473 + AKG K240

• atlas1302
N26 legde het anders uit zie mijn vorige post 4 febr. het gaat meer om als de transactie euro - euro is en dat moet lukken vertelt N26.

Het is nog niet op orde in ieder geval, ik maak regelmatig geld over naar CV en dat lukte met Revolut weer perfect.

Afwachten maar.

• atlas1302
Update van N26, zie .

Thanks for following up.

That makes sense now that you mention it. Whenever a country or currency is not supported with Transferwise within the N26 app, you can check on Transferwise's homepage since they have more countries and currencies supported there.

Dat betekent in Jip en Janneke taal dat zij dit niet ondersteunen via transferwise, maar eerder is gezegd dat euro Iban - euro Iban (sepa) mogelijk zou zijn.

Jammer, maar we weten nu hoe het zit tenminste en een goede aanvulling aan informatie voor die gene die er mee te maken zou kunnen hebben.

Dan zou ook een leuke discussie kunnen worden hoe dat verder gaat met Revolut en de Brexit, want die zijn wel in staat om euro naar euro rekening kosteloos te sturen buiten europa ;)

Beide maar aanhouden en wachten wat er gaat gebeuren, en niet teveel centjes parkeren.

• atlas1302
Revoluters hoeven niet bang te zijn voor de gevolgen voor de Brexit volgens de oprichter, ze breiden zelfs uit o.a. lixemburg.https://www.finextra.com/...e-brexit-with-lux-licence

Maar we houden N26 er gewoon bij en blijven alles nauwgezet volgen. Ik vind het jammer dat N26 op Internationaal gebied een beetje achter blijft, wat er niet is kan nog komen ;)

atlas1302 wijzigde deze reactie 07-02-2019 12:05 (27%)

• Orinoco

Orinoco

Unter den Linden

atlas1302 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:41:
Revoluters hoeven niet bang te zijn voor de gevolgen voor de Brexit volgens de oprichter, ze breiden zelfs uit o.a. lixemburg.https://www.google.nl/url...Vaw0ViL1CYXue_EgfBEGmZSxs

Maar we houden N26 er gewoon bij en blijven alles nauwgezet volgen. Ik vind het jammer dat N26 op Internationaal gebied een beetje achter blijft, wat er niet is kan nog komen ;)
Best wel interessant om de Fintech banken te volgen :)
Heb zelf N26/bunq premium (Apple Pay) & Revolut metal en ga zeker nog wat andere volgen, is toch de nieuwe manier van bankieren.

• Dennisjehz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-04 17:28

[Afbeelding]

Kan ik vragen waarom je niet kan tanken met revolut?

• atlas1302
Mastercards worden over het algemeen weinig geaccepteerd in Nederland, doet uw N26 pas het wel?

• Jazco2nd
N26 heeft na wat moeite en geduld de €3 "uit coulance" teruggeboekt. Waarom ik geen melding kreeg van tevoren weten ze niet. Volgens hun werkt het gewoon zoals het hoort, al bevestigen ze inderdaad dat er geen waarschuwing is geweest.

"Uit coulance" klinkt dan net alsof ze mij nu tegemoet komen 8)7 afijn, ik betaal er allemaal niet voor, blijf m'n verwachtingen daarom bijstellen.
Dennisjehz schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:14:
[...]

Zie Revolut site. Revolut heeft alle MCC codes van dit type verkopers geblokkeerd. Dus tankstations zijn geblokkeerd. En trouwens wel meer dan alleen tankstations.

Jazco2nd wijzigde deze reactie 07-02-2019 12:04 (36%)

• U123456
atlas1302 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:41:
Revoluters hoeven niet bang te zijn voor de gevolgen voor de Brexit volgens de oprichter, ze breiden zelfs uit o.a. lixemburg.https://www.finextra.com/...e-brexit-with-lux-licence
Off-topic: Je haalt een artikel aan uit september 2018. Ondertussen is het februari 2019 en Revolut heeft nog steeds geen e-money license uit Luxemburg en de bankvergunning uit Litouwen is “not yet implemented”. Een concurrent als Alipay heeft sinds 22 januari wel mooi een Luxemburgse vergunning naast hun Britse license.

On-topic: Het lijkt erop dat N26 voor hun Britse klanten het 1 en ander geregeld heeft:
N26 Bank GmbH, UK Branch​ is a company registered in England and Wales (No. BR020674).
N26 Bank GmbH is authorised and supervised by the German Federal Financial Supervisory Authority, Graurheindorfer Straße 108, 53117 Bonn, Germany (the "BaFin") and its London Branch is also subject to limited regulation by the UK Prudential Regulatory Authority and the Financial Conduct Authority under registration number 795007.
Link: https://docs.n26.com/lega...-and-conditions-uk-en.pdf

• atlas1302
Een bankvergunning aanvragen duurt 6 maanden, dus het is slim als ze dat al in sept. 2018 door hadden. Als je daar 6 maanden bij optelt zit je in Maart, en wat gebeurt er op eind Maart....Brexit.

Genius van Revolut en de schapen staan al weer op het droge, ik geloof er in.

• Iemt
  • Nu online
Is er al een omweg gevonden om aan een Duitse N26 kaart te komen voor Apple Pay?

• Adion
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:54
Dennisjehz schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:14:
Tanken met revolut ging prima toen ik het probeerde een paar maanden geleden. (In Belgie althans)
Je moet alleen wel wat extra op je rekening hebben staan, want er word een reservering van als ik me niet vergis iets van een 150 euro gedaan.
Een dag later (of misschien dezelfde dag nog) als de transactie voltooid werd komt er dan het juiste bedrag te staan.

VirtualDJ 8 - Fast Image Resizer - Instagram

• beekjo
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 27-03 22:01
Hallo allemaal,

Ik heb ‘'dringend advies’' nodig met betrekking tot het pinnen in de Oekraine. Ik ga begin volgende week met de vliegtuig voor het eerst naar de Oekraine voor vakantie. Ik moet een behoorlijk bedrag (rond de 800 euro) in de Oekraine betalen. Nou kan ik het contant meenemen langs de duane. Maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten om met zo'n groot bedrag te reizen. Je weet tenslotte niet wat er gebeurt.

Dus vandaar mijn vraag:

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13:16
Zou gewoon moeten werken lijkt me.

• Jazco2nd
beekjo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:52:
Hallo allemaal,

Ik heb ‘'dringend advies’' nodig met betrekking tot het pinnen in de Oekraine. Ik ga begin volgende week met de vliegtuig voor het eerst naar de Oekraine voor vakantie. Ik moet een behoorlijk bedrag (rond de 800 euro) in de Oekraine betalen. Nou kan ik het contant meenemen langs de duane. Maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten om met zo'n groot bedrag te reizen. Je weet tenslotte niet wat er gebeurt.

Dus vandaar mijn vraag:
€800 is volgens mij helemaal geen groot en geen verdacht bedrag om mee te reizen hoor. Als het €8000 was ok.

• U123456
Well I can confirm that Revolut is not recognized when trying to get some cash from ATM.
Luckily N26 works without fail.
Link: https://community.revolut...-in-kiev-ukraine/34078/11
The limit will be around UAH3,000 to UAH3,500 in many banks, although you might be able to perform several transactions using the same card and ATM should you need more.
Link: https://transferwise.com/gb/blog/atms-in-ukraine

• atlas1302
Ik zou zowiezo contant mee nemen je weet nooit welke verrassingen er opduiken, voor de douane mag je zelfs 9.990 laten zien zonder risico te lopen.
Stop die 800 in je broekzak alsof er niets aan de hand is, valt niemand op.

Maar als je vaak in Oekraine bent is een bank account niet handig voor jou dan?

• beekjo
Jazco2nd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 23:23:
[...]

€800 is volgens mij helemaal geen groot en geen verdacht bedrag om mee te reizen hoor. Als het €8000 was ok.
atlas1302 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:35:
Ik zou zowiezo contant mee nemen je weet nooit welke verrassingen er opduiken, voor de douane mag je zelfs 9.990 laten zien zonder risico te lopen.
Stop die 800 in je broekzak alsof er niets aan de hand is, valt niemand op.

Maar als je vaak in Oekraine bent is een bank account niet handig voor jou dan?
ik bedoe
menzo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 23:04:
Zou gewoon moeten werken lijkt me.
ik bedoel 10000 voor een operatie
ik heb nu SKRILL PREPAID MASTERCARD, maar is n26 beter?

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 13:16
Je mag met N26 €2500 euro per dag opnemen bij een ATM en €5000 per dag betalen. Dus als het over €10000 cash gaat moet je het over 4 dagen en gok ik een paar pin automaten verspreiden.

Let wel op geld opnemen in een andere valuta kost bij een normale n26 kaart 1,7%. Met n26 black is het gratis.

Let wel op dat de standaard limieten kunnen lager staan, in de app bij card settings kan je de limieten aanpassen.

menzo wijzigde deze reactie 15-02-2019 14:38 (16%)

• U123456
beekjo schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:14:
ik heb nu SKRILL PREPAID MASTERCARD, maar is n26 beter?
N26 is echt voordeliger, want Skrill rekent:
For transactions involving currency conversion Skrill adds a fee of 3.99% to our wholesale exchange rates.
Link: https://support.skrill.co...foreign-exchange-fees.htm
What are the fees for withdrawing funds?
ATM withdrawal with Skrill Prepaid Mastercard®* - 1.75%
Link: https://support.skrill.co...fees-for-using-Skrill.htm

Totaal dus 3,99 + 1,75 = 5,74% aan extra kosten ....

Bij N26 is dit 0,0% (betalingen) of 1,7% (ATM geldopnames) buiten de Eurozone.

U123456 wijzigde deze reactie 15-02-2019 15:40 (23%)

• atlas1302
Dan betaal je toch gewoon via bank, banken in Oekraine hanteren Iban nummers.
Maar je hebt het over 800 euro wat nu eigenlijk 10.000 blijkt te zijn voor een operatie. Zulke bedragen gaan toch via bank - naar bank?

Het ziekenhuis waar geopereerd wordt vragen die dan aan jou om 10.000 euro op de balie te leggen...ik snap het dan even niet.

• beekjo
atlas1302 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:49:
Dan betaal je toch gewoon via bank, banken in Oekraine hanteren Iban nummers.
Maar je hebt het over 800 euro wat nu eigenlijk 10.000 blijkt te zijn voor een operatie. Zulke bedragen gaan toch via bank - naar bank?

Het ziekenhuis waar geopereerd wordt vragen die dan aan jou om 10.000 euro op de balie te leggen...ik snap het dan even niet.
heeft het ziekenhuis dan het geld direct binnen?

• AlbertJP
Nee, Oekraïne doet net mee aan SEPA en dus geen instant payments, wat atlas1302 bedoelt is dat er voor zo'n bedrag wel een alternatief moet zijn voor contant betalen omdat niemand graag met die hoeveelheid over straat loopt.

• atlas1302
Tuurlijk, je vraagt de factuur met betaling gegevens en het Iban nummer van hun bank, en voila het geld is direct binnen en u heeft een betaling bewijs.U betaalt uiteraard wel overboeking kosten en in Oekraine de wisselkoers.
Zou het pas maandag doen want in het week-end zit de bank ook aan de BBQ dus er gebeurt niks.
Via eigen bank die Iban overboekingen mogelijk maakt.

Succes en fijn week-end.

atlas1302 wijzigde deze reactie 16-02-2019 17:56 (19%)

• atlas1302
https://www.google.nl/url...Vaw0D94t0iDDSHJTY1c2SRkK8

Via Iban is het dus mogelijk. :) Let op: het IBAN van de begunstigde kan nooit zelf berekend worden! Een correct IBAN kunt u alleen verkrijgen via de (bank van de) begunstigde. En misschien heeft begunstigde deze ook gewoon.

atlas1302 wijzigde deze reactie 16-02-2019 22:57 (26%)

• AlbertJP
Dat gaat via SWIFT dan (of via TransferWise, is waarschijnlijk goedkoper en kan vanuit de N26 app). Duurt alsnog een paar werkdagen, geld is zonder SEPA instant payment nooit 'direct binnen' als in dezelfde minuut. Maar wacht eerst maar even het antwoord van @beekjo af wat er precies nodig is.

• Uffje
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:33
Hoe bepaalt de app wat voor een categorie de (af-)boeking is. Het klopt erg vaak niet, bv kiosk valt onder “health & Insurances”.

• Sandermm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:27
Uffje schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:30:
Hoe bepaalt de app wat voor een categorie de (af-)boeking is. Het klopt erg vaak niet, bv kiosk valt onder “health & Insurances”.
Dat heb ik ook weleens met dingen van Aliexpress, je kunt het zelf aanpassen door erop te klikken. :)

• Jazco2nd
Uffje schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:30:
obv MCC merchant codes en op basis van input door gebruikers. Je krijgt vaak de vraag of het correct is.

• Uffje
Sandermm schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:15:
[...]

Dat heb ik ook weleens met dingen van Aliexpress, je kunt het zelf aanpassen door erop te klikken. :)
Ja weet ik, maar als ik een tijdje niet gekeken heb, ga ik niet al die dingen aanpassen haha. Het is ook niet dat hij bij dezelfde iban de volgende keer de keuze onthoudt.
Jazco2nd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:25:
[...]

obv MCC merchant codes en op basis van input door gebruikers. Je krijgt vaak de vraag of het correct is.
Hmm, die vraag heb ik nog niet gehad. Bedankt voor de toelichting.

• Jazco2nd
Uffje schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:55:
[...]

Hmm, die vraag heb ik nog niet gehad. Bedankt voor de toelichting.
Het is uit de app gehaald zie ik. Voorheen als je in een afschrijving zat, zag je bij de category tags in blauwe letters de vraag "Is this correct?" en kon je direct aanpassen. Aanpassen kan nog steeds maar dat zinnetje is dus weg.

• AlbertJP
Die zin staat er nog steeds soms. Ik heb ze al een keer via de chat laten weten dat dit bij de Kiosk consistent fout gaat, die vroegen mij toen een mail te sturen waar niet op gereageerd is.

Het lijkt alsof er een eigen merchant code gebruikt wordt voor alle betaalapparaten op stations, want dit gebeurt niet alleen bij Kiosk maar ook bij Smullers, de Broodzaak, de fietsenstallingen van Utrecht Centraal en de filialen van Hema en Starbucks op stations, en bij veel (maar niet alle) NS-kaartautomaten. AH to go op stations gaat wel goed, overigens.

• Tigerblood
Dat hele systeem werkt gewoon voor geen meter. Zoals je al omschrijft, hij zit er vaak volledig naast. Pas je het dan aan, dan geeft de app bij een volgende transactie met dezelfde winkel doodleuk weer de verkeerde categorie weer. Ik heb ook vaak gehad dat nadat je de categorie hebt aangepast, en je kijkt een paar dagen later weer terug, dat dan de categorie weer terug is gesprongen naar de oorspronkelijke foutieve categorie.

N26 heeft sowieso veels te veel van dit soort simpele bugs die nooit worden opgelost. Je kunt in de app foto's van bonnetjes toevoegen aan transacties. Handig, denk je dan. Totdat op een dag de app al je bonnetjes kwijt is geraakt. Neem je daar contact over op met de klantenservice, komen ze met een bullshit antwoord van: "ja, dit is ook nog maar een beta feature". Oh ja joh? Een feature die al meer dan 1,5 jaar in de app aanwezig is, is nog steeds beta? What the....

• Iemt
  • Nu online
Tigerblood schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:23:
Dat hele systeem werkt gewoon voor geen meter. Zoals je al omschrijft, hij zit er vaak volledig naast. Pas je het dan aan, dan geeft de app bij een volgende transactie met dezelfde winkel doodleuk weer de verkeerde categorie weer. Ik heb ook vaak gehad dat nadat je de categorie hebt aangepast, en je kijkt een paar dagen later weer terug, dat dan de categorie weer terug is gesprongen naar de oorspronkelijke foutieve categorie.

N26 heeft sowieso veels te veel van dit soort simpele bugs die nooit worden opgelost. Je kunt in de app foto's van bonnetjes toevoegen aan transacties. Handig, denk je dan. Totdat op een dag de app al je bonnetjes kwijt is geraakt. Neem je daar contact over op met de klantenservice, komen ze met een bullshit antwoord van: "ja, dit is ook nog maar een beta feature". Oh ja joh? Een feature die al meer dan 1,5 jaar in de app aanwezig is, is nog steeds beta? What the....
Ik denk dat N26 ook niet gemaakt is voor alle randzaken en financieel overzichten :p

• RoNoS
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09-04 22:42
Iemt schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:07:
[...]

Ik denk dat N26 ook niet gemaakt is voor alle randzaken en financieel overzichten :p
Als ze dat dan netjes op die manier communiceren, is het prima. Maar ze bieden functionaliteiten aan zonder melding dat het (mogelijk) niet goed werkt. Dan moet je er als klant vanuit kunnen gaan dat het goed werkt.

• Tigerblood
Iemt schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:07:
[...]

Hoezo randzaken? We hebben het hier over een FinTech bank. Je mag toch verwachten dat zij dit soort in-app features op orde hebben voordat ze die live zetten voor al haar klanten?

• atlas1302
Mee eens, als het niet werkt heb je er ook niks aan. Ik vind een app. moet gewoonweg vlekkeloos werken, zonder bug`s of andere toestanden.

Bovendien lijkt het mij tijd worden voor N26 om wat verder dan de horizon breed is te gaan kijken, internationaal dus!

Ik hou Revolut er toch nog bij, die partij heeft sinds 13 dec. al een bank licencie (LT) en die mannen lijken niet te stoppen. In maart zal Luxemburg een feit worden i.v.m die eigenwijze Engelsen met hun Brexit en dan kan N26 er nog alleen maar naar kijken.

Dus maart wordt een leuke maand waar veel in zal gebeuren, we wachten het maar af.

• Sandermm
atlas1302 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 23:06:
Bovendien lijkt het mij tijd worden voor N26 om wat verder dan de horizon breed is te gaan kijken, internationaal dus!
Waar moeten ze nog heen dan? Duitse bank die in alle EU landen te openen is en qua betalen heb je al helemaal geen beperkingen(wisselkoers euro dollar was erg gunstig toen ik op vakantie was)?

• atlas1302
Heel de wereld (Internationaal) is niet alleen EU, daarbuiten zijn vele landen waar ook veel Nederlanders zitten. Ik noem maar even Kaapverdie, als ik daar Rotterdam roep springt het halve eiland overeind maar N26 niet!

• Sandermm
Ze gaan naar de VS: https://n26.com/en-us/ al denk ik persoonlijk dat features beter zouden zijn om meer gebruikers te trekken dan internationaal gaan. En in Nederland kan er dan ook nog wel wat meer marketing gedaan worden ;) Internationaal gaan is veel te duur en gaat weinig opleveren voor N26 :)

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-04 21:41
Banklicenties in de Eurozone hoef je maar 1x aan te vragen, in landen daarbuiten werkt dat op een per-land basis. Kaap-Verdie zou ook bij mij niet direct als urgente en grote markt naar boven komen ;) Eerder VS, UK misschien omdat die in Europa liggen, misschien de rest van Europa of zelfs EU eerst (N26 zit sinds dit jaar in Polen bijv., ook 40miljoen pax, met eigen munt). Kwa markt is de VS natuurlijk een van de interessantere: met 1 banklicentie is dat is direct bijna 400 miljoen potentiële klanten erbij.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

• Uffje
Brent schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:51:
Banklicenties in de Eurozone hoef je maar 1x aan te vragen, in landen daarbuiten werkt dat op een per-land basis. Kaap-Verdie zou ook bij mij niet direct als urgente en grote markt naar boven komen ;) Eerder VS, UK misschien omdat die in Europa liggen, misschien de rest van Europa of zelfs EU eerst (N26 zit sinds dit jaar in Polen bijv., ook 40miljoen pax, met eigen munt). Kwa markt is de VS natuurlijk een van de interessantere: met 1 banklicentie is dat is direct bijna 400 miljoen potentiële klanten erbij.
Ze zijn een tijdje geleden ook in de VK gelanceerd.

• AlbertJP
Brent schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:51:
Kwa markt is de VS natuurlijk een van de interessantere: met 1 banklicentie is dat is direct bijna 400 miljoen potentiële klanten erbij.
In de VS heb je bankvergunningen per staat. N26 heeft waarschijnlijk een partnerbank met een bankvergunning voor alle 50 staten, net als ze in Europa ooit begonnen met Wirecard.

https://techcrunch.com/20...ch-in-the-us-by-mid-2018/

• RolenID
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:09
Ik heb net geprobeerd de stappen te volgen voor het orderen van een franse/duitse kaart op NL postcode.
Maar hij geeft aan dit niet te herkennen helaas.
NL-0000XX werkt dus niet.
Iemand een ander alternatief?

• Uffje
RolenID schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:12:
Ik heb net geprobeerd de stappen te volgen voor het orderen van een franse/duitse kaart op NL postcode.
Maar hij geeft aan dit niet te herkennen helaas.
NL-0000XX werkt dus niet.
Iemand een ander alternatief?
Vrienden maken in DE of FR en daarnaar toe sturen :p, binnenkort komt apple pay voor N26 ook in België.

• Iemt
  • Nu online
Is er weer eens een storing bij N26?

Kan al sinds 1500 niet inloggen in de app

• Orinoco

Orinoco

Unter den Linden

Iemt schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:42:
Is er weer eens een storing bij N26?

Kan al sinds 1500 niet inloggen in de app
Kan hier wel inloggen!

• Iemt
  • Nu online
Ik nu ook, wss een korte storing of update.

• AlbertJP
Op de website stond eerder vanmiddag na het inloggen dat er onderhoud was. Inmiddels is dat onderhoud voorbij en kan ik er weer in.

AlbertJP wijzigde deze reactie 26-02-2019 16:31 (10%)

• RolenID
Uffje schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Vrienden maken in DE of FR en daarnaar toe sturen :p, binnenkort komt apple pay voor N26 ook in België.
Heeft iemand dat werkend gekregen hier in Nederland?
Mijn oom woont in Duitsland die kan wel een brief doorsturen als dat iemand al gelukt is.
Alleen mijn ID wat toen gevalideerd was staat op nederland zou dat uitmaken denk ik.

• Uffje
RolenID schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:59:
[...]

Heeft iemand dat werkend gekregen hier in Nederland?
Mijn oom woont in Duitsland die kan wel een brief doorsturen als dat iemand al gelukt is.
Alleen mijn ID wat toen gevalideerd was staat op nederland zou dat uitmaken denk ik.
Volgens mij krijg je dan inderdaad een Duitse kaart, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.

• RolenID
Uffje schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 20:03:
[...]

Volgens mij krijg je dan inderdaad een Duitse kaart, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Nee dat weet ik dus ook niet meer.
En het kost mij sowieso 6€ reorder kosten kennelijk.
Dus zou het graag van te voren van iemand bevestigd hebben die het ook werkend heeft gekregen.

Als het mij gelukt is laat ik dit natuurlijk ook gelijk weten zodat andere er van kunnen profiteren.

RolenID wijzigde deze reactie 26-02-2019 20:08 (11%)

• Uffje
RolenID schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 20:06:
[...]

Nee dat weet ik dus ook niet meer.
En het kost mij sowieso 6€ reorder kosten kennelijk.
Dus zou het graag van te voren van iemand bevestigd hebben die het ook werkend heeft gekregen.

Als het mij gelukt is laat ik dit natuurlijk ook gelijk weten zodat andere er van kunnen profiteren.
Kan je dat niet aan de helpdesk vragen? Zeg je hey ik heb een duits adress krijg ik dan een duitse of nederlandse kaart.

• AlbertJP
RolenID schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:59:
[...]
Op je ID staat niet waar je woont, alleen welke nationaliteit je hebt. Om een Nederlandse bankrekening te openen hoef je ook geen Nederlander te zijn, je hoeft hier alleen maar legaal te wonen. Als je als Nederlander in Duitsland gaat wonen krijg je geen andere ID-kaart/paspoort.

N26 kan op basis van je ID dus niet zien dat jouw Duitse adres fout is, wat ze wel zien is dat je geen Duitse tax ID opgeeft maar alleen een Nederlandse BSN. (Ook dat betekent nog niet zo veel, je kunt ook in NL werken en belasting betalen terwijl je in Duitsland woont. Maar dat is niet geloofwaardig meer als het adres te ver van de grens af is.)

AlbertJP wijzigde deze reactie 26-02-2019 22:07 (9%)

• RolenID
AlbertJP schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:03:
[...]

Op je ID staat niet waar je woont, alleen welke nationaliteit je hebt. Om een Nederlandse bankrekening te openen hoef je ook geen Nederlander te zijn, je hoeft hier alleen maar legaal te wonen. Als je als Nederlander in Duitsland gaat wonen krijg je geen andere ID-kaart/paspoort.

N26 kan op basis van je ID dus niet zien dat jouw Duitse adres fout is, wat ze wel zien is dat je geen Duitse tax ID opgeeft maar alleen een Nederlandse BSN. (Ook dat betekent nog niet zo veel, je kunt ook in NL werken en belasting betalen terwijl je in Duitsland woont. Maar dat is niet geloofwaardig meer als het adres te ver van de grens af is.)
Dankjewel voor de reactie! Ik ga er even overdenken en laat het jullie weten.

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-04 21:41
AlbertJP schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:03:
[...]

Op je ID staat niet waar je woont, alleen welke nationaliteit je hebt. Om een Nederlandse bankrekening te openen hoef je ook geen Nederlander te zijn, je hoeft hier alleen maar legaal te wonen.
Zelfs dat hoeft niet, je mag best een rekening elders openen als de bank dat verder prima vind.

Deze identificatie en het moeten doorgeven van je BSN (of equivalent als je elders burger bent) is omdat dat verplicht is per Eurozone wetgeving. Know your customer en belastingaangifte.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

• Ulas
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20:57
Wie heeft ervaring met het toevoegen van de N26 kaarten (Mastercard EN Maestro) aan een Apple ID? Mij lukt het niet. Ik krijg de melding dat het kaartnummer niet klopt, maar ze kloppen wel degelijk. Ik heb als land Duitsland geselecteerd maar dat helpt niet.

• AlbertJP
Het land van de kaart (= het land waar de kaart naar was opgestuurd) staat in het kaartnummer. Ik vermoed dat je de kaarten naar je Nederlandse adres hebt laten sturen.

AlbertJP wijzigde deze reactie 28-02-2019 12:36 (28%)

• Tigerblood
Kan er geen topicwaarschuwing komen over dat Apple Pay geneuzel? Hoe vaak is die vraag nu al wel niet gesteld? En hoe vaak is er al niet uitgelegd dat klanten met NL adres GEEN gebruik kunnen maken van Apple Pay of kaart kunnen toevoegen aan Apple ID?

• Uffje
Tigerblood schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:00:
Kan er geen topicwaarschuwing komen over dat Apple Pay geneuzel? Hoe vaak is die vraag nu al wel niet gesteld? En hoe vaak is er al niet uitgelegd dat klanten met NL adres GEEN gebruik kunnen maken van Apple Pay of kaart kunnen toevoegen aan Apple ID?
Helemaal mee eens, al is het mogelijk dat Ulas bedoeld dat hij N26 wilt koppelen op een Duits iTunes acount. Dit had ik laatst geprobeerd omdat een concert van Crowded House alleen in die regio te krijgen was. Dit kon ook niet via mijn N26 omdat Australie die kaart niet accepteerde.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iemt
  • Nu online
Ik ben erachter gekomen dat je bij het aanvragen van een iCS kaart gewoon je N26 IBAN kan opgeven voor de afschrijving. Nou weet ik alleen niet of ICS dan ook daadwerkelijk dit zal accepteren ja of nee. (Mede vanwege de 1 cent verificatie die ze daarna vragen)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20-04 19:47
N26 staat nu ook in de vooraf ingevulde belastingaangifte. Is er ergens een Fiscaal Jaaroverzicht van N26?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oohh
Odeklontje schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:39:
N26 staat nu ook in de vooraf ingevulde belastingaangifte. Is er ergens een Fiscaal Jaaroverzicht van N26?
Kon het niet vinden, dus heb een account statement van januari 2018 gedownload.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RolenID
Na mijn vorige post toch de gok en beslissing gemaakt om de kaart naar een Duits adres te sturen om zo Apple Pay proberen te activeren in Nederland.
Er staat in de email dat het 14 dagen kan duren maar hoop dat ik sneller een antwoord heb voor jullie!

Andere mensen het zelfde geprobeerd?

• beekjo
als ik geld naar oekraine wil overmaken,betaal ik hoge fees kosten,
wat is de voordeligste en veiligste optie om geld over te maken naar oekraine,zonder hoge fees?

• U123456
N26 gebruikt daarvoor Transferwise. Ook Ukrainian Hryvnia (UAH) is mogelijk.
Link met uitleg: https://n26.com/en-eu/transferwise

U123456 wijzigde deze reactie 10-03-2019 22:14 (43%)

• beekjo
U123456 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:06:
[...]
N26 gebruikt daarvoor Transferwise. Ook Ukrainian Hryvnia (UAH) is mogelijk.
Link met uitleg: https://n26.com/en-eu/transferwise
ik heb al een skrill en revolut mastercard,maar n26 is dus de voordeligste optie als je de fees vergelijkt

beekjo wijzigde deze reactie 10-03-2019 21:42 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stane
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17:09
Ik ben groot fan van N26, maar ik mis toch een beetje de nieuwe features of verbeteringen. Ze neigen heel erg naar expansie, maar echte verbeteringen in de app heb ik al een poosje niet gezien. Spaarpotjes zijn leuk, maar het kan nog wel iets uitgebreider. Revolut is wel wat innovatiever in dat opzichte, maar die heeft nog geen officiële bankvergunning gerealiseerd. Hoe kijken jullie hiernaar?

• ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

ardana

Moderator General Chat

Army of undead unicorns

beekjo schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:19:
als ik geld naar oekraine wil overmaken,betaal ik hoge fees kosten,
wat is de voordeligste en veiligste optie om geld over te maken naar oekraine,zonder hoge fees?
Waarom heb je niet voldoende aan de antwoorden die je 15 maart gekregen hebt?

Gezocht: woonruimte in Leiden eo, t/m € 750 all in

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:54
RoNoS schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:59:
[...]

Dat heb ik gezien inderdaad, maar dat beperkt zich tot heel specifiek gebruik in Japan. Zie: JeffG in "Discussie over & Ervaringen met N26"
Ik heb dit met een Nederlands bedrijf in Euro's. En het is ook geen reservering, geen 'blauwe bolletjes', gewoon dubbel afgeschreven.
Heb je nog een reactie van N26 gekregen?

• Uffje
stane schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:13:
Ik ben groot fan van N26, maar ik mis toch een beetje de nieuwe features of verbeteringen. Ze neigen heel erg naar expansie, maar echte verbeteringen in de app heb ik al een poosje niet gezien. Spaarpotjes zijn leuk, maar het kan nog wel iets uitgebreider. Revolut is wel wat innovatiever in dat opzichte, maar die heeft nog geen officiële bankvergunning gerealiseerd. Hoe kijken jullie hiernaar?
Ik zou zo even niet weten wat er mist, maar er is niet veel veranderd inderdaad. Ik vind het ook niet zo erg verder. Aan wat zit je te denken?

• oohh
stane schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:13:
Revolut innoveert naar mijn mening ook niet geweldig snel. Althans, niet snel genoeg. Beide bedrijven gaan vooral voor een snelle expansie. bunq doet het in dat opzicht iets beter. Ik heb overigens alle drie, voornamelijk omdat alle diensten wel iets interessants hebben (bunq heeft gedeelde rekeningen, revolut top-up via MasterCard/Visa en N26 had ik genomen omdat ik Apple Pay wilde).

De bankvergunningen maken mij niet heel veel uit. Eigenlijk vertrouw ik al deze start-ups niet helemaal en weet ik niet of ik mijn volledige vermogen bij een van deze banken zou stallen.
Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True