Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Oneindig veel, hij heeft allang voorgenomen om niet te fluiten voor een penalty tenzij er iemand door midden wordt getrapt of de bal met twee handen vangt. Maar al zouden we er 1 krijgen, wie zou em uberhaupt moeten nemen?Terranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:57:
Hoeveel overtredingen in de 16 mag Groningen maken?
Sanchez, want dat is een heldtoolkist schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:00:
[...]
Oneindig veel, hij heeft allang voorgenomen om niet te fluiten voor een penalty tenzij er iemand door midden wordt getrapt of de bal met twee handen vangt. Maar al zouden we er 1 krijgen, wie zou em uberhaupt moeten nemen?
Ondanks de niet gegeven overtreding waar de goal uit kwam heeft Ajax het helemaal aan zichzelf te danken als het hier verliest.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
...
XXXVI
Neres?ephymerous schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:02:
De invloed van Nijhuis op de competitie is enorm als de stand niet snel in het voordeel van Ajax verandert. Maar wie bij Ajax moet het doen?
...
[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 05-03-2017 16:06 ]

In feite wil hij hem op tijd weg schieten, maar dat lukt niet omdat hij gehaakt wordKleineJoop schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:07:
Wat een onzin word hier verkondigt zeg, als iets invloed heeft op de competitie is het de halfbakken invoering van de doellijntechnologie en videoscheids, zeker niet deze scheidsrechter. Je weet toch dat hij meer toelaat dan de gemiddelde scheids. En Onana stond gewoon en paar seconden na dat halve kapje op z'n gemak een speler uit te zoeken, als je dan hardhandig van de bal gezet word is dat 100% je eigen schuld.
[ Voor 82% gewijzigd door Hupske op 05-03-2017 16:09 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dude troll gewoon niet als je de beelden niet gezien hebt. Zijn standbeen wordt gewoon weggetrapt.KleineJoop schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:07:
Wat een onzin word hier verkondigt zeg, als iets invloed heeft op de competitie is het de halfbakken invoering van de doellijntechnologie en videoscheids, zeker niet deze scheidsrechter. Je weet toch dat hij meer toelaat dan de gemiddelde scheids. En Onana stond gewoon en paar seconden na dat halve kapje op z'n gemak een speler uit te zoeken, als je dan hardhandig van de bal gezet word is dat 100% je eigen schuld.
XXXVI
...
Nu nog even doordrukken, het kan nog.
Tis bijna altijd Klaassen. Zijn instelling is een voorbeeld voor vele voetballers.Faddermakker schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:10:
Klaassen is wel verdomd belangrijk voor Ajax dit seizoen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hij speelde niet op de Afrika Cup?groggy schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:11:
Heeft Ziyech al iets positiefs laten zien sinds de Africa Cup?
Hij wint 2 wedstrijden voor ons tijdens de afrika cupgroggy schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:11:
Heeft Ziyech al iets positiefs laten zien sinds de Africa Cup?
Hij geeft dus eigenlijk al antwoord op zijn eigen vraag lol

Oef rood Groningen.
Minimaal 8 min extra tijd?
XXXVI
Natuurlijk ook prutsen van Onana, maar is een 100% overtreding.
Dat lijkt mij geen onzin en natuurlijk denkt hij niet na.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:53:
maar ook een doelpunt dat niet was gevallen als de keeper gewend was aan doellijntech.
[/quote]
Dit is echt de grootst mogelijke onzin. Zoet denkt echt niet na over technologie als hij die bal pakt.
Het gaat er juist om dat keepers op dit moment nog met de 'oude reflexen' (of hoe je het ook wilt noemen) spelen. En in de oude situatie (zonder doellijntech) zal er geen scheidsrechter of speler zijn die denkt dat die bal over de lijn is gegaan of dat dit een goal is. Die zijn bezig met andere dingen (situatie daarvoor of hervatting spel) en hebben sowieso niet door of zo'n bal een cm of wat over de lijn is.
Door de nieuwe situatie (met doellijntech) zullen keepers zich realiseren dat ze dergelijke reflexen moeten afleren en de bal nimmer en te nooit als soort van automatisme of reflex naar zichzelf toe moeten trekken als ze op/in de buurt van de lijn staan, want als die bal er ook maar even overheen gaat is het automatisch een goal. Met de invoering van doellijntech zal dit snel genoeg gebeuren en dan zullen we dergelijke situaties ook nooit meer meemaken denk ik.
PS: mag duidelijk zijn dat ik denk dat zoet echt niet de eerste keeper is die op deze manier een eigen goal maakt, ik denk dat dergelijke situaties vandaag de dag wel vaker voorkomen (uiteraard niet heel vaak, maar denk wel dat het voorkomt). Het zal echter nooit worden geteld als goal en daardoor hebben keepers het nog niet afgeleerd.
[ Voor 5% gewijzigd door KleineJoop op 05-03-2017 16:17 ]
Een normale actie.KleineJoop schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:17:
Iedereen: Oh kijk nu wel een goede actie van Nijhuis
Je bent als keeper wel een enorm rund als je na het oppakken van de bal die bal achter de doellijn sleept, wel of geen technologie. Het is gewoon stom van de keeper.Snowdog schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:16:
[...]
Het gaat er juist om dat keepers op dit moment nog met de 'oude reflexen' (of hoe je het ook wilt noemen) spelen
Oss is natuurlijk een ander kaliber maar hij legde hem daar wel netjes in het mandje.dutchgio schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:18:
Cassierra, topspits, moet het gaan doen.
Mag van Bosz ook nog even voor niets z'n schoenen vies maken.dutchgio schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:18:
Cassierra, topspits, moet het gaan doen.
Als Feyenoord zijn slechte wedstrijden blijft verliezen en Ajax zijn slechte wedstrijden gelijk blijft spelen staan we over 5 weken boven Feyenoord
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tsjah, als er nooit iemand op let (of een soort van gedoogd wordt), dan maakt het niet zoveel uit. Als het door een nieuw systeem echter ineens niet meer kan, dan is het ineens wel dom ja...D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:18:
[...]
Je bent als keeper wel een enorm rund als je na het oppakken van de bal die bal achter de doellijn sleept, wel of geen technologie. Het is gewoon stom van de keeper.
Gezien het spelbeeld het maximaal haalbare.
Ik heb nog nooit een keeper die bal achter de lijn zien slepen hoor.Snowdog schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:21:
[...]
Tsjah, als er nooit iemand op let (of een soort van gedoogd wordt), dan maakt het niet zoveel uit. Als het door een nieuw systeem echter ineens niet meer kan, dan is het ineens wel dom ja...
Je zou het nu ook niet hebben gezien zonder doellijntech...D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:23:
[...]
Ik heb nog nooit een keeper die bal achter de lijn zien slepen hoor.
Wat een verschrikkelijke kut scheidsrechter. Drie keer een penalty niet gegeven, keurt een doelpunt goed. Ongelooflijkjaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:21:
Klasse Nijhuis, lekker meezwieren op de coolsingel straks

En ja, Ajax had hier op eigen kracht moeten winnen en dat was normaal gesproken ook gebeurd.
XXXVI
Deze zag je ook niet.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:23:
[...]
Ik heb nog nooit een keeper die bal achter de lijn zien slepen hoor.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Nu nog in voorzichtige small tags, maar de komende maanden in een steeds groter font

In de herhaling zag je het toch wel hoor. Maar het lijkt me beter dat de PSV-ers boos zijn op het elftal in plaats van maar door te blijven jankballen over dat ene, terechte, doelpunt.Snowdog schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:23:
[...]
Je zou het nu ook niet hebben gezien zonder doellijntech...
Nee, rest van de familie is voor Feyenoord en dat is dus voor mij een mooie "2e" club.. Doet het zeer?jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:46:
[...]
Moet jij niet voor Ado zijn ipv tegen Ajax?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ow wacht dat mag je nooit zeggen hè?
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 05-03-2017 16:30 ]
Nijhuis was slecht, Ajax was nog slechter. Wat dramatisch gespeeld. Al die hoge klotenballen van Veltman vanaf de middellijn naar randje 16. Als of Ajax bomen van kerels voorin heeft, kansloos.ephymerous schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:24:
Wat een verschrikkelijke kut scheidsrechter. Drie keer een penalty niet gegeven, keurt een doelpunt goed. Ongelooflijk
En ja, Ajax had hier op eigen kracht moeten winnen en dat was normaal gesproken ook gebeurd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgens mij heeft ADO ook niet gewonnen of wel? Al is dat niet zo gek.m0nk schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:28:
[...]
Nee, rest van de familie is voor Feyenoord en dat is dus voor mij een mooie "2e" club.. Doet het zeer?
1-1. En geen penalty gegeven in de eerste helft. Iig een punt, en op dit moment is elk punt belangrijk..dutchgio schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:30:
[...]
Volgens mij heeft ADO ook niet gewonnen of wel? Al is dat niet zo gek.

[ Voor 18% gewijzigd door m0nk op 05-03-2017 16:32 ]
Het probleem is dat niemand zo op die beelden had gefocussed zonder die doellijntech en de goal als resultaat. Het duurde zelfs nu nog aardig lang voordat mensen doorhadden dat die bal door zoet zelf in de goal werd getrokken. Als die goal niet was gegeven, dan had waarschijnlijk niemand meer naar de beelden gekeken. Vanaf de beelden kan je zo'n kleine overschreiding van de lijn denk ik uberhaubt ook niet zien door de positie van camera/bal en was het om het even.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:27:
[...]
In de herhaling zag je het toch wel hoor. Maar het lijkt me beter dat de PSV-ers boos zijn op het elftal in plaats van maar door te blijven jankballen over dat ene, terechte, doelpunt.
Ben er verder ook totaal niet boos over, maar het was gewoon een enigszins lucky voor Fey door de vreemde samenloop van omstandigheden. Ondanks dat het een terechte goal was
Netjes dat ze daar gelijkspelen in Utrechtdutchgio schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:30:
[...]
Volgens mij heeft ADO ook niet gewonnen of wel? Al is dat niet zo gek.
Kijk, nu ben jij degene die een beetje zielig aan het doen is.. Snap je teleurstelling wel, maar wat heeft dat met de laatste plek van mijn club te maken? Triest hoor.. Ik leg toch net duidelijk uit dat Feyenoord tweede fav club is?jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:31:
[...]
Het doet zeer ja. Maar niet zo erg als je club te moeten zien degraderen...
Wat dat betreft is Klaassen buiten het veld ook gegroeid. Blijft de laatste tijd behoorlijk rustig voor de camera, ondanks de frustratie.Terranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:32:
Klaassen moet zich echt inhouden volgens mij. Die ging in het veld wel tekeer.
Ja de benen van Fernandez werden eraf gezaagd en de bal was al lang weg.. Gebeurd echt te vaak dit..Vos schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:35:
Bij Ado blundert de scheids ook zeg, ongekend! Laat die videoref aub zsm overal komen.
In dit geval had ie de scheids best eens de volle laag mogen geven...dvdkiwi schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:34:
[...]
Wat dat betreft is Klaassen buiten het veld ook gegroeid. Blijft de laatste tijd behoorlijk rustig voor de camera, ondanks de frustratie.
Tja, daar hadden we bij Sparta - Feyenoord ook last van.Vos schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:29:
Een scheids die de wedstrijd beïnvloed. Toch jammer.
Ow wacht dat mag je nooit zeggen hè?
- Rode kaart Vilhena niet gegeven;
- Rode kaart Dumfries niet gegeven;
- Vrije trap Sparta niet gegeven (Overtreding Basacikoglu op Kortsmit)
-- Vervolgens bal die duidelijk over de lijn is niet waarnemen.
- Penalty niet geven aan zowel Feyenoord als Sparta.
Het is weer een groot foutenfestival. Technische hulpmiddelen zijn écht nodig.
Inderdaad, dit was wel heel politiek correct verwijzen naar de noodzaak voor een videoref.toolkist schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:36:
[...]
In dit geval had ie de scheids best eens de volle laag mogen geven...
Lekker boeiend. Sport is nu eenmaal een foutenfestival.JST94 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:36:
[...]
Tja, daar hadden we bij Sparta - Feyenoord ook last van.
- Rode kaart Vilhena niet gegeven;
- Rode kaart Dumfries niet gegeven;
- Vrije trap Sparta niet gegeven (Overtreding Basacikoglu op Kortsmit)
-- Vervolgens bal die duidelijk over de lijn is niet waarnemen.
- Penalty niet geven aan zowel Feyenoord als Sparta.
Het is weer een groot foutenfestival. Technische hulpmiddelen zijn écht nodig.

Deze mist iedereen ook. Dit is ook een zuivere penalty lijkt mij zo...
[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 05-03-2017 16:40 ]
Nee wel boeiend.Keltie schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:39:
[...]
Lekker boeiend. Sport is nu eenmaal een foutenfestival.
Daar kan ik echt niets van zeggen na het zien van twee onduidelijke plaatjes.Terranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee mijn excuses, de kwaliteit is idd laag. Maar Cassiera komt voor de bal, krijgt een schop en gaat naar de grond. Ik zal kijken of ik zo een filmpje kan vinden.aicaramba schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:41:
[...]
Daar kan ik echt niets van zeggen na het zien van twee onduidelijke plaatjes.
Vind jij. Ik vind het over het algemeen gehuil in de lengte.
Spelers maken fouten, scheidsrechters ook. En van grensrechters is bekend dat ze totaal geen idee hebben waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn. Maar je hebt daardoor nog wel wat te lachen op de tribune.
En over een seizoen gezien trekken die soort acties zich wel recht heb ik het idee.
Dan had je gelijk moeten zeggen dat het jouw mening wasKeltie schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:47:
[...]
Vind jij. Ik vind het over het algemeen gehuil in de lengte.
Spelers maken fouten, scheidsrechters ook. En van grensrechters is bekend dat ze totaal geen idee hebben waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn. Maar je hebt daardoor nog wel wat te lachen op de tribune.
En over een seizoen gezien trekken die soort acties zich wel recht heb ik het idee.
Maar jij neemt het dus gewoon voor lief dat die twee mannen met vlaggen niet functioneren. Het is maar te hopen dat je dat niet overal zomaar accepteert.
plaatjes zijn te onduidelijk... maar los van deze situatie waren er zeker 3 situaties(2x younes en 1x iemand anders (ziyech of cassiera, weet niet meer)) die een penalty verdienden... maar ja... Nijhuis en ajax... dat is geen goed huwelijkTerranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
Allereerst... Bedankt Groningen/Nijhuis. De schade van de wanprestatie blijft beperkt tot 1 punt ingelopen.
Feyenoord:
Een knokwedstrijd. De wedstrijd van het jaar voor Sparta ( soort Utrecht -Ajax ). Feyenoord moet winnen.
Wat doet Gio? Stelt 3 niet fitte spelers op ( Karsdorp, Elia, Kongolo )...... Die kunnen dus niet vol de duels ingaan en dan word je afgetroefd op felheid. Kongolo word uit de wedstrijd geschopt en Elia had je al niet op moeten stellen. Daar gaan 2 wissels, die je had kunnen gebruiken voor een Kramer/Nieuwkoop.
Dan gaat vervolgens ook de scheids nog roet in t eten gooien ( Pastoor gaf dit ook toe ). Spartanen knallen er vol in en gaan vaak over t randje. Geen kaart gezien.
Vervolgens frustratie, en kunnen ook wat Feyenoorders kaarten krijgen.
vervolgens krijgt ook Basacikoglu een rotschop en moet eigenlijk gewisseld worden, maar wissels op door slechte opstelling, dus met een Bilal zonder snelheid/duelkracht door. En buiten die snelheid heeft ie helemaal niets.
Gio moet toch weten dat dit Feyenoord het niet op kunstgras heeft? En hij moet toch ook weten dat Sparta er tegen Feyenoord vol op zal klappen? Deze nederlaag mag je imho ( natuurlijk kan ie niet helpen dat die scheids blind is en dat de spelers die wel fit waren niet thuis gaven ) volledig op het conto van Gio schrijven. Blijft een zwakke trainer.
Ajax:
Ook last van de arbiter. Maar wees eerlijk. Ontzettend dom dat je de arbiter de kans geeft z'on fout te maken. Zoals Ajax al weken speelt, was het wachten op puntverlies. Een goed draaiend Ajax had dit Groningen zoek getikt, maar de voorhoede en middenveld zijn al weken/maanden nergens. Wéér worden ze gered door Klaassen ( die veelal vervloekt werd, want het was een werker en geen mooie voetballer ) Die gast verdiend echt een standbeeld voor de Arena, want hij is de enige reden dat Ajax uberhaupt nog meedoet om de titel.
Arbitrage:
Wederom op verschillende velden in negatief opzicht beslissend geweest ( Zowel bij Feyenoord, Ajax en net ook ADO ) Waar blijft de videoref!!
Ik hoop dat Feyenoord even wakker is geschrokken van deze zeperd. We houden t in eigen hand, maar je had t aan je stand verplicht geweest om hier op 7 punten van Ajax te komen.... Stelletje sukkels
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 05-03-2017 17:02 ]
Was nogal duidelijk dat het mijn mening was of niet.Vos schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:52:
[...]
Dan had je gelijk moeten zeggen dat het jouw mening was.
Maar jij neemt het dus gewoon voor lief dat die twee mannen met vlaggen niet functioneren. Het is maar te hopen dat je dat niet overal zomaar accepteert.
Ik heb dat na ruin 10 jaar stadionbezoek inderdaad gewoon leren te accepteren.
Dat accepteren maakt het leven ook een stuk prettiger. Ik hoop voor jou dat je leert dat mensen fouten maken. Je daar aan blijven ergeren kan je zo maar 10 jaar van je leven kosten.
nog veel triester dat je het systeem niet gaat gebruiken in de wedstrijd Ajax Feyenoord. Omdat dat de "spelregels" veranderd. Maar ja wel eerlijker maakt.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hawkye is ook niet heilig. Heb ook weleens tennispotjes gezien waarbij Hawkye aangaf dat de bal uit was terwijl de afdruk van de bal op de lijn zat.Kevinp schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:05:
twee scheidsrechtelijke dwalingen dit weekend die beslissend (kunnen) zijn in de race om het kampioenschap. Jammer dat wanneer je allerlei techniek hebt (video scheidsrechter en hawkeye) dat je het niet gebruikt.
nog veel triester dat je het systeem niet gaat gebruiken in de wedstrijd Ajax Feyenoord. Omdat dat de "spelregels" veranderd. Maar ja wel eerlijker maakt.
Laten we anders de spelers ook vervangen voor robotjes. Bepalen we voor het seizoen wie er kampioen word en programmeren we de uitslagen vast voor
Edit:
Sport en het leven in het algemeen is nu eenmaal niet altijd eerlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Keltie op 05-03-2017 17:11 ]
Bullshit. Die overtreding op Onana? Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die die voor de vijfde herhaling gezien hebben. Dat Nijhuis die over het hoofd zag kun je hem niet verwijten.loewie1984 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:29:
Genaaid door de arbitrage kan niets anders concluderen na de herhalingen te hebben gezien op FOX
En verder, hij floot warrig zoals we van hem gewend zijn. Maar zeker niet in het nadeel van Ajax. Die rode kaart bijvoorbeeld was zwaar overtrokken. Terwijl Veltman even daarvoor in plaats van geel eventueel wel rood had kunnen krijgen (ik zeg niet moeten, maar wat mij betreft was dat een grensgevalletje.)
En dan 5 minuten doorspelen en daarna nog bijna een minuut extra geven....
Nee, ik ben geen fan van deze scheids. Ajax heeft echt zelf niet van Groningen gewonnen. En gezien het spelbeeld had Ajax ook geen overwinning verdiend.
alles kan off-topic

Die laag rubber in t kasteel was blijkbaar ook niet gesproeid om t Feyenoord lastiger te maken, dus het is een wonder dat er niet meer geblesseerden zijn gevallen.
Wat mij betreft verbannen ze alle clubs die een echte grasmat weigeren uit de ED.
[ Voor 40% gewijzigd door LZ86 op 05-03-2017 17:17 ]
Nee, lees je eigen bericht eens?Keltie schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:02:
[...]
Was nogal duidelijk dat het mijn mening was of niet.
Ik heb dat na ruin 10 jaar stadionbezoek inderdaad gewoon leren te accepteren.
Dat accepteren maakt het leven ook een stuk prettiger. Ik hoop voor jou dat je leert dat mensen fouten maken. Je daar aan blijven ergeren kan je zo maar 10 jaar van je leven kosten.
Ik doel meer op het feit dat jij blijkbaar niet functionerende mensen, die gewoon betaald krijgen, gewoon maar accepteert. En dat ook al 10 jaar lang. Doe je dat ook in het bedrijfsleven?
Eens. Ik schakelde pas in de tweede helft in (nadat Elia en Kongolo al gewisseld waren). Binnen een minuut had ik al mijn vraagtekens waarom Kuyt er als aanjager nog niet in stond. En waaorm Jorgenson niet gewisseld werd voor Kramer.Leon Zwiers schreef op zondag 5 maart 2017 @ 16:59:
Nou even bijgekomen:
Allereerst... Bedankt Groningen/Nijhuis. De schade van de wanprestatie blijft beperkt tot 1 punt ingelopen.
Feyenoord:
Een knokwedstrijd. De wedstrijd van het jaar voor Sparta ( soort Utrecht -Ajax ). Feyenoord moet winnen.
Wat doet Gio? Stelt 3 niet fitte spelers op ( Karsdorp, Elia, Kongolo )...... Die kunnen dus niet vol de duels ingaan en dan word je afgetroefd op felheid. Kongolo word uit de wedstrijd geschopt en Elia had je al niet op moeten stellen. Daar gaan 2 wissels, die je had kunnen gebruiken voor een Kramer/Nieuwkoop.
Dan gaat vervolgens ook de scheids nog roet in t eten gooien ( Pastoor gaf dit ook toe ). Spartanen knallen er vol in en gaan vaak over t randje. Geen kaart gezien.
Vervolgens frustratie, en kunnen ook wat Feyenoorders kaarten krijgen.
vervolgens krijgt ook Basacikoglu een rotschop en moet eigenlijk gewisseld worden, maar wissels op door slechte opstelling, dus met een Bilal zonder snelheid/duelkracht door. En buiten die snelheid heeft ie helemaal niets.
Gio moet toch weten dat dit Feyenoord het niet op kunstgras heeft? En hij moet toch ook weten dat Sparta er tegen Feyenoord vol op zal klappen? Deze nederlaag mag je imho ( natuurlijk kan ie niet helpen dat die scheids blind is en dat de spelers die wel fit waren niet thuis gaven ) volledig op het conto van Gio schrijven. Blijft een zwakke trainer.
Ajax:
Ook last van de arbiter. Maar wees eerlijk. Ontzettend dom dat je de arbiter de kans geeft z'on fout te maken. Zoals Ajax al weken speelt, was het wachten op puntverlies. Een goed draaiend Ajax had dit Groningen zoek getikt, maar de voorhoede en middenveld zijn al weken/maanden nergens. Wéér worden ze gered door Klaassen ( die veelal vervloekt werd, want het was een werker en geen mooie voetballer ) Die gast verdiend echt een standbeeld voor de Arena, want hij is de enige reden dat Ajax uberhaupt nog meedoet om de titel.
Arbitrage:
Wederom op verschillende velden in negatief opzicht beslissend geweest ( Zowel bij Feyenoord, Ajax en net ook ADO ) Waar blijft de videoref!!
Ik hoop dat Feyenoord even wakker is geschrokken van deze zeperd. We houden t in eigen hand, maar je had t aan je stand verplicht geweest om hier op 7 punten van Ajax te komen.... Stelletje sukkels
Slap en onbegrijpelijk gecoacht, maar van alle spelers die wel op het veld stonden mag je ook wel wat meer energie verwachten. Hele dure punten en enorm geluk dat Groningen wel lekker stond te spelen.
alles kan off-topic
Je zag dat Feyenoord veel gevaarlijker werd zodra Kuijt erin stond. Als dan Kramer er nog in had gekund ( en Eila voor Bilal had kunnen brengen ipv andersom ) had je veel eerder nog wat geforceerdAnkona schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:17:
[...]
Eens. Ik schakelde pas in de tweede helft in (nadat Elia en Kongolo al gewisseld waren). Binnen een minuut had ik al mijn vraagtekens waarom Kuyt er als aanjager nog niet in stond. En waaorm Jorgenson niet gewisseld werd voor Kramer.
Slap en onbegrijpelijk gecoacht, maar van alle spelers die wel op het veld stonden mag je ook wel wat meer energie verwachten. Hele dure punten en enorm geluk dat Groningen wel lekker stond te spelen.
[ Voor 84% gewijzigd door LZ86 op 05-03-2017 17:20 ]
Wacht maar tot de scheidsrechter ook hier z'n stempel drukt.Leon Zwiers schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:19:
NEC-Heracles is btw wel een erg leuke pot. NEC speelt erg leuk voetbal

Dit topic is gesloten.