Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
nathalia schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:49:
Dit is de reden waarom ik eerst een gratis rekening bij MoneYou heb aangevraagd. Daar krijg je ook iDeal bij overigens! Op deze rekening wordt m'n salaris gestort, betaal ik m'n rekeningen, etc.

Daarnaast dus een N26 rekening i.v.m. de gratis debitcard en gratis bankpas. Kortom, ik stort alleen zelf geld van m'n MoneYou rekening naar m'n N26 rekening. Voor de rest hoeft niemand dit te doen. M'n Nederlandse MoneYou is m'n hoofdrekening. Hierdoor dus nooit problemen zoals hierboven beschreven.

Het verbaast me dat ik niemand hoor over deze gratis MoneYou Go Basic rekening (https://www.moneyou.nl/betalen)
De meeste doen dit hier al met de gratis rekening van Bunq.
Voordeel van Bunq is ook nog dat je nog een storting kan doen via Sofort vanaf je N26 rekening, dit is er dan direct, handig als je snel iets moet betalen met iDeal.

Xabre wijzigde deze reactie 11-10-2018 17:43 (9%)

Philips CD473 + AKG K240

• Silvest89
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 19-03 11:52
ferdw schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:23:
Ja, inderdaad, maar als je werkgever ook via ABNAMRO bankiert....

In het adressboek kan je zelf wel een BIC opgeven, maar die was bij mij leeg.

Inmiddels is de transfer die ik deze ochtend na het telefoontje heb ingeschoten ook bij N26 aangekomen, dus nu werkt het weer.
Helaas mijn overschrijvingen van 2 dagen geleden nog steeds verdwenen. De dagen daarvoor werden ze altijd afgekeurd. Toen hadden ze de BIC veranderd en werd de transfer goedgekeurd maar helaas nog steeds niet aagenkomen. Is de transfer bij jou van vanochtend middels de nieuwe bic? Of de oorspronkelijke?

Silvest89 wijzigde deze reactie 11-10-2018 17:40 (14%)

• ferdw
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Silvest89 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:37:
[...]
.... Is de transfer bij jou van vanochtend middels de nieuwe bic? Of de oorspronkelijke?
NTSBDEB1 staat er in mijn overboeking, en dat is volgens mij gewoon de originele die je ook overal op de N26 site tegen komt. ABN heeft in deze dus gewoon verzaakt.

Canon 7D ★ 28-300 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

• Xabre
  • Niet online
Hier op mijn ASN rekening staat ook NTSBDEB1

Philips CD473 + AKG K240

• Silvest89
ferdw schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:44:
[...]

NTSBDEB1 staat er in mijn overboeking, en dat is volgens mij gewoon de originele die je ook overal op de N26 site tegen komt. ABN heeft in deze dus gewoon verzaakt.
Heb gisteravond mijn overboekingen ontvangen. 2 dagen later dan normaal. Normaal altijd binnen 1 werkdag >.>.

Heb zojuist een overboeking gemaakt van 10 cent, er staat helaas nog steeds NTSBDEBB bij mij. Even kijken hoe snel het er dit keer is.

Heb tevens weer de klantenservice opgebeld en gevraagd hoe het zit. Zeggen ze dat de nieuwe bic een nieuwe SWIFT connectie is |:( . En dat het klopt dat er eerder deze week storing was via de oude BIC, op swift.com kan je de andere BIC wel zien als je het zoekt. Het is voor de rest nergens nog te vinden. :/

Heb de klantenservice deze week al tig maal aan de telefoon gehad :)

Silvest89 wijzigde deze reactie 12-10-2018 14:26 (41%)

• Iemt
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 09:10
nathalia schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:49:
Dit is de reden waarom ik eerst een gratis rekening bij MoneYou heb aangevraagd. Daar krijg je ook iDeal bij overigens! Op deze rekening wordt m'n salaris gestort, betaal ik m'n rekeningen, etc.

Daarnaast dus een N26 rekening i.v.m. de gratis debitcard en gratis bankpas. Kortom, ik stort alleen zelf geld van m'n MoneYou rekening naar m'n N26 rekening. Voor de rest hoeft niemand dit te doen. M'n Nederlandse MoneYou is m'n hoofdrekening. Hierdoor dus nooit problemen zoals hierboven beschreven.

Het verbaast me dat ik niemand hoor over deze gratis MoneYou Go Basic rekening (https://www.moneyou.nl/betalen)
Je begrijpt toch wel dat je een tweede rekening met iDeal functie nodig hebt. Aangezien in de AV van Moneyou duidelijk staat dat ze je kunnen vragen te identificeren met een tegenrekening via iDeal
3. Betaalpas en andere klantherkenningsmiddelen
Met de volgende klantherkenningsmiddelen kun je je herkenbaar maken en een akkoord of opdracht geven:
• •
Je betaalpas en pincode gebruik je voor geld- en betaalautomaten. Soms gebruik je alleen je betaalpas en niet je pincode, bijvoorbeeld bij contactloos betalen. In deze voorwaarden is aangegeven wanneer dit het geval is.
Voor opdrachten in de Moneyou Go app:
1. Je identificatiecode (je 5-cijferige code) samen met de smartphone dat bij ons is geregistreerd eventueel in combinatie met een iDEAL-betaling van € 0,01 van je tegenrekening.
2. Je vingerafdruk die je op je smartphone hebt geregistreerd, eventueel in combinatie met een iDEAL- betaling van € 0,01 van je tegenrekening. Lees meer over de in het Informatieblad Moneyou Go.
3. Je Face ID (d.m.v. gezichtsherkenning) die je op je smartphone hebt geregistreerd, eventueel in combinatie met een iDEAL-betaling van € 0,01 van je tegenrekening.

Iemt wijzigde deze reactie 12-10-2018 19:29 (33%)

• mailmandj
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09-03 11:25

mailmandj

Internetvos

Heeft er iemand ervaringen met het betalen van tol in Frankrijk (Peage) met zijn N26 pas? Ben gisterenavond aangekomen en de betaalautomaat herkende de MasterCard niet.. Hij 'slikte' m niet eens in..

• Uffje
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09:42
mailmandj schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:19:
Heeft er iemand ervaringen met het betalen van tol in Frankrijk (Peage) met zijn N26 pas? Ben gisterenavond aangekomen en de betaalautomaat herkende de MasterCard niet.. Hij 'slikte' m niet eens in..
Op een keer na altijd goed gegaan met de mastercard. Toen het fout ging kwam een iemand van het personeel en toen lukte het wel.

• mwa
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
Toevallig gisteren ook in Frankrijk aangekomen, en via de peage gereden. Geen CC gebruikt maar de blip&go. Aanrader voor de volgende keer wellicht!

• mailmandj

mailmandj

Internetvos

Gisteren nogmaals geprobeerd, met de Maestro pas ging het wel prima. Heeft er misschien mee te maken dat de Mastercard doorzichtig is en de machine hem daardoor niet pakt.. :)

• Silvest89
Heb officieel bericht gekregen van N26 omtrent de nieuwe BIC, en het is een valide BIC. Tevens is een BIC niet een vereiste voor een SEPA transfer. NTSBDEBB is een nieuwe BIC van N26.
N26 zal SEPA Instant Credit Transfer ondersteunen in November (wat ABN al doet) dit zou ervoor kunnen zorgen dat het geld er binnen enkele seconden zal zijn.

• ferdw
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
En wisten ze ook te vertellen waarom een overboeking niet aan komt?? Die NTSBDEBB kom je ook nergens op de N26 site tegen. Dat instant transfer zou wel mooi zijn, niet meer afhankelijk van die batchverwerking, en als het goed is ook gewoon in het weekend geld over maken.

Canon 7D ★ 28-300 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:39
Behalve SANEF zijn alle stations niet genetwerkt. Dat wil zeggen dat kaarten die niet op krediet werken (Maestro, maar dus ook de N26 Mastercard) niet geaccepteerd worden.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

• mailmandj

mailmandj

Internetvos

Brent schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:46:
[...]

Behalve SANEF zijn alle stations niet genetwerkt. Dat wil zeggen dat kaarten die niet op krediet werken (Maestro, maar dus ook de N26 Mastercard) niet geaccepteerd worden.
Goed om te weten. Dit was echter wel bij een poortje van SANEF. Dus uiteindelijk werkte het met de Mestro wel prima.

• Brent
Hmm, dat is vreemd. In elk geval, bekend pijnpunt, en de enige kaart die altijd en overal werkt is de krediet-CC.

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22:37
mailmandj schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 12:06:
Gisteren nogmaals geprobeerd, met de Maestro pas ging het wel prima. Heeft er misschien mee te maken dat de Mastercard doorzichtig is en de machine hem daardoor niet pakt.. :)
Had destijds ook probleem met de Mastercard. Na 1 keer geld getrokken te hebben uit een NL geldautomaat werkte de N26 Mastercard wel in Frankrijk en op de tolwegen.

En de afgelopen maanden niet alleen bij SANEF, maar ook bij ASF (Zuid) en Atlandes (Zuid-west).
Bij Atlandes was de transactie trouwens pas dagen later in de app zichtbaar. Opmerkelijk.
Bij APRR (Oost) heb ik nog geen ervaring met N26. Iemand anders wel?

• Brent
Misschien zijn ze bezig eindelijk die tolpoortjes te vervangen? Tot 2 jaar terug werkte iig nergens mijn Debit MC (APRR voornamelijk gereden).

• superjona
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 29-12-2018
Is er geen enkele omweg voor Belgische N26 gebruikers om toch een Maestro-kaart te bemachtigen? Nu dat Coolblue de Mastercards blokkeert zou een Maestro toch wel van pas komen.

• U123456
superjona schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:54:
Is er geen enkele omweg voor Belgische N26 gebruikers om toch een Maestro-kaart te bemachtigen? Nu dat Coolblue de Mastercards blokkeert zou een Maestro toch wel van pas komen.
Aan een Maestro card heb je toch ook niks bij Coolblue?

Wel kun je bij www.coolblue.be betalen met je N26 Mastercard wanneer deze gekoppeld is aan Paypal.
Helaas niet bij de Nederlandse Coolblue. :)

Link: https://www.coolblue.be/n.../betaalmogelijkheden.html

• chow.monkey
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-03 23:42
Korte vraag vanwege de lading slechte reviews op Trustpilot. Zijn er problemen met het overmaken van wat grotere bedragen op de n26 rekening? Dus 2-3k euro bijvoorbeeld? Is het toegestaan om vanaf crypto exchanges euro's over te maken naar de N26 rekening?

• JvdW
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:17
chow.monkey schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:11:
Korte vraag vanwege de lading slechte reviews op Trustpilot. Zijn er problemen met het overmaken van wat grotere bedragen op de n26 rekening? Dus 2-3k euro bijvoorbeeld? Is het toegestaan om vanaf crypto exchanges euro's over te maken naar de N26 rekening?
Ik heb toevallig vandaag 2250 overgemaakt van ING naar N26, s'ochtends overgeschreven en rond 15:30 kreeg ik een berichtje dat het bijgeschreven was :)

• chow.monkey
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-03 23:42
JvdW schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:18:
[...]

Ik heb toevallig vandaag 2250 overgemaakt van ING naar N26, s'ochtends overgeschreven en rond 15:30 kreeg ik een berichtje dat het bijgeschreven was :)
Ok dat gaat goed dus. Ik zie nu dat Revolut transacties van crypto exchanges ondersteund en die hebben ook een debitcard. App lijkt ook wat vriendelijker en verificatie verliep veel sneller.

• Iemt
Een vraagje aan de leden

Ik ga weer N26 gebruiken en vroeg me af of de Black variant waard is wat ie levert.

Namelijk de debitcard met “aankoopverzekering” en reisverzekering. Telefoonverzekerig was ook included dus dat is ook mooi meegenomen

Zou ik er genoeg aan hebben?

Iemt wijzigde deze reactie 19-10-2018 18:33 (12%)

• Tamerciaga
  • Registratie: mei 2012
  • Nu online
Iemt schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:28:
Een vraagje aan de leden

Ik ga weer N26 gebruiken en vroeg me af of de Black variant waard is wat ie levert.

Namelijk de debitcard met “aankoopverzekering” en reisverzekering. Telefoonverzekerig was ook included dus dat is ook mooi meegenomen

Zou ik er genoeg aan hebben?
De verzekeringen worden afgehandeld door Allianz, ik lees er verschillende ervaringen over.

• MyNameIs
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16-03 21:50
Hoe is de klantenservice tegenwoordig bij N26? Las wat slechte reviews daarover en ben toch wel huiverig om bij zo'n partij dan mijn geld daar neer te zetten...

• Enit
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 20-03 21:45
MyNameIs schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 19:14:
Hoe is de klantenservice tegenwoordig bij N26? Las wat slechte reviews daarover en ben toch wel huiverig om bij zo'n partij dan mijn geld daar neer te zetten...
Voor wat het waard is: Ik had onlangs contact met de klantenservice via chat, en dat was prima. Mijn vraag ging over de borg van een hotel die teruggestort was door het hotel, maar het duurde heel lang voordat het bedrag weer op mijn rekening verscheen. Uiteindelijk kreeg ik de terugstorting een dag later, dus ik was gewoon ongeduldig geweest. (Er staat 12 dagen voor het verwerken van een geannuleerde betaling (zoals het hotel met de borg had gedaan), en ik had op dag 11 contact gezocht.)

In het algemeen: Ik gebruik de N26 mastercard nu tijdens mijn reis van twee maanden in Azië, en ik ben erg tevreden. Je bespaart veel geld in vergelijking met andere creditcards bij betalingen in andere valuta (mijn andere creditcard is een ICS Bijenkorf card). Ik heb tot nu toe twee keer gehad dat een pin-transactie niet lukte, omdat N26 de betaling blokkeerde "for security reasons". Je krijgt dan gelijk een push-notificatie daarvan, maar helaas is er niet de optie om de betaling alsnog de autoriseren. Naar mijn idee gebeurt dit wanneer de winkel een verouderde pin-automaat gebruikt, maar ik weet het niet zeker.

• Uffje
Ik moet zeggen dat ik nooit echt problemen heb gehad met de klantenservice. Maar heb ook nooit echt dringende problemen gehad.

• Xabre
  • Niet online
Uffje schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:34:
[...]

De kaart is grotendeels het zelfde als de Mastercard. Alleen het grote logo op de linker helft is afwezig en de Mastercard logo is een maestro logo.
Weet jij misschien of je met die nieuwe Maestro kaart bij bepaalde type pinautomaten nog steeds de taal moet kiezen?

Philips CD473 + AKG K240

• Uffje
Xabre schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:16:
[...]

Weet jij misschien of je met die nieuwe Maestro kaart bij bepaalde type pinautomaten nog steeds de taal moet kiezen?
Probleem is dat het de kaart van de vriendin is, dus we gebruiken die van mij met name :9 ik ben daar overigens ook erg benieuwd naar, als dat zo is bestel ik misschien een nieuwe.

• Iemt
Hoelang duurt het overigens voor je de kaart thuis krijgt?

Vind twee weken namelijk wel erg ruim genomen door N26

• Xabre
  • Niet online
Uffje schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:51:
[...]

Probleem is dat het de kaart van de vriendin is, dus we gebruiken die van mij met name :9 ik ben daar overigens ook erg benieuwd naar, als dat zo is bestel ik misschien een nieuwe.
Laat het even weten. Ben benieuwd.

Philips CD473 + AKG K240

• Uffje
Xabre schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:47:
[...]

Laat het even weten. Ben benieuwd.
Zal ik doen

• GvNL
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 06-03 21:03
Iemt schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:17:

Wij hebben drie MasterCards van N26 thuis. De levertijd kwam telkens inderdaad neer op circa twee weken.

• mwa
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
Ik had ze binnen 2 weken, iets van 6 a 7 werkdagen

• Xabre
  • Niet online
Zie dat de app nu een update heeft met daarin de nieuwe Maestro kaart.

Philips CD473 + AKG K240

• kindle44
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 16-03 14:00
Bij mij duurde het 10 dagen. Ik heb tegelijk MasterCard & Maestro ontvangen, beide in de transparante uitvoering. Ben er blij mee! >:)

• U123456
Wel jammer dat de Maestro en Mastercard nu wel heel erg op elkaar lijken.
Lijkt mij niet echt handig in de portemonnee .......

U123456 wijzigde deze reactie 24-10-2018 17:44 (41%)

• Iemt
U123456 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:43:
Wel jammer dat de Maestro en Mastercard nu wel heel erg op elkaar lijken.
Lijkt mij niet echt handig in de portemonnee .......
Persoonlijk zie ik liever een combinatie card van Maestro en Mastercard in een, maar dat zou praktisch niet haalbaar zijn lijkt het

• Pyramiden
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:58
Als dat echt het ontwerp is van de nieuwe Maestro pas dan is dat wel een flinke achteruitgang... Ze hadden minstens die zwarte balk cyaan kunnen maken.

Over de klantenservice ben ik erg te spreken. Via de chat zijn ze erg behulpzaam en meestal heb je heel snel iemand aan de lijn. Ik had een probleem met overmaken van een grotere Transferwise transactie naar een Zwitserse bankrekening. De Zwitsers gaven aan niks binnen gekregen te hebben, maar ze bleken gewoon niet goed te kijken...

• Ping83
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09:47

Zondag aangevraagd, vandaag in huis.

Een mooi doorzichtig pasje :*)

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Hier ook snel in huis :) Vrijdag aangevraagd, vandaag ontvangen. De kaart had al wel veel krassen op de chip en het lijkt net alsof ze rechts bovenin zijn uitgeschoten met de gouden streepjes :? Zal wel design zijn :+ Zolang het werkt vind ik het prima.

Ben erg benieuwd hoe goed N26 gaat werken. Mijn hele leven al bij de ING, dus overstappen voelt toch wat spannend. Gek eigenlijk, want met verzekeringen e.d. is dat de normaalste zaak van de wereld...

• Iemt
Freakster86 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:19:
Hier ook snel in huis :) Vrijdag aangevraagd, vandaag ontvangen. De kaart had al wel veel krassen op de chip en het lijkt net alsof ze rechts bovenin zijn uitgeschoten met de gouden streepjes :? Zal wel design zijn :+ Zolang het werkt vind ik het prima.

Ben erg benieuwd hoe goed N26 gaat werken. Mijn hele leven al bij de ING, dus overstappen voelt toch wat spannend. Gek eigenlijk, want met verzekeringen e.d. is dat de normaalste zaak van de wereld...
Heb zelf een lange tijd bij de ING gezeten, en ben maar weggegaan vanwege de “service”.

Ik moet wel zeggen het leek heel moeilijk om over te stappen, maar de overstapservice maakt t wen fluitje van een cent

• Freakster86
  • Nu online
@Iemt Schrappen van de WP app was de druppel :+ Nu eindelijk ook alles in gang gezet. Ga N26 wel gebruiken i.c.m. bunq free. N26 voor de boodschappen en online betalingen, bunq voor de inkomsten en incasso's (+sporadische iDeal betaling). Alles gratis en gelijk budgettering/overzicht :)

• wPlayNL
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 09:08
Wat grappig om allemaal te lezen dat er toch veel overstappen van de ING. Zelf nu ook druk bezig met de overstap van ING naar > Bunq free voor de vaste lasten/loon/ideal betalingen. N26 voor de pin betalingen en Revolut als backup.

Moet er alleen wel voor zorgen dat ik minimaal 125 euro op de N26 heb staan om te kunnen tanken hier om de hoek (onbemand). Kwam ik vorige week achter toen ik wilde tanken met de scooter.

• Ping83
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09:47
Helaas ben ik nog gebonden aan een Rabo rekening ivm een korting op mijn hypotheekrente. Niet dat de Rabobank niet bevalt maar ik wil gewoon met de tijd mee en niet blijven plakken aan de oude gevestigde orde.

Eerst maar eens een tijdje N26 gebruiken voor de kleine uitgaven en dan bepalen hoe ik er mee verder ga. Helaas is het volgens mij nog niet mogelijk om een gezamenlijke rekening bij N26 te openen of heb ik dat mis?

• Deezers
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:04
Freakster86 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:16:
@Iemt Schrappen van de WP app was de druppel :+ Nu eindelijk ook alles in gang gezet. Ga N26 wel gebruiken i.c.m. bunq free. N26 voor de boodschappen en online betalingen, bunq voor de inkomsten en incasso's (+sporadische iDeal betaling). Alles gratis en gelijk budgettering/overzicht :)
En hoe doe je het als sommige bedrijven een kopie van je bankpas willen van je ontvangende rekening bij bunq? Je krijgt geen kosteloze betaalpas.

• Brent
IBAN geven en zeggen dat pinpassen kopiëren sowieso een debiele manier is om aan het IBAN te komen?

• U123456

• wPlayNL
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 09:08
Deezers schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:07:
[...]

En hoe doe je het als sommige bedrijven een kopie van je bankpas willen van je ontvangende rekening bij bunq? Je krijgt geen kosteloze betaalpas.
Toevallig wilde Leaseplan dit hebben toen ik mijn rekeningnummer vorige week heb gewijzigd. Echter was een foto van mijn naam + rekeningnummer in de BUNQ app ook voldoende. Contact info van jezelf bekijken geeft alleen die 2 opties te zien.

N26 blijft ook super werken. Maestro voor de uitgaven en credit card staat gekoppeld aan m'n Amerikaanse PayPal voorals ik wat wil kopen in de Amerikaanse Xbox store.

• kindle44
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 16-03 14:00
Ping83 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:23:
...Helaas is het volgens mij nog niet mogelijk om een gezamenlijke rekening bij N26 te openen of heb ik dat mis?
Nee, nog geen gezamenlijke rekening, daarom wacht ik nog met het compleet overstappen naar N26. :|

• Iemt
Pas maandag besteld, vandaag in huis :D

• Freakster86
  • Nu online
Deezers schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:07:
[...]

Eerlijk gezegd niet over nagedacht, maar kan mij de laatste keer dat zoiets nodig is geweest ook niet heugen.

• Iemt
Freakster86 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:51:
[...]

Eerlijk gezegd niet over nagedacht, maar kan mij de laatste keer dat zoiets nodig is geweest ook niet heugen.
Kopie bankafschrift volstaat ook meestal..

• Xabre
  • Niet online
Contactloos betalen met de Maestro kaart werkt hier sinds een paar dagen niet meer. Meer mensen hier last van? Of ben ik de enige, dan zal mijn kaart wel kapot zijn?

Philips CD473 + AKG K240

• AlbertJP
  • Laatst online: 09:40
Die van mij heeft het vanmiddag in de HEMA en gisteren in de supermarkt nog gewoon gedaan.

• Xabre
  • Niet online
AlbertJP schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:31:
Die van mij heeft het vanmiddag in de HEMA en gisteren in de supermarkt nog gewoon gedaan.
Inmiddels een chat gehad, ze sturen gratis een vervangende Maestro kaart :)

Philips CD473 + AKG K240

• Uffje
Vraagje over de iOS-app, waarom moet ik om de 30 dagen mijn touchid opnieuw activeren? Daarnaast heb ik het gevoel dat ik het om de 3/4 dagen doe.

• Iemt
Als ik de BIN code van de mastercard opzoek (535590) krijg ik te zien dat het een debit world is

Wat houd World eigk in?
Ken alln prepaid en credit namelijk

• AlbertJP
Debit staat gewoon op de kaart, World inderdaad niet. Mastercard publiceert de BIN-databases niet, de meeste gegevens die je online vindt zijn door de gebruikers zelf ingevoerd en die zorgen wel eens voor slordigheden. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten. Mocht je het echt willen weten, link dan even de site waar je dat hebt gezien.

Zoek voor de gein eens de BIN 535584 op (die van mijn kaart) en kijk of de gegevens overeenkomen. Zo nee, dan is het gewoon slordige invoer.

• PDZ
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12-03 15:46

PDZ

📍 Damwâld

Zojuist deze mail ontvangen van N26:
Hey Pieter,

du kannst dich derzeit nicht in dein N26 Konto einloggen.

Gerne würden wir mit dir über die Gründe sprechen und gemeinsam eine Lösung finden. Bitte kontaktiere unseren Kundenservice unter +493030806114 oder +4930364286880? Bitte stelle sicher, dass du uns von der Nummer anrufst, die mit deinem N26 Konto verknüpft ist. Du erreichst uns von Montag bis Freitag, 08.00-22.00 Uhr.

Vielen Dank!

Dein N26 Support Team
Zowel mijn Mastercard en Maestro zijn geblokkeerd. Iemand anders die dit ooit heeft meegemaakt? Vind het nogal frustrerend dat ik zo'n mailtje doodleuk na tienen krijg en ik vandaag dus niet meer kan bellen (hetgeen ik liever helemaal niet doe, 1 omdat het een buitenlands nummer betreft dus extra kosten en 2 omdat kontakt via de mail mij beter zint).

De tiid hâldt gjin skoft.

• RoNoS
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:32
Uffje schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:13:
Vraagje over de iOS-app, waarom moet ik om de 30 dagen mijn touchid opnieuw activeren? Daarnaast heb ik het gevoel dat ik het om de 3/4 dagen doe.
Ik heb gisteren sinds 2-3 maanden weer mijn touchid moeten activeren. Heb het nu, sinds februari, pas 3 of 4x hoeven doen.

• drooger
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 20:26

drooger

Falen is ook een kunst.

Dit topic helemaal vergeten, ik heb sinds mei een N26 black card en ben er erg tevreden mee.
Het initiële idee was om de overwaarde van mijn huis te spreiden over de N26 en mijn ABN Amro rekening, plus het is wel handig om een extra betaalpas te hebben voor als pinautomaten in het buitenland moeilijk doen.

Ondertussen zit ik in Nieuw-Zeeland en gebruik ik mijn Nieuw-Zeelandse bankpas vooral, maar redelijke kans dat ik de N26 als hoofdrekening ga gebruiken als ik weer naar Nederland zou gaan.

Kia ora

• PDZ

PDZ

📍 Damwâld

PDZ schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 22:57:
Zojuist deze mail ontvangen van N26:

[...]

Zowel mijn Mastercard en Maestro zijn geblokkeerd. Iemand anders die dit ooit heeft meegemaakt? Vind het nogal frustrerend dat ik zo'n mailtje doodleuk na tienen krijg en ik vandaag dus niet meer kan bellen (hetgeen ik liever helemaal niet doe, 1 omdat het een buitenlands nummer betreft dus extra kosten en 2 omdat kontakt via de mail mij beter zint).
Zonet toch maar even gebeld. Vriendelijke Duitse meneer aan de telefoon heeft 'm voor mij gedeblokkeerd.

• D-Vlaine
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-03 18:25
Even geleden een N26 Mastercard besteld en vrij snel ontvangen, alles naar wens. Daarna besloten ook een Maestro te willen bestellen. Helaas kan ik deze niet zien in de app bij Card Settings, ondanks een balans van boven de €100,-. Unpairen van telefoon en uninstall heeft eveneens niet geholpen.

Contact gezocht met de helpdesk, en dit probleem is nu geëscaleerd, maar nog altijd niets gehoord.

Iemand anders die dit probleem heeft ervaren? Betreft de Android app.

• Xabre
  • Niet online
PDZ schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:31:
[...]

Zonet toch maar even gebeld. Vriendelijke Duitse meneer aan de telefoon heeft 'm voor mij gedeblokkeerd.
Wat was de reden van blokkering?

Philips CD473 + AKG K240

• lithoijen
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:23
Ik ben prima geholpen toen er misbruik gemaakt werd van mijn debet card, mijn ervaringen kun je eerder in dit draadje terugvinden.

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-03 20:25
D-Vlaine schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:37:
Even geleden een N26 Mastercard besteld en vrij snel ontvangen, alles naar wens. Daarna besloten ook een Maestro te willen bestellen. Helaas kan ik deze niet zien in de app bij Card Settings, ondanks een balans van boven de €100,-. Unpairen van telefoon en uninstall heeft eveneens niet geholpen.

Contact gezocht met de helpdesk, en dit probleem is nu geëscaleerd, maar nog altijd niets gehoord.

Iemand anders die dit probleem heeft ervaren? Betreft de Android app.
Je kan niet je Mastercard opzij swipen?

• D-Vlaine
menzo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:04:
[...]

Je kan niet je Mastercard opzij swipen?
Nee, er staan zelfs geen 'bolletjes' onder m'n Mastercard die aangeven dat er een andere kaart zou zijn.. Helaas zegt de klantenservice dat ik de Maestro echt alleen via de app kan bestellen, en niet via hen.

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-03 20:25
D-Vlaine schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:22:
[...]

Nee, er staan zelfs geen 'bolletjes' onder m'n Mastercard die aangeven dat er een andere kaart zou zijn.. Helaas zegt de klantenservice dat ik de Maestro echt alleen via de app kan bestellen, en niet via hen.
Ook niet op de website?

• D-Vlaine
Helaas ook niet op de website, nee.

• AlbertJP
De app is inderdaad veranderd, er staan geen bolletjes meer. Vroeger kon je na Maestro nog verder swipen naar Black om die aan te vragen, maar die optie is in een ander menu gezet. Blijkbaar is er toen ook met de Maestro iets fout gegaan en heeft de klantenservicemedewerker dat terecht geëscaleerd naar de app-ontwikkelaars.

In mijn app (ook Android) kan ik nog wel de Mastercard naar links swipen, maar ik heb al een Maestro. De kaart is alleen niet blauw meer in de app.

• PDZ

PDZ

📍 Damwâld

Xabre schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:59:
[...]

Wat was de reden van blokkering?
Verdachte betalingen en logins. Maar die waren gewoon van mijzelf. Las op Twitter dat er meer mensen last van hadden. Is wat vervelend, maar beter een false positive dan dat iemand er met je geld vandoor gaat.

• Sandro!
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-03 21:14
Ik had destijds ook € 100,- op mijn N26-rekening gezet met als doel de Maestro-pas te bestellen, maar ik kon ook niet swipen om hem te bestellen. Ik had toen echter wel een Franse MC (i.v.m. Apple Pay), wellicht had dat er iets mee te maken. Mijn postadres stond toen wel op m'n Nederlandse adres. Ik heb het toen verder maar gelaten voor wat het was. De N26 MC gebruik ik alleen nog op vakantie naar niet-€-landen.

• D-Vlaine
D-Vlaine schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:37:
Even geleden een N26 Mastercard besteld en vrij snel ontvangen, alles naar wens. Daarna besloten ook een Maestro te willen bestellen. Helaas kan ik deze niet zien in de app bij Card Settings, ondanks een balans van boven de €100,-.

..
Gisteren even gekeken in de app, en de Maestro kaart stond ineens rechts van de Mastercard. Meteen besteld dus, en probleem blijkbaar opgelost bij N26.

Overigens nog geen bericht gehad van N26 klantenservice, dus misschien zijn ze nog niet zeker van de oplossing.

• internet4me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09:52
Apple pay bij N26 is uitgebreid. Ook Duitsland doet nu mee.
https://www.iculture.nl/nieuws/apple-pay-duitsland/

• Tomsworld
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik hoop het maar vrees er voor dus mijn adres staat in België :(

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• J0kerNL
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 19-03 21:07
Heb hem zaterdag aangevraagd, hopelijk heb ik hem binnen voor het weekend. Voor zover een goed werkende en fijne interface.

• Younes
  • Laatst online: 20-03 15:57

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik wil graag een zakelijke rekening openen bij N26, omdat die gratis is. Overweeg nu wel iets anders te nemen om het volgende:

Per abuis niet een zakelijke, maar een persoonlijk account geopend bij N26. Het duurde 6 mails voordat Thomas van N26 duidelijk ging uitleggen waarom 't niet mogelijk is om om te schakelen van een persoonlijk account naar een business account (want in eerste instantie kreeg ik telkens hele korte reacties terug):

Thomas:
"It is possible for customers to request a Business account. As I explained yesterday, you have selected a Standard account and at the moment we do not offer a service which allows you to change account type from Standard to Business.

It is also not possible to close this account and open a new business account due to Data storage regulations.

I'm sorry I'm not able to help anymore with this issue"

Daar zit ik dan met een gebroken klomp -O- Ben toch een beetje flabberguested en dan voornamelijk om de data storage regulations. Kennelijk kun je dus niet én een Standard én een Business account naast elkaar nemen.

Iemand eerder hier tegenaan gelopen?

...en waarom?

• Xabre
  • Niet online
Jouw verhaal heb ik ook al eens gelezen op Twitter van iemand met hetzelfde issue. Anderhalf jaar geleden of zo, antwoord was dat ze dat in de toekomst wel mogelijk wilden maken maar wanneer was een groot vraagteken. Zo te horen is er nog niks veranderd.

Philips CD473 + AKG K240

• Tamerciaga
  • Nu online
Younes schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:39:
Ik wil graag een zakelijke rekening openen bij N26, omdat die gratis is. Overweeg nu wel iets anders te nemen om het volgende:

Per abuis niet een zakelijke, maar een persoonlijk account geopend bij N26. Het duurde 6 mails voordat Thomas van N26 duidelijk ging uitleggen waarom 't niet mogelijk is om om te schakelen van een persoonlijk account naar een business account (want in eerste instantie kreeg ik telkens hele korte reacties terug):

Thomas:
"It is possible for customers to request a Business account. As I explained yesterday, you have selected a Standard account and at the moment we do not offer a service which allows you to change account type from Standard to Business.

It is also not possible to close this account and open a new business account due to Data storage regulations.

I'm sorry I'm not able to help anymore with this issue"

Daar zit ik dan met een gebroken klomp -O- Ben toch een beetje flabberguested en dan voornamelijk om de data storage regulations. Kennelijk kun je dus niet én een Standard én een Business account naast elkaar nemen.

Iemand eerder hier tegenaan gelopen?
Vreemde gang van zaken, lees deze FAQ onderaan eens door:
https://n26.com/en-eu/business-account

Daar lees ik ook opvallende dingen :P

• Younes
  • Laatst online: 20-03 15:57

Younes

Wie, Wat, Waar?

Karizma schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:14:
[...]

Vreemde gang van zaken, lees deze FAQ onderaan eens door:
https://n26.com/en-eu/business-account

Daar lees ik ook opvallende dingen :P
Dankjewel!

2de punt van eerste vraag "What are Eligibility Requirements?":
You’re not already an N26 user.

Inderdaad vreemde gang van zaken.

En op deze pagina staat:
We’re required by law to keep your personal data for 10 years after your account has been closed. You won’t be able to open another account with us until this time has passed. You can read more in our Privacy Policy.

Meneer Thomas heeft ook al aangegeven dat N26 werkt aan de mogelijkheid om een account om te kunnen zetten naar een andere type. Wanneer dat is, mag Joost weten.

...en waarom?

• Freakster86
  • Nu online
Maestro kaart ook binnen :) Duurde iets langer dan de Mastercard, net geen 2 weken (wat ze ook aangeven).

Ik wil N26 nu koppelen aan PayPal. Aangezien ik de gratis variant van N26 heb is mijn vraag: Zit er nog voordeel aan het koppelen van je Mastercard aan PayPal? Die verzekering is er enkel als je Black hebt, dus dan kan ik volgens mij net zo goed de bankrekening zelf koppelen, toch?

• AlbertJP
Als je de kaart koppelt kun je met wat moeite N26 je betalingen in vreemde valuta laten omrekenen. Als je de rekening toevoegt kun je de omrekening alleen door PayPal (+3%) laten doen.

• Freakster86
  • Nu online
@AlbertJP Oh, dacht dat ook via de bankrekening kon. Dan wordt het de Mastercard dus. Wat bedoel je "met wat moeite"? Dat is toch enkel een (verstopte) instelling bij PayPal veranderen?

• MisterLBP
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20-03 13:47
Al ongeveer een jaar tevreden N26 gebruiker. Overal in (zuid oost-)Azie en NL zonder problemen kunnen gebruiken.

Nu heeft bunq update9 aangekondigd met dezelfde conversie-rate (TransferWise) als N26 en vraag ik me af wat de meerwaarde nog is van N26 boven bunq? Vind het hele verhaal met transactiekosten, conversie, cc-kosten, etc. nogal onduidelijk, maar volgens mij hebben beiden op die punten nu geen verschil toch?

Mocht dat zo zijn zie ik bunq 2 grote voordelen hebben, namelijk iDeal + Apple Pay. En 1 nadeel, namelijk het max 10x gratis pinnen vs unlimited pinnen.

Hoor graag of ik iets mis.

• Xabre
  • Niet online
Nou, de maandelijkse kosten?

Philips CD473 + AKG K240

• MisterLBP
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20-03 13:47
Dat geldt idd voor nieuwe users (9,90 bij N26 tegenover 5 bij bunq (in een pack) anders nog steeds geen verschil).
Persoonlijk zit ik nog in het oude tarief van N26 (5,90). Die 90 cent vind ik verwaarloosbaar.

• internet4me
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09:52
Bunq heeft officieel geen Apple pay in Nederland.
Alleen via een illegale workaround.....wat je maar moet willen...met bankzaken...

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08:56
MisterLBP schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:47:
[...]

Dat geldt idd voor nieuwe users (9,90 bij N26 tegenover 5 bij bunq (in een pack) anders nog steeds geen verschil).
Persoonlijk zit ik nog in het oude tarief van N26 (5,90). Die 90 cent vind ik verwaarloosbaar.
Maar waarom zou je voor N26 betalen? Zoveel voordelen zitten er eerlijk gezegd niet aan.

• AlbertJP
Freakster86 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:34:
@AlbertJP Oh, dacht dat ook via de bankrekening kon. Dan wordt het de Mastercard dus. Wat bedoel je "met wat moeite"? Dat is toch enkel een (verstopte) instelling bij PayPal veranderen?
Precies. Je kunt het tijdens het betalen ook zien als het goed is, dus als je oplet dan komt het goed.

Een incasso van je rekening gaat via SEPA, en dat werkt alleen met €.

• Tamerciaga
  • Nu online
internet4me schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:06:
Bunq heeft officieel geen Apple pay in Nederland.
Alleen via een illegale workaround.....wat je maar moet willen...met bankzaken...
Illegaal klinkt wel heel heftig :P
Ik denk dat ze hoogstens je kaart zullen blokkeren indien het een probleem is. En stiekem denk ik dat bunq bewust deze workaround toegestaan heeft destijds (nu nog steeds). >:)

• Xabre
  • Niet online
Voor mij nog steeds N26 (gratis variant) + Bunq (gratis variant)

Doe alles met N26 behalve iDeal betalingen doe ik met Bunq + een paar automatische incasso's die een DE IBAN weigeren.

Philips CD473 + AKG K240

• Tamerciaga
  • Nu online
incasso's die een DE IBAN weigeren.
Bijzonder dat dit nog steeds gebeurt ;(

• Rijno95
  • Registratie: juli 2014
  • Niet online
Ik heb zelf N26 en moet zeggen dat het allemaal prima werkt. De gratis MasterCard en het feit dat ze een banking licence hebben is voor mij een Pré.

Het aanbieden van referals is niet toegestaan.

ardana wijzigde deze reactie 08-11-2018 20:09 (27%)

• U123456
Freakster86 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:34:
Klopt! Verander de gebruikte omrekenkoers in je Paypal profiel:

Met deze instelling worden Paypal transacties voortaan afgerekend met de koers van je (N26-) card.

U123456 wijzigde deze reactie 09-11-2018 13:05 (35%)
Reden: Paypal heeft de conversie verder verborgen

• Uffje
U123456 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:39:
[...]
Klopt! Zo verander je de gebruikte omrekenkoers vanuit je (Nederlandstalige) Paypal profiel:

Instellingen > Betalingen > Vooraf goedgekeurde betalingen > Beschikbare betaalbronnen instellen > MasterCard of Visa creditcard XXXX-XXXX-XXXX-XXXX > Omrekeningsopties
> Stuur mij een factuur in de valuta van de verkoper

Met deze instelling worden Paypal transacties voortaan afgerekend met de koers van je (N26-) card.
Ik krijg na Instellingen > Betalingen andere opties. Ik krijg Automatische betalingen en Voorkeursbetaalmethode. En als ik dan door klik krijg ik niks van omrekeningsoptie.

Uffje wijzigde deze reactie 09-11-2018 12:09 (4%)

• Freakster86
  • Nu online
Uffje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:09:
[...]

Ik krijg na Instellingen > Betalingen andere opties. Ik krijg Automatische betalingen en Voorkeursbetaalmethode. En als ik dan door klik krijg ik niks van omrekeningsoptie.
Ja, hier was het ook zoeken. Het lijkt wel of de menu's per account verschillen. Zo is het mij gelukt:
  • inloggen
  • instellingen wieltje rechts bovenin
  • betalingen
  • automatische betalingen beheren
  • naar beneden scrollen en links nogmaals op 'automatische betalingen beheren' klikken
  • beschikbare betaalbronnen instellen
  • achter de creditcard op 'omrekeningsopties' klikken
  • stuur mij een factuur in de valuta van de verkoper aanvinken.
Gister een kleine aankoop op Aliexpress gedaan om te testen. Voorheen was het voordeliger om in euro's af te rekenen, want ING gooit er 2% bovenop. Nu in dollars betaald met N26 en kwam goedkoper uit dan de europrijs op Aliexpress.

Ook de eerste betalingen gister gedaan met de maestro kaart. De allereerste betaling ging even fout (pas werd niet herkend), maar vermoed dat je de allereerste keer eerst de pas erin moet steken + pincode en dat je daarna pas contactloos kan pinnen. Kreeg al gelijk de opmerking "dat is een vreemde kaart, denk niet dat wij die ondersteunen" :P

Mooie vind ik ook dat je in de app precies kunt zien hoeveel geld je aan welke categorieën hebt uitgegeven (en dat zelf ook kunt aanpassen). Dat maakt het zoveel inzichtelijker dan voorheen. Echt heel erg blij met N26 :)

• U123456
Uffje schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:09:
Dat is raar. Even gecheckt en ook bij mij geen opties meer. Nadat ik de taal op engels gezet had waren de opties er opeens wel. Terug naar nederlands en de opties zijn er nog steeds. 8)7

Link (in Engels): https://www.gamedealscana...rrency-conversion-option/

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23:37
Xabre schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 16:16:
Kan iemand met een nieuwe kaart dit nog even bevestigen danwel ontkrachten?

Wel graag icm. deze terminal, bij een aantal andere speelt het probleem niet.

https://static.webshopapp.com/shops/136932/files/059993342/contactloze-toonbank-betaalautomaat-met-merchant-u.jpg

• Tamerciaga
  • Nu online
Freakster86 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:43:
[...]

Ja, hier was het ook zoeken. Het lijkt wel of de menu's per account verschillen. Zo is het mij gelukt:
  • inloggen
  • instellingen wieltje rechts bovenin
  • betalingen
  • automatische betalingen beheren
  • naar beneden scrollen en links nogmaals op 'automatische betalingen beheren' klikken
  • beschikbare betaalbronnen instellen
  • achter de creditcard op 'omrekeningsopties' klikken
  • stuur mij een factuur in de valuta van de verkoper aanvinken.
Gister een kleine aankoop op Aliexpress gedaan om te testen. Voorheen was het voordeliger om in euro's af te rekenen, want ING gooit er 2% bovenop. Nu in dollars betaald met N26 en kwam goedkoper uit dan de europrijs op Aliexpress.

Ook de eerste betalingen gister gedaan met de maestro kaart. De allereerste betaling ging even fout (pas werd niet herkend), maar vermoed dat je de allereerste keer eerst de pas erin moet steken + pincode en dat je daarna pas contactloos kan pinnen. Kreeg al gelijk de opmerking "dat is een vreemde kaart, denk niet dat wij die ondersteunen" :P

Mooie vind ik ook dat je in de app precies kunt zien hoeveel geld je aan welke categorieën hebt uitgegeven (en dat zelf ook kunt aanpassen). Dat maakt het zoveel inzichtelijker dan voorheen. Echt heel erg blij met N26 :)
Weet niet of het relevant is, maar bunq heeft nu ook met ZeroFX 0% fee bij betalingen in andere valuta's.

Bedankt voor de tip, ga het proberen!
Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True