13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Rood wit gaat nooit verloren en jaren nog hierna zullen wij laten horen SP-AR-TA
De misplaatste arrogantie ten top. Laat dat lekker aan ons Amsterdammers over!Gonadan schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:05:
Ze zijn in jaren niet zo dichtbij geweest, ik kan het optimisme dan ook heel goed begrijpen. Sterker nog, ik vind het realisme. Ze staan ruim voor, mogen gewoon van Ajax verliezen en hebben een ruim beter doelsaldo.
Aangenomen dat Ajax alles wint dan zie ik nog niet echt een reden waarom Feyenoord het niet zou halen. Hooguit herrie in de spelersgroep of andere onvoorziene omstandigheden die het team helemaal van de leg krijgen.
Daarbij zie ik Ajax echt niet alles winnen, dus wat mij betreft is Feyenoord gewoon met afstand kampioenskandidaat nummer één.
Ach, was toch een overtreding, dus niet zo relevant.jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:23:
Wat een karma met dat doelpunt over de lijn
Karma is a bitchph4ge schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:07:
Doellijntechnologie toch nog bepalend, althans het gebrek daaraan.
XXXVI
Dat ter zijde is dit natuurlijk wel erg. Dit heeft mogelijk een gigantische invloed op de titel race. Kan er weer een moment worden toegevoegd aan lijst die het nut van een video ref en/of doellijntechnologie aantonen.
Feyenoord laat zich overigens wel een beetje kennen nu. Zo geïrriteerd. Dit is echt totaal niet de rust die een kampioen hoort uit te stralen. Je kan toch best een keer wedstrijdje verliezen. Maar kijk eens hoe ze na de wedstrijd opgefokt lopen te doen.
Doellijntechnologie kan geen overtreding detecteren. Dat moet de scheids of een video ref achteraf doen. Dus met doellijntechnologie was het gewoon een zuiver doelpunt.PWM schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:24:
[...]
Ach, was toch een overtreding, dus niet zo relevant.
[ Voor 21% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2017 14:26 ]
Nu eens kijken of Ajax maximaal kan profiteren.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar dan hopelijk wel in de Jupiler League.Vlassie1980 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:23:
Zullen wij laten horen SP-AR-TA!!!
Rood wit gaat nooit verloren en jaren nog hierna zullen wij laten horen SP-AR-TA
Jammer van Feyenoord, niet best gespeeld, volgende keer beter.
Dat heeft niks met karma te maken. Dat doelpunt vorige week was gewoon een terecht doelpunt. Niet te geloven dat er nog steeds mensen zijn die doen alsof het mazzel is dat een terecht doelpunt wordt goedgekeurd.jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:23:
Wat een karma met dat doelpunt over de lijn
Dat is dus onzin, kinderachtig ook in mijn ogen.Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:24:
Sorry. Maar het voelt als PSV supporter toch een beetje gerechtigheid dat die zuivere goal van Feyenoord afgekeurd werd. Kan er niks anders van maken.
[ Voor 29% gewijzigd door D-e-n op 05-03-2017 14:26 ]
Het wordt echt niet op 2 april in de Arena beslist, maar in de 8 andere potjes.
Inderdaad ongelofelijk. Volgens mij werkt het in het voetbal nog altijd zo dat als de bal over de lijn is, dat het dan een doelpunt is. Dat scheidsrechters dat niet zien, is een fout, en geen gerechtigheid.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:25:
[...]
Dat heeft niks met karma te maken. Dat doelpunt vorige week was gewoon een terecht doelpunt. Niet te geloven dat er nog steeds mensen zijn die doen alsof het mazzel is dat een terecht doelpunt wordt goedgekeurd.

Los daarvan, interessante uitslag, want als Ajax nu wint staan ze weer behoorlijk dichtbij. Dan hoeft Feyenoord nog maar één keer vaker te verliezen dan Ajax om de koppositie af te staan. Zo kan het er na vandaag weer heel anders voorstaan (maargoed: Ajax moet eerst nog maar even winnen).
Edit: aangezien Ajax nog tegen Feyenoord speelt betekent dat dus eigenlijk ook dat Ajax het kampioenschap volledig in eigen hand heeft. Interessante gedachte
[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 05-03-2017 14:29 ]
Feyenoord heeft die eigen goal van Zoet niet zelf afgedwongen. Daar had Feyenoord gewoon het voordeel van de technologie. Zo moet je ook niet willen winnen. Is niet kinderachtig, maar een soort rechtvaardigheidsgevoel die zijn kop opsteekt.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:25:
[...]
Dat is dus onzin, kinderachtig ook in mijn ogen.
Overigens ben ik van mening dat het hiervoor bedoeld is, en niet voor het foutje van vorige week. Maar ja dat was eigenlijk gewoon een blunder van Zoet.
Edit: Ajax heeft nu weer alles in eigen hand. Als ze alles winnen zijn ze kampioen. (geld ook voor Feyenoord, maar ze mogen nog één of twee keer gelijk spelen ( tegen Ajax moet dat dan één van de twee keer zijn).
[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 05-03-2017 14:29 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Kortom terecht geen goal.
[ Voor 7% gewijzigd door ik222 op 05-03-2017 14:30 ]
Verwijderd
Ik ben geen supporter en eigenlijk is het me om het even wie kampioen wordt, maar die technologie wordt toch niet iedere wedstrijd gebruikt? Dan is het toch zeker mazzel dat juist zoiets gebeurd in zo'n wedstrijd waar die technologie wel gebruikt wordt?D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:25:
[...]
Dat heeft niks met karma te maken. Dat doelpunt vorige week was gewoon een terecht doelpunt. Niet te geloven dat er nog steeds mensen zijn die doen alsof het mazzel is dat een terecht doelpunt wordt goedgekeurd.
[...]
Dat is dus onzin, kinderachtig ook in mijn ogen.
Lijkt me geen onzin of kinderachtig, maar gewoon lucky samenloop van omstandigheden. Mag dat doelpunt 100% terecht zijn, in een ander station had je die niet gehad? Correct me if I'm wrong.
Sterker nog, Ajax heeft alles in eigen hand(moeten ze natuurlijk alle resterende wedstrijden winnen, waaronder van Feyenoord). Ik hoop dat dat wel gaat lukkenRoD schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:28:
[...]
Inderdaad ongelofelijk. Volgens mij werkt het in het voetbal nog altijd zo dat als de bal over de lijn is, dat het dan een doelpunt is. Dat scheidsrechters dat niet zien, is een fout, en geen gerechtigheid.
Los daarvan, interessante uitslag, want als Ajax nu wint staan ze weer behoorlijk dichtbij. Dan hoeft Feyenoord nog maar één keer vaker te verliezen dan Ajax om de koppositie af te staan. Zo kan het er na vandaag weer heel anders voorstaan (maargoed: Ajax moet eerst nog maar even winnen).
Niks rechtvaardigheidsgevoel, gewoon een kwestie van een slecht verliezer. De situatie an sich was gelukkig omdat Zoet een fout maakte. Maar dat is het ook bij een foute terugspeelbal of een andere blunder. Dat doelpunt was gewoon geldig. Als de scheids zelf zo'n twijfelachtig doelpunt goedkeurt zien we dat ook niet als mazzel? Dan is het gewoon rechtvaardig dan zo'n doelpunt telt.Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:28:
[...]
Feyenoord heeft die eigen goal van Zoet niet zelf afgedwongen. Daar had Feyenoord gewoon het voordeel van de technologie. Zo moet je ook niet willen winnen. Is niet kinderachtig, maar een soort rechtvaardigheidsgevoel die zijn kop opsteekt.
PSV heeft pas reden tot klagen als zij een doelpunt mislopen door het ontbreken van die technologie, zoals Feyenoord vandaag overkwam.
Feyenoord heeft alles ook in eigen handTerranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:30:
[...]
Sterker nog, Ajax heeft alles in eigen hand(moeten ze natuurlijk alle resterende wedstrijden winnen, waaronder van Feyenoord).
[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 05-03-2017 14:34 ]
Nu Ajax ook maar eens zien winnen, Groningen uit is ook niet makkelijk.
Wat is er precies karma? Wanneer had Feyenoord geluk?ephymerous schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:24:
Sparta toch de club van Rotterdam. Geen man overboord nog, Ajax heeft nog niet gewonnen.
[...]
Karma is a bitch
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zowel Ajax, Feyenoord als PSV hebben bijna het onmogelijke gedaan tot nu toe. Vooral PSV is vaak goed weg gekomen.dutchgio schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:34:
Dit was 1, nog maar 6 te gaan.![]()
Nu Ajax ook maar eens zien winnen, Groningen uit is ook niet makkelijk.
Maar je verspeelt altijd een paar keer tegen kleintjes punten. De vraag is of Ajax dat niet meer doet dit jaar, maar hetzelfde geld voor Feyenoord (en in mindere mate PSV).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Oh dat ontken ik ook niet, maar dat is niet veranderd ten opzichte van voor de wedstrijd. Voor Ajax is dat wel fijn nu.
Ik ben zelf voor Ajax, grapjas.outlandos schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:23:
De misplaatste arrogantie ten top. Laat dat lekker aan ons Amsterdammers over!
Dat Feyenoord het vandaag zo verkloot had niemand durven voorspellen, daarnaast moet ik nog zien of Ajax nu het cadeau wel uitpakt.
Hoe dan ook, ook bij winst van Ajax zie ik Feyenoord nog steeds als de grote favoriet.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Feyenoord moet vooral niet de fout maken die pot tegen Ajax nu als een speciaal ding te gaan zien. Ze moeten vooral voor ogen houden dat ze het in eigen hand hebben en niet, zoals altijd, angstig naar de Arena gaan.Terranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:36:
[...]
Oh dat ontken ik ook niet, maar dat is niet veranderd ten opzichte van voor de wedstrijd. Voor Ajax is dat wel fijn nu.
Groningen is niet zo'n reuzendoder dit seizoen dacht ikGonadan schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:37:
[...]
Dat Feyenoord het vandaag zo verkloot had niemand durven voorspellen, daarnaast moet ik nog zien of Ajax nu het cadeau wel uitpakt.
[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 05-03-2017 14:39 ]
Van mij mogen ze hoorD-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:38:
[...]
Feyenoord moet vooral niet de fout maken die pot tegen Ajax nu als een speciaal ding te gaan zien. Ze moeten vooral voor ogen houden dat ze het in eigen hand hebben en niet, zoals altijd, angstig naar de Arena gaan.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je maakt een denkfout. Dat de clubs en iedereen er van te voren met elkaar afspreekt dat de doellijntechnologie de 1ste seizoenshelft in de Arena is en de 2de seizoenshelft in de Kuip betekent niet dat ik als PSV supporter het daar mee eens ben. Ik vind het competitievervalsing dat een thuisploeg als Ajax of Feyenoord de beschikking heeft over doellijntechnologie.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:31:
[...]
Niks rechtvaardigheidsgevoel, gewoon een kwestie van een slecht verliezer. De situatie an sich was gelukkig omdat Zoet een fout maakte. Maar dat is het ook bij een foute terugspeelbal of een andere blunder. Dat doelpunt was gewoon geldig. Als de scheids zelf zo'n twijfelachtig doelpunt goedkeurt zien we dat ook niet als mazzel? Dan is het gewoon rechtvaardig dan zo'n doelpunt telt.
PSV heeft pas reden tot klagen als zij een doelpunt mislopen door het ontbreken van die technologie, zoals Feyenoord vandaag overkwam.
Alleen daar heb ik me eerder nooit over uitgesproken. Want zeg nou zelf? Wanneer gebeurt dat nou? En toen kwam het moment Zoet, iets dat een scheids en ik denk zelfs een video ref, nooit had goedgekeurd.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Klopt, maar ik maak me meer zorgen om Ajax dan om Groningen.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:38:
Groningen is niet zo'n reuzendoder dit seizoen dacht ik
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Uit of thuis heeft er geen reet mee te maken. Voor hetzelfde geld word er een doelpunt van PSV in de Arena goedgekeurd.Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:40:
[...]
Ik vind het competitievervalsing dat een thuisploeg als Ajax of Feyenoord de beschikking heeft over doellijntechnologie.
Het was een geldig doelpunt. Een geldig doelpunt wordt goedgekeurd, nota bene van de ploeg die de bovenliggende partij was. Hoe kun je daar over klagen?Alleen daar heb ik me eerder nooit over uitgesproken. Want zeg nou zelf? Wanneer gebeurt dat nou? En toen kwam het moment Zoet, iets dat een scheids en ik denk zelfs een video ref, nooit had goedgekeurd.
Nogmaals: je mag pas klagen als straks bij PSV zo'n doelpunt niet wordt toegekend.
Je bedoelt die vage kopbal met de keeper? Dat had gewoon overtreding op de keeper moeten zijn, als er videoscheids bij had moeten komen.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:31:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus toch zeuren, want het was te eerlijk? EchtFleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:40:
[...]
Je maakt een denkfout. Dat de clubs en iedereen er van te voren met elkaar afspreekt dat de doellijntechnologie de 1ste seizoenshelft in de Arena is en de 2de seizoenshelft in de Kuip betekent niet dat ik als PSV supporter het daar mee eens ben. Ik vind het competitievervalsing dat een thuisploeg als Ajax of Feyenoord de beschikking heeft over doellijntechnologie.
Alleen daar heb ik me eerder nooit over uitgesproken. Want zeg nou zelf? Wanneer gebeurt dat nou? En toen kwam het moment Zoet, iets dat een scheids en ik denk zelfs een video ref, nooit had goedgekeurd.

Sowieso snap ik in het algemeen dit gezeik niet. Die techniek werkt 2 kanten op, een scheids kan ook een goal geven die t eigenlijk niet is. Dus hoe worden Ajax en Feyenoord dan zo enorm bevoordeeld?
3 geblesseerden opstellen, en dan denken dat je wel ff op 70% wint.
Lapzwansen zijn het.
Heeft m'n jinx toch gewerkt.Leon Zwiers schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:47:
Hup Groningen dan maar. Wat een enorme off-day voor Feyenoord.
3 geblesseerden opstellen, en dan denken dat je wel ff op 70% wint.
Lapzwansen zijn het.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 05-03-2017 14:52 ]
Een scheids wil namelijk 100% zeker van zijn zaak zijn.
Als thuisploeg, en topploeg, heb je meer kansen. Dus Ajax en Feyenoord hebben i.m.o. voordeel (gehad) van de doellijntechnologie. Het werkt twee kanten op, maar 80% in het voordeel van de thuisploeg.
Bovenliggende partij? Wat boeit dat? Je haalt er iets bij wat er niet toe doet.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:44:
Het was een geldig doelpunt. Een geldig doelpunt wordt goedgekeurd, nota bene van de ploeg die de bovenliggende partij was. Hoe kun je daar over klagen?
Dat bepaal ik verdomme zelf welD-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:44:
Nogmaals: je mag pas klagen als straks bij PSV zo'n doelpunt niet wordt toegekend.
[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2017 14:54 ]
Dat magD-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:55:
[...]
Dat mag maar ik zie het toch als kinderachtig verliezersgezeur
Volstrekte onzin wederom. Je blijft vergeten dat t ontbreken van die technologie ook aanvallend in je voordeel kan werken.Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:54:
Als thuisploeg, en topploeg, heb je meer kansen. Dus Ajax en Feyenoord hebben i.m.o. voordeel (gehad) van de doellijntechnologie. Het werkt twee kanten op, maar 80% in het voordeel van de thuisploeg.
Quote dan ook mijn gedachtegang die ik er boven plaats. Nogal cruciaal:toolkist schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:57:
[...]
Volstrekte onzin wederom. Je blijft vergeten dat t ontbreken van die technologie ook aanvallend in je voordeel kan werken.
Ik heb mijn mening al eerder kenbaar gemaakt. Ik denk dat een scheids/grensrechter eerder een doelpunt die wel over de lijn is zal onterecht afkeuren, dan een doelpunt dat niet over de lijn is onterecht zal goedkeuren.
Inderdaad, de bewierrookte Nijhuis fluit alleen voor Grunn.Maverick schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:43:
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon een penalty voor Ajax? Hij trekt hem aan zijn arm naar beneden en Nijhuis staat er met zijn neus bovenop..
XXXVI
Vergeet je niet dat thuisvoordeel ook kan betekenen dat een bal over de lijn wordt gegeven terwijl hij dat niet was?Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:54:
Ik mijn mening al eerder kenbaar gemaakt. Ik denk dat een scheids/grensrechter eerder een doelpunt die wel over de lijn is zal onterecht afkeuren, dan een doelpunt dat niet over de lijn is onterecht zal goedkeuren.
[...]
Bovenliggende partij? Wat boeit dat? Je haalt er iets bij wat er niet toe doet.
[...]
Dat bepaal ik verdomme zelf wel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En het bewust opvangen van Traore dan weer nietTerranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:11:
Lekker consequent, dit korte vast houden ziet ie dan wel...
XXXVI
Tja, Mahi valt ook elke keer lekker makkelijk. Voorlopig fluit ie iig niet in het voordeel van Ajax.toolkist schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:13:
[...]
En het bewust opvangen van Traore dan weer niet
Op de 2 niet gegeven mogelijke penalties na dan ook niet echt erg tegen, maar toch.
[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 05-03-2017 15:15 ]
Wat een onzin, het was niet alleen een doelpunt dat zonder doellijntechnologie nooit was toegekend, maar ook een doelpunt dat niet was gevallen als de keeper gewend was aan doellijntech.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:44:
Het was een geldig doelpunt. Een geldig doelpunt wordt goedgekeurd, nota bene van de ploeg die de bovenliggende partij was. Hoe kun je daar over klagen?
Heb de wedstrijd van Fey vandaag verder niet gezien, maar kan me ook wel enigszins in het karma statement vinden iig, ondanks dat de goal tegen PSV een 100% zuiver doelpunt was. Het doelpunt tegen psv zou iig nooit zijn gevallen a) in de 'normale' situatie waarin er geen doellijntech was b) als zoet gewend was geweest aan spelen met doellijntech.
Hopen dat ze snel alle stadions uitrusten met de tech en dat ze het dan altijd zo toepassen, dan zijn keepers daar ook zo aan gewend en dan zien we dat soort rariteiten (waarsch) niet meer...
Ze mogen best verdeeld worden, maar niet eerlijkPWM schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:20:
De puntjes in Groningen verdelen, lijkt mij al prima uitkomst.
Daar ziet het wel naar uit. Ajax kan gewoon niet makkelijk scoren en dat verklaart ook het lage doelsaldo dit jaar. Erg zonde want vandaag was de kans om in te lopen en veel druk op de klassieker te zetten.PWM schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:20:
De puntjes in Groningen verdelen, lijkt mij al prima uitkomst.
Beetje voorbarig, ze hebben nog een hele helft. Hoop iig dat een van de twee ploegen wint, welke van de twee maakt me niet zoveel uitjaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:23:
[...]
Daar ziet het wel naar uit. Ajax kan gewoon niet makkelijk scoren en dat verklaart ook het lage doelsaldo dit jaar. Erg zonde want vandaag was de kans om in te lopen en veel druk op de klassieker te zetten.
Maar dat zeg ik dus in het stuk dat je quote. Ik denk dat zo'n moment een stuk minder vaak voorkomt dan dat een scheids een goal onterecht niet goedkeurt, terwijl de bal wel over de lijn was.ph4ge schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:08:
[...]
Vergeet je niet dat thuisvoordeel ook kan betekenen dat een bal over de lijn wordt gegeven terwijl hij dat niet was?
Laag doelsaldojaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:23:
[...]
Daar ziet het wel naar uit. Ajax kan gewoon niet makkelijk scoren en dat verklaart ook het lage doelsaldo dit jaar. Erg zonde want vandaag was de kans om in te lopen en veel druk op de klassieker te zetten.

Float like a butterfly, sting like a bee.
Kampioenschap verliezen op doelsaldo is niet leuk...martinusz schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:29:
[...]
Laag doelsaldo51 keer scoren, dat is gemiddeld 2 doelpunten per wedstrijd, alleen Feyenoord doet het beter...
Hij moet even goed kijken hoe Traore het doetTweaking Art schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:31:
Ik snap er trouwens niets van dat David Neres op de bank zit, Ajax is blijkbaar een van de weinige clubs die tientallen miljoenen voor een speler uitgeeft om hem op de bank naar het Ajax spel te laten kijken, dat Ajax spel is namelijk erg complex.
XXXVI
...
/edit
Nijhuis
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 05-03-2017 15:45 ]
XXXVI
PS. inderdaad een overtreding op Onana.
[ Voor 25% gewijzigd door Luxicon op 05-03-2017 15:45 ]
...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Moet jij niet voor Ado zijn ipv tegen Ajax?m0nk schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:45:
Juist! Mooi!
jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:45:
Feyenoord kan weer juichen!
dat ze snel overal doellijntechnologie introduceren...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat dus.Hupske schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:47:
Maarja, Ajax speelt ook gewoon niet goed.
Als je er zelf 3 in schiet heb je alles zelf in de hand. Onana had zichzelf überhaupt niet in die onveilige positie moeten manoeuvreren, zie ik hem de laatste tijd vaker doen en dat gaat eens fout.
Feyenoord krijgt geen goal waar iedereen zag dat het wél een goal was.
Ajax krijgt een goal tegen waar iedereen zag dat het een overtreding was.
Op dit moment begin ik bijna meer vertrouwen te krijgen in de politiek dan in het voetbal...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ik snap niet dat hij het niet zag... er stond niemand tussen... ik zag het zelfs meteen, maar dacht: hij fluit niet, dus ik zal het wel fout zien... maar ja... nijhuis en ajax... hij heeft een percentage laag te houdentoolkist schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:50:
Dan nog moet de scheids dit zien...
...
[/quote]
Dit is echt de grootst mogelijke onzin. Zoet denkt echt niet na over technologie als hij die bal pakt.
Geen idee, maar genoeg keepers strekken hun hand, als zij zelf verder over de lijn komen, typisch met een hand de bal op de lijn houden.D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:53:
maar ook een doelpunt dat niet was gevallen als de keeper gewend was aan doellijntech.
[/quote]
Dit is echt de grootst mogelijke onzin. Zoet denkt echt niet na over technologie als hij die bal pakt.
...
Dit topic is gesloten.