Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ambitie hebben is goed. Maar ik vind die uitspraak van Bosz en Schöne over het winnen van de EL naïef. Ajax moet het in de EL (cliché) van wedstrijd tot wedstrijd bekijken.
Tomorrow is not today!
Ik zie tegen United voor Ajax meer kansen dat tegen Besiktas, Lyon en misschien zelfs Anderlecht. En United is natuurlijk veel leuker qua uitwedstrijd en kaartverkoop in de thuiswedstrijd.Spacey23 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:08:
Alles behalve Lyon! Lijkt mij geen team dat ons Nederlanders ligt. Liever United!
Genk of Schalke wellicht.
Lyon en Man U voorkomen. Besiktas door het diplomatieke gedoe al uitgezonderd lijkt me.
Dat lijkt me wel interessant ja. Ben benieuwd of de Uefa die club als optie voor de loting uitsluit.dutchgio schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:14:
Besiktas door het diplomatieke gedoe al uitgezonderd lijkt me.
Aye, afhankelijk van wie je loot is de halve finale en zelfs de finale mogelijk.dutchgio schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:14:
Nog een keer Celta de Vigo is ook niet onmogelijk.
Genk of Schalke wellicht.
Lyon en Man U voorkomen. Besiktas door het diplomatieke gedoe al uitgezonderd lijkt me.
Alles kan gebeuren, maar waarschijnlijk is het niet.
Boeit niet zoveel wie er geloot wordt zolang het niet Lyon is.
Hij heeft z'n hele stropdas ondergekwijltTerranova schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:16:
Dom gelul van de Snor ook weer. Zowel Bazoer als El Ghazi moesten/mochten al weg voordat de Boer überhaupt weg was.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als ik dit zo lees zit dat er dik in:Fleximex schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:15:
[...]
Dat lijkt me wel interessant ja. Ben benieuwd of de Uefa die club als optie voor de loting uitsluit.
http://m.metronieuws.nl/x...s-mogelijk-weg-van-elkaar
Bazoer speelde onder De Boer de tweede seizoenshelft al niet meer, dat valt Bosz niet aan te rekenen. El Ghazi is ook nooit onomstreden geweest.
Die man is toch al jaren seniel, wanneer heeft hij voor het laatst iets nuttigs gezegd? Moet al jaren geleden zijn.Terranova schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:16:
Dom gelul van de Snor ook weer. Zowel Bazoer als El Ghazi moesten/mochten al weg voordat de Boer überhaupt weg was.
Bazoer niet. Bazoer werd onder de Boer een grote toekomst toegedicht.Terranova schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:16:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tot het einde van het seizoenDeadsy schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:19:
[...]
Bazoer niet. Bazoer werd onder de Boer een grote toekomst toegedicht.
Toen ging ie moeilijk doen en werd er al over transfers gesproken.
Dat hele seizoen werd gesproken over transfers, hij ging pas moeilijk doen toen hij op de bank terecht kwam en slecht speelde aan het begin van het seizoen.Terranova schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:20:
[...]
Tot het einde van het seizoen![]()
Toen ging ie moeilijk doen en werd er al over transfers gesproken.
Directe confrontatie en dan zullen we wel zien.
Denk dat dit echt meer aan het spel van Ajax lag! Als je de resultaten van Kopenhagen dit seizoen in Europa ziet is dat echt niet mis hoor.
Kopenhagen - Apoel 1-0
Apoel - Kopenhagen 1-1
Porto - Kopenhagen 1-1
Kopenhagen - Brugge 4-0
Leicester City - Kopenhagen 1-0
Kopenhagen - Leicester City 0-0
Kopenhagen - Porto 0-0
Club Brugge - Kopenhagen 0-2
Ludogorets - Kopenhagen 1-2
Kopenhagen - Ludogorets 0-0
Kopenhagen - Ajax 2-1
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
...
Dat zegt niks over vanavond, ze waren echt slecht hoor. Ajax miste scherpte anders was het 5/6 -0 gewordenGynnad schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:22:
[...]
Denk dat dit echt meer aan het spel van Ajax lag! Als je de resultaten van Kopenhagen dit seizoen in Europa ziet is dat echt niet mis hoor.
Kopenhagen - Apoel 1-0
Apoel - Kopenhagen 1-1
Porto - Kopenhagen 1-1
Kopenhagen - Brugge 4-0
Leicester City - Kopenhagen 1-0
Kopenhagen - Leicester City 0-0
Kopenhagen - Porto 0-0
Club Brugge - Kopenhagen 0-2
Ludogorets - Kopenhagen 1-2
Kopenhagen - Ludogorets 0-0
Kopenhagen - Ajax 2-1
of ajax was gewoon goed wat een lulverhaalHackus schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:25:
[...]
Dat zegt niks over vanavond, ze waren echt slecht hoor. Ajax miste scherpte anders was het 5/6 -0 geworden
Jij hebt zeker boer zoekt vrouw gemist zitten kijken, Ik heb geen goed Kopenhagen gezien vanavond !
Jij hebt bierbuiken gekeken, dus jij weet het ook nietHackus schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:40:
[...]
Jij hebt zeker boer zoekt vrouw gemist zitten kijken, Ik heb geen goed Kopenhagen gezien vanavond !
Nu maar Genk loten, en ik begreep dat ze niet Besiktas kunen loten, klopt dat?
Even Barney v Anderson net voor pauzemartinusz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:41:
[...]
Jij hebt bierbuiken gekeken, dus jij weet het ook niet
Dat is misschien mogelijk ja.Sjah schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:42:
Feli, verdammt ik weet waarom ik nooit geld inzet op wedstrijden, maar toch jammer, had 2-0 voorspeld.
Nu maar Genk loten, en ik begreep dat ze niet Besiktas niet kunen loten, klopt dat?
Tenzij de wedstrijd op neutraal terein gespeelt kan worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Tweaking Art op 16-03-2017 23:56 ]
Who is in the draw?
Ajax (NED)
Anderlecht (BEL)
Beşiktaş (TUR)
Celta Vigo (ESP)
Genk (BEL)
Lyon (FRA)
Manchester United (ENG)
Schalke (GER)
When does it take place?
The draw will start at 13:00CET on Friday 17 March. It is taking place at UEFA headquarters in Nyon, Switzerland.
How can I follow the draw?
It will be streamed live on UEFA.com, with our DrawCentre also providing build-up, analysis and reaction during the course of the day.
Is it an open draw?
There is no seeding or country protection so all eight balls will be placed in the same bowl.
UEFA Europa League round of 32 draw
©Getty Images for UEFA
When will the games take place?
Games will be played in principle on Thursdays 13 and 20 April, with the schedule confirmed after the draw. The teams drawn first will be at home in the first legs.
Dates for your diary
13 April: Quarter-finals, first leg
20 April: Quarter-finals, second leg
21 April: Semi-final draw, Nyon
4 May: Semi-finals, first leg
11 May: Semi-finals, second leg
24 May: Final (Friends Arena, Solna)
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Als je een toernooi wilt winnen hoef je juist niet iedereen te kunnen verslaan... Alleen diegene die je loot, de rest schakelt elkaar uitMarvinG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:42:
Wie we loten maakt me niet zoveel uit. Als je de Europa League wilt winnen moet je ze allemaal kunnen verslaan. Al zou Anderlecht of Genk waarschijnlijk wel het meest gunstig zijn.. We gaan het zien vanmiddag
Mooi dat Ajax door is naar de volgende ronde en dat is tevens goed voor het Nederlands voetbal. Keerzijde is wel dat Ajax het extra lastig gaat krijgen in Eredivisie. Ze zaten er gisteren ook wel flink doorheen.
Tomorrow is not today!
Lyon of Manchester zouden wel het leukst zijn, tenminste dat zijn de teams waarvan de wedstrijd wel wil zien en dat ze dan tegen Ajax spelen is bijzaakMarvinG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:42:
Wie we loten maakt me niet zoveel uit. Als je de Europa League wilt winnen moet je ze allemaal kunnen verslaan. Al zou Anderlecht of Genk waarschijnlijk wel het meest gunstig zijn.. We gaan het zien vanmiddag
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gaat er meer om dat je als Nederlander nu liever niet naar Turkije gaat.MarvinG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:42:
[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 17-03-2017 08:50 ]
Nou ik zie liever dat Ajax zo ver mogelijk komt.MarvinG schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:42:
Beter voor het Nederlandse voetbal en je hebt een paar spannende Europese wedstrijden extra.
In dat kader liever geen Lyon.
Doe maar Genk of Anderlecht.
Ik hoop trouwens dat Bosz nu heeft gezien hoe hij zijn verdediging het beste kan opstellen.
Dus geen Veltman of Sinkgraven! Die kosten goals.
Viergever rendeerde altijd het beste linksachter, Tete gewoon een degelijke rechtsback. De Ligt ontwikkelt zich ook goed.
Zo moeilijk is het toch niet?
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 17-03-2017 09:12 ]
En laat Ajax de EL maar winnen en 3e in de competitie worden, dan kunnen we nog 1-malig 3 teams de CL insturen, toch?
De Ligt gaat lekker ja, Sanchez minder terug laten spelen en dan hebben ze nette Defense staan.Harribo schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:10:
[...]
Nou ik zie liever dat Ajax zo ver mogelijk komt.
Beter voor het Nederlandse voetbal en je hebt een paar spannende Europese wedstrijden extra.
In dat kader liever geen Lyon.
Doe maar Genk of Anderlecht.
Ik hoop trouwens dat Bosz nu heeft gezien hoe hij zijn verdediging het beste kan opstellen.
Viergever rendeerde altijd het beste linksachter, Tete gewoon een degelijke rechtsback. De Ligt ontwikkelt zich ook goed.
Volgens mij klopt jouw uitspraak. Wat als Ajax dan bijvoorbeeld tweede wordt, schuift het CL ticket voor de tweede plaats dan door naar de derde plek?rik86 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:11:
Laat ajax maar gunstig loten en United tegen Lyon.
En laat Ajax de EL maar winnen en 3e in de competitie worden, dan kunnen we nog 1-malig 3 teams de CL insturen, toch?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Sorry, maar je conclusies die je trekt zijn nergens op gebaseerd.Harribo schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:10:
[...]
Ja de Ligt is erg goed, maar je ziet ook het manco van een rechtspoot op links CV. Viergever + Sanchez is op dit moment beste combi daar, gaat Sanchez weg, dan heb je direct de Ligt daar.
Veltman/Tete is om het even, Tete zijn rendament aan de bal vind ik minder dan bij Veltman. Wel speelt Veltman wat matig de laatste 2/3 wedstrijden.
Sinkgraven kost goals? Heb je cijfers hiervan? De statistieken laten namelijk zien dat hij zijn rol uitstekend invult en daarnaast voetballend vele malen meer oplevert dan de laatste 10 linksbacks van afgelopen jaren
Mwah valt toch wel mee dit seizoen, natuurlijk de begin wedstrijden tegen Roda en Willem II waren niet top, maar de rest kun je normaal gesproken ook punten laten liggen.Spacey23 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:46:
Ja, maar naar Turkije wil je op dit moment niet.
Mooi dat Ajax door is naar de volgende ronde en dat is tevens goed voor het Nederlands voetbal. Keerzijde is wel dat Ajax het extra lastig gaat krijgen in Eredivisie. Ze zaten er gisteren ook wel flink doorheen.
Uitslagen na Europese wedstrijden dit seizoen:
Ajax - Roda JC 2-2
Ajax - Willem II 1-2
GAE - Ajax 0-3
Heracles - Ajax 0-2
Ajax - FC Utrecht 3-2
Feyenoord - Ajax 1-1
AZ - Ajax 2-2
Heerenveen - Ajax 0-1
FC Twente - Ajax 1-0
Vitesse - Ajax 0-1
Ajax - Heracles 4-1
Ajax - Twente 3-0
Whaha serieus? Hij speelt echt wel goed, maar nu al.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:20:
De Ligt in oranje! Je verwacht het niet..
wat een idioot die Blind... en ook Tete.... sjongejongejonge....Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:20:
De Ligt in oranje! Je verwacht het niet..
Moeten we hier om lachen of juist om huilen?P.O. Box schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:25:
[...]
wat een idioot die Blind... en ook Tete.... sjongejongejonge....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
.. en speelt voor Ajax.Terranova schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:33:
Ik vind het ook wel een beetje vroeg voor de Ligt, Viergever daarintegen heeft het wel verdiend. Speelt al weken erg goed.
Dat is wel belangrijjk voor Blind!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Kongolo en anders vd Heijden, die hebben een veelvoud aan ervaring en spelen in de basis. Zeker Kongolo is gewoon een heel groot talent die maar geen echte kans krijgt van Blind, erg vreemd als een ander dat na 2 wedstrijden wel gelijk krijgt. De Ligt heeft volgens mij amper 300 minuten gespeeld en kostte Ajax vorige week nog een nederlaag. Als je naar de categories broekies gaat kijken zou bijv. St Juste het ook meer verdienen. Tete erbij snap ik overigens ook helemaal niet.toolkist schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:46:
Tja, wat zijn de alternatieven?
[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 17-03-2017 12:58 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kongolo doet zondag gewoon mee, heeft 1,5 wedstrijd gemist door een lichte blessure. En De Ligt speelt toch ook linker centrale verdediger?toolkist schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:54:
Kongolo is geblesseerd toch? En vd Heijden een linkspoot, de Ligt is rechts.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
alles kan off-topic
Moet ze wel stoppen met al die filmpjes... Zucht
[ Voor 80% gewijzigd door D-e-n op 17-03-2017 13:03 ]
Lijkt me dat Blind 't zo ziet:ph4ge schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:55:
[...]
Kongolo doet zondag gewoon mee, heeft 1,5 wedstrijd gemist door een lichte blessure. En De Ligt speelt toch ook linker centrale verdediger?
Karsdorp/Tete/Veltman rechtsback
De Vrij/De Ligt/Veltman centraal rechts
Hoedt/Martens Indi/Viergever centraal links
Blind/Viergever/Martens Indi links
Zou me niks verbazen als Feyenoord aangegeven heeft dat ze hem liever niet afstaan gezien z'n fysieke gesteldheid (en met in het achterhoofd de wedstrijd na de interland break).D-e-n schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:06:
Dan is Kongolo toch zeker de nummer één reserve voor linksback.
Ik zeg net hetzelfde tegen een collegaHarribo schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:08:
Snap nu ook waarom ik normaal die niet lotingen kijk... Wat een hoop gezever...
Ajax-Schalke!
Anderlecht - man utd
Celta - Genk
Lyon - Besiktas
Leuke pot, mogelijkheden voor Ajax denk ik.
Wel eerst thuis, das een nadeel vind ik
[ Voor 83% gewijzigd door Harribo op 17-03-2017 13:12 ]
had ook liever eerst uit gehad, maar helaas.
En ook liever Schalke dan Besiktas / Celta de Vigo. Besiktas ligt nu niet zo lekker met alle gezeur met turkije en Celta hebben we al een keer tegen gespeeld dus niet echt leuk om nog een keer heen te gaan, dan liever een andere club treffen.Gynnad schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:14:
Ajax - Schalke 04, niet de allersterkste in mijn optiek (Lyon / United), dus dat is een mooi affiche!
De Jong er niet bij c'est ça. Ramselaar er niet bij c'est ça. Pröpper er niet bij c'est ça.
Maar dan moet je wel een goede reden geven. En niet zoals bij Pröpper: "Pröpper zet je af tegen Jens Toornstra". Wat? Dat is hetzelfde als Strootman tegen Wesley Sneijder afzetten. Waar slaat dat op?
Hopen dat Zoet wel keept. Zal me niet verbazen dat ie Cillessen of Vorm er in zet omdat ze 2 wedstrijdjes in het bekertoernooi meegedaan hebben.
Tomorrow is not today!
Ik zie in ieder geval wel kansen voor Ajax. Het zal erg lastig worden en ik denk dat Ajax niet zoveel kansen zal krijgen als tegen Kopenhagen, dat betekent dus beter kansen afronden!
PSN: Curvaa_
13 april: Ajax - Schalke 04
16 april: Ajax - SC Heerenveen
20 april: Schalke 04 - Ajax
23 april: PSV - Ajax
Nee, Feyenoord heeft gezegd dat Kongolo niet van de partij is.ph4ge schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:55:
[...]
Kongolo doet zondag gewoon mee, heeft 1,5 wedstrijd gemist door een lichte blessure. En De Ligt speelt toch ook linker centrale verdediger?
Eerst thuis is wel jammer, maar aan de andere kant, als je met een goede uitslag meteen wint ligt de druk wel bij Schalke.
Dat is breaking news van nu net, want woensdag werd gemeld dat hij trainde en weer fit zou zijn. Dan blijft het vreemd dat je iemand met 3 wedstrijden in de benen waarvan 1 slecht de voorkeur geeft boven bijv. St Juste en Vd Heijden die veel meer hebben laten zien.JST94 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:40:
Nee, Feyenoord heeft gezegd dat Kongolo niet van de partij is.
[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 17-03-2017 14:16 ]
Younes wordt ook met de week beter lijkt het wel.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat ie gister bij die counter deed was alleen wel weer classic Younes.Quad schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:01:
Eerst thuis tegen Schalke vind ik wel een voordeel. Thuis de 0 houden zorgt voor een grotere druk uit, immers tegen elke goal van Ajax moet Schalke er dan 2 maken. Als de huidige basisspelers fit blijven zie ik goede kans om door te bekeren.
Ik denk dat die jongen gewoon niet veel beter kan.
[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 17-03-2017 14:40 ]
Zijn acties zijn niet verkeerd maar hij kan gewoon niet schieten. Idem dito voor Bilal Basacikoglu.P.K. schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:40:
[...]
Wat ie gister bij die counter deed was alleen wel weer classic Younes.
Moet soms ook wat meer overzicht hebben en het balletje afleggen, Ziyech had gisteren alleen maar in hoeven tikken maar hij ging toch maar weer voor eigen succes....
Jawel... oog hebben voor een medespeler valt aan te leren schijnt. Younes moet gewoon vaker een bediende vleugelspeler zijn dan een naar binnentrekkende spits vanaf de vleugel. Bergkamp zal er nog wat uurtjes begeleiding tegenaan moeten gooien vrees ik. Er zit in ieder geval progressie in, dat stemt mij positiefP.K. schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:40:
Wat ie gister bij die counter deed was alleen wel weer classic Younes.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Laat Overmars dat maar doen, die heeft tussen de transfer periodes door genoeg tijdHan schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:47:
[...]
Jawel... oog hebben voor een medespeler valt aan te leren schijnt. Younes moet gewoon vaker een bediende vleugelspeler zijn dan een naar binnentrekkende spits vanaf de vleugel. Bergkamp zal er nog wat uurtjes begeleiding tegenaan moeten gooien vrees ik. Er zit in ieder geval progressie in, dat stemt mij positief
En je denkt niet dat Blind al een keer met Feyenoord heeft gebeld, voordat de selectie bekend werd?ph4ge schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:48:
[...]
Dat is breaking news van nu net, want woensdag werd gemeld dat hij trainde en weer fit zou zijn. Dan blijft het vreemd dat je iemand met 3 wedstrijden in de benen waarvan 1 slecht de voorkeur geeft boven bijv. St Juste en Vd Heijden die veel meer hebben laten zien.
[Edit] woops, dit had bij de vorige post gemoeten.
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 17-03-2017 14:54 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Hij heeft totaal geen overzicht, zodra Younes de bal krijgt weet je bijna zeker dat er een actie volgt (binnendoor) waarbij 'ie pas op het moment dat ie zich vast dreigt te lopen een medespeler gaat zoeken... Hij zal nooit kaatsen of snel combineren.Han schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:47:
[...]
Jawel... oog hebben voor een medespeler valt aan te leren schijnt. Younes moet gewoon vaker een bediende vleugelspeler zijn dan een naar binnentrekkende spits vanaf de vleugel. Bergkamp zal er nog wat uurtjes begeleiding tegenaan moeten gooien vrees ik. Er zit in ieder geval progressie in, dat stemt mij positief
Dat wordt nog een lang leertraject.
Erger me al het hele seizoen er aan, zodra Younes erbij betrokken wordt is het tempo ook gelijk uit de aanval.
Het gaat de laatste tijd idd iets beter, maar er mag komende zomer echt wel een concurrent bijkomen op die positie.
De Ligt werd gisteren door De Boer geopperd voor Oranje, maar dat gaat inderdaad nergens over.
Cerny is er ook nog, volgend jaar heb je dus Younes, Neres, Kluivert en Cerny.dutchgio schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:27:
Neres kan zowel op rechts als op links, die mag een waardige concurrent worden gezien zijn prijskaartje...
De Ligt werd gisteren door De Boer geopperd voor Oranje, maar dat gaat inderdaad nergens over.
Hij zegt dus ook dit: "En ik heb een keuze gemaakt tussen Luuk de Jong en Bas Dost als breekijzer." Bas Dost is dus een breekijzer. Nou fijn om te weten als topscorer die tweede staat achter Messi om de gouden schoen. En sowieso dat hij op dit moment met hun huidige vorm überhaupt een afweging moet maken tussen De Jong en Dost. Heeft hij dan ook een afweging gemaakt tussen Robben en Narsingh?
Maar Bas Dost is volgens die woorden dus de tweede spitst achter Vincent Janssen.
Ik zou bedankt hebben als ik Bas was.
Danny Blind is een volslagen idioot.
Volledige selectieD-e-n schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:47:
Zag ik nu dat Pröpper er niet bij zit? Dat is helemaal idioot. Iets meer middenvelders was sowieso wel handig geweest.
Doel: Jasper Cillessen (FC Barcelona), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Jeroen Zoet (PSV).
Verdediging: Daley Blind (Manchester United), Wesley Hoedt (Lazio), Rick Karsdorp (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Ajax), Bruno Martins Indi (Stoke City), Kenny Tete (Ajax), Joël Veltman (Ajax), Nick Viergever (Ajax), Stefan de Vrij (Lazio).
Middenveld: Davy Klaassen (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma), Jens Toornstra (Feyenoord), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Liverpool).
Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Bas Dost (Sporting Lissabon), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Jeremain Lens (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou), Arjen Robben (Bayern München).[quote]
Propper heeft een wat zwakkere periode gehad, zou ook niet weten voor wie te wisselen, Vilhena?
Onze aanval ziet er wel karig uit na al die jaren dat we verwend zijn
EDIT:
http://www.nu.nl/sport/45...-afscheid-bij-oranje.html
WTF
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 17-03-2017 15:55 ]
Wie er toch ooit in de wereld heeft geholpen dat uitdoelpunten dubbel tellen??Quad schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:01:
Eerst thuis tegen Schalke vind ik wel een voordeel. Thuis de 0 houden zorgt voor een grotere druk uit, immers tegen elke goal van Ajax moet Schalke er dan 2 maken. Als de huidige basisspelers fit blijven zie ik goede kans om door te bekeren.
Makkelijkste sommetje om te kijken wie door is, is kijken wie de meeste goals heeft gescoord. Gelijk? Dan: Wie de meeste uitgoals heeft gescoord.
Het is wel mooi dat Depay en Dost in goede vorm zijn. Lens en Janssen is een ander verhaal en daar verwacht ik niet te veel van. Middenveld moet je inderdaad Vilhena neer kunnen zetten, die is gewoon erg cruciaal bij Feyenoord.martinusz schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:51:
[...]
Volledige selectie
Doel: Jasper Cillessen (FC Barcelona), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Jeroen Zoet (PSV).
Verdediging: Daley Blind (Manchester United), Wesley Hoedt (Lazio), Rick Karsdorp (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Ajax), Bruno Martins Indi (Stoke City), Kenny Tete (Ajax), Joël Veltman (Ajax), Nick Viergever (Ajax), Stefan de Vrij (Lazio).
Middenveld: Davy Klaassen (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma), Jens Toornstra (Feyenoord), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Liverpool).
Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Bas Dost (Sporting Lissabon), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Jeremain Lens (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou), Arjen Robben (Bayern München).[quote]
Propper heeft een wat zwakkere periode gehad, zou ook niet weten voor wie te wisselen, Vilhena?
Onze aanval ziet er wel karig uit na al die jaren dat we verwend zijnhet is dat Robben er nog bij staat, maar man man man...waar blijft onze toekomstige Dolberg?
EDIT:
http://www.nu.nl/sport/45...-afscheid-bij-oranje.html
WTF
Hoe kom je erbij dat ik ergens meld dat uitgoals dubbel tellen?Karrespoor schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:09:
[...]
Wie er toch ooit in de wereld heeft geholpen dat uitdoelpunten dubbel tellen??Als het thuis 0-0 wordt, en in Gelsenkirchen 3-2, dan heeft Ajax niet met 3-4 gewonnen omdat de goals zogenaamd dubbel tellen hoor.
Makkelijkste sommetje om te kijken wie door is, is kijken wie de meeste goals heeft gescoord. Gelijk? Dan: Wie de meeste uitgoals heeft gescoord.
Ik geef gewoon aan dat, als Ajax thuis de 0 houdt, in de uitwedstrijd Schalke bij elke tegengoal van Ajax er 2 moet maken.
Maar goed, laten we eerst de thuiswedstrijd afwachten, wordt al lastig zat.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Je zegt: tegen elke goal van Ajax moet Schalke er 2 maken.Quad schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:17:
[...]
Hoe kom je erbij dat ik ergens meld dat uitgoals dubbel tellen?
Ik geef gewoon aan dat, als Ajax thuis de 0 houdt, in de uitwedstrijd Schalke bij elke tegengoal van Ajax er 2 moet maken.
Maar goed, laten we eerst de thuiswedstrijd afwachten, wordt al lastig zat.
Dat lees ik als: voor elke goal die Ajax scoort moet Schalke er 2 scoren.
Maar ik neem aan dat je bedoelt: Als Ajax scoort moet Schalke er minimaal 2 maken.
PS. van mij mogen ze dat uitgoal gebeuren afschaffen. Irritante regel. Slaat nergens op.
[ Voor 16% gewijzigd door Luxicon op 17-03-2017 16:24 ]
...
Dit topic is gesloten.
![]()