Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Praat je over jezelf?Han schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:38:
[...]
Begin je nu al? Meestal duurt het 10 á 15 minuten vanaf aanvang wedstrijd. Snap niet dat jij als pessimist überhaupt nog naar Ajax kijkt. Of vind je het stiekem leuk om te ranten? Beetje pesten om zelf niet gepest te worden of zo? Ga anders lekker naar The Passion kijken vanavond en laat dit topic links liggen, doe je velen een plezier hier
Kom op, die 2 zet een weldenkende coach toch niet neer? Of vind je Veltman geweldig?
Ik zie veltman in de EL tekort komen. Klungelig zijn man laten lopen bijv om vervolgens het recht te willen zetten met onnodig harde overtredingen.
Sinkgraven vind ik wel een redelijke speler maar geen linksback. Wel als aanvallende linksback maar ik vraag me af of dat vanavond gaat lukken tegen Schalke.
Ben benieuwd, leuk potje
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 13-04-2017 21:05 ]
Hier ook zo, hopelijk dat het met de wedstrijd wel in orde is. Ziggo heeft ook al regelmatig last van storingen etc.. met de Formule 1.Quad schreef op donderdag 13 april 2017 @ 20:54:
Meh, RTL livestream faalt een beetje. Nu is de wedstrijd nog niet begonnen maar ik hoop wel dat 't tijdens de wedstrijd gewoon blijft werken en niet om de haverklap op bufferen gaat.
...
Een groot vocabulair hebben ze niet echt daar
Stelletje idioten met bedekte gezichten zitten te vechten in een vak met kinderen.
[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-04-2017 22:42 ]
Kunnen die gasten niet gewoon ergens in de oceaan springen? Dit heeft echt niets met voetbal te maken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
...
alles kan off-topic
Is een Rus die blijkbaar een grotere hekel heeft aan Duitsers dan aan Nederlanders.Ankona schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:31:
Is Makkelie naar de kapper geweest? Of staat daar echt een andere scheids?
Nee is Sjaak Swart vermomdAnkona schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:31:
Is Makkelie naar de kapper geweest? Of staat daar echt een andere scheids?
...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Jemig wat een kansen achter elkaar.
Ze spelen wel goed, nu nog een paar in het net.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Hopen dat dat niet gebeurt
...
Het is de laatste weken idd vol gas. Lijkt geen rem op te zitten. Met zeer direct voetbal.Aghanim schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:38:
In elk geval een stuk leuker voetbal dan onder de Boer, zeker de laatste weken
Ja maar het is een Duitse club dus voor veel mensen direct geweldig veel beter en ze denken nog steeds aan dat oude Schalke dat mee deed om de titel.PWM schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:38:
Zal ik even de zure man zijn: van de 28 wedstrijden, wist Schalke er 10 te winnen. Volgens mij moet je hier ook 2/3-0 winnen
Schalke is al een paar jaar niet meer zo veel. Zitten nog steeds in de schulden met zware lasten waardoor weinig mogelijk is.
Maar niet sinds zij van formatie gewijzigd zijn.PWM schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:38:
Zal ik even de zure man zijn: van de 28 wedstrijden, wist Schalke er 10 te winnen. Volgens mij moet je hier ook 2/3-0 winnen
...
Vergeet Genk nietgambieter schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:34:
Ik hoop dat de lage landen het goed doen vanavond. Dus zet 'em op, Anderlecht en Ajax!
...

⏩ PVOutput☀️
achter het doel langsLuxicon schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:45:
Younes die via de andere kant erlangs gaat, mag hij vaker doen.
Daarom vind ik het zo raar dat ze zo weinig laten zien na de 1-0
Maar hulde voor Ajax, wat speelt het lekker. Alle spelers een dikke voldoende
Nou het waren ook geen open kansen ofzo, niemand heeft echt een kans gemist waarvan je zegt die moest erin.Leon Zwiers schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:51:
Hoe kan het in hemelsnaam nog steeds 1-0 staan. Ajax moet echt een keer kansen leren afmaken zeg..
Zal er in de rust toch wel uit gaan lijkt me?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Misschien in de 2e helft Neres voor Kluivert.
Die wissel zal sowieso wel komen lijkt me. En Dolberg erin rond de 75 a 80e minuut denk ik ook.Deadsy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:02:
Ik zou eigenlijk niemand wisselen tenzij er pijntjes zijn.
Misschien in de 2e helft Neres voor Kluivert.
...
PSN: DutchTrickle PVoutput
Oja, hij staat wel op rechts.
[ Voor 18% gewijzigd door Luxicon op 13-04-2017 22:14 ]
...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
...
Maak de 3 en daarna nog de 4-0
alles kan off-topic
Denk dat wij twee andere ideeen hebbenAnkona schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:17:
Nee, er moet nog wat spanning op de return staan. Anders gaan ze zich sparen en het is belangrijk dat ze in de competitie nog punten gaan verspelen.
Ik ben eerder verrast door Younes dan door Traore. Traore staat gewoon op de verkeerde positie als Dolberg er is.Leon Zwiers schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:16:
Heerlijk dat de speler die zo vaak vervloekt is door Ajacieden nu zoveel verschil maakt voor die ploeg nu die Deense puber niet meer op zijn plek staat
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Babel scoort
Boetius Scoort
Guidetti(ok, geen Nederlander maar zich wel bewezen in onze competitie) Scoort
Ajax staat voor.
Dit topic is gesloten.