[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.138 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:36
Ik kan me een wedstrijd herinneren. Juventus speelde een goddelijke eerste helft, maar toen:
http://www.fcupdate.nl/vo...-bayern-munchen-juventus/

En van dat Juve werden dezelfde dingen gezegd als nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Weer een paar bijzondere beslissingen. Barca moet minstens geel krijgen voor een belachelijke overtreding van Roberto. Beslissing scheids is geel voor Mandzukic van Juventus :?

Khedira wordt vastgehouden, vrije trap tegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hangt er iemand aan z'n shirt, gaat ie niet liggen :+ .

Nog dikke hands ook; idd ook in de herhaling te zien nu

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 11-04-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelvin46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 15:29
Zo, dat was toch wel vrij duidelijk een handsbal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Scheidsrechter mist wel meer, dus dit kan je wel wegstrepen tegen die gele/rode kaart van Roberto en die penalty voor t vasthouden van Khedira.

En dat was geen buitenspel, dus had 4-0 voor Juventus moeten zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 11-04-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelvin46
  • Laatst online: 17-09 15:29
Laten we het er maar op houden dat de scheids behoorlijk onder de druk bezwijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Eerste gedachte bij die actie tussen Roberto en Madzukic was een overtreding van Mandzukic en dat ie wel geel mocht hebben (zag geloof ik nog een elleboog voorbij komen ook, net als bij de tweede keer maar dan meer een duw met de onderarm naast al het onbesuisd inkomen). Maar geen herhaling gezien dus dat ga ik straks vast nog wel een keer voorbij zien komen ...

Als er aan Italiaanse kant niet bij iedere corner net zo wordt vastgehouden dan ga ik vrijwillig naar het vrouwen EK :D

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 11-04-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37
Mijn gevoel zegt dat het nu echt wel over is. De pijp is leeg bij Barcelona, het is op, chemie is uitgewerkt en de honger bij de tegenstanders om pijnlijke nederlagen uit het verleden te vereffenen meer dan ooit.

Weer even Down to earth kan geen kwaad, na Ronaldinhno tijdperk moest de ploeg ook even een stapje terug doen. Datzelfde gebeurde ook in de periode nadat de chemie van Guardiola was uitgwerkt en nu waarschijnlijk weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:57

Fiber

Beaches are for storming.

Volgend seizoen Ronald Koeman bij Barca op de bank...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Miki schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:32:
Mijn gevoel zegt dat het nu echt wel over is. De pijp is leeg bij Barcelona, het is op, chemie is uitgewerkt en de honger bij de tegenstanders om pijnlijke nederlagen uit het verleden te vereffenen meer dan ooit.

Weer even Down to earth kan geen kwaad, na Ronaldinhno tijdperk moest de ploeg ook even een stapje terug doen. Datzelfde gebeurde ook in de periode nadat de chemie van Guardiola was uitgwerkt en nu waarschijnlijk weer.
De periode Guardiola zat direct na het vertrek van Ronaldinho. In het eerste seizoen na het vertrek van Ronaldinho won Barca meteen de triple :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Fiber schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:34:
Volgend seizoen Ronald Koeman bij Barca op de bank...?
Ik denk dat het niet echt uitmaakt wie de coach is, de trend bij Barca is al een tijdje dat met elke nieuwe speler het team weer iets zwakker word. Dat kan simpelweg niet ongestraft door blijven gaan, terwijl nu nog steeds veel gecompenseerd word door MSN.

Momenteel is alleen de voorste linie nog van het niveau dat Barcelona nodig heeft om constant om alle prijzen mee te doen en is de bank niet breed genoeg om bij blessures het niveau vast te kunnen houden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Bossie schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:18:
[...]

Ik denk dat het niet echt uitmaakt wie de coach is, de trend bij Barca is al een tijdje dat met elke nieuwe speler het team weer iets zwakker word. Dat kan simpelweg niet ongestraft door blijven gaan, terwijl nu nog steeds veel gecompenseerd word door MSN.

Momenteel is alleen de voorste linie nog van het niveau dat Barcelona nodig heeft om constant om alle prijzen mee te doen en is de bank niet breed genoeg om bij blessures het niveau vast te kunnen houden.
Ja diverse posities worden gewoon verwaarloosd. Er worden dan voor veel geld spelers gehaald die eigenlijk niet nodig zijn en dan is er niet genoeg geld meer om de posities te versterken die het dringend nodig hebben.

Daarnaast hebben ze denk ik hetzelfde probleem als dat de LA Lakers gehad hebben. Kobe Bryant zijn salaris drukte zo zwaar op het budget dat er niet genoeg was om een sterk team op te bouwen.
Zo heb je bij Barca MSN die elk jaar zoveel salaris vangen dat dit denk ik toch invloed heeft op het beschikbare budget voor de rest van het team.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

apis29 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:41:
Toevallig afgelopen zondag op de ZDF nog een reportage over het opkomende voetbalgeweld in Duitsland en bij Dortmund is het zeker onrustig tegenwoordig met de interne strijd tussen 'ultra's' en 'hooligans' en daartussen nog een derde groep ...
Wat dan mooi is, is acties van de club/supporters van Dortmund. Alhoewel tickets geldig bleven, waren er zat mensen die geen accomodatie hadden en weer terug zouden gaan naar Monaco.

Voila, Twitter: #bedforawayfans
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9KoDKyWsAA650p.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 12-04-2017 01:24 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06

Superkiwi

Hoi doei

Mooi dat het ook zo kan d:)b :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
gambieter schreef op woensdag 12 april 2017 @ 01:24:
[...]

Wat dan mooi is, is acties van de club/supporters van Dortmund. Alhoewel tickets geldig bleven, waren er zat mensen die geen accomodatie hadden en weer terug zouden gaan naar Monaco.

Voila, Twitter: #bedforawayfans
[afbeelding]
Zou zou het moeten zijn, zo is het heel lang geweest, publiek dat door elkaar heen zat, maar ergens in de jaren 70? is het misgegaan -O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Heerlijke wedstrijd gezien gister Juve - Barca.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkiej90
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02-2022
Zeg dat! Wel jammer dat Barcelona er niet nog een maakte waardoor de thuiswedstrijd spannender zou zijn. Ik ga er niet vanuit dat ze dit nog goed maken, ondanks het spektakel in de vorige ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06

Superkiwi

Hoi doei

Verschil met Paris is dat Juve waarschijnlijk gewoon de bus parkeert en Barca het laat proberen.
Ik zie Barca er wel twee of misschien drie maken, maar ik zie Juve ook nog wel een goede countergoal maken. Paris speelde zelf ook aanvallend waardoor die wedstrijd sowieso wel leuk was om naar te kijken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
dvdkiwi schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:50:
Verschil met Paris is dat Juve waarschijnlijk gewoon de bus parkeert en Barca het laat proberen.
Ik zie Barca er wel twee of misschien drie maken, maar ik zie Juve ook nog wel een goede countergoal maken. Paris speelde zelf ook aanvallend waardoor die wedstrijd sowieso wel leuk was om naar te kijken.
PSG speelde zeer naïef in die 2e wedstrijd. Proberen verdedigend te spelen terwijl je aanval beter is (zelfde als Barca). En ja, dan maak je je hetzelf zeer lastig.
Juve daarintegen zal dat niet gebeuren (verwacht ik, voordat het dadelijk toch gebeurt :P ). Verwacht dat die dadelijk gewoon weer 5-3-2 spelen en met zo'n keeper en centrale verdediging zie ik ze niet dezelfde fout maken als PSG. En als je kijkt naar wat er gisteren al allemaal werd toegelaten (beide kanten op) denk ik dat het fysieke van Juve behoorlijk in het voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
dvdkiwi schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:50:
Slechts 2 tegengoals so far, en nog niet verloren in de CL :>

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:41
Dortmund wordt dus nergens uitgezonden, ook niet op de Duitse zenders. Vind het erg matig, vooral de Duitse zenders zouden het live uit moeten zenden als gebaar. Ze (ZDF) zenden wel Bayern uit maar die is ook op Veronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
chim0 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:32:
Dortmund wordt dus nergens uitgezonden, ook niet op de Duitse zenders. Vind het erg matig, vooral de Duitse zenders zouden het live uit moeten zenden als gebaar. Ze (ZDF) zenden wel Bayern uit maar die is ook op Veronica.
Franse zender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:39
Ziggo Sport select zend hem om 18:45 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Laatst online: 08:41
TV5? Nee ook niet.
kimiferrari schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:43:
Ziggo Sport select zend hem om 18:45 uit.
Crap, die had ik bij m'n vriendin maar opgezegd omdat er geen hol op kwam. Ah well, dan maar via andere weg kijken. Kan toch alleen maar eerste helft kijken want moet daarna trainen. Hopelijk zijn er te weinig en kan ik naar huis voor Bayern - Real. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01
0-1 AS Monaco, Mbappe. Toen ie viel was ik er al van overtuigd dat hij buitenspel stond. Als je dan ziet dat de grensrechter op één lijn staat en de 5e man naast het doel er nog geen 5 meter vanaf staat, vraag ik me toch af hoe dat weer in hemelsnaam niet wordt gezien... |:(

Je zou bijna aangifte doen van matchfixing... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BT Sport (en die heb ik) :p

Monaco 0-1 voor en al een pingel gemist. Alleen was dat imo geen pingel maar een schwalbe en leek de goal buitenspel. Dortmund draait nog niet echt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Vos

AFCA

Mooie goal van Bender!

Wel jammer na die buitenspel goal.

[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 12-04-2017 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bender claimen dat het een overtreding was, met Falcao op meer dan een meter afstand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fraaie bal van Aubemayang (?) zeg, 1-2 en Dortmund is wakker geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
2-3 inmiddels, klinkt als een leuke pot maar die kan ik helaas niet zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is zeker een leuke pot, niet heel erg goed maar gaat op en neer en is spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
Inderdaad leuke pot! Ik had verwacht dat Monaco uit zou lopen, zonder die twee tegendoelpunten dan. Return wordt hoe dan ook leuk om naar te kijken. :)

En dan te bedenken dat we dalijk nog het hoofdgerecht krijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Werd het nog bijna gelijk ook!
Leuke wedstrijd inderdaad, mooie opwarmer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Real bijt nu ook van zich af. Dit kan een leuke wedstrijd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik naar Bayern - Real via nu.nl. Zijn er meer mensen waar het commentaar minstens 5 seconden voorloopt op de wedstrijd? Is dit te verhelpen?

Ter info: ik lift (betaald) mee op het Wifi-signaal van de buren. De verbinding is dus niet optimaal.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Jorgen schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:10:
Ik naar Bayern - Real via nu.nl. Zijn er meer mensen waar het commentaar minstens 5 seconden voorloopt op de wedstrijd? Is dit te verhelpen?

Ter info: ik lift (betaald) mee op het Wifi-signaal van de buren. De verbinding is dus niet optimaal.
Was gisteren op de tv ook. 8)7

Zoo, beste kopbal:)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, knallende kopbal van Bayern, 1-0. Leicester houd voorlopig stand tegen Atletico.

Edit: sh*t, pingel voor Atletico en 1-0. Britse commentators vinden het een foute beslissing, ze!f nog niet gezien.

Edit2: arbitrale fout, duidelijk buiten de 16, geen pingel.

[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 12-04-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hupske schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:11:
[...]

Was gisteren op de tv ook. 8)7

Zoo, beste kopbal:)
Bizar...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Kruisbandje. Lijkt mij. Dokter Hupske. Valt nog mee :P

Aai pech voor Real. Geen handsbal :(

lolololol. Bal is inmiddels al in Salzburg beland denk ik.

[ Voor 69% gewijzigd door Hupske op 12-04-2017 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
Nee nee nee.... de arbitrage vandaag heeft vandaag haar dag niet zeg
Oi oi oi oi Vidal, zo onbesuisd. Waarom neemt Robben of Lahm die strafschop niet?

[ Voor 37% gewijzigd door RHPJS op 12-04-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lol Vidal. Eerst al die kopbal nu de penalty. Wat een missers. Dan mag je wel een goal gemaakt hebben, maar dat hadden er toch echt 3 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:57

Fiber

Beaches are for storming.

Gerechtigheid...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wat kon Vidal nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Toch fijn die videoscheids....oh wacht....die is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gewoon in drie wedstrijden drie kapitale fouten! Maar we doen lekker kalm aan met die videoref....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Man dat is toch geen 2e geel waard? Wat zijn die scheidsrechters aan het doen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:59
Hoe verneukt een scheids een kwartfinale. Om hiervoor nu een tweede geel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Alsof ie het erom deed, eerst wachten, toen zag hij dat het Martinez was en hup daar was ineens de tweede gele kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 14:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat een arrogantie druipt er van de arbitrage af zeg, dat gebaar naar de wisselspeler nu weer. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Boateng is echt dramatisch bezig ... naast dat paniekerige uitverdedigen heft ie nu ook nog eens buitenspel op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:17

ST10©DE

Dus.............

Die Asensio heet ook gewoon Willemsen, grappig.....

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Z'n moeder is Nederlandse. In Spanje is het gebruikelijk om beide namen van je ouders over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 18-09 18:07
Volgens mij moet ik blij zijn dat ik lekker in de sauna zat vanavond, want ik gok dat ik 3 deuren eruit gehaald had als ik het had gezien..

Dat ze over 6 dagen dat hele Bernabeu naar de kl.te spelen, dan ben ik tevreden.

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 12-04-2017 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Als Vidal die penalty nou niet mistte. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja, in opgefokte gemoedstoestand een penalty nemen :F :+
P. Mekes schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:35:
Die Asensio heet ook gewoon Willemsen, grappig.....
Jep, half-Nederlands idd. 'Jammer' dat ie het al zo goed deed in de Spaanse jeugdteams anders ... :D

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 12-04-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik vond Robben erg goed spelen... rare analyse op Veronica

[ Voor 11% gewijzigd door Goron op 12-04-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 12:40
Goron schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:45:
Ik vond Robben erg goed spelen... rare analyse op Veronica
Wat had je dan verwacht van een tweederangs keeper en een lulletje die alleen maar open deuren in kan trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
JeroenTheStig schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:59:
[...]

Wat had je dan verwacht van een tweederangs keeper en een lulletje die alleen maar open deuren in kan trappen?
Ziggo zou zelf geen betere reclame kunnen maken :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elia misschien weg deze zomer, aangezien zijn contract hierna nog maar 1 jaar doorloopt. Berghuis misschien weer terug naar Engeland, Kuyt die al te oud is en je volgend seizoen ook niks meer aan hebt. De vraag is dan ook, wat hou je nog over zo? Pure middelmaat als je het mij vraagt. Wordt dan ook zaak om goed te investeren deze zomer, anders zie ik het met lede ogen aan volgend jaar en met name Europees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:50:
Elia misschien weg deze zomer, aangezien zijn contract hierna nog maar 1 jaar doorloopt. Berghuis misschien weer terug naar Engeland, Kuyt die al te oud is en je volgend seizoen ook niks meer aan hebt. De vraag is dan ook, wat hou je nog over zo? Pure middelmaat als je het mij vraagt. Wordt dan ook zaak om goed te investeren deze zomer, anders zie ik het met lede ogen aan volgend jaar en met name Europees!
Maar jullie hebben Bilal de redder in nood verlengd *O* :X
Wordt wel interessant voor Feyenoord, wordt je wellicht kampioen, speel je weer eens CL, heb je alsnog kans op redelijke leegloop. Ben ook benieuwd of Jorgensen langer blijft....
Met Kuyt win je de oorlog niet meer, zelfs dit jaar al niet meer, ook al willen Feyenoorders graag anders zien, mijn inziens zijn El Ahmadi, Toornstra en Vilhene de sleutel samen met Jorgensen bij Feyenoord. En achterin staat het redelijk als een huis, mits de helft niet geblesseerd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12
martinusz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:57:
Maar jullie hebben Bilal de redder in nood verlengd *O* :X
Wordt wel interessant voor Feyenoord, wordt je wellicht kampioen, speel je weer eens CL, heb je alsnog kans op redelijke leegloop. Ben ook benieuwd of Jorgensen langer blijft....
Met Kuyt win je de oorlog niet meer, zelfs dit jaar al niet meer, ook al willen Feyenoorders graag anders zien, mijn inziens zijn El Ahmadi, Toornstra en Vilhene de sleutel samen met Jorgensen bij Feyenoord. En achterin staat het redelijk als een huis, mits de helft niet geblesseerd is ;)
We maken in ieder geval niet dezelfde fout als PSV, daar zegt men weer dat de selectie honger en verversing mist... ;) Je hebt elk jaar mutaties, het voordeel is dat er tegenwoordig hopelijk ook weer geld binnenkomt zodat je de schuld weer kan aflossen en ook wat kan investeren.

Opvallend vind ik dat Woudenberg weg mag en Nelom nog niet genoemd wordt. Geef Woudenberg nou eens de kans als Kongolo niet speelt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vos schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:35:
Gewoon in drie wedstrijden drie kapitale fouten! Maar we doen lekker kalm aan met die videoref....
Ik zat me in elk geval wel weer stierlijk te ergeren... in plaats van genieten van mooi voetbal, steeds weer die wedstrijd- en resultaat-beïnvloedende kolossale fouten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:50:
in 2014 is ook de halve selectie verkocht, ondanks dat stond er daarna vrij snel weer een team dat aardig mee kon komen in de competitie. Toen Vermeer vorig jaar geblesseerd raakte hadden ze in no-time een volwaardige vervanger gevonden.

Kortom, je hoeft in NL niet zo hoog van de toren te blazen als het om competatieve spelers gaat. Dure spelers met naam en verhaal klinkt leuk, maar het blijkt dat je met goede scouting en training met relatief onbekende spelers ook een heel eind kan komen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ankona schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:37:
in 2014 is ook de halve selectie verkocht, ondanks dat stond er daarna vrij snel weer een team dat aardig mee kon komen in de competitie. Toen Vermeer vorig jaar geblesseerd raakte hadden ze in no-time een volwaardige vervanger gevonden.

Kortom, je hoeft in NL niet zo hoog van de toren te blazen als het om competatieve spelers gaat. Dure spelers met naam en verhaal klinkt leuk, maar het blijkt dat je met goede scouting en training met relatief onbekende spelers ook een heel eind kan komen.
Feyenoord zal ook wel weer voor spelers als Toornstra gaan, dan denk ik aan spelers tussen de 20-24 die in de subtop van Nederland goed presteren en niet voor supertalenten van onder de 20 (omdat die onbetaalbaar zijn voor Feyenoord). Voordeel daarvan is dat die spelers iets volwassener en minder wisselvallig zijn en dus wat makkelijker in te passen zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het een keer goed is gegaan wil niet betekenen dat het altijd goed gaat. De 15 jaar daarvoor geven weinig hoop. Het is te hopen dat ze niet meer Tapia's halen bijvoorbeeld. Als Feyenoord de CL haalt, dan zal de club vast aantrekkelijker worden voor spelers. Tot die tijd zullen de eventuele aankopen wel goed nadenken of ze de stap willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:33:
Dat het een keer goed is gegaan wil niet betekenen dat het altijd goed gaat. De 15 jaar daarvoor geven weinig hoop. Het is te hopen dat ze niet meer Tapia's halen bijvoorbeeld. Als Feyenoord de CL haalt, dan zal de club vast aantrekkelijker worden voor spelers. Tot die tijd zullen de eventuele aankopen wel goed nadenken of ze de stap willen maken.
Een club die alleen maar raak schiet bestaat niet. Elke club heeft voor een Jorgenson een paar Tapia's (die ik nog niet definitief heb afgeschreven overigens). Als Feyenoord zijnde vis je gewoon in een andere vijver dan Ajax en PSV. Zelfs als je een keer kampioen wordt kan je financieel niet mee en is het sportieve perspectief minder. Je zal altijd spelers moeten halen waar de concurrentie het niet in ziet zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Ramzzz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:17:
[...]

Ik zat me in elk geval wel weer stierlijk te ergeren... in plaats van genieten van mooi voetbal, steeds weer die wedstrijd- en resultaat-beïnvloedende kolossale fouten.
De scheidsrechter bij Dortmund - Monaco floot een puike wedstrijd.

Maar zowel dinsdag als woensdag was 't weer zeer slecht gesteld in sommige wedstrijden.

Hopelijk heeft de scheidsrechter vanavond geen negatieve invloed op de wedstrijd.

[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 13-04-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

JanW schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:07:
[...]

Die wel inderdaad. Behoudens...
Maar zowel dinsdag als woensdag was 't weer zeer slecht gesteld in sommige wedstrijden.

Hopelijk heeft de scheidsrechter vanavond geen negatieve invloed op de wedstrijd.
Laten we 't hopen. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JanW schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:07:
[...]

Dat misschien wel, maar die 1-0 mag toch nooit op dit niveau? Op mijn niveau gaat de vlag dan wel omhoog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:36
Opvallend dat niemand het hier heeft over het ontbreken van Busquets tijdens de nederlaag van Barcelona. Man wat is die gast belangrijk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Maar dat is een middenvelder, daar heeft nooit iemand het over. We zijn altijd vol van de spitsen en daarna de andere aanvallers. Als we dan volledig willen zijn nog een paar woorden over de keeper en eventueel een verdediger.
In de borrelpraat doet het middenveld er niet toe.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Het was wel z'n vervanger op die plek die direct voor twee van de tegengoals verantwoordelijk was (Mascherano dus; eerst Dybala vrij laten lopen aan de rand van de 16 bij de tweede goal en dan door Chiellini geklopt worden bij de 3-0 uit een corner. Hoe die twee überhaupt aan elkaar gekoppeld waren mag je je ook afvragen, Chiellini is een kop groter ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
apis29 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:17:
Het was wel z'n vervanger op die plek die direct voor twee van de tegengoals verantwoordelijk was (Mascherano dus; eerst Dybala vrij laten lopen aan de rand van de 16 bij de tweede goal en dan door Chiellini geklopt worden bij de 3-0 uit een corner. Hoe die twee überhaupt aan elkaar gekoppeld waren mag je je ook afvragen, Chiellini is een kop groter ...)
Tja, zoveel lange spelers heeft Barca niet. Juve heeft natuurlijk meerdere kopsterke spelers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bwaha, de media weer op z'n best. :')

Klaassen geeft in een interview aan dat in deze fase in het EL toernooi alles kan gebeuren. Schalke is een goede ploeg, maar ook weer geen Real Madrid, wat overigens geldt voor alle ploegen die er nu in zitten. Dus hij denkt dat er wel een kans bestaat dat ze de finale halen. Het zal erg moeilijk zijn en het worden zware wedstrijden, maar met wat geluk en veel inzet is liggen er misschien wel mogelijkheden.

Wat staat er als kop? 'We halen de finale.'

Strontjournalistiek. Kan niet wachten tot hij weer afgefikt wordt om z'n arrogantie. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:13:

Klaassen geeft in een interview aan dat in deze fase in het EL toernooi alles kan gebeuren. Schalke is een goede ploeg, maar ook weer geen Real Madrid, wat overigens geldt voor alle ploegen die er nu in zitten. Dus hij denkt dat er wel een kans bestaat dat ze de finale halen. Het zal erg moeilijk zijn en het worden zware wedstrijden, maar met wat geluk en veel inzet is liggen er misschien wel mogelijkheden.

Strontjournalistiek. Kan niet wachten tot hij weer afgefikt wordt om z'n arrogantie. :+
Specifieke stront, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Gisteren was het Nationale Poepdag, dus qua timing zitten ze wel goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:31:
Specifieke stront, neem ik aan?
Weet niet precies waar je op doelt. Op bepaalde type kranten wellicht?

Maar ik vind een groot deel van de journalistiek tegenwoordig stront. Je moet je een weg banen door de suggestieve klikbait en uit zijn verband gerukte krantenartikelen om serieuze journalistiek te vinden. Nu kan je voor jezelf wel een aantal bronnen verzamelen waar je steeds naar terug keert, maar helaas volgt een overgroot deel van de samenleving helaas gewoon wat het eerst in beeld komt. Maar dat is wellicht een discussie voor een anders subforum. ;)

Het is gewoon sneu om te zien dat zodra een speler überhaupt iets inhoudelijks durft te zeggen ze meteen proberen het zo sappig mogelijk te krijgen. Ongeacht welke speler of welke club het is, ze proberen de boel zo snel mogelijk uit z'n verband te trekken om er lekker confronterende uitspraken van te kunnen maken. En dan gepikeerd zijn als spelers kortaf staan te reageren voor de camera en geen inhoud durven geven. Gek hè? -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:22
Gonadan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:13:

uit interesse, welke site dan? ik heb eens snel gegoogled en dan kom ik als koppen tegen "Davy Klaassen: "We hebben een kans om de finale te halen" "

En dat geldt uiteraard voor iedereen die in de kwartfinales staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik geef Ajax best een goede kans vanavond.
Schalke is een wankel ploeg, dan kunnen ze het wel en dan niet. De betere spelers vind ik zelf Burgstaller en Goretzka, Choupomoting is een mooi weer voetballer. Ajax zal er hard voor moeten werken.

Als Ajax gewoon zijn spelletje speelt moet het lukken, maar mijn gevoel zegt dat ze 3 lullige goaltjes tegen krijgen en daardoor vast niet doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

rik86 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:11:
uit interesse, welke site dan? ik heb eens snel gegoogled en dan kom ik als koppen tegen "Davy Klaassen: "We hebben een kans om de finale te halen" "

En dat geldt uiteraard voor iedereen die in de kwartfinales staat ;)
Dat weet ik niet meer precies. Het stond als tegel op de nieuwe tab van mijn browser, die is ondertussen alweer gerouleerd. :P
Mosin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:11:
dan kunnen ze het wel en dan niet.
Klinkt ook weer verdacht veel als Ajax. :+

Maar ik ben benieuwd, ik ga er in ieder geval voor zitten en hoop er het beste van. Mochten ze het niet halen laat het dan maar vanavond gewoon duidelijk zijn, dan kunnen we een beetje sparen voor PSV. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:18:
[...]

Dat weet ik niet meer precies. Het stond als tegel op de nieuwe tab van mijn browser, die is ondertussen alweer gerouleerd. :P

[...]

Klinkt ook weer verdacht veel als Ajax. :+

Maar ik ben benieuwd, ik ga er in ieder geval voor zitten en hoop er het beste van. Mochten ze het niet halen laat het dan maar vanavond gewoon duidelijk zijn, dan kunnen we een beetje sparen voor PSV. :+
Ja, oke haha :P
Ik hoop het, maar als ze van Schalke winnen en PSV een stomp verkopen dan zou het natuurlijk mooi zijn. Altijd van het beste uitgaan ondanks dat het loodzwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leuk, BTsport heeft Anderlecht-ManU en Ajax-Schalke vanavond live. Ik was als kind Anderlecht fan vanwege slangenmens Rob Rensenbrink, dus fijne keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:23:
Ja, oke haha :P
Ik hoop het, maar als ze van Schalke winnen en PSV een stomp verkopen dan zou het natuurlijk mooi zijn. Altijd van het beste uitgaan ondanks dat het loodzwaar is.
Loodzwaar maakt mij weinig uit, als ze geen wedstrijden spelen dan trainen ze dus achter een bal aan rennen moeten ze toch.

Ik maak mij juist meer zorgen om de op papier makkelijke potjes, daar lijken ze mentaal het meest moeite mee te hebben.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:27:
[...]

Loodzwaar maakt mij weinig uit, als ze geen wedstrijden spelen dan trainen ze dus achter een bal aan rennen moeten ze toch.

Ik maak mij juist meer zorgen om de op papier makkelijke potjes, daar lijken ze mentaal het meest moeite mee te hebben.
Terwijl ze die potjes gewoon moeten winnen. Snap ergens niet hoe clubs zich elke keer weer verslikken in dat soort teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:16:
Terwijl ze die potjes gewoon moeten winnen. Snap ergens niet hoe clubs zich elke keer weer verslikken in dat soort teams.
Tja, trek de clichées maar uit de kast.
  • mentaal moeilijk op te brengen
  • ze hangen met tien man voor de pot
  • kunstgras
  • knollenveld
  • scheidsrechter is voor de underdog
  • etc.
Bij Feyenoord zag je het ook af en toe bijna mis gaan, alleen hebben die over het algemeen weinig last van punt 1. Dat vind ik altijd wel het mooie van die Rotterdammers.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Karsdorp zn handtekening gezet onder een contract tot 2021, goed gedaan Van Geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:10:
Karsdorp zn handtekening gezet onder een contract tot 2021, goed gedaan Van Geel.
Prijs ff opvoeren, goed gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 18-09 20:47
Totdat je hoort dat er een gelimiteerde transfersom in staat :-)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:19:
[...]

Tja, trek de clichées maar uit de kast.
  • mentaal moeilijk op te brengen
  • ze hangen met tien man voor de pot
  • kunstgras
  • knollenveld
  • scheidsrechter is voor de underdog
  • etc.
Bij Feyenoord zag je het ook af en toe bijna mis gaan, alleen hebben die over het algemeen weinig last van punt 1. Dat vind ik altijd wel het mooie van die Rotterdammers.
Ja, kijk ik snap die punten wel, maar eigenlijk vind ik het ook schandalig. Als prof moet je gewoon kunnen ballen en Ajax moet toch op zo'n kunstgras veld wel weg komen met hun techniek en tactiek.
Denk dat punt 2 & 5 toch wel de echt zaken zijn waar je heel weinig tegen doet.

Als ik even mijn neutrale mening pak, dan zie je ook dat Bayern vaak gematst wordt. Niet dat ik het erg vind, maar het gebeurd wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 13-04-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 14:04
Zo op naar Ajax - Schalke 04, hopelijk kunnen we de 0 houden, dat zou al meer dan een prima resultaat zijn!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Geen Schöne bij Ajax, Dolberg wel? Ik denk wel dat hij op de bank zit sowieso, maar ben benieuwd naar de opstelling.

Over Schalke (van Spox.com):
Na vijf maanden in een 3-5-2 opstelling gespeeld te hebben, is coach Markus Weinzierl teruggeschakeld naar de 4-2-3-1 waar hij in het begin van het seizoen mee speelde. Sinds deze omschakeling werd nog maar één van de zeven gespeelde wedstrijden verloren (3-0 tegen Werder Bremen).
Een van de belangrijkste eigenschappen is de breedte van deze selectie. Vrijwel iedere speler kan vervangen worden zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.
Daarnaast is het kanscreërende vermogen van de backs en middenvelders een belangrijke kracht, daar zal Ajax negentig minuten lang alert op moeten zijn.
Hoewel de meeste vleugelverdedigers in de selectie grote aanvallende kwaliteiten hebben, zijn ze verdedigend kwetsbaar en ligt het risico van een flinke fout altijd op de loer.
Het creëren van kansen is voor de club uit Gelsenkirchen geen probleem, maar ze opwaarderen tot doelpunten blijf een zorgenkindje.

[ Voor 81% gewijzigd door Luxicon op 13-04-2017 18:37 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Schöne geschorst, Dolberg is weer fit.
Traoré -mits in de spits- is ook niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:28:
Ja, kijk ik snap die punten wel, maar eigenlijk vind ik het ook schandalig. Als prof moet je gewoon kunnen ballen en Ajax moet toch op zo'n kunstgras veld wel weg komen met hun techniek en tactiek.
Denk dat punt 2 & 5 toch wel de echt zaken zijn waar je heel weinig tegen doet.

Als ik even mijn neutrale mening pak, dan zie je ook dat Bayern vaak gematst wordt. Niet dat ik het erg vind, maar het gebeurd wel.
Helemaal mee eens hoor. Ik snap het wel maar begrijp het niet.

Maar ja, dan moet je ook maar geen fan zijn van een club die graag pubers opstelt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
dutchgio schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:36:
Schöne geschorst, Dolberg is weer fit.
Traoré -mits in de spits- is ook niks mis mee.
ja idd, Traoré start in de spits, Younes op links, Kluivert op rechts. v.d. Beek voor Schöne.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:55
Watte? Veltman en Sinkgraven achterin??
Bosz wil doelpunten weggeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
benieuwd wanneer Dolberg er in komt. Van de Beek ipv Schone
Hmm

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Harribo schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:35:
Begin je nu al? Meestal duurt het 10 á 15 minuten vanaf aanvang wedstrijd. Snap niet dat jij als pessimist überhaupt nog naar Ajax kijkt. Of vind je het stiekem leuk om te ranten? Beetje pesten om zelf niet gepest te worden of zo? Ga anders lekker naar The Passion kijken vanavond en laat dit topic links liggen, doe je velen een plezier hier ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Veltman kost minder tegendoelpunten dat Tete en voor Sinkgraven geldt dat aanvallen de beste verdediging is...het is een keuze, maar wellicht kun je zelf toelichten wat je anders zou doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Och...heb je hem weer, kun je je analyses niet gewoon alleen voor Groningen bewaren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Harribo vergeet dat de kracht van Schalke grotendeels bij de opkomende back ligt. Door te kiezen voor een Tete of Viergever als back teken je gewoon je eigen doodstraf. Maar goed, je moet toch wat te zeiken hebben....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1 ... 93 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.