Godver. Het zit Feyenoord ook echt niet mee in de titelrace.
Verwijderd
Als je slecht speelt dan zit het ook niet snel mee neeD-e-n schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:34:
Godver. Het zit Feyenoord ook echt niet mee in de titelrace.

Ajax was pure pech. Nu heb je ook weer een wissel in minuut nul. Het mag niet lijkt het welph4ge schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:34:
Wat is dat toch met de beginfase de laatste weken?
Na nul minuten?Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:35:
[...]
Als je slecht speelt dan zit het ook niet snel mee nee
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 09-04-2017 14:36 ]
Pijnlijk om te zien hoe traag die verdediging is.
Komop, de wissel van je spits verandert niets aan het gebrek aan snelheid van je verdediging en scherpte.D-e-n schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:35:
[...]
Ajax was pure pech. Nu heb je ook weer een wissel in minuut nul. Het mag niet lijkt het wel
[ Voor 76% gewijzigd door FDMK op 09-04-2017 14:36 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Zou t hopen gewerkt hebben?toolkist schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:54:
Zul je zien dat ie dan ineens een onmogelijke goal maakt *hoop*
Boem!!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die wissel is kut ja, maar ook met Jørgensen was die snelle 1-0 gevallen. Amateuristisch verdedigd, amateuristisch gekeept. Je weet dat Zwolle snelle aanvallers heeft, dan mag de ruimte voor die steekbal nooit zo open liggen en Jones heeft daar helemaal niks te zoeken. Verlies je vandaag, verlies je het kampioenschap.D-e-n schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:35:
[...]
Ajax was pure pech. Nu heb je ook weer een wissel in minuut nul. Het mag niet lijkt het wel
Dit werkt mentaal door, net als het uitvallen tegen Ajax.donleone83 schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:38:
[...]
Die wissel is kut ja, maar ook met Jørgensen was die snelle 1-0 gevallen.
Verwijderd
Eerste 10 minuten zeggen niet zoveel. Feyenoord zal zo wel meer gaan drukken en de aanval zoeken en zal vast wel winnen.
Ontzettende verdedigende blunder idd. Maar goed, lekker afwachten tot zwolle moe is, zit er niet meer in zo
Neehoor, PSV maakt Feyenoord kampioendonleone83 schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:38:
[...]
Verlies je vandaag, verlies je het kampioenschap.
EDIT:
1 minuut 12 voor een uittrap. Dat belooft wat....
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 09-04-2017 14:41 ]
Ze zullen inderdaad het kunstgras de schuld wel geven maar dat heeft vind ik niets met de 1e goal te maken.Sjah schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:39:
Was er al niet gerust op, dat kunstgras boezemde me onrust in.
Wat mij betreft onzin, in dit geval. Tegen Ajax: klopt, maar dit is voor de aftrap tegen een heel ander kaliber tegenstander. Gewoon dom en naiëf verdedigd en weer een blunder van Jones.D-e-n schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:39:
[...]
Dit werkt mentaal door, net als het uitvallen tegen Ajax.
Boem!! 10 10
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mensen die na de 1-0 dacht: o dat word wel 1-3
pff, nou als feyenoord hier verliest dan moet ik het nog maar zien hoor, dat kampioenschap...
PSN: DutchTrickle PVoutput
Het het spel is het hele seizoen afgestemd op Jorgensen. Daarom was je beter dan vorig jaar. Als die ineens wegvalt, zeker op kunstgras, verandert alles. Het mag gewoon niet voor Feyenoord begin ik te denkendonleone83 schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:41:
[...]
Wat mij betreft onzin, in dit geval. Tegen Ajax: klopt, maar dit is voor de aftrap tegen een heel ander kaliber tegenstander. Gewoon dom en naiëf verdedigd en weer een blunder van Jones.
2-3 zou nog kunnen.Deadsy schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:45:
Mensen die na de 1-0 dacht: o dat word wel 1-3
Als ze hier serieus verliezen zie ik ze dat kampioenschap nog wel weggeven ook. Wat een slappe kut instelling in dat veld zeg. Je weet dat Zwolle gaat counteren en je stinkt er 2 keer in als een stel amateurs
Verwijderd
Wat een verassing.
Zei het gisteren nog tegen vrienden, let nou maar op... we krijgen gewoon op onze klote in Zwolle.
En Voila..
Fout van Jones
Fout van Nelom.
Mijn toto staat op 4-1, dus die is op koers.
Hoop dat wij Feyenoorders nou eens stoppen met die illusie dat we kampioen kunnen worden.
Zal vast en zeker in de toekomst nog wel een keer gebeuren, maar niet dit jaar.
Hard werken om de tweede plek veilig te stellen, want het zou me niet eens verbazen als we zelfs dat nog weg geven.
Zei het gisteren nog tegen vrienden, let nou maar op... we krijgen gewoon op onze klote in Zwolle.
En Voila..
Fout van Jones
Fout van Nelom.
Mijn toto staat op 4-1, dus die is op koers.
Hoop dat wij Feyenoorders nou eens stoppen met die illusie dat we kampioen kunnen worden.
Hard werken om de tweede plek veilig te stellen, want het zou me niet eens verbazen als we zelfs dat nog weg geven.
Weer bijna gecounterd. Laat verdomme wat meer mensen achter zeg.....
Nelom bedankt he. Ontbinden dat contract. Heeft ons nu al 3 x punten gekost
Nelom bedankt he. Ontbinden dat contract. Heeft ons nu al 3 x punten gekost
[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 09-04-2017 14:49 ]
Verwijderd
Dit is niet de instelling die ze nekt, dit is gewoon kwaliteit wat ontbreekt. Botteghin die zo traag is als het maar zij kan, dat zag je ook al tegen Traore. Jones die compleet verkeerd timed heeft ook weinig met inzet te maken.
Nelom is echt de zwakste schakel, ongeloofelijk slechte speler. Los daarvan lijkt het sowieso nergens op natuurlijk.
Dat doelsaldo kan nog eens goed van pas komen.
Kampioenschap is over. Honderd procent van overtuigd. Als je in dit soort wedstrijden zó begint, blijkt wel weer dat je de druk niet aan kan, wat ze ook allemaal roepen. Dit is onervarenheid, angst en een gebrek aan concentratie. Spelers zijn verlamd lijkt het wel. Tegen GAE had je het geluk van de vroege voorsprong en de steun van De Kuip. Dit wordt al weken genoemd als een moeilijke uitwedstrijd en dat is blijkbaar in de koppies gaan zitten.Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:46:
Als ze hier serieus verliezen zie ik ze dat kampioenschap nog wel weggeven ook. Wat een slappe kut instelling in dat veld zeg. Je weet dat Zwolle gaat counteren en je stinkt er 2 keer in als een stel amateurs
Neem zo'n Nelom. Zoals die jongen speelt zou hij ook bij Volendam geen contractverlenging krijgen. Waanzin dat je je laat aftroeven door een team met, met alle respect, Danny Holla en Dirk Marcellis als twee van de sterkhouders. Bedroevend en beschamend dit.
Met nelom spelen staat gelijk aan 10 man op t veld. Die gast kan er niets van. Elke bal levert ie in, verdedigen kan ie ook al niet.
Klopt. En Jorgenson. Helaas.Sjah schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:52:
Dacht dat in dit topic gemeld werd dat Kongolo zou spelen per vandaag...?
Volgend jaar ben je meer kansloos. Dit elftal wordt alleen maar ouder en veel kapitaal op het veld is er niet.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:47:
We hebben als iedereen fit is het beste team maar we kunnen er een aantal niet missen. En dat zit dan op het moment dat het moet niet mee.
Zit weer bij de selectie, maar blijkbaar mag je pas beginnen als je ergens een invalbeurt hebt gehad.Sjah schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:52:
Dacht dat in dit topic gemeld werd dat Kongolo zou spelen per vandaag...?
Verwijderd
Doelsaldo in 1 weekend van +15 naar nu +9 gegaan....PWM schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:50:
Nelom is echt de zwakste schakel, ongeloofelijk slechte speler. Los daarvan lijkt het sowieso nergens op natuurlijk.
Met nog 4 wedstrijden te gaan, zie ik dat niet als onoverbrugbaar voor Ajax.
Mits wij in staat zijn om die 4 wedstrijden uberhaubt te winnen, wat ik zelf niet denk.
Wij Feyenoorders moeten gewoon hopen op dit moment dat PSV ons kan helpen..
Nee, gewoon van eigen kracht uit gaan. 1 zeperd kon je hebben, al is het nog niet zo ver.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:53:
[...]
Doelsaldo in 1 weekend van +15 naar nu +9 gegaan....
Met nog 4 wedstrijden te gaan, zie ik dat niet als onoverbrugbaar voor Ajax.
Mits wij in staat zijn om die 4 wedstrijden uberhaubt te winnen, wat ik zelf niet denk.
Wij Feyenoorders moeten gewoon hopen op dit moment dat PSV ons kan helpen..
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, en Ajax mag nog tegen Go Ahead. Die +9 is makkelijk te overbruggen.
Edit: Berghuis! nu is t weer +10
Edit: Berghuis! nu is t weer +10
[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 09-04-2017 14:57 ]
Die stand is nu 1-1Faddermakker schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:57:
Keepertje keepertje
Nu hun back nog een dikke fout maken en het is weer ok. Gio mag er wel 2 wisselen in de rust. Kom maar op met Kongolo en Jorgensen/Kramer
Slecht van de keeper zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is uit en die hebben ook Schalke nog natuurlijk en de laatste wedstrijd speelt Feyenoord thuisLeon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:56:
Ja, en Ajax mag nog tegen Go Ahead. Die +9 is makkelijk te overbruggen.
Denk je dat Go Ahead uit ( die zijn dan al gedegradeert ) er nog zin in heeft tegen Ajax? Dat wordt een doelpuntenfestijn. PSV/Heerenveen kan nog punten helen tegen Ajax, de rest zie ik er niet toe in staat.D-e-n schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:58:
[...]
Dat is uit en die hebben ook Schalke nog natuurlijk en de laatste wedstrijd speelt Feyenoord thuis
Nee, maar 9 doelpunten inhalen is wat andersLeon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:00:
[...]
Denk je dat Go Ahead uit ( die zijn dan al gedegradeert ) er nog zin in heeft tegen Ajax? Dat wordt een doelpuntenfestijn.
Kom 20min te laat en boem 2-0 achter wtfff.
Gelukkig 2-1 maar damn wat zonde dit...
Hopen op snelle 2-2 eerste helft en dan afmaken.
Kampioens druk just got real
Gelukkig 2-1 maar damn wat zonde dit...
Hopen op snelle 2-2 eerste helft en dan afmaken.
Kampioens druk just got real
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is wel eenrichtingsverkeer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als Feyenoord nou eens een keer begint aan de uitwedstrijden zoals ze nu spelen, dan had je niet achter hoeven te staan
Dat dachten we van de Graafschap ook...Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:00:
[...]
Denk je dat Go Ahead uit ( die zijn dan al gedegradeert ) er nog zin in heeft tegen Ajax? Dat wordt een doelpuntenfestijn. PSV/Heerenveen kan nog punten helen tegen Ajax, de rest zie ik er niet toe in staat.
GAE op dat kunstgras kan lastig zijn. Maarja als ze net als NEC hem binnen 2 minuten in eigen doel rammen dan niet nee. Maar dat geluk wat Ajax de laatste weken heeft is ook niet oneindig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Was hands
Verwijderd
Inderdaad.Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:58:
Nu hun back nog een dikke fout maken en het is weer ok. Gio mag er wel 2 wisselen in de rust. Kom maar op met Kongolo en Jorgensen/Kramer
Zelfs een halffitte Kongolo is nog beter dan een Fitte Nelom
Ik zou kuyt persoonlijk wel laten staan en het risico niet nemen met Jorgensen tenzij het echt moet(laatste half uur).
En Kuyt brengt wel de strijd die we nodig hebben hier.
Maar snel die 2-2 nog maken voor de rust en kan je nog de hele tweede helft jagen op die derde...
Maar mijn toto staat nog steeds op 4-1
Kans is groter dat het kampioenschap op punten wordt beslist dan op doelpunten mijn inziens.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ajax krijgt nul moeite met Heerenveen. Die hebben het niet moeilijk met kwalitatief mindere teams die willen voetballen, daarvoor spelen ze zelf te goed. Je mag hopen op PSV, maar als Feyenoord zo blijft spelen worden we hoe dan ook wéér geen kampioen.Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:00:
[...]
Denk je dat Go Ahead uit ( die zijn dan al gedegradeert ) er nog zin in heeft tegen Ajax? Dat wordt een doelpuntenfestijn. PSV/Heerenveen kan nog punten helen tegen Ajax, de rest zie ik er niet toe in staat.
Feyenoord speelt prima. Zwolle komt er bijna niet aan te pas
Geef Woudenberg eens een keer een kans. In de minuten die hij wel maakt maakt hij een prima indruk.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:02:
[...]
Inderdaad.
Zelfs een halffitte Kongolo is nog beter dan een Fitte Nelom
Ik zou kuyt persoonlijk wel laten staan en het risico niet nemen met Jorgensen tenzij het echt moet(laatste half uur).
En Kuyt brengt wel de strijd die we nodig hebben hier.
Maar snel die 2-2 nog maken voor de rust en kan je nog de hele tweede helft jagen op die derde...
Maar mijn toto staat nog steeds op 4-1
Als Feyenoord zo blijft starten bedoel je. Zwolle is helemaal nergens meer de laatste 15minuten. Dit wordt nog wel gelijkdonleone83 schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:04:
[...]
Ajax krijgt nul moeite met Heerenveen. Die hebben het niet moeilijk met kwalitatief mindere teams die willen voetballen, daarvoor spelen ze zelf te goed. Je mag hopen op PSV, maar als Feyenoord zo blijft spelen worden we hoe dan ook wéér geen kampioen.
Ajax krijgt GAE nog thuis...ph4ge schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:02:
[...]
Dat dachten we van de Graafschap ook...
GAE op dat kunstgras kan lastig zijn. Maarja als ze net als NEC hem binnen 2 minuten in eigen doel rammen dan niet nee. Maar dat geluk wat Ajax de laatste weken heeft is ook niet oneindig.
Dat zou Gio ook zeggen, na verliescarpebios schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:05:
Feyenoord speelt prima. Zwolle komt er bijna niet aan te pas
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kijk gewoon eens fox. Dan zie je t zelf ook.
Ohh, nouja dat veld is net zo slecht als kunstgras.
Verwijderd
Feyenoord zit er wel bovenop.
Maar het is zo slordig allemaal.(maar dat is wel een beetje de invloed van het kunstgras)
Maar het is zo slordig allemaal.(maar dat is wel een beetje de invloed van het kunstgras)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2017 15:08 ]
Blom fluit wel weer op zn bloms een kant op.
GAE heeft zelf niet eens kunstgras.ph4ge schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:08:
[...]
Ajax ontvangt ze thuisph4ge schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:08:
[...]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die bal stuitert soms ook lekker alle kanten op.

Nu wel hands 😂
Elia ligt vaker op de grond dan dat die loopt heb ik t idee.
Die 2-2 zit er wel aan te komen!
De 2-2 komt nog wel. Hopen dat ie snel valt en we er nog overheen kunnen. Zwolle ligt met de tong op de knieën. Die hebben in de 1e 20 minuten echt alles gegeven wat er nog inzat.
Verwijderd
Dit feyenoord valt flink tegen. Veel balbezit maar geen echte kansen. Doelpunt was gelukkig en kwam tot stand door een enorme blunder van de keeper. 2e helft moet wel anders in ieder geval.
Dat laatste moment van Vilhena had Blom best een pingel mogen geven. Die mogen we dit seizoen niet krijgen geloof ik...
De doelpunten van Zwolle kwamen ook gelukkig tot stand en na een blunder. Als we alle doelpunten waar een fout aan vooraf gaat gaan wegstrepen, is het elke wedstrijd 0-0.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:19:
Dit feyenoord valt flink tegen. Veel balbezit maar geen echte kansen. Doelpunt was gelukkig en kwam tot stand door een enorme blunder van de keeper.
Verwijderd
Vond de doelpunten van Zwolle juist mooi uitgespeeld. Beide alleen op de keeper af en netjes afgerond.
Dat doelpunt van Feyenoord ontstond doordat de keeper de bal door zijn handen laat glippen en dat terwijl de bal zowat door het midden ging.
Dat doelpunt van Feyenoord ontstond doordat de keeper de bal door zijn handen laat glippen en dat terwijl de bal zowat door het midden ging.
Dit soort teksten schrijf je vaker, soort wishful thinking c.q. poging tot jinx?Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:18:
De 2-2 komt nog wel. Hopen dat ie snel valt en we er nog overheen kunnen. Zwolle ligt met de tong op de knieën. Die hebben in de 1e 20 minuten echt alles gegeven wat er nog inzat.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nope, menig veel zwaardere overtreding gezien dit seizoen waar we hem niet kregen. We hoeven echt geen hulp uit Zeist te verwachten. En dat is natuurlijk geen excuses tegen PEC.Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:21:
Dat laatste moment van Vilhena had Blom best een pingel mogen geven. Die mogen we dit seizoen niet krijgen geloof ik...
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 09-04-2017 15:33 ]
Als Jones was blijven staan, was er ook niets aan de hand. Het was een fout van Jones, waardoor het een lekkere aanval werd.Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:29:
Vond de doelpunten van Zwolle juist mooi uitgespeeld. Beide alleen op de keeper af en netjes afgerond.
Nee, nu gaan ze door voor de 2-2. Ben erg benieuwd of ze daarna doorgaan voor de 2-3 of dat ze dan weer inzakken in een soort "Poeh he, job done" mentaliteitGonadan schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:30:
[...]
Dit soort teksten schrijf je vaker, soort wishful thinking c.q. poging tot jinx?
Also, Gio is LB geweest.... waarom de fuck staat Nelom er nog steeds in na de rust

Yessss komop afmaken nu!!
Jaaaaaaa! Lekker Berghuis!!
Fijn Zwolle met zn allen rond de 16 hangen!
Fatsoen blijkt weer moeilijk?
Fijn Zwolle met zn allen rond de 16 hangen!
Fatsoen blijkt weer moeilijk?
[ Voor 74% gewijzigd door Ramzzz op 10-04-2017 09:23 ]
Jummie, Berghuis
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daar is tie hoor. Zwolle presteert niets op die twee uitbraken na.
Verwijderd
Nou kom op Feyenoord.
Doorstoten nu en de wedstrijd over de streep trekken.
a.u.b niet op zijn feyenoord's nog na deze mooie come back het weggeven.
Doorstoten nu en de wedstrijd over de streep trekken.
a.u.b niet op zijn feyenoord's nog na deze mooie come back het weggeven.
Feyenoord net een makkelijke vrije trap bij de cornervlag.. in de 50e minuut. Daarna Menig in de 56e minuut niet buitenspel. Zit Feyenoord wel mee.
Ik lees hier altijd (en net ook) geklaag van Feyenoorders op de arbitrage, maar ik kijk net en 2x in korte tijd voordelig fluiten voor Feyenoord.
Ik lees hier altijd (en net ook) geklaag van Feyenoorders op de arbitrage, maar ik kijk net en 2x in korte tijd voordelig fluiten voor Feyenoord.
[ Voor 33% gewijzigd door Luxicon op 09-04-2017 15:44 ]
...
Wel bizar zoals de commentator al zegt je weet hij gaat naar binnen maar toch verdedigen ze zo slecht. Maar vind nie erg ofzo haha
Natuurlijk moeten we winnen, maar gelijkspel voorkomt dat doelsaldo een rol speelt. Als bijv. Ajax gelijk speelt tegen PSV is het een belangrijk puntje.PWM schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:43:
Gelijkspel levert je niets op. Gewoon doorgaan.
Dit topic is gesloten.