Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:55
BeZaX schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:42:
Geen issues met mijn Hub v2 (UK) gelukkig.
Gaat voor mij reden zijn om heul snel naar zigbee2mqtt over te stappen. Kan nu mijn tasmota's niet aansturen via google home (daar zit de ST tussen en die werkt nu dus niet)

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-06 23:17
Ik ben aan het switchen van SmartThings naar Sonoff + Shelly.cloud + Mqtt + node red. Er gaat een wereld voor me open.. Ik zet de Xiaomi sensors via een conbee stick met deconz ook over naar Mqtt.

CopyCatz wijzigde deze reactie 16-02-2019 19:24 (3%)

Hier werkt eigenlijk alles al vrij lang zonder problemen, zelfs de xiaomi sensoren doen het goed. Ik heb wel wat extra plugs hier en daar geinstalleerd als repeater.

Ik wil een aantal ven deze plugs gaan vervangen door Ikea plugs. Hoor ik goede verhalen over.
Vorige week alle xiaomi plugs vervangen door Ikea plugs.
Daar is de mesh wel van opgeknapt moet ik zeggen.
Alle raam sensoren blijven goed online.

• Blackah
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10:28
Sinds november vorig jaar heb ik een smartthings V3 hub in gebruik met verschillende Xiaomi sensoren, hue lampen en Arlo camera's. Onwijs fijn om alles aan elkaar te knopen!

Maar om de een of andere reden verbreekt regelmatig de verbinding met de Xiaomi deur en motion sensor. De enige manier om ze weer aan de praat te krijgen is om ze opnieuw te koppelen (Device Network Id opzoeken).

Iemand een tip om dit stabiel te krijgen?

• boefje79
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13:48
Een kleine zijstap, hopelijk tref ik hier een ervaringsdeskundige...

Ik heb een aantal Samsung multiroom speakers. De app (multiroom) wordt met nieuwere ios versie erg instabiel.

Dat de look and feel wat outdated is, was nog wel ok, maar continue crashes is wel irritant.
Samsung geeft 0,0 over mogelijke update van de app, daar lijkt de stekker uit.

Nu lees ik een en ander over smartthings, maar kan ik die nieuwere app (met hub?) ook de oudere multiroom-speaker (M3/M5/R1, etc) koppelen en bedienen?
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True