Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Feyenoord maakt volgens mij altijd een zaak en wint hem dan ook nog.Rubman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:02:
Natuurlijk meteen weer gejank oo dat hij er niet bij mocht zijn. Als er niet zo'n idiote straf was gegeven maar een 2 + 1 wat imho beter gepast was had Feyenoord ook geen zaak gemaakt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Feyenoord maakt overal een zaak van. Ongeacht wat de straf is.Rubman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:02:
Natuurlijk meteen weer gejank oo dat hij er niet bij mocht zijn. Als er niet zo'n idiote straf was gegeven maar een 2 + 1 wat imho beter gepast was had Feyenoord ook geen zaak gemaakt.
Maar Feyenoord staat verdiend op voorsprong als je de 2e helft bekijkt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat is precies zielig? Een grote club als Feyenoord dat stelselmatig in beroep gaat op zoek naar vorm fouten. Dat vind ik pas zielig.ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:01:
[...]
Doe nou eens niet zo zielig man, sjonge jongen.
XXXVI
Met de nadruk op "wanneer". Lijkt me niet dat we die discussie over moeten doen. Wees blij dat de aanklager alleen oog heeft voor Feyenoord.VeeGee schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:01:
Hij heeft wel een punt. Het zou Feyenoord sieren wanneer ze eens een terechte schorsing zouden accepteren.
Nou, dit soort verzinsels is een prima voorbeeld.ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:03:
Wat is precies zielig? Een grote club als Feyenoord dat stelselmatig in beroep gaat op zoek naar vorm fouten. Dat vind ik pas zielig.
[ Voor 38% gewijzigd door ph4ge op 19-03-2017 14:04 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
en waarom is dat zielig? dat is toch onderdeel van t spelletje?ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Wat is precies zielig? Een grote club als Feyenoord dat stelselmatig in beroep gaat op zoek naar vorm fouten. Dat vind ik pas zielig.
want dat is het nog steeds mensen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Heel graag. Dit was een volkomen terechte straf met bijbehorende schorsing. Dat gold overigens ook voor de voorgaande zaken waarin Feyenoord in beroep ging terwijl werkelijk iedereen het er over eens was dat het een terechte straf was voor de begane overtreding.ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Met de nadruk op "wanneer". Lijkt me niet dat we die discussie over moeten doen.
Edit: of wil je beweren dat de klap van Kramer in 2015 niet terecht leidde tot een schorsing?
[ Voor 9% gewijzigd door VeeGee op 19-03-2017 14:05 ]
Dat heet gebruik maken van de regels. Of bestaat jouw cluppie uit allemaal engeltjes?ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Verwijderd
Wat ik overigens volledig terecht vind.
Als ze 2+1 hadden gedaan zoals er boven mij werd gezegd, dan hadden ze het wel geaccepteerd.
3+1 was gewoon teveel, logisch dat ze dan in beroep gaan...
Hupske schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:04:
En weer een elleboog van Vilhena! Het houdt niet op! xD

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Om voor jou, bewaar deze verzinsels voor een Ajax forum. De aanklager is gewoon 5 keer fout geweest, en ook bij Vilhena zit hij fout.VeeGee schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:04:
Heel graag. Dit was een volkomen terechte straf met bijbehorende schorsing. Dat gold overigens ook voor de voorgaande zaken waarin Feyenoord in beroep ging terwijl werkelijk iedereen het er over eens was dat het een terechte straf was voor de begane overtreding.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
maar hij heeft wel gelijkph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:01:
[...]
Doe nou eens niet zo zielig man, sjonge jongen.
ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:00:
Oh oh oh, Vilenha scoort ook nog, de beste man had geschorst moeten zijn
Feyenoord heeft dit seizoen echt de wind in de rug.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het is eerloos.spartacusNLD schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:03:
[...]
en waarom is dat zielig? dat is toch onderdeel van t spelletje?
want dat is het nog steeds mensen
★ What does that mean? ★
En dan andere mensen zielig noemenph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:03:
[...]
Met de nadruk op "wanneer". Lijkt me niet dat we die discussie over moeten doen. Wees blij dat de aanklager alleen oog heeft voor Feyenoord.

Lees ook even mijn edit alsjeblieft. Waarom is de aanklager fout geweest? Omdat de straf nadien is verminderd door een vormfout? Volgens mij is dat geen inhoudelijk oordeel over de eis van de aanklager. Bovendien lijkt me het onnodig om meteen op de man te spelen. Bewaar jij anders ook jouw commentaar voor het Feyenoord-forum.ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:05:
[...]
Om voor jou, bewaar deze verzinsels voor een Ajax forum. De aanklager is gewoon 5 keer fout geweest, en ook bij Vilhena zit hij fout.

Onzin, Gustafson werd vorig seizoen geaccepteerd terwijl dat ook zwaar bestraft was.Hupske schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:02:
[...]
Feyenoord maakt overal een zaak van. Ongeacht wat de straf is.
Maar Feyenoord staat verdiend op voorsprong als je de 2e helft bekijkt.
Vormfouten hebben GEEN ENKELE KEER invloed gehad op de uitspraak. Hooguit onderstreepten ze hoe fout de aanklager zat. Nogmaals, bewaar die onzin voor een Ajax forum.VeeGee schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:07:
Lees ook even mijn edit alsjeblieft. Waarom is de aanklager fout geweest? Omdat de straf nadien is verminderd door een vormfout? Volgens mij is dat geen inhoudelijk oordeel over de eis van de aanklager. Bovendien lijkt me het onnodig om meteen op de man te spelen. Bewaar jij anders ook jouw commentaar voor het Feyenoord-forum.
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 19-03-2017 14:11 ]
Verwijderd
Als Suarez bij Ajax weer eens wat uithaalde, wat zeiden de ajacieden dan ???
Als Toivonen bij PSV weer eens wat uithaalde, wat zeiden de PSV'ERS dan?
Wij fans van onze eigen club vinden het altijd minder erg en dat het onderdeel van het spelletje is(terecht of niet) En rivalen proberen alles aan te naaien..
It's all in the game..
Onjuist. Maar ik snap dat je dat met je Feyenoord-bril niet wilt zienph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:09:
[...]
Vormfouten hebben GEEN ENKELE KEER invloed gehad op de uitspraak.
Nogmaals: speel niet op de man of ga lekker naar een Feyenoord-forum. Triest dat je zo moet discussiëren. En ja, ik doe het inmiddels bewust op dezelfde manier. Misschien dat je het dan wel ziet.
[ Voor 20% gewijzigd door VeeGee op 19-03-2017 14:12 ]
[ Voor 81% gewijzigd door ephymerous op 19-03-2017 14:14 ]
XXXVI
Onjuist. Elia is vrijgesproken omdat er geen bewijs was. Niks vormfout in de procedure, juist typisch dat de aanklager voor een zware schorsing gaat zonder bewijs. Ben benieuwd of je ook verontwaardigd bent als jouw club in beroep gaat tegen een zware schorsing waar geen bewijs voor is.VeeGee schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:11:
Onjuist. Maar ik snap dat je dat met je Feyenoord-bril niet wilt zien. Ik breng de kopstoot van Elia even in herinnering. Van Benthem ontdekte een vormfout in de procedure. Vrijspraak.
Nogmaals: speel niet op de man of ga lekker naar een Feyenoord-forum. Triest dat je zo moet discussiëren.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 19-03-2017 14:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik stel voor dat Feyenoord gewoon gebanned wordt uit dit topic. Zorgt dan voor minder gezeur en dat komt de kwaliteit alleen maar ten goedegambieter schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:13:
Misschien eens tijd om dat gejank over Vilhena te stoppen? Het is genant aan het worden.
Tomorrow is not today!
Eenmaal eruit gehaald dan mag je niet meer terug. Andersom natuurlijk wel.dr.lowtune schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:19:
Wat mijn vrouw en ik ons afvragen: als je een speler wisselt, mag je hem daarna dan weer terug wisselen? (Ja, ik zou niet weten waarom je dat zou willen, maar zou het mogen?)
[ Voor 56% gewijzigd door toolkist op 19-03-2017 14:20 ]
Met alle respect, wat doe je hier als je de basis regels niet kent?dr.lowtune schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:19:
Wat mijn vrouw en ik ons afvragen: als je een speler wisselt, mag je hem daarna dan weer terug wisselen? (Ja, ik zou niet weten waarom je dat zou willen, maar zou het mogen?)
Nee dat mag niet.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
4 minuten, dat is behoorlijk veel terwijl er niets is gebeurd (geen opstootjes, blessurebehandeling etc).toolkist schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:19:
Ondertussen heeft Feyenoord al ruim meer tijd gerekt dan Mulder. Ben benieuwd of de scheids dat nu op gaat tellen en er 5 minuten bij komen ofzo
[...]
Eenmaal eruit gehaald dan mag je niet meer terug. Andersom natuurlijk wel.
Tja, ondertussen is voetbal zo ongeveer de enige sport waat dt nog niet mag...St@m schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:20:
[...]
Met alle respect, wat doe je hier als je de basis regels niet kent?
Nee dat mag niet.
Dank voor de reactie, maar die sneer was niet nodig...St@m schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:20:
[...]
Met alle respect, wat doe je hier als je de basis regels niet kent?
Nee dat mag niet.
Welke sneer? Vraag het me oprecht af.dr.lowtune schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:23:
[...]
Dank voor de reactie, maar die sneer was niet nodig...
Dus?rik86 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:22:
[...]
Tja, ondertussen is voetbal zo ongeveer de enige sport waat dt nog niet mag...
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 19-03-2017 14:23 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je vond Mulder eerder toch zoveel tijd rekken? Dat werkt nu tegen Feyenoordph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:21:
[...]
4 minuten, dat is behoorlijk veel terwijl er niets is gebeurd (geen opstootjes, blessurebehandeling etc).
Over 10 minuten zin de rollen omgedraaid en gaan wij over elke actie van een Ajacied zeiken. Alleen luistert de aanklager niet naar ons.Spacey23 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:19:
[...]
Ik stel voor dat Feyenoord gewoon gebanned wordt uit dit topic. Zorgt dan voor minder gezeur en dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede
Dat zie je ook veel te vaak.
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 19-03-2017 14:24 ]

XXXVI
Daar had ie in de eerste helft anders geen last van.Vos schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:24:
En wederom afsluiten voordat de minimale blessuretijd om is.
Dat zie je ook veel te vaak.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Uhmmm..Sorry hoor...ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:24:
Veel onverdiender dan vandaag heb ik ze dit seizoen nog niet gezien. Feyenoord heeft de wind stevig in de rug, hopelijk lukt het in Amsterdam om het gat wat kleiner te maken.
Maar heb je de hele tweede helft op de wc gezeten ofzo?
Jij bent de kerst op de taartephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:24:
Veel onverdiender dan vandaag heb ik ze dit seizoen nog niet gezien. Feyenoord heeft de wind stevig in de rug, hopelijk lukt het in Amsterdam om het gat wat kleiner te maken.
Op basis van de tweede helft verdiend.
Ik kan me voorstellen dat als je niet zo vaak voetbal kijkt je hierover twijfeltSt@m schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:23:
[...]
Welke sneer? Vraag het me oprecht af.
[...]
Dus?
Psst ze spelen in Rotterdamephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:24:
En verder beetje sneue opmerking, ze hebben zoals meerdere wedstrijden in de tweede helft vol de druk erop gegooid en de tegenstander stukgespeeld.
Alleen was het deze maal, zoals ook eerder in de eerste helft slechter spel.
Scheidsrechter floot onregelmatig, maar beide kanten op.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Opdracht van grote broer/baas FeijenoordHupske schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:32:
Jemig. Weer lekker niet gesproeid. Bal rolt voor geen meter op dit veld.
Ik begrijp dat jij na de eerste helft de tv hebt uitgezet? Heerenveen had in de 1e helft afstand moeten nemen, maar was na de rust geen schim meer van de ploeg in de eerste 45 minuten. Feyenoord overliep de ploeg op een gegeven moment. Feyenoord heeft dit afgedwongen, verdiend. Een wedstrijd gaat over 90 minuten, niet 45.ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:24:
Dat gras hadden ze wel mogen sproeien ja, wat een amateurs!
Tomorrow is not today!
Verwijderd
O pardon, Feyenoord. Beter?PWM schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:34:
[...]
Wat zou een stadsdeel met voetbal te maken hebben
Zeker. Overigens sproeit Excelsior nooit als het linkerrijtje komt. Dat rijtje waar Feyenoord zelf ook weer in zit tegenwoordig dusVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:36:
O pardon, Feyenoord. Beter?
Dat is juist een bewuste keuze, maken ze het voetballen van Ajax moelijker mee. Tactische insteek, niks geen amateurisme.Spacey23 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:34:
Dat gras hadden ze wel mogen sproeien ja, wat een amateurs!
De Utrechters denken daar wel anders over. Net als ze in Alkmaar het een derby vinden.PWM schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:42:
Kan iemand mij nog eens uitleggen waarom Zwolle-Deventer een derby genoemd word? We noemen Ajax-Utrecht toch ook geen derby?
En ze liggen allebei aan de IJssel. Vandaar de IJsselderby denk ik.
Wat een pass maar super verdedigd door De Ligt
[ Voor 85% gewijzigd door Qu3st op 19-03-2017 14:45 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Hupske op 19-03-2017 14:44 ]
Verwijderd
Had allang moeten schieten..
Weet in ieder geval wel wat vanavond in studio amsterdam(of studio voetbal)...een kwartier behandeld word.
De magistrale tackle van De Ligt, en die nu al met 5 wedstrijden de nieuwe Mesiah van Amsterdam is
Laten we die jongen lekker gewoon een jaartje of 2 voetballen, zonder dat we zo'n jongen weer kapot maken met veel te hoge verwachtingen.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 14:48 ]
Iedereen die de wedstrijd kijkt snapt het wel. Hij neemt gewoon veel te veel te tijd.Hupske schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:43:
Van zo een tackle word je als aanvaller wel depressief haha. Die van Duinen snapt er ook niks van hoe hij die bal kwijt heeft kunnen raken
Omdat Zwolle en Deventer beide in Overijssel liggen? En Amsterdam en Utrecht niet dezelfde provincie delen?PWM schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:42:
Kan iemand mij nog eens uitleggen waarom Zwolle-Deventer een derby genoemd word? We noemen Ajax-Utrecht toch ook geen derby?
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 19-03-2017 14:46 ]
Wanneer is iets wel een derby dan volgens jou?PWM schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:42:
Verwijderd
Naar mijn mening is dat wanneer clubs uit dezelfde stad komen.
Rotterdam.
Liverpool.
London.
Manchester.
Glasgow.
Instanbul.
Madrid.
Milan.
Etc..
Mooie voorsprong Excelsior!!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Sanchez 0.9dutchgio schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:43:
De Ligt, Sanchez 2.0.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Tetem0nk schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:57:
Lekker Mike!!
Ja dat zijn stadsderby's, dan heb je nog regio derby's (Zwolle Deventer) of streekderby's. Of zelfs de lage landen derby. Dus waarom er geen IJsselderby kan zijn begrijp ik niet helemaal.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:55:
[...]
Naar mijn mening is dat wanneer clubs uit dezelfde stad komen.
Rotterdam.
Liverpool.
London.
Manchester.
Glasgow.
Instanbul.
Madrid.
Milan.
Etc..
Verwijderd
Wat gaat er vanavond door de "kenners" gezegd worden..
Afgelopen Donderdag speelde die zo goed door eigen talent en is die superieur.
Net zoals die tackle eerder..
Maar die grote fout is gewoon door jeugdigheid en kan die niets aan doen.....
Zoals eerder gezegd.
Laat die jongen gewoon lekker 2 jaar voetballen en kom dan met een mening.
Na 5 wedstrijden die gozer helemaal ophemelen en oproepen voor Nederlands elftal.
Daar maak je hem alleen maar kapot mee.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 14:59 ]
Neh joh, Mikey! Vergeet z'n goal tegen Twente nooit meer.. rush van eigen helft zo het dak van het doel in.
Verschilt ook een beetje per land. We zijn erg klein en dan is 30km best veel. Imho natuurlijkSt@m schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:58:
[...]
Ja dat zijn stadsderby's, dan heb je nog regio derby's (Zwolle Deventer) of streekderby's. Of zelfs de lage landen derby. Dus waarom er geen IJsselderby kan zijn begrijp ik niet helemaal.
Op zijn leeftijd mag je dit soort foutjes maken maar doe dat lekker in de jeugd en niet straks in Oranje.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 19-03-2017 15:02 ]
Utrecht- Amsterdam wat zijn daar overeenkomsten ?
Zo is dat bij een Man U tegen Liverpool ook meer dan de 'derby' tegen City.
En 1-1, niks aan de hand.
Wat is geen derby? PEC GAE dus wel.dutchgio schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:03:
Het is geen derby, wel meer beladen door de aanhang.
Zo is dat bij een Man U tegen Liverpool ook meer dan de 'derby' tegen City.
En 1-1, niks aan de hand.
Utrecht - Ajax niet. PEC en GAE zeker wel.
Door de 1-1 kwamen er wat reacties doorheen.
[ Voor 62% gewijzigd door Hupske op 19-03-2017 15:08 ]
Dit topic is gesloten.