Ik ben er ook weer even mee bezig geweest en heb jouw DH gebruikt.KiefDelicious schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:13:
Hallo,
vrijdag mijn Hub binnen gekregen, hopelijk als vervanger is voor mijn Domoticz Pi installatie. Meteen maar even mee aan het stoeien geweest, dat is nog knap lastig zonder programmeer ervaring.
Nu wil ik mijn Hikvision camera toevoegen, zorgen dat ik snapshots kan nemen en een motion trigger (zodat ik die uiteindelijk in webCoRE kan koppelen aan events, bijv bij motion detectie stuur mail met screenshot).
Nu kan ik standaard geen oplossing vinden. En dus zelf wat in elkaar gecopy/paste. Ik heb het video en de screenshot werkend, echter krijg ik motion niet werkend. Ik wil dit doen door de status (ioState) uit de volgende XML vanuit mijn IP Cam te parsen.
Voorbeeld XML:
XML:
1 2 3 4 5 <IOPortStatus xmlns="http://www.hikvision.com/ver10/XMLSchema" version="1.0"> <ioPortID>1</ioPortID> <ioPortType>output</ioPortType> <ioState>inactive</ioState> </IOPortStatus>
Kan iemand mij helpen inzien wat hier fout gaat? In de volgende post de code voor de Device Handler, gezien tweakers blijkbaar mijn post te lang vind
Motion krijg ik ook niet werkend.
Hoe heb jij dat screenshot opgeslagen/gemaild?