Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja want 7 of 8-0 winnen is dood normaal in de eredivisieloewie1984 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:04:
Idd vindt dit wel het verschil. Tuurlijk is de wedstrijd normaal gesproken al gelopen maar FEY is ook niet gestopt bij 5-0 rust. Ik zou zeker proberen goaltje of 7-8 te maken en als het ff kan dubbele cijfers. Gewoon de druk opvoeren, maarja dat kunnen die gasten bij Ajax niet opbrengen. Als je straks niet meer kampioen kan worden op doelsaldo maar op punten zorgt dat voor extra mental druk bij je directe concurrent.

Lul niet zo dom met je niet opbrengen, zijn nog geen half uur bezig en volgens mij proberen ze toch echt mee doelpunten te maken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk omdat ie in dezelfde actie ook een tikkie kreeg randje 16 waar nijhuis op zich voor had kunnen fluitenLeon Zwiers schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:08:
Lol Nijhuis, weer de zoveelste Traore Schwalbe, en geen geel?
Het moet 2-0 blijven...toolkist schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:07:
Lol Younes.. hoe krijg je em over

(Al)Fons Groenendijk is goed bezig daar!don_jorg schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:11:
Wat gebeurt er in Den Haag? Ado Den Haag 3-0 voor tegen FC Groningen en niet eens onverdiend. Het lijkt allemaal ineens te kloppen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mwoah ik geef hem wel gelijk hoor. Ik erger mij al jarenlang aan het feit dat Ajax het meestal bij zo'n 3-0 wel best vindt. Daar waar PSV vaak door drukte en voor doelsaldo ging bloedde het bij Ajax gewoon dood.martinusz schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:12:
Ja want 7 of 8-0 winnen is dood normaal in de eredivisie![]()
Lul niet zo dom met je niet opbrengen, zijn nog geen half uur bezig en volgens mij proberen ze toch echt mee doelpunten te maken.
Ik moet nog zien hoeveel er nog bij komen. Hoop dat ik verrast word.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 45% gewijzigd door Fiber op 08-04-2017 20:19 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Goed bezig?
Het is Groningen wat weer staat te stuntelen.
Het is amateur niveau. Ze kunnen nog geen pass over 10 meter naar een ander krijgen om wat te noemen. En dat dan zonder weerstand he? Ado hoeft zich eigenlijk niet in te spannen.
Groningen uit... Het gaat wel vaker zo.
We hebben gewoon geen goede spelers behalve Mahi en Linssen
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 08-04-2017 20:20 ]
Rustig aan he met je lul niet zo dom, er gaan er geen 8 vallen op deze manier. Doet Feyenoord gewoon beter, zoals ze dat al het hele seizoen doen.martinusz schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:12:
[...]
Ja want 7 of 8-0 winnen is dood normaal in de eredivisie![]()
Lekker de beentjes sparen man. Je hebt nog genoeg wedstrijden voor de boeg waar je wel volle bak moet.loewie1984 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:28:
We zien wel na 90 minuten wie er een punt heeft. Ik zeg dat Bosz het welletjes vindt net als de rest van het elftal
Goh Feyenoord heeft ook een keer 8-0 gewonnen hoor....loewie1984 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:26:
[...]
Rustig aan he met je lul niet zo dom, er gaan er geen 8 vallen op deze manier. Doet Feyenoord gewoon beter, zoals ze dat al het hele seizoen doen..
Wat Ajax wel weet is dat ze een zwaarder programma hebben en 2 wedstrijden extra moeten. Dus dan is het logisch het rustig aan te doen wanneer de punten binnen zijn.
Volgens mij heeft Feyenoord al een heel seizoen een beter doelsaldotoolkist schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:29:
[...]
Goh Feyenoord heeft ook een keer 8-0 gewonnen hoor....
Kan ik me nog wel voorstellen ook, al is het natuurlijk niet goed te praten. Als je van tevoren al weet dat je vrijwel kansloos bent tegen een club als Ajax dan kun je je wellicht beter een beetje sparen voor de wedstrijden die je wel kan en moet winnen...ik222 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:25:
NEC lijkt ook helemaal nergens op, net of clubjes als GAE en NEC dit soort wedstrijden maar gewoon laten lopen ofzo.

Tuurlijk moet Ajax nog meer ballen dan vandaag o.a. in de EL maar als je binnen 10 minuten 2 goals kan maken, en je maakt de resterende 80 minuten 2 goals per 20 minuten, das toch niet onhaalbaar.
Die kans is al voorbij, dat hadden we afgelopen zondag moeten doen en is woensdag nog een keer bevestigd.loewie1984 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:33:
Ik zei alleen maar dat ze de druk qua doelsaldo op konden voeren maar dat ze dat niet doen. Zou toch een mentale tik zijn geweest in Rotterdam wetende dat je niet op doelpunten kampioen kan worden. Zeker als je maar 3 punten los bent.
Tuurlijk moet Ajax nog meer ballen dan vandaag o.a. in de EL maar als je binnen 10 minuten 2 goals kan maken, en je maakt de resterende 80 minuten 2 goals per 20 minuten, das toch niet onhaalbaar.
Ik heb uiteraard liever dat ze elke wedstrijd spelen met een inzet zoals afgelopen zondag, maar ben bang dat dat niet haalbaar is
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was wel gewoon een goal, echt niet helemaal over de achterlijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Wedstrijden van Ajax moeten altijd onnodig spannend worden.Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:59:
De 4-0 van Ajax dus onterecht afgekeurd door Nijhuis en dan direct de 3-1 lol. Nijhuis effect weer dus
Nijhuis werkt altijd tegenVerwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:59:
De 4-0 van Ajax dus onterecht afgekeurd door Nijhuis en dan direct de 3-1 lol. Nijhuis effect weer dus

XXXVI
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, die hadden beter Zwiers achterin kunnen zetten, niet?Leon Zwiers schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:22:
Ja, NEC weet niet wat verdedigen is. Dat laten ze het hele potje al zien
Lekker dit. Redelijk moeiteloos in een drukke week 9 punten gepakt en nu lekker kijken wat Feyenoord morgen gaat doen in Zwolle.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Denk dat het resultaat van de eerste pot tegen Schalke zal bepalen of er energie in de 2e pot gestoken zal worden.Leon Zwiers schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:47:
Nu de lastigste 2 weken in voor Ajax. Schalke-Heerenveen-Schalke-PSV. Ben benieuwd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Aye, als je al een penal geeft voor zoiets ben dan een vent en geef geel.martinusz schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:12:
GAE ook lekker genaaid door de scheids, was geen hands, dan rood geven en een pingel in de 12de minuut...
Want rood is geloof ik volgens de regels, maar dat is zo vroeg in de pot een absurd zware straf.
En vlak er voor de handsbal van Armenteros onbestraft laten.martinusz schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:12:
GAE ook lekker genaaid door de scheids, was geen hands, dan rood geven en een pingel in de 12de minuut...

Als het volgens de regels is, dan moet ie em ook gewoon geven. Niks geen 'vroeg in de wedstrijd dus geel' uitzonderingen, dan heb je de wedstrijd erop weer discussies waarom er dan ineens anders besloten wordt.Deadsy schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:17:
[...]
Aye, als je al een penal geeft voor zoiets ben dan een vent en geef geel.
Want rood is geloof ik volgens de regels, maar dat is zo vroeg in de pot een absurd zware straf.
http://www.nu.nl/sport/46...-wk-2026-organiseren.html
Ja da's handig als al die Arabische spelers en supporters de VS niet in mogen. En die muur met Mexico wordt dan ook ineens weer afgebroken ofzo?

Lekkere reistijden ook voor de supporters en de teams. Die landen zijn op zich al groot maar dan moet er ook nog eens internationaal gevlogen worden. Onbetaalbaar ook.
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Die wedstrijden worden dan in Canada en Mexico gespeeldKalief schreef op zondag 9 april 2017 @ 01:19:
Oh hell... VS, Canada en Mexico willen samen WK 2026 organiseren
http://www.nu.nl/sport/46...-wk-2026-organiseren.html
Ja da's handig als al die Arabische spelers en supporters de VS niet in mogen. En die muur met Mexico wordt dan ook ineens weer afgebroken ofzo?![]()
Lekkere reistijden ook voor de supporters en de teams. Die landen zijn op zich al groot maar dan moet er ook nog eens internationaal gevlogen worden. Onbetaalbaar ook.
Maar goed, als het in Qatar en Rusland kan, dan ook wel in de VS.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ajax heeft een programma waarbij de kans op winst per wedstrijd groter is dan die van Feyenoord. Dus niet per se makkelijker. Ik denk dat Heerenveen thuis voor Ajax helemaal niet moeilijk wordt, Schalke wordt leuk maar de impact zal minder groot zijn dan je zou verwachten. De wedstrijd tegen PSV lijkt cruciaal maar Feyenoord heeft een aantal wedstrijden waar ze 3 punten zomaar kunnen laten liggen (PEC, Vitesse). Dus 2 lastige wedstrijden voor Feyenoord tegen 1 voor Ajax. Verliest Ajax 1 keer en Feyenoord vanaf nu 2 keer dan zijn ze kampioenDeadsy schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 21:51:
[...]
Denk dat het resultaat van de eerste pot tegen Schalke zal bepalen of er energie in de 2e pot gestoken zal worden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 88% gewijzigd door PWM op 09-04-2017 07:47 ]
Ik word een beetje zenuwachtig van al die clubs die ineens punten gaan pakken..
Gelukkig hebben we Feyenoord vanmiddag om op 34 punten te komen, maar die ballen wel aardig de laatste tijd dus ben er niet helemaal gerust op.
Nog 4 uur en dan naar het stadion. Heerlijk.. eindelijk weer eens mooi weer, dus lekker bieren in de zon en wedstrijdje kijken
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Feyenoord daarintegen het beste team sinds 10 jaar, sleutelspelers keren weer terug. Mag eigenlijk geen probleem worden vanmiddag.
Pak PEC bij de strot vanaf minuut 1 en je kan in de 2e helft 30 minuten zonder tegenstand spelen, die jongens zijn dan helemaal verrot.
Ik zeg 0-3
Overduidelijk weer onderschatting, 3-1
PEC gaat zich veiligspelen vanmiddag.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Overduidelijk weer overschatting.St@m schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:53:
[...]
Ik denk dat het voor beide ploegen een lastige wedstrijd gaat worden waarbij Feyenoord net aan het langste eind zal trekken. 0-1.
Onderschatting? Staan 5 punten van plek 16, Feyenoord het hele seizoen nr 1. Natuurlijk moet je geen enkele tegenstander onderschatten, maar Feyenoord is het aan zijn stand verplicht dit gewoon te winnen.St@m schreef op zondag 9 april 2017 @ 09:53:
[...]
Kampioenszenuwen noemen we het maar
Ben nu aan het ontbijten! Komt goedSt@m schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:41:
Wellicht had ik een smiley in mijn post moeten plaatsen. Of de Feyenoorders hier hebben nog niet ontbeten, dat kan ook.
Kampioenszenuwen noemen we het maar
Hij heeft wel even de tijd gehad om een nieuwe choreografie te bedenken natuurlijk
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit was wel heel extreem. Zou het niet vreemd vinden als de knvb aan de hand van de beelden zou besluiten om de wedstrijd over te laten spelen.martinusz schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:12:
maar.... overspelen, dat doen ze helaas nooit ook al is er soms alle reden toe.
alles kan off-topic
Kuyt wil niet op kunstgras. Dan krijgt opa last.Leon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:23:
Poeh die fotos van dat veld..... Droog plastic stro lijkt het wel.
Kuyt op de bank btw
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heel veel spelers willen niet op kunstgras blijkt jaarlijks uit de veldencompetitie. Kunstgrasvelden altijd stijf onderaan.Gonadan schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:59:
[...]
Kuyt wil niet op kunstgras. Dan krijgt opa last.
Weet ik, en terecht. Maar Kuyt had het er van de week nog specifiek over.JST94 schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:00:
Heel veel spelers willen niet op kunstgras blijkt jaarlijks uit de veldencompetitie. Kunstgrasvelden altijd stijf onderaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Edit: Nvm, El Ahmadi had er ineens wat van weg zo in die donkere tunnel

[ Voor 38% gewijzigd door LZ86 op 09-04-2017 14:28 ]
Verwijderd
Verwacht dan ook dat Zwolle wint van Feyenoord
Kuijt vervangt Jorgensen. Weer een tegenvallerLeon Zwiers schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:27:
Kuyt blijkbaar wel in de basis? Hmmm Feyenoord netwerk had het mis
Edit: Nvm, El Ahmadi had er ineens wat van weg zo in die donkere tunnel
Ik weet het ook niet meer hoor

Edit: Jorgensen dus? Bijzondere keuze voor Kuyt
[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 09-04-2017 14:30 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.