martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:24:
[...]
Traore gaat niet terugkomen bij Ajax, dat zie ik echt niet gebeuren.
Dolberg die blijft zeker nog minimaal 1 jaar, die is daar nuchter genoeg voor. Sanchez is lastig, maar ik acht de kans groot dat hij ook nog wel een jaar blijft.
Mogelijke vertrekkers in mijn ogen kunnen zijn: Klaassen (stap hogerop), Viergever (buitenlands avontuur aangaan) en Veltman (buitenlands avontuur), Riedewald, Tete (afhankelijk van Veltman/Sanchez), Boer (speeltijd), Westerman (

)
Van de spelers die je noemt hoop ik dat Klaassen en Tete blijven. Uiteraard Sanchez en Dolberg ook. De rest is misschien belangrijker dan ik zelf denk (voor het team in het geheel), maar ben geen fan van overige spelers. Bij Klaassen vraag ik mij af in hoeverre hij hogerop kan. Er zijn mensen die zweren dat dat makkelijk gaat, en andere die hem meer zien als een eeuwige stabiele factor in de top van de Eredivisie.
Het klinkt logisch wat jullie aangeven. Terug naar Chelsea, en dan verkopen. Waar ik bij Kluivert benieuwd naar ben, is of hij zich zo door weet te zetten, ook Europees. Bij Dolberg vroeg ik mij dit eerder ook af, maar zeker bij Celta da Vigo (en de rest van het seizoen tot nu toe), heeft hij laten zien hij dat niveau vast weet te houden.
[
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hbWW-WwiIFY]
Blijft het bijzonder vinden hoe hij zo goed en sterk speelt, hij komt van Denemarken en speelt net bij Ajax.
Curva schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:33:
[...]
Als ik de zaakwaarnemer van Onana hoor, kun je hem ook toevoegen aan het lijstje vertrekkende spelers.
Ik denk dat je opsomming compleet is. Het meeste zal Klaassen worden gemist als hij weggaat en misschien Viergever ook wel. Ik zou het jammer vinden als Tete en Onana weggaan.
Oja, Onana's contract loopt af volgend seizoen. Op Voetbalzone stond iets over de interesse van buitenlandse clubs die niet willen dat hij bijtekent, en hij nu onderhandeld voor een goed salaris. Maarja, op Voetbalzone kan zoveel staan, ook nepnieuws.
[
Voor 15% gewijzigd door
Luxicon op 05-04-2017 15:37
]
...