Float like a butterfly, sting like a bee.
Slim, ons een beetje in de underdog positie manoeuvrerenVos schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:35:
Wel erg druk programma in een heel belangrijke periode. Gefeliciteerd Feyenoord
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
17.03. 20:00 RodaJC v FC Twente
18.03. 18:30 FC Groningen v Willem II
18.03. 19:45 NEC v FC Utrecht
18.03. 19:45 PSV v Vitesse
18.03. 20:45 Sparta v Heracles
19.03. 12:30 Heerenveen v Feyenoord
19.03. 14:30 Excelsior v Ajax
19.03. 14:30 G.A. Eagles v PEC Zwolle
19.03. 16:45 AZ v ADO Den Haag
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 17-03-2017 17:35 ]
Mag hopen dat ie Dost als 1e spits heeft, maar hem kennende zal dat niet.
Veltman? Hahahahahaha. Van Aanholt zal wel iets verkeerds over Blind gezegd hebben ofzo
De Ligt?
Tete?
Tjah. Hopen dat ze afgaan dan maar weer!
Loting Ajax belooft een mooie pot. Zie net dat dat een druk weekje gaat worden voor Ajax. We gaan zien hoe ze daar mee omgaan!
Voor in de EL iig... Hup Ajax
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 17-03-2017 17:49 ]
XXXVI
NAC staat inmiddels met 4-2 voor
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
We mogen onze mening geven toch ?ephymerous schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:07:
Bijzonder dat mensen hier zich nog steeds zo uitlaten over Blind. Hoeveel bizarre acties moet hij nog doen om in te zien dat dit is wat het is. Zolang Blind coach is wordt het niet beter helaas.
Wie kan Blind vervangen indien we van Bulgarije verliezen ?
En heeft zijn vervanger meteen beschikbaar over beter spelersmateriaal?Hackus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:25:
[...]
We mogen onze mening geven toch ?
Wie kan Blind vervangen indien we van Bulgarije verliezen ?
Wat mij betreft doet Oranje het momenteel redelijk ok, ik denk niet dat een andere coach opeens merkbaar betere resultaten gaat boek. Helaas hebben we in de huidige generatie niet het spelersmateriaal dat we de afgelopen jaren hebben gehad. Het is vervelend maar we hebben geen topspelers meer in elke linie, maar maximaal subtop waar een paar spelers nog de potentie hebben om door te groeien.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er is ook geen vervanger voor Blind, maar hij kan met de spelers die er zijn naar mijn mening wel een betere selectie vormen. Maar ja, ik ben ook maar 1 van de 15 miljoen bondscoachesBossie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:26:
[...]
En heeft zijn vervanger meteen beschikbaar over beter spelersmateriaal?
Wat mij betreft doet Oranje het momenteel redelijk ok, ik denk niet dat een andere coach opeens merkbaar betere resultaten gaat boek. Helaas hebben we in de huidige generatie niet het spelersmateriaal dat we de afgelopen jaren hebben gehad. Het is vervelend maar we hebben geen topspelers meer in elke linie, maar maximaal subtop waar een paar spelers nog de potentie hebben om door te groeien.
Winnen van Bulgarije lijkt me alleen wel verplicht.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 18-03-2017 12:21 ]
De Boer heeft nog geen clubHackus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:29:
[...]
Er is ook geen vervanger voor Blind, maar hij kan met de spelers die er zijn naar mijn mening wel een betere selectie vormen. Maar ja, ik ben ook maar 1 van de 15 miljoen bondscoaches
Verwijderd
Denk niet dat hij zoiets wil, al helemaal niet in het huidige KNVB
Dat is het ook Bob, vandaag spelen ze in 1e en morgen weer in het 2e. Helemaal als er spelers als Neres in zitten. Spelers met straf of dergelijk (meningsverschil met trainer etc etc) worden in het jonge gezet.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:52:
Mooie overwinning van NAC op Ajax. Blijft raar, zo'n 2de elftal in de JL met een aanvaller van 12 mln in de basis.
Zijn er nog regels aan het zgn Jonge elftal qua leeftijd of ?
Lijkt me simpel. Twee teams, twee licenties, twee transfer windows per jaar.Hackus schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:02:
[...]
Denk niet dat hij zoiets wil, al helemaal niet in het huidige KNVB
[...]
Dat is het ook Bob, vandaag spelen ze in 1e en morgen weer in het 2e. Helemaal als er spelers als Neres in zitten. Spelers met straf of dergelijk (meningsverschil met trainer etc etc) worden in het jonge gezet.
Zijn er nog regels aan het zgn Jonge elftal qua leeftijd of ?
alles kan off-topic
Denk dat je me verkeerd begrijpt. Is Jong Ajax, bijv aan maximale leeftijd van een speler gebonden, zeg maar onder de 21 of ?Ankona schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:10:
[...]
Lijkt me simpel. Twee teams, twee licenties, twee transfer windows per jaar.
Zou zomaar een uniek weekend met alleen maar uit overwinningen kunnen worden...Hackus schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:13:
Eredivisie speelronde 27
17.03. 20:00 RodaJC v FC Twente
18.03. 18:30 FC Groningen v Willem II
18.03. 19:45 NEC v FC Utrecht
18.03. 19:45 PSV v Vitesse
18.03. 20:45 Sparta v Heracles
19.03. 12:30 Heerenveen v Feyenoord
19.03. 14:30 Excelsior v Ajax
19.03. 14:30 G.A. Eagles v PEC Zwolle
19.03. 16:45 AZ v ADO Den Haag
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik sla alleen even door in jouw verontwaardiging.Hackus schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:18:
[...]
Denk dat je me verkeerd begrijpt. Is Jong Ajax, bijv aan maximale leeftijd van een speler gebonden, zeg maar onder de 21 of ?
volgens mij is er alleen aan max aan het aantal te spelen wedstrijden in de hoofdmacht. (maar dat weet ik niet zeker)
alles kan off-topic
Max leeftijd van 23 en max 10 wedstrijden in het 1e gespeeld.Ankona schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:32:
[...]
Ik sla alleen even door in jouw verontwaardiging.
volgens mij is er alleen aan max aan het aantal te spelen wedstrijden in de hoofdmacht. (maar dat weet ik niet zeker)
Verwijderd
Siem de Jong is toch wel ouder? Speelde ook tegen NAC.Deadsy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:41:
[...]
Max leeftijd van 23 en max 10 wedstrijden in het 1e gespeeld.
NeeFiber schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:20:
[...]
Zou zomaar een uniek weekend met alleen maar uit overwinningen kunnen worden...
FC Twente is daar al mee begonnen jaFiber schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:20:
[...]
Zou zomaar een uniek weekend met alleen maar uit overwinningen kunnen worden...
Volgens mij kunnen ze dispensatie aanvragen voor oudere spelers onder bepaalde omstandigheden.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 18:02:
[...]
Siem de Jong is toch wel ouder? Speelde ook tegen NAC.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Competitie vervalsing dus in feite. Die omstandigheden zijn zo bepaald dat de topclubs er voordeel van hebben waarschijnlijk.Maverick schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:21:
[...]
Volgens mij kunnen ze dispensatie aanvragen voor oudere spelers onder bepaalde omstandigheden.
Ben geen Calimero, maar spelers met een verkoopwaarde van de begroting van 10 JL teams horen daar niet te spelen
Verder dan slaapverwekkend en slecht kom ik niet.
Only fools are enslaved by time and space.
alles kan off-topic
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kom maar op met Dortmund - Monaco
Inderdaad, als een speler wedstrijd ritme mist of net terug komt van een blessure kan men dispensatie aanvragen.Maverick schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:21:
[...]
Volgens mij kunnen ze dispensatie aanvragen voor oudere spelers onder bepaalde omstandigheden.
Uitgebreid die val van Van Wolfswinkel laten zien. Werkelijk niemand in het stadion dacht aan een penalty.
En Frank Snoeks: "het thuispubliek floot de ploeg uit bij rust". Dat was helemaal niet. Gewoon een leugen. Er waren tientallen (dus niet het hele thuispubliek) die floten omdat Kuipers afloot voor rust terwijl de 'fluiters' nog vonden dat PSV de aanval mocht afmaken.
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 18-03-2017 23:24 ]
Die hebben allemaal de kans gehad om hetzelfde te doen, maar dat geweigerd. Eigen schuld dus, niet competitie vervalsingAnkona schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:51:
En voor de eredivisie is het ook competitie vervalsing. Clubs met een tweede team in de JL hebben de mogelijkheid hun reserves wedstrijdritme op te laten doen op een veel hoger niveau dan de andere teams.
Volgende week PSV, en even afwachten op ADO en GAE vanmiddag.Vlassie1980 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:38:
Sparta weer gewonnen, we zijn bijna veilig maar met Sparta weet je het maar nooit
En ja met nelom erin is het vragen erom...
[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 19-03-2017 12:49 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja, hoe graag Zeist Feyenoord dit seizoen geen strafschoppen tegen wil geven kon Higler hier echt niet onderuit. Dit is de eerste (!!) strafschop tegen Feyenoord.Faddermakker schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:50:
Was de pingel terecht?
XXXVI
Maar penal was idd terecht.
Geblesseerd helaasD-e-n schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:54:
Waarom stel Gio de beste linksback van Nederland niet gewoon op? Is Kongolo nog geblesseerd?
Pff, wat zielig. We hebben er ook pas 1 mee gekregen hé.ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:51:
Ja, hoe graag Zeist Feyenoord dit seizoen geen strafschoppen tegen wil geven kon Higler hier echt niet onderuit. Dit is de eerste (!!) strafschop tegen Feyenoord.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gewone passes komen niet eens aan. Denk dat de kampioensdruk te groot wordt.
Uhm hij krijgt eerst de bal op zijn buik/borst en daarna raakt die andere speler de keeper. Was dus niks aan de hand.VeeGee schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:57:
En dat had ook een stafschop moeten zijn. Waar de keeper ook voor ging, niet voor de bal.
[ Voor 56% gewijzigd door v8power67 op 19-03-2017 12:59 ]
Ik wou dit ook posten maar ik twijfelde of ik niet teveel met mijn clubbril keek, ik zou m zelf gegeven hebbenVeeGee schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:57:
En dat had ook een stafschop moeten zijn. Waar de keeper ook voor ging, niet voor de bal.
XXXVI
Hetzelfde aantal als Ajaxephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:51:
[...]
Ja, hoe graag Zeist Feyenoord dit seizoen geen strafschoppen tegen wil geven kon Higler hier echt niet onderuit. Dit is de eerste (!!) strafschop tegen Feyenoord.
Die hebben alleen 400% meer penalties mee gehad
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik lees dat spelers ook allemaal op andere posities staan. Wellicht is de druk bij Gio vooral ook te grootv8power67 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:57:
Allemachtig wat is Feyenoord op dit moment zwak.
Gewone passes komen niet eens aan. Denk dat de kampioensdruk te groot wordt.
hopelijk maakt fey nog 1-1... als ze zo blijven spelen verliezen ze helaas
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dit wordt hele zware middag zo...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sorry, maar hoe was dat onterecht?ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:02:
Volgens mij de tweede onterechte gele kaart.
En de kaart van Nelom was in die situatie wellicht wél onterecht, maar daarentegen had hij wel een kaart moeten krijgen voor de overtreding waarmee hij de strafschop veroorzaakte.
[ Voor 32% gewijzigd door VeeGee op 19-03-2017 13:04 ]
Alleen raakte hij de bal wel vol en speelde ie em tegen Van Aanholt aan (die hij daarna ook pas raakt), waardoor de bal achter gaat. Absoluut geen penalty dus.VeeGee schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:57:
[edit] Noemen ze dit trouwens nog een voetbalveld? Wat een akker zeg. Mag van een club als Heerenveen toch wel wat beters verwachten.
[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 19-03-2017 13:07 ]
Ik denk beide als het zo op en neer gaat in de tweede helft. Maar dit gaan beide ploegen denk ik niet niet nog een helft volhouden.Hackus schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:16:
Heerenveen scoort nog wel zo in 2e helft
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zal Derksen wel weer over Higler hebben morgen bij Voetbal Insidecarpebios schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:30:
Die Kuijt had ook wel een kaart mogen hebben. Scheids ontgaat veel.
Niet alleen Kuijtcarpebios schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:30:
Die Kuijt had ook wel een kaart mogen hebben. Scheids ontgaat veel.
hopelijk nietdutchgio schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:39:
Dolberg geblesseerd, dus Traore in de spits bij Ajax.
Als dat maar wel goed gaat...
wauw.. waar kan ik zo een glazen bol kopen?jaapstobbe schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:42:
Als feyenoord punten verspeelt, dan doet Ajax dat ook.
XXXVI
Eens, echter zijn de tweede helft wel feller.ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:46:
Op basis van de eerste helft zwaar onverdiende gelijkmaker. Lelijke rommelgoal ook.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Maar op basis van het spelbeeld in de 2e helft absoluut verdiend (helaasephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:46:
Op basis van de eerste helft zwaar onverdiende gelijkmaker. Lelijke rommelgoal ook.
Ik heb alleen de tweede helft gezien, mooi is het niet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kun jij mij vertellen wat de eindstand is geworden? Dan zet ik snel wat geld ingambieter schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:49:
Tomorrow is not today!
Jammer dat Feyenoord buiten de kuip zo vaak zo slecht speelt.
Het duurt nog half uurtjegambieter schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:49:
Altijd grappig, verdedigers die de arm opsteken voor buitenspel, terwijl een eigen speler achter de lijn stapt. Een aanvaller kan dat doen, een verdediger niet.
Eens, zo zie je maar weer hoe belangrijk het is de kansen af te maken. 3-0 in de eerste helft was niet gek geweest.toolkist schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:48:
[...]
Maar op basis van het spelbeeld in de 2e helft absoluut verdiend (helaas)
Hopelijk breekt Heerenveen zo een paar meer gevaarlijk uit.
De enige manier om Feyenoord-spelers te schorsen voor de KNVB zonder een hoger beroepPWM schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:52:
De "Elke Feyenoord speler moet voor elke actie een gele kaart krijgen" brigade is ook weer aanwezig hier
[ Voor 29% gewijzigd door ephymerous op 19-03-2017 13:55 ]
XXXVI
Verwijderd
Hoe graag ik dat ook zou willen.jaapstobbe schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:42:
Als feyenoord punten verspeelt, dan doet Ajax dat ook.
Ik zie ajax geen puntverlies lijden tegen Excelsior
Dat zag bij AZ ook niemand gebeurenVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:54:
[...]
Hoe graag ik dat ook zou willen.
Ik zie ajax geen puntverlies lijden tegen Excelsior
Dat zou ten koste gaan van mijn winst en vinden de belchinezen niet leukSpacey23 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:51:
Kun jij mij vertellen wat de eindstand is geworden? Dan zet ik snel wat geld in
Nou, eentje dan, Vilhena gaat scoren en dd Ajax fans gaan klagen.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 19-03-2017 14:02 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Very True..
Ik hoop het van harte hoor..Dat Excelsior weer een goede dag heeft.
Maar ik reken er niet echt op
Heb zelf Heerenveen - Feyenoord op 2-2 gezet.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 13:59 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Vos op 19-03-2017 14:00 ]
Feyenoord heeft dit seizoen echt de wind in de rug.
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Huilie huilie, hij mag er gewoon staan.toolkist schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:59:
Uiteraard de spelerdie niet op t veld had mogen staan...
Doe nou eens niet zo zielig man, sjonge jongen.ephymerous schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:00:
Oh oh oh, Vilenha scoort ook nog, de beste man had geschorst moeten zijn
Feyenoord heeft dit seizoen echt de wind in de rug.
Tomorrow is not today!
waarom staat die dan op t veld?
Hij heeft wel een punt. Het zou Feyenoord sieren wanneer ze eens een terechte schorsing zouden accepteren.ph4ge schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:01:
[...]
Doe nou eens niet zo zielig man, sjonge jongen.
Dit topic is gesloten.
![]()