[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.162 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Damn wat een goallll

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Kramer maakt de vernedering nog mild

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dubbel doelpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Hahahahahaha, Kramer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beetje laat maar wel fraai :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Kuipers..
Meteen affluiten want nu word het spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 19:05
ongelooflijk....zo typisch Ajax.

[ Voor 33% gewijzigd door jaapstobbe op 02-04-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hoppa, spannend hoor! Kramer nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Over de hand van Onana? Dan mag hij er ook uit getikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:32
Maar 3 minuten blessuretijd

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Geef die 2e geel dan, compleet onnodig dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Afgefloten Einde !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Nou, weinig blessuretijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:59

St@m

@ Your Service

En dat was de 2e geel voor Berghuis..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Berghuis niks, flut scheids ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Trek dan wel extra tijd bij als er 2min tijdgerekt wordt bijna...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:14

Hupske

AFCA

Dit is wel typisch Ajax. Door het nog spannend te maken.
Geflatteerde uitslag 2-1. Had rustig 5-1 kunnen zijn.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09
Zo! Hoogmoed komt voor de val, het is dat Ajax de wedstrijd niet afmaakt maar 5-0 was niet overdiend geweest.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Jammer dat die debiel nog een doelpunt mee pikt, sowieso jammer dat het nog 2-1 wordt.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Alles zat tegen vandaag (eigenlijk vanaf donderdag natuurlijk al), dan kan je met 2-1 verliezen bij Ajax. Ik denk/hoop dat men niet heel erg van slag is. Hopelijk vallen de blessures mee. Het is het verhaal van de Klassieker dat in de heen wedstrijd de Feyenoord veel beter was en Ajax ontsnapt, en dat als het andersom is het eigenlijk binnen een minuut beslist is.

[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2017 16:24 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Die reporter is duidelijk Ajacied met zijn gelul over het doelsaldo. Alsof je 90min. kunt stormen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Hupske schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:22:
Dit is wel typisch Ajax. Door het nog spannend te maken.
Geflatteerde uitslag 2-1. Had rustig 5-1 kunnen zijn.
Beetje hetzelfde als de Feyenoord - Ajax. Toen vergat Feyenoord zichzelf meermaals te belonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 19:05
Feyenoord kan nog een wedstrijd verliezen met 5-0 en dan kampioen worden op doelsaldo.

[ Voor 8% gewijzigd door jaapstobbe op 02-04-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Nou, eerste helft Feyenoord kapot gespeeld, je had het af moeten maken. A la Ajax werd het toch nog even billenknijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:22:
Zo! Hoogmoed komt voor de val, het is dat Ajax de wedstrijd niet afmaakt maar 5-0 was niet overdiend geweest.
Ik constateer eerder dat de Ajacieden en PSV-ers nu hoogmoedig worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Genoten vanmiddag, hartslag op hol maar Klassieker als het is gebeurt er van alles. Blij dat ik niet in Kuipers zijn schoenen sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pff, Feyenoord nog morele winnaar 2de helft. Het had een enorm tik kunnen worden, en nu is het een gewone 2-1. Als de blessures maar meevallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:43

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

:X waarom :X wint :X ajax :X deze :X wedstrijd :X niet :X met :X 7-0 ? :X |:( |:( |:( |:( |:(

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

Als feyenoord zo slecht is als vandaag en je het als ajax nog 2-1 laat worden dan maak ik me niet zorgen om feyenoord en hun aanstaande kampioenschap

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 02-04-2017 16:27 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Had inderdaad veel hoger moeten zijn dit, het verschil in klasse was aanzienlijk. Ajax overklast Feyenoord compleet! 2e helft rustig aangedaan met het oog op komende weken was alsnog genoeg.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben er maar 2 Feyenoorders een voldoende gescoord deze wedstrijd.
Jones en v/d Heijden.

Nelom en El Ahmadi veruit de slechtste, mijn god zeg...

Meest bepalende man van vandaag.(ik zeg niet slecht of goed)
Kuipers :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
PWM schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:25:
Pff, Feyenoord nog morele winnaar 2de helft. Het had een enorm tik kunnen worden, en nu is het een gewone 2-1. Als de blessures maar meevallen.
Ik zou het zouter willen stellen, zie wat Ajax tijdrekte in de laatste 15 minuten, dat had echt wel een 6 minuten- blessure tijd verdiend. dit staat nu IMO in de schijnwerper, na die prima goal van Kramer.
En Ajax, ik raad je aan Traore te verkopen, mocht Eagles hem nog willen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:27:
Volgens mij hebben er maar 2 Feyenoorders een voldoende gescoord deze wedstrijd.
Jones en v/d Heijden.

Nelom en El Ahmadi veruit de slechtste, mijn god zeg...

Meest bepalende man van vandaag.(ik zeg niet slecht of goed)
Kuipers :)
Maar Kuipers was twee kanten op matig. Imo geen invloed op de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:28:
[...]

Maar Kuipers was twee kanten op matig. Info geen invloed op de wedstrijd.
Behalve die vrije trap in de eerste minuut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Sjah schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:27:
[...]

En Ajax, ik raad je aan Traore te verkopen, mocht Eagles hem nog willen. ;)
Traore is toch wel een goede voetballer. Als hij ook nog makkelijk zou scoren speelde hij niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Traore is gehuurd, t scheelt weer. Die gaat toch al terug naar Chelsea. ;)
Met Dolberg was het 10-1 geworden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Wat een slap gelul van Verbeek op Fox. Geen woord over het uitvallen van Jorgensen. Alsof dat niet mede bepalend was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Vos schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:28:
[...]

Maar Kuipers was twee kanten op matig. Imo geen invloed op de wedstrijd.
Behalve de vrije trap waar de 1-0 uit viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:46
Fijn die supporters van Feyenoord in het centrum. ME moet er aan te pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
VeeGee schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:35:
Dit is werkelijk nergens voor nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2017 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Goed,

Dus binnen de minuut 1-0 achter door een blunder van Kuipers/Jones, 9 minuten daarna je spits kwijt en in de rust je RB kwijt. Nooit tactisch in kunnen grijpen buiten t feit dat zo ongeveer alle basisspelers ( Ja alle 5 die speelden) niet thuisgaven en hun normal niveau niet halen is de schade nog best beperkt gebleven

Dat t slechts 2-1 is geworden is prima. 3 punten en 10 goals voor en de meest lastige potjes van t seizoen al gehad.

Ajax gaat nu zwaardere weken tegemoet dan Feyenoord, benieuwd hoe ze daarmee omgaan nu hun halve elftal oververmoeid is en met pijntjes loopt.

Bij Feyenoord komt Elia weer terug, Vilhena na woensdag ook weer. Hopen dat Jorgensen meevalt, maar dat was al een twijfelgeval, dus niet heel gek dat ie uitviel.

Hoop dat Kongolo snel terug is, die Nelom is me toch een zwaktebod....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:35:
Inderdaad.
Stelletje debielen.
Ik ben ook zeer gefrustreerd, maar even een rondje lopen met de hond en dat realiseer je opeens weer...
Het is maar voetbal....

Die debielen in het centrum verzieken het weer lekker voor de echt fans, want mocht het kampioenschap er komen... Word het nu echt geen coolsingel door deze debielen(sorry kan het niet vaak genoeg zeggen).
VeeGee schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:37:
[...]

Toch bijzonder dat je Ajax supporters dit nooit ziet doen :).
Nee die zie je heel sportief aanstekers naar de tegenstander gooien, of rellen lekker in Luik of vuurwerk naar keeper gooien.
Ajax, Feyenoord en PSV zijn net zo erg kwa fans..
Allemaal een groep met debielen die denken dat ze fan zijn, maar eigenlijk alles verkloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:39:
Goed,

Dus binnen de minuut 1-0 achter door een blunder van Kuipers/Jones, 9 minuten daarna je spits kwijt en in de rust je RB kwijt. Nooit tactisch in kunnen grijpen buiten t feit dat zo ongeveer alle basisspelers ( Ja alle 5 die speelden) niet thuisgaven en hun normal niveau niet halen is de schade nog best beperkt gebleven

Dat t slechts 2-1 is geworden is prima. 3 punten en 10 goals voor en de meest lastige potjes van t seizoen al gehad.

Ajax gaat nu zwaardere weken tegemoet dan Feyenoord, benieuwd hoe ze daarmee omgaan nu hun halve elftal oververmoeid is en met pijntjes loopt.

Bij Feyenoord komt Elia weer terug, Vilhena na woensdag ook weer. Hopen dat Jorgensen meevalt, maar dat was al een twijfelgeval, dus niet heel gek dat ie uitviel.

Hoop dat Kongolo snel terug is, die Nelom is me toch een zwaktebod....
En PSV wordt kampioen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Had er een hard hoofd in, maar toch positief verrast, maar zoals al eerder gezegd, het zijn nog veel potjes, waarbij Ajax zeker nog moeilijke tegenstanders heeft + Europees. En nogmaals, PSV is vlakbij en relatief makkelijk programma met sleutel wedstrijd erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:14

Hupske

AFCA

Zal PSV dan toch nog kampioen worden? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 02-04-2017 16:45 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zonde van het tegendoelpunt en vooral zonde dat de 3-0 en 4-0 niet gemaakt werden (Traore :()... bij 4-0 had je nu een doelsaldoverschil van 4 gehad... met nog 1 wedstrijd die Feyenoord dan moet verliezen een verschil van 3 maximaal..... dan had het echt weer helemaal open gelegen. Jammer... maar blij met de overwinning....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 20:45
P.O. Box schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:46:
Zonde van het tegendoelpunt en vooral zonde dat de 3-0 en 4-0 niet gemaakt werden (Traore :()... bij 4-0 had je nu een doelsaldoverschil van 4 gehad... met nog 1 wedstrijd die Feyenoord dan moet verliezen een verschil van 3 maximaal..... dan had het echt weer helemaal open gelegen. Jammer... maar blij met de overwinning....
Maximaal 2 ;) Je moet dan namelijk zelf ook minimaal winnen met 1-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:34:
Wat een slap gelul van Verbeek op Fox. Geen woord over het uitvallen van Jorgensen. Alsof dat niet mede bepalend was
Het verschil met Ajax is natuurlijk dat als onze aanvaller uitvalt we een aanvaller van ADO moeten brengen, als er bij Ajax een uitvalt zetten ze er een Braziliaan van 16 miljoen Euro in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
ph4ge schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:47:
[...]

Het verschil met Ajax is natuurlijk dat als onze aanvaller uitvalt we een aanvaller van ADO moeten brengen, als er bij Ajax een uitvalt zetten ze er een Braziliaan van 16 miljoen Euro in.
Maar Ajax heeft traore.....dat heft elkaar op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Traore was wel weer een held vandaag idd :+

Feit is, dat er een paar Ajacieden de wedstrijd van hun leven hebben gespeeld, terwijl die van Feyenoord door de ondergrens zakten. Dan krijg je een enorm klasseverschil ja.

Zeker als Bosz wordt gedwongen goede vleugelspelers op te stellen door blessures van die Younes en Dolberg.

Nadeel voor Ajax is dat die jochies zich helemaal leeg hebben gespeeld, inclusief Ziyech, die al heeft toegegeven amper 2 keer in de week te kunnen spelen.

Als je kijkt naar de pijntjes bij beide ploegen kan PSV, die fit zijn, nog redelijk gevaarlijk worden in de achtervolging ook. Ajax zie ik daar echt niet van winnen, die kunnen een partij als vandaag tegen een fit PSV in Eindhoven echt niet op de mat leggen. (Laat staan dat ze dat kunnen tegen een andere tegenstander als Feyenoord, ik heb ze het dit seizoen nog niet zien doen ). Dat is voordelig voor Feyenoord, maar dan moeten wij zelf wel alles zien te gaan winnen. 3 punten voor op Ajax, 5 op PSV is een kleine marge. Maar gezien de programma's moet het wel te doen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zo'n 5 basisspelers missen en onthutsend zwak spelen om vervolgens maar met 2-1 te verliezen. Zegt dat meer over Ajax of meer over Feyenoord. :9 Dit was hét moment voor Ajax om het doelsaldo te verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:56:
Traore was wel weer een held vandaag idd :+

Feit is, dat er een paar Ajacieden de wedstrijd van hun leven hebben gespeeld, terwijl die van Feyenoord door de ondergrens zakten. Dan krijg je een enorm klasseverschil ja.
Niet overdrijven... ik heb niemand van Ajax de wedstrijd van zijn leven zien spelen. Stuk voor stuk heb ik alle spelers wel eens dat niveau zien halen of zelfs beter. Alleen was het voor Ziyech denk ik zijn beste wedstrijd voor Ajax en voor Traore vreemd genoeg ook :o
Zeker als Bosz wordt gedwongen goede vleugelspelers op te stellen door blessures van die Younes en Dolberg.
LOL
Nadeel voor Ajax is dat die jochies zich helemaal leeg hebben gespeeld, inclusief Ziyech, die al heeft toegegeven amper 2 keer in de week te kunnen spelen.
eens
Als je kijkt naar de pijntjes bij beide ploegen kan PSV, die fit zijn, nog redelijk gevaarlijk worden in de achtervolging ook. Ajax zie ik daar echt niet van winnen, die kunnen een partij als vandaag tegen een fit PSV in Eindhoven echt niet op de mat leggen. (Laat staan dat ze dat kunnen tegen een andere tegenstander als Feyenoord, ik heb ze het dit seizoen nog niet zien doen ). Dat is voordelig voor Feyenoord, maar dan moeten wij zelf wel alles zien te gaan winnen. 3 punten voor op Ajax, 5 op PSV is een kleine marge. Maar gezien de programma's moet het wel te doen zijn
Ajax heeft dit seizoen vooral in de EL zulk soort wedstrijden gespeeld. Ik snap niet waarom het in de eredivisie niet vaker opgebracht kan worden. Tegen PSV hoop ik op een zelfde geestdrift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Tja, het is wel zo dat je vaker beter speelt tegen een betere tegenstander, in de EL kom je natuurlijk betere tegenstanders tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
P.O. Box schreef op zondag 2 april 2017 @ 17:00:
[...]

Niet overdrijven... ik heb niemand van Ajax de wedstrijd van zijn leven zien spelen. Stuk voor stuk heb ik alle spelers wel eens dat niveau zien halen of zelfs beter. Alleen was het voor Ziyech denk ik zijn beste wedstrijd voor Ajax en voor Traore vreemd genoeg ook :o
Juist Ziyech was bepalend. Die passes, heersend op het middenveld, waardoor Feyenoord absoluut niet in de wedstrijd kon komen. Traore was zoverre gevaarlijk dat ie wel vrijheid voor de vleugels maakt. Dat heeft ( buiten Kuipers ) wel het verschil gemaakt. De zwakke achterhoede van Ajax heeft de kans niet gehad hun gebruikelijke blunders te maken, al was die goal van Kramer wel een blunder van Klaassen/Onana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Lekker dit!
Zowel voor Ajax als voor de competitie. Ik ben blij :)

Maar die Traoré :F Ja, hij heeft leuke acties in huis en speelt zichzelf een aantal keer goed vrij voor de keeper, maar schiet die bal dan óf erin, óf speel af. Elke. Keer. Weer. Pannenkoek.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Dicht voor onderhoud.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Natuurlijk, de klassieker wordt gespeeld en daarna moet er weer ingehakt worden op elkaar. Ik heb dus weer wat reacties verwijderd...

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2017 22:40 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Ik heb een lekker potje voetbal gezien, het ligt weer of nog steeds open, ik ben benieuwd naar de laatste 6 wedstrijden.

Jammer hoe sommige supporters hun frustratie uiten, die hersenloze personen zitten er ook bij Ajax tussen, getuige een voetballer! nota bene iets naar zijn kop gooien nadat hij provocerend de bal het publiek in trapt.

Zitten we dicht op het veld (Engelse ambience) en dan gaan mensen aanstekers en andere shit naar een voetballer gooien, waar haal je in godsnaam het lef vandaan. Dan maar plexiglazen wand van 3 meter hoog erom. Wat een gajes..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Helaas heb je dat tuig overal. Het ergste is nog wel dat je jezelf en je club ermee in de vingers snijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Mijn, door Feyenoord bril gekleurde observaties.

- Het middenveld loopt nooit helemaal lekker als Ahmadi niet met Vilhena speelt
- Dirk Kuyt is een belangrijke driver voor dit team maar met name BUITEN het veld
- Dreiging van Elia op links was weg
- Kongolo wordt al een hele poos gemist. Ja Nelom heeft soms in aanvallend opzicht leuke acties maar weegt niet op tegen blunders
- Karsdorp heeft een dip. Vandaag
- 2 blessures in de wedstrijd, Elia en Kongolo al daarvoor is zeker niet gunstig. Jörgensen is een behoorlijke aderlating.
- Scheids was slecht bezig. Ja voor beide partijen, maar Ajax had nog genoeg vet op de benen.
- Overtreding op Schöne was amper een ovetreding te noemen. Dude hinkt zogenaamd en kan dan vrije trap nemen. Ik heb 5 keer herhaling bekeken maar Boteghin kwam fel in niet meer dan dat.
- Ajax heeft veel leuk talent lopen die ook best wat fouten maken. Maar die waren pas zichtbaar geweest als dit een echte wedstrijd was. Dit Ajax wordt volgend jaar kampioen tenzij PSV met euro's gaat smijten. Feyenoord heeft het geld niet.
- Nog een 6 wedstrijden billenknijpen en ik voorspel dat het tot de laatste wedstrijd spannend blijft. Dat wordt je wel gegund als Feyenoord supporter ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

loewie1984 schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:03:
Ik heb een lekker potje voetbal gezien, het ligt weer of nog steeds open, ik ben benieuwd naar de laatste 6 wedstrijden.

Jammer hoe sommige supporters hun frustratie uiten, die hersenloze personen zitten er ook bij Ajax tussen, getuige een voetballer! nota bene iets naar zijn kop gooien nadat hij provocerend de bal het publiek in trapt.

Zitten we dicht op het veld (Engelse ambience) en dan gaan mensen aanstekers en andere shit naar een voetballer gooien, waar haal je in godsnaam het lef vandaan. Dan maar plexiglazen wand van 3 meter hoog erom. Wat een gajes..
Ik denk niet dat Berghuis het provocerend bedoelde. Leek meer een reactie op de bal die hij op zij rug kreeg. Niet handig maar ik snap t wel.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

loewie1984 schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:03:
Ik heb dit stukje nu 5 keer gelezen maar ik snap er niet veel van.
Je conclusie snap ik wel: gajes is het. Niets meer niets minder.
Camerabeelden terugkijken en die kerel de boete die Ajax krijgt + stadionverbod geven.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Randzaken zoals gedrag van tuig rondom het veld graag in een ander topic, hier gaat het over voetbal.

Je weet wel, dat spel van 22 man met een bal.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Ik vond het voornamelijk heel eerlijk dat Kuyt vertelde dat ze verdient hebben verloren :) Denk dat er niet meer over te zeggen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Twente lijkt GAE wat puntjes te hebben gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
De analisten maken er ook meer van dan het is. Dan hoor ik Verbeek slap lullen over omgaan met druk enzo. Terwijl het zo simpel is.

Je hebt al wat afwezigen, je krijgt gelijk een al dan niet dubieus doelpunt tegen en dan valt na 10 min. de kapstok waar je spel aan ophangt weg. Er zijn weinig ploegen die daar geen mentale tik van krijgen, los van het feit dat je al die mensen mist.

Voor Feyenoord is het simpel: loopt die ziekenboeg weer wat leeg dan hoeft dit geen gevolgen te hebben. En zelfs dan : ik zie Ajax ook niet alles winnen.

[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 02-04-2017 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
John van 't Schip dus de trainer voor PEC aankomend seizoen. Geen idee of ze daar blij mee moeten zijn.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Hackus schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:51:
Twente lijkt GAE wat puntjes te hebben gegeven
Tja, die spelen nergens meer voor.
Kwam overigens door een blunder van de keeper, die stond compleet verkeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:32:
Vergeet geen tissues voor de Amsterdamse tranen :+
De tranen van geluk waren er nog net niet en ook geen traantjes vanwege het belabberde spel van Feyenoord, al was dat wellicht wel op z'n plaats geweest.
Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:56:
Ik kan persoonlijk genieten van spelers die zich helemaal leeg spelen in een wedstrijd en wanneer de conditie goed is dan zal het herstel ook snel gaan. Ik zie dat helemaal niet als nadeel, sterker nog, ik zie het als zeer groot voordeel; 100% geven en als beloning de volle 3 punten behalen op de grootste concurrent en de directe belager achter je houden. Deze wedstrijd zal een boost geven, goed voor het zelfvertrouwen.

Bij de selectie van Feyenoord zie je al tijdens de eerste helft dat het beste er af is. Wanneer je naar El Ahmad keek gisteren dan leek hij totaal niet fit aan de wedstrijd te zijn begonnen. Hij werd door elke directe tegenstander afgetroefd, was telkens te laat en verre van het niveau wat hij eerder bracht. Ook de blessuregevallen worden frequenter bij Feyenoord, spelers die op hun top van hun kunnen hebben gespeeld krijgen nu de pijntjes aan het einde van het seizoen. En wanneer er vervolgens een beroep moet worden gedaan op de bankzitters dan zakt het niveau behoorlijk. Feyenoord met een hun sterkste 11 is een prima ploeg, maar wanneer de spits wegvalt, een belangrijke schakel geschorst is en de regisseur het niet kan belopen dan worden ze overlopen. Het is maar goed dat ze geen Europees meer spelen :)

Over de vrije trap in de eerste minuut kun je twisten, je kan hem geven maar je kan hem ook niet geven. Maar het een blunder van Kuipers noemen is wel erg dramatisch en de vroege tegengoal op het conto van Kuipers is wel zielig in mijn ogen. De keeper koos er voor geen muur te zetten waardoor je dit risico neem. Daarnaast speelde Ajax gewoon fantastisch gisteren en bleef het maar doorgaan. Zelfs Traoré speelde fantastisch, een echt aanspeelpunt in de voorhoede waardoor Ziyech de tweede bal diep in kon spelen op de vleugels. Wanneer Feyenoord de bal had werd er volop druk gezet en de tweede bal was daardoor vaak voor Ajax. Zelfs toen Ajax in de tweede helft gas terug nam was Feyenoord niet bij machte iets te forceren.

Aanstaande woensdag wordt voor Ajax wel een sleutelwedstrijd; pak je daar de volle 3 punten dan gaat dat een nog grotere boost geven. Eerlijk gezegd verwacht ik wel twee keer een afstraffing tegen Schalke 04, dat toch echt wekelijks op een hoger niveau speelt en de fouten zoals deze op de Nederlandse velden voorkomen keihard afstraft. Na het kijken van Schalke 04 tegen Borussia Dortmund afgelopen zaterdag heb ik niet de illusie dat er iets te halen valt. Helemaal niet wanneer je voor het Europese treffen 3 wedstrijden in 7 dagen hebt moeten spelen.

Maar goed, de competitie is weer spannend, met de top 3 binnen 5 punten met nog 6 wedstrijden te gaan. PSV lijkt de vormdip en blessuregolf te hebben gehad, Feyenoord mist veel spelers en Ajax heeft een zwaar en druk programma. Ben erg benieuwd wat de aankomende weken gaat brengen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op maandag 3 april 2017 @ 07:34:
Bij de selectie van Feyenoord zie je al tijdens de eerste helft dat het beste er af is. Wanneer je naar El Ahmad keek gisteren dan leek hij totaal niet fit aan de wedstrijd te zijn begonnen. Hij werd door elke directe tegenstander afgetroefd, was telkens te laat en verre van het niveau wat hij eerder bracht. Ook de blessuregevallen worden frequenter bij Feyenoord, spelers die op hun top van hun kunnen hebben gespeeld krijgen nu de pijntjes aan het einde van het seizoen. En wanneer er vervolgens een beroep moet worden gedaan op de bankzitters dan zakt het niveau behoorlijk. Feyenoord met een hun sterkste 11 is een prima ploeg, maar wanneer de spits wegvalt, een belangrijke schakel geschorst is en de regisseur het niet kan belopen dan worden ze overlopen. Het is maar goed dat ze geen Europees meer spelen :)
El Ahmadi werd natuurlijk gelijk gemuilkorfd door die onterechte gele kaart en Kuipers maakte vanaf de eerste minuut duidelijk dat hij heel pietluttig ging fluiten. Hierdoor liep El Ahmadi de hele wedstrijd op eieren en kon hij niet in zn kracht spelen. Zonder Vilhena en Jorgenson kon Feyenoord natuurlijk ook niet het spel spelen waar El Ahmadi tot zn recht komt, namelijk een Jorgenson als paraplu en elke afvallende bal opjagen.

Aan de andere kant gaf Kuipers de kaarten niet, met Klaassen als meest duidelijke voorbeeld, waardoor ze bij Ajax (op het middenveld) het ook konden blijven riskeren om te jagen, de noodrem bleef beschikbaar terwijl die bij Feyenoord na 10 minuten weg was. Dus ja, El Ahmadi speelde niet goed, maar dat had ook wel zn redenen.

Ik denk dat woensdag cruciaal wordt. Als Feyenoord ondanks alle blessures en schorsingen zn rug recht en gewoon verder gaat verwacht ik niet dat de wedstrijd van gisteren veel verandert. Feyenoord heeft altijd geweten dat je de wedstrijd in de Arena kan en mag verliezen, zeker onder deze omstandigheden (waar Zeist je donderdag al spreekwoordelijk op 1-0 zet en Kuipers dat letterlijk doet binnen de minuut). Nu mis je een hoop spelers en GAE is een angstgegner, maar aan de andere kant thuis tegen de nummer laatst moet je gewoon winnen ook in deze omstandigheden. Ajax en PSV gaan ook niet alles winnen.

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 03-04-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
JST94 schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:58:
Zo'n 5 basisspelers missen en onthutsend zwak spelen om vervolgens maar met 2-1 te verliezen. Zegt dat meer over Ajax of meer over Feyenoord. :9 Dit was hét moment voor Ajax om het doelsaldo te verkleinen.
Zo zwak speelden ze nou ook weer niet. Ze misten idd 5 basisspelers en niet de minsten. En als je een bank hebt waarvan iedereen weet dat daar spelers zitten die ook bij Excelsior niet van een basisplaats verzekerd zouden zijn dan hebben die elf die er stonden aardig gespeeld.

Zwakste man op het veld was Kuipers, kort gevolgd door Van Bronkhorst. Wat een oetlul ben je ook dat je (bij herhaling) niet fitte spelers op blijft stellen zodat je de rest van het seizoen af mag maken met een ziekenboeg. En ook opvallend dat het team nu al voor de zoveelste keer zeer vroeg in de wedstrijd een tegendoelpunt kreeg. Zegt ook iets over hoe ze in de kleedkamer voorbereid zijn.

(Gemis van Kongolo en Karsdorp werd overigens aardig opgevangen door Traore. Dat was teniminste een speler waar de defensie op kon rekenen.)

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 16:35
ph4ge schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:39:
[...]
El Ahmadi werd natuurlijk gelijk gemuilkorfd door die onterechte gele kaart
Vanwege de tackle war hij met zijn been boven de bal inkomt? Geel leek mij zeer op zijn plaats.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
[...]
El Ahmadi werd natuurlijk gelijk gemuilkorfd door die onterechte gele kaart en Kuipers maakte vanaf de eerste minuut duidelijk dat hij heel pietluttig ging fluiten. Hierdoor liep El Ahmadi de hele wedstrijd op eieren en kon hij niet in zn kracht spelen. Zonder Vilhena en Jorgenson kon Feyenoord natuurlijk ook niet het spel spelen waar El Ahmadi tot zn recht komt, namelijk een Jorgenson als paraplu en elke afvallende bal opjagen.

Aan de andere kant gaf Kuipers de kaarten niet, met Klaassen als meest duidelijke voorbeeld, waardoor ze bij Ajax (op het middenveld) het ook konden blijven riskeren om te jagen, de noodrem bleef beschikbaar terwijl die bij Feyenoord na 10 minuten weg was. Dus ja, El Ahmadi speelde niet goed, maar dat had ook wel zn redenen.

Ik denk dat woensdag cruciaal wordt. Als Feyenoord ondanks alle blessures en schorsingen zn rug recht en gewoon verder gaat verwacht ik niet dat de wedstrijd van gisteren veel verandert. Feyenoord heeft altijd geweten dat je de wedstrijd in de Arena kan en mag verliezen, zeker onder deze omstandigheden (waar Zeist je donderdag al spreekwoordelijk op 1-0 zet en Kuipers dat letterlijk doet binnen de minuut). Nu mis je een hoop spelers en GAE is een angstgegner, maar aan de andere kant thuis tegen de nummer laatst moet je gewoon winnen ook in deze omstandigheden. Ajax en PSV gaan ook niet alles winnen.
GAE is een plekje gestegen, dus lastiger dan nummer laatst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
cheiron schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:51:
Vanwege de tackle war hij met zijn been boven de bal inkomt? Geel leek mij zeer op zijn plaats.
Was geen overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
cheiron schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:51:
[...]

Was niet eens een overtreding. Maar wat dacht je dan van die rode kaart voor Veltman waarbij Kuipers per ongeluk de verkeerde kleur pakte?
Of die gele kaart voor Klaassen die hij voor het gemak maar aan Tapia gaf? (En daarna om fouten te voorkomen de tweede gele kaart maar liet zitten)

(Die gele kaart voor Berghuis kan overigens ook niet. Dat is of niets of rood. Geel kan niet. - in mijn ogen had hij daar gewoon het spel stil moeten leggen en eventueel dat vak moeten laten ontruimen. )

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ach, heeft geen zin om na te bespreken over arbitrale beslissingen. Kuipers heeft gefaald, beide kanten op. Feyenoord gewoon volledig terecht verloren, ongeacht de arbitrale beslissingen.

De KNVB overweegt het overigens om PSV - Ajax te verplaatsen wanneer Ajax hier een verzoek voor indient m.b.t. de Europese prestaties. Raar dat ze niet spreken over Ajax - Heerenveen, want daar tussen zit dezelfde tijdspan.

Ik verwacht overigens niet dat PSV er mee instemt om de wedstrijd te verplaatsen. Voor PSV is het alleen maar positief wanneer Ajax 'moegestreden' naar Eindhoven afreist.

[ Voor 10% gewijzigd door JST94 op 03-04-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Je kunt zo'n verzoek natuurlijk niet ineens bij elke wedstrijd na een Europees duel doen.
Een topper tegen PSV is dan een uitzondering.
Maar het is inderdaad in het belang van PSV dat ze bij Ajax moe zijn, tenzij ze het onder het mom van 'in het belang van het Nederlandse voetbal' willen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Maar waarom dan niet de wedstrijd Ajax - Heerenveen, deze valt precies midden in de Europese ontmoeting. Ajax is echt niet fitter voor een ontmoeting met Schalke wanneer de wedstrijd tegen PSV verplaatst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gewoon niet aan beginnen om die wedstrijd te verplaatsen. Deze problematiek is helemaal niet nieuw, er zijn elk seizoen wel clubs die last hebben van Europese wedstrijden, dus zorg dat je dit regelt voor volgende seizoenen ipv nu weer ineens een uitzondering te maken omdat het Ajax niet uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bij Nijhuis niet nee, bij elke andere scheids wel. Nou ja, op Makkelie na want die ziet t niet.
JST94 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:12:
Ach, heeft geen zin om na te bespreken over arbitrale beslissingen. Kuipers heeft gefaald, beide kanten op. Feyenoord gewoon volledig terecht verloren, ongeacht de arbitrale beslissingen.

De KNVB overweegt het overigens om PSV - Ajax te verplaatsen wanneer Ajax hier een verzoek voor indient m.b.t. de Europese prestaties. Raar dat ze niet spreken over Ajax - Heerenveen, want daar tussen zit dezelfde tijdspan.

Ik verwacht overigens niet dat PSV er mee instemt om de wedstrijd te verplaatsen. Voor PSV is het alleen maar positief wanneer Ajax 'moegestreden' naar Eindhoven afreist.
Aangezien die wedstrijd er tussenin zit heeft 1 dag verplaatsen weinig zin. Je hebt of de heen- of de terugwedstrijd dan 1 dag minder voorbereiding/herstel.
ph4ge schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:00:
Gewoon niet aan beginnen om die wedstrijd te verplaatsen. Deze problematiek is helemaal niet nieuw, er zijn elk seizoen wel clubs die last hebben van Europese wedstrijden, dus zorg dat je dit regelt voor volgende seizoenen ipv nu weer ineens een uitzondering te maken omdat het Ajax niet uitkomt.
Van mij hoeft t verzetten niet, maar je kunt dit niet voor het seizoen al bepalen aangezien je geen idee hebt of iemand uberhaupt nog europees speelt en zo ja of het CL of EL is.

[ Voor 75% gewijzigd door toolkist op 03-04-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:13:
Bij Nijhuis niet nee, bij elke andere scheids wel. Nou ja, op Makkelie na want die ziet t niet.
Ook bij Kuipers is dit geen overtreding, laat staan geel. Vergelijk het eens met de charge waar Klaassen geel kreeg van Kuipers in de vorige Klassieker.
toolkist schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:13:
Van mij hoeft t verzetten niet, maar je kunt dit niet voor het seizoen al bepalen aangezien je geen idee hebt of iemand uberhaupt nog europees speelt en zo ja of het CL of EL is.
Niks houdt je tegen om het in algemeen zin te regelen. De regel wordt dan "als een club een internationale wedstrijd speelt dan heeft de club recht op tenminste 3 rustdagen" of iets in die geest. Je moet het programma dan zo opstellen dat dat ook kan.

[ Voor 43% gewijzigd door ph4ge op 03-04-2017 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 17:25
ph4ge schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:00:
Niet in dit specifieke geval aan beginnen inderdaad. Als je hier al rekening mee wilt houden, doe dat dan aan het begin van het seizoen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aangezien je al precies weet waar je op doelt kun je vast ook wel de beelden linken hier? Ik hou niet precies bij wie wanneer geel kreeg voor een stevige overtreding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:22:
Aangezien je al precies weet waar je op doelt kun je vast ook wel de beelden linken hier? Ik hou niet precies bij wie wanneer geel kreeg voor een stevige overtreding.
Of gewoon niet op reageren?

Je kan uit de manier van formuleren al opmaken dat er emotie achter zit en uit eigen perceptie is opgebouwd. Het enige wat je bereikt is een welles-niets discussie. De uitslag blijft het zelfde, de beleving van beide zijden ook. Door er niet op te reageren ebt het vanzelf weg en na woensdag gaat het gelukkig weer over een andere speelronde, uitgezonderd van een paar oude-koeien-uit-de-sloot reply's wanneer het weer past in een gekleurde discussie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09
Wel opmerkelijk dat de vrije trap waaruit wordt gescoord zo wordt aangehaald. Het was niet bepaald een strafschop of intikkertje maar een heeeerlijke zwabberbal van Schone :9

Of Feyenoord kampioen wordt of niet, gisteren zijn ze op voetbaltechnisch gebied gedeclasseerd en daar geniet ik van :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
[...]

Wat ik zo grappig vind aan deze berichten, en je bent niet de enige, is dat de enige schuldige de scheids is 8)7 Als Troare z'n bril op had, was het 7-0. Het is niet de scheids die Troare de kansen liet missen/om zeep helpen.
Ik heb Feyenoord dit seizoen maar weinig zo slecht zien spelen. Totaal geen passie/agressie of enig idee/de wil om te winnen. Ongeacht de scheidsrechter en een lullig gele kaartje...
Ankona schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:47:
[...]

Zo zwak speelden ze nou ook weer niet. Ze misten idd 5 basisspelers en niet de minsten. En als je een bank hebt waarvan iedereen weet dat daar spelers zitten die ook bij Excelsior niet van een basisplaats verzekerd zouden zijn dan hebben die elf die er stonden aardig gespeeld.
Nog zo'n reactie... Niet zwak? Dan heb ik toch een andere wedstrijd gezien :+
Als je de titel wil winnen, moet je alles geven en niet als natte kranten over het veld dartelen.
Zwakste man op het veld was Kuipers, kort gevolgd door Van Bronkhorst. Wat een oetlul ben je ook dat je (bij herhaling) niet fitte spelers op blijft stellen zodat je de rest van het seizoen af mag maken met een ziekenboeg. En ook opvallend dat het team nu al voor de zoveelste keer zeer vroeg in de wedstrijd een tegendoelpunt kreeg. Zegt ook iets over hoe ze in de kleedkamer voorbereid zijn.
Kijk, dit toont meer zelfreflectie aan.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Curva schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:02:
[...]

Wat ik zo grappig vind aan deze berichten, en je bent niet de enige, is dat de enige schuldige de scheids is 8)7 Als Troare z'n bril op had, was het 7-0. Het is niet de scheids die Troare de kansen liet missen/om zeep helpen.
Ik heb Feyenoord dit seizoen maar weinig zo slecht zien spelen. Totaal geen passie/agressie of enig idee/de wil om te winnen. Ongeacht de scheidsrechter en een lullig
Ik heb geen moment de schuld bij de scheidsrechter gelegd, noch ontkent dat een grotere uitslag mogelijk was. Ik verklaar alleen waarom El Ahmadi slecht speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
@Hackus Hoe ziet het mid-weekse programma eruit? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Niemand hier legt puur de schuld bij de arbiter. Allereerst speelde Ajax hun beste wedstrijd van de afgelopen seizoenen en verdiende hier keihard de overwinning....klaar.

Maar details kunnen wel het verschil maken op t veld. En daar waren er genoeg van in Ajax voordeel. Alles mocht en lukte, en het moment dat Feyenoord iets ging proberen ( Als het dat al deed ) was daar Kuipers om het een halt toe te roepen.

De 1-0 is gewoon onterecht gevallen, was geen vrije trap. Natuurlijk schiet Schone m fantastisch binnen en had die 1-0 later echt wel gevallen, maar op dat moment, na 1 minuut was dat een enorme, onnodige mentale klap en was de ploeg meteen zoekende, en daar heeft Ajax geweldig gebruik van gemaakt. Oh ja, en Jones had die bal natuurlijk gewoon moeten hebben. Vrij zicht van 30 meter, hij had nog een broodje kunnen halen in de tussentijd.

Vervolgens valt je spits uit binnen 10 minuten, je RB na 20 minuten geblesseerd en mis je dus je halve basiself. Feyenoord heeft gewoon niet de bank om dat op te vangen, dat is het verschil in budget tussen Feyenoord en de andere 2 topploegen in NL.

El Ahmadi was geen geel en die was meteen vleugellam, Berghuis was geen geel, hij krijgt vanalles tegen zich aan, waaronder een 2e bal, die schiet ie weg. Vervolgens heeft ie een gat in zijn kop van een aansteker ( vak had gewoon ontruimd moeten worden, waren tokkies uit 410 die uberhaupt al niet bij deze wedstrijd aanwezig hadden mogen zijn, maar omdat ze nu op een ander vak zitten is het ineens weer OK en laat je het oude vak leeg? )
Als je Tapia geel geeft, ( wat ik snap ) Moest Klaassen er toch zeker ook eentje hebben.
Han schreef op maandag 3 april 2017 @ 07:34:
[...]
Ik kan persoonlijk genieten van spelers die zich helemaal leeg spelen in een wedstrijd en wanneer de conditie goed is dan zal het herstel ook snel gaan. Ik zie dat helemaal niet als nadeel, sterker nog, ik zie het als zeer groot voordeel; 100% geven en als beloning de volle 3 punten behalen op de grootste concurrent en de directe belager achter je houden. Deze wedstrijd zal een boost geven, goed voor het zelfvertrouwen.
Dat is het probleem nu juist, die is niet goed. Is al meerdere keren dit seizoen naar voren gekomen bij o.a Ziyech en de jonkies op de flanken. Er komen nu niet echt wedstrijden aan waar Bosz Ziyech weer een week rust kan geven, of ze moeten de EL laten lopen. Van mij mag Ajax dit spel na dit seizoen wekelijks op de mat gaan leggen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk niet dat ze daar fysiek toe in staat zijn. Anders hadden ze het al wel eerder gedaan lijkt me. Komt bovenop dat Ajax de komende 2 weken slechts 2/3 dagen rust heeft voor de volgende wedstrijd, met een week rust was het toen al lastig voor sommige spelers om weer 100% te zijn.

Maar van harte met de overwinning Ajacieden, want hij was verdiend. Je zal een leuke middag hebben gehad in de JC arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Karsdorp ging er toch pas in de rust uit, en kwam vervolgens niet meer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
dutchgio schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:44:
Klopt, maar hij liep halverwege al te hinkelen en was al naar de kant geweest om het te melden. Vanaf dat moment speelde hij ook als een zak aarde met poep erdoorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
dutchgio schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:44:
Na een kwartier gaf hij al aan een pijntje te hebben. Daar kwakkelt hij al een paar weken mee, ze hadden hem nooit met het nationale team mee moeten laten gaan maar eerst moeten laten herstellen. (net zoals hij gisteren niet mee had moeten doen als hij nog niet fit is )

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Wat ik me af vraag btw. Zou Bosz het gaan laten staan? Of gaat ie weer terug naar traore rechts en younes links.

Het team van gisteren was voetballend zoveel beter dan de rest van het seizoen, maar ik zie in Bosz nog wel een enorm koppige man die gewoon die nietsnutten op de flanken weer op gaat stellen.

Ideaal laat ie alles staan ( op Veltman na --> schorsing/Tete is beter ) en laat Traore banken ten faveure van Dolberg. Dan heeft ie echt een potentieel topteam in t veld staan zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:52:
Wat ik me af vraag btw. Zou Bosz het gaan laten staan? Of gaat ie weer terug naar traore rechts en younes links.

Het team van gisteren was voetballend zoveel beter dan de rest van het seizoen, maar ik zie in Bosz nog wel een enorm koppige man die gewoon die nietsnutten op de flanken weer op gaat stellen.

Ideaal laat ie alles staan ( op Veltman na --> schorsing/Tete is beter ) en laat Traore banken ten faveure van Dolberg. Dan heeft ie echt een potentieel topteam in t veld staan zeg.
Ligt er ook een beetje aan wie wel/niet fit is denk ik.
Weet niet of Dolberg woensdag al wel gaat spelen bijvoorbeeld en hoe geblesseerd Younes is.
Daarnaast 1 zwaluw maakt nog geen zomer he ;) dit was thuis op een lekkere zonnige dag waarin het allemaal mee zat (behalve doelpunten maken). Wil niet zeggen dat het net zo swingt bij de volgende wedstrijd (al is deze ook thuis).

In ieder geval met het blik op volgend jaar heb je wel gewoon lekker materiaal:
Youness/Kluivert - Dolberg + Cassiera/Nieuwe spits? - Neres/Cerny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Bosz gaat Traore niet laten banken natuurlijk.
Zodra Youness fit is speelt die weer.

Het was gisteren inderdaad heerlijk vertoeven op de flanken. Neres/Kluivert zijn geen Younes/Traore die alleen maar naar binnen komen en de spits belemmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:24
JST94 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:18:
Maar waarom dan niet de wedstrijd Ajax - Heerenveen, deze valt precies midden in de Europese ontmoeting. Ajax is echt niet fitter voor een ontmoeting met Schalke wanneer de wedstrijd tegen PSV verplaatst wordt.
Dit komt doordat Ajax de donderdag na Ajax - Heerenveen alweer moet aantreden in de Europa League, dus dan heeft het geen nut om die wedstrijd een dag te verzetten. Overigens ben ik er wel voor dat ze de wedstrijd PSV - Ajax verzetten, alleen dienen ze er vaker rekening mee te houden en niet alleen voor die wedstrijd, wat te denken van NEC - Ajax (of in de toekomst andere wedstrijden van ploegen die nog actief zijn).

Overigens wordt de wedstrijd niet verzet:
De KNVB heeft laten weten dat de wedstrijd tussen PSV en Ajax van zondag 23 april niet verplaatst wordt naar maandag 24 april. 'Het verzetten van een topwedstrijd verlangt een organisatie van clubs, politie, burgemeesters. Er is op deze korte termijn geen ruimte om aan zo'n verzoek mee te werken. Ook speelt mee dat fans van beide clubs deze wedstrijd omcirkeld in hun agenda hebben staan. Verplaatsen op korte termijn zou betekenen dat veel fans niet bij de wedstrijd aanwezig kunnen zijn', zo luidt het statement. Zodoende wordt de wedstrijd dus 'gewoon' afgewerkt op 23 april om 16.45 uur.

[ Voor 30% gewijzigd door Gynnad op 03-04-2017 12:45 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:36:
[...]Vervolgens valt je spits uit binnen 10 minuten [...]
Look on the bright side; jullie hebben tenminste 10 minuten lang jullie eerste spits in het veld gehad. Daar kunnen Ajacieden alleen maar jaloers naar kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
De wedstrijd tegen PSV verzetten gaat al niet door. De KNVB ziet geen ruimte om een dergelijke 'topwedstrijd' te verzetten vanwege politie inzet etc.
Bij PSV vonden ze het ook niet zo leuk, die zouden er ook al niet mee akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:59

St@m

@ Your Service

En terecht, weet je van te voren.
Of je deelt het mede aan het begin van het seizoen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Precies, ook nergens voor nodig, die gasten moeten dat makkelijk aan kunnen. Als amateur speelde wij ook regelmatig 2 wedstrijden in een week, minder trainen, meer voetballen, heerlijk!

Pagina: 1 ... 83 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.