Die linksback zal niet beter kunnen, daarom speelt ie bij Zwollev8power67 schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:44:
Wel bizar zoals de commentator al zegt je weet hij gaat naar binnen maar toch verdedigen ze zo slecht. Maar vind nie erg ofzo haha
Zo ken ik ook meer teams die het wel eens mee hebben. Penalty's wat totaal geen penalty's zijn.Luxicon schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:44:
Feyenoord net een makkelijke vrije trap bij de cornervlag.. in de 50e minuut. Daarna Menig in de 56e minuut niet buitenspel. Zit Feyenoord wel mee.

Feyenoord geen pingel gekregen in 1e helft, zit helemaal niet meeLuxicon schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:44:
Feyenoord net een makkelijke vrije trap bij de cornervlag.. in de 50e minuut. Daarna Menig in de 56e minuut niet buitenspel. Zit Feyenoord wel mee.
Ik lees hier altijd (en net ook) geklaag van Feyenoorders op de arbitrage, maar ik kijk net en 2x in korte tijd voordelig fluiten voor Feyenoord.
Wat moeten we toch zonder Vilhena
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Eigen doelpunt in de eerste minutenGrudgie schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:45:
[...]
Zo ken ik ook meer teams die het wel eens mee hebben. Penalty's wat totaal geen penalty's zijn.
Ja en dan beweren dat het mee zit bij Feyenoord.

Dat zag je net toch?Grudgie schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:47:
[...]
Ja en dan beweren dat het mee zit bij Feyenoord.
...
Verwijderd
Het zit feyenoord dit seizoen ook wel flink mee natuurlijk. Penalty's wat geen penaltys zijn hoef je uiteraard niet voor te fluiten. Leuk dat mensen met een gekleurde bril er anders over denken, maar dat maakt het niet ineens onrecht.
Ook jij hebt een gekleurde bril.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:49:
Het zit feyenoord dit seizoen ook wel flink mee natuurlijk. Penalty's wat geen penaltys zijn hoef je uiteraard niet voor te fluiten. Leuk dat mensen met een gekleurde bril er anders over denken, maar dat maakt het niet ineens onrecht.
Oef das een behoorlijke sandwich voor pec speler.
Leek me minimaal wel overtreding maja van welke feyenoord speler...
Leek me minimaal wel overtreding maja van welke feyenoord speler...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Feyenoord en PSV en Ajax hebben allemaal dit seizoen genoeg momenten dat het allemaal zeer mee zat, maar ook zeer tegen..Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:49:
Dat is ook een feit.
Deze wedstrijd heeft ze allebei voor Feyenoord.
Zit tegen dat je betrouwbare doelman een blunder maakt, zit mee dat de keeper dat aan de andere kant ook doet.
Maar dat is toch voetbal?
Tjonge wat een aanslagpoging van Vilhena zojuist. Ondanks dat ie de PEC-speler miste, had Blom daar best voor mogen fluiten.
Vilhena met een gevaarlijke tackle net. En dat is niks.
...
Had ook gewoon geel mogen krijgen voor onbesuisd inkomen.toolkist schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:53:
Pff lekkere tackle van Vilhena... Raakt ie em, gaat ie eraf met rood
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Poei Poei Vilhena. Met die elleboog stond ik nog aan z'n kant, maar met zo'n tackle verdien je gewoon erafgehaald te worden. Doe eens even normaal....
Tja Pec moet nu echt op inzet voetballen. Feyenoord voetballend vele malen beter zoals ik het zie.
...
Toornstra hoe mis je die!!! Noooo
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lekker schot van Elia.. man.. Toornstra toch!
Goed naar Younes gekekenGrudgie schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:55:
Lekker schot van Elia.. man.. Toornstra toch!
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Zal van de tussenstand afhangen.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:56:
Maar als deze wedstrijd geen 7a10 minuten blessuretijd heeft weet ik het niet meer.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Utrecht - Twente 2-0 in 5 minuten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die Nelom is echt de zwakste schakel he.
De laatste 20 minuten breken aan, altijd scoren hierin. Je hebt Zwolle tegen de muur. Kom op jongens!
Verwijderd
De backs beide vandaag van Feyenoord, want Nieuwkoop is ook dramatisch.Grudgie schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:58:
Die Nelom is echt de zwakste schakel he.
Maar Nelom is iets anders dan Dramatisch, ik heb bij hem altijd het idee dat die schizofreen is en denkt voor het andere team uit te komen
Of hij denkt daardoor juist dat ie nog rugdekking krijgtVerwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:59:
[...]
De backs beide vandaag van Feyenoord, want Nieuwkoop is ook dramatisch.
Maar Nelom is iets anders dan Dramatisch, ik heb bij hem altijd het idee dat die schizofreen is en denkt voor het andere team uit te komen
Maar zijn hele uitstraling ook. Zo nonchalante. De passie straalt er niet van uit en hij dekt ook altijd verkeerd.
Verwijderd
Moet er toch niet aan denken om eventueel volgend jaar in de CL uit te komen.
Nelom Vs. Bale...
Nee.... V.Geel moet echt aan de slag deze zomer.
Nelom Vs. Bale...
Nee.... V.Geel moet echt aan de slag deze zomer.
Volgens mij heeft iemand dit topic per ongeluk op slot gedaan, dus bij deze weer open.
konden mooi de gemoederen even sussen.... hier op het forum zijn de meeste supporters nog wel enigszins redelijk... wel blinde vlekken soms (van alle partijen he (inclusief mezelf)) maar als ik zie hoe er op andere forums wordt gereageerd... tsjee, daar kan het kankerfonds een hoop eurootjes ophalen uit de vloekenpot.... (en richting spelers gewoon he)RoD schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:26:
Volgens mij heeft iemand dit topic per ongeluk op slot gedaan, dus bij deze weer open.
Fuuuuuuuuuu, Toornstra laat de kans op 2-3 liggen en verder amper meer gevaarlijk.
Blunder van Jones kost je gewoon 2 punten. Zwolle had 4 schoten op doel ofzo? Feyenoord 70% balbezit
Blunder van Jones kost je gewoon 2 punten. Zwolle had 4 schoten op doel ofzo? Feyenoord 70% balbezit
Nu wordt het echt interessant
wie gaat er nog een misstap maken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Waar is Feyenoord in godsnaam toch mee bezig.... Nu heb je nog maar een voorsprong van 1 punt, moet je hopen dat PSV van Ajax wint, én je moet alle wedstrijden nog eens winnen ook. Vitesse en FC Utrecht zijn ook aardig in vorm, wat het allemaal niet makkelijk maakt.
En is Woudenberg nou zo slecht dat hij Nelom niet uit de basis kan spelen.....

Als Ajax komende 2 weken niets laat liggen heb ik er een hard hoofd in. Alhoewel Zwolle uit de lastigste pot was uit het resterende programma.....
Zwolle! Zwolle!
Lekker hoor
Ik denk alsnog niet dat Feyenoord de titel gaat verspelen, maar spannend maken ze het wel
Lekker hoor
Ik denk alsnog niet dat Feyenoord de titel gaat verspelen, maar spannend maken ze het wel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mooi gelijkspel
. Je merkt toch dat de druk bij Feyenoord toeneemt. Ben benieuwd of ze nog een steekje zullen laten vallen. Voor Ajax is het duidelijk: alles moet gewonnen worden!
In de laatste minuut gaf Nelom ook weer een zachte pass aan Van der Heijden. Waar weer een gevaarlijk schot uitkwam van Zwolle.. bijna dankzij Nelom verloren..
Kan die vent geen blessure krijgen ofzo.
Kan die vent geen blessure krijgen ofzo.
en zoals verwacht een loodzware wedstrijd. Vreselijk slecht beginnen helpt ook niet. Nog 4 wedstrijden en 1 punt voorsprong. Ik zie Feyenoord niet 4x winnen. We hebben PSV gewoon nodig om kampioen te worden ben ik bang. Wat een teleurstelling.
Zwolle het lastigst met nog Utrecht en Vitesse ook nog?Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:33:
Als Ajax komende 2 weken niets laat liggen heb ik er een hard hoofd in. Alhoewel Zwolle uit de lastigste pot was uit het resterende programma.....
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik dacht hier altijd te lezen dat je met leuke statistieken niks kooptLeon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:31:
Zwolle had 4 schoten op doel ofzo? Feyenoord 70% balbezit
Verwijderd
Ik kan het bijna niet voorstellen.chengbondkwok schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:32:
Maar elke week denk ik Nelom kan niet slechter spelen, en elke week flikt die het weer.
Bijna zelfs nog de 3-2 dankzij Nelom.
Ik vind dat je spelers van je eigen club niet mag afvallen en onvoorwaardelijke voor je club.
Maar Nelom vraagt er echt om.
Hij heeft ons al redelijk wat punten gekost dit seizoen, en elke voetbalkijker ziet dat.
Snap niet waarom Gio dat dan niet ziet, als LB nota bene.
Volgens mij kan je zelfs beter met 10 man spelen dan met Nelom in het veld.
utrecht is in de kuip, dan kan Feyenoord om de 1 of andere reden altijd wel goed beginnen en tegenstanders bij de keel grijpen.
Vitesse is daags voor de bekerfinale, denk/hoop niet dat die helemaal los zullen gaan. Maar als het nog ergens mis gaat, is het bij Vitesse ja.
Er gaat veel afhangen van het fit zijn van Kongolo/Jorgensen. Kom je met Nelom op de proppen in Arnhem dan verlies je....
Vitesse is daags voor de bekerfinale, denk/hoop niet dat die helemaal los zullen gaan. Maar als het nog ergens mis gaat, is het bij Vitesse ja.
Er gaat veel afhangen van het fit zijn van Kongolo/Jorgensen. Kom je met Nelom op de proppen in Arnhem dan verlies je....
De Telegraaf gaat voor Vitesse-Feyenoord nog wel een media offensief beginnen dat Vitesse het niet kan maken om te verzaken, en aangezien Ricky on fire is...Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:33:
Blijft wel zo dat Ajax maar door moet blijven gaan, en geen momentje rust krijgt. Heerenveen, 2 x Schalke en PSV. Zwaar programma. Het gunstige is wel dat de eerste drie wedstrijden goed verlopen zijn. En wie weet mag je het een voordeel noemen dat Klaassen / Dolberg niet gespeeld hebben, en misschien meer fit zijn. Mag ook wel, met twee (waarschijnlijk) zware Europa League wedstrijden. Het is te hopen voor Ajax dat dat mee gaat vallen en fit tegen PSV mogen beginnen (en uiteraard van Heerenveen ook gaan winnen).
...
Weet niet of het een voordeel is. Ajax is beduidend beter gaan spelen en veel meer gaan scoren sinds Traore centraal voorin staat ipv op de vleugel. Brengt m.i meer dan Dolberg deed. Feit is wel dat Ajax een blessure makkelijk op kan vangen. En ik geloof dat Klaassen gewoon gespeeld heeft hoorLuxicon schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:37:
Blijft wel zo dat Ajax maar door moet blijven gaan, en geen momentje rust krijgt. Heerenveen, 2 x Schalke en PSV. Zwaar programma. Het gunstige is wel dat de eerste drie wedstrijden goed verlopen zijn. En wie weet mag je het een voordeel noemen dat Klaassen / Dolberg niet gespeeld hebben, en misschien meer fit zijn. Mag ook wel, met twee (waarschijnlijk) zware Europa League wedstrijden. Het is te hopen voor Ajax dat dat mee gaat vallen en fit tegen PSV mogen beginnen (en uiteraard van Heerenveen ook gaan winnen).
Heerenveen/PSV kunnen Ajax echt nog wel pijn doen. Al is Heereveen niet echt in goeie doen, die zijn het helemaal kwijt sinds de winterstop.
Verwijderd
Ik zie ajax eerlijk gezegd niet verliezen in Eindhoven.
Om 1 of andere reden zijn ze daar bijna altijd goed en tot op het bot gemotiveerd.
Als Ajax nog ergens punten verspeelt, dan is het bij de "kleintjes" vanwege overmoed.
Maar laatste wedstrijden zijn ze zo gedreven en gemotiveerd geweest dat ik dat ook zo 1.2.3 niet zie gebeuren.
Feyenoord moet gewoon 4 keer winnen, punt.
Ik vind het wel vreemd dan mensen denken dat we wel eventjes Vitesse oprollen omdat het daags voor de bekerfinale is.
Ik zie dat juist andersom.
Vitesse wil gewoon tegen Feyenoord een goede wedstrijd neer zetten zodat ze vertrouwen kunnen tanken voor de Finale.
Maar aan de andere kant, als we elke wedstrijd beginnen zoals vandaag dan is elke tegenstander lastig.
Om 1 of andere reden zijn ze daar bijna altijd goed en tot op het bot gemotiveerd.
Als Ajax nog ergens punten verspeelt, dan is het bij de "kleintjes" vanwege overmoed.
Maar laatste wedstrijden zijn ze zo gedreven en gemotiveerd geweest dat ik dat ook zo 1.2.3 niet zie gebeuren.
Feyenoord moet gewoon 4 keer winnen, punt.
Ik vind het wel vreemd dan mensen denken dat we wel eventjes Vitesse oprollen omdat het daags voor de bekerfinale is.
Ik zie dat juist andersom.
Vitesse wil gewoon tegen Feyenoord een goede wedstrijd neer zetten zodat ze vertrouwen kunnen tanken voor de Finale.
Maar aan de andere kant, als we elke wedstrijd beginnen zoals vandaag dan is elke tegenstander lastig.
Als je zelf alles wint boeit het echt niet wat er gebeurt in Eindhovenchengbondkwok schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:32:
Waar is Feyenoord in godsnaam toch mee bezig.... Nu heb je nog maar een voorsprong van 1 punt, moet je hopen dat PSV van Ajax wint, én je moet alle wedstrijden nog eens winnen ook. Vitesse en FC Utrecht zijn ook aardig in vorm, wat het allemaal niet makkelijk maakt.
Zoet heeft Feyenoord al 2 punten kado gegeven met z'n ongelooflijke blunder in de Kuip.Lekkerboeie86 schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:34:
en zoals verwacht een loodzware wedstrijd. Vreselijk slecht beginnen helpt ook niet. Nog 4 wedstrijden en 1 punt voorsprong. Ik zie Feyenoord niet 4x winnen. We hebben PSV gewoon nodig om kampioen te worden ben ik bang. Wat een teleurstelling.
Feyenoord wordt heus wel kampioen, de deskundigen hebben reeds een tatoo laten zetten en dat doe je niet zomaar.Sjah schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:42:
Als Feyenoord niet wint dit jaar, komt dat omdat de bank te dun is/was.
Mooi weekend, dit kan maar op 1 manier nog mooier worden.
Met voordeel bedoel ik meer dat Dolberg (of anders gezegd: de beste Ajax spelers) meer fit zijn dan als Klaassen / Dolberg wel speelden. Het is een extra voordeel inderdaad (vergeten op te noemen) dat Traoré nu ook erg lekker gaat in de spits. Met Klaassen heb ik het dus mis. Ik zie nu dat hij tegen AZ in de basis begonnen is en begin tweede helft is gewisseld door een blessure. Maar wel tegen NEC weer fit was.Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:41:
[...]
Weet niet of het een voordeel is. Ajax is beduidend beter gaan spelen en veel meer gaan scoren sinds Traore centraal voorin staat ipv op de vleugel. Brengt m.i meer dan Dolberg deed. Feit is wel dat Ajax een blessure makkelijk op kan vangen. En ik geloof dat Klaassen gewoon gespeeld heeft hoor
Heerenveen/PSV kunnen Ajax echt nog wel pijn doen. Al is Heereveen niet echt in goeie doen, die zijn het helemaal kwijt sinds de winterstop.
Heerenveen is niet echt in goede doen inderdaad, maar dat is wel tussen de wedstrijden van Schalke in. De return in Duitsland... Je speelt een return liever thuis lijkt me. het word afwachten of het een zware vechtwedstrijd gaat worden met verlenging, of het mee gaat vallen.
Vervolgens PSV uit...
...
Verwijderd
Jup.Deadsy schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:52:
Als Ajax reglementair 3 punten in mindering krijgt
Vergeten een rekening te betalen ofzo
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2017 17:00 ]
Dranque wil ook nog wel 'ns helpen...Deadsy schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:52:
Voor nu heeft Feyenoord het nog steeds in eigen hand. Je bent alleen wel je marge kwijt. Alles winnen = kampioen. Laat Ajax punten liggen? Mooi meegenomen! De komende 2 potjes mag Ajax na Feyenoord spelen, daarna alles tegelijk. Maar Feyenoord heeft het zich onnodig moeilijk gemaakt. 2-2 maken met nog ruim een half uur te gaan, en dan geen 3e meer maken? Dat is niet het Feyenoord dat ik ken.
Verwijderd
Het gaat toch in de koppies zitten van de spelers. Tevens is het kwalitatief ook niet geweldig bij Feyenoord, dus het kan zo maar misgaan daar. Tel hier een onervaren coach bij op en niemand kijkt er raar van op. Vind het zelfs knap dat ze het zo lang volhouden met zo'n team.
Mooie goal van Willem II zeg!!! Alleen jammer dat de grens het zo nodig niet ziet en dus niet telt pff.
Mooie goal van Willem II zeg!!! Alleen jammer dat de grens het zo nodig niet ziet en dus niet telt pff.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2017 17:22 ]
Lol iedere PSV supporter op de tribune bij ons zag dat ie zat. De grensrechter gelukkig niet
Zo, die grens moeten ze meteen ontslaan.. als je dat al niet ziet, bal was een meter over de lijn....
Niet de eerste keer dat de arbitrage een tegendoelpunt bij PSV mist. Technologie is hard nodig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Flauw van Cocu om de Jong eruit te halen, zo komt die niet aan 10 doelpunten natuurlijk.
Werd wel een keer tijd zeg.
Werd wel een keer tijd zeg.
Only fools are enslaved by time and space.
Wat is dit nou weer voor een opmerking? Ik durf zonder onderbouwing wel te beweren dat een Ajax of Feyenoord daar niet minder van profiteert als 'grote clubs'. Als het idd alleen om PSV zou gaan, kom aub even met een aantal voorbeelden (en niet van die halve situaties die op 8 manieren geinterpreteerd kunnen worden)ph4ge schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:59:
Niet de eerste keer dat de arbitrage een tegendoelpunt bij PSV mist. Technologie is hard nodig.
Daar baal ik flink van. Mocht Feyenoord namelijk nog wat laten liggen is de kans groot dat Ajax het ook meteen doet.Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:01:
De komende 2 potjes mag Ajax na Feyenoord spelen

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doet de doelman niet mee van W2 ?
Van mij mag Feyenoord morgen een nieuwe coach aanstellen. Gio is vast een hele aardige vent maar het wordt wel structureel dat het team in de eerste 20 minuten van de wedstrijd beroerd speelt en vaak op achterstand komt. Daarnaast hou ik hem ervoor verantwoordelijk dat hij door niet fitte spelers te vroeg weer in te zetten het blessure leed nu het team tot een matige middenmoter gedegradeerd heeft.
Dus geef hem een bos bloemen, maar stel een ander aan. De rest van de wedstrijden zijn nu finales. Hopenlijk kan iemand de groep nog scherp genoeg krijgen om het te overleven. Met Gio zie ik het niet meer gebeuren.
Dus geef hem een bos bloemen, maar stel een ander aan. De rest van de wedstrijden zijn nu finales. Hopenlijk kan iemand de groep nog scherp genoeg krijgen om het te overleven. Met Gio zie ik het niet meer gebeuren.
alles kan off-topic
Da's wel heel drastisch voor een coach die jullie eindelijk weer eens echt mee laat strijden om 't kampioenschap.Ankona schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:28:
Van mij mag Feyenoord morgen een nieuwe coach aanstellen. Gio is vast een hele aardige vent maar het wordt wel structureel dat het team in de eerste 20 minuten van de wedstrijd beroerd speelt en vaak op achterstand komt. Daarnaast hou ik hem ervoor verantwoordelijk dat hij door niet fitte spelers te vroeg weer in te zetten het blessure leed nu het team tot een matige middenmoter gedegradeerd heeft.
Zo erg is het nu ook weer niet hoor. Natuurlijk is Gio geen tactisch genie, en natuurlijk heeft ie wat blessures verergd door spelers te vroeg op te stellen, maar om hem nu meteen de schuld van deze matige maand te geven gaat te ver.
Ik denk dat ie best zal willen wisselen, maar gewoon niet de spelers heeft om dat effectief te doen.
Als ie gaat wisselen moet ie op de proppen komen met Vejinovic, Tapia, Woudenberg etc, dat degradeert het team direct tot degradatiekandidaat qua spel. Met beter materiaal had ie echt wel meer mutaties doorgevoerd.
Zo gek ging deze week niet op papier namelijk. Ajax uit verliezen we elk jaar, evenals Zwolle, die had je van te voren kunnen incalculeren. Natuurlijk hoop je op meer gezien het spel dit jaar, maar met een halve basiself tegen Ajax aanrukken was vragen om problemen.
Nu speel je gelijk tegen Zwolle door 2 stommigheden van een keeper/verdediger waar meer had ingezeten, natuurlijk balen, maar we staan nog steeds bovenaan. Nu 4 potjes knallen, waarvan 2 thuis en 1 semi-thuis.
Ik denk dat ie best zal willen wisselen, maar gewoon niet de spelers heeft om dat effectief te doen.
Als ie gaat wisselen moet ie op de proppen komen met Vejinovic, Tapia, Woudenberg etc, dat degradeert het team direct tot degradatiekandidaat qua spel. Met beter materiaal had ie echt wel meer mutaties doorgevoerd.
Zo gek ging deze week niet op papier namelijk. Ajax uit verliezen we elk jaar, evenals Zwolle, die had je van te voren kunnen incalculeren. Natuurlijk hoop je op meer gezien het spel dit jaar, maar met een halve basiself tegen Ajax aanrukken was vragen om problemen.
Nu speel je gelijk tegen Zwolle door 2 stommigheden van een keeper/verdediger waar meer had ingezeten, natuurlijk balen, maar we staan nog steeds bovenaan. Nu 4 potjes knallen, waarvan 2 thuis en 1 semi-thuis.
Verwijderd
PSV imponeert, Ajax imponeert, maar zul je straks zien dat feyenoord kampioen wordt.
PSV kan mijn inziens nog wel beter dan dit. Ajax lijkt in een aardige vorm te zitten en groeit als team ook alleen maar na de vele aankopen en nieuwe trainer.
Feyenoord kan denk ik niet beter. De rek is er uit en zie ze dan liever ook niet in de CL.
PSV kan mijn inziens nog wel beter dan dit. Ajax lijkt in een aardige vorm te zitten en groeit als team ook alleen maar na de vele aankopen en nieuwe trainer.
Feyenoord kan denk ik niet beter. De rek is er uit en zie ze dan liever ook niet in de CL.
1e helft van PSV wel gezien? Was echt dramaVerwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:38:
PSV imponeert, Ajax imponeert, maar zul je straks zien dat feyenoord kampioen wordt.
Dus Feyenoord speelt een aantal wedstrijden minder en ze kunnen niet beter? Terwijl ze eerder dit seizoen hebben aangetoond erg sterk te zijn.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:38:

Om eerlijk te zijn zie ik liever geen enkele Nederlandse club in de CL. Aangezien ze er allemaal helemaal niks te zoeken hebben.
Verwijderd
Ja,Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:38:
Want als je met 8-0 een wedstrijd win imponeer je niet.
Of hoe je een wedstrijd terug zet van 2-0 naar 2-2 en de veel en veel betere bent.
Alle 3 de topteams presteren gewoon zeer wisselvallig.
Feyenoord heeft in principe gewoon een top basiselftal, ik ga niet zeggen de beste maar wel 1 van de..
Maar zodra er personele problemen zijn dan heeft Feyenoord gewoon niet de spelers om het op te vangen.
De laatste 3 wedstrijden zijn de back-ups telkens de zwakke schakels geweest bij Feyenoord.
Met een aantal gerichte aankopen om Kuyt te vervangen en een LB+RB zijn ze alweer heel ver.
Ajax speelt 2 weken geleden nog inspiratieloos gelijk tegen Excelsior.
PSV speelt paar dagen geleden nog gelijk tegen Twente.
Ik zie niet waar ze imponeren..
En een Nederlandse Club in de CL, tsjaah.... Europa League is eerder het Nederlandse niveau.
Feyenoord heeft het probleem dat de bank nogal zwak is.JST94 schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:48:
[...]
Dus Feyenoord speelt een aantal wedstrijden minder en ze kunnen niet beter? Terwijl ze eerder dit seizoen hebben aangetoond erg sterk te zijn.![]()
Om eerlijk te zijn zie ik liever geen enkele Nederlandse club in de CL. Aangezien ze er allemaal helemaal niks te zoeken hebben.
Waardoor ze aan het einde van de competitie punten zitten te morsen.
Voor alledrie de clubs is het nu zuiver een mentale uitdaging. Qua spelers is het allemaal met afstand beter dan de rest, alleen zijn de wedstrijden sinds nogal apart.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Feyenoord kan best beter, maar niet zonder de basisspelers he, daar ligt voor nu het grote verschil. De basiself van Feyenoord is iets beter dan die van de concurrenten, maar zodra er 1 iemand wegvalt stort t in elkaar als een kaartenhuis. Ajax en PSV kunnen dat met hun bank/doekoe makkelijk opvangen.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:38:
En je kan nu wel met droge ogen beweren dat je feyenoord liever niet in de CL ziet, maar dat kan je gelijk ook over Ajax zeggen. Met een jeugdteam aan komen zetten in de CL zal ze geen punten opleveren. Enige ploeg die enigzins wat heeft weten te presteren in de CL de laatste tijd is helaas PSV geweest.
Het zijn drie dingen. Aan de ene kant, zoals je zelf ook aangeeft, is het tactisch zwak. Best een serieus punt voor een coach. Zijn wissels (ook in situaties zonder blessures) heb ik zelden begrepen.Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:36:
Zo erg is het nu ook weer niet hoor. Natuurlijk is Gio geen tactisch genie, en natuurlijk heeft ie wat blessures verergd door spelers te vroeg op te stellen, maar om hem nu meteen de schuld van deze matige maand te geven gaat te ver.
En dan hoe hij omgaat met het niet laten herstellen van zijn geblesseerde spelers. Karsdorp en Jorgensen hadden vorige week nooit mogen spelen tegen Ajax. Die wedstrijd was, ook met hun maar zonder Vilhena en Kongolo op voorhand eigenlijk al verloren. Datzelfde geldt voor eerdere wedstrijden waaronder dat drama tegen sparta.
En als derde punt, valt het je niet op dat het team standaard dramatisch aan een wedstrijd begint en vaak tegen een zeer vroeg tegendoelpunt aanloopt? Dat is dus echt iets wat een coach aan te rekenen is dat hij zijn team structureel niet scherp aan de aftrap krijgt.
En dan is er ook nog het aankoop beleid. Geen idee wat de mogelijkheden zijn, maar mij maak je niet wijs dat als je serieus meedoet om de prijzen je in de winterstop niet wat budgetten kunt regelen voor een versterking. Iedereen wist dat het middenveld en de verdediging erg afhankelijk zijn van enkele spelers die dan ook altijd fit moeten zijn. De bank is erg zwak. En aansluitend hierop, waarom hebben ze geen oplossing voor het wegvallen van Kongolo en Karsdorp? Vandaag hadden ze net zo goed met 9 man kunnen spelen, Nelom is onzichtbaar en wie Karsdorp verving... geen idee eigenlijk terwijl ik toch echt de hele wedstrijd gezien heb. De hele verdediging leunde op twee goede opbouwende maar trage verdedigers. Haal er dan desnoods een A-junior bij als die maar snel is. Dan toon je nog enige vorm van coaching. Dit is aanmodderen en toekijken hoe het misgaat.
alles kan off-topic
Dat slap beginnen en vaak tegen een achterstand aankijken is iets van de afgelopen 3 potjes. Daarvoor juist de minst gepasseerde verdediging en was het al een wonder als er een ploeg uberhaupt tegen Feyenoord kon scoren.Ankona schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:52:
[...]
Het zijn drie dingen. Aan de ene kant, zoals je zelf ook aangeeft, is het tactisch zwak. Best een serieus punt voor een coach. Zijn wissels (ook in situaties zonder blessures) heb ik zelden begrepen.
En dan hoe hij omgaat met het niet laten herstellen van zijn geblesseerde spelers. Karsdorp en Jorgensen hadden vorige week nooit mogen spelen tegen Ajax. Die wedstrijd was, ook met hun maar zonder Vilhena en Kongolo op voorhand eigenlijk al verloren. Datzelfde geldt voor eerdere wedstrijden waaronder dat drama tegen sparta.
En als derde punt, valt het je niet op dat het team standaard dramatisch aan een wedstrijd begint en vaak tegen een zeer vroeg tegendoelpunt aanloopt? Dat is dus echt iets wat een coach aan te rekenen is dat hij zijn team structureel niet scherp aan de aftrap krijgt.
En dan is er ook nog het aankoop beleid. Geen idee wat de mogelijkheden zijn, maar mij maak je niet wijs dat als je serieus meedoet om de prijzen je in de winterstop niet wat budgetten kunt regelen voor een versterking. Iedereen wist dat het middenveld en de verdediging erg afhankelijk zijn van enkele spelers die dan ook altijd fit moeten zijn. De bank is erg zwak. En aansluitend hierop, waarom hebben ze geen oplossing voor het wegvallen van Kongolo en Karsdorp? Vandaag hadden ze net zo goed met 9 man kunnen spelen, Nelom is onzichtbaar en wie Karsdorp verving... geen idee eigenlijk terwijl ik toch echt de hele wedstrijd gezien heb. De hele verdediging leunde op twee goede opbouwende maar trage verdedigers. Haal er dan desnoods een A-junior bij als die maar snel is. Dan toon je nog enige vorm van coaching. Dit is aanmodderen en toekijken hoe het misgaat.
Niet geheel toevallig zijn alle verliespartijen potjes geweest waarin er belangrijke spelers ontbraken. Die bank van ons kost je gewoon punten, Nelom in het bijzonder ( En Jones gek genoeg nu ook 2 keer )
Buiten dit al: Nu hebben ze een week om iedereen als de wiedeweerga fit te krijgen. Nu komt het voordeel van de midweekse potjes van Ajax om de hoek kijken. Als Feyenoord de basiself fit en scherp krijgt geven we t echt niet meer weg, maar dat moet dan wel nu gaan gebeuren....
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 09-04-2017 18:57 ]
De kans dat Ajax de groepsfase in komt is een stuk groter dan Feyenoord. Dus wat punten betreft kan Ajax beter de CL inLeon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:52:
[...]
Feyenoord kan best beter, maar niet zonder de basisspelers he, daar ligt voor nu het grote verschil. De basiself van Feyenoord is iets beter dan die van de concurrenten, maar zodra er 1 iemand wegvalt stort t in elkaar als een kaartenhuis. Ajax en PSV kunnen dat met hun bank/doekoe makkelijk opvangen.
En je kan nu wel met droge ogen beweren dat je feyenoord liever niet in de CL ziet, maar dat kan je gelijk ook over Ajax zeggen. Met een jeugdteam aan komen zetten in de CL zal ze geen punten opleveren. Enige ploeg die enigzins wat heeft weten te presteren in de CL de laatste tijd is helaas PSV geweest.
Verwijderd
Gelukkig gaat de kampioen aankomend jaar(voor de laatste keer)nog direct de groepsfase in dus dat is topVos schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:59:
[...]
De kans dat Ajax de groepsfase in komt is een stuk groter dan Feyenoord. Dus wat punten betreft kan Ajax beter de CL in
Als Ajax dan echt zo goed is, dan kunnen hun beter tweede worden en het via de voorronde doen dat zou dan geen probleem moeten zijn voor het superieure elftal(En zou goed zijn voor de punten)
Als je eerste wordt speel je automatisch groepsfase. Zoals jij het zegt kan Ajax beter 2e worden dan Feyenoord.Vos schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:59:
[...]
De kans dat Ajax de groepsfase in komt is een stuk groter dan Feyenoord. Dus wat punten betreft kan Ajax beter de CL in
Ajax v Heerenveen
Feyenoord v FC Utrecht
Zie ik wel 3 punten voor Ajax thuis, maar van Utrecht win je niet zomaar
Feyenoord v FC Utrecht
Zie ik wel 3 punten voor Ajax thuis, maar van Utrecht win je niet zomaar
Feyenoord thuis is niet te verslaan. Hopelijk kan Utrecht hier verandering in brengen 
In ieder geval (wéér) een spannend einde van de competitie!
In ieder geval (wéér) een spannend einde van de competitie!
In de voorronde van dit jaar bleek Ajax Europees dus niet zo goed.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:01:
[...]
Als Ajax dan echt zo goed is, dan kunnen hun beter tweede worden en het via de voorronde doen dat zou dan geen probleem moeten zijn voor het superieure elftal(En zou goed zijn voor de punten)
Klopt inderdaad, ik vergiste mij even met de situatie voor volgend jaar.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:01:
[...]
Gelukkig gaat de kampioen aankomend jaar(voor de laatste keer)nog direct de groepsfase in dus dat is top.
Snap je opmerking over superieur elftal niet, of is dat jouw mening?
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 09-04-2017 19:30 ]
Verwijderd
Dan hebben ze wel 2 compleet verkeerde clubs uitgekozen zeg. Van Feyenoord verliezen ze bijna altijd en Ajax is de record kampioen. Weinig feest dus in Utrecht
Wel grappig dat Menig precies nu zo scoort, als hij vorige week mistte. Toen maakte mensen hier grappen dat hij het tegen Feyenoord maar wel moet doen, en dan gebeurt het ook nog.
Feyenoord speelde thuis dus gelijk tegen Ajax en Heerenveen.
Feyenoord speelde thuis dus gelijk tegen Ajax en Heerenveen.
[ Voor 15% gewijzigd door Luxicon op 09-04-2017 19:42 ]
...
Dat is bij de meeste clubs toch; Feyenoord heeft (dit seizoen) de gunfactor en Ajax wordt eerder 'gehaat'.
Menig maakte die zelf ook al, alleen was het een herhaling van de doelpoging tegen Roda die nu wel lukte en geen 'werelddoelpunt' zoals hij zelf aankondigde.
Menig maakte die zelf ook al, alleen was het een herhaling van de doelpoging tegen Roda die nu wel lukte en geen 'werelddoelpunt' zoals hij zelf aankondigde.
Uhmm.. het beste kunnen ze allemaal rechtstreeks de Europa League in, daar kun je (gemakkelijker) meer punten halen als Nederlandse ploeg..Vos schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:59:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Feyenoord-Heerenveen, Utrecht-Feyenoord, Sparta-Feyenoord, Heerenveen-Feyenoord, Ajax-Feyenoord, Pec-FeyenoordLeon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:55:
[...]
Dat slap beginnen en vaak tegen een achterstand aankijken is iets van de afgelopen 3 potjes.
NEC-Feyenoord duurde wat langer, toen pas na 8 minuten.
Ik zal misschien nog wel een potje vergeten zijn en dan noem ik hier alleen de wedstrijden waarin ook daadwerkelijk gescoord is binnen een paar minuten.
Nelom is idd structureel een drama, maar helaas lijkt er niets beters op de bank te zitten. Keer op keer schittert hij door afwezigheid als er een verdedigende actie gewenst is.Niet geheel toevallig zijn alle verliespartijen potjes geweest waarin er belangrijke spelers ontbraken. Die bank van ons kost je gewoon punten, Nelom in het bijzonder ( En Jones gek genoeg nu ook 2 keer )
Jones vond ik overigens niet blunderen, zeker niet bij die eerste goal. Doordat die aanvaller zo vrij door kon lopen moest hij wel komen.
alles kan off-topic
Grrrr zullen we het daar niet meer over hebben, dit was een hele domme actie van een persoon binnen de supporters vereniging
Bijna veilig gespeeld tegen Feyenoord.. bah.. 2-0 voor mag je natuurlijk nooit meer weggeven. Maar goed Feyenoord was wel beter.
Maar zoals verwacht en voorspeld.. puntverlies voor Feyenoord in Zwolle.. helaas maar 2 en geen 3. Volgend jaar maar weer 3, traditioneel.
Maar zoals verwacht en voorspeld.. puntverlies voor Feyenoord in Zwolle.. helaas maar 2 en geen 3. Volgend jaar maar weer 3, traditioneel.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.