Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je gelooft niet dat die man in de competitie wel eens een goal maakt.
Wel genant om een speler als Sneijder nu te laten warmlopen en dan strakjes nog een kwartiertje meedoen.
[ Voor 62% gewijzigd door Witte op 28-03-2017 22:09 ]
Houdoe
Het staat nu ook wat beter hoor, met de punt naar voren.Goron schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:06:
Ik weet niet of het nu zoveel beter gaat of dat Italië gewoon geen zin meer heeft
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 28-03-2017 22:09 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De Italianen hebben veel minder tijd nodig om de pas te geven.
Door zo lang te wachten en zo lang nodig te hebben geef je de tegenstander meer tijd om in positie te komen en jouw ruimte te verkleinen.
Liever niet. Ik begrijp dat veel mensen hier hem als de messias zien maar als je hem de bestuursvoorzitter maakt dan gaat hij hetzelfde doen als van Breukelen, namelijk zich omringen met zijn kliek.
Maarja dan was Blind waarschijnlijk nog bondscoach
Vast warm lopen voor zondag...?Grindtegel schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:22:
Wat is nou eigenlijk de rol van Klaassen? Ik zie hem wel steeds rondlopen en achter dat balletje aanrennen maar hoe vaak heeft ie hem ook daadwerkelijk met zijn voet aangeraakt? 2 keer? 1 keer?
Hij speelt achter de spits. Dat hij niet veel ballen krijgt is begrijpelijk aangezien men via de flanken aanvalt.Grindtegel schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:22:
Wat is nou eigenlijk de rol van Klaassen? Ik zie hem wel steeds rondlopen en achter dat balletje aanrennen maar hoe vaak heeft ie hem ook daadwerkelijk met zijn voet aangeraakt? 2 keer? 1 keer?
Het idee is denk ik dat wanneer de spits de bal vast heeft hij komt inlopen. Maar de spits heeft de bal niet lang genoeg maar moet direct schieten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alsof je Pirlo als rechtsback zet.
[ Voor 12% gewijzigd door Fleximex op 28-03-2017 22:33 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 28-03-2017 22:32 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu is het gevaarlijk, maar het probleem is dat hij dit 20x doet wanneer hij 90min speelt en tegenwoordig zijn de afstandsschoten van hem zelden gevaarlijk.Goron schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:32:
Hop Sneijder in twee minuten gevaarlijker dan de rest in 84
[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 28-03-2017 22:33 ]
Paar wedstrijden geleden?Terranova schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:33:
Ik schakel net in, maar heeft Promes überhaupt in wat voor wedstrijd dan ook van het Nederlands elftal wat goeds gedaan?
[ Voor 22% gewijzigd door Grindtegel op 28-03-2017 22:36 ]
Wedstrijdpremie.D-e-n schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:35:
Wat heeft het voor nut dat Berghuis 2 minuten meedoet?
Inderdaad, breng iemand minstens 15 minuten. Kan je nog iets laten zien.D-e-n schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:35:
Wat heeft het voor nut dat Berghuis 2 minuten meedoet?
Het is wel iemand die een visie heeft en die ook uit kan rollen, en dat is precies wat er nodig is.Deadsy schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:14:
‘Van Gaal staat open voor functie van hoogste baas binnen KNVB’
Liever niet. Ik begrijp dat veel mensen hier hem als de messias zien maar als je hem de bestuursvoorzitter maakt dan gaat hij hetzelfde doen als van Breukelen, namelijk zich omringen met zijn kliek.
Dat is ook weer negatief om het negatief doen. Het had net zo goed 2-2 kunnen zijncarpebios schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:38:
Drie doelpunten van de italianen. Het hadden er ook meer kunnen zijn. We komen goed weg.
Met Dost wordt het toch weer statischer. De vrijheid deed Memphis goed. Daar zouden we op moeten voort borduren.Fleximex schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:39:
Toch jammer dat de aanvalslinie deze wedstrijd niet Memphis - Dost - Lens was. Promes toch weer erg weinig gebracht. Van Memphis en Lens gaat veel meer dreiging van uit.
[ Voor 41% gewijzigd door D-e-n op 28-03-2017 22:42 ]
Ontkenning, je bent er bijna!D-e-n schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:40:
[...]
Dat is ook weer negatief om het negatief doen. Het had net zo goed 2-2 kunnen zijn
En als hij zich gaat omringen met zijn fanclub en types Frans Hoek dan zal er vanuit de KNVB ook geen kritiek op hem zijn.toolkist schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:39:
[...]
Het is wel iemand die een visie heeft en die ook uit kan rollen, en dat is precies wat er nodig is.
wel goed dat ze hem niet standaard in de basis zetten al... met talenten moet je voorzichtig zijn !carpebios schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:32:
Die Sneijder, dat gaat een grote worden! Mooi dat die wat minuutjes speeltijd krijgt.
Maar gelukkig zijn we in Nederland snel tevreden, dus gaat de boeken in als een gigantische vooruitgang
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 28-03-2017 22:47 ]
Derhalve zou ik graag iemand van buiten de KNVB willen zien, geen Nederlander dus.D-e-n schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:46:
Ik denk dat wat Gullit zegt meer hout snijdt met aanhalen wat Sacchi zegt: we spelen ouderwets. Een nieuwe coach zal echt een andere cultuur moeten meebrengen.
Iemand die lak heeft aan 4-3-3 en de media.
Verwijderd
En ik zou graag een avondje uitgaan met Emma Watson..... Zit er denk ik ook niet echt inDeadsy schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:47:
[...]
Derhalve zou ik graag iemand van buiten de KNVB willen zien, geen Nederlander dus.
KNVB zal nooit en te nimmer iemand aanstellen waarmee ze geen vriendjes zijn.
Het kan ook een Nederlander met andere ideeën zijn. En het gaat niet per se om 433 of 442 of 532. Alhoewel ik met deze spelers naar 442 in een ruit zou neigenDeadsy schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:47:
[...]
Derhalve zou ik graag iemand van buiten de KNVB willen zien, geen Nederlander dus.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dat is juist het probleem. Zo blijf je de zelfde fouten maken en blijft iedereen elkaar de hand boven het hoofd houden.Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:49:
[...]
En ik zou graag een avondje uitgaan met Emma Watson..... Zit er denk ik ook niet echt in![]()
KNVB zal nooit en te nimmer iemand aanstellen waarmee ze geen vriendjes zijn.
En word er pas een trainer ontslagen wanneer het al te laat is.
Dat ze niemand buiten hun eigen kliek (opleiding) willen zie je al aan het feit dat ze altijd naar de bekende namen kijken. Koeman, de Boer etc.
Verwijderd
Ben het helemaal met je eens hoor.Deadsy schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:51:
[...]
En dat is juist het probleem. Zo blijf je de zelfde fouten maken en blijft iedereen elkaar de hand boven het hoofd houden.
En word er pas een trainer ontslagen wanneer het al te laat is.
Dat ze niemand buiten hun eigen kliek (opleiding) willen zie je al aan het feit dat ze altijd naar de bekende namen kijken. Koeman, de Boer etc.
Maar de KNVB denkt nog steeds dat wij Nederland het voetbal hebben uitgevonden en met technisch aanvallend voetbal de beste worden.
Een buitenlandse trainer die ook meteen een frisse wind door het Nederlands voetbal, en voornamelijk de opleidingen gooit..... Ik zou er persoonlijk meteen voor tekenen.
Of een trainer zoals Gert-Jan Verbeek die niet bang is om veranderingen door te voeren.
Maar die komt niet. Zit nu goed, heeft andere/betere opties en gaat niet in deze ramp stappen.D-e-n schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:53:
Nu zou Koeman wel een goede keus zijn
Denk zelf dat ze van Gaal een dikke functie geven en dan een pion van hem als bondscoach en Louis zal de assistenten van de bondscoach zelf uitzoeken.
@Just_jan
Denk dat Sacchi ook juist dat bedoeld. We denken nog steeds net als vroeger en die tijd is voorbij. We hebben niet meer te toppers in huis maar moeten opbouwen.
[ Voor 18% gewijzigd door Deadsy op 28-03-2017 22:57 ]
ja.. ik weet het niet wat erger afschrikt.Deadsy schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:55:
[...]
Maar die komt niet. Zit nu goed, heeft andere/betere opties en gaat niet in deze ramp stappen.
Denk zelf dat ze van Gaal een dikke functie geven en dan een pion van hem als bondscoach en Louis zal de assistenten van de bondscoach zelf uitzoeken.
Moeten werken onder van Breukelen of van Gaal.
Ik denk dat je Koeman en de Boer alvast kunt vergeten als van Gaal de baas wordt.
★ What does that mean? ★
Denk dat het Seedorf word.MrMonkE schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:56:
[...]
ja.. ik weet het niet wat erger afschrikt.
Moeten werken onder van Breukelen of van Gaal.
Ik denk dat je Koeman en de Boer alvast kunt vergeten als van Gaal de baas wordt.
En de grap gaat denk ik worden dat als ze van Gaal een dikke functie geven dat van Breukelen gewoon blijft zitten en ze hem misschien op een doodlopend spoor zetten zoals met Bert van Oostveen.
Lekker geld verspillen.
En waarom zou de KNVB plots slimme beslissingen gaan nemen?D-e-n schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:02:
Seedorf heeft ook geen ervaring. Dan maken ze weer dezelfde fout
Dat Seedorf de nieuwe bondscoach word zal onderdeel zijn van de deal met van Gaal waar deze een functie bij de KNVB krijgt.
De mutsen bij de KNVB denken alleen aan korte termijn oplossingen en hoe ze de media achter zich krijgen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
We hebben tot Mei om te speculeren.
Slechter als Blind kan het niet in ieder geval.
Iemand die een beetje kan omgaan met Football Manager zou het al beter doen...
Dat heb ik op mijn CV gezet die ik een paar maanden geleden opgestuurd heb.Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:06:
Aghja,
Nog niets gehoord.
Zou zelf voor 2 mensen gaan. Iemand voor de babbel met een bekende kop en iemand voor op het veld. Meulensteen of Ten Cate voor het veld.
Duitsers doen het ook min of meer zo. Bierhoff is achter de schermen de grote gast die met de spelers bezig is en Low doet de babbel.
Ik zie een tv format voor me...Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:06:
Aghja,
Stel je de wissels eens voor
Ze gaan natuurlijk geen BadMuts aanstellenDeadsy schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:08:
[...]
Dat heb ik op mijn CV gezet die ik een paar maanden geleden opgestuurd heb.
Nog niets gehoord.
Zou zelf voor 2 mensen gaan. Iemand voor de babbel met een bekende kop en iemand voor op het veld. Meulensteen of Ten Cate voor het veld.
Duitsers doen het ook min of meer zo. Bierhoff is achter de schermen de grote gast die met de spelers bezig is en Low doet de babbel.
Wie de bondscoach wordt maakt me momenteel eigenlijk nog minder uit dan hoe (of) het bestuur van de KNVB hervormd wordt.
De bondscoach is vaak toch een passant, we moeten eerst maar eens zorgen dat de KNVB precies weet wat ze wil qua beleid en daar vervolgens een coach (of twee) bij zoeken. Je wil niet dat de boel weer 180 graden draait als er een keerveen club met een zak geld schudt.
En dan vind ik Louis een prima kandidaat om de boel te leiden. Hij gaat zelf niet meer verkassen en ik heb ook niet het idee dat ie nog over de schouder mee wil kijken/beslissen.
Dat je daar dan Frans Hoek en Andries Jonker bij krijgt, so be it. Blijkbaar kunnen die toch ook wel iets.
Zaterdag,18.30 uur:
AZ - FC Groningen -
PEC Zwolle - Excelsior
19.45 uur:
Sparta R'dam - PSV
20.45 uur:
FC Utrecht - Willem II
Heracles Almelo - sc Heerenveen
Zondag,12.30 uur:
Vitesse - NEC
14.30 uur:
Ajax - Feyenoord
ADO Den Haag - Roda JC
16.45 uur:
FC Twente - Go Ahead Eagles
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mocht Ajax niet weten te winnen wordt de strijd on plek 2 en 3 nog een hele spannende!
Life is what happens while you're busy making other plans
Als Ajax wel wint ook. Dan blijft het gat met PSV maar 2 punten met PSV uit nog op het programma. Overigens kan PSV dan ook weer met een schuin oog naar plek 1 kijken.frumper schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:29:
Dat wordt lastig voorspellen...de enige zekerheidjes zijn Zwolle, PSV en Twente denk ik.
Mocht Ajax niet weten te winnen wordt de strijd on plek 2 en 3 nog een hele spannende!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ajax is niet in topvorm dus dat zal wel hooguit gelijk worden inderdaad.
Verwijderd
Wat ik dan weer niet snap...Promes speelt bij zijn club als spits en Memphis aan de linkerkant. En gisterenavond...juist precies omgedraaid.Fleximex schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:39:
Toch jammer dat de aanvalslinie deze wedstrijd niet Memphis - Dost - Lens was. Promes toch weer erg weinig gebracht. Van Memphis en Lens gaat veel meer dreiging van uit.
Wat ik ook zag...een aantal scherpe, gevaarlijke voorzetten van de zijkant. Waar was die lange spits?
Mijn idee: al moet de verantwoordelijke minister ingrijpen

Ik ben wel benieuwd wat de PSV fans hopen van zondag. Hopen jullie dat Ajax wint van Feyenoord en jullie kansen op de titel iets toenemen of hopen jullie dat Ajax verliest zodat jullie kansen op plek 2 toenemen naar meer dan 50%?martinusz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:58:
Ik verwacht voor de klassieker wederom een 1-1, hoop het niet, maar zie Ajax eigenlijk niet winnen van dit Feyenoord. Zou wel tof zijn voor de titelstrijd, en nogmaals PSV doet ook gewoon nog mee voor de titel, zeker als Ajax zou winnen zondag.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat kan je eigenlijk alleen maar achteraf bepalen als PSV supporter. Maar ik ben optimist. Kom op Ajax!ph4ge schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:32:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat de PSV fans hopen van zondag. Hopen jullie dat Ajax wint van Feyenoord en jullie kansen op de titel iets toenemen of hopen jullie dat Ajax verliest zodat jullie kansen op plek 2 toenemen naar meer dan 50%?
Wat zeg ik nu

Zullen wij laten horen: SP-AR-TA
In oktober hebben we nog van PSV in het bekertoernooi gewonnen met 3-1, heb er een goed gevoel over dat we weer kunnen stunten op het Kasteel
Ik zeg ook gelijk.. Al zou ik liever hebben dat feyenoord wint dan ajax. Ik denk dat kampioen worden toch erg lastig (onmogelijk) zal worden. Dan liever goede kans om 2e te worden.dutchgio schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:33:
Gelijk? En dan zelf winnen, dan lopen ze op allebei punten in.
Van de partij, daar.Vlassie1980 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:06:
[...]
Zullen wij laten horen: SP-AR-TA![]()
In oktober hebben we nog van PSV in het bekertoernooi gewonnen met 3-1, heb er een goed gevoel over dat we weer kunnen stunten op het Kasteel
Maar deze keer voor PSV. Stiekem.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Eens winst op Groningen en nota bene Excelsior nog niet zo lang geleden had je op 2 punten achterstand gebracht waarin je het as. zondag had kunnen beslissen (of iig een mentale tik uit delen)dutchgio schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:06:
Ajax had al eerder moeten profiteren, door de misstappen is die spanning nu veel minder groot. Feyenoord kan zich een verlies permitteren.
Ajax is niet in topvorm dus dat zal wel hooguit gelijk worden inderdaad.
Dus daarom dat ik ook al zei, focus maar op de EL
Bij een gelijkspel bij Ajax-Feyenoord heeft PSV plek 2 nog niet in eigen hand.dutchgio schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:33:
Gelijk? En dan zelf winnen, dan lopen ze op allebei punten in.
Overigens kan ik me voorstellen dat als PSV punten morst bij Sparta dat ze dan helemaal voor Feyenoord zullen zijn, want de kans op plek 1 is dan wel heel klein geworden.
Tja, als Feyenoord 'gewoon' won van Sparta en GAE hadden we zondag al op de Coolsingel kunnen staan.loewie1984 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:16:
Eens winst op Groningen en nota bene Excelsior nog niet zo lang geleden had je op 2 punten achterstand gebracht waarin je het as. zondag had kunnen beslissen (of iig een mentale tik uit delen)
Dus daarom dat ik ook al zei, focus maar op de EL
[ Voor 35% gewijzigd door ph4ge op 29-03-2017 11:23 ]
Verwijderd
Ik heb niet het idee dat die wedstrijd erg leeft onder PSV'ers, bij mij ook niet zo. Ik heb een lichte voorkeur voor Feyenoord. Het is beter voor PSV als Feyenoord wint.ph4ge schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:32:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat de PSV fans hopen van zondag. Hopen jullie dat Ajax wint van Feyenoord en jullie kansen op de titel iets toenemen of hopen jullie dat Ajax verliest zodat jullie kansen op plek 2 toenemen naar meer dan 50%?
Voor de spanning in de competitie is het leuker als Ajax wint, als dat niet lukt is het uiteraard de onofficiële kampioenswedstrijd van Feyenoord.
Verwijderd
Laatste overwinning in de Arena:Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:28:
Van mij mag Feyenoord wel weer eens winnen in de Arena. Is volgens mij al een heel poosje geleden dat dat gebeurd is. Ajax is voor Feyenoord jarenlang de grootste Angstgegner geweest. Tijd dat dat eens teniet wordt gedaan lijkt mij.
2005-2006 Eredivisie 28-08-2005 Ajax-Feyenoord 1-2 (0-1)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Kijk aan, meer dan 10 jaar geleden reeds.martinusz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:39:
[...]
Laatste overwinning in de Arena:
2005-2006 Eredivisie 28-08-2005 Ajax-Feyenoord 1-2 (0-1)
Verwijderd
Ik ben geen PSV supporter maar ik zou dan voor de winst van Feyenoord gaan want dan heb je 100% zeker meer kans op CL. Als Ajax wint en ze spelen opeens heel goed in Eindhoven dan blijf je 3de. Bij winst van Feyenoord heeft PSV het volledig zelf in de hand om toch CL te kunnen spelen. Bij winst van Ajax blijven ze afhankelijk van anderen.ph4ge schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:32:
[...]
Wie heeft er 5x achter elkaar de CL gewonnen met Ajax. BadMuts of Louis van Gaal?toolkist schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 00:27:
[...]
Ze gaan natuurlijk geen BadMuts aanstellen![]()
Wie de bondscoach wordt maakt me momenteel eigenlijk nog minder uit dan hoe (of) het bestuur van de KNVB hervormd wordt.
De bondscoach is vaak toch een passant, we moeten eerst maar eens zorgen dat de KNVB precies weet wat ze wil qua beleid en daar vervolgens een coach (of twee) bij zoeken. Je wil niet dat de boel weer 180 graden draait als er een keerveen club met een zak geld schudt.
En dan vind ik Louis een prima kandidaat om de boel te leiden. Hij gaat zelf niet meer verkassen en ik heb ook niet het idee dat ie nog over de schouder mee wil kijken/beslissen.
Dat je daar dan Frans Hoek en Andries Jonker bij krijgt, so be it. Blijkbaar kunnen die toch ook wel iets.
En dat hervormen gaat niet gebeuren, vrij triest dat onze bond zoveel weg heeft van een Oost Europese bond.
Ik ben ook geen PSV supporter, maar ik zou zo niet denken. 2e worden is een 75% kans om uitgeschakeld te worden in de voorronde CL. Dan liever de kans en hoop houden op een kampioenschap en 100% plaatsing voor de CL. Dus gelijkspel of winst Ajax zou het beste zijn voor PSV in mijn ogen.rikoos schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:03:
[...]
Ik ben geen PSV supporter maar ik zou dan voor de winst van Feyenoord gaan want dan heb je 100% zeker meer kans op CL. Als Ajax wint en ze spelen opeens heel goed in Eindhoven dan blijf je 3de. Bij winst van Feyenoord heeft PSV het volledig zelf in de hand om toch CL te kunnen spelen. Bij winst van Ajax blijven ze afhankelijk van anderen.
Dat lijkt mij een flinke opsteker voor de zaak Vilhena
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 29-03-2017 20:29 ]
Als dat geen vrijspraak wordt..ph4ge schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:28:
Interessant, Makkelie getuigt dat hij Vilhena geel had gegeven als hij het wel had gezien omdat het niet buitensporig was. Zijn waarnemer zegt dat hij geel en niet rood gemist had.
Dat lijkt mij een flinke opsteker voor de zaak Vilhena
Ik vraag mijzelf trouwens af als de arbiter + de waarnemer van de arbiter aan de hand van TV beelden oordelen dat het geel waard zou zijn en geen rood wat de aanklager hier nog mee wilt doen?
[ Voor 20% gewijzigd door JST94 op 29-03-2017 20:41 ]
Makkelie ging nog even door, zit duidelijk op de lijn van Feyenoord. Dat terwijl Van Benthem nog moet beginnen.JST94 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:32:
[...]
Als dat geen vrijspraak wordt..
Ik vraag mijzelf trouwens af als de arbiter + de waarnemer van de arbiter aan de hand van TV beelden oordelen dat het geel waard zou zijn en geen rood wat de aanklager hier nog mee wilt doen?
Ik ben niet gespecialiseerd in sportrecht en niet objectief, maar om in sporttermen te spreken, dit is nog net geen ippon maar wel een wazari. Als je de dienstdoende agent (en zijn controleur) in je voordeel kan laten getuigen kan je een normale rechtszaak bijna niet meer verliezen.
De aanklager is een jurist zonder voetbalachtergrond of scheidsrechtersopleiding, dus die heeft een andere mening.JST94 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:32:
Als dat geen vrijspraak wordt..
[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 29-03-2017 20:47 ]
Aanklager heeft dus ook serieus 4 wedstrijden geëist terwijl Makkelie + Waarnemer zeiden dat het geen rood was maar geel.

[ Voor 21% gewijzigd door JST94 op 29-03-2017 20:49 ]
Ze noemt het zelf nu ook geen opzet, en verhoogt toch de strafeis. Volgens mij was dit haar betoog en ik zie nauwelijks onderbouwing afgezien van "ik vind dit en ik vind dat". Van Benthem kom er maar in.JST94 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:48:
Aanklager zegt net dus ook serieus: ,,Als het aan mij ligt, laten we de uitleg van Makkelie buiten beschouwing.". Koekoek, het oordeel aan de hand van tv beelden van een professionele arbiter + waarnemer buiten beschouwing laten?
Aanklager heeft dus ook serieus 4 wedstrijden geëist terwijl Makkelie + Waarnemer zeiden dat het geen rood was maar geel.
Die aanklager moet echt een ander beroep gaan zoeken.
Denk dat veel clubs ook alles aan gaan vechten omdat de aanklager toch niet zon sterk betoog en samenhangend verhaal kan voeren
[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 29-03-2017 20:58 ]
OptischLeon Zwiers schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:49:
En dat terwijl Feyenoord vaak de bovenliggende partij was =p
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van Benthem is ook weleens scherper geweest. Echt een knock out heeft hij niet uitgedeeld.JST94 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:56:
Ja, ik ben benieuwd. Nu ik dit zo volg krijg ik toch het idee dat Vilhena er mee weg gaat komen.
Dit topic is gesloten.