1-1...
Sanchez moet alles alleen maar op zien te lossen blijkbaar.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2017 22:07 ]
Gewoon Feyenoord blijven kijken. Aan het publiek kan je ook wel horen wat de stand is bij Ajax :-)PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:07:
Ik ga de goden maar eens verzoeken. Feyenoord ruil ik om voor Ajax (want van Fox mag ik maar 1 stream kijken).
Verwijderd
Denk niet dat er gejuicht word als Ajax scoortRenaldoN schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:08:
[...]
Gewoon Feyenoord blijven kijken. Aan het publiek kan je ook wel horen wat de stand is bij Ajax :-)
alles kan off-topic
Verwijderd
Ik kijk ook via Fox en ik open gewoon een 2e stream in een nieuw (Firefox)scherm.PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:07:
Ik ga de goden maar eens verzoeken. Feyenoord ruil ik om voor Ajax (want van Fox mag ik maar 1 stream kijken).
Han schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:59:
Ik durfde het niet te noemen net; Ajax veruit de beste in de eerste helft, zal je zien dat de 1-1 eerder valt dan de 2-0. Nu krijg je paniek in de tent en wordt er te geforceerd gevoetbald
Dit.Vos schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:01:
Dit is het Ajax van dit seizoen in een notendop.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Handig ja. Ook maar even Fox op laptop aangezet.Ankona schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:08:
Feyenoord op tv, Ajax op de pc.
K to the KillaZ
True en hij zit erin.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij Ajax - Az? Ja hoor.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:17:
Zijn er eigenlijk wel overtredingen gemaakt in deze wedstrijd?..
Klopt, maar bij een doelpunt durft geen scheidsrechter daarvoor te fluiten.krissie100 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:22:
Zo'n omhaal is toch gevaarlijk spel man, moet je kijken hoe hoog hij zit met zijn voet, misschien wel 1m70 ofzo...
Voor de rest vrij matige pot en dan met name aan AZ kant.
alles kan off-topic
nou geel niet hij raakte niemandAnkona schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:23:
[...]
Klopt, maar bij een doelpunt durft geen scheidsrechter daarvoor te fluiten.
Elders op het veld is het gewoon geel.
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 05-04-2017 22:25 ]
Nou, behoorlijk ja, zie mijn avatar
[ Voor 10% gewijzigd door krissie100 op 05-04-2017 22:26 ]
krissie100 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:25:
[...]
Nou, behoorlijk ja, zie mijn avatar
En dan ook nog cheap ass penalty jajajaja
Maar gelukkig blijft titelstrijd spannend
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Na heel wat gevloek ik ook weer. Als ze nou gewoon eens wat eerder die goals makenGonadan schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:28:
Schöne beslist het wel. Ik kan weer rustig zitten.
Verwijderd
Ik heb wel ergere dingen zien gebeuren door (mislukte) omhalen. Zo ging er een kerel zelfs met een schedelbasisfractuur af...overigens geen kaart want geen gevaarlijk spel. De omhaal is altijd heilig.martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:27:
Maar die gozer kopte toch gewoon mis? Wat is er dan gevaarlijk als je hem niet raakt
Nee omhalen zijn blijkbaar altijd gevrijwaard van gevaarlijk spel ofzo, doet me denken aan het moment dat een Pipo op de middellijn een omhaal probeerde, miste en mij vol op mijn smoel trapte met gescheurde lip als gevolg![]()
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Goal difference Real Madrid 47, Barcelona 62 en Feyenoord op dit moment 58. Dus er tussen in. Heel knap!martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:22:
Wel opvallend dat Feyenoord zoveel grote uitslagen heeft dit seizoendat doelsaldo is volgens mij haast hetzelfde als Barcelona of real Madrid.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 62% gewijzigd door Hupske op 05-04-2017 22:32 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nou ja....zou het veel helpen ja denk je met zo'n tegenstander? Volgende uit wedstrijd is toch weer heel anders.Hupske schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:31:
In ieder geval is alle vertrouwen weer terug bij Feyenoord na zo een wedstrijd.
Dat zou wel heel knap zijn...spartacusNLD schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:32:
dat az nog ff 2-2 maakt
Weet niet welk medium jij volgtspartacusNLD schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:32:
dat az nog ff 2-2 maakt
Kijk ik uit eigen ervaring, dan zijn zulke potjes heerlijk voor je vertrouwen.martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:32:
[...]
Nou ja....zou het veel helpen ja denk je met zo'n tegenstander? Volgende uit wedstrijd is toch weer heel anders.
Als Ajacied schud ik je heirbij de hand.PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:37:
Kunnen we niet afspreken dat Ajax de Europa League wint, Feyenoord kampioen wordt en PSV niet voor lul hoeft te staan op een platte kar? Iedereen tevreden.
Zal mooi zijnPWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:37:
Kunnen we niet afspreken dat Ajax de Europa League wint, Feyenoord kampioen wordt en PSV niet voor lul hoeft te staan op een platte kar? Iedereen tevreden.
Nou uit mijn ervaring als je met grotere cijfers van de nummer laatst (of onderste) wint, zei dat nooit zoveel. Als je met een 3 of 4-0 won van sterke tegenstander gaf dat veel meer boost.Hupske schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:33:
[...]
Kijk ik uit eigen ervaring, dan zijn zulke potjes heerlijk voor je vertrouwen.
[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 05-04-2017 22:39 ]
...
Waar kan ik tekenen? Bij EL winst gun ik jullie Feyenoorders alles.PWM schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:37:
Je mag het best lastig vinden als Feyenoord zijnde, en dat je belangrijke spelers mist draagt er zeker aan bij. Daar kan ik verder niks van zeggen. Op een gegeven moment daalt de kwaliteit.Ankona schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:48:
[...]
Ik deel je mening niet. Zondag speelde Feyenoord zonder 5 belangrijke basisspelers. Dan heb je het lastig tegen een top 5 team.
Nu speelt Feyenoord met de juiste inzet tegen een degradatie team en dan blijkt dat de bank sterk genoeg is om hier ook overheen te lopen.
Ja, onterechte overtredingen erbij pakken vind ik wat minder. Als je daarover begint dan worden wekelijks 10 tallen clubs er flink bij genaaid, deze keer Feyenoord ook. Feyenoord heeft terecht verloren zoals hun aanvoerder netjes aangaf, maar zei ook ''vergeten en doorgaan'' en dat doen ze dusOMX2000 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:56:
[...]
On hindsight. Feyenoord had wat mij betreft niet hoeven winnen tegen Ajax. Maar een gelijkspel na een ECHTE wedstrijd had ik mooier gevonden. Maar het was een gevalletje pech voor Feyenoord ( 1e overtreding was onterecht voor gefloten).
Verwijderd
Kongolo staat daar normaalMosin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:41:
[...]
Je mag het best lastig vinden als Feyenoord zijnde, en dat je belangrijke spelers mist draagt er zeker aan bij. Daar kan ik verder niks van zeggen. Op een gegeven moment daalt de kwaliteit.
Kun je me dan wel uitleggen waarom die Nelom erin staat? Of is diegene die er normaal staat nu geblesseerd?
[...]
Klopt, normaal speelt daar Kongolo (international) en die is al een paar weken geblesseerd.Mosin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:41:
[...]
Kun je me dan wel uitleggen waarom die Nelom erin staat? Of is diegene die er normaal staat nu geblesseerd?
alles kan off-topic
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Waar ze de eerste wedstrijd wel van verloren. Als je hier met 2/3-0 had gewonnen dan had je niet echt veel vertrouwen gekregen. Maar 8-0 is echt wel lekker. Dat is een uitslag wat we eigenlijk al heel erg lang niet meer hebben gezien tegen een ploeg in de onderste regionen. Dus dat geeft wel een boost. Daarnaast zijn alle komende tegenstanders redelijk van het zelfde niveau. Je gaat een heel stuk ontspannender het veld in, dan wanneer je een krappe overwinning hebt gehaald.martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:38:
[...]
Nou uit mijn ervaring als je met grotere cijfers van de nummer laatst (of onderste) wint, zei dat nooit zoveel. Als je met een 3 of 4-0 won van sterke tegenstander gaf dat veel meer boost.
Zo hebben wij trouwens weleens van de nummer 1 met 11-1 gewonnen (geen leugen) en verloren we een week later met iets van 5-0 van een middenmoter
v. Bronckhorst is vreemd gegaan en Nelom heeft de foto's. Een andere reden kan ik niet bedenken.Mosin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:41:
Kun je me dan wel uitleggen waarom die Nelom erin staat?
Beauty is in the eye of the beerholder
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bekerfinale op zondag zou misschien de reden kunnen zijn?martinusz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:08:
Waarom is dit midweekse programma eigenlijkBang dat de competitie te lang duurt? Straks 2 weken vrij?
Ik meende het al, want hij maakte toch echt een bijzonder zwakke fout tegen Ajax.Ankona schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:44:
[...]
Klopt, normaal speelt daar Kongolo (international) en die is al een paar weken geblesseerd.
En de play-offs.Terranova schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:09:
[...]
Bekerfinale op zondag zou misschien de reden kunnen zijn?
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 05-04-2017 23:47 ]
Verwijderd
Nelom maakte geen fout bij die tweede goal van Ajax hoor. Hij kneep terecht goed.Mosin schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:10:
[...]
[...]
Ik meende het al, want hij maakte toch echt een bijzonder zwakke fout tegen Ajax.
Vandaag zonder kleer scheuren door gekomen![]()
Dat was het zeer zeker ja.Vos schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:25:
Was ook gevaarlijk spel, maar boeienKeer door laten gaan bij zoiets is ook wel prima.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als het goed is niet, want volgens mij had higler het gezien en beoordeeldRamzzz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 07:55:
[...]
Dat was het zeer zeker ja.
Overigens ben ik zeer benieuwd of Viergever post krijgt van de aanklager van de KNVB.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ligt er een beetje aan welk Feyenoord je gaat zien. Die van de 8-0 of die van de (ongeacht de missende spelers) passieloze 1-2. Ik denk het eerste, sowieso in de thuiswedstrijden.ph4ge schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:42:
We kunnen wel zeggen dat Feyenoord gisteren weer speelde als een kampioen en Ajax weer het geluk had van de kampioen. Nog 5 wedstrijden en de spanning blijft er zo wel in.
De ziekenboeg loopt langzaam leeg en ik heb nog niets uit Zeist gehoord over een nieuwe heksenjacht, dus ik denk dat Feyenoord er alleen maar sterker op wordt. 6 basisspelers missen in de Arena met nog wat pech was teveel voor Feyenoord om te overkomen, maar dat zal waarschijnlijk niet meer voorkomen de rest van het seizoen dus ik denk niet dat we dat Feyenoord nog gaan zien. Dat gezegd hebbende, nog een keer punten morsen kan altijd en de druk wordt dan wel heel hoog. Ik ben pas zeker als we op de Cooslingel staan en die weg duurt nog 5 wedstrijden.Fleximex schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:53:
Ligt er een beetje aan welk Feyenoord je gaat zien. Die van de 8-0 of die van de (ongeacht de missende spelers) passieloze 1-2. Ik denk het eerste, sowieso in de thuiswedstrijden.
Als je heel eerlijk bent kan je je niet voorstellen dat Ajax in de serie tegen NEC, Heerenveen en PSV (met Schalke er tussendoor) alle drie de competitiewedstrijden zonder puntverlies doorkomt. Dus daarop heeft Feyenoord een buffer van één verlies en gelijkspel bij een gelijkspel van Ajax in die serie. En bij verlies van Ajax in die serie mag Feyenoord twee keer verliezen en dan is het nog veilig.
En als PSV alles wint moet Feyenoord er nog twee verliezen want gelijk en verlies is niet meer genoeg i.v.m. doelsaldo. En dan er dus van uit gaande dat PSV ook nog eens alles wint (wat ook meteen betekent dat je op Ajax die buffer van de verliespartijen hebt).
Als je het zo bekijkt hoeven Feyenoord supporters zich eigenlijk geen zorgen te maken. Maar zeg dat maar eens na zo lang zonder titel en een aantal eerdere fuck ups. Hoop moet nog plaatsmaken voor realisme.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq