Dat zou ik zeer knap vinden aangezien het na vandaag(bij verlies) nog 5 punten scheelt..
Sorry midweekse programma vergeten

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 15:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat zou ik zeer knap vinden aangezien het na vandaag(bij verlies) nog 5 punten scheelt..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 15:17 ]
Zielig dat je de naam van de club niet eens kan uitspreken.TinusTegengas schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:13:
Waarom telt ieder doelpunt van 020 dubbel?
Winnen bij PEC gaat echt niet gebeuren. En van de Eagles hebben ze al verloren dit seizoen, en ik denk dat ze een behoorlijke mentale tik krijgen van dit potje.Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:16:
[...]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Met zo'n vraag weet je toch al genoeg?Terranova schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:17:
[...]
Zielig dat je de naam van de club niet eens kan uitspreken.
Maar elke goal voor van AJAX is een goal tegen bij Feyenoord. Dus dubbel.
Ajax bedoel jeTerranova schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:17:
[...]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 78% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2017 15:23 ]
Tomorrow is not today!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ach... maar toch bedankt voor je antwoordTerranova schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:17:
[...]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Onzin, officeel heeft Feyenoord na vandaag geen lastige potjes meer over ( Vitesse dan nog, maarja, vlak voor de bekerfinale ) Eagles was een uitzondering ( plus die komen naar de Kuip nu )St@m schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:18:
[...]
Winnen bij PEC gaat echt niet gebeuren. En van de Eagles hebben ze al verloren dit seizoen, en ik denk dat ze een behoorlijke mentale tik krijgen van dit potje.
Waar heb je het nou over? Feyenoord speelt gewoon een heel sterk seizoen, gevuld met prachtige goals in alle soorten en maten. Vandaag lukt het niet, dat gebeurt eigenlijk altijd bij Ajax uit. Donderdag was er al stevige pech en een mentale tik, vandaag gelijk in de eerste minuut ook. Shit happens, het is maar 1 wedstrijd.
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2017 22:37 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Helemaal met je eens... een beetje keeper had hem gehadLeon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:23:
Hoe goed Ajax ook speelt, die 1e goal had nooit mogen vallen. 2e daarintegen zwaar terecht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Moeten ze vooral doen, dat weet je zeker dat hij de volgende Klassieker weer krijgt.Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:24:
Zelfs Fox is Kuipers nu aan het aanpakken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kramer mag dan wel 234982 goals maken. Niet omdat het een Feyenoord speler is, maar Kramer is gewoon echt bagger.Sjah schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:26:
Ik zeg: 3-3. Moet Kramer wel ns zijn geld gaan waarmaken.
Hoogmoed komt voor de val. We gaan het zien. Ik zeg dat Feyenoord het gaat verprutsen.Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:23:
[...]
Onzin, officeel heeft Feyenoord na vandaag geen lastige potjes meer over ( Vitesse dan nog, maarja, vlak voor de bekerfinale ) Eagles was een uitzondering ( plus die komen naar de Kuip nu )
Verwijderd
Ik zou gewoon schade beperkt houden.PWM schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:24:
Benieuwd wat Gio wil doen. Gaan we voor de 2-0 of gaan we voor de 2-2 met alle risico van dien.
2-0 is jammer maar geen ramp. 2-2 is bijna kampioen. 4-0 een dreun.
Wie is er nu hoogmoedig?St@m schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:27:
[...]
Hoogmoed komt voor de val. We gaan het zien. Ik zeg dat Feyenoord het gaat verprutsen.
Right back at yaSt@m schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:27:
[...]
Hoogmoed komt voor de val. We gaan het zien. Ik zeg dat Feyenoord het gaat verprutsen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De ironie.
Wordt het dan eerst 3-0 en dan 3-1, of eerst 2-1 en dan 3-1?Hackus schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:29:
Ik denk snel 3-1 en dan gaat Ajax vol in verdediging
Ik niet. Zeggen dat er geen lastige potten meer zijn voor Feyenoord wel. Laatste jaren niet gewonnen bij PEC, wordt een makkie dus
Hupske schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:29:
[...]
Wordt het dan eerst 3-0 en dan 3-1, of eerst 2-1 en dan 3-1?
Ach, die werd toch steeds door een 17-jarige te kijk gezet.Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:29:
Karsdorp ook geblesseerd...........
Tomorrow is not today!
Een vloek.....Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:29:
Karsdorp ook geblesseerd...........
Verwijderd
Echt he. Volgend seizoen nog meer vakken leeg.PWM schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:03:
Grappig dat je wel eens hoort van al die malloten bij Feyenoord op de tribune...
Ah daar zijn de excusesLeon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:33:
Ja, je mist nu 6 basisspelers...... Zo wint Ajax wel ja
Je hebt gelijk maar laten we ook Ajax niet tekort doen, zeg ik als Feyenoorder. Op alle vlakken beter en scherper.Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:33:
Ja, je mist nu 6 basisspelers...... Zo wint Ajax wel ja
[ Voor 33% gewijzigd door LZ86 op 02-04-2017 15:38 ]
Er zijn geen excuses, maar wel een beetje relativering.
En waarom verdiende die precies geel dan?D-e-n schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:40:
Klaassen geen geel. Zo typisch weer.....
Wat is dat nou voor gekkigheid?D-e-n schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:40:
[ Voor 31% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2017 15:44 ]
Curieus moment inderdaad. Klaassen heeft wat Eriksen ook had en bijvoorbeeld Hendrix bij PSV ook: stiekeme ratten in het veld die door een hoog ideale-schoonzoon-gehalte vaak de dans ontspringen.D-e-n schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:40:
Verwijderd
Geen excuses.
[ Voor 41% gewijzigd door Luxicon op 02-04-2017 15:50 ]
...
Klopt, maar zolang niemand onterecht rood krijgt of een penalty voor een mega-schwalbe heeft dat op de uitslag geen invloed. Wel op de irritatie natuurlijk.Fleximex schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:42:
Kuipers heeft zijn dag niet.
...
Dat is natuurlijk wel 100% het gevolg van die vroege achterstand en het uitvallen van Jorgensendonleone83 schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:47:
[...]
maar zoals Feyenoord nu speelt is het geen schim van de ploeg die al sinds de eerste speelronde bovenaan staat.
Nouja, er komt wel een goal uit, en de makkelijke gele kaarten zorgen er ook voor dat Feyenoord niet de beuk er in kan gooien. Laten we niet vergeten dat de beroepscommissie eigenlijk al onterecht rood gaf. Dus geen excuses, Ajax is vandaag gewoon beter, maar het zit ook gewoon traditioneel niet mee in de Arena.donleone83 schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:47:
Klopt, maar zolang niemand onterecht rood krijgt of een penalty voor een mega-schwalbe heeft dat op de uitslag geen invloed. Wel op de irritatie natuurlijk.
Te makkelijk. Niemand haalt zijn niveau. Botteghin en Jones zorgen voor onrust in de verdediging, El Ahmadi en Toornstra spelen verstoppertje en van Berghuis en Kuyt gaat nul dreiging uit.D-e-n schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:51:
[...]
Dat is natuurlijk wel 100% het gevolg van die vroege achterstand en het uitvallen van Jorgensen
...
Nee die goal komt honderdduizend procent op het conto van Jones. Mag ook wel een keer, hij valt vaak genoeg in positieve zin op, maar uitgerekend vandaag...ph4ge schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:52:
[...]
Nouja, er komt wel een goal uit, en de makkelijke gele kaarten zorgen er ook voor dat Feyenoord niet de beuk er in kan gooien. Laten we niet vergeten dat de beroepscommissie eigenlijk al onterecht rood gaf. Dus geen excuses, Ajax is vandaag gewoon beter, maar het zit ook gewoon traditioneel niet mee in de Arena.
Kuijt staat op links en Kramer is zo'n andere en mindere speler dan Jorgensen. Dat verneukt je hele as, zeker als het na 15min gebeurtdonleone83 schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:53:
[...]
Te makkelijk. Niemand haalt zijn niveau. Botteghin en Jones zorgen voor onrust in de verdediging, El Ahmadi en Toornstra spelen verstoppertje en van Berghuis en Kuyt gaat nul dreiging uit.
Verwijderd
...
...
Is helemaal waar, maar nog steeds praat het niet goed dat niemand zijn niveau haalt en je niet alleen voetballend afgetroefd wordt, maar ook op felheid en inzet.D-e-n schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:55:
[...]
Kuijt staat op links en Kramer is zo'n andere en mindere speler dan Jorgensen. Dat verneukt je hele as, zeker als het na 15min gebeurt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
...
...
Dat gaat de hele maand april zo doorLeon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:11:
Ajax is echt helemaal verrot zeg. en ze moeten nog 2 potjes de komende 7 dagen
...
Verwijderd
Ja, wat wil je.Hackus schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:10:
Opa Kuyt staat er nog steeds in
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 16:13 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kuipers is gewoon heel pietluttig, dat is zijn stijl maar nu eenmaal hoewel het vandaag wel erg is. Ondertussen maakt hij ook de nodige fouten. Natuurlijk is Ajax veel sterker vandaag, maar zo krijg je ook geen kans om in de wedstrijd te komen.PWM schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:04:
Kuipers toch. Je fluit ,of je niet. Hoe kan je dan alsnog affluiten?
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2017 16:15 ]
...
Verwijderd
Feyenoord moet vooral zelf herstellen van dit blessure slagveld. PSV is misschien nog gevaarlijker dan Ajaxdr.lowtune schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:15:
Dat zou voor Feyenoord dan nog de silver lining kunnen zijn aan deze middag, Ajax fysiek helemaal stuk. Dan maar hopen dat Ajax de komende wedstrijden niet kan herstellen.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 02-04-2017 16:20 ]
De wedstrijd in het centrum op schermen volgen...wie bedenkt zoiets.Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:17:
Ooo.
En de fans van onze club zijn het weer aan het verkloten op de markt in Rotterdam..
Als het regent, dan giet het.....
Dat word bij een eventuele kampioenschap dus lekker in het stadion huldigen..
Dank je wel fans(Of beter gezegd stelletje randdebielen)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq