Hann1BaL schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:05:
[...]
*knip*
Discussies kun je voeren, argumenten mag je geven, maar er wordt vaak gedaan alsof elk argument evenveel waard is, maar tegenstanders komen toch doorgaans en alleen met ongestaafde anekdotes of pure uit de lucht gegrepen stellingen die zonder verificatie als harde feiten worden gepresenteerd.
Deze site is een pareltje:
http://www.v*ccin*tier**d.nl/
Bijvoorbeeld hier eist met actie nav het aanbieden van de door hun verzamelde 'vaccinatie verhalen' aan het rijksvaccinatieprogramma. Die hebben vervolgens gereageerd en er is een discussie onstaan. De vaccinatieraad heeft deze verwijderd, waarna men vanuit rijksvaccinatieprogramma zich afvraagt wat er met de hoor-wederhoor gebeurt:
Beste VaccinatieRaad,
U heeft gevraagd om een reactie. Die reactie hebben wij hier gepost. Tot onze verbazing is onze reactie nu verdwenen, en alle reacties die daar op volgden. Kunt u ons informeren hoe dat komt?
Vriendelijke groeten,
Team Communicatie Rijksvaccinatieprogramma
En die verhalen zijn helemaal geniaal:
Een vriendin vertelde mij over een bioresonantie-praktijk in Hilversum. Noah was inmiddels 3 en Maya een half jaar, een baby. Bij het doormeten van Noah’s nagelriemen begon het apparaat te piepen toen het bij de duim kwam en de therapeute zei: “pneumokokken is actief . Dat zocht ik later op internet op en dat bevestigde mijn vermoedens: de vaccinaties waren de oorzaak van zijn long- en ademhalingsproblemen. Dat was voor mij een hele opluchting want toen wist ik het zeker: het komt niet bij mijn verantwoordelijkheid vandaan, hij ís gezond, ik wíst dat het iets was dat niet klopte. Noah is ter plekke behandeld een heeft daarna nooit meer longontsteking gehad.
Er is in de verste verte geen relatie tussen het ziektebeeld van haar kind en de inenting te vinden, er is niets onderzocht, maar met een bio-resonantie dingest los je dit blijkbaar zo eventjes op. Geniaal.
Toen ik wat verder ging zoeken kwam ik erachter dat het wel eens met de K uit het DKTP vaccin kon liggen. Ik ben toen verder gaan vragen en heb inlichtingen verzameld op internet en via een kennis kwam ik terecht bij een vrouwelijke homeopaat die ons adviseerde om Sam te laten ontgiften. Met name de K, want daar kwamen de meeste problemen mee, dat was bekend in hun vak. Toen Sam 6,5 – 7 jaar was hebben we hem laten ontgiften. Vanaf die tijd gaat het heel erg goed en draait hij mee in het gewone leven.
Dus, kinderen mankeren iets en het is bij allemaal oplosbaar met bewezen niet werkende technieken. Dus, ze waren helemaal niet ziek, of zijn spontaan beter geworden. De relatie tussen de ziekte - inenting en genezing wordt in de verste verte niet bewezen. Echt bizar.
Enfin, mocht je zin hebben in kromme tenen en pijn in je rationele bakkes: lees er nog wat..
[
Voor 0% gewijzigd door
NiGeLaToR op 25-06-2018 15:56
. Reden: linkje even aangepast. ]