[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Gio gewoon ook echt slecht gewisseld. Bilal inbrengen.. :z Kuyt.. Kramer kan een klootzak zijn maar kan wel juist in die laatste minuten scoren met al die hoge ballen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:34
Zullen wij laten horen SP-AR-TA!!!

Rood wit gaat nooit verloren en jaren nog hierna zullen wij laten horen SP-AR-TA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Wat een karma met dat doelpunt over de lijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:10

Vos

AFCA

Jammer dat de busreis nu maar zo kort is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:54
Gonadan schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:05:
Ze zijn in jaren niet zo dichtbij geweest, ik kan het optimisme dan ook heel goed begrijpen. Sterker nog, ik vind het realisme. Ze staan ruim voor, mogen gewoon van Ajax verliezen en hebben een ruim beter doelsaldo.

Aangenomen dat Ajax alles wint dan zie ik nog niet echt een reden waarom Feyenoord het niet zou halen. Hooguit herrie in de spelersgroep of andere onvoorziene omstandigheden die het team helemaal van de leg krijgen.

Daarbij zie ik Ajax echt niet alles winnen, dus wat mij betreft is Feyenoord gewoon met afstand kampioenskandidaat nummer één.
De misplaatste arrogantie ten top. Laat dat lekker aan ons Amsterdammers over!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:23:
Ach, was toch een overtreding, dus niet zo relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00
Sparta toch de club van Rotterdam. Geen man overboord nog, Ajax heeft nog niet gewonnen.
ph4ge schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:07:
Doellijntechnologie toch nog bepalend, althans het gebrek daaraan.
Karma is a bitch 8)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
Was dit een incident of kan Feyenoord de druk niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:25
Sorry. Maar het voelt als PSV supporter toch een beetje gerechtigheid dat die zuivere goal van Feyenoord afgekeurd werd. Kan er niks anders van maken.

Dat ter zijde is dit natuurlijk wel erg. Dit heeft mogelijk een gigantische invloed op de titel race. Kan er weer een moment worden toegevoegd aan lijst die het nut van een video ref en/of doellijntechnologie aantonen.

Feyenoord laat zich overigens wel een beetje kennen nu. Zo geïrriteerd. Dit is echt totaal niet de rust die een kampioen hoort uit te stralen. Je kan toch best een keer wedstrijdje verliezen. Maar kijk eens hoe ze na de wedstrijd opgefokt lopen te doen.
PWM schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:24:
[...]

Ach, was toch een overtreding, dus niet zo relevant.
Doellijntechnologie kan geen overtreding detecteren. Dat moet de scheids of een video ref achteraf doen. Dus met doellijntechnologie was het gewoon een zuiver doelpunt.

[ Voor 21% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27

Superkiwi

Hoi doei

Lekker hoor! :*)

Nu eens kijken of Ajax maximaal kan profiteren.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Vlassie1980 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:23:
Zullen wij laten horen SP-AR-TA!!!

Rood wit gaat nooit verloren en jaren nog hierna zullen wij laten horen SP-AR-TA
Maar dan hopelijk wel in de Jupiler League.

Jammer van Feyenoord, niet best gespeeld, volgende keer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:35
jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:23:
Dat heeft niks met karma te maken. Dat doelpunt vorige week was gewoon een terecht doelpunt. Niet te geloven dat er nog steeds mensen zijn die doen alsof het mazzel is dat een terecht doelpunt wordt goedgekeurd.
Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:24:
Sorry. Maar het voelt als PSV supporter toch een beetje gerechtigheid dat die zuivere goal van Feyenoord afgekeurd werd. Kan er niks anders van maken.
Dat is dus onzin, kinderachtig ook in mijn ogen.

[ Voor 29% gewijzigd door D-e-n op 05-03-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Kijken hoe de sfeerin de Feyenoord selectie wordt, nu de druk er opeens volop staat.

Het wordt echt niet op 2 april in de Arena beslist, maar in de 8 andere potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:25:
[...]

Dat heeft niks met karma te maken. Dat doelpunt vorige week was gewoon een terecht doelpunt. Niet te geloven dat er nog steeds mensen zijn die doen alsof het mazzel is dat een terecht doelpunt wordt goedgekeurd.
Inderdaad ongelofelijk. Volgens mij werkt het in het voetbal nog altijd zo dat als de bal over de lijn is, dat het dan een doelpunt is. Dat scheidsrechters dat niet zien, is een fout, en geen gerechtigheid. 8)7

Los daarvan, interessante uitslag, want als Ajax nu wint staan ze weer behoorlijk dichtbij. Dan hoeft Feyenoord nog maar één keer vaker te verliezen dan Ajax om de koppositie af te staan. Zo kan het er na vandaag weer heel anders voorstaan (maargoed: Ajax moet eerst nog maar even winnen).

Edit: aangezien Ajax nog tegen Feyenoord speelt betekent dat dus eigenlijk ook dat Ajax het kampioenschap volledig in eigen hand heeft. Interessante gedachte :P

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 05-03-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 16:42
Geen karma, maar het bewijst wel dat het eigenlijk oneerlijk is dat het alleen een half seizoen in de Arena en daarna de kuip is geweest, maarja daar hebben de clubs zelf mee ingestemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex

[...]

Feyenoord heeft die eigen goal van Zoet niet zelf afgedwongen. Daar had Feyenoord gewoon het voordeel van de technologie. Zo moet je ook niet willen winnen. Is niet kinderachtig, maar een soort rechtvaardigheidsgevoel die zijn kop opsteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
Grappig en triest dat de ene week doellijn technologie PSV laat verliezen. En de week erna het blijkt dat het gewoon nuttige technologie is. Deze goal was gewoon terecht. (overigens had een video scheidsrechter dit ook gezien).

Overigens ben ik van mening dat het hiervoor bedoeld is, en niet voor het foutje van vorige week. Maar ja dat was eigenlijk gewoon een blunder van Zoet.

Edit: Ajax heeft nu weer alles in eigen hand. Als ze alles winnen zijn ze kampioen. (geld ook voor Feyenoord, maar ze mogen nog één of twee keer gelijk spelen ( tegen Ajax moet dat dan één van de twee keer zijn).

[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 05-03-2017 14:29 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Als je hier een discussie over wilt voeren dan moet dat gaan over videoarbitrage. Want ja de bal was over de lijn maar het was ook een zuivere overtreding op de keeper.

Kortom terecht geen goal.

[ Voor 7% gewijzigd door ik222 op 05-03-2017 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik ben geen supporter en eigenlijk is het me om het even wie kampioen wordt, maar die technologie wordt toch niet iedere wedstrijd gebruikt? Dan is het toch zeker mazzel dat juist zoiets gebeurd in zo'n wedstrijd waar die technologie wel gebruikt wordt?

Lijkt me geen onzin of kinderachtig, maar gewoon lucky samenloop van omstandigheden. Mag dat doelpunt 100% terecht zijn, in een ander station had je die niet gehad? Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
RoD schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:28:
[...]

Inderdaad ongelofelijk. Volgens mij werkt het in het voetbal nog altijd zo dat als de bal over de lijn is, dat het dan een doelpunt is. Dat scheidsrechters dat niet zien, is een fout, en geen gerechtigheid. 8)7

Los daarvan, interessante uitslag, want als Ajax nu wint staan ze weer behoorlijk dichtbij. Dan hoeft Feyenoord nog maar één keer vaker te verliezen dan Ajax om de koppositie af te staan. Zo kan het er na vandaag weer heel anders voorstaan (maargoed: Ajax moet eerst nog maar even winnen).
Sterker nog, Ajax heeft alles in eigen hand(moeten ze natuurlijk alle resterende wedstrijden winnen, waaronder van Feyenoord). Ik hoop dat dat wel gaat lukken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:28:
[...]

Feyenoord heeft die eigen goal van Zoet niet zelf afgedwongen. Daar had Feyenoord gewoon het voordeel van de technologie. Zo moet je ook niet willen winnen. Is niet kinderachtig, maar een soort rechtvaardigheidsgevoel die zijn kop opsteekt.
Niks rechtvaardigheidsgevoel, gewoon een kwestie van een slecht verliezer. De situatie an sich was gelukkig omdat Zoet een fout maakte. Maar dat is het ook bij een foute terugspeelbal of een andere blunder. Dat doelpunt was gewoon geldig. Als de scheids zelf zo'n twijfelachtig doelpunt goedkeurt zien we dat ook niet als mazzel? Dan is het gewoon rechtvaardig dan zo'n doelpunt telt.

PSV heeft pas reden tot klagen als zij een doelpunt mislopen door het ontbreken van die technologie, zoals Feyenoord vandaag overkwam.
Terranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:30:
[...]
Sterker nog, Ajax heeft alles in eigen hand(moeten ze natuurlijk alle resterende wedstrijden winnen, waaronder van Feyenoord).
Feyenoord heeft alles ook in eigen hand

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 05-03-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
Dit was 1, nog maar 6 te gaan. >:)

Nu Ajax ook maar eens zien winnen, Groningen uit is ook niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 14:27
ephymerous schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:24:
Sparta toch de club van Rotterdam. Geen man overboord nog, Ajax heeft nog niet gewonnen.

[...]

Karma is a bitch 8)
Wat is er precies karma? Wanneer had Feyenoord geluk?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
dutchgio schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:34:
Dit was 1, nog maar 6 te gaan. >:)

Nu Ajax ook maar eens zien winnen, Groningen uit is ook niet makkelijk.
Zowel Ajax, Feyenoord als PSV hebben bijna het onmogelijke gedaan tot nu toe. Vooral PSV is vaak goed weg gekomen.

Maar je verspeelt altijd een paar keer tegen kleintjes punten. De vraag is of Ajax dat niet meer doet dit jaar, maar hetzelfde geld voor Feyenoord (en in mindere mate PSV).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:31:

[...]

Feyenoord heeft alles ook in eigen hand
Oh dat ontken ik ook niet, maar dat is niet veranderd ten opzichte van voor de wedstrijd. Voor Ajax is dat wel fijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 12:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
outlandos schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:23:
De misplaatste arrogantie ten top. Laat dat lekker aan ons Amsterdammers over!
Ik ben zelf voor Ajax, grapjas. :D

Dat Feyenoord het vandaag zo verkloot had niemand durven voorspellen, daarnaast moet ik nog zien of Ajax nu het cadeau wel uitpakt.

Hoe dan ook, ook bij winst van Ajax zie ik Feyenoord nog steeds als de grote favoriet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Terranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Oh dat ontken ik ook niet, maar dat is niet veranderd ten opzichte van voor de wedstrijd. Voor Ajax is dat wel fijn nu.
Feyenoord moet vooral niet de fout maken die pot tegen Ajax nu als een speciaal ding te gaan zien. Ze moeten vooral voor ogen houden dat ze het in eigen hand hebben en niet, zoals altijd, angstig naar de Arena gaan.
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:37:
[...]
Dat Feyenoord het vandaag zo verkloot had niemand durven voorspellen, daarnaast moet ik nog zien of Ajax nu het cadeau wel uitpakt.
Groningen is niet zo'n reuzendoder dit seizoen dacht ik

[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 05-03-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:38:
[...]

Feyenoord moet vooral niet de fout maken die pot tegen Ajax nu als een speciaal ding te gaan zien. Ze moeten vooral voor ogen houden dat ze het in eigen hand hebben en niet, zoals altijd, angstig naar de Arena gaan.
Van mij mogen ze hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Whaha, Sparta wint net met 1-0 uit 1e 5 minuten

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
[...]

Niks rechtvaardigheidsgevoel, gewoon een kwestie van een slecht verliezer. De situatie an sich was gelukkig omdat Zoet een fout maakte. Maar dat is het ook bij een foute terugspeelbal of een andere blunder. Dat doelpunt was gewoon geldig. Als de scheids zelf zo'n twijfelachtig doelpunt goedkeurt zien we dat ook niet als mazzel? Dan is het gewoon rechtvaardig dan zo'n doelpunt telt.

PSV heeft pas reden tot klagen als zij een doelpunt mislopen door het ontbreken van die technologie, zoals Feyenoord vandaag overkwam.
Je maakt een denkfout. Dat de clubs en iedereen er van te voren met elkaar afspreekt dat de doellijntechnologie de 1ste seizoenshelft in de Arena is en de 2de seizoenshelft in de Kuip betekent niet dat ik als PSV supporter het daar mee eens ben. Ik vind het competitievervalsing dat een thuisploeg als Ajax of Feyenoord de beschikking heeft over doellijntechnologie.

Alleen daar heb ik me eerder nooit over uitgesproken. Want zeg nou zelf? Wanneer gebeurt dat nou? En toen kwam het moment Zoet, iets dat een scheids en ik denk zelfs een video ref, nooit had goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon een penalty voor Ajax? Hij trekt hem aan zijn arm naar beneden en Nijhuis staat er met zijn neus bovenop..

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:38:
Groningen is niet zo'n reuzendoder dit seizoen dacht ik
Klopt, maar ik maak me meer zorgen om Ajax dan om Groningen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:40:
[...]
Ik vind het competitievervalsing dat een thuisploeg als Ajax of Feyenoord de beschikking heeft over doellijntechnologie.
Uit of thuis heeft er geen reet mee te maken. Voor hetzelfde geld word er een doelpunt van PSV in de Arena goedgekeurd.
Alleen daar heb ik me eerder nooit over uitgesproken. Want zeg nou zelf? Wanneer gebeurt dat nou? En toen kwam het moment Zoet, iets dat een scheids en ik denk zelfs een video ref, nooit had goedgekeurd.
Het was een geldig doelpunt. Een geldig doelpunt wordt goedgekeurd, nota bene van de ploeg die de bovenliggende partij was. Hoe kun je daar over klagen?

Nogmaals: je mag pas klagen als straks bij PSV zo'n doelpunt niet wordt toegekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je bedoelt die vage kopbal met de keeper? Dat had gewoon overtreding op de keeper moeten zijn, als er videoscheids bij had moeten komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:40:
[...]

Je maakt een denkfout. Dat de clubs en iedereen er van te voren met elkaar afspreekt dat de doellijntechnologie de 1ste seizoenshelft in de Arena is en de 2de seizoenshelft in de Kuip betekent niet dat ik als PSV supporter het daar mee eens ben. Ik vind het competitievervalsing dat een thuisploeg als Ajax of Feyenoord de beschikking heeft over doellijntechnologie.

Dus toch zeuren, want het was te eerlijk? Echt |:( |:( |:(

Sowieso snap ik in het algemeen dit gezeik niet. Die techniek werkt 2 kanten op, een scheids kan ook een goal geven die t eigenlijk niet is. Dus hoe worden Ajax en Feyenoord dan zo enorm bevoordeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 21:21
Hup Groningen dan maar. Wat een enorme off-day voor Feyenoord.
3 geblesseerden opstellen, en dan denken dat je wel ff op 70% wint.

Lapzwansen zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:47:
Hup Groningen dan maar. Wat een enorme off-day voor Feyenoord.
3 geblesseerden opstellen, en dan denken dat je wel ff op 70% wint.

Lapzwansen zijn het.
Heeft m'n jinx toch gewerkt. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:10

Vos

AFCA

Ajax begint wel heel erg slordig. Veel passes die rechtstreeks bij de keeper komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 05-03-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die back heeft Younes nou toch al 2x goed vast in de 16...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Nijhuis heeft geen zin om een penalty te geven vandaag lijkt mij. Beiden wat licht, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik mijn mening al eerder kenbaar gemaakt. Ik denk dat een scheids/grensrechter eerder een doelpunt die wel over de lijn is zal onterecht afkeuren, dan een doelpunt dat niet over de lijn is onterecht zal goedkeuren.
Een scheids wil namelijk 100% zeker van zijn zaak zijn.

Als thuisploeg, en topploeg, heb je meer kansen. Dus Ajax en Feyenoord hebben i.m.o. voordeel (gehad) van de doellijntechnologie. Het werkt twee kanten op, maar 80% in het voordeel van de thuisploeg.
D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:44:
Het was een geldig doelpunt. Een geldig doelpunt wordt goedgekeurd, nota bene van de ploeg die de bovenliggende partij was. Hoe kun je daar over klagen?
Bovenliggende partij? Wat boeit dat? Je haalt er iets bij wat er niet toe doet.
Nogmaals: je mag pas klagen als straks bij PSV zo'n doelpunt niet wordt toegekend.
Dat bepaal ik verdomme zelf wel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2017 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Fleximex schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:54:

Dat mag maar ik zie het toch als kinderachtig verliezersgezeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:55:
[...]

Dat mag maar ik zie het toch als kinderachtig verliezersgezeur ;)
Dat mag :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als thuisploeg, en topploeg, heb je meer kansen. Dus Ajax en Feyenoord hebben i.m.o. voordeel (gehad) van de doellijntechnologie. Het werkt twee kanten op, maar 80% in het voordeel van de thuisploeg.
Volstrekte onzin wederom. Je blijft vergeten dat t ontbreken van die technologie ook aanvallend in je voordeel kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
toolkist schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:57:
[...]

Volstrekte onzin wederom. Je blijft vergeten dat t ontbreken van die technologie ook aanvallend in je voordeel kan werken.
Quote dan ook mijn gedachtegang die ik er boven plaats. Nogal cruciaal:
Ik heb mijn mening al eerder kenbaar gemaakt. Ik denk dat een scheids/grensrechter eerder een doelpunt die wel over de lijn is zal onterecht afkeuren, dan een doelpunt dat niet over de lijn is onterecht zal goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Maverick schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:43:
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon een penalty voor Ajax? Hij trekt hem aan zijn arm naar beneden en Nijhuis staat er met zijn neus bovenop..
Inderdaad, de bewierrookte Nijhuis fluit alleen voor Grunn.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 14:27
Ik mijn mening al eerder kenbaar gemaakt. Ik denk dat een scheids/grensrechter eerder een doelpunt die wel over de lijn is zal onterecht afkeuren, dan een doelpunt dat niet over de lijn is onterecht zal goedkeuren.

[...]

Bovenliggende partij? Wat boeit dat? Je haalt er iets bij wat er niet toe doet.

[...]

Vergeet je niet dat thuisvoordeel ook kan betekenen dat een bal over de lijn wordt gegeven terwijl hij dat niet was? ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 21:21
Nijhuis fluit net zo slecht als die van net bij Feyenoord. Alles voor de kleine ploeg, en pingels/goals ziet ie niet en kaarten voor de kleine ploeg bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Lekker consequent, dit korte vast houden ziet ie dan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:11:
Lekker consequent, dit korte vast houden ziet ie dan wel...
En het bewust opvangen van Traore dan weer niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
Mag Traore op het eerste vliegtuig terug naar Engeland? Wat een ontzettende mishuur.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:13:
[...]

En het bewust opvangen van Traore dan weer niet
Tja, Mahi valt ook elke keer lekker makkelijk. Voorlopig fluit ie iig niet in het voordeel van Ajax.

Op de 2 niet gegeven mogelijke penalties na dan ook niet echt erg tegen, maar toch.

[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 05-03-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De puntjes in Groningen verdelen, lijkt mij al prima uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:39

Wat een onzin, het was niet alleen een doelpunt dat zonder doellijntechnologie nooit was toegekend, maar ook een doelpunt dat niet was gevallen als de keeper gewend was aan doellijntech.

Heb de wedstrijd van Fey vandaag verder niet gezien, maar kan me ook wel enigszins in het karma statement vinden iig, ondanks dat de goal tegen PSV een 100% zuiver doelpunt was. Het doelpunt tegen psv zou iig nooit zijn gevallen a) in de 'normale' situatie waarin er geen doellijntech was b) als zoet gewend was geweest aan spelen met doellijntech.

Hopen dat ze snel alle stadions uitrusten met de tech en dat ze het dan altijd zo toepassen, dan zijn keepers daar ook zo aan gewend en dan zien we dat soort rariteiten (waarsch) niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PWM schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:20:
Ze mogen best verdeeld worden, maar niet eerlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
PWM schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:20:
Daar ziet het wel naar uit. Ajax kan gewoon niet makkelijk scoren en dat verklaart ook het lage doelsaldo dit jaar. Erg zonde want vandaag was de kans om in te lopen en veel druk op de klassieker te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:39
jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:23:
[...]

Daar ziet het wel naar uit. Ajax kan gewoon niet makkelijk scoren en dat verklaart ook het lage doelsaldo dit jaar. Erg zonde want vandaag was de kans om in te lopen en veel druk op de klassieker te zetten.
Beetje voorbarig, ze hebben nog een hele helft. Hoop iig dat een van de twee ploegen wint, welke van de twee maakt me niet zoveel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Het Ajax kwartiertje komt nu, de commentatoren zeggen het nu al een paar wedstrijden en het lijkt nog te kloppen ook :D Laten we het hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
ph4ge schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:08:
[...]

Vergeet je niet dat thuisvoordeel ook kan betekenen dat een bal over de lijn wordt gegeven terwijl hij dat niet was? ;)
Maar dat zeg ik dus in het stuk dat je quote. Ik denk dat zo'n moment een stuk minder vaak voorkomt dan dat een scheids een goal onterecht niet goedkeurt, terwijl de bal wel over de lijn was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:37
jaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:23:
[...]

Laag doelsaldo :O 51 keer scoren, dat is gemiddeld 2 doelpunten per wedstrijd, alleen Feyenoord doet het beter...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
martinusz schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:29:
[...]

Laag doelsaldo :O 51 keer scoren, dat is gemiddeld 2 doelpunten per wedstrijd, alleen Feyenoord doet het beter...
Kampioenschap verliezen op doelsaldo is niet leuk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik snap er trouwens niets van dat David Neres op de bank zit, Ajax is blijkbaar een van de weinige clubs die tientallen miljoenen voor een speler uitgeeft om hem op de bank naar het Ajax spel te laten kijken, dat Ajax spel is namelijk erg complex. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Tweaking Art schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:31:
Ik snap er trouwens niets van dat David Neres op de bank zit, Ajax is blijkbaar een van de weinige clubs die tientallen miljoenen voor een speler uitgeeft om hem op de bank naar het Ajax spel te laten kijken, dat Ajax spel is namelijk erg complex. :+
Hij moet even goed kijken hoe Traore het doet :')

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 02:03
Waarom laten ze die Sinkgraven nog voorzetten geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
traore echt wat doe je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tijd voor een wissel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat een drama met Traore, die schiet ze over of slap. Straks Neres erin. Niet dat ik wonderen van hem verwacht, maar wel wat vuurwerk.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Man, man, man, wat dom, echt wat dom.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jezus christus onana...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Feyenoord wordt wel geholpen door de keepers. Vorige week Zoet en nu Onana.

/edit
Nijhuis :(

[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 05-03-2017 15:45 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jezus christus Nijhuis, naaibal dat je bent. Hij schopt Onana omver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
tjonge jonge, PSV weer in de race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Onana..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker Onana dat je die bal.niet gewoon wegknalt..Lekker opgelet Nijhuis, duidelijke overtreding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ajax voetbalt ook niet zo goed, zie het niet zo snel goedkomen.

PS. inderdaad een overtreding op Onana.

[ Voor 25% gewijzigd door Luxicon op 05-03-2017 15:45 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hahaha wat geniaal dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Nee dit is ook geen penalty? Wow beslis even de hele wedstrijd joh Nijhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Juist! Mooi!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
Feyenoord kan weer juichen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nijhuis overstijgt zichzelf. Dit gaat ook nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
Moet jij niet voor Ado zijn ipv tegen Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:44

spartacusNLD

This is Sparta!!

d:)b idd

dat ze snel overal doellijntechnologie introduceren...

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Overtreding op Onane en dit was net een penalty. Maarja, Ajax speelt ook gewoon niet goed.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ach je weet van de voren dat de voetballende partij genaaid gaat worden door zo'n Nijhuis met z'n doorlaten voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:06
Hupske schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:47:
Maarja, Ajax speelt ook gewoon niet goed.
Dat dus.
Als je er zelf 3 in schiet heb je alles zelf in de hand. Onana had zichzelf überhaupt niet in die onveilige positie moeten manoeuvreren, zie ik hem de laatste tijd vaker doen en dat gaat eens fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Beter, Kluivert erin. Nu Neres nog. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dan nog moet de scheids dit zien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27

Superkiwi

Hoi doei

Feyenoord "krijgt" een goal waar niemand zag dat het een goal was.
Feyenoord krijgt geen goal waar iedereen zag dat het wél een goal was.
Ajax krijgt een goal tegen waar iedereen zag dat het een overtreding was.

Op dit moment begin ik bijna meer vertrouwen te krijgen in de politiek dan in het voetbal...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
Typisch Ajax hoor, nooit de kansen grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:50:
Dan nog moet de scheids dit zien...
ik snap niet dat hij het niet zag... er stond niemand tussen... ik zag het zelfs meteen, maar dacht: hij fluit niet, dus ik zal het wel fout zien... maar ja... nijhuis en ajax... hij heeft een percentage laag te houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ajax voetbalt zelf ook slecht, dat puntenverlies op de loer ligt, maar die goal had natuurlijk afgekeurd moeten worden. Wat een domme scheids.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
maar ook een doelpunt dat niet was gevallen als de keeper gewend was aan doellijntech.
[/quote]
Dit is echt de grootst mogelijke onzin. Zoet denkt echt niet na over technologie als hij die bal pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
D-e-n schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:53:
maar ook een doelpunt dat niet was gevallen als de keeper gewend was aan doellijntech.
[/quote]
Dit is echt de grootst mogelijke onzin. Zoet denkt echt niet na over technologie als hij die bal pakt.
Geen idee, maar genoeg keepers strekken hun hand, als zij zelf verder over de lijn komen, typisch met een hand de bal op de lijn houden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
WTF Nijhuis wat doe je nou? Fluit je in het voordeel van Ajax?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ajax gaat verliezen! en mist hierdoor het kampioenschap. Bedankt traore en Nijhuis (en een beetje Onana)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
Werd Nijhuis niet de hemel in geprezen door Johan Derksen vorige week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hoeveel overtredingen in de 16 mag Groningen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Nu online
Bosz zou met zn team het veld af moeten stappen. Deed Verbeek ook ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik volg de wedstrijd niet. Welke foute beslissingen neemt Nijhuis?
Pagina: 1 ... 53 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.