[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.158 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hm, ik dacht bij het aantrekken dat Neres linkbuiten zou spelen. Misschien is Neres met het idee aangetrokken, dat Traoré huur is, en Neres hem vervangen kan. Blijkt nu dat Kluivert het erg prima doet op die positie. Nouja, misschien Kluivert en Neres elkaar af laten wisselen en kijken of één van beide goed op linksbuiten uit de voeten kan.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24
Luxicon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:59:
Hm, ik dacht bij het aantrekken dat Neres linkbuiten zou spelen. Misschien is Neres met het idee aangetrokken, dat Traoré huur is, en Neres hem vervangen kan. Blijkt nu dat Kluivert het erg prima doet op die positie. Nouja, misschien Kluivert en Neres elkaar af laten wisselen en kijken of één van beide goed op linksbuiten uit de voeten kan.
Volgens mij speelde Neres al rechtsbuiten :)
Volgend jaar heb je als het goed is: Younes, Cerny - Kluivert, Neres
Waarbij eigenlijk iedereen zowel links als rechts zou kunnen spelen, geeft wel wat meer mogelijkheden :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:10:
[...]

Volgens mij speelde Neres al rechtsbuiten :)
Volgend jaar heb je als het goed is: Younes, Cerny - Kluivert, Neres
Waarbij eigenlijk iedereen zowel links als rechts zou kunnen spelen, geeft wel wat meer mogelijkheden :)
Zeker, belangrijk dat er ook vervangers zijn, in geval van schorsing, blessures, wissels, rouleren. Traoré zal dus vertrekken? Ik zie hem zo 1,2,3 niet bij Chelsea de kans krijgen, maar misschien hebben ze plannen voor een andere club.

Ben wel erg benieuwd of Dolberg en Sanchez blijven.. het zou toch zonde zijn (ook voor de Nederlandse competitie en Europees) als zulke spelers al na 1 seizoen vertrekken. Kluivert vind ik tot nu toe het soort van talent zichtbaar die Dolberg ook toont. Juist deze spelers kostte geen drol.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Luxicon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:18:
[...]

Zeker, belangrijk dat er ook vervangers zijn, in geval van schorsing, blessures, wissels, rouleren. Traoré zal dus vertrekken? Ik zie hem zo 1,2,3 niet bij Chelsea de kans krijgen, maar misschien hebben ze plannen voor een andere club.

Ben wel erg benieuwd of Dolberg en Sanchez blijven.. het zou toch zonde zijn (ook voor de Nederlandse competitie en Europees) als zulke spelers al na 1 seizoen vertrekken. Kluivert vind ik tot nu toe het soort van talent zichtbaar die Dolberg ook toont. Juist deze spelers kostte geen drol.
Traore gaat niet terugkomen bij Ajax, dat zie ik echt niet gebeuren.
Dolberg die blijft zeker nog minimaal 1 jaar, die is daar nuchter genoeg voor. Sanchez is lastig, maar ik acht de kans groot dat hij ook nog wel een jaar blijft.

Mogelijke vertrekkers in mijn ogen kunnen zijn: Klaassen (stap hogerop), Viergever (buitenlands avontuur aangaan) en Veltman (buitenlands avontuur), Riedewald, Tete (afhankelijk van Veltman/Sanchez), Boer (speeltijd), Westerman (:+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46
Luxicon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:18:
[...]

Denk dat Chelsea na dit seizoen Traoré wel wilt loodsen het zal dan wel een rechterrij club worden in de PL. Daar valt veel meer te verdienen dan bij Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:24:
[...]

Dolberg die blijft zeker nog minimaal 1 jaar, die is daar nuchter genoeg voor. Sanchez is lastig, maar ik acht de kans groot dat hij ook nog wel een jaar blijft.

Mogelijke vertrekkers in mijn ogen kunnen zijn: Klaassen (stap hogerop), Viergever (buitenlands avontuur aangaan) en Veltman (buitenlands avontuur), Riedewald, Tete (afhankelijk van Veltman/Sanchez), Boer (speeltijd), Westerman (:+)
Als ik de zaakwaarnemer van Onana hoor, kun je hem ook toevoegen aan het lijstje vertrekkende spelers.
Ik denk dat je opsomming compleet is. Het meeste zal Klaassen worden gemist als hij weggaat en misschien Viergever ook wel. Ik zou het jammer vinden als Tete en Onana weggaan.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:24:
[...]

Van de spelers die je noemt hoop ik dat Klaassen en Tete blijven. Uiteraard Sanchez en Dolberg ook. De rest is misschien belangrijker dan ik zelf denk (voor het team in het geheel), maar ben geen fan van overige spelers. Bij Klaassen vraag ik mij af in hoeverre hij hogerop kan. Er zijn mensen die zweren dat dat makkelijk gaat, en andere die hem meer zien als een eeuwige stabiele factor in de top van de Eredivisie.
Murrays schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:24:
[...]

Denk dat Chelsea na dit seizoen Traoré wel wilt loodsen het zal dan wel een rechterrij club worden in de PL. Daar valt veel meer te verdienen dan bij Ajax
Het klinkt logisch wat jullie aangeven. Terug naar Chelsea, en dan verkopen. Waar ik bij Kluivert benieuwd naar ben, is of hij zich zo door weet te zetten, ook Europees. Bij Dolberg vroeg ik mij dit eerder ook af, maar zeker bij Celta da Vigo (en de rest van het seizoen tot nu toe), heeft hij laten zien hij dat niveau vast weet te houden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hbWW-WwiIFY]
Blijft het bijzonder vinden hoe hij zo goed en sterk speelt, hij komt van Denemarken en speelt net bij Ajax.
Curva schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:33:
[...]

Als ik de zaakwaarnemer van Onana hoor, kun je hem ook toevoegen aan het lijstje vertrekkende spelers.
Ik denk dat je opsomming compleet is. Het meeste zal Klaassen worden gemist als hij weggaat en misschien Viergever ook wel. Ik zou het jammer vinden als Tete en Onana weggaan.
Oja, Onana's contract loopt af volgend seizoen. Op Voetbalzone stond iets over de interesse van buitenlandse clubs die niet willen dat hij bijtekent, en hij nu onderhandeld voor een goed salaris. Maarja, op Voetbalzone kan zoveel staan, ook nepnieuws.

[ Voor 15% gewijzigd door Luxicon op 05-04-2017 15:37 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:33
Ik lees het net ook over Onana, persoonlijk heb ik een schijt hekel aan dat soort, over het paard getilde, personen. Als je lekker wilt gaan en het voor de centjes doet, ga lekker weg, want er zijn genoeg keepers die het net zo goed kunnen bij Ajax.

En dan ook nog zo mooi zeggen: ''Top clubs zeggen dat hij beter niet kan bijtekenen bij Ajax''
Om sneu van te worden die kerel.. :')

@Luxicon
Dolberg is gewoon een goede spits. Als je zo goed kunt spelen op die leeftijd met constant een verdediger in je nek, dan is dat best aardig! Dan praat ik nu even over dat filmpje. Ik let er zelf nooit op, want bij Live voetbal wil ik alleen maar goals zien :+

[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 05-04-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Wiens woorden zijn dat, van Onana of van zijn zaakwaarnemer? Of wellicht verdraaide woorden...

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 05-04-2017 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Zaakwaarnemer, niet Onana zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Mosin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:11:
Ik lees het net ook over Onana, persoonlijk heb ik een schijt hekel aan dat soort, over het paard getilde, personen. Als je lekker wilt gaan en het voor de centjes doet, ga lekker weg, want er zijn genoeg keepers die het net zo goed kunnen bij Ajax.

En dan ook nog zo mooi zeggen: ''Top clubs zeggen dat hij beter niet kan bijtekenen bij Ajax''
Om sneu van te worden die kerel.. :')

@Luxicon
Dolberg is gewoon een goede spits. Als je zo goed kunt spelen op die leeftijd met constant een verdediger in je nek, dan is dat best aardig! Dan praat ik nu even over dat filmpje. Ik let er zelf nooit op, want bij Live voetbal wil ik alleen maar goals zien :+
Bedoel je dat je hem een gemiddelde Ajax spits vind? Persoonlijk zie ik veel meer in hem, echt iets in de richting van Zlatan, Bergkamp, etc. Dat klinkt misschien overdreven voor sommigen, de toekomst zal het wel uitwijzen. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Luxicon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:52:
[...]

Bedoel je dat je hem een gemiddelde Ajax spits vind? Persoonlijk zie ik veel meer in hem, echt iets in de richting van Zlatan, Bergkamp, etc. Dat klinkt misschien overdreven voor sommigen, de toekomst zal het wel uitwijzen. :)
Nee, gemiddeld niet. Ik ben juist groot fan van hem, en hij heeft ook zeker dat lichte aan zich wat in zijn voordeel werkt. Hij is veelzijdiger dan Traore, dus daar heeft Ajax sowieso een betere aan.
Hij maakt zich ook niet kwaad, dus verdedigers die denken jou te plagen komen van een koude kermis thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Nou, younes start. Dat wordt weer zo'n gezapig potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
05.04. 18:30 Heracles v Vitesse (spelend) 80' 0-1
05.04. 19:45 FC Groningen v NEC (spelend) 24' 0-0
05.04. 20:45 Ajax v AZ
05.04. 20:45 Feyenoord v G.A. Eagles
05.04. 20:45 Willem II v ADO Den Haag

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:04:
Nou, younes start. Dat wordt weer zo'n gezapig potje
Younes was anders goed op dreef voordat hij geblesseerd uitviel voor de klassieker... ;)

Kramer in de basis bij Feyenoord, zal wel weer een elleboog-parade worden :P

[ Voor 13% gewijzigd door Han op 05-04-2017 20:29 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gespannen kopjes voor een wedstrijd tegen GAE.... In die 7 wedstrijden na de winterstop waren ze het veld hongerig opgerend. Wat er toch in 4-5 weken kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Eerste schot van Traore was tussen de palen, niet hard, maar wel tussen de palen. Wellicht een goed voorteken :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kan Nelom geen blessure krijgen ofzo? Houd elke keer mijn hart vast als ik hem zie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Jaaaa! Tooornstraaa!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat zat er gelukkig ook wel aan te komen. Nu doorpakken. Geen 1-1 met rust, maar gewoon 5-0 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Elia!! Lekker hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Voorteken was juist; 1-0 Traore :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
Die Traore hoort toch duidelijk in de spits ipv aan de zijkant. Na 1,1 wedstrijden is dat al te zien naar mijn meneing.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jammer van Feyenoord ;) maar had niet anders verwacht. Als Ajax zelf maar wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
eenrichtingsverkeer bij ajax spelen weer leuk tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Erik82 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:05:
eenrichtingsverkeer bij ajax spelen weer leuk tot nu toe
AZ tegen de top-3. Of goed of heel erg bagger. Een middenweg lijken die niet te vinden, al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Als AZ in de eerste 20 minuten er 4 van in balbezit is geweest dan is dat veel. AZ wordt á la Feyenoord helemaal zoek gespeeld :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Nieuwkoop doet het lekker op de rechtsback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Han schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:06:
Als AZ in de eerste 20 minuten er 4 van in balbezit is geweest dan is dat veel. AZ wordt á la Feyenoord helemaal zoek gespeeld :Y
Zolang ze maar weer lekker zoek spelen en maar met 1 doelpunt verschil winnen, krijgen ze mijn zegen :+
Grudgie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:08:
Nieuwkoop doet het lekker op de rechtsback.
Nou, die kan dan dus linea recta in oranje :+

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 05-04-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:08:
[...]

Zolang ze maar weer lekker zoek spelen en maar met 1 doelpunt verschil winnen, krijgen ze mijn zegen :+

[...]

Nou, die kan dan dus linea recta in oranje :+
Haha ja ik hoop op goals go ahead ;) denk dat jij eerder gelijk krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:51

Fiber

Beaches are for storming.

LOL @ Zwinkels... _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 05-04-2017 21:13 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Daar komt Klaassen goed weg, is niet eens geel? Raar...

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 05-04-2017 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Jajaja.. Dirkkyyy Kuyt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

En dat is drie... Kuijt!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Feyenoord lekker efficiënt, Ajax daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

2de keer geen buitenspel, wel gegeven. Valt met deze stand gelukkig niet teveel op.
Vos schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:15:
Feyenoord lekker efficiënt, Ajax daarentegen...
Zo efficient is het nog niet. Ze hebben gewoon 14* aangevallen ;) Efficient was 12-0 geweest :p

EDIT:

Als Kramer efficient was, had hij zelf al 6-0 gemaakt 8)7

[ Voor 69% gewijzigd door PWM op 05-04-2017 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

OK haha, dan zijn de statistieken sites kapot ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:21:
OK haha, dan zijn de statistieken sites kapot ;)
Denk het niet, die ballen van hem gaan zo ver naast, dat ze waarschijnlijk niet als schot tellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Moet AZ daar geen pingel krijgen?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Haal Kramer er maar uit en doe een jeugdspeler erin, Vente ofzo. Dit is niks met Kramer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Botteghin staat gewoon in de middencirkel te verdedigen. Die 3-0 is echt een waardeloze stand voor een helft als deze. Maar goed, je hebt ook potjes dat ze er uberhaupt niet in gaan.

EDIT: Echt, echt, Kramer jongen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 05-04-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Omg.. dat deze Kramer miste. Mooi dat Toornstra er nog stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Hoppa!

Tien, tien, tien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Kramer is enorm gretig en zit aan alle onmogelijke ballen. Geeft wel energie aan de aanval maar nog geen doelpunten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Vind Kramer maar niks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zeg Kramer en Elia (voor de zekerheid) er af in de rust. Moet ik alleen nog even kijken wie er op de bank zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:44

Qu3st

Ankona schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:23:
Moet AZ daar geen pingel krijgen?
Nee was op de bal. GAE maakt het Feyenoord wel heel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

En dat is vijf...! oOo

[ Voor 12% gewijzigd door Fiber op 05-04-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
En dat is 5

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hahaha.. Van Der Heijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Krul laat wekelijks niks zien, juist deze wedstrijd wel natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Belchinezen al gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:28:
Ik zeg Kramer en Elia (voor de zekerheid) er af in de rust. Moet ik alleen nog even kijken wie er op de bank zit :+
NVM: We halen ze er gewoon af, en stellen niemand op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hij maakt hem wel mooi af. Netjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Higler, wat een lachertje; geen geel bij de overtreding op Klaassen, slecht geel voor natrappen. Sjongejonge zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
5-0 Fey- GAE in rust ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ja, GAE is thuis gebleven lijkt het wel.... wat zijn die slecht!!!! En ja Feyenoord heeft goed gespeeld, maar ze krijgen ook alle ruimte ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik vermoed dat GAE volgend seizoen gratis huurspelers krijgt van Feyenoord :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:55:
Dat zat er gelukkig ook wel aan te komen. Nu doorpakken. Geen 1-1 met rust, maar gewoon 5-0 eindigen.
Ga een staatslot kopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hahaha.. GAE zijn echt heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Qu3st schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:32:
[...]

Ja, GAE is thuis gebleven lijkt het wel.... wat zijn die slecht!!!! En ja Feyenoord heeft goed gespeeld, maar ze krijgen ook alle ruimte ervoor.
Gelopen pot dan.., kan nog niks zien vanavond :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
GAE zal wel betaald zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
GAE wint een keer een denken dat ze er al zijn. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou in ieder geval mooi om te zien dat alle opmerkingen van afgelopen weekend over het doelsaldo meteen de prullenbak in kunnen. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ach alsof Go Ahead ook maar enige kans had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:34:
Nou in ieder geval mooi om te zien dat alle opmerkingen van afgelopen weekend over het doelsaldo meteen de prullenbak in kunnen. :')
Toen ging men er vanuit dat de komende tegenstanders hun best zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:34:
Ach alsof Go Ahead ook maar enige kans had
Nee precies, ingecalculeerd en "krachten" sparen voor zaterdag thuis tegen Heracles denk ik.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind Kramer echt heel sterk spelen.
Alles afjagen, op alle ballen reageren.
True, hij had er wel 2 moeten maken maar als die dat ook deed dat stond die wekelijks gewoon in de basis.

Genieten van Feyenoord!!

Hoop dat Kuyt zijn 100ste nog maakt vanavond :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2017 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb Feyenoord niet op de TV, maar als fan zijnde moet je er toch maar een nare smaak van in je bek krijgen hoor. Eerst gereten krijgen van Ajax en vervolgens hotel de botel 5-0 tegen GAE :')

Kluivert maakt net een wereld actie, vergeet helaas te scoren. Ajax zit weer vol druk te zetten, maar ging aan het einde van de 1ste helft ietsjes minder fel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Wel mooi. Klaassen had zoveel mooie woorden over Feyenoord. En nu dit.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mosin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:39:
Ik heb Feyenoord niet op de TV, maar als fan zijnde moet je er toch maar een nare smaak van in je bek krijgen hoor. Eerst gereten krijgen van Ajax en vervolgens hotel de botel 5-0 tegen GAE :')

Kluivert maakt net een wereld actie, vergeet helaas te scoren. Ajax zit weer vol druk te zetten, maar ging aan het einde van de 1ste helft ietsjes minder fel spelen.
Mwa, twee totaal verschillende wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja, Ajax kan niet winnen van Excelsior (en zwijnt nog in de laatste minuut) en speelt een week later de wedstrijd van het jaar.

Het is wat sport zo leuk en frustrerend tegelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:55:
Leen mij die glazen bol ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Vos schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:41:
[...]

Mwa, twee totaal verschillende wedstrijden.
Ja, maar als Feyenoord won, dan maakt dat wel degelijk een verschil.
PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:41:
[...]

Tsja, Ajax kan niet winnen van Excelsior (en zwijnt nog in de laatste minuut) en speelt een week later de wedstrijd van het jaar.

Het is wat sport zo leuk en frustrerend tegelijk maakt.
Naja, ik vergelijk Feyenoord niet met Ajax, maar voor Feyenoord opzich win je toch liever ook tegen Ajax. Dat bedoel ik ermee. Feyenoord zit enigzins safe als ze gewoon lekker doorgaan, maar ergens wil je ook zien dat Feyenoord het ook tegen een Ajax kan.. Maar goed, het is een beetje zoals je laatste zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ach Feyenoord thuis zie ik sowieso nooit snel punten verspelen, gaat mij om de uit wedstrijden die nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:45:
Ach Feyenoord thuis zie ik sowieso nooit snel punten verspelen, gaat mij om de uit wedstrijden die nog komen.
Klopt, maar het doelsaldo als extra punt word nu wel redelijk veiliggesteld. Dat is toch wel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona

Ik deel je mening niet. Zondag speelde Feyenoord zonder 5 belangrijke basisspelers. Dan heb je het lastig tegen een top 5 team.
Nu speelt Feyenoord met de juiste inzet tegen een degradatie team en dan blijkt dat de bank sterk genoeg is om hier ook overheen te lopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Redelijk veilig? Klein understatement ;)

Klaassen dus toch er uit getrapt. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
6

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

En ze gaan gewoon door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hahah. 6-0 ! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, 6-0. Nu nog even doorzetten en niet eindigen met 6-1. Maar gewoon 10 van maken.

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Maaskant haalt pasen niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Maaskant is ook maar een gewoon mens en geen tovenaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

7 7 7 7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Met dit tempo gaan ze de tien wel halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
GAE moet zich kapot schamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
GAE, is dat niet de club die van Hoofdklasser Jodan Boys verloren heeft?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

Mosin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:43:
[...]

Ja, maar als Feyenoord won, dan maakt dat wel degelijk een verschil.

[...]

Naja, ik vergelijk Feyenoord niet met Ajax, maar voor Feyenoord opzich win je toch liever ook tegen Ajax. Dat bedoel ik ermee. Feyenoord zit enigzins safe als ze gewoon lekker doorgaan, maar ergens wil je ook zien dat Feyenoord het ook tegen een Ajax kan.. Maar goed, het is een beetje zoals je laatste zin.
On hindsight. Feyenoord had wat mij betreft niet hoeven winnen tegen Ajax. Maar een gelijkspel na een ECHTE wedstrijd had ik mooier gevonden. Maar het was een gevalletje pech voor Feyenoord ( 1e overtreding was onterecht voor gefloten).

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:47:
[...]

Klopt, maar het doelsaldo als extra punt word nu wel redelijk veiliggesteld. Dat is toch wel wat waard.
Zeker waar, ze staan gewoon 4 punten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:55:
GAE moet zich kapot schamen...
Dat zeker.
Maar je ziet gewoon aan de gezichten van GAE..
Ze weten het niet meer, gewoon paniek..

En dat is een verdienste van Feyenoord, want 19 van de 20 keer neemt een club gas terug bij 3-0...
Feyenoord blijft gewoon doordreunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Mag ook wel. Ze moeten doorgaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Meestal gaat Feyenoord na ca 70 minuten gas geven, als de tegenstander moe wordt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

1-1??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha wat slecht. Maar geheeld verdiend, moet je zelf maar scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Lekker man! hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:07

Hupske

AFCA

Het is weer zo ver bij Ajax. :'(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Jaaaaaaaa 1-1!!!!

PSN: Finally_Chris

Pagina: 1 ... 85 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.