Wel pas na 10 maanden
En nu geen geel?
Ziyech mag ook wel (weer) wat doelgerichter worden.
Doet Traore ook mee?
Ziyech mag ook wel (weer) wat doelgerichter worden.
Doet Traore ook mee?
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 19-03-2017 15:15 ]
De meningen zullen vast verdeeld zijn, maar ik vind Kluivert een betere speler dan Traoré. Die laatste komt over als een klungel, wat Younes ook wel heeft. Kluivert speel bij wijze van iemand uit en geeft een pass of voorzet. Zowel Traoré en Younes falen daar wel hard in.
...
Traore is gewoon een ander type, een spits. Hij brengt weer meer fysiek, koppen en scorend vermogenLuxicon schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:22:
De meningen zullen vast verdeeld zijn, maar ik vind Kluivert een betere speler dan Traoré. Die laatste komt over als een klungel, wat Younes ook wel heeft. Kluivert speel bij wijze van iemand uit en geeft een pass of voorzet. Zowel Traoré en Younes falen daar wel hard in.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
scoort 'ie ook weleens dan?ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:30:
[...]
Traore is gewoon een ander type, een spits. Hij brengt weer meer fysiek, koppen en scorend vermogen
Op papier
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Een spits.. ik vraag het mij af, misschien wel hoor. Ik ben nooit zo goed met het inschatten van spitsen. Ik heb meer met buitenspelers en backs. Het zou mij niet verbazen als Traoré en Younes het beter doen als aanvallende middenvelders. Dan zullen ze misschien leren dat teamspel belangrijk is, en leren ze het spel te overzien en passes te geven.ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:30:
[...]
Traore is gewoon een ander type, een spits. Hij brengt weer meer fysiek, koppen en scorend vermogen
...
Rond een minuutje of 73 valt de 1-2 denk ik. Glazenbol voorspelling, want verder gebeurt er niks in de 2e helft. Dus moet wat om vermaak te zoeken.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gelukkig komt goalgetter Mateo Cassierra er zo in.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
nou de cliche's kunnen we vast voorspellen:
- "Feyenoord knokt zich als ware kampioen naar de winst in moeilijke uitwedstrijd"
- "Ajax mist scorend vormogen door afwezigheid van Dolberg en verliest aansluiting"
- "PSV vol in de race voor plek 2"
- "Feyenoord knokt zich als ware kampioen naar de winst in moeilijke uitwedstrijd"
- "Ajax mist scorend vormogen door afwezigheid van Dolberg en verliest aansluiting"
- "PSV vol in de race voor plek 2"
[ Voor 5% gewijzigd door jaapstobbe op 19-03-2017 15:53 ]
Excelsior moet echt meer als een team gaan spelen en ze kunnen makkelijk scoren. Veelste veel eigen glorie afstandschoten die dan ver overwaaien.
Ajax is zeker niet de betere in deze wedstrijd. Al is het diepte punt (traore) wel van het veld nu..
Ajax is zeker niet de betere in deze wedstrijd. Al is het diepte punt (traore) wel van het veld nu..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Weet je dat zeker? Sinkgraven doet flink zn best om die prestatie te verbeteren...v8power67 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:54:
Excelsior moet echt meer als een team gaan spelen en ze kunnen makkelijk scoren. Veelste veel eigen glorie afstandschoten die dan ver overwaaien.
Wat is er toch gebeurd met de eindpaas van Ziyech. Ziet er allemaal zo makkelijk denkend uit. Zo zonde.
Dat was de verkeerde kleur kaart die Koolwijk daar krijgt.
Nu schopt ie weer iemand te laat. Van Boekel wil geen rood geven denk ik
Eindelijk een wedstrijd voor Ajax waar de scheids geen negatieve invloed op heeft, toch?
Mwah, die snoeiharde schop in de eerste helft had best rood kunnen zijn. Voor de rest niet zo echt.jaapstobbe schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:07:
Eindelijk een wedstrijd voor Ajax waar de scheids geen negatieve invloed op heeft, toch?
Denk je nu echt dat iedereen daar aan denkt als je voor Ajax bent? Foute beslissingen vallen eventueel op, maar goed fluiten is normaal, dus dan denk je niet.. de scheids heeft eindelijke geen negatieve invloed.jaapstobbe schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:07:
...
Excelsior gaat voor de winst.
Verwijderd
Wel veel egoïsme bij Exelsior.
Tweede keer al dat het een goal had moeten zijn als de bal gewoon zou worden afgespeeld.
Tweede keer al dat het een goal had moeten zijn als de bal gewoon zou worden afgespeeld.
Ja pcies dat bedoelde ik net ook. Ze kunnen hier gewoon winnen mits ze niet zo voor eigen glorie willen gaan.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:11:
Wel veel egoïsme bij Exelsior.
Mogen we Feyenoord nu wel feliciteren met het kampioenschap?
Ik denk dat als het gat 6 punten wordt dat Feyenoord het niet meer uit handen gaat geven. Mogen ze 2x verliezen als het doelsaldo gelijk blijft op 7 potjes.
over een paar minutenHupske schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:13:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik zou wachten tot 2 April, als Ajax dan niet wint, dan zeker.Hupske schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:13:
Het is nog niet over he. Kan zomaar ineens 1 goeie bal en ajax wint.
Feyenoord kan rustig 2x verliezen. Ajax gaat ook nog wel meer punten verspelen.
Vandaag wel onthutsend slecht.
Vandaag wel onthutsend slecht.
Inderdaad, het is nog niet over.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee, het is nu inderdaad wel gebeurd (tenzij Ajax nog op een miraculeuze wijze scoort in de blessuretijd). Alle Feyenoord fans: van harte gefeliciteerd. Dit gat gaat Ajax niet meer goedmaken.
Dat is wellicht de redencarpebios schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:15:
Wel vreemd, want tegen Kopenhagen waren ze echt zeer sterk! Maar goed, de 1-2 kan nog makkelijk vallen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 19-03-2017 16:16 ]
Dat had Barcelona ook afgelopen weekend, nadat ze dik gewonnen hadden van PSG.carpebios schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:15:
Wel vreemd, want tegen Kopenhagen waren ze echt zeer sterk! Maar goed, de 1-2 kan nog makkelijk vallen.
...
Die Europa league hakt er wel in zo te zien zeg. Totaal geen kracht en snelheid te zien vandaag. Jammer!
Tomorrow is not today!
PSV werd met CL ook nog landskampioen, dus zoveel zou dat ook niet mogen uitmaken?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
We hebben allemaal al gezien.VeeGee schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:15:
Nee, het is nu inderdaad wel gebeurd (tenzij Ajax nog op een miraculeuze wijze scoort in de blessuretijd). Alle Feyenoord fans: van harte gefeliciteerd. Dit gat gaat Ajax niet meer goedmaken.
Zodra we(Feyenoord) ons comfortabel gaan voelen, gaat het mis
Alle energie zat in de wedstrijd tegen Kopenhagen.
Bij deze gefeliciteerd Feyenoord. Bestel de platte wagen alvast. Reserveer de Coolsingel en bedruk de shirtjes maar vast.
Zelfs met winst volgende week van Ajax op Feyenoord zie ik niet dat ze dit nog uit handen gaan geven. Zeker niet omdat Ajax nog 2 leuke wedstrijden met Schalke staat te wachten.
Bij deze gefeliciteerd Feyenoord. Bestel de platte wagen alvast. Reserveer de Coolsingel en bedruk de shirtjes maar vast.
Zelfs met winst volgende week van Ajax op Feyenoord zie ik niet dat ze dit nog uit handen gaan geven. Zeker niet omdat Ajax nog 2 leuke wedstrijden met Schalke staat te wachten.
Excelsior kan echt niet meer.
Moeilijk te bepalencarpebios schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:16:
PSV werd met CL ook nog landskampioen, dus zoveel zou dat ook niet mogen uitmaken?
Je kan berichten ook editen trouwens.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 19-03-2017 16:18 ]
Gefeliciteerd Rotterdam, onthutsend slechte wedstrijd van Ajax.
XXXVI
Straks wat boze fans bij de Arena om met de spelers te praten
Zoet had niet zo dom moeten doen in Rotterdam en Ajax had het in groningen moet afmaken. Dan was de klassieker een stuk leuker geweest.
Bam, fijn weekend weer. PSV en PEC gewonnen. Ajax gelijk.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Excelsior krijgt bonus van Feyenoord lijtk me
6 punten verschil en dan de klassieker in.
Dan is hij wel wat minder spannend
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zou die kerel die zat te zeuren om de 3e ster vandaag weer aanwezig zijn?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Jaaa heerlijk dit! Toch een mooie meevaller
PSN: Finally_Chris
Had meer voor excelsior ingezeten eigenlijk.
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Al moet ik toe geven nu is er een keer oprecht iets te zeiken op de arbitrage door Ajax.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Jouw mening.jaapstobbe schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:20:
Zoet had niet zo dom moeten doen in Rotterdam en Ajax had het in groningen moet afmaken. Dan was de klassieker een stuk leuker geweest.
Ajax moet nu voor een dikke overwinning gaan. Dat is mooier dan een tactisch steekspel.
Mooi zo. In Amsterdam winnen en dan kan het bijna niet meer misgaan.
Dit doet wel erg pijn
Trieste bedoeling dit.
Heeft Cassiera de bal wel 1 keer aangeraakt?
Heeft Cassiera de bal wel 1 keer aangeraakt?
En enorm doelsaldo, dus verschil is eigenlijk 7 punten al.Rubman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:21:
6 punten verschil en dan de klassieker in.
PSV kan nu 2e worden door Ajax te verslaan dus de race om nummer 1 is gelopen. Die om nummer 2 is nu in volle gang.
Kampioenschappen verlies je tegen de kleintjes 
Kuch De Graafschap
Ajax moet nu ook nog oppassen voor plek 2. Programma is pittig genoeg.
Kuch De Graafschap
Ajax moet nu ook nog oppassen voor plek 2. Programma is pittig genoeg.
[ Voor 52% gewijzigd door Vos op 19-03-2017 16:24 ]
Nu heb je in de Klassieker ook wel genoeg aan een 1-1, eerste worden doe je toch niet meer.
Vrij kansloos, na misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen tegen Kopenhagen, zo afgaan.
Vrij kansloos, na misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen tegen Kopenhagen, zo afgaan.
Jemig die Maaskant. Wat een drama is die vent zeg.
Het lijkt nu echt gespeeld, een team dat zoveel geluk heeft in 1 seizoen en zijn slechte wedstrijden wint terwijl de concurrenten punten blijven morsen wordt kampioen 
(Sterkte alvast aan de Rotterdamse binnenstad
)
Betekent wel dat de wedstrijd van mijn cluppie tegen Ajax toch nog wat te winnen valt. Hopelijk speelt psv nu wat minder lamlendig in de komende wedstrijden.
(Sterkte alvast aan de Rotterdamse binnenstad
Betekent wel dat de wedstrijd van mijn cluppie tegen Ajax toch nog wat te winnen valt. Hopelijk speelt psv nu wat minder lamlendig in de komende wedstrijden.
[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 19-03-2017 16:26 ]
Rood Koolwijk kon ook nog.
Ondanks alles moet je gewoon winnen van de nummer 15
Ondanks alles moet je gewoon winnen van de nummer 15

[ Voor 53% gewijzigd door Hupske op 19-03-2017 16:28 ]
Had t zeker moeten zijn ja!Hupske schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:27:
Rood Koolwijk kon ook nog.
http://voetbalflitsen.nl/...-herhalingen-a-la-vilhena
Ben benieuwd of Klaassen ook de Klassieker mist. Naar Ziyech vorige week werd geen onderzoek gestart anders zou het helemaal puzzelen worden voor Bosz
Ben benieuwd of Klaassen ook de Klassieker mist. Naar Ziyech vorige week werd geen onderzoek gestart anders zou het helemaal puzzelen worden voor Bosz
Ik zie alleen een onduidelijke foto??ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:35:
Verwijderd
Ik had het echt gemist tijdens de wedstrijd deze, maar ondertussen wel paar keer terug gezien.ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:35:
Gewoon een vieze elleboog..
Maar gemist omdat ze zulke dingen van Ajax uiteraard niet 19x herhalen, hell zelfs de Elleboog bij het feestvieren van Vilhena tegen Karsdorp werd een aantal keer herhaald
Ik hou er normaliter niet zo van om zulke dingen te zoeken, maar laatste maanden valt het wel regelmatig op dat zulke dingen "per ongeluk" over het hoofd word gezien door de camera's als het Ajax betreft.
Maar een "vieze" overtreding van Feyenoord of PSV word 20 keer herhaald tot heel de wereld ervan af weet.
Nergens een gifje of video?ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:35:
Want hier zie ik nergens een pixel die op een elleboog lijkt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik hoor altijd dat Feyenoord overtredingen 20+ keer herhaald worden en Ajax overtredingen niet. Zijn er ook feitelijke ondersteuningen voor het (Calimero) gedrag van de Feyenoorders?
Verwijderd
Stond hij al. Zeer realistisch in zijn interviews. Dat zien we weleens anders. neemt niet weg dat hij een perfect de Boertjes deed.
Vorige week Ziyech en nu Klaassen waar er op zn minst iets lijkt te gebeuren wat niet door de beugel kan, beiden niet herhaald. Vandaag bij Feyenoord een botsing tussen 2 Feyenoorders en werd uitgebreid herhaald en een elleboogstoot genoemd.Vos schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:43:
Ik hoor altijd dat Feyenoord overtredingen 20+ keer herhaald worden en Ajax overtredingen niet. Zijn er ook feitelijke ondersteuningen voor het (Calimero) gedrag van de Feyenoorders?
Anders dan dat Feyenoord in iets meer dan een jaar 5 keer op tv beelden door de aanklager wordt belaagd en Ajax en PSV in dezelfde periode nul keer zijn er geen cijfers. Wat de media niet rapporteert weten we nou eenmaal niet.
Ben zelf niet handig genoeg om tv beeld op te nemen, zag een filmpje maar die is inmiddels alweer verwijderd.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 19-03-2017 16:54 ]
Het probleem zit hem ook niet bij De Ligt maar bij BlindVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:49:
[...]
Stond hij al. Zeer realistisch in zijn interviews. Dat zien we weleens anders. neemt niet weg dat hij een perfect de Boertjes deed.
Dat benoemen was een grap, dat begrijp je?ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:51:
[...]
Vorige week Ziyech en nu Klaassen waar er op zn minst iets lijkt te gebeuren wat niet door de beugel kan, beiden niet herhaald. Vandaag bij Feyenoord een botsing tussen 2 Feyenoorders en werd uitgebreid herhaald en een elleboogstoot genoemd.
Anders dan dat Feyenoord in iets meer dan een jaar 5 keer op tv beelden door de aanklager wordt belaagd en Ajax en PSV in dezelfde periode nul keer zijn er geen cijfers. Wat de media niet rapporteert weten we nou eenmaal niet.
Dat heeft natuurlijk wel een andere reden, combinatie Vilhena en een elleboog is geen uitzondering, zo blijkt maar weer.ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:51:
[...]
Vorige week Ziyech en nu Klaassen waar er op zn minst iets lijkt te gebeuren wat niet door de beugel kan, beiden niet herhaald. Vandaag bij Feyenoord een botsing tussen 2 Feyenoorders en werd uitgebreid herhaald en een elleboogstoot genoemd.
Dat dat nu op een ludieke wijze in beeld gebracht kan worden is dan ook volledig logisch natuurlijk.
Je moet er ook niet teveel achter gaan zoeken.
Ik hoor dat de combinatie Vilhena en elleboog geen uitzondering is, maar zijn daar ook feitelijke ondersteuningen voor?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dure punten verspilt bij Excelsior
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het is allebei een pokke end dezelfde richting op. Ergens in een zwart gat waar de normale randstedeling toch nooit komt.PWM schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:42:
Kan iemand mij nog eens uitleggen waarom Zwolle-Deventer een derby genoemd word? We noemen Ajax-Utrecht toch ook geen derby?
alles kan off-topic
Wie stond er nou niet beter te ballen dan Ajax?dutchgio schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:49:
Tja, dat deed Heerenveen ook...
alles kan off-topic
Eén reactie hier tegenover honderden (of duizenden) al maanden lang.P. Mekes schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:02:
Ik hoor dat de combinatie Vilhena en elleboog geen uitzondering is, maar zijn daar ook feitelijke ondersteuningen voor?
Door dit topic lijkt het alsof mijn weekend al afgelopen is. Maandag hoor ik ook al de halve dag verongelijkte Ajaxfans. Kan me een slechtere start van de week bedenken
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Blijf het nog steeds grappig vinden dat media dan zegt "Ajax verspeelt de titel", volgens mij zijn er nog steeds 7! Wedstrijden te gaan.
Daar waar je dacht dat Feyenoord punten ging laten liggen de afgelopen wedstrijden met AZ en Heerenveen, doen ze dat niet, maar verliezen van Sparta.
Kortom de bal is rond en ze zijn er nog niet. Daarnaast komt psv ondertussen ook steeds dichterbij, wordt spannend slot van de competitie!
Daar waar je dacht dat Feyenoord punten ging laten liggen de afgelopen wedstrijden met AZ en Heerenveen, doen ze dat niet, maar verliezen van Sparta.
Kortom de bal is rond en ze zijn er nog niet. Daarnaast komt psv ondertussen ook steeds dichterbij, wordt spannend slot van de competitie!
Met veel plezier de laatste 10 pagina's gelezen! Iedereen bedankt voor de bijdrage.
Zeer belangrijk om op 6 punten te komen richting de wedstrijd in de Arena. En dan te bedenken dat Ajax nog naar PSV moet en Europees nog wedstrijden speelt op donderdagavond.
Wat mij betreft steken alle spelers van Feyenoord een middelvinger op naar Blind en selecteerd hij Nouri en Kluivert ook maar voor Oranje. Daarnaast nog benieuwd of Ziyech nog met zn grote neus voor de camera durft te verschijnen.
Zeer belangrijk om op 6 punten te komen richting de wedstrijd in de Arena. En dan te bedenken dat Ajax nog naar PSV moet en Europees nog wedstrijden speelt op donderdagavond.
Wat mij betreft steken alle spelers van Feyenoord een middelvinger op naar Blind en selecteerd hij Nouri en Kluivert ook maar voor Oranje. Daarnaast nog benieuwd of Ziyech nog met zn grote neus voor de camera durft te verschijnen.
Feyenoord heeft de titel verspeeld tegen Sparta. Alleen Ajax prutst vervolgens nog harder tegen Groningen en Excelsior waardoor de schade toch weer bijna helemaal hersteld is. (alleen nog wat met blessures en onnodige gele kaarten/schorsingen)
alles kan off-topic
Ho Ho, Groningen staat op het conto van Bassie NijhuisAnkona schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:37:
Feyenoord heeft de titel verspeeld tegen Sparta. Alleen Ajax prutst vervolgens nog harder tegen Groningen en Excelsior waardoor de schade toch weer bijna helemaal hersteld is. (alleen nog wat met blessures en onnodige gele kaarten/schorsingen)
En hoeveel punten heeft Makkelie niet verdient?martinusz schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:44:
[...]
Ho Ho, Groningen staat op het conto van Bassie Nijhuis
alles kan off-topic
Spreek voor jezelf
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSV gaat kampioen worden mark my words
Na de volgende speelronde kunnen ze tweede staan.
alles kan off-topic
Ah, natuurlijk duizenden reacties. Dat is wel een sterk argumentVos schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:16:
[...]
Eén reactie hier tegenover honderden (of duizenden) al maanden lang.reactie van je.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Laten we wel wezen, 2 clubs hebben enorme mazzel dit weekend. PSV met zijn tranen trekkend slechte spel en Feyenoord met zijn verschrikkelijke 1ste helft en hooguit redelijke 2de helft die de winst op leverden. Ajax verliest nu punten, maar de 2 anderen deden het echt niet beter.
Voordeel is dat je nu "gratis" kan verliezen volgende ronde. Maar, dan nog blijft het uitkijken, ze lopen op hun tandvlees.
Voordeel is dat je nu "gratis" kan verliezen volgende ronde. Maar, dan nog blijft het uitkijken, ze lopen op hun tandvlees.
Verwijderd
Bizar dat Ajax zowel uit als thuis goed voetbalde tegen Kopenhagen om vervolgens dat te vergeten tegen Excelsior. Feyenoord vergat dat ook de eerste helft tegen Heerenveen.
Waar Feyenoord de wedstrijd de tweede helft wist om te keren ging Ajax door alsof er niets aan de hand was.
Onbegrijpelijk dat Bosz geen gebruik wenste te maken van zijn brede selectie. En zelfs niet eens met een extra aanvaller ging spelen terwijl hij wist dat Ajax er nog minimaal eentje moest scoren.
Sterker nog, het was Excelsior wat een extra aanvaller in bracht waardoor het spel aan het einde van de tweede helft grotendeels op de helft van Ajax plaats had.
En die jongen van Kluivert zou wel eens naar de tuchtcommissie kunnen gaan: https://twitter.com/Tamimtje want is volgens mij niet beoordeeld door de scheidsrechter.
Waar Feyenoord de wedstrijd de tweede helft wist om te keren ging Ajax door alsof er niets aan de hand was.
Onbegrijpelijk dat Bosz geen gebruik wenste te maken van zijn brede selectie. En zelfs niet eens met een extra aanvaller ging spelen terwijl hij wist dat Ajax er nog minimaal eentje moest scoren.
Sterker nog, het was Excelsior wat een extra aanvaller in bracht waardoor het spel aan het einde van de tweede helft grotendeels op de helft van Ajax plaats had.
En die jongen van Kluivert zou wel eens naar de tuchtcommissie kunnen gaan: https://twitter.com/Tamimtje want is volgens mij niet beoordeeld door de scheidsrechter.
Social media ken je niet?P. Mekes schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:40:
[...]
Ah, natuurlijk duizenden reacties. Dat is wel een sterk argument
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 19-03-2017 18:50 ]
Feyenoord zou eignelijk moeten overwegen om de volgende ronde rust te nemen. Gewoon spelers als Elia en Kongolo de tijd geven goed te herstellen. Geen blessures of schorsingen riskeren en daarna volle bak vooruit om met een frisse selectie 3 punten voorsprong te verdedigen de laatste weken.PWM schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:42:
Laten we wel wezen, 2 clubs hebben enorme mazzel dit weekend. PSV met zijn tranen trekkend slechte spel en Feyenoord met zijn verschrikkelijke 1ste helft en hooguit redelijke 2de helft die de winst op leverden. Ajax verliest nu punten, maar de 2 anderen deden het echt niet beter.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.