[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.751 views

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:05
Ik heb er een zeer hard hoofd in. Alle vier de wedstrijden die Feyenoord nog krijgt zijn moeilijk. Utrecht en Vitesse zijn beiden in vorm, Excelsior speelt nog om de nacompetitie te ontlopen en Heracles is een tegenstander waar we het traditioneel gezien of heel makkelijk mee hebben of dik van verliezen. Geen peil op te trekken en ook zij kunnen nog de play-offs halen.

Ajax treft alleen maar voor hun makkelijke tegenstanders: Heerenveen is in slechte doen, maar wel een team wat wil voetballen. Tegen een voetballende tegenstander is Ajax goed omdat ze voetballend beter zijn. PSV is een wedstrijd op zich, maar ook daar geldt dat Ajax meer kwaliteit heeft en voetballend beter in vorm is. GAE thuis mag geen probleem voor ze zijn en Willem II speelt op zich nergens meer voor.

Ik denk dat Ajax niets meer verliest en Feyenoord sowieso punten morst tegen Vitesse. Ajax kampioen, met pijn in mijn hart.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:18
Mensen vlakken PSV veel te snel uit. Die hebben veel meer een volwassen ploeg dan Ajax, en ze treffen ze na een midweeks program. Ik denk echt dat PSV minimaal een gelijkspel eruit haalt, ga er een beetje van uit dat ze winnen. Als PSV nog 2e wil worden zullen ze wel moeten...

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:05
Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:03:
Mensen vlakken PSV veel te snel uit. Die hebben veel meer een volwassen ploeg dan Ajax, en ze treffen ze na een midweeks program. Ik denk echt dat PSV minimaal een gelijkspel eruit haalt, ga er een beetje van uit dat ze winnen. Als PSV nog 2e wil worden zullen ze wel moeten...
PSV is zoekende, het geloof kwijt en overtuigt me al weken niet qua spel. Als die goal van Willem II vandaag gezien was, had ik het nog maar moeten zien.

Ajax lijkt precies op tijd (na de winterstop natuurlijk weer) zijn draai enigszins gevonden te hebben. Uiteindelijk denk ik dat individuele klasse de doorslag gaat geven en daarin is Ajax sterker dan PSV. Ajax kan een ander type speler brengen om een wedstrijd te kantelen. Neres, Nouri, Kluivert: allemaal spelers die een man kunnen passeren en vanuit het niets een opening kunnen creëeren. Een wissel bij PSV is vaak meer van hetzelfde laken een pak of kwalitatief een aderlating. Beetje hetzelfde probleem als dat Feyenoord heeft.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:01:
Ik heb er een zeer hard hoofd in. Alle vier de wedstrijden die Feyenoord nog krijgt zijn moeilijk. Utrecht en Vitesse zijn beiden in vorm, Excelsior speelt nog om de nacompetitie te ontlopen en Heracles is een tegenstander waar we het traditioneel gezien of heel makkelijk mee hebben of dik van verliezen. Geen peil op te trekken en ook zij kunnen nog de play-offs halen.

Ajax treft alleen maar voor hun makkelijke tegenstanders: Heerenveen is in slechte doen, maar wel een team wat wil voetballen. Tegen een voetballende tegenstander is Ajax goed omdat ze voetballend beter zijn. PSV is een wedstrijd op zich, maar ook daar geldt dat Ajax meer kwaliteit heeft en voetballend beter in vorm is. GAE thuis mag geen probleem voor ze zijn en Willem II speelt op zich nergens meer voor.

Ik denk dat Ajax niets meer verliest en Feyenoord sowieso punten morst tegen Vitesse. Ajax kampioen, met pijn in mijn hart.
Ik kan me (helaas :( )een wedstrijd uit tegen Willem 2 herinneren, waarin we wel even kampioen zouden worden en wat Willem 2 wel even weg zou geven....

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
Kom kom, ik verwacht dat het in de komende 2 spelrondes moet gebeuren, met je eens dat die moeilijk zijn voor F'noord. Maar win je die, en verspeelt Ajax punten tegen Psv, dan ben je bijna klaar. Dan is het gewoon in speelronde 33 je schaal ophalen.

ps. een ala 2007 laatste speeldag kan nog steeds he mensen...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sjah schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:19:
[...]

Kom kom, ik verwacht dat het in de komende 2 spelrondes moet gebeuren, met je eens dat die moeilijk zijn voor F'noord. Maar win je die, en verspeelt Ajax punten tegen Psv, dan ben je bijna klaar. Dan is het gewoon in speelronde 33 je schaal ophalen.

ps. een ala 2007 laatste speeldag kan nog steeds he mensen...
Of een 2015/2016 :+
Ik doe niet mee aan gokken. Feyenoord staat nog steeds bovenaan en als ze winnen zijn ze kampioen. Op het moment dat er een keer gelijk of verloren wordt, dan lul ik wel mee met een totootje ;)

Ik vind de tactieken van Gio ook vreemd. Een Jorgensen die niet 100% fit is alsnog laten starten, maar vervolgens al in de warming-up afhaakt. Je weet dat ie niet 100% is, laat hem dan gewoon op de tribune zitten of direct banken. Vreemd. PSV vlak ik ook niet uit, de laatste wedstrijden erg stroef gestart maar alsnog winnen. PSV-Ajax wordt m.i. het sleutelduel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:36

On_E

Housemusic

JST94 schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:35:
[afbeelding]

Dit was dus Utrecht in de Kuip. :+
Ja, 1 of 2 gekkies denken er zo over, het gros wil gewoon winnen in De Kuip.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Outerspace schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:36:
Of een 2015/2016 :+
Ik doe niet mee aan gokken. Feyenoord staat nog steeds bovenaan en als ze winnen zijn ze kampioen. Op het moment dat er een keer gelijk of verloren wordt, dan lul ik wel mee met een totootje ;)

Ik vind de tactieken van Gio ook vreemd. Een Jorgensen die niet 100% fit is alsnog laten starten, maar vervolgens al in de warming-up afhaakt. Je weet dat ie niet 100% is, laat hem dan gewoon op de tribune zitten of direct banken. Vreemd. PSV vlak ik ook niet uit, de laatste wedstrijden erg stroef gestart maar alsnog winnen. PSV-Ajax wordt m.i. het sleutelduel.
Gio houdt teveel vast aan zijn vaste 11, waardoor blessures ernstiger worden en langer duren. Ondertussen is het probleem alleen maar groter als er toch iemand uitvalt, want de reserves hebben dan geen ritme en vertrouwen. Karsdorp, Jorgenson en Kongolo zijn allemaal langer geblesseerd/niet fit dan nodig volgens mij. Mentaal incasseer je ook weer een klap als Jorgenson telkens vroeg of vlak voor de aftrap afvalt, terwijl hij ook had kunnen zeggen tegen Kramer: jij bent de komende 3 weken onze man, ik weet dat je het kan en als je het goed doet blijf je de rest van het seizoen staan.

Nu snap ik wel dat de bank matig is op een aantal posities, maar dat wordt er niet beter op op deze manier en er zijn genoeg wedstrijden die je ook met 2 matige invallers gewoon had gewonnen. Nieuwkoop krijgt nu toch de kans en haakt redelijk aan. Tapia kan ook aanhaken ben ik nog steeds van overtuigd en de jonge buitenspelers die Feyenoord heeft zijn niet minder dan Kuyt op die positie en wie weet hoe ze zich ontwikkelen.
On_E schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:53:
Ja, 1 of 2 gekkies denken er zo over, het gros wil gewoon winnen in De Kuip.
Ja, een beetje hetzelfde verhaal als Twente-Feyenoord destijds.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 10-04-2017 08:39 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-01 22:30
ph4ge schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:35:
[...]

Ja, een beetje hetzelfde verhaal als Twente-Feyenoord destijds.
Feyenoord "supporters" in capuchontruien kwamen toen even dreigen dat er niet van Twente gewonnen mocht worden zodat Ajax geen kampioen wwerd. Feyenoord verloor toen ook met 2-0 (volgens mij), dus dat werkte wel.

[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 10-04-2017 09:31 ]

• ph4ge
jaapstobbe schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:30:
Feyenoord "supporters" in capuchontruien kwamen toen even dreigen dat er niet van Twente gewonnen mocht worden zodat Ajax geen kampioen wwerd. Feyenoord verloor toen ook met 2-0 (volgens mij), dus dat werkte wel.
Ik denk niet dat het zin heeft om een oude discussie te halen, maar deze geschiedenisles klopt niet. Je suggereert dat de speler bedreigt zijn ofzo, capuchons waren er überhaupt niet, je bent in de war met een incident bij een andere club.

Na een gemoedelijke training waar het zonnetje scheen en de selectie zoals wel vaker na de training nog even kletste met wat toeschouwers werd dit gekscherend gezegd, terwijl er kinderen op het veld gewoon een balletje trapten. De verontwaardiging over de dubbele bekerfinale was het belangrijkste gesprek van de dag met dit soort cynische grappen als gevolg. De "harde kern" was die dag in Zeist aan het demonstreren. Feyenoord was dat seizoen erg zwak en werd sowieso kansloos geacht in Enschede, maar Feyenoord speelde die wedstrijd boven verwachting goed, al werd er uiteindelijk wel verloren. Als Feyenoord wel tot op het bot gemotiveerd was hadden ze ook verloren, dat FC Twente was gewoon een maatje te groot.

De media pakte het groot op, maar de waarheid lag anders. Mario Been maakte er grapjes over: "Het was druk, ik had ineens 150 proefspelers, maar ik heb ze vanwege hun gewicht uiteindelijk allemaal toch maar afgewezen." Ik was er zelf niet bij, maar de getuigenverslagen en foto's spraken boekdelen. De typische fatalistische cynische humor van Rotterdammers is helemaal een eigen leven gaan leiden in de media. Zo geloof ik ook niet dat men bij Utrecht wel liever verliest, maar dat de kans natuurlijk wel groot is dat ze verliezen in de Kuip omdat Feyenoord normaal gesproken iets sterker is. Dat daar dan grappen over worden gemaakt en ze het als een doekje voor het bloeden zien dat ze de rivaal niet helpen hoort bij voetbal. Blijkbaar raken dit soort grappen toch een gevoelige snaar. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 10-04-2017 10:14 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:48
Na dit weekend weet ik het zeker:

- Mijn clubje Sparta gaat degraderen
- Ajax gaat alsnog kampioen worden

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:01:

Je vergeet wel een aantal belangerijke factoren. Aantal belangerijke afwezigen keren terug bij Feyenoord. Kongolo / Jorgensen. Dat scheelt al een hele boel qua kwaliteit ( voor en achterin ) . ajax speelt 2x tegen Schalke en treft ook nog PSV in een uitwedstrijd.

Ik zie Utrecht niet als een struikelblok, in de Kuip gaat Feyenoord gewoon niet verliezen heb ik het idee. Sleutelduel zal vitesse-Feyenoord en PSV-ajax worden. Vitesse speelt nog voor de knvb beker, zal me echt helemaal niets verbazen als Fraser de beker belangerijker vind dan een potje tegen Feyenoord.

Dan nog, zal het lastig worden. Ze hebben naar mijn inziens wel het voordeel dat ze eerder spelen dan ajax ( psychologisch voordeel )

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
PWM schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:50:
Nelom is echt de zwakste schakel, ongeloofelijk slechte speler. Los daarvan lijkt het sowieso nergens op natuurlijk.

Dat doelsaldo kan nog eens goed van pas komen.
Wat een drama weer, Gio heeft geen vertrouwen in Woudenberg?

Is er ergens een grafiek te vinden van de stand en het verloop daar van?

Uitwedstrijden altijd zo slecht bij ons, viel nog mee dat tot februari ze wel goed verliepen :'(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Mars18 schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:26:
[...]

Wat een drama weer, Gio heeft geen vertrouwen in Woudenberg?

Is er ergens een grafiek te vinden van de stand en het verloop daar van?

Uitwedstrijden altijd zo slecht bij ons, viel nog mee dat tot februari ze wel goed verliepen :'(
Grafiek van de stand? Feyenoord staat sinds dag 1 op 1, wat voor grafiek wil je daarvan :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Mars18
martinusz schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:34:
[...]

Grafiek van de stand? Feyenoord staat sinds dag 1 op 1, wat voor grafiek wil je daarvan :P
Volgens mij stond Feyenoord een keer zelfs 9 punten voor op Ajax?
Zo iets wil ik zien, verschil in punten per ronde

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Mars18 schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:35:
[...]

Volgens mij stond Feyenoord een keer zelfs 9 punten voor op Ajax?
Zo iets wil ik zien, verschil in punten per ronde
Je zou hier kunnen kijken. http://eredivisiestatisti...gs.php?parCompetitionID=9

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01 14:25
Vijf punten de maximale voorsprong per speelronde dus. Gelijk met Ajax in punten in speelronde 14 en 15.
Thunder00x schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:49:
[...]

Ik zie Utrecht niet als een struikelblok, in de Kuip gaat Feyenoord gewoon niet verliezen heb ik het idee.
Als Feyenoord dit jaar gaat verliezen in de Kuip, dan is dat tegen Utrecht. Die hebben het hele seizoen maar drie keer verloren in uitwedstrijden, tegen Ajax, tegen PSV en tegen Heracles (op dat fantastische kunstgras van ze...). Bovendien was Utrecht veel en veel sterker in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord en mag het een Godswonder heten dat ze daar nog een punt hebben weggehaald met die 3-3 in de 99ste (!) minuut.

[ Voor 49% gewijzigd door Notlupus op 10-04-2017 11:55 ]

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12
martinusz schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:34:
[...]
Dat zou het wel extra pijnlijk maken als Feyenoord het op de laatste dag verspeeld. Dan sta je alle weken behalve de belangrijkste bovenaan :P Ik heb trouwens het voorgevoel dat het Ajax wordt dit jaar. Ik zou het Feyenoord best gunnen, maar ik kan me er zelfs nu het zo dichtbij is helemaal niets bij voorstellen dat ze het over de streep trekken.

Regeren is vooruitschuiven

• Mars18
Notlupus schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:51:
[...]

Vijf punten de maximale voorsprong per speelronde dus. Gelijk met Ajax in punten in speelronde 14 en 15.

[...]

Als Feyenoord dit jaar gaat verliezen in de Kuip, dan is dat tegen Utrecht. Die hebben het hele seizoen maar drie keer verloren in uitwedstrijden, tegen Ajax, tegen PSV en tegen Heracles (op dat fantastische kunstgras van ze...). Bovendien was Utrecht veel en veel sterker in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord en mag het een Godswonder heten dat ze daar nog een punt hebben weggehaald met die 3-3 in de 99ste (!) minuut.
6 :>

• Notlupus
  • Laatst online: 09-01 14:25
Je hebt gelijk, speelronde 27. Ajax laat het liggen bij Excelsior. Ik stuurde nog een app naar m'n pa die het niet kon zien met de tekst "Nou het is klaar, 6 punten achter met een slechter doelsaldo. Feyenoord kampioen".

Drie wedstrijden verder sta je op 1 punt achterstand 8)7

• Mars18
Notlupus schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:58:
[...]

Je hebt gelijk, speelronde 27. Ajax laat het liggen bij Excelsior. Ik stuurde nog een app naar m'n pa die het niet kon zien met de tekst "Nou het is klaar, 6 punten achter met een slechter doelsaldo. Feyenoord kampioen".

Bizar he :'(

• JanW
  • Laatst online: 14:46
Notlupus schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:58:
[...]

Excelsior, Roda en Willem II. Als één van die wedstrijden was gelopen zoals verwacht, dan stond Ajax nu bovenaan. Zo zonde dat ze in het begin zo aan het zoeken waren naar de juiste opstelling en dat ze tegen Excelsior een off-day hadden.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 10-04-2017 13:11 ]

• Extigo
JanW schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:09:
[...]

Excelsior, Roda en Willem II. Als één van die wedstrijden was gelopen zoals verwacht, dan stond Ajax nu bovenaan. Zo zonde dat ze in het begin zo aan het zoeken waren naar de juiste opstelling en dat ze tegen Excelsior een off-day hadden.
Zelfde geldt voor de wedstrijden tegen Heerenveen, Sparta, Go Ahead en Utrecht. Als die waren gelopen zoals verwacht had Feyenoord al kampioen geweest. Als, als, als...

Het is voor Feyenoord te hopen dat PSV thuis kan winnen op 23 april. Ik ben bang dat Feyenoord dat nodig heeft om het kampioenschap alsnog naar zich toe te trekken.

• PrinsPils
  • Laatst online: 15-01 17:12
JanW schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:09:
[...]

Tsja, andersom geldt dat natuurlijk net zo goed: Go Ahead Eagles, Sparta en PEC Zwolle. Had Feyenoord nu heel wat comfortabeler bovenaan gestaan.. Lijkt het cliché 'Kampioen wordt je tegen de kleintjes' toch wel waarheid te bevatten.. Al had een zege in de Arena ook wel geholpen. :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:34

Superkiwi

Hoi doei

Of als de overtreding op Onana tegen Groningen gewoon gezien was door de scheids.
Of als er in de Kuip geen doellijntechnologie had gehangen.

Dan had Ajax nu 4 punten los gestaan.
Het lijkt wel of de KNVB wíl dat Feyenoord kampioen wordt :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Extigo
dvdkiwi schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:21:
Of als de overtreding op Onana tegen Groningen gewoon gezien was door de scheids.
Of als er in de Kuip geen doellijntechnologie had gehangen.

Dan had Ajax nu 4 punten los gestaan.
Het lijkt wel of de KNVb wíl dat Feyenoord kampioen wordt :+
ALS mijn grootmoeder een baard had dan was ze mijn grootvader. :+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*knip*

[ Voor 84% gewijzigd door naitsoezn op 10-04-2017 15:53 . Reden: Niet grappige opmerking is niet grappig ]

• Martinusz
  • Nu online
Tja als als als daar koop je niks voor, na 34 wedstrijden staat iedereen meestal waar die hoort.
Ajax zonde om punten te verspelen in het begin van ploegen waar je vaak van wint, daarentegen pakten we volgens mij 6 punten tegen Utrecht, wat andere seizoenen minder punten was dus.....linksom of rechtsom sta je uiteindelijk op de plek waar je hoort. (al zijn die punten van Groningen wel zuur natuurlijk)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik mis nog het lijstje met alle gelijke spellen van PSV en uitleg dat wanneer zij die wél hadden gewonnen, ruim bovenaan zouden staan. :+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als iedereen nou gewoon zijn thuiswedstrijden met 1-0 wint staan alle 18 ploegen aan het einde samen bovenaan!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:49
Dan moet Vitesse nacompetitie spelen, daar ben ik het dan weer niet mee eens!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

En wordt Ado kampioen.... oké, point taken.

• ph4ge
dvdkiwi schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:52:
En wordt Ado kampioen.... oké, point taken.
Helaas, dat worden dan beslissingswedstrijden ;)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dutchgio schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:46:
Ik mis nog het lijstje met alle gelijke spellen van PSV en uitleg dat wanneer zij die wél hadden gewonnen, ruim bovenaan zouden staan. :+
Wij weten wel beter. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:27
Zit Studio Sport te kijken want heb niks gezien van het weekend, maar PEC heeft dus gewoon met 2 - 0 voorgestaan. Zonde om het dan zo weg te geven. Oké, weliswaar na 12 minuten dus de wedstrijd is nog lang maar dan nog. Zonde hoor! En die Menig maakt hem nu wel waar ie vorige week precies dezelfde kans miste bij Roda. Je kan ook zeggen de verdediger van Roda is sneller of die van Feyenoord langzamer.

• Martinusz
  • Nu online
chim0 schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:09:
Je kan ook zeggen de verdediger van Roda is sneller of die van Feyenoord langzamer.
Menig was deze keer overtuigender ;)

• chim0
martinusz schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:23:
[...]

Menig was deze keer overtuigender ;)
Nee, wacht. Ik zie het verschil al. Bij Roda nam ie hem nog een tweede keer aan waardoor de verdediger er al was. Nu schoot ie hem in één keer binnen.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
chim0 schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:09:
En die Menig maakt hem nu wel waar ie vorige week precies dezelfde kans miste bij Roda. Je kan ook zeggen de verdediger van Roda is sneller of die van Feyenoord langzamer.
Vreemde uitspraak :')

En verder zijn de statistieken duidelijk, Feyenoord heeft het weggegeven. Ik denk overigens dat ze alsnog kampioen worden. Het programma van Ajax is net wat pittiger.

• chim0
Heb je ook m'n tweede reactie gezien?
En verder zijn de statistieken duidelijk, Feyenoord heeft het weggegeven. Ik denk overigens dat ze alsnog kampioen worden. Het programma van Ajax is net wat pittiger.
Vreemde uitspraak.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
shoombak schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:42:
[...]

Vreemde uitspraak :')

Ajax' hun programma is m.i. alleen pittiger omdat ze nog twee keer Schalke treffen ondertussen.

Verwijderd

Het hele seizoen is pittiger voor Ajax. Kijk maar eens hoeveel teams zich bijna onsterfelijk kunnen maken als ze van Ajax winnen. Als je dan tegen PSV of Feyenoord speelt is dat wel een voordeel, want je bent het gewend op een hoger niveau te spelen.

Tevens hebben ze dit jaar natuurlijk veel extra wedstrijden ten opzichte van de rest, dus ja, het is wel wat pittigere dan de rest.

Voor teams als Feyenoord of PSV zou het dan ook makkelijker moeten zijn om kampioen te worden. Des te knapper van Ajax dat ze de record kampioen zijn!

Edit: Karsdorp heeft zijn laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld volgens VI.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2017 18:51 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:49:
Het hele seizoen is pittiger voor Ajax. Kijk maar eens hoeveel teams zich bijna onsterfelijk kunnen maken als ze van Ajax winnen. Als je dan tegen PSV of Feyenoord speelt is dat wel een voordeel, want je bent het gewend op een hoger niveau te spelen.

Tevens hebben ze dit jaar natuurlijk veel extra wedstrijden ten opzichte van de rest, dus ja, het is wel wat pittigere dan de rest.

Voor teams als Feyenoord of PSV zou het dan ook makkelijker moeten zijn om kampioen te worden. Des te knapper van Ajax dat ze de record kampioen zijn!

Edit: Karsdorp heeft zijn laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld volgens VI.
:F :X _O-

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:36
Canada, Mexico & Verenigde staten hebben zich als eenheid kandidaat gesteld voor WK 2026
http://soccer.nbcsports.c...t-bid-for-2026-world-cup/

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 10-04-2017 20:37 ]

• Vlassie1980
nachtnet schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:37:
Canada, Mexico & Verenigde staten hebben zich als eenheid kandidaat gesteld voor WK 2026
http://soccer.nbcsports.c...t-bid-for-2026-world-cup/
Dat is toch wel verrassend aangezien de VS voldoende American Football stadions heeft om het allemaal zelf te hosten.

http://stadiumdb.com/stadiums/usa

Mexico heeft ook een paar mooie stadions, waaronder het Azteca maar dat zal wel een renovatie moeten krijgen. Het stadion van de actie van Maradona.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoe doen ze dat met die muur? De teams zullen toch af en toe naar andere speelsteden moeten reizen.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Nu online
Ankona schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:14:
Hoe doen ze dat met die muur? De teams zullen toch af en toe naar andere speelsteden moeten reizen.
Een vliegtuig kan over een muur he ;)

• dutchgio
  • Niet online
De VS laat Mexico voor de kosten van de organisatie opdraaien. ;)

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:54
Ik weet dat het van FCUpdate komt, maar dit staat in een bericht over Karsdorp:
"De back heeft nog een contract tot en met de zomer van 2020, maar technisch directeur Martin van Geel zou dit graag verlengen. Ondertussen gaan er geruchten rond dat Bayern München hem graag wil vastleggen.''

Zou dit nu echt waar zijn denk je?

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 10-04-2017 23:44 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:33
Mosin schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:44:
Ik weet dat het van FCUpdate komt, maar dit staat in een bericht over Karsdorp:
"De back heeft nog een contract tot en met de zomer van 2020, maar technisch directeur Martin van Geel zou dit graag verlengen. Ondertussen gaan er geruchten rond dat Bayern München hem graag wil vastleggen.''

Zou dit nu echt waar zijn denk je?
Yep, Karsdorp word de nieuwe Lahm.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
  • Niet online
Ergens op een lijstje staan of als directe versterking gezien worden is wel een verschil.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:33
dutchgio schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 07:29:
Ergens op een lijstje staan of als directe versterking gezien worden is wel een verschil.
Lahm stopt toch aan het einde van dit seizoen?
Wie er ook op die positie komt, het zal nooit een directe versterking zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:32
Waarom niet? Het voordeel van zo'n jonge jongen lijkt me (voor een ploeg als Bayern) dat als je hem in een team met betere spelers, een betere staff en een betere omgeving neerzet hij, sneller, grotere stappen kan maken. Hij heeft de snelheid en drive naar voren wat tegenwoordig toch wel de eisen van een moderne back zijn.

• Vlassie1980
http://www.vi.nl/nieuws/wk-2022-in-qatar-onder-druk.htm
Gaat Qatar het WK van 2022 halen? Na eerdere alarmerende berichten over zware bezuinigingen in de eigen Qatar Stars League heeft Hassan Al Thawadi (foto), woordvoerder van het organisatiecomité WK 2022 te Qatar, bekendgemaakt dat de organisatie minstens 40 procent zal gaan bezuinigen op het WK-budget. Zo zullen er in plaats van de aangekondigde twaalf WK-stadions nog maar acht worden afgebouwd.
Hoewel Al Thawadi ontkent dat de bezuinigingen iets te maken zouden hebben met de economische malaise is al enige tijd duidelijk dat de bomen niet langer tot in de hemel groeien in Qatar. Reeds in 2014 en 2015 sijpelden de eerste alarmerende berichten door. De val van de olie- en gasprijzen heeft een grote impact op een economie.

Qatar heeft dit jaar voor het eerst te maken met een begrotingstekort en dat zal de komende drie jaar zo blijven. Bedrijven gaan over de kop, er is een uittocht van ontslagen buitenlandse expats en de opening van verschillende luxueuze winkelcentra is uitgesteld. Er moet worden gesneden in de kosten om het hoofd boven water te houden. Bovendien is de financiële situatie vrij ondoorzichtig omdat Qatar een absolute monarchie is. Er is geen parlement dat het budget controleert.

Aan het begin van het seizoen waren de gevolgen ook al zichtbaar in het voetbal. Ook in de door de staat gefinancierde Qatar Stars League is de geldkraan dichtgedraaid. Profvoetballers met een Qatarees paspoort kregen te horen dat hun huidige contract werd verscheurd en werd medegedeeld dat ze een nieuwe verbintenis moesten tekenen waarbij ze genoegen moeten nemen met slechts vijftig procent van hun loon. Het heeft ervoor gezorgd dat bij veel clubs Qatarese spelers niet meer komen trainen.

Het is nog onbekend hoe de FIFA zal reageren op de door Qatar aangekondigde bezuinigingen.
Goed zo, laat ze maar lekker zweten daar. Het is nog niet te laat om het WK aan een fatsoenlijk land te geven.

• Mosin
  • Laatst online: 21:54
Bossie schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:53:
[...]

Yep, Karsdorp word de nieuwe Lahm.
Dan zal het vast waar zijn he _O- :9

• Gynnad
  • Laatst online: 12:15
Zo de 3 punten voor komende zondag zijn binnen!
Danny Makkelie is de arbiter bij Ajax-Heerenveen, aankomende zondag.
Mocht het niet lukken kunnen we altijd rekenen op een penalty in de laatste minuten. :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gynnad schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:26:
Zo de 3 punten voor komende zondag zijn binnen!

[...]

Mocht het niet lukken kunnen we altijd rekenen op een penalty in de laatste minuten. :+
Of een elleboog die hij 'toevallig' niet ziet. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:15

Qu3st

Karim El Ahmadi heeft een liesblessure, maar het trekken van twee kiezen moet de kwetsuur verhelpen. Naar verwachting kan de middenvelder zondag spelen.
Bron: http://www.utrechtfans.nl/m/6366

Het trekken van 2 kiezen verhelpt opeens een liesblessure? Iemand met medische kennis, enlighten me please.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Als ik Bosz was zou ik Younes, Dolberg en Kluivert laten starten, en Traore inbrengen waar de positie het minst goed uitpakt (spits of rechtsbuiten). Later Neres erin voor Younes.

...

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02-2025
Qu3st schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:45:
[...]

Het trekken van 2 kiezen verhelpt opeens een liesblessure? Iemand met medische kennis, enlighten me please.
De blessure gaat van de lies naar de kaak, zo werkt dat toch. :Y

Once again open up your bag of tricks!

• Martinusz
  • Nu online
Luxicon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:46:
Als ik Bosz was zou ik Younes, Dolberg en Kluivert laten starten, en Traore inbrengen waar de positie het minst goed uitpakt (spits of rechtsbuiten). Later Neres erin voor Younes.
Beetje vreemd om dat Kluivert boven Neres te verkiezen op dit moment, daar waar Neres de laatste wedstrijd 90 minuten heeft gevoetbald en belangrijk was ;)
We weten ook niet hoe fit Dolberg is, wellicht start hij gewoon met Traore in de spits, wat ook gezien de laatste 3 wedstrijden meer dan terecht zou zijn.

• Luxicon
Vreemd vind ik dat persoonlijk niet. Kluivert speelt toch al vaak erg goed rechtsbuiten? Volgens mij mag Neres nog iets meer credit verdienen om de voorkeur te krijgen. Traore in de spits zou ook kunnen, maar dan denk ik om de reden dat Dolberg rustiger / geplaatster ingebracht kan worden en niet gelijk volle bak moet. Traore heeft het inderdaad lekker gedaan afgelopen (2?) wedstrijden en zou wat mij betreft ook de basis mogen verdienen. Luxe positie voor Ajax, dat hadden ze aan het begin van het seizoen alleen van mogen dromen, pakt wel erg goed uit met Dolberg en Traore momenteel.

...

• dutchgio
  • Niet online
[...]

Heb wel vaker zoiets gelezen, ook dat ze preventief kiezen weghalen om blessures te voorkomen :o

Dit dus:
http://www.vi.nl/nieuws/t...-van-persie-voorkomen.htm

Het heeft bij Van Persie niet heel erg geholpen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 11-04-2017 15:56 ]

• Martinusz
  • Nu online
Luxicon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:54:
Vreemd vind ik dat persoonlijk niet. Kluivert speelt toch al vaak erg goed rechtsbuiten? Volgens mij mag Neres nog iets meer credit verdienen om de voorkeur te krijgen.
Afgelopen wedstrijd was Neres erg goed, gaf een assist (eigen doelpunt) en maakte een prima goal. Ik zou het opvallend vinden om hem dan weer te wisselen voor Kluivert.
Traore in de spits zou ook kunnen, maar dan denk ik om de reden dat Dolberg rustiger / geplaatster ingebracht kan worden en niet gelijk volle bak moet. Traore heeft het inderdaad lekker gedaan afgelopen (2?) wedstrijden en zou wat mij betreft ook de basis mogen verdienen. Luxe positie voor Ajax, dat hadden ze aan het begin van het seizoen alleen van mogen dromen, pakt wel erg goed uit met Dolberg en Traore momenteel.
Traore staat al 3 wedstrijden prima te ballen in de spits, gelukkig werd hij zondag nog wat effectiever, als hij dat vasthoudt is het een prima keuze in de spits. Af te wisselen met Dolberg.

• ph4ge

Dan heb je zoveel pijn in je mond dat je je lies niet meer voelt.

• Luxicon
martinusz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:08:
[...]

Afgelopen wedstrijd was Neres erg goed, gaf een assist (eigen doelpunt) en maakte een prima goal. Ik zou het opvallend vinden om hem dan weer te wisselen voor Kluivert.

[...]

Traore staat al 3 wedstrijden prima te ballen in de spits, gelukkig werd hij zondag nog wat effectiever, als hij dat vasthoudt is het een prima keuze in de spits. Af te wisselen met Dolberg.
Ja, dat geloof ik wel. Maar stond Neres er dan in, in plaats van Kluivert? Was er iets, waardoor hij er niet in stond en Kluivert wel? Want Kluivert speelt echt erg goed, en het lijkt mij niet echt gewenst om de basis zoveel af te wisselen, tenzij dit duidelijk een roulerend beleid is, en de spelers daar bekend mee zijn (zo van, dit is een erg zware maand).

...

• dutchgio
  • Niet online
Kluivert kan nog niet alles spelen, dat is teveel gevraagd. Neres net zo.
Dus moet je wat rouleren.

Traore doet het in de spits prima, Dolberg is pas net terug, daar zou ik niet direct risico mee nemen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:38:
[...]

Of een elleboog die hij 'toevallig' niet ziet. :+
Krijg je punten voor een rake elleboog dan? Want dan zou Feyenoord een punt meer moeten hebben :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Dortmond - Monaco uitgesteld vanwege een vuurwerkbom?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• v8power67
  • Laatst online: 31-12-2025

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://www.nu.nl/champion...us-borussia-dortmund.html

Niet bekend of aanslag is of gewoon een hooligan met een vuurwerkbom...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Fleximex
Bartra heeft gelukkig alleen wonden door glasscherven aan zijn arm. Zijn toestand is stabiel.
v8power67 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:19:

In principe kun je een hooligan met een vuurwerkbom ook een aanslag noemen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:19:
http://www.nu.nl/champion...us-borussia-dortmund.html

Titel:
'Speler gewond na explosies bij spelersbus Borussia Dortmund'
Artikel:
De spelers zijn echter niet in gevaar, meldt Dortmund op Twitter.
|:(

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Volgens de Bild is de wedstrijd afgelast.
http://www.bild.de/sport/...rtmund-51257066.bild.html

https://twitter.com/kopfb...rtmund-51257066.bild.html

En zou dus morgen worden ingehaald.

nggyu nglyd

• Vlassie1980
Zou om 3 bommen gaan las ik....

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

BvB bevestigd via Twitter; Verplaatst naar morgen 18:45, kaartjes blijven gewoon geldig..
Borussia Dortmund @BVB
Das Spiel #bvbasm wurde soeben abgesagt. Neuansetzung: Mittwoch, 12.04. 18.45 Uhr. Tickets behalten Gültigkeit. #bvbasm

[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 11-04-2017 20:33 ]

nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben benieuwd hoe daadkrachtig de UEFA is. Met de straffen voor kleinere clubs voor minder, zal dit wel 15 jaar uitsluiting worden.....

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PWM schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:35:
Ben benieuwd hoe daadkrachtig de UEFA is. Met de straffen voor kleinere clubs voor minder, zal dit wel 15 jaar uitsluiting worden.....
Maar wie is de veroorzaker dan?

nggyu nglyd

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
Quad schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:35:
[...]

Maar wie is de veroorzaker dan?
Hoeft geeneens aanhang van Dortmund of Monaco geweest te zijn,

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Deadsy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:36:
[...]

Hoeft geeneens aanhang van Dortmund of Monaco geweest te zijn,
Precies, daarom beetje voorbarige uitspraak.
-
Juve is lekker bezig in elk geval. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 11-04-2017 20:54 ]

nggyu nglyd

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lekkere goal van Dyballa :)

Merken jullie trouwens ook dat het geluid ietsje voor lijkt te lopen op het beeld?

• Fleximex
RoD schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:54:

Merken jullie trouwens ook dat het geluid ietsje voor lijkt te lopen op het beeld?
Ja. Heel irritant :P

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:55

Nergens last van op Ziggo Sport Select?
Of kijk je via Veronica.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• v8power67
  • Laatst online: 31-12-2025

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoppa 2-0. Wordt een afslachting zo!! 10 10 10 :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:25

ja, nu heel duidelijk bij 't doelpunt. De verslaggever juichte al en daarna viel 't doelpunt ;). ik had net ook al 't idee dat ik de champions hymne dubbel hoorde.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Barcelona faalt een beetje in de verdediging..

nggyu nglyd

• FDMK
  • Laatst online: 05:34
v8power67 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:08:
Hoppa 2-0. Wordt een afslachting zo!! 10 10 10 :p
Dan zal in de terugwedstrijd wel weer een thuisfluiter worden ingevlogen door de UEFA :+

[ Voor 3% gewijzigd door FDMK op 11-04-2017 21:12 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Vlassie1980
Ole Ole Ole, Juve Juve!

Zal je zien dat Barca in eigen huis er weer met 6-0 overheen gaat ofzo :+

[ Voor 62% gewijzigd door Vlassie1980 op 11-04-2017 21:10 ]

• dutchgio
  • Niet online
rik86 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:08:
[...]

ja, nu heel duidelijk bij 't doelpunt. De verslaggever juichte al en daarna viel 't doelpunt ;). ik had net ook al 't idee dat ik de champions hymne dubbel hoorde.
Hij was inderdaad wel heel zeker dat die er in ging. >:)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Raar is dat de spelersbus alleen op hoogte van de ramen beschadigd is. Ramen lijken ook niet door, dus lijkt geen glasschade in de bus van buiten af te zien
http://www.bild.de/sport/...rtmund-51257066.bild.html

[ Voor 29% gewijzigd door Hackus op 11-04-2017 21:11 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Vlassie1980
Juve kan een beetje beter verdedigen als PSG in ieder geval :)

• JanW
  • Laatst online: 14:46
Dat kan je wel aan Italianen overlaten ja. Die Chiellini en Bonucci zijn echt beesten achterin.

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:36:
[...]Hoeft geeneens aanhang van Dortmund of Monaco geweest te zijn,
Toevallig afgelopen zondag op de ZDF nog een reportage over het opkomende voetbalgeweld in Duitsland en bij Dortmund is het zeker onrustig tegenwoordig met de interne strijd tussen 'ultra's' en 'hooligans' en daartussen nog een derde groep ...
Komt wel mooi uit zo al zal ie vast nog steeds niet op het reguliere kanaal worden uitgezonden O-) .

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
apis29 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:41:
[...]

Toevallig afgelopen zondag op de ZDF nog een reportage over het opkomende voetbalgeweld in Duitsland en bij Dortmund is het zeker onrustig tegenwoordig met de interne strijd tussen 'ultra's' en 'hooligans' en daartussen nog een derde groep ...
Komt wel mooi uit zo al zal ie vast nog steeds niet op het reguliere kanaal worden uitgezonden O-) .
Nja opkomend. Het bestaat er al tijden maar het word uit de media gehouden en de politie sprint er op zodra er ook maar iets dreigt te gebeuren. Waardoor het nooit echt uit de hand loopt of dusdanig groot dat je ME nodig hebt.

In het verleden vaak genoeg in Aken gezien. Kleine groep gaat lastig doen en opeens zijn er een paar agenten die je 1 kans geven. Accepteerden ze deze niet dan waren er plots nog meer agenten en mocht iedereen mee.
Niet voor niets dat ze bij veel clubs al jaren vrij veel politie hebben.

Zou het leuk vinden als ze hier zo krachtig optreden.

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:45:
[...]

Nja opkomend. Het bestaat er al tijden maar het word uit de media gehouden en de politie sprint er op zodra er ook maar iets dreigt te gebeuren. Waardoor het nooit echt uit de hand loopt of dusdanig groot dat je ME nodig hebt.

In het verleden vaak genoeg in Aken gezien. Kleine groep gaat lastig doen en opeens zijn er een paar agenten die je 1 kans geven. Accepteerden ze deze niet dan waren er plots nog meer agenten en mocht iedereen mee.
Niet voor niets dat ze bij veel clubs al jaren vrij veel politie hebben.

Zou het leuk vinden als ze hier zo krachtig optreden.
Ja het ging naast het geweld van de fans ook over geweld op de velden ...

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Bye, bye Barca...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Fleximex
Hoppa 3-0. Toch...

...hoeveel het ook wordt, ik durf niet te zeggen dat het al gespeeld is :P

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Was het geen buitenspel waar de corner uit viel?

nggyu nglyd

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:13
Eerst PSG, nu Juventus. Heeft Barca straks in de thuiswedstrijd wederom een UEFA joker nodig :?

• dutchgio
  • Niet online
Als Juve er nog 3 maakt zou het wel beslist moeten zijn. :+

• Vlassie1980
Juve, storia di un grande amore!

3-0 gaat toch wel heel lastig worden voor Barca, en dit is geen PSG :)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

PSG heeft het zelf dom weggegeven vind ik. Dat gaat Juve niet overkomen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1 ... 92 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.