Zo, ik mis het begin, staat het 1-0.
Wat een goal!!
Wat een goal!!
[ Voor 24% gewijzigd door Luxicon op 02-04-2017 14:37 ]
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 24% gewijzigd door Luxicon op 02-04-2017 14:37 ]
...
Gelukkig heeft het niets met een keeper te maken die zich gewoon op die bal verkeek.jaapstobbe schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:35:
[...]
Mag Ajax ook een keer de scheids mee hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 02-04-2017 14:40 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Niet zo dramatisch, het zal heus wel meevallen.ph4ge schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:42:
Hamstring, dat kan weleens een paar weken duren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ze zijn net een kwartier bezigv8power67 schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:43:
Nou gaan spannende laatste weken worden dus... Dit gaat feyenoord niet winnen... Zal dan geen lucky ajax roepen maar unlucky feyenoord dan maar ? Kramer erin...
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Naja als je het verleden erbij haalt was het al niet hoopgevend. Dan meteen achter(was geen vrijetrap) en dan ook nog gelijk al vroege wissel van scorende spits voor kramer die niet echt erin zit zeg maar... Tja wordt lastig.
Zeker niet. Bal draait wat weg ja, maar eindigt lang niet in de hoek, van 35 meter met vrij zicht zonder muur. Geen excuses, moet hij gewoon hebben.Tosemime schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:45:
Verbaasd dat mensen hier het een inschattingsfout vinden van Jones, deze bal was toch gewoon onhoudbaar?
Of in ieder geval over de lat tikkendonleone83 schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:46:
[...]
Zeker niet. Bal draait wat weg ja, maar eindigt lang niet in de hoek, van 35 meter met vrij zicht zonder muur. Geen excuses, moet hij gewoon hebben.
Hij schat hem gewoon verkeerd in, hij leek over te gaan.donleone83 schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:46:
Zeker niet. Bal draait wat weg ja, maar eindigt lang niet in de hoek, van 35 meter met vrij zicht zonder muur. Geen excuses, moet hij gewoon hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2017 14:49 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee want hij gaat er wel naar toe met zijn hand. Hij zit er gewoon 20cm naast omdat die bal zwabbert.ph4ge schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:48:
[...]
Hij schat hem gewoon verkeerd in, hij leek over te gaan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tja...Kuipers...v8power67 schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:50:
Ik vond het geen gele kaart voor el ahmadi... Lijkt me gewoon tackel op de bal toch ?
Inderdaad. Die reporter heeft ook niet zo'n scherpe blik.v8power67 schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:50:
Ik vond het geen gele kaart voor el ahmadi... Lijkt me gewoon tackel op de bal toch ?
Typisch Kuipers. Gaat de wedstrijd doodfluiten omdat hij bang is de controle te verliezen. Doet hij wel vaker. Dit was inderdaad gewoon de bal. Zeker hard, maar wel op de bal.v8power67 schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:50:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als je het vergelijkt met de gele kaart die Klaassen van hem kreeg in de vorige Klassieker...gambieter schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:50:
Kuijpers geeft de vrije trappen wel erg makkelijk aan Ajax, dat geel voor El Ahmadi was niets.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die vloog er niet in....St@m schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:53:
Nou, dat gezeur over de 1e minuut en dat het geen vrije trap was is nu ook klaar, want dit was geen overtreding van Sanchez.
Dus? Dat is een fout van de keeper. Kan Kuipers niets aan doen
Zeker waar. Feyenoord wordt overklast met zijn eigen wapens, maar echt mee zit het niet natuurlijk. En dat dwing je niet af binnen 55 seconden..VeeGee schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:53:
Tjonge wat zijn alle Feyenoorders hier weer onsportief na het sterke begin van Ajax. Het kampioenschap kan 010 echt niet meer ontgaan hoor.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 14:57 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daar heeft meestal de ploeg wat aan, die minder goed kan voetballen, en het zo maar probeert te compenseren.Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:55:
Nou Kramer.
Je kans om je onsterfelijk te maken..
En Kuipers fluit niet slecht nee, maar fluit precies op de manier waar ajax profijt van heeft(Mietjes voetbal).
Wij hadden inderdaad meer profijt gehad bij een Nijhuis die snapt dat het een contact sport is.
...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja, Jones en Botteghin starten beiden ontzettend zwak.gambieter schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:59:
Pfff, voor een ervaren keeper is die Jones wel zwak bezig.
Kramer maakt zich met een beetje pech weer onsterfelijk met nul balcontactenVerwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:55:
Nou Kramer.
Je kans om je onsterfelijk te maken..
En Kuipers fluit niet slecht nee, maar fluit precies op de manier waar ajax profijt van heeft(Mietjes voetbal).
Wij hadden inderdaad meer profijt gehad bij een Nijhuis die snapt dat het een contact sport is.
Als we de schade beperkt kunnen houden tot de rust kunnen we hopelijk weer de tweede helft alles recht zetten.
[ Voor 16% gewijzigd door donleone83 op 02-04-2017 15:00 ]
[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 02-04-2017 15:01 ]
[ Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 02-04-2017 15:02 ]
...
Je zou ook kunnen zeggen dat Feyenoord weer eens moet gaan voetballen en niet zo bangig zijn in de snelkookpan.dr.lowtune schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:00:
De wedstrijd duurt nog lang, als Kuipers nou gewoon met een hamstring blessure naar de kant gaat kan het zeker nog wat worden.
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Zo sterk is Ajax nu ook weer niet.jaapstobbe schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:01:
[...]
Je zou ook kunnen zeggen dat Feyenoord weer eens moet gaan voetballen en niet zo bangig zijn in de snelkookpan.
...
Tja dat mag niet, dat weet van der Hoorn ook nog welph4ge schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:02:
Nouja, krijg je een aansteker naar je hoofd, schop je een tweede bal weg en krijg je daar geel voor
Die fijne supporters hoeven hem natuurlijk niet te bekogelen. En er lagen 2 ballen.Luxicon schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:02:
Vieze actie van Berghuis. Echt wat een sneue gast.
Dat was daarnaLeon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:02:
Ja lekker Kuipers, hij krijgt een aansteker tegen zijn hoofd, en krjgt geel
Verwijderd
Die enkel is nu wel een bal hoorgambieter schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:04:
Jammer dat ze dan dat vak ook niet ontruimen.
Mooie redding van Onana trouwens. En dat geel van Veltman was terecht, de enkel van Kuyt is niet de bal.
Voor wie?Hackus schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:05:
Traore wisselen
[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 02-04-2017 15:06 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
...
...
[ Voor 14% gewijzigd door jaapstobbe op 02-04-2017 15:10 ]
Tot zover het zo mentaal weerbare Feijenoord.Leon Zwiers schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:07:
Over en uit. Gefeliciteerd met de overwinning
Grapjas. 2-0 in hedendaagse voetbal is overwinning.Hupske schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:10:
Nah, ze moeten wel oppassen. Feyenoord speelt altijd een geweldige tweede helft. Kan nog alle kanten op.
Met Ajax niet.alwaysleft schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:11:
[...]
Grapjas. 2-0 in hedendaagse voetbal is overwinning.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Alleen als Ajax teveel blijft aanvallen en de bal een keer goed valt kan het nog kantelen. Feyenoord heeft alleen nog de half geblesseerde Elia als joker op de bank, maar neem je daar risico mee in een bijna verloren wedstrijd? Maar het zit Ajax vandaag gewoon wat mee en natuurlijk kregen ze daar vleugels van. Feyenoord moet zich niet gek laten maken en woensdag weer de draad oppakken. De beuk kan je er vandaag ook niet ingooien als Feyenoord. Kuipers houdt het kort, Vilhena is geschorst en El Ahmadi heeft al een onterechte gele kaart gehad.alwaysleft schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:11:
Grapjas. 2-0 in hedendaagse voetbal is overwinning.
[ Voor 27% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2017 15:16 ]
Verwijderd
Hoe graag ik dat ook zie gebeuren.Hupske schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:10:
Nah, ze moeten wel oppassen. Feyenoord speelt altijd een geweldige tweede helft. Kan nog alle kanten op.
Omdat het een tegendoelpunt van Feyenoord betreft.TinusTegengas schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:13:
Waarom telt ieder doelpunt van 020 dubbel?
Ja en nog een kampioensjaar dat Ajax met grote cijfers won, dus beter blijft het 2-0PWM schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:13:
Feyenoord-Ajax 1-1
Ajax-Feyenoord 6-0
Dat was in het laatste jaar van kampioenschap.
Feyenoord staat zondag 1 punt achter op PSVmartinusz schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:15:
Maar leuk deze wedstrijd maar volgende week kan het zomaar weer anders zijn met dubbele programma etc.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq