Had weer op de stip gemogen, zo lijkt.
4-1. Nou dat gaat hard nu.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Arsenal stort in elkaar, als Bayern nog een beetje doordrukt kan dit weer een monsterscore worden.
10 10, rot op man. Arsenal wederom
is niks, wordt niks zonder verandering.

[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 15-02-2017 22:07 ]
Euh die heeft nog een excuus, maar die 5e of 6e man stond er 1 meter vanaf.ik222 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:05:
Ik wil niet moeilijk doen maar dit was een zuivere penalty. Die Arsenal verdediger tikt hem gewoon met zijn had uit de goal... Wat een vreselijke scheidsrechter.
Ja je kan er weinig aan doen, maar als je de bal met je arm/hand raakt op de doellijn is het toch gewon een penalty.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Nou nou.. Dat had de 3-2 moeten zijn van Napoli..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Humor heb je iig welAnkona schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 18:00:
[...]
Ik heb Messi nooit een hele grote gevonden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hopen dat Bayern er nog 3 scoort. Graag maximale vernedering voor mijn club. Hoe meer fans zich tegen Wenger en het bestuur keren, des te beter.
Ik snap ook best dat er niet zo veel spelers naar Arsenal willen. In zo een uitshirt wil je niet spelen toch?
Ik zie hem net op Twitter, die is inderdaad heel erg fraaiQuad schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:58:
Wat een goal! Niet te geloven! Real op 3-1.
Wauw zeg!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jullie zijn volgens dit Twitterplaatje in goed gezelschap...Kaap schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:13:
Hopen dat Bayern er nog 3 scoort. Graag maximale vernedering voor mijn club. Hoe meer fans zich tegen Wenger en het bestuur keren, des te beter.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gambieter schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:20:
[...]
Jullie zijn volgens dit Twitterplaatje in goed gezelschap...
[afbeelding]

Alsof Lahm de kaart erg vindt.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat leek inderdaad op een expresje, om zo de schorsing uit te zitten en weer beschikbaar te zijn voor de volgende ronde.
Zijn eerste doelpunt zowat van dit seizoen haha?
Ik help wel met graven.gambieter schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:20:
[...]
Jullie zijn volgens dit Twitterplaatje in goed gezelschap...
[afbeelding]
In de CL misschien, in de competitie ook niet echt op dreef, op 4 geloof ik.
Alleen in de CL al drie hoor ik net.
Ik ben bang dat ze eerst moeten degraderen voordat ze aan Wenger gaan twijfelen.Kaap schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:13:
[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 15-02-2017 22:35 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Arsenal was alleen leuk toen Bergkamp er nog speelde... (En Overmars)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik begrijp je frustratie. Als je elke week naar een net niet ploeg moet kijken zonder enige top voetballer erin, dan wist ik het na lang fan te zijn ook niet meer..Kaap schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:13:
We kunnen het rijtje wel afgaan, maar helpen doet het toch niet. Wat Bayern betreft vond ik het nu wel degelijk. Hopelijk doortrekken naar de Bundesliga.
Jezus wat slecht zeg die "cabaretier" op Veronica...man man man
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het lijkt erop alsof dit gewoonte gaat worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oh ja, Özil is vergelijkbaar met Bergkamp. Ik heb Özil 2x live gezien, en daar werd je niet vrolijk van. Die voerde geen reet uit.Fiber schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:42:
EDIT: Götze heeft spierklachten en komt daarom al 5 wedstrijd niet voor in de selectie. Dacht al dat het weer zover was..
[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 15-02-2017 23:00 ]
Zo vandaag Ajax en AZ ik ben benieuwd. Op papier zou Ajax over 2 wedstrijden gewoon door moeten gaan.. Az treft met Lyon de nummer 4 van Frankrijk, ik geef ze best kans, Az is toch wel redelijk in vorm de laatste tijd.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mwoa, ik moet toegeven dat ik weinig naar AZ kijk, maar onder v. de Brom lijkt het maar een wankel ploeg.Gynnad schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:03:
Zo vandaag Ajax en AZ ik ben benieuwd. Op papier zou Ajax over 2 wedstrijden gewoon door moeten gaan.. Az treft met Lyon de nummer 4 van Frankrijk, ik geef ze best kans, Az is toch wel redelijk in vorm de laatste tijd.
Ajax moet gewoon winnen en AZ een flink stuk geluk hebben. Volgens mij wisselt v. de Brom namelijk de hele tijd spelers die het goed doen. Zeg maar zoals bij Mühren. Weghorst is wat mij betreft veels te lomp en geen uithang bord voor je club.
Er wordt al weer een hoop gedonder gemeld vanuit Polen 
Ajax aanhangers zijn op verschillende plekken aangevallen. Naast een hotel ook een kroeg waar de Ajax aanhangers verbleven, welke compleet kort geslagen is door Legia Warschau aanhangers;
[YouTube: https://youtu.be/gbcDvpAkfqw]
Vanwege de onrusten heeft een ander hotel Ajax aanhangers gevraagd te vertrekken uit angst voor ongeregeldheden in en om hun complex. Er was al uitvoerig voor gewaarschuwd maar blijkbaar is het niet te voorkomen daar in Warschau
Ajax aanhangers zijn op verschillende plekken aangevallen. Naast een hotel ook een kroeg waar de Ajax aanhangers verbleven, welke compleet kort geslagen is door Legia Warschau aanhangers;
[YouTube: https://youtu.be/gbcDvpAkfqw]
Vanwege de onrusten heeft een ander hotel Ajax aanhangers gevraagd te vertrekken uit angst voor ongeregeldheden in en om hun complex. Er was al uitvoerig voor gewaarschuwd maar blijkbaar is het niet te voorkomen daar in Warschau

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lijkt wel een huiskamer ipv een pubHan schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:10:
[video]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom mensen daar naar toe gaan, niet om goed te praten wat die debielen doen, maar er zijn een aantal steden/landen, ik zou er niets eens over nadenken om er heen te gaan. Dit is er 1 van
Een gedeelte van de Ajax aanhang zal er juist heen gaan om de confrontatie op te zoeken. Wanneer je kijkt op dat Youtube kanaal van Fighting Hooligans dan zie je aanhangers van diverse clubs met elkaar op de vuist gaan, vaak gearrangeerd, buiten de wedstrijddagen om. Gewoon een stelletje randdebielen, heeft niks met voetbal te maken.
Maar ik heb ook geen begrip voor de rest die ook gaat. Natuurlijk wil je je club aanmoedigen in het buitenland en is Warschau een prachtige stad om te bezoeken. Alleen zou ik dat nooit doen tijdens zo'n wedstrijd. Alles wat dan Nederlands oogt loopt gevaar.
Maar ik heb ook geen begrip voor de rest die ook gaat. Natuurlijk wil je je club aanmoedigen in het buitenland en is Warschau een prachtige stad om te bezoeken. Alleen zou ik dat nooit doen tijdens zo'n wedstrijd. Alles wat dan Nederlands oogt loopt gevaar.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit was nieuws 1,5 jaar geleden? Van Gaal wilde hem toen heel graag hebben en toen hebben ze inderdaad een flink bod gedaan. Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat Mourinho hetzelfde over Müller denkt. Maar goed, niks vreemds natuurlijk dat een club of speler nee zegt tegen een club. Dus waarom dat een goede middelvinger moet zijn? Omdat er veel geld omgaat in de voetballerij? Tja, daar doe je niks aan.Mosin schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:36:
[...]
Geen idee of dit waar is, maar als het waar is vind ik dit een goede middelvinger naar ManU:
http://www.fcupdate.nl/vo...onderd-miljoen-op-muller/
Müller of Neuer moet lekker captain worden bij Bayern
Moet wel zeggen dat ik Müller wel zie als een speler die bij United past, gewoon bikkelen van begin tot eind.
[ Voor 7% gewijzigd door Noiz op 16-02-2017 09:33 ]
Een bod van 100 miljoen afslaan vind ik wel een behoorlijk goede 'middelvinger'Noiz schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:33:
Dus waarom dat een goede middelvinger moet zijn?

Henry vergeten?Fiber schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:42:
Verder is het sinds ze zijn overgegaan van Highbury naar het Emirates Stadium een droevige prijzenkast.
En de magie van Wenger lijkt inderdaad uitgewerkt. Hij behoort daar inmiddels wel tot het meubilair en zijn visie is denk ik ook outdated.
Er zitten toch wel aardig goede spelers tussen in ieder geval.
Weet toen Utrecht daar in 2004 ofzo voor een wedstrijd heen moestHan schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:10:
[video]
Zaten de Utrecht fans in een hotel, Eigenaar van hotel, zeiden nee ik mag jullie geen eten en drinken geven.
Als ik dat wel doe komen de Legia fans hier en is mijn hotel in puin.

13 jaar later nog niks veranderd blijkbaar.
Uitschot vrees ik
Az krijgt het zwaar vanavond denk ik.
En Ajax denk ik ook. Dat Legia lijkt me een fanatieke fysieke ploeg ondanks waarschijnlijk minder voetballende kwaliteiten.
Dat soort fysieke ploegen liggen Ajax vaak niet zo. Gelijkspel zou mooi zijn daar.
Maar we zullen zien
Az krijgt het zwaar vanavond denk ik.
En Ajax denk ik ook. Dat Legia lijkt me een fanatieke fysieke ploeg ondanks waarschijnlijk minder voetballende kwaliteiten.
Dat soort fysieke ploegen liggen Ajax vaak niet zo. Gelijkspel zou mooi zijn daar.
Maar we zullen zien
[ Voor 88% gewijzigd door Harribo op 16-02-2017 11:02 ]
Zelfde tuig, laksere politie?
Als Nederlandse hooligans er mee weg konden komen was het waarschijnlijk net zo erg hier.
Als Nederlandse hooligans er mee weg konden komen was het waarschijnlijk net zo erg hier.
Legia is geen geweldige ploeg, met onder andere Necid (ex-PEC), nadat ze hun spits hebben verkocht deze winter en Qazaishvili (gehuurd van Vitesse).
Dat moet Ajax wel kunnen winnen.
Voor AZ verwacht ik een moeilijkere avond. Lyon is toch een niveau hoger en Van de Brom oogt ook niet heel zeker van zijn zaak met continue wisselingen.
Dat moet Ajax wel kunnen winnen.
Voor AZ verwacht ik een moeilijkere avond. Lyon is toch een niveau hoger en Van de Brom oogt ook niet heel zeker van zijn zaak met continue wisselingen.
Dit ben ik bang ja. Die politie daar doet er niets aan. Sterker nog, het is algemeen bekend dat politieagenten in hun vrije tijd ook niet te bang zijn om mee te doen.mercapto schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:03:
Zelfde tuig, laksere politie?
Je moet er ook gewoon niet heen gaan. Dit zijn de types die een klauwhamer meenemen ipv hun vuisten.
Echt genoten gister van Bayern v Arsenal, ook al was de scheids wat voor Arsenal leek wel.
Vanavond: AZ v Ol.Lyon en Legia Wars. v Ajax waar ik Ajax gelijk zie spelen en AZ me een maatje te klein lijkt voor de Franse tegenstander
Vanavond: AZ v Ol.Lyon en Legia Wars. v Ajax waar ik Ajax gelijk zie spelen en AZ me een maatje te klein lijkt voor de Franse tegenstander
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat er veel geld in omgaat is iedereen duidelijk maar United smijt met geld en presteert ondermaats.Noiz schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:33:
[...]
Dit was nieuws 1,5 jaar geleden? Van Gaal wilde hem toen heel graag hebben en toen hebben ze inderdaad een flink bod gedaan. Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat Mourinho hetzelfde over Müller denkt. Maar goed, niks vreemds natuurlijk dat een club of speler nee zegt tegen een club. Dus waarom dat een goede middelvinger moet zijn? Omdat er veel geld omgaat in de voetballerij? Tja, daar doe je niks aan.
Moet wel zeggen dat ik Müller wel zie als een speler die bij United past, gewoon bikkelen van begin tot eind.
Ik vind het gewoon prima van Bayern dat ze niet ingaan op United. Opzich heb je dan wel zelf respect als club zijnde want 100 miljoen over gemaakt krijgen is ook geen slecht bedrag. Middelvinger is misschien wat kort door de bocht, maar goed vind ik het zeker. Müller moet lekker in München blijven.
Las net een mooie op Facebook. Reactie op een troll van Özil richting Bayern.
"Ik heb meer meters gemaakt naar mijn koelkast, dan Özil in het Allianz Arena"
Lekker vernietigend weer 😂
Pijl en boog, naar verluid:PWM schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:40:
[...]
Dit zijn de types die een klauwhamer meenemen ipv hun vuisten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=300091
Compleet losgeslagen malloten.dutchgio schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:57:
[...]
Pijl en boog, naar verluid:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=300091
Nu wil ik de uefa ook wel maatregelen zien nemen eigenlijk.
Ondanks dat dit in eigen land gebeurt, worden buitenlandse supporters ernstig bedreigd.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 16-02-2017 12:01 ]
Moet je in Nederland een keer doen tijdens een Europese wedstrijd; een vinger uitsteken naar de tegenstander. Hier zijn ze er sowieso fan van eigen supporters te pakken in plaats van degene die uit het buitenland komen.
Die houden zich liever bezig met boetes voor staan op een trap of een gele banaanHarribo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:00:
[...]
Compleet losgeslagen malloten.
Nu wil ik de uefa ook wel maatregelen zien nemen eigenlijk.
Ondanks dat dit in eigen land gebeurt, worden buitenlandse supporters ernstig bedreigd.
Iemand nog tips voor Unibet Europa League vanavond?
Ja... niks inzetten, ben je ook niks kwijtPurehz schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:55:
Iemand nog tips voor Unibet Europa League vanavond?
Jemig man. Hermann wordt een paar keer flink getrapt op zijn poten en er wordt een scorings kans ontnomen. Verdediger neemt hem volledig mee en geen penalty.
Het is eenzelfde speler die he trapt en nog steeds geen kaart. Wat een jammerlijk figuur, want dan moet je fluiten en hij doet 't niet -_-
Het is eenzelfde speler die he trapt en nog steeds geen kaart. Wat een jammerlijk figuur, want dan moet je fluiten en hij doet 't niet -_-
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 16-02-2017 19:31 ]
Of je heft ff buitenspel op
... 0-2 (Lacazette). Bij beide goals trouwens
...

[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 16-02-2017 19:54 ]
"We gaan even naar de cabaretier" "Ow die hebben we niet"

Jammer Az...
Toch welk leuk voetbal om naar te kijken
Helemaal kansloos zijn ze niet, hoop dat ze gelijktrekken, het is wel thuis nuHarribo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:03:
Jammer Az...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als ze dit soort kansen zoals Bel Hassani kreeg blijven missen, dan wel.Hackus schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:05:
[...]
Helemaal kansloos zijn ze niet, hoop dat ze gelijktrekken, het is wel thuis nu
Wat is er trouwens mis met die keeper van Lyon. Is dat wel een sporter? Valt steeds neer
Edit: over en uit. Buiten het slechte verdedigen had van Eijden die bal toch gewoon van de doellijn kunnen halen. Maar hij loopt in een slakkengangetje terug.
[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 16-02-2017 20:17 ]
Van Eijden en Wuytens... Vallen Europees mooi door de mand
Tja gezien de kansen had het gelijk kunnen staan. Das het verschil nuHackus schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:05:
[...]
Helemaal kansloos zijn ze niet, hoop dat ze gelijktrekken, het is wel thuis nu
[ Voor 70% gewijzigd door Harribo op 16-02-2017 20:20 ]
Nou nou AZ. Het hele potje beter zijn, maar toch 3-0 achter.
Vooral je kansen in de tribune blijven knallen
Had zeker al 3 x raak moeten zijn voor AZ. Prutsers....
Vooral je kansen in de tribune blijven knallen
Had zeker al 3 x raak moeten zijn voor AZ. Prutsers....
Ik heb het vaker gezegd, in Nederland wordt zo onthutsend zwak verdedigd, dat het voor een aanvaller helemaal geen probleem is om kansen niet te verzilveren. Dat zie je nu ook weer: de Fransen 3 kansen 3 goals, AZ 10 kansjes 0 goals
Houdoe
Commentaar is weer niet om aan te horen, gelukkig bij Ajax zo iemand anders
Ferri komt in het veld: "Hij is de enige die met de boot gekomen is"Hackus schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:29:
Commentaar is weer niet om aan te horen, gelukkig bij Ajax zo iemand anders
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Hoe kan je dan beter zijn? Of hebben we het weer over het befaamde optisch overwicht maar niet écht gevaarlijk worden?Leon Zwiers schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:25:
Nou nou AZ. Het hele potje beter zijn, maar toch 3-0 achter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het befaamde optische overwicht en grote kansen natuurlijk. Maar die prutsers voorin zijn verleerd een bal in het doel te schieten geloof ik.
Wat is dat met die pads op schouder en nek, heb dat al vaker gezien btw
Nou nou nou
Dan ben je een van twee verdedigers tegen 5 aanvallers, en dan nóg lucht dekken...
Dan ben je een van twee verdedigers tegen 5 aanvallers, en dan nóg lucht dekken...
[ Voor 79% gewijzigd door Witte op 16-02-2017 20:56 ]
Houdoe
Einde EL, deze 1-4 buigen ze niet om in Frankrijk
Commentator heeft slecht zicht lijkt het (pun intended). 
Goede kans hoor maar de keeper had m gewoon.
Ook zowaar eens Tete in de basis, Veltman is ziek.
Goede kans hoor maar de keeper had m gewoon.
Ook zowaar eens Tete in de basis, Veltman is ziek.
Die bal was over de lijn?
Mm, zat er volgens mij wel in....
Toch weer Europees genaaid?
Uit die hoek leek ie eroverheen
In de herhaling blijkt dat de keeper met bal wellicht wel over de lijn lag ja..
Klaasen had gewoon beter moeten inschieten.
Loopt nog niet lekker
Dan lijken ze breder heHackus schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:43:
Wat is dat met die pads op schouder en nek, heb dat al vaker gezien btw
(zit meetapparatuur in http://webcache.googleuse...nk&gl=nl&client=firefox-b)
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 16-02-2017 21:34 ]
Daaaaaayum wat een hoofd heeft die Radovic zeg.
2-0 voor Anderlecht tegen Zenit
. Spelen thuis maar het spelbeeld ziet eruit alsof ze de bezoekers zijn ...
[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 16-02-2017 21:37 ]
Tete speelt echt veel beter dan Veltman meestal doet. Komt meer mee naar voren en Is verdedigend duidelijk sterker. Vaker basis imo
Klemvast
Situatie bij Sinkgraven ontstond omdat Sinkgraven standaard weer terug wil. Dat steeds terug zit er teveel ingebakken.
Necid schiet gelukkig niet goed.
Verder... Ziyech oogt wat ongeïnteresseerd?
Net als Dolberg en YounesHarribo schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:45:
Situatie bij Sinkgraven ontstond omdat Sinkgraven standaard weer terug wil. Dat steeds terug zit er teveel ingebakken.
En het Nederlands missen van kansen gaat door.... Tjonge
Oei, die mist ie normaal niet...
Ajax erg slordig zeg, als ze nu gewoon even inzet tonen en doorzetten moet dit makkelijk te doen zijn.
Normaal, normaal. Het normaal waar je naar refereert duurde ook maar 3 maandjesmartinusz schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:49:
Oei, die mist ie normaal niet...

En daar staat die 5de/6de man dan voor
Het begint wel erg droevig te worden hoeveel pech Ajax internationaal al jaren heeft met penalty's/afgekeurde goals etc. Vooral erg zuur als je hierdoor punten misloopt of een plek in de volgende ronde.
[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 16-02-2017 21:58 ]
Gaan er zooooveel miljoenen om in de sport en dan geen doellijn technologie hebben. Schandalig.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 16-02-2017 22:03 ]
Zou Ajax al op zoek zijn naar de opvolger voor Onana? die blijft niet lang meer bij Ajax
Edit: Voor Sanchez geldt hetzelfde, maar hopelijk is de ligt dan klaar voor het grote werk
Edit: Voor Sanchez geldt hetzelfde, maar hopelijk is de ligt dan klaar voor het grote werk
[ Voor 34% gewijzigd door groggy op 16-02-2017 22:15 ]
Valt allemaal wel mee.
Dolberg zou ook in de winter al worden verkocht, maar die is er ook nog.
Dolberg zou ook in de winter al worden verkocht, maar die is er ook nog.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 16-02-2017 22:19 ]
Als Ajax scoort, bestel ik eten lekkers....
- pff dit duurt lang!
- pff dit duurt lang!

[ Voor 10% gewijzigd door Yemoke op 16-02-2017 22:22 ]
Hou je het uit tot zondag?Yemoke schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:21:
Als Ajax scoort, bestel ik eten....
- pff dit duurt lang!
Die keeper schermt hem mooi af, die weet ook waar die 6de man staat.
Veltman zou het een "slimmigheidje" noemen en Bosz zou zeggen "De scheidsrechter fluit niet, dus de bal is gewoon in het spel". Lijkt me allemaal niet zo'n probleem
Feyenoord is niet akkoord gegaan met de schorsing voor Gustafson. Eerste succesje is al bereikt, aanklager heeft erkend dat de straf buitenproportioneel is omdat het tweede voorlopig weinig speelt. Hij zal worden aangemerkt als eerste elftal speler als hij een schorsing krijgt. Dat scheelt al bijna de helft.
Overigens gaf hij een heel licht tikje, maar volgens de regels kan je het als natrappen beoordelen.
Overigens gaf hij een heel licht tikje, maar volgens de regels kan je het als natrappen beoordelen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Formulieren schijnen ook weer niet in orde te zijn, die aanklager heeft vorige paar keer zeker niet opgelet.ph4ge schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:25:
Feyenoord is niet akkoord gegaan met de schorsing voor Gustafson. Eerste succesje is al bereikt, aanklager heeft erkend dat de straf buitenproportioneel is omdat het tweede voorlopig weinig speelt. Hij zal worden aangemerkt als eerste elftal speler als hij een schorsing krijgt. Dat scheelt al bijna de helft.
WTF is die Traoré allemaal aan het doen btw. DOe die eens even lekker wisselen, Bosz?
Dit topic is gesloten.