[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

PWM schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:35:
Als de aanklacht is veranderd, krijgt Feyenoord ook een nieuwe mogelijkheid om in beroep te gaan. Ze zijn immers in beroep gegaan tegen de straf voor een elleboog. Als hij veroordeeld word voor een klap, zou dat dus betekenen dat Vilhena er zondag is.
Dat zou wel mooi zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 16:18
JST94 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:27:
Nog twee dagen tot D-Day (Schorsingszaak Vilhena). Kleine update: De aanklager heeft de aanklacht verruimd. Het gaat nu om het geven van een elleboog/het slaan van de tegenstander. :z :z :z
Typisch weer, er zit nogal een verschil tussen slaan en een elleboog. Als de aanklager het al niet kan zien... En waarom wordt dat nu besloten, terwijl het al 3 weken geleden is? Er is geen ontwikkeling geweest. Is dat omdat Feyenoord weer een bewegingswetenschapper inschakelt om elleboogstoot te ontkrachten, en ze nu nog maar 2 dagen hebben om deze nieuwe aanklacht ook te verwerpen?

Het zaakje begint steeds meer te stinken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Tja, je moet wat, als de 'bondscoach' de carrière van de beoogde centrale verdediger van Ajax een gevoelige knauw heeft toegebracht, moet ergens balans worden gezocht met het oog op de komende clash...? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Toevallig is Jong Oostenrijk een hele leuke ploeg dus dat Jong Oranje er van verloren heeft is niet meteen een verrassing O-) . Maar ik zie op teletekst dat het een oefeninterland tegen gewoon Oostenrijk was en gespeeld in Spanje (en niet in Oostenrijk zoals ik net hoorde bij VI?). 0-1 de uitslag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Dat is toch gewoon een incident?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@ph4ge @Ramzzz ik dacht dat het onderwerp off limits was? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:00:
@ph4ge @Ramzzz ik dacht dat het onderwerp off limits was? :?
Daar hebben we een topic report voor. Maar dat ging over het herhalen van zetten en dit is een nieuwe ontwikkeling, dus lijkt me niet off limits.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:45

ST10©DE

Dus.............

apis29 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:49:
Toevallig is Jong Oostenrijk een hele leuke ploeg dus dat Jong Oranje er van verloren heeft is niet meteen een verrassing O-) . Maar ik zie op teletekst dat het een oefeninterland tegen gewoon Oostenrijk was en gespeeld in Spanje (en niet in Oostenrijk zoals ik net hoorde bij VI?). 0-1 de uitslag ...
Tja, O18 wint wel met 5-0 van Tsjechie O18

En Duitsland O20 verliest van Zwitserland O20

[ Voor 5% gewijzigd door ST10©DE op 27-03-2017 22:23 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wilde blind daarom zeventienjarigen in het team? :P
ph4ge schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:07:
Daar hebben we een topic report voor. Maar dat ging over het herhalen van zetten en dit is een nieuwe ontwikkeling, dus lijkt me niet off limits.
En we hebben mods om mensen daarop aan te spreken. Maar ik zie inderdaad enige nieuwe ontwikkeling, maar meteen weer dezelfde herhaling van zetten. Recept voor dezelfde ellende.

Maar goed, ik laat het aan rood.

[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 27-03-2017 22:27 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:25:
[...]

En we hebben mods om mensen daarop aan te spreken. Maar ik zie inderdaad enige nieuwe ontwikkeling, maar meteen weer dezelfde herhaling van zetten. Recept voor dezelfde ellende.
Dit is natuurlijk allemaal tactiek van de KNVB (lees: Gijs de Jong), om Feyenoord maar kampioen te laten worden... O-)

Zo, dat hebben we ook weer gehad... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat programma van Touzani was wel grappig, soms zelfs licht interessant. Maar het wordt nu toch wel erg een herhaling van zetten zeg. Zijn er mensen die alles gekeken hebben? Ik houd dat niet vol denk ik. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Het staat iig van begin tot eind op de achtergrond aan, zo kom je er wel doorheen ;)
P. Mekes schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:22:
[...]

Tja, O18 wint wel met 5-0 van Tsjechie O18

En Duitsland O20 verliest van Zwitserland O20
Vlgns mij was deze afgelopen donderdag op tv tot de CL voor vrouwen begon O-) . Maar ik zie vandaag idd weer, je weet maar nooit wie er op het veld stond he (donderdag had DLD wel gewonnen). Ze zijn bezig met spelers selecteren voor het WK Onder 20 ...

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 27-03-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Gonadan schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:33:
Dat programma van Touzani was wel grappig, soms zelfs licht interessant. Maar het wordt nu toch wel erg een herhaling van zetten zeg. Zijn er mensen die alles gekeken hebben? Ik houd dat niet vol denk ik. :P
Het is dat ik die van Dolberg wel even wilde zien. :)
Zo langzamerhand wordt het wat meer van hetzelfde inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Vos schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:34:
[...]

Volgens mij is die discussie wel klaar hier ;).

(Aldus de mod trouwens)
Ging mij niet zozeer om een discussie op te starten, want we worden het dan toch nooit eens. :P
PWM schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:35:
Als de aanklacht is veranderd, krijgt Feyenoord ook een nieuwe mogelijkheid om in beroep te gaan. Ze zijn immers in beroep gegaan tegen de straf voor een elleboog. Als hij veroordeeld word voor een klap, zou dat dus betekenen dat Vilhena er zondag is.
Ging mij onder andere hierom. Geen idee of dit mogelijk is en heb ook nog van nergens een antwoord er op gelezen. Wel raar dat ze dit ineens twee dagen voor de zitting doen. Alsof ze van Benthem even willen sarren.

Ander nieuwtje:

Schijnt dat Feyenoord eindelijk een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden. Nederlands bedrijf, gaat ongeveer hetzelfde betalen als Opel nu doet (Ik dacht circa 5 miljoen :(). Geruchten gaan dat Coolblue de hoofdsponsor gaat worden.

[ Voor 12% gewijzigd door JST94 op 27-03-2017 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 15:12
Dan koop ik nooit meer wat bij coolblue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Je zou maar Ziggo hebben en vaak bij Coolblue bestellen en dan voor PSV zijn :+ dan heb je toch geen leven meer!

Doet iemand nog een voorspelling voor vanavond? :)F

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
martinusz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:35:
Je zou maar Ziggo hebben en vaak bij Coolblue bestellen en dan voor PSV zijn :+ dan heb je toch geen leven meer!

Italie begint vrij gemotiveerd en Nederland komt vrij snel op 0-1. Dan blijft Nederland het proberen omdat er toch wat eer op het spel staat terwijl het de Italianen niets kan schelen. Vlak voor tijd uit de kluts valt de 1-1 en iedereen schrijft dat het lek boven is en de lijn naar boven weer is voortgezet. Krim krijgt een vaste aanstelling als BC omdat bleek dat dat al was afgesproken toen Blind BC werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 15:35
Hoppa! toch nog een kaartje kunnen krijgen voor Ajax - Schalke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:25:
[...]

Italie begint vrij gemotiveerd en Nederland komt vrij snel op 0-1. Dan blijft Nederland het proberen omdat er toch wat eer op het spel staat terwijl het de Italianen niets kan schelen. Vlak voor tijd uit de kluts valt de 1-1 en iedereen schrijft dat het lek boven is en de lijn naar boven weer is voortgezet. Krim krijgt een vaste aanstelling als BC omdat bleek dat dat al was afgesproken toen Blind BC werd.
:D

Ik zeg 0-2.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ben vooral benieuwd welke 11 Grim het veld instuurt, zou toch wat zijn als hij een compleet ander elftal opstelt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:53
Het zal wel een grimmige sfeer worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:26

St@m

@ Your Service

martinusz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:35:

He kut.. :D

interesseert me echt geen hol :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Wel raar toch dat je een oefenwedstrijd speelt na een kwalificatiewedstrijd. Dat doe je toch ervoor? Duitsland speelde vorige week ook een oefenpotje tegen Engeland voor de kwalificatiewedstrijd tegen Azerbeidzjan.

[ Voor 92% gewijzigd door chim0 op 28-03-2017 11:07 . Reden: per ongeluk op verstuur geklikt :x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
St@m schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:51:
[...]

He kut.. :D

interesseert me echt geen hol :P
Voor de meeste normale mensen niet nee, maar je hebt van die mensen die dat dus echt belangrijk vinden :X
chim0 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:06:
Wel raar toch dat je een oefenwedstrijd speelt na een kwalificatiewedstrijd. Dat doe je toch ervoor? Duitsland speelde vorige week ook een oefenpotje tegen Engeland voor de kwalificatiewedstrijd tegen Azerbeidzjan.
Is gewoon debiel, welk nut heeft deze wedstrijd uberhaupt nog, hierna spelen ze weer weet ik veel hoelang niet samen. Enige wat je hiermee kan bereiken is spelers geblesseerd terug sturen naar de clubs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

martinusz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:11:
[...]

Voor de meeste normale mensen niet nee, maar je hebt van die mensen die dat dus echt belangrijk vinden :X

[...]

Is gewoon debiel, welk nut heeft deze wedstrijd uberhaupt nog, hierna spelen ze weer weet ik veel hoelang niet samen. Enige wat je hiermee kan bereiken is spelers geblesseerd terug sturen naar de clubs :(
Was om het goede gevoel vast te houden na het (verwachte) uitstekende resultaat afgelopen zaterdag. Ik ga voor 0-5 ofzo.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
martinusz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:11:
[...]

Precies, oefenwedstrijden zijn zo nutteloos. Alleen maar kans op blessures idd. En stel dat ze vanavond de sterren van de hemel spelen, is totaal geen garantie dat je de eerstvolgende keer ook zo speelt. Is allemaal vorm van de dag, moment van de dag etc. Doe dan lekker een partijtje 11 tegen 11 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
chim0 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Precies, oefenwedstrijden zijn zo nutteloos. Alleen maar kans op blessures idd. En stel dat ze vanavond de sterren van de hemel spelen, is totaal geen garantie dat je de eerstvolgende keer ook zo speelt. Is allemaal vorm van de dag, moment van de dag etc. Doe dan lekker een partijtje 11 tegen 11 ofzo.
Dit is misschien wel de laatste keer dat de KNVB nog even goed kan cashen. Kan me niet voorstellen dat ze het stadion nog vol krijgen na de afgelopen 3 jaar. Ik heb zelf ook al jaren geen interland meer bezocht, terwijl ik tot 2014 altijd een passe partout had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00
Purehz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:09:
Hoppa! toch nog een kaartje kunnen krijgen voor Ajax - Schalke :D
Hoe?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 15:35
10 uur was er nog de extra verkoop van plekken die gereserveerd zijn voor de UEFA bobo's en pers/etc.
Nog een mooi plekje kunnen krijgen op de eerste ring (Vak 124). Prijzen werd je niet vrolijk van maar is beter te doen dan via marktplaats/viagogo nog een kaartje proberen te bemachtigen (52.50 euro).

Na alle Europese wedstrijden geweest te zijn was t toch wel een grote teleurstelling om deze wedstrijd te laten schieten.

Binnenkort eerst nog naar Ajax - AZ en dan op naar Ajax - Schalke 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00
Nice, dat zal natuurlijk ook wel lang en breed weer weg zijn. Hoop wel op spektakel dan voor je, als Ajax de competitie laat lopen moeten ze zich maar oprichten voor de UEFA punten. Dus gewoon de EL winnen. Dat begint bij een overwinning op Schalke. Veel plezier

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:30:
[...]

Dit is misschien wel de laatste keer dat de KNVB nog even goed kan cashen. Kan me niet voorstellen dat ze het stadion nog vol krijgen na de afgelopen 3 jaar. Ik heb zelf ook al jaren geen interland meer bezocht, terwijl ik tot 2014 altijd een passe partout had.
Nu ga je naar de Libelle zomerweek i.p.v. de interlands :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

martinusz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:52:
[...]

Nu ga je naar de Libelle zomerweek i.p.v. de interlands :+ :+
Zelfde publiek, dus wat dat betreft. :X
1x naar een wedstrijd geweest, nooit weer, of het moet een WK finale zijn ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 28-03-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
chim0 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:06:
Idd, hebben de clubs nog steeds de verplichting hun spelers af te staan als het enkel om een oefenpotje gaat?

Waarschijnlijk zullen er wel lucratieve deals afgesloten zijn door de bond waarvoor de spelers moeten doen of ze een wedstrijd spelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wow, bezig met kaarten voor de laatste uitwedstrijden.

Vitesse uit 240 euro business seat, inclusief drank.
Exceslior uit 242 euro gewoon de tribune naast het uitvak, inclusief drank

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Is de opstelling tegen Italië al bekend ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hackus schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:54:
Jep, v.d. Sar op doel, gio linksback, stam etc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
martinusz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:09:
[...]

Jep, v.d. Sar op doel, gio linksback, stam etc. :+
:>

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Hackus schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:54:
Ik verwacht:
Zoet;
Karsdorp, Hoedt, Martens Indi, Blind;
Sneijder, Strootman, Wijnaldum;
Robben, Dost, Depay;

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
De Ligt;
De Ligt, De Ligt, De Ligt, De Ligt;
De Ligt, De Ligt, De Ligt;

:+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Quad schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:23:
[...]

Ik verwacht:
Zoet;
Robben, Dost, Depay;
Ziet er goed uit, las wat(vaag) mobiel vanmiddag over De Ligt en dacht, Nee he. nu thuis kan ik het niet terug vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Robben zou toch niet meedoen?
Dan zal Promes daar wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
OPSTELLING ORANJE: Zoet; Tete, Hoedt, Martins Indi, Blind; Strootman, Klaassen, Wijnaldum; Lens, Memphis, Promes.

Yes, geen Feyenoorders. :9

[ Voor 12% gewijzigd door JST94 op 28-03-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:06
Gekke voorhoede zonder echte spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 11:00
Is Lens geen betere spits dan Depay? Dan kan die gewoon op de vleugel.

Fijn voor Karsdorp dat hij rust krijgt maar overigens blijft het raar dat Tete nu rechtsback is. Die speelt ook praktisch nooit bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:18

Fiber

Beaches are for storming.

Quad schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:23:
[...]

Ik verwacht:
Zoet;
Robben, Dost, Depay;
Ruim de helft goed geraden... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zul je zien dat ze vanavond 'gewoon' van Italië winnen... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Fiber schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:19:
[...]

Ruim de helft goed geraden... :)
Mja, ik hoopte dat Robben oa toch ging spelen, een dan na 1 helft er weer af oid.
Fiber schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:21:
Zul je zien dat ze vanavond 'gewoon' van Italië winnen... :z
En dan wordt Grim de vaste bc.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:26

Shabbaman

Got love?

Weer een middenveld met drie lopers...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gynnad schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:37:
De Ligt;
De Ligt, De Ligt, De Ligt, De Ligt;

:+
Maar eigenlijk moeten we die jongen gewoon dankbaar zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaliter zou ik nu iets gaan zeggen over.
Waarom staat Karsdorp er in godsnaam niet in?

Maar vind het nu wel prima zo, laat maar lekker op de bank zitten, zijn ze lekker fit en fris voor komende zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik denk omdat Tete defensief wat beter is dan Karsdorp. Dat kan je tegen Italië wat beter gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JST94 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:08:
OPSTELLING ORANJE: Zoet; Tete, Hoedt, Martins Indi, Blind; Strootman, Klaassen, Wijnaldum; Lens, Memphis, Promes.

Yes, geen Feyenoorders. :9
Bah, en Grim speelde nog wel bij Ajax... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afscheid van Clarence Seedorf, die kerel is 9 jaar geleden gestopt man. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
'Beste Clarence, will je aub bondscoach worden?'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Capello aan van Gaal, wil jij geen bondscoach worden? Van Gaal:

Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/129/577/1a4.jpg

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 22-09 10:55

iChaos

It's Lupus.

Vanwaar dit eerbetoon aan Seedorf, specifiek vandaag/vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
iChaos schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:43:
Herinnering opwekken aan toen we nog topspelers hadden O-)

En Seedorf heeft natuurlijk veel in Italië gespeeld

[ Voor 10% gewijzigd door Goron op 28-03-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was al een aantal weken geleden bekend gemaakt.

Maar zogenaamd kon een eerder afscheid niet omdat die altijd te druk was.
Met andere woorden, ze hadden er allebei geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ze moesten hem nog bedanken voor zijn bewezen diensten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden eigenlijk ook meteen hun excuses aan hem moeten aanbieden over hoe die is behandeld in zijn Interland Periode.
1 van de beste spelers die we hebben gehad, maar vrijwel nooit gebruik van gemaakt.... Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ja joh, inmiddels ook de tekst van het Wilhelmus op de reclamebanners? Sowieso heeft deze avond wel een heel erg voetbal-bij-SBS6-niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

iChaos schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:47:
Ja joh, inmiddels ook de tekst van het Wilhelmus op de reclamebanners? Sowieso heeft deze avond wel een heel erg voetbal-bij-SBS6-niveau.
Achja, een aantal spelers zingen nooit mee, mogen wat mij betreft ook wel uit het basiselftal. (al is dat miss wel erg rigoureus)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:48:
[...]

Achja, een aantal spelers zingen nooit mee, mogen wat mij betreft ook wel uit het basiselftal. (al is dat miss wel erg rigoureus)
Dat gaan we sowieso nooit meer zien.
Hell, sommige spreken niet eens normaal ABC Nederlands.

Misschien als ze het veranderen in een rap versie dat ze opeens meedoen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

De stream op nu.nl is dan wel weer erg scherp. Lijkt beter dan de NOS stream van afgelopen zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Lekker gewerkt boys.. :Z

WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!!

[ Voor 38% gewijzigd door St@m op 28-03-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Toetertjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Grim for President

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:47
Grim for bondscoach! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Owh wacht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:47
Grim weg ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Prachtige goal voor Nederland /s

Prachtige goal voor Italië

[ Voor 31% gewijzigd door Fleximex op 28-03-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Lekker begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Lekker uitverdedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wauw.. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Dit was het glimpje hoop. Nu komt de ellende :F

[ Voor 5% gewijzigd door Goron op 28-03-2017 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Toch is deze wedstrijd nu al leuker dan die van zaterdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Fiber schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:03:
Toch is deze wedstrijd nu al leuker dan die van zaterdag...
Voor wat het waard is. Zo kansloos nu oefenen. Maar ja geld hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Vos schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:05:
[...]

Voor wat het waard is. Zo kansloos nu oefenen. Maar ja geld hè?
Waarom oefen ze niet vóór het kwalificatie duel eigenlijk? Dan heeft het nog enigszins nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:36:
Normaliter zou ik nu iets gaan zeggen over.
Waarom staat Karsdorp er in godsnaam niet in?

Maar vind het nu wel prima zo, laat maar lekker op de bank zitten, zijn ze lekker fit en fris voor komende zondag :)
JST94 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:38:
Ik denk omdat Tete defensief wat beter is dan Karsdorp. Dat kan je tegen Italië wat beter gebruiken. :)
Dat werd nog gezegd waarom Tete ipv Karsdorp speelt: omdat Karsdorp geen 90 minuten kan spelen (niet helemaal fit).

'Iedereen' heeft Rusland - België gemist zeker? Had 2-5 ofzo moeten zijn maar eindigde in 3-3 met de laatste twee goals van Rusland nog in de laatste 10 minuten. Nou die zijn iig kansloos op hun eigen WK :+ (gezien hun spel en selectie, niet de einduitslag natuurlijk ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 28-03-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

JST94 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:06:
[...]

Waarom oefen ze niet vóór het kwalificatie duel eigenlijk? Dan heeft het nog enigszins nut.
Dit is niet zo zeer een oefenwedstrijd maar gewoon een vriendschappelijke interland...

Edit: Het was zo lekker rustig zonder commentaar...

[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 28-03-2017 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Depay heeft er geen zin in vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Waarom oefent Oranje eigenlijk nog steeds zo vaak tegen toplanden? Lijkt me niet handig voor de ranking. En straks weer tegen Marokko en Ivoorkust, is ook niet handig voor de punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
D-e-n schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:19:
Waarom oefent Oranje eigenlijk nog steeds zo vaak tegen toplanden? Lijkt me niet handig voor de ranking. En straks weer tegen Marokko en Ivoorkust, is ook niet handig voor de punten?
Met kleinere landen krijg je de Arena niet vol

ach daar gaat de 1-2 ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 28-03-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Omdat tegen 'grote' landen spelen veel leuker is. Voor spelers en publiek...

Moeten ze natuurlijk wel een beetje meewerken en 'ons' laten winnen of gelijk spelen...

1-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zo die de Rossi heeft even Totti ingehaald qua 'echte' leeftijd, alleen de stok ontbrak nog })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
D-e-n schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:19:
Betere test om te kijken waar je staat, alhoewel we dat wel wisten.
Daarnaast verdien je daar meer aan en met oefen potjes verdien je niet zo heel veel punten. Anders zou iedereen tegen Malta oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-09 22:09
Hoe oordelen jullie over de tegengoals? Ik vind ze nogal knullig. Zo vallen ze zeg maar ook op zaterdagmiddag als ik op het veld sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Heitinga en Gullit, wat een pret. De een heeft niets zinnigs te zeggen en de ander geilt op de functie van bondscoach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Promes, Zoet, Hoedt en Strootman weer enorm ondermaats. Zo win je nooit, als je op elke linie een zeer matige pion hebt staan.
Klaassen werkt hard, maar komt toch echt tekort. Wijnaldum, onzichtbaar. Lens, tja, Lens. Depay doet het nog wel aardig. Martins Indi is de beste man van Oranje, en je zou willen dat de beste man voorin speelt...

[ Voor 47% gewijzigd door Witte op 28-03-2017 21:42 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als ik Oranje nu zo zie: zou een 442 in een ruit geen idee zijn voor deze spelers? Geef een jongen als Depay maar de vrijheid als één van de twee spitsen, samen met Janssen wellicht. Lopende mensen vanaf het middenveld zijn er genoeg: Pröpper, v Ginkel en Vilhena zitten hier ook nog achter.

Wat Strootman betreft: als verdedigende middenvelder is het weer niks idd. Wellicht toch maar De Roon weer eens proberen of hopen dat Hendrikx doorbreekt.

[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 28-03-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Een goal uit een corner tegen krijgen is altijd knullig. Los van het hoe en waarom is het gewoon een feit dat een goed lopend team zelden een goal uit een corner tegen krijgt en een slecht draaiend team vaker.
Eerste goal was slecht van Hoedt (liet bij goal 2, de corner, ook zijn man lopen). Maar knap ingeschoten zo snel.

Het spel is beter dan tegen Bulgarije. Hoger tempo en er wordt soms een man of linie overgeslagen. Maar ook met dit betere spel werden wedstrijden verloren. Het moet nog veel beter.

[ Voor 25% gewijzigd door Fleximex op 28-03-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Over het algemeen vind ik het spel geeneens zo slecht, tenminste niet in vergelijking tot hoe slecht we al gespeeld hebben tegen mindere tegenstanders.

Vind het vooral vies tegenvallen hoe slecht Strootman bezig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

apis29 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:08:
[...]
'Iedereen' heeft Rusland - België gemist zeker? Had 2-5 ofzo moeten zijn maar eindigde in 3-3 met de laatste twee goals van Rusland nog in de laatste 10 minuten. Nou die zijn iig kansloos op hun eigen WK :+ (gezien hun spel en selectie, niet de einduitslag natuurlijk ;) )
Neen, ik heb de wedstrijd gezien. 1-3, 70 minuten eenrichtingsvoetbal. Maar wat er dan gebeurd is, is iedereen een raadsel - ook de Russische commentatoren (aldus een Russische collega) snapten niet waarom België ineens een doelpunt weggaf en dan als een mislukt soufflé in elkaar zakte. Zelfs met een half B team en na 6 wissels mag men toch geen 1-3 zo uit handen geven. Vooral omdat de wissels net de A-spelers waren die er in kwamen. Echt heel erg vreemd.

Wat NL-IT betreft: 1-2 valt nogal mee. Italië is een topploeg hé.

[ Voor 3% gewijzigd door YellowOnline op 28-03-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:06
Best leuke acties hier en daar, de eindpass/voorzet laat alleen nogal te wensen over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Sjurm schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:56:
Best leuke acties hier en daar, de eindpass/voorzet laat alleen nogal te wensen over
En dit gaat ook in de Eredivisie te vaak fout. Dus dan moet je daar al beginnen met het beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De voorzetten zijn van die beheerste ballen die dan niet aan komen. Nooit eens een felle strakke trap waar je lekker tegenaan kunt lopen. Komt wat slap over. Gebrek aan kwaliteit of ben ik verwend?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vilhena en Wijnaldum spelen nu naast elkaar en Klaassen achter de spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
V Gaal is de nieuwe bondscoach, is net in de pauze besproken

Pagina: 1 ... 77 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.